Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мектепке дейінгі білім беру саласында педагогикалық және зерттеу міндеттерін шешуде көшбасшылық қасиеттерді көрсету қабілетін көрсететін қалыптасқан әмбебап және кәсіби құзыреттер негізінде педагогикалық қызметті жүзеге асыруға бакалаврларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B012 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ғылыми зерттеу негіздері
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Экология және тұрақты даму
Тіршілік қауіпсіздік негіздері
Педагогика
Шоқантану
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Қаржылық сауаттылық негіздері
Құқық негіздері
Тәлімгерлер практикумы
-
2 Оқу жылы
Мектеп жасына дейінгі балалардың әлеуметтік-эмоционалды дағдыларын дамытудың теориясы мен технологиялары
Ойынның психологиялық-педагогикалық негіздері
Ерте дамудың авторлық әдістері
Ерте жастағы балаларды сенсорлық тәрбиелеу технологиялары
Ерте балалық шақ педагогикасы мен психологиясы
Мектеп жасына дейінгі балалар дамуының физиологиясы
Мектепке дейінгі білім берудегі ойын технологиясы бойынша практикум
Шетелде мектепке дейінгі білім берудің заманауи жүйелері
Мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық дағдыларын дамыту технологиялары
Мектеп жасына дейінгі балалардың STEM білімі
Мектепке дейінгі жастағы балалардың экологиялық білім беру теориясы мен технологиясы
Балабақшадағы педагогикалық анимация
Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесінің теориясы мен технологиясы
-
3 Оқу жылы
Мектепке дейінгі педагогика
Мектеп жасына дейінгі балаларға дидактикалық материалдар дайындау технологиясы
Балалар әдебиеті
Мектеп жасына дейінгі балаларды сауаттылыққа оқыту және тілін дамыту теориясы мен технологиясы
Дефектология және логопедия практикумы
Білім берудегі жасанды интеллект технологиялар
Академиялық хат
Мектеп жасына дейінгі балаларды көркем әдебиетті оқуға баулудың теориясы мен әдістемесі
Мектепке дейінгі жастағы балаларды қоршаған ортамен таныстыру теориясы мен технологиясы
Әртүрлі жастағы топтарда білім беру қызметі
Инклюзивті білім беру
Мектеп жасына дейінгі балалардың іздестіру-эксперименттік әрекеттің технологиялары
Мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық-математикалық дамуының теориясы мен технологиясы
Мектепке дейінгі білім берудегі инновация
-
4 Оқу жылы
Мектепке дейінгі ұйымда әдістемелік қолдаудың теориясы мен технологиясы
Мектепке дейінгі ұйымдардағы мектеп алды даярлық
Мектепке дейінгі ұйым мен отбасының әлеуметтік серіктестігі
Мектепке дейінгі ұйымдарданың пәндік-кеңістіктік дамыту ортасын жобалау
Мектепке дейінгі ұйымдағы педагогикалық бақылау технологиялары
Мектепке дейінгі ұйымдағы жобалық іс-әрекет технологиясы
Мектеп жасына дейінгі балалардың адамгершілік-отансүйгіштік тәрбиесі
Мектепке дейінгі ұйымда режимдік сәттерді ұйымдастырудың технологиялары
Мектепке дейінгі ұйымда ауыспалы компонентті ұйымдастыру технологиялары
Мектепке дейінгі ұйымдарда жазғы сауықтыру кезеңін ұйымдастыру
Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық тәрбиесі
Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің әдістемесі
Мектепке дейінгі білім беру менеджменті
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақстан тарихының негізгі заңдылықтарын, философиялық, әлеуметтік-саяси, экономикалық, жаратылыстану және құқықтық білім негіздерін біледі және түсінеді, қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша коммуникациялық дағдыларды қолданады
- Оқу саласында ғылыми зерттеу әдістерін, жасанды интеллект пен академиялық жазуды қолданады, кәсіби қызметте академиялық адалдық принциптерін ұстанады, дене тәрбиесінің практикалық негіздерін білімін көрсетеді
- Мектепке дейінгі ұйымдағы оқу-тәрбие процесінің даму заңдылықтарын анықтау үшін Қазақстандағы және шетелдегі мектепке дейінгі тәрбиенің классикалық теориялары мен заманауи тұжырымдамалары мен технологиялары бойынша білімін көрсетеді
- Инклюзивті білім беру жағдайында мектепке дейінгі ұйымның қызметін реттейтін нормативтік құқықтық актілердің, ішкі құжаттар мен талаптардың негізінде және мектепке дейінгі және бастауыш білім берудің сабақтастығы мен сабақтастығы қағидаттарын ескере отырып, білім беру процесін жоспарлайды
- Оқушылардың жас ерекшеліктерін және ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, ойын және басқа әрекеттер арқылы олардың әлеуетін жан-жақты дамыту және ашу үшін мектепке дейінгі ұйымның даму ортасын жобалайды
- Әртүрлі күнделікті сәттерде ойын және басқа да әрекеттер арқылы оқушылардың физикалық, коммуникативті, танымдық және интеллектуалдық, шығармашылық және зерттеушілік, әлеуметтік-эмоционалдық дағдыларын дамытады
- Педагогикалық тәжірибені жалпылау және тарату, кәсіби өзін-өзі дамыту және өзін-өзі тәрбиелеу үшін озық педагогикалық және ақпараттық технологиялар негізінде білім беру мазмұны мен әдістемелік ресурстарды әзірлейді
- Ата-аналармен және мектепке дейінгі ұйымның басқа педагогтарымен бірлесе отырып, бүлдіршіндердің, мектепке дейінгі және мектепке дейінгі жастағы балалардың іскерліктері мен дағдыларын жеке дамыту және түзету үшін мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын меңгерудің күтілетін нәтижелеріне оқушылардың қол жеткізуін бақылауды жүзеге асырады