Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01708 Екінші шет тілін қосымша оқытатын ағылшын тілі в ABU

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Шетел тілін оқыту сабақтарын жоспарлау, жобалау және өткізу, педагогикалық мәселелерді шешуде әртүрлі пәндік салалардағы білімдерді интеграциялау; дәстүрлі, инновациялық, цифрлық (соның ішінде жасанды интеллект), интерактивті білім беру және тәрбиелеу технологиялары мен әдістерін, сондай-ақ психологиялық-педагогикалық ғылым мен шет тілі білім беру әдістемесі саласындағы жаңа жетістіктерді пайдалана отырып, оқушылардың жас ерекшеліктері мен жеке қажеттіліктерін (оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттерді қоса) ескере отырып, шет тілдерін оқытудың жоғары сапалы оқу-дидактикалық материалдары мен бағдарламаларын әзірлеу; білім алушылардың жетістіктерінің тұрақты мониторингі шеңберінде критериалды бағалау жүйесін әзірлеу және қолдану, оқыту тәжірибесін жетілдіру, сондай-ақ білім беру саласындағы уәкілетті орган бекітетін құжаттардың міндетті тізбесін жүргізу.
  • Студенттердің тілдік, коммуникативтік, ақпараттық, кәсіби құзыреттіліктері мен өз бетінше әрекет ету дағдыларын қалыптастыру және дамыту, студенттермен шығармашылық, интерактивті және басқа да жұмыс түрлерін пайдалана отырып, сабақта шет тіліндегі қарым-қатынасты ұйымдастыру; оқушылардың оқу-танымдық және зерттеушілік әрекетін және олардың өздігінен білім алуға ұмтылуын ынталандыру; халықаралық емтихандарға, ҰБТ-ға және ООЖБ-ға дайындалудың өзіндік инновациялық әдістері мен технологиялары.
  • Қазіргі заманғы технологиялар мен әдістерді, соның ішінде сыни тұрғыдан ойлау технологияларын пайдалана отырып, оқушылардың (оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттердің) жеке және жас ерекшеліктерін, олардың оқу пәні арқылы дамуын диагностикалау нәтижелерін пайдалана отырып, шет тілін үйренудегі қажеттіліктер мен қиындықтарды анықтау, оқушылардың тұлғалық өсуіне ықпал ету және сол арқылы оқу үдерісін модельдеу және қолайлы білім беру ортасын құру.
  • Негізгі және екінші шет тілдерін жетік білу; көпмәдениетті, көпұлтты және көпконфессиялы қоғамдағы сындарлы диалог, қарым-қатынас дағдылары.
  • Педагогикалық этика нормаларын және әлеуметтік-этикалық құндылықтарды сақтауға, ұжымда жұмыс істеу кезінде ымыраға келуге және әртүрлі әлеуметтік жағдайларды барабар бағдарлауға; кәсіби қажеттіліктерді және өз тәжірибесін талдауды ескере отырып, кәсіби даму траекториясын құру; оқу процесін басқару технологиясын меңгеру; ата-аналармен, мұғалімдермен және қоғаммен ынтымақтасады; әртүрлі жас кезеңдеріндегі организмнің психологиялық және анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесінде және мектептен тыс жұмыстарда, оның ішінде цифрлық ортада гигиеналық талаптарды сақтай отырып, балалар мен жасөспірімдермен оқу және тәрбие жұмысын ұйымдастыру, сондай-ақ оқу кабинеттерін жабдықтау талаптарын білу; оқушылар арасында салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін дамытуға ықпал ету.
  • Шет тілдерінде тілдің фонетикалық, грамматикалық, лексикалық нормаларына сәйкес сөйлеудің дұрыс құрастырылуына сәйкес қарым-қатынас жасаңыз.
  • Зерттелетін тілдік құбылыстардың тарихи, ұлттық, мәдени, аймақтық, лингвистикалық контекстінде бағдарлау; ана мен зерттеліп тілдерінің салыстырмалы талдау жүргізу; зерттелетін салада фактілер, құбылыстар, теориялар және олардың арасындағы күрделі қатынастар туралы білімді және түсінікті қолдану; теориялық тұжырымдамалар мен нақты деректерді талдау, салыстыру, жалпылау жүргізу, олардың негізінде қорытынды жасау; оқу саласындағы практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық қағидалар мен практикалық білімдерді шығармашылықпен қолдану.
  • Ғылыми зерттеу әдістерін білу және оларды зерттелетін салада қолдану; шет тілдік қатынас дағдылары мен дағдыларын іскерлік және кәсіби қарым-қатынас жағдайында, сондай-ақ академиялық дискурс шеңберінде және ғылыми зерттеулер мен оқу үдерісі саласында оқитын студенттердің ары қарайғы білімін тәуелсіз жалғастыру үшін қажет аудан; академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну.
  • Тұрақты даму мен тыныс-тіршілік қауіпсіздігінің, құқықтық және экономикалық сауаттылықтың негізгі тұжырымдамаларын саналы түрде қабылдауға және түсіндіруге, кәсіби және әлеуметтік қызметте нормативтік-құқықтық, экономикалық және экологиялық құралдарды қолдануға, қабылданатын шешімдердің салдарын талдауға және сыни бағалауға, сондай-ақ тәуекелдерді төмендетуге, тұрақтылықты арттыруға және этикалық және құқықтық стандарттарды сақтауға бағытталған мінез-құлықтың кешенді стратегияларын әзірлеуге қабілетті.
Top