Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01403 Бастапқы әскери даярлық в ABU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби қызметте қажетті іргелі білімді, іскерлікті және құзыреттілікті қалыптастыру; экологиялық, дене және этикалық, құқықтық мәдениетті және ойлау мәдениетін қалыптастыру; тілдік даярлық; жалпыадамзаттық және әлеуметтік-тұлғалық құндылықтарды қалыптастыру сияқты бағыттарда кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті, жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар, бастапқы әскери даярлық бойынша білікті педагогикалық кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Alikhan Bokeikhan University
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B004 Бастапқы әскери дайындық мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Психология және адам дамуы
Педагогика
Тұрақты даму және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Жас ерекшеліктік физиологиясы және мектеп гигиенасы
Экономикалық-құқықтық білім негіздері
-
2 Оқу жылы
ҚР ҚК жалпы әскери жарғылары және саптық дайындық
Білім берудегі менеджмент
Бастапқы әскери дайындық негіздері
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Анатомия, спорттық морфология негіздерімен және биомеханика
Адам анатомиясы
Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерінде іс жүргізу және құпия құжаттар
Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі және оны оқытудың әдістемесі
Әскери топография
Оқу-далалық жаттығуларды өткізу әдістемесі
Қазіргі заманғы оқ дәрі қару жарақтар
Тактикалық дайындық
Әскери-патриоттық тәрбие негіздері
Атыс дайындығы
Инклюзивті білім беру
Саптық дайындық бойынша сабақтарды оқыту әдістемесі
-
3 Оқу жылы
Азаматтық қорғаныс және төтенше жағдай
Әскери қызметкерлердың дене тәрбиесінің негіздері
Бастапқы әскери дайындықты оқыту әдістемесі
Әскери әдептілік негіздері
Халықтың терроризмге қарсы дайындық негіздері
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Әскери - техникалық және инженерлік дайындық
Дене тәрбиесінің физиологиялық негіздері
Қазақстан Республикасының Қарулы Күштеріңдегі тәрбие және идеологиялық жұмыс
Әскери спорттық ойындар
Жергілікті аймақта әскери-барлау және іздестіру жұмыстары
Кәсіби бағытталған шет тілі
Қазақстан Республикасының әскери өнер және қарулы күштерінің тарихы
Экстремизм және терроризм, ұлттық қауіпсіздік негізінде
Әскери қызметтегі азаматтардың жалпы және арнайы дайындықтарының негіздері
Терроризм және қауіпсіздік
Әскери техниканың түрлері және оларды қолдану
Спорт түрлерінің физиологиясы
-
4 Оқу жылы
Медициналық білім негіздері
Құрлық әскерлерінің қару-жарағы мен техникасы
Ату элементтері
Әскери бөлімдерінде емдік профилактикалық шаралар
Әскери педагогикалық мәдениет негіздері
Ғылыми- педагогикалық зерттеу
Атыс қарулардан ату негіздері
Көліктік дайындық және жол қозғалысы қауіпсіздігі
Оқытуды жоспарлау және оқытуды дербестендіру
Әскери-медициналық дайындық
Күрес түрлері және қол жекпе-жек
Атыс қаруы мен оқ-дәрілерді пайдалану
Ату элементтерінен құралған қозғалмалы ойындар
Әскери робототехника және ақпараттық технологиялар негіздері (IT)
Мехатроника және робототехника
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Спорттық және бұлшық ет қозғалысы іс-әрекеттерін жүзеге асыруға арналған жаттығуларды орындаған кездегі адам ағзасында орын алатын анатомиялық өзгерістер мен физиологиялық процестерді талдау және осы білімді әртүрлі спорт түрлерінде дене жаттығуларын орындау үшін қолдана білу.
- Қазіргі психология-педагогика ғылымының, жас ерекшеліктер физиологиясының, мектеп гигиенасы мен өмір қауіпсіздігінің негіздерінің негізгі ұстанымдары мен категориялары жөніндегі білімдерін көрсету. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес тәрбие жұмысының әдістемесі мен технологияларын, өмір қауіпсіздігі негіздерін және инклюзивті білім беруді оқыту әдістерін практикалық педагогикалық қызметте қолдану дағдыларын пайдалану; мектептің тұтас педагогикалық үдерісін басқару, мұғалімнің жеке және кәсіби сапасына қойылатын қазіргі талаптарды сақтау; оқушылардың тәртібін басқару, олардың оқу-танымдық әрекетіне ынталандыру және жеке тұлғалық дамуына ықпал ету.
- Мемлекеттік (орыс) және шет тілдерін кәсіби қызметте, ғылыми және практикалық жұмыста, шетелдік әріптестермен қарым-қатынаста, өздігінен білім алу және басқа да мақсаттарға пайдалана алады.
- Тұрақты даму мен тыныс-тіршілік қауіпсіздігінің, құқықтық және экономикалық сауаттылықтың негізгі тұжырымдамаларын саналы түрде қабылдауға және түсіндіруге, кәсіби және әлеуметтік қызметте нормативтік-құқықтық, экономикалық және экологиялық құралдарды қолдануға, қабылданатын шешімдердің салдарын талдауға және сыни бағалауға, сондай-ақ тәуекелдерді төмендетуге, тұрақтылықты арттыруға және этикалық және құқықтық стандарттарды сақтауға бағытталған мінез-құлықтың кешенді стратегияларын әзірлеуге қабілетті.
- Азаматтық қорғаныс, жол қозғалысы қауіпсіздігін қамтамасыз ету және төтенше жағдайлар кезіндегі іс-қимылдарды ұйымдастыру және өткізу. Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерінің барлық түрлерін, міндеттері мен қызметтерін айқындау; бастапқы әскери дайындық саласында қолданылатын оқу үдерісін ұйымдастырудың негізгі санаттарын, қағидаттарын, әдістері мен нысандарын талқылау, сондай-ақ білім алушыларды әлеуметтік құндылықтар жүйесіне тарту.
- Оқу процесін жоспарлаудың әртүрлі түрлерін жүзеге асыру және олардың негізінде қойылған мақсаттарға сәйкес әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеу. білім беру саласындағы нормативтік құжаттардың негізінде оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу; білім алушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, олардың дамуының жеке траекториясын жобалау; өзінің кәсіби қасиеттері мен озық педагогикалық тәжірибелеріне талдау жасау; білім алушыларды критериалды бағалау жүйесін қолдана отырып оқытудың тиімді әдістемелері және олардың барысын мониторингтеу негізінде; әскери-патриоттық тәрбие, саптық даярлық бойынша оқу сабақтарын және іс – шараларды, әскери-техникалық үйірмелер мен секциялардың жұмысын ұйымдастыру және өткізу.
- Білім мен түсінікті кәсіби деңгейде қолдану, жалпыәскери жарғылардың ережелерінде көрсетілген мінез-құлықтың адамгершілік нормалары негізінде білім алушылармен өзара қарым-қатынас кезінде аргументтер тұжырымдау және проблемаларды шешу және мынадай бағыттарда педагогикалық жұмысты жүргізу: құқықтық, тәрбиелік, кәсіби, әскери өнердің тарихи және қазіргі заманғы деректерін талдай отырып.
- Түрлі кәсіби қауымдастықтармен әлеуметтік-коммуникативтік қарым-қатынас дағдыларын қолдана отырып, оқу-тәрбие процесі шеңберінде іс-шаралар ұйымдастыру.
- Атыс даярлығы және атыс қаруын, оқ-дәрілер мен имитациялық құралдарды пайдалану саласындағы ақпаратты оқу-тәрбие процесінде тарату, сонымен қатар әрі қарай өзінің оқуы барысында оқытылатын салада өз бетінше үйрену дағдыларын пайдалану; білім алуышларға өз бетінше білім алу қабілетін дағдыландыра отырып, білім алушыларға атыс негіздері мен ережелері және қаруды қауіпсіз ұстау бойынша оқытуды ұйымдастыруға және жүргізуге қабілетті болу.
- ҚР ҚК қару-жарағы мен техникасының әскери топографиясы мен тактикалық-техникалық сипаттамалары туралы білімдерін қолдану және білім алушылармен түрлі іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу кезінде осы ақпараттың іс жүргізу негіздерімен және құпия құжаттармен жұмыс істеу тәртібімен өзара байланысын түсіну.
- Халықтың әртүрлі топтарымен емдеу-алдын алу іс-шараларын өткізу үшін емдеу және сауықтыру дене шынықтыру-спорттық сабақтар саласында медициналық білім мен дағдыларды қолдану.
- Бастапқы әскери дайындық саласындағы кәсіби қызметте ақпараттық технологияларды, сонымен бірге жасанды интеллектті пайдалану технологиясы; ҚР ҚК Әскери робототехниканың заманауи жетістіктерін қолдану туралы ақпаратты түсіндіру.
- Кәсіптік қызмет процесінде денсаулықты сақтау және нығайту және өз организмінің және білім алушылар мен тәрбиеленушілердің ағзаларының дене даярлығының қажетті деңгейін ұстап тұру үшін дене шынықтыру және спорттың әртүрлі түрлерінің құралдарын пайдалану.
- Ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың әдістерін білу және оларды оқытылатын салада қолдану; отандық және шетелдік ғалымдардың ең жаңа ғылыми деректерін пайдалана отырып, білім алушылардың, оның ішінде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушылардың бірлескен және жеке зерттеу қызметін ұйымдастыру.