Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01403 Дене шынықтыру және спорт в QYZPU

Пәндер

  • Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу

    Курс әрбір студенттің жеке басындағы көшбасшылық қасиеттерді ашуға және дамытуға, оның бойындағы инновациялық бейімділік дағдыларын дамытуға, инновациялық процестерден туындаған жаңалықтарға бейімделу процесі ретінде, сонымен қатар оның өмірінде және ғылымиға-техникалық процестердің нәтижелерінің кәсіби қызметі. Ол көшбасшылық қасиеттер мен басқарудағы адам факторының қазіргі жағдайы мен даму болашағын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Олимпиадалық және паралимпиадалық қозғалыс

    Курстың мақсаты: олимпиадалық және паралимпиадалық білім туралы білімді қалыптастыру. Студенттер тарих мәселелерін, Олимпиада ойындарының, Олимпиада, Паралимпиада және халқаралық спорт қозғалысының қалыптасу және даму кезеңдерін, принциптерін, ерекшеліктерін, рәміздерін, спорт түрлерін, нормативтік-құқықтық негіздерін жүйелеуге қабілетті, ХОК қызметін, оның құқықтарын, функциялары мен міндеттерін, Қазақстан Республикасының ҰОК қалыптасу ерекшеліктерін талдау үшін Олимпиадалық және паралимпиадалық қозғалыс әдістерді қолдана алады. Студенттер допинг мәселелері бойынша қоғамдық, құқықтық және этикалық нормалармен жұмыс істей алады. Олимпиада және Паралимпиада ойындарының хроникасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Экология және тұрақты даму

    Экология және тұрақты даму курсы студенттердің экологиялық дағдыларын дамытуға, заманауи экологиялық мәселелерді шешуге, қоғам мен табиғат арасындағы қарым-қатынасты дамыту жолдарын қалыптастыруға, студенттердің экологиялық санасын және қоршаған ортаны қорғауға жауапкершілігін арттыруға бағытталған.Нәтижесінде студенттер экологиялық тенденцияларды талдау және басым бағыттарды қалыптастыру, табиғатты қорғау бойынша нақты міндеттерді қою арқылы өмірлік маңызды тұрақтылықты сақтауды үйренеді. Сондай-ақ студенттер қазіргі заманғы экологиялық саясаттың негізгі бағыттарын, жаһандық, аймақтық және жергілікті деңгейде экологиялық проблемаларды шешудің практикалық тәсілдерін анықтай алады, сонымен қатар тұрақты даму мақсаттарына жету үшін табиғи ортаның сапасын басқарудың әртүрлі құралдарын қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық

    Пән білім алушылардың қаржы жүйесі, қаржылық тәуекелдер, қаржы институттары және олардың өнімдері туралы білімдерін игеруге бағытталған. Нәтижесінде студенттер әртүрлі дерек көздерден қаржылық ақпаратты іздеуді, талдауды, түсінуді, бағалауды үйренеді және алған ақпаратты қаржылық мәселелерді шешу үшін пайдалана алады. Жалпы бұл курс қаржылық алаяқтықтың жоғары тәуекелі жағдайында білім алушыларда сауатты, ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және қазақ ұлттық спорт түрлерінің тарихы

    Пән ежелгі дәуірдегі және қоғамның тарихи дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі дене шынықтыру мен спорттың кезеңділігі мен тарихнамасын түсінуге бағытталған. Студенттер дене шынықтыру мен спорттың отандық және шетелдік жүйелерінің тарихи дамуының маңызды кезеңдері мен логикасын білуі мен түсінуін көрсете алады, тенденцияларды, фактілерді, оқиғаларды, тарихи тұлғалар мен тарихи талдауды зерттеудегі аксиологиялық, аналитикалық тәсілдерді зерттеу қабілетін игере алады, сондай-ақ сыни талдау арқылы ұлттық дене шынықтыру мен Қазақстан Республикасының Ұлттық спорт түрлері жүйесінің қазіргі заманғы процестерінің қалыптасу ерекшеліктері мен даму модельдерін бағалай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Эмоционалды интеллект

    Пән Қазақстанның мемлекеттік білім беру саясатының стратегиялық бағдарлары мен басым бағыттары контекстіндегі педагогтың тьютор рөлін игеруіне бағытталған. Студенттер қазіргі мектептің білім беру процесіндегі эмоционалды интеллекті мен икемді құзыреттіліктердің орнын анықтайды. Икемді дағдыларды, соның ішінде оны цифрлық ортада дамытуды ескере отырып, білім беру қызметін ұйымдастырудың заманауи әдіс-тәсілдері мен технологияларын қолдана алады. Әртүрлі жастағы оқушылардың эмоционалды интеллектісін бағалау мен дамытудың технологияларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс құқықтық сауатты, заңға бағынатын тұлғаны қалыптастыруға бағытталған. Студенттер өздерінің құқықтары мен міндеттерін біледі және сыбайлас жемқорлыққа мүлдем төзбеушілік танытады. Студенттер өз қызметінде қазақстандық қоғамның әлеуметтік, құқықтық және этикалық нормаларын қолдана алады. Курс заңдылық түсініктерін, этикалық қағидалары мен қоғамдағы сыбайлас жемқорлықпен күрес қағидаларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пән студенттердің іскерлік дағдыларын және іскерлік ойлауын дамытуға бағытталған. Экономиғаканың қызмет ету заңдылықтарын, бизнесті жүргізу жағдайларын, оның ішкі және сыртқы ортасын жан-жақты көрсету арқылы студенттерде бизнес-жоспар құру, өз ісін құру және табысты жүргізу дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық статистика негіздері

    Пәннің мақсаты: студенттерді жүйелі ойлаудың формалары мен заңдылықтарымен таныстыру, студенттерді жүйелі ойлауға үйрету, дұрыс дәлелдеу дағдыларын дамытуға көмектесу. Студенттер деректерді жинау, өңдеу және идеяларды жеткізу процесін түсінеді және қарастырылатын объектінің немесе құбылыстың күйін бағалауда сандық және сапалық деректерді талдауды қолдану дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене жаттығуларының биохимиясы

    Курс аясында студенттер дене жаттығуларын орындау кезінде әртүрлі органдар мен дене жүйелерінде болатын биохимиялық процестерді зерттейді. Студенттер дене жаттығуларымен айналысу кезінде тіршілік әрекетінің биохимиялық процестері туралы білімдері мен түсініктерін көрсете алады, сондай-ақ бұлшықет белсенділігіне байланысты органдар мен жүйелердің бейімделу-құрылымдық өзгерістерінің ерекшеліктерін түсіндіре алады, бұлшықет жұмысында адам ағзасындағы биохимиялық реакциялардың ерекшеліктерін сипаттай алады. Студенттер дене шынықтыру және спортпен шұғылдану кезінде биохимиялық бақылаудың, тамақтанудың негізгі сипаттамаларын түсіндіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Спорттық морфология негіздерімен жас ерекшелік физиология және анатомия

    Курс адам денесінің құрылымы туралы ілім ретінде анатомия және жас физиологиясы бойынша қазіргі заманғы білімді қалыптастырады. Студенттер жынысына, жасына, жеке ерекшеліктеріне, функционалдық көріністеріне байланысты адам денесінің даму заңдылықтары мен құрылымын зерттейді, ағзалар мен жүйелердің анатомиялық құрылысын, олардың дене белсенділігінің әсеріне бейімделу қасиеттерін модельдей алады, морфологиялық және анатомиялық зерттеу әдістері, қолданбалы физикалық белсенділіктің тартылған ағзаға әсерін бағалау үшін бұлшық ет жұмысы кезінде спортшының дене типтері мен дене қозғалысын бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Спорттық қондырғылар және дене шынықтыру мен спортты материалдық-техникалық қамтамасыз ету

    Курс спорттық ғимараттарды жобалау, салу, жөндеу және пайдалану және оларды материалдық-техникалық қамтамасыз ету бойынша кәсіби білімді қалыптастыруға бағытталған. Студенттер нормативтік-техникалық құжаттаманы, спорт түрлері бойынша көлемді және жазықтық спорт ғимараттары туралы ғылыми білім жүйесін, жабық спорт ғимараттары жағдайында оқу процесін ұйымдастырумен айналысатын адамдардың еңбекті қорғау және қауіпсіздік техникасы ережелері мен нормаларын сақтау жөніндегі шаралар кешенін әзірлеу кезінде материалдық-техникалық қамтамасыз етуді пайдалануды жүзеге асыру қабілетін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазылым

    Академиялық жазылым пәні білім алушыларды функционалды стиль түрлері мен ғылыми мақала жазу, салалық пәндік терминология, іс-қағаздарын жүргізу, академиялық сауаттылық дағдысын қалыптастырады. Сондай-ақ ғылыми баяндамалар жасауға, мәтіндерді кәсіби тұрғыдан талдай білуге, сыни ойлауға, плагиаттан сақтану жолдарын меңгертеді және ғылыми деректер қорынан ақпаратты табуға, жазба жұмысын жүйеліндіруге машықтанады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика және дидактика

    Пәннің мақсаты ғылым ретінде педагогика туралы жалпы түсінік пен зерттеуге бағытталған оқыту концепцияларын қалыптастыру. Студенттер педагогика ғылымының дамуының тарихи алғы шарттарын меңгереді, дидактиканың негізгі заңдылықтары мен қағиаларын түсінеді. Студенттер цифрлық құралдарды пайдалана отырып, өзекті ғылыми ақпараттарды іздеуді және талдауды жүзеге асырады, педагогика мен дидактиканың іргелі негіздеріне сүйене отырып, өз көзқарасын білдіруге қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі

    Пән студенттерде ғылыми стильдің жанрлық түрлері туралы білімн қалыптастырады. Студенттер кәсіби қызмет саласында ақпарат пен деректерді жинаудың, сақтаудың және өңдеудің заманауи әдістерін меңгертеді, сонымен қатар сөйлеу әрекетінің оқу, сөйлеу, сөйлеу. жазу, тыңдау сияқты төрт түрі бойынша академиялық байланыс дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі

    Пән мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесін ұйымдастыру бойынша жалпы кәсіптік-педагогикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курсты оқу барысында студенттер мектепке дейінгі мекемелердегі дене тәрбиесінің негізгі даму кезеңдері мен мазмұнын біліп, анықтай алады, оқытудың заманауи формалары мен әдістерін жоспарлай және жүзеге асыра алады, психофизикалық дамуды, мектеп жасына дейінгі баланың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, дене тәрбиесі мен қозғалыс режимдерінің әртүрлі формаларының тиімділігін диагностикалау және бағалау әдістерін меңгере алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесінің негіздері

    Пәннің мақсаты: теориялық және практикалық білім жүйесін, дене тәрбиесінің принциптерін, құралдарын, әдістері мен формаларын және болашақ мамандығының әлеуметтік маңыздылығын түсінуді меңгеру. Студенттер отандық және шетелдік дене тәрбиесі жүйелерінің педагогикалық және ерекше міндеттері мен озық тәжірибесін түсінуге бағытталған кәсіби маңызды базалық білімді, функцияларды меңгереді, дене тәрбиесін ағзаның даму заңдылықтарын ескере отырып әдістемелік ұтымды жүзеге асыруға, сондай-ақ цифрлық құралдарды пайдалана отырып, өзекті ғылыми ақпаратты іздестіру мен талдауды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін құралдар мен әдістерді меңгереді. Курсты оқу мамандық бойынша сабақтас пәндерді одан әрі оқыту үшін негіз жасайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Пән студенттердің әрбір мүшесі өзінің құндылығы мен маңыздылығын сезінетін инклюзивті қоғам қағидалары туралы түсінігін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Оқушылар жас ерекшеліктеріне байланысты физиологияны, анатомияны жақсы біледі, жасерекшелік физиологиясы туралы терең білімге сүйене отырып, танымдық дағдылардың қағидаларын түсінеді, ерекше білімді қажет ететін балалармен жұмыс жасай алады, инклюзивті білім беру ортасын құрудың стратегияларын біледі және оны жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Балалар мен жасөспірімдер спорты және бұқаралық спорт қызметі

    Курстың мақсаты-таңдалған спорт түрінен спорттық дайындықты дене шынықтыру теориясы мен әдістемесінің ережелері және дидактика негізінде білім алушылардың ерекшеліктерін ескере отырып жүзеге асыру. Студенттер балалар мен жасөспірімдер спортының құрылымы, ерте мамандану мәселелері, балаларды спорт түрлеріне тарту әдістемесі және білім беру процесін жобалау ерекшеліктері туралы заманауи білімдерін көрсете алады. Курс оқыту нысандарын, әдістері мен құралдарын әзірлеу, ұйымдастырушылық нысандарын жүзеге асыру, отандық және шетелдік балалар спортына талдау жүргізу дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Гимнастика мен ритмопластиканы оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты: жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында оқытудың заманауи білім беру әдістемелерін меңгерген гимнастика бойынша білікті дене шынықтыру мұғалімін даярлау. Студенттер терминологияны бағдарлай алады, оқытудың кәсіби маңызды тиімді әдістерін, формаларын, құралдарын, гимнастика және ритмопластика бойынша оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктерін түсінеді, жаттығулар мен жаттығу кешенін дамытады. Студенттер гимнастикалық жаттығуларды орындау және гимнастика мен ритмопластика сабағын құру техникасын меңгерудің практикалық дағдылары мен әдістерін жүзеге асырады, , спорттық-бұқаралық іс-шараларды ұйымдастырады және өткізеді, ғылыми-әдістемелік қызметті жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт теориясы мен әдістемесі

    Курс қазіргі заманғы оқыту әдістемесін меңгерген түзету спорт мекемелерінде оқыту мен тәрбиелеу міндеттерін шеше алатын болашақ дене шынықтыру мұғалімдерін даярлауға бағытталған. Курс аяқталғаннан кейін студенттер дене қасиеттерін қалыптастыруды оқытудың теориясы мен әдістемесінің негіздері туралы білімдері мен түсініктерін көрсетеді, дене тәрбиесі процесін жоспарлай, бақылай және басқара алады, білім алушылардың даму ерекшеліктерін ескере отырып, оқу қызметін ұйымдастыру кезінде білім беру ресурстарының іске асыра алады, білім беру процесінің қазіргі тенденцияларын және нақты оқу жағдайларын педагогикалық тұрғыдан шешудің шығармашылық мүмкіндіктерін талдай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық психология

    Пәннің мақсаты - әр түрлі жас кезеңдерінде оқыту және тәрбиелеу психологиясы саласындағы білімді қалыптастыру болып табылады. Оқушыларды мектепте жетістікке жетуге ынталандырудың психологиялық жолдары туралы нақты түсінік қалыптасады және танымдық процестердің сапасын бағалайды. Студенттер мұғалім-оқушы-ата-ана жүйесінде сындарлы қарым-қатынас үлгілерін ассимиляциялау арқылы коммуникативтік құзыреттіліктерін дамытады. Курстың соңында олар білім берудегі психологиялық-педагогикалық тәсілдерді сыни тұрғыдан бағалау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жеңіл атлетиканы оқыту әдістемесі

    Курстың мақсаты: жеңіл атлетика түрлерін оқыту теориясы туралы заманауи білімді қалыптастыру және дене шынықтыру жүйесіндегі жеңіл атлетика түрлерінің маңыздылығын түсіну. Студенттер жеңіл атлетика түрлерінде техникалық-тактикалық элементтерді оқытудың кәсіби маңызды әдістерін, құралдарын, өзекті әдістерін меңгере алады, практикалық дағдыларды көрсете алады, білім алушылардың жетістіктерін талдай, қорытындылай және бағалай алады және олардың негізінде оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, қозғалыс әрекетінің моделін құра алады, оқу-әдістемелік, дене шынықтыру-спорттық, бұқаралық және ғылыми-әдістемелік қызмет.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың дене тәрбиесінің педагогикалық технологиялары

    Пәннің мақсаты: студенттердің сараланған және интеграцияланған оқытудың заманауи технологияларын игеруі. Оқу сабақтары кешенді сипатқа ие және мектептің жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша оқытудың инновациялық технологияларын игеру бойынша білімді қамтиды. Курсты оқығаннан кейін студенттер оқу процесін әдістемелік негізде жоспарлай алады, оқытудың әртүрлі әдістері мен технологияларының әдістерін талдай алады, физикалық белсенділіктің нәтижелері мен әсерін бақылау мен бағалаудың психологиялық-педагогикалық, медициналық-биологиялық әдістерін қолдана алады және түзетулер енгізе алады, сонымен қатар ыңғайлы оқу ортасын құра алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жүзуді үйрену әдістемесі

    Мақсаты: судағы қозғалыстың жалпы заңдылықтарын, жүзу әдістерін оқытудың принциптерін, әдістерін, құралдары мен формаларын қарастыру. Курс аяқталғаннан кейін студенттер теориялық және әдістемелік білімді, терминологияны, адам денесінің сумен өзара әрекеттесу заңын түсінуді көрсете алады және оларды мұғалімнің кәсіби қызметіне біріктіре алады. Спорттық және қолданбалы жүзу техникасы мен тактикасын оқыту әдістемесін, бағалаудың бақылау-нормативтік талаптарын, ағзаның физикалық қасиеттерін, функционалдық және психикалық қасиеттерін диагностикалауды, жүзу бойынша оқу-әдістемелік материалдарды жобалау және әзірлеу дағдыларын, шағын зерттеулер жүргізу әдістерін, көпшілік шынықтыру-сауықтыру іс-шараларында төрешілікті ұйымдастыруды меңгеретін болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектептегі оқу қызметін ұйымдастыру және жоспарлау

    Пәннің мақсаты -білім беру мекемелері мен дене шынықтыру мұғалімдерінің қызметін реттейтін нормативтік, оқу-әдістемелік құжаттаманы жоспарлауды ұйымдастырудың негізгі мақсаттарын, міндеттері мен негіздерін ашу. Студенттер мектепте оқу іс-әрекетін ұйымдастыруға қойылатын нормативтік талаптарды білуді қолдана отырып, практикалық дағдыларды игере алады, жоспарлау түрлеріне бағдарлана алады, бұл студенттен практикалық дағдыларды және деректерді таңдау, әзірлеу, өңдеу және аналитикалық және жобалық құжаттаманың презентацияларын рәсімдеу, критериалды бағалаудың жаңа формалары мен технологияларын іс жүзінде жүзеге асыруды талап етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аквааэробика

    Курста көрсетілген білім жиынтығы оқытудың тиімді және заманауи технологияларын қолдана отырып, оқу-тәрбие, жаттығу қызметін басқаруға бағытталған. Студенттер ағзаға қолданылатын аквааэробика жаттығуларының әсерін кешенді бағалау үшін бұлшықет қызметі кезінде органдар мен жүйелердің бейімделу-құрылымдық өзгерістері туралы деректерді игереді, оқытудың, кешендерді, байламдарды құрастырудың және дене шынықтыру-спорттық іс-шараларды өткізудің педагогикалық, әдістемелік және ұйымдастырушылық әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби этика және сәйкестік

    Пәннің мақсаты студенттерді кәсіби педагогикалық ортада қабылданған көзқарастармен, құндылықтармен, білімдермен, сенімдермен және дағдылармен таныстыру. Студенттер педагогикалық немесе басқа да қызмет аясында көшбасшылық және белсенділік дағдыларын, Қазақстанның ұлттық және мәдени құндылықтарына деген сүйіспеншілігін дамытады, кәсіби этикамен танысады, оны құндылық ретінде қабылдай отырып, қатаң сақтауды үйренеді. Студенттер мансап жолын жоспарлай отырып, өзін-өзі талдау және өзін-өзі басқару дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Критериалды бағалау технологиясы

    Пән технологияны оқу үдерісінде практикалық қолдануды оқытады. Курс білім беру мақсатындағы таксономияның негізінде және білім алушының білім деңгейіне сәйкес оқыту нәтижелерін бағалаудың критерийлері мен формативтік және жиынтық тапсырмаларды әзірлеу дағдыларын қалыптастыра отырып,оқыту нәтижелері мен әдістерінің өзара талаптары мен мақсаттарын үйретеді және бақылаудың рейтингтік жүйесінің тұжырымдамасын ашады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Бұл пәнді оқудың мақсаты жасанды интеллект (ЖИ) саласындағы теориялық білім мен дағдыларды және жасанды интеллекттің заманауи құралдары мен әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.Студенттер AI туралы негізгі түсініктермен танысады; негізгі AI тұжырымдамалары мен әдістерін үйренеді; негізгі интеллектуалды бағдарламалық жүйелерде ЖИ ұсынылған теорияларын, әдістері мен принциптерін қолдану қабілетін алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттық ойындар

    Курс спорттық ойындар арқылы негізгі техникалық-тактикалық міндеттерді сәтті шешу үшін кәсіби дағдылар мен біргірлікті қалыптастыруға бағытталған. Студенттер спорттық ойындарды дамытудың негізгі кезеңдері, ережелер эволюциясы, кәсіби маңызды әдістер, құралдар, спорттық ойындарды тұлғаға бағытталған және топтық оқыту нысандары туралы білімдерін көрсете алады, практикалық дағдыларды қолдана алады, техникалық-тактикалық элементтерді, шабуыл мен қорғауда жеке, топтық және командалық әрекеттерді талдай, түзете алады, спорттық жарыстарды ұйымдастыру және өткізу әдістерін меңгере алады, курс бойынша ғылыми зерттеулерді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Қозғалыс белсенділігінің биомеханикасы

    Курстың мақсаты: спорттық техниканың биомеханикалық негіздерін меңгерген және оларды жаттығу процесінде және дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстарында қолдана алатын мамандарды даярлау. Студенттер адам моторикасының алуан түрлілігін, күрделілігі мен сенімділігін, қозғалыс әрекеттерін оқытудың биомеханикалық аспектілерін түсінуді меңгереді, адамның мотор аппаратының құрылымы мен басқаруының биомеханикалық негіздері туралы білімді қалыптастырады, адамның моторикасын биомеханикалық талдау және бағалау әдістерін, спорттық техниканы және спортшының спорттық-техникалық шеберлігін қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының әдістемесі

    Курс тәрбие қызметі саласындағы кәсіби-педагогикалық құзыреттілікті дамытуға ықпал ететін танымдық белсенділік мотивацияны қалыптастыру. Студенттер дене шынықтыру саласындағы жұмыстың негізгі әдістері, оқу және оқу қызметінен тыс нысандары, ұйымдастырушылық оргмассалық және оқу-тәрбие тәсілдері туралы жалпы педагогикалық білімді меңгере алады, оқушылардың психологиялық-жас ерекшеліктерін және оларды әлеуметтендіруді ескере отырып жоспарлауды, жобалауды және басқаруды жүзеге асырады, проблемалық оқу-тәрбие жағдайлары бойынша педагогикалық шешімдер қабылдай алады, дене шынықтыру-спорттық іс-шаралар және сынып жетекшісінің қызметін жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Базалық спорт түрлерін оқыту әдістері (мектеп бағдарламасы бойынша)

    Пән жыныстық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқушыларды спорттың базалық түрлеріне оқытудың тәсілдерін, әдістері мен құралдарын жаңаша ашады. Студенттер спорттың базалық түрлері бойынша спорттық біліктілікті арттыруға бағытталған заманауи технологиялар, оқыту әдістері, тәсілдері және сабақтар өткізу туралы алған білімдерін түсінеді, практикада қолданады, оқу жетістіктеріне педагогикалық бақылау мен мониторингті жүзеге асырады, сабақтарын жоспарлайды, өткізеді,критериалды бағалау технологияларын іске асырады. Курс шағын зерттеулерді өңдеу және рәсімдеу бойынша көшбасшылық қабілеттерін дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепте арнайы медициналық топтарда сауықтыру жұмысын ұйымдастыру

    Курстың мақсаты: денсаулық жағдайын, дене шынықтыру деңгейін ескере отырып, дене шынықтыру әдістері мен құралдарын қолдану білімін, іскерлігі мен дағдыларын іске асыру. Студенттер жеке қозғалыс режимін әзірлеу, әртүрлі мақсатты бағыттағы сабақтарды таңдау және жоспарлау, дене жаттығуларын орындау кезінде дененің функционалдық жағдайын бақылау және реттеу және физикалық жағдайларды жетілдіру процесінде сауықтыру әсеріне қол жеткізу қабілеттерін көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Волейбол және шахмат оқыту әдістемесі

    Курстың мақсаты: көрнекі-бейнелі, логикалық, стратегиялық, тактикалық және комбинаторлық ойлауды дамыту. Студенттер оқытудың педагогикалық технологияларын, теориялық, техникалық, тактикалық және психологиялық дайындығымен шахмат ойындары (дебюттерді зерттеу) меңгереді. Волейболда техникалық тактикалық әдістерді жүзеге асыра алады; практикалық білім мен дағдыларды көрсете алады, оқу процесін жоспарлайды, басқарады және талдайды; шабуылда және қорғаныста жеке, топтық және командалық әрекеттерді оқыту әдістемесін меңгереді; курс бойынша оқытудың және ғылыми-әдістемелік зерттеулердің тактикалық, жедел, ағымдағы міндеттерін болжау дағдыларын жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қысқы спорт түрлері

    Пәннің мақсаты: жас және жеке даму заңдылықтарын ескере отырып, қысқы спорт түрлерін оқытудың заманауи әдістемелерін зерделеу. Студенттер оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеуді, ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметті жүзеге асыра алады, деректерді жалпылау және олардың негізінде қозғалыс әрекетінің моделін құру, оқушыларды қысқы спорт түрлеріне оқытудың заманауи әдістерін, жаңа тәсілдерін, тиімді нысандары мен құралдарын тұжырымдау, білім беру жетістіктеріне мониторинг жүргізу, қорытынды жасау, дене шынықтыру спорттық іс-шараларды ұйымдастыру іскерліктерін іс жүзінде қолдана алады және ғылыми-әдістемелік қызметті жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер негіздері

    Пән педагогикалық зерттеу саласында зерттеушілік дағдыларды дамытуға бағытталған. Студенттер зерттеудің негізгі сапалық және сандық әдістерін біледі, ғылыми әдебиеттерді талдай алады, Action research, lesson study әдістемелерін, бақылау мен рефлексияны меңгерген. Студенттер деректерді өңдей алады және көпшілікке ұсыну үшін зерттеу нәтижелерін ауызша және жазбаша түрде құрастыра алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Спорттық бағдарлау және туризм

    Пәннің мақсаты: студенттердің бағдарлаушының техникалық, тактикалық топографиялық дайындық дағдыларын игеруіне бағытталған. Курс карта мен компастың көмегімен жерді бағдарлау дағдыларын қалыптастырады. Студенттер уақыт бойынша бақылау пункттерінен өту дағдыларын көрсете алады, санитарлық-гигиеналық және климаттық нормаларды ескере отырып, халықтың әртүрлі контингентімен туристік бағыттағы сабақтарды жоспарлай және өткізе алады, карта, компас, жергілікті желілер бойынша құрастыру және бағдарлау дағдыларын игере алады және спорттық бағдарлау бойынша сауықтыру және дене шынықтыру-спорттық іс-шараларды өткізе алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дене тәрбиесі және спорт түрлерінің физиологиялық негіздері

    Курстың мақсаты: сыртқы ортаның әртүрлі жағдайларында спортшы денесінің физикалық белсенділікке бейімделуінің физиологиялық ерекшеліктері туралы білім қалыптастыру. Студенттер дене жаттығуларының көрсеткіштеріне әсер ету деңгейін анықтау үшін дене функцияларын зерттеудің физиологиялық әдістерін игере алады және әртүрлі спорт түрлерінде оқу-жаттығу процесін, дене шынықтыруды және дененің физиологиялық жағдайын басқаруға бағытталған стандартты физикалық жаттығуларды орындай алады. Студенттер белгілі бір физикалық жұмысты орындау кезінде физикалық жүктемелерге төзімділікті және қалпына келтіру құралдарын бақылаудың физиологиялық әдістері туралы білімді жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт менеджменті

    Пәннің мақсаты: спорттық менеджмент саласындағы білімді кеңейтуге және оларды болашақ кәсіби қызметте қолдануға бағытталған. Студенттер дене шынықтыру-спорт ұйымдарының қызметін қамтамасыз ету үшін спорттық менеджменттің ұйымдық-құқықтық негіздерінің практикалық тәжірибесін меңгереді, есеп пен есептілікті жүргізе алады, шағын ұжымдардың жұмысын басқара алады, жоспарлау және басқару стратегияларын қолдана алады, мотивацияларды, демеушілікті, спорт клубтарының қызметін ынталандырады, бизнес-жоспарды бағалайды және ресімдейді. Студенттер дене шынықтыру мәселелері бойынша міндеттерді шешу әдістерін жүзеге асырады және олардың тиімділігін бағалай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Әлеуметтік-мәдени әртүрлілікті ескере отырып, қарым-қатынастың әртүрлі форматтарын қолданады, әл-ауқатты және инклюзивті ортаны қалыптастыруда білім берудегі теңдік пен қолжетімділік қағидаларын құрметтейді, көшбасшылық қасиеттерге ие және оларды ұжымдық әлеуетті дамыту үшін қолдана алады.
  • Кәсіби тапсырмаларды орындау үшін өзін-өзі реттеу мен рефлексияға қабілетті, жоғары деңгейдегі сыни және шығармашылық ойлау дағдыларын меңгерген.
  • Сандық технологияларды зерттеулер мен қолдануда әдеп және құқықтық нормаларды сақтайды және біледі. Сандық ақпаратпен және деректерді қорғаумен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік шараларын қолданады, сандық ресурстарды белсенді, қауіпсіз және әдепті пайдалануға ықпал етеді.
  • Дене шынықтыру және спорт саласындағы әлеуметтік және кәсіби қызметтегі білім беру, тәрбие және сауықтыру міндеттерін шешу үшін ойлаудың тәуелсіздігін, аналитикалық және диагностикалық дағдыларды қалыптастырады.
  • Дене шынықтыру бойынша мектептік білім беру жүйесінде, оңалту саласында, оның ішінде қазіргі заманғы оқыту технологияларын пайдалана отырып, ЕББ қажетіліктері бар балалармен педагогикалық, оқу-тәрбие, ғылыми-әдістемелік, ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметті ұйымдастыруды жіктейді.
  • Дене шынықтыру мен спорттағы қазіргі заманғы үрдістерді талдау үшін білім алушылардың жас, физиологиялық, тұлғалық, әлеуметтік-мәдени ерекшеліктерін түсінуді көрсету және жаңартылған білім беру мазмұны, оның ішінде критериалды бағалау технологиялары шеңберінде оқыту әдістерін, құралдары мен нысандарын практикада қолдану.
  • Оқушылардың жынысы-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу және бәсекелестік іс–әрекет процесінде мектеп бағдарламасы бойынша спорт түрлерімен шұғылданатындарды оқытудың туындайтын ситуациялық міндеттеріне сәйкес оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу, техникалық-тактикалық даярлаудың кәсіби маңызды әдістері мен нысандарын модельдеу және жетілдіру қабілетіне ие.
  • Дененің физиологиялық мүмкіндіктеріне, қалпына келтіру құралдарына байланысты дене белсенділігінің төзімділігін бақылаудың жаратылыстану-ғылыми, медициналық-биологиялық әдістерін, олардың жаттығу көрсеткіштеріне әсерін бағалау кезінде, кәсіби қызмет процесінде қолданады.
  • Санитарлық-гигиеналық, климаттық және аймақтық жағдайларды ескере отырып, халықтың әртүрлі санаттарының физикалық, функционалдық, психологиялық және спорттық дайындық деңгейін жоспарлау және басқару технологиясын меңгерген.
  • Дене шынықтыру қызметінің түрлі салаларында, оның ішінде балалар-жасөспірімдер және паралимпиадалық спорт саласында оқу-әдістемелік, дене шынықтыру-бұқаралық, сауықтыру және оңалту жұмыстарын құру іскерліктері мен дағдыларын іске асырады
Top