Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01511 Химия ағылшын тілінде в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ағылшын тілін жоғары деңгейде меңгерген, заманауи мета-пәндік, коммуникативті, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттіліктерге ие, сапалы білім беру мазмұнын құруға және оқу процесін ұйымдастыруға қабілетті химия пәні мұғалімдерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B012 Химия мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Бейорганикалық химияның теориялық негіздері
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Химиядан есептер шығару әдістемесі
Периодтық жүйедегі элементтер химиясы
-
2 Оқу жылы
Ағылшын тілі В1
Геохимия
Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері
Қаржылық сауаттылық негіздері
Экология және тұрақты даму
Компьютерлік химия
Сапалық химиялық анализ
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Физикалық химия
Сандық химиялық анализ әдістері
Оқыту әдістері мен технологиялары
Ағылшын тілі В2
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
-
3 Оқу жылы
Химиядан оқушылардың ғылыми іс-әрекетін ұйымдастыру
Инклюзивті білім беру ортасы
Химиядан олимпиада есептерін шығару
Алифатты қосылыстардың органикалық химиясы
Күрделілігі жоғары химия есептері
Ағылшын тілі C1
Бағалау және дамыту
Су және азық түлік өнімдерінің анализі
Педагогикалық зерттеулер мен инновациялар
Электрохимия
Циклді қосылыстардың органикалық химиясы
Коллоидты химия
Жасанды интеллект негіздері
Ағылшын тілі С2
Химиялық зерттеудің физикалық әдістері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазіргі қоғам туралы дүниетанымды кеңейте отырып, тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас міндеттерін шешеді және мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша нысандарда коммуникацияны тереңдетеді;
- Орта білім беру саласындағы оқытудың психологиялық-педагогикалық заңдылықтарын, сондай-ақ педагогика, психологияның ғылыми-білім беру негіздерін, нормативтік құқықтық актілерін талдайды;
- Кәсіптік білім беру жүйесінде кәсіпкерлік негіздерін, Қазақстан тарихы мен философияның теориялық негіздерін түсіндіруге кешенді көзқарасты қолданады, Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени дамуының негізгі тарихи оқиғаларын өз бетінше талдай біледі және академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді;
- Жаратылыстану ғылымдары (химия-биология-экология-физика) пәндері мен қазіргі экологиялық мәселелерді шешудің теориялық және эксперименттік негіздері арасындағы байланысты анықтап, талдай біледі; өмір қауіпсіздігінің негіздерін және төтенше жағдайларда тәуекелдерді талдай алады;
- Балалар ағзасының өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары мен ерекшеліктерін біледі; балалар ағзасының құрылымы мен функциясының ерекшеліктерін ескере отырып, сараланған тәсілді ескереді; білім алушылардың, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, білімді одан әрі дербес жетілдіру, дамыту үшін қажетті оқытуды жүзеге асырады;
- Оқытудың инновациялық әдістерін, оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдарын қолданады, оқыту процесінде бағалаудың маңыздылығын және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету қабілетін түсінеді, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын және химияны оқытудың ерекшеліктерін модельдейді;
- Химияның негізгі заңдылықтарын, қарапайым заттар мен олардың қосылыстарының қасиеттерінің өзгеруін, химиялық реакциялардың жүру заңдылықтарын, реакцияларға аяқ асты әсер ететін факторларды, реакция жылдамдығын, аналитикалық мақсаттарда талдаудың физикалық және химиялық әдістерін қолдануды, алынған нәтижелерден қорытынды жасауды біледі;
- Химия есептерін шешу әдістемесі бойынша іргелі білімдерін көрсетеді, қарапайым және күрделі есептерді шешу алгоритмін қолдана алады;
- Нанохимия, полимер, биорганикалық және органикалық химияның дамуы мен принциптері, осы бағыттарды әртүрлі салаларда қолдану туралы заманауи идеяларды жетілдіреді және дамытады;
- Ақпаратты жинау және түсіндіру үшін ақпараттық технологияларды қолданады, зерттеу және академиялық жазу әдістерін біледі және оларды химиялық білім беруде қолданады;