Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01403 Дене шынықтыру және спорт в ҚарУ Е.А.Бөкетов

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Тұтас жүйе ретінде қоғам және адам туралы білімді, Қазақстан құқықтарының негізгі салалары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, Қазақстандағы мемлекеттік органдар жүйесі туралы білімдерді, әртүрлі қаржылық құралдарды пайдалану дағдыларын қолданады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен академиялық адалдықты қалыптастыру. Кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру, зиянды және қауіпті факторлардың адамға және табиғи ортаға әсері туралы түсінігі бар.
  • Дене мәдениеті мен спорттың дамуының негізгі үрдістерін тарихи, саяси, әлеуметтік-экономикалық және демографиялық жағдайларға байланысты болжайды, спорттық-бұқаралық іс-шараларды өткізу жоспарларын жасайды. Қазіргі заманғы тәрбие тқжырымдаларын, тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесін, білім алушылардың рухани және адамгершілік құндылықтарын, азаматтық қасиеттерін қалыптастыру әдістерін, сондай-ақ этнопедагогикалық білім берудің теориясы мен практикасы жөніндегі білімдерін машықтайды. Қазақ мәдениеті мен тілінің байлығын оқыту мен тәрбиелеу процесіне қоладанады.
  • Мектеп жасындағы балалардың дене тәрбиесінің негіздерін, спорт мектебінде оқу-жаттығу сабақтарын өткізудің әдістемелік негіздерін талдайды. Дене тәрбиесі мен спорттағы өлшеулердің заманауи теориясының метрологиялық негіздерін және педагогикалық бақылау әдістерін қолданады. Ғылыми таным әдістері мен деңгейлерін, сондай-ақ ғылыми зерттеулерді жүзеге асырудың негізгі кезеңдерін меңгереді және білім алушылардың зерттеу дағдыларын дамытуды қамтамасыз етеді. Білім берудегі көшбасшылық теориясы мен практикасының жалпы идеясын қалыптастыру
  • Оқу-тәрбие міндеттерін қалыптастырады, педагогикалық процестегі іс-әрекеттің тиісті түрлерін, формалары мен әдістерін таңдайды, инновациялық технологиялар мен құралдарды білуге негізделген оқу процесін басқарудың заңдылықтарын, принциптерін, формаларын, әдістерін қолдануға мүдделі. Жасанды интеллекттің негіздері, оның мүмкіндіктері мен кәсіби қызметтегі қолданылуы туралы білім қалыптастыру, жасанды интеллект құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын дамыту
  • Мектептегі негізгі спорттық-сауықтыру техникасының негіздерін, олардың даму тарихын, негізгі түсініктерін, технологияны сәтті игеру үшін, қажетті моториканы дамытудың әдістері мен құралдарын таңдай алады, алған білімдерін дене шынықтыру және спорт саласындағы теориялық және практикалық қызметінде қолдануды игерді
  • Мүгедектердің және мүгедектердің дене белсенділігінің заңдылықтары мен ерекшеліктерін, оның функцияларын, принциптерін, мақсаттарын, міндеттерін, құралдары мен әдістерін, адам ағзасының құрылымын, балалар мен жасөспірімдер денесінің өсуі мен дамуының жас ерекшеліктерін, мектептегі факторлардың оқушылардың денсаулығына әсерін анықтай алады. Салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін қалыптастыру. Білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын пайдаланады
  • Мектептегі негізгі спорт және дене шынықтыру түрлерінің технологиясының негіздерін, олардың даму тарихын, негізгі түсініктерін жаңғыртады, технологияны табысты меңгеру үшін қажетті қозғалыс қасиеттерін дамытудың әдістері мен құралдарын таңдауға кабілетті, алған білімдерін дене шынықтыру және спорт саладағы теориялық және практикалық іс-әрекеттерде қолдануды игереді. Оқу процесін және оқу-әдістемелік қызметті жүзеге асырады. Оқу пәнінің мазмұнын, оқыту және бағалау әдістемесін біледі.
  • Тәрбиелік және тәрбиелік міндеттерді тұжырымдайды, ұлттық және басқа спорт түрлері бойынша жарыстарды ұйымдастыру мен өткізудің сәйкес түрлерін, нысандары мен әдістерін таңдауға қабілетті
  • Оқушылардың бойында дене шынықтыру дайындығы, жекпе-жекті жүргізу техникасы мен тактикасы, сондай-ақ төрешілік негіздері туралы білім қалыптастырады, дене қасиеттерін дамытады, оқу процесінің әдістерін зерделейді және күрес пен жекпе-жек тәсілдерін меңгереді. Нәтижесінде олар жекпе-жек, өзін-өзі қорғау және әртүрлі бәсекелестік жағдайларға бейімделудің практикалық дағдыларын игереді
  • Мүгедектердің және мүмкіндіктері шектеулі адамдардың дене шынықтыру іс-әрекетінің ерекшеліктерін, оның функцияларын, принциптерін, мақсаттарын, міндеттерін, құралдары мен әдістерін, адам ағзасының құрылымын, балалар мен жасөспірімдер денесінің дамуының жас ерекшеліктерін, мектеп ортасы факторларының оқушылардың денсаулығына әсерін анықтайды. Спорт тәжірибесінде психология мен өзін өзі бақылаудың негізгі әдістерін қолдануын бағалайды.
Top