Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01403 Музыкалық білім в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби қызметте мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде қысқаша баяндау, түсіндіру және мысалдар келтіру;
  • Тәрбиеленушілер мен білім алушылардың жеке білім беру қажеттіліктері мен даму үдерістерінің физиологиялық және функционалдық ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие үрдісін жоспарлау және басқару;
  • Алынған музыкалық-теориялық білім негізінде оқушылардың зерттеушілік және жобалық қызметімен байланысты музыкалық өнердің тарихи дамуындағы себеп-салдарлық байланыстарды орнату;
  • Психикалық, психофизиологиялық дамудың жалпы, спецификалық және жеке ерекшеліктерін инклюзивті білім беру құндылығын есепке алуды қорытындылау, әр түрлі жас деңгейлеріндегі мінез-құлық пен іс-әрекетті реттеу ерекшеліктерін болжау;
  • Әр түрлі жастағы балалардың вокалдық қабілеттері мен дағдыларын ескере отырып, хормен ән айту және дирижерлік ету, балалар хор ұжымымен жұмыс істеу.
  • Мамандықтың жоғары әлеуметтік маңыздылығын анықтау, білім беру жүйелері мен педагогикалық ой эволюциясының негізгі кезеңдері мен заңдылықтары туралы ғылыми идеяларды жіктеу, пән саласындағы білімді педагогикалық қызметке ауыстыру;
  • Білім саласындағы бірегей ғылыми-практикалық зерттеулерді орындау, тиісті ғылым саласындағы нақты мамандықтың өзекті мәселесін өз бетінше зерттеу және зерттеу нәтижелерін түсіндіру.
  • Балалардың түрлі іс-әрекеттерін ұйымдастыру үшін музыкалық педагогика, психология және басқа да аралас пәндер білімін қолдана отырып, музыканы оқыту технологиялары мен әдістерін көрсету;
  • Білім беру үрдісінің барлық кезеңдерінде кәсіби қызметтегі стандартты міндеттерді шешу үшін заманауи ақпараттық-коммуникациялық және музыкалық-компьютерлік технологияларды қолдану;
  • Құқықтық, экономикалық, кәсіпкерлік, өндірістік, экологиялық ортада, сондай-ақ қаржылық сауаттылық, инклюзия құндылықтары, тұрақты даму және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат салаларында қоғамдық, әлеуметтік маңызы бар құбылыстар мен үдерістерді түсінуге зерттеу әдістері мен инновациялық тәсілдерді бағалап, қолдана білу қабілетіне ие болу.
  • Ұлттық мәдениет негізінде білім алушының эмоционалды-құндылық саласын дамытатын оқу-тәрбие жұмысын жобалау
  • Музыкалық аспаптарда (домбыра, фортепиано) ойнау, хормен ән айтуға және жеке орындауға репертуарды, музыкалық сүйемелдеуді таңдау;
Top