Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01708 Екінші шет тілін қосымша оқытатын ағылшын тілі в ABU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бәсекеге қабілетті мамандарды – кәсіби қызметте қажетті іргелі білімі, дағдылары мен құзыреттері бар және халықаралық қоғамдастық таныған деңгейде шет тілдерін меңгерген және Қазақстан Республикасы қоғамының қажеттіліктерін қанағаттандыратын шет тілі мұғалімдерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Alikhan Bokeikhan University
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Психология және адам дамуы
Педагогика
Экономикалық-құқықтық білім негіздері
Тұрақты даму және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Ағылшын тілі (В1 деңгейі)
-
2 Оқу жылы
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Екінші шет тілінің тәжірибелік грамматикасы
Ағылшын тілінің тәжірибелік грамматикасы
Екінші шет тілінің тәжірибелік курсы (А2 ілгерлеуші деңгейі)
Екінші шетел тілі (В1 деңгейі)
Лексикология
Ағылшын тілінің коммуникативтік грамматикасы
Мәдениетаралық қарым-қатынас мәнмәтініндегі ағылшын тілі
Стилистика
Ағылшын тілінің теориялық негіздері
Екінші шет тілі (В1 ілгерлеуші деңгейі)
Мәдениаралық коммуникация
Бағалау және дамыту
Тіл білімінің өзекті мәселелері
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Ағылшын тілі (ілгерлеуші В2 деңгейі)
Жас ерекшеліктік физиологиясы және мектеп гигиенасы
Екінші шет тілінің тәжірибелік курсы (В1 ілгерлеуші деңгейі)
Шеттілдік білім берудің әдістемесі
-
3 Оқу жылы
Сөйлеу екінші шетел тілі
STEM English
Кәсіби бағытталған ағылшын тілі
Аутенттік мәтіндермен жұмыс істеу
Екінші шет тілінің коммуникативтік грамматикасы
Ағылшын тілін арнайы мақсатта оқыту ( С1 деңгейі)
Жаңа Зеландия, Австралия, Канада: аймақтық шындық
Үйде оқу
Елтану (Ұлыбритания, АҚШ)
Мәдениеттер диалогы және аударма ерекшеліктері
Мамандандырылған кәсіби ағылшын тілі
Аударма теориясы мен тәжірибесі
Сыни және шығармашылық ойлауды дамытудың интерактивті әдістері
Media English
Екінші шет тілінің үйде оқу
Шетел тілін оқытудағы инновациялық әдістер мен цифрлық технологиялар
Екінші шет тілі (В2 деңгейі)
Іскерлік ағылшын тілі
-
4 Оқу жылы
Көркем мәтінді лингвистикалық талдау
Екінші шет тілін оқыту әдістемесі
Инклюзивті білім беру жағдайында шет тілін оқыту әдістемесі
Екінші шет тілі (В2 ілгерлеуші деңгейі)
Шет тілін оқытудың арнайы бағытталған әдістемесі
Іскерлік екінші шет тілі
Ағылшын тілінде сөйлетін елдердің әдебиеті
Ағылшын тілін арнайы мақсатта оқыту (С2 деңгейі)
Екінші шет тілін оқытудағы жаңа тәсілдер
Халықаралық емтиханға дайындық
Зерттеулер, даму және инновация
Елтану (екінші шет тілі)
Оқытылатын тіл елінің әдебиеті (екінші шет тілі)
Current Trends in Communication
Ағылшын тілді академиялық мақсатта оқыту
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Шетел тілін оқыту сабақтарын жоспарлау, жобалау және өткізу, педагогикалық мәселелерді шешуде әртүрлі пәндік салалардағы білімдерді интеграциялау; дәстүрлі, инновациялық, цифрлық (соның ішінде жасанды интеллект), интерактивті білім беру және тәрбиелеу технологиялары мен әдістерін, сондай-ақ психологиялық-педагогикалық ғылым мен шет тілі білім беру әдістемесі саласындағы жаңа жетістіктерді пайдалана отырып, оқушылардың жас ерекшеліктері мен жеке қажеттіліктерін (оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттерді қоса) ескере отырып, шет тілдерін оқытудың жоғары сапалы оқу-дидактикалық материалдары мен бағдарламаларын әзірлеу; білім алушылардың жетістіктерінің тұрақты мониторингі шеңберінде критериалды бағалау жүйесін әзірлеу және қолдану, оқыту тәжірибесін жетілдіру, сондай-ақ білім беру саласындағы уәкілетті орган бекітетін құжаттардың міндетті тізбесін жүргізу.
- Студенттердің тілдік, коммуникативтік, ақпараттық, кәсіби құзыреттіліктері мен өз бетінше әрекет ету дағдыларын қалыптастыру және дамыту, студенттермен шығармашылық, интерактивті және басқа да жұмыс түрлерін пайдалана отырып, сабақта шет тіліндегі қарым-қатынасты ұйымдастыру; оқушылардың оқу-танымдық және зерттеушілік әрекетін және олардың өздігінен білім алуға ұмтылуын ынталандыру; халықаралық емтихандарға, ҰБТ-ға және ООЖБ-ға дайындалудың өзіндік инновациялық әдістері мен технологиялары.
- Қазіргі заманғы технологиялар мен әдістерді, соның ішінде сыни тұрғыдан ойлау технологияларын пайдалана отырып, оқушылардың (оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттердің) жеке және жас ерекшеліктерін, олардың оқу пәні арқылы дамуын диагностикалау нәтижелерін пайдалана отырып, шет тілін үйренудегі қажеттіліктер мен қиындықтарды анықтау, оқушылардың тұлғалық өсуіне ықпал ету және сол арқылы оқу үдерісін модельдеу және қолайлы білім беру ортасын құру.
- Негізгі және екінші шет тілдерін жетік білу; көпмәдениетті, көпұлтты және көпконфессиялы қоғамдағы сындарлы диалог, қарым-қатынас дағдылары.
- Педагогикалық этика нормаларын және әлеуметтік-этикалық құндылықтарды сақтауға, ұжымда жұмыс істеу кезінде ымыраға келуге және әртүрлі әлеуметтік жағдайларды барабар бағдарлауға; кәсіби қажеттіліктерді және өз тәжірибесін талдауды ескере отырып, кәсіби даму траекториясын құру; оқу процесін басқару технологиясын меңгеру; ата-аналармен, мұғалімдермен және қоғаммен ынтымақтасады; әртүрлі жас кезеңдеріндегі организмнің психологиялық және анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесінде және мектептен тыс жұмыстарда, оның ішінде цифрлық ортада гигиеналық талаптарды сақтай отырып, балалар мен жасөспірімдермен оқу және тәрбие жұмысын ұйымдастыру, сондай-ақ оқу кабинеттерін жабдықтау талаптарын білу; оқушылар арасында салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін дамытуға ықпал ету.
- Шет тілдерінде тілдің фонетикалық, грамматикалық, лексикалық нормаларына сәйкес сөйлеудің дұрыс құрастырылуына сәйкес қарым-қатынас жасаңыз.
- Зерттелетін тілдік құбылыстардың тарихи, ұлттық, мәдени, аймақтық, лингвистикалық контекстінде бағдарлау; ана мен зерттеліп тілдерінің салыстырмалы талдау жүргізу; зерттелетін салада фактілер, құбылыстар, теориялар және олардың арасындағы күрделі қатынастар туралы білімді және түсінікті қолдану; теориялық тұжырымдамалар мен нақты деректерді талдау, салыстыру, жалпылау жүргізу, олардың негізінде қорытынды жасау; оқу саласындағы практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық қағидалар мен практикалық білімдерді шығармашылықпен қолдану.
- Ғылыми зерттеу әдістерін білу және оларды зерттелетін салада қолдану; шет тілдік қатынас дағдылары мен дағдыларын іскерлік және кәсіби қарым-қатынас жағдайында, сондай-ақ академиялық дискурс шеңберінде және ғылыми зерттеулер мен оқу үдерісі саласында оқитын студенттердің ары қарайғы білімін тәуелсіз жалғастыру үшін қажет аудан; академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну.
- Тұрақты даму мен тыныс-тіршілік қауіпсіздігінің, құқықтық және экономикалық сауаттылықтың негізгі тұжырымдамаларын саналы түрде қабылдауға және түсіндіруге, кәсіби және әлеуметтік қызметте нормативтік-құқықтық, экономикалық және экологиялық құралдарды қолдануға, қабылданатын шешімдердің салдарын талдауға және сыни бағалауға, сондай-ақ тәуекелдерді төмендетуге, тұрақтылықты арттыруға және этикалық және құқықтық стандарттарды сақтауға бағытталған мінез-құлықтың кешенді стратегияларын әзірлеуге қабілетті.