Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01406 Көркем еңбек, графика және жобалау в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • ұлттық мәдениет негізінде білім алушының эмоционалды-құндылық саласын дамытатын оқу-тәрбие жұмысын жобалау; мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті меңгеру, одан әрі оқытуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолдану және педагогикалық және қоғамдық қызметте кәсіби өзара қарым-қатынастарды қалыптастыру; кәсіби қызметте денсаулықты сақтауды, нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты пайдалану.
  • ұлттық мәдениет негізінде білім алушының эмоционалды-құндылық саласын дамытатын оқу-тәрбие жұмысын жобалау
  • сәндік-қолданбалы, бейнелеу өнері, әртүрлі материалдардағы, композициялардағы дизайн бойынша практикалық дағдыларға ие болу, дизайн өнімдерінің негізгі түрлерін жобалау әдістері мен принциптерін білу.
  • педагогика мен психологияның, инклюзивті білім берудің тұжырымдамалары мен әдіснамалық негіздерін меңгеру, өз жұмысының нәтижелерін кәсіби қызметте көрсету; әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, білімді қалыптастыру үшін ақпарат көздерін жинау мен интерпретациялауды жүзеге асыру және өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау, өзінің педагогикалық тұрғыда дамуы үшін жаңа мақсаттар қою.
  • педагогика мен психологияның, инклюзивті білім берудің тұжырымдамалары мен әдіснамалық негіздерін меңгеру, өз жұмысының нәтижелерін кәсіби қызметте көрсету.
  • Құқықтық, экономикалық, іскерлік, өндірістік, экологиялық ортадағы, қаржылық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаттағы әлеуметтік маңызды құбылыстар мен процестерді түсінудің инновациялық тәсілдерін бағалау және қолдануда қабілетті болу.
  • көркем еңбек сабақтарын ұйымдастыру және өткізу әдістемесін меңгеру, оқытудың инновациялық технологияларының негізгі ұғымдары мен терминдерін қолдану, оқушылардың оқу жетістіктерін талдау, бағалау және диагностикалау, графикалық пәндерді оқыту әдістемесін білу.
  • тәрбиеленушілер мен білім алушылардың даму процестері мен жеке білім беру қажеттіліктерінің физиологиялық және функционалдық ерекшеліктерін білу, білім беру жүйелері мен педагогикалық ой эволюциясының негізгі кезеңдері мен заңдылықтары туралы ғылыми идеялар жүйесінің болуы.
  • позициялық және метрикалық есептерді шешу дағдыларын меңгеру, дәстүрлі құралдармен және компьютерлік бағдарламалардың көмегімен сызбаларды оқу, Жобалық (дизайнерлік және сәндік-қолданбалы) жұмыстарды орындау кезінде сызбалық білім мен дағдыларды қолдану.
  • сурет салудың негізгі заңдылықтарын қолданыңыз, академиялық және классикалық сурет салудың стилін, техникасын таңдаңыз.
Top