Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01403 Музыкалық білім в БҚИТУ

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау; қазіргі әлемге бейімделу, сыни тұрғыдан ойлай білу; қазақстандық қоғамның қоғамдық, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларымен жұмыс істей білу; экономикалық қызметтің құқықтық, экономикалық, экологиялық, әлеуметтік, қаржылық, этикалық және мәдени аспектілері туралы білімдерін көрсету, қаржы нарығының әртүрлі құралдарына ақша активтерін инвестициялау ерекшеліктерін түсіну, денсаулық сақтау және тіршілік қауіпсіздігі мәселелерінде хабардар болу, тұрақты даму қағидаттарын қолдану, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білу және оларды зерттеу саласында қолдану.
  • әлеуметтік-гуманитарлық пәндер бойынша базалық білімді ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіптік коммуникацияның әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалау; оқу-әдістемелік қызметті жүзеге асыру, оқыту мен тәрбиелеудің заманауи технологияларын қолдану.
  • хор ұжымы үшін репертуарды таңдай алу; компьютерде теру және ноталық материалды редакциялау; жалпы білім беру ұйымдарында сабақтан тыс музыкалық іс-шараларды ұйымдастырады және өткізу;
  • музыкалық дарынды балаларды анықтау және оларға педагогикалық қолдау көрсету; ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушының жеке қажеттіліктерін ескеру, музыкалық-педагогикалық қызметті жоспарлаудың заманауи технологияларын игеру.
  • "Музыка" пәні бойынша жылдық күнтізбелік жоспарлар, елдің қоғамдық-саяси, экономикалық және мәдени өмірін ескере отырып, білім алушылармен сыныптан тыс музыкалық-көркем жұмысты ұйымдастыру бойынша перспективалық жоспарлар жасау;
  • вокалдық, хорлық және аспаптық жанр репертуарының шығармаларымен практикалық жұмыстарды жоспарлау және жүзеге асыру; оқу процесін ұйымдастыруда білім беру ресурстарының кең спектрін қолдану
  • музыкалық-орындаушылық өнер саласында кәсіби білімді қолдану, музыкалық аспаптарды (домбыра, баян, фортепиано) меңгеру, хор және жеке орындау үшін музыкалық сүйемелдеуді таңдай білу, мектеп репертуарын толық меңгеру
  • қазақ музыкалық мәдениетінің қалыптасуы мен дамуы туралы білімдерін көрсету, әр түрлі жанрдағы шығармалардың әуезді және гармониялық сипатын, Қазақстан және шетел композиторларының негізгі стильдік бағыттарын айқындау;
  • солисттерге (вокалистер мен аспапта ойнаушыларға) музыкалық шығармаларды сүйемелдей алу; парақтан қарапайым музыкалық шығармаларды оқиды және тасымалдай алу; солисттің орындаушылық мүмкіндіктерін ашуға қажетті жағдай жасай білу;
  • музыкалық дыбыстардың қарапайым қасиеттерін, аспаптардың жоғары және төмен тембрлі дыбыстарын салыстыру; проблемалық-іздеу және зерттеу әдістерін қолдану, оқытудың жаңа әдістерін саралау;
  • кәсіби саладағы көшбасшылық пен көшбасшылық арасындағы байланысты орнату, негізгі интеллектуалды бағдарламалық жүйелерді құру үшін ЖИ теорияларын, әдістері мен принциптерін қолдану; оқыту технологиялары мен білім беру ресурстарын, оның ішінде цифрлық технологияларды қолдану; цифрландырудың әлемдік үрдістерін бағалау, үш тілде тұлғааралық қарым-қатынастың тиімді тәсілдерін пайдалану
  • Қазақстанның тарихи және экономикалық дамуының ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымын көрсету; жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілік; нақты ғылымды зерттеудің ғылыми әдістері мен тәсілдерін пайдалану;
Top