Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01701 Шет тілі: екі шет тілі (ағылшын, неміс/қытай) в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты білім берудегі инновациялық технологиялар негізінде ҚР білім берудің жаңартылған мазмұнының аясында шет тілі мұғалімі қызметінде қажетті тілдік және психологиялық-педагогикалық білімді, іскерлікті және құзыреттілікті қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Бірінші шетел тілінің практикалық фонетика және тыңдалым
Педагогика
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Базалық шетел тілі
-
2 Оқу жылы
Бірінші шет тілінің грамматикасы мен жазба практикасы
Құқық негіздері
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Негізгі шетел тілі ( деңгей В1)
Екінші шет тілі: Неміс (В1 деңгей)
Екінші (қытай) шет тілі (В1 деңгей)
Шоқантану
Қаржылық сауаттылық негіздері
Тіл білімі мен герман филологиясына кіріспе
Ғылыми зерттеу негіздері
Экология және тұрақты даму
Шетел тілін оқытудағы цифрлық коммуникация және жасанды интеллект
Лингвистикалық білімдердің тарихы
Мәдениетарлық қарым-қатынас мәнмәтініндегі базалық шетел тілі
Ауызша және жазба практикасы (2 деңгей)
Екінші шет тілі: қытай (В2 деңгейі)
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Тіршілік қауіпсіздік негіздері
Негізгі шетел тілі (деңгей В2)
Екінші шет тілі: неміс (В2 деңгейі)
-
3 Оқу жылы
Кәсіби бағытталған шет тілі
Мектепте білім беруде STEAM технологиясы
Екінші (қытай) шетел тілі (С1 деңгейі) 1
Екінші шетел тілі (С1 деңгейі) 1
Білім берудегі жасанды интеллект технологиялар
Оқытылатын тіл теориясының негіздері
Шеттілдік білім берудің әдістемесі
Арнайы мақсатқа арналған шет тілі (негізгі, С1 деңгейі) 1
Арнайы мақсатқа арналған шет тілі (негізгі, С1 деңгейі) 2
Инклюзивті білім беру
Екінші (қытай) шетел тілі (С1 деңгейі) 2
Екінші шетел тілі (С1 деңгейі) 2
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Академиялық хат (ағылшын тілінде)
-
4 Оқу жылы
Арнайы мақсатқа арналған шет тілі (негізгі, С2 деңгейі)
Іскери ағылшын тілі
Арнайы мақсатқа арналған екінші шетел (неміс) тілі
Шет тілің оқытудың арнайы бағытталған әдістемесі
Мәтінді стилистикалық талдау
Оқытылатын тіл елінің әдебиеті
Функционалдық стилистика
Медиа және ақпараттық сауаттылық (ағылшын тілінде)
Арнайы мақсатқа арналған екінші шетел(қытай) тілі
Оқытылатын тіл елінің мәдениеті
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ауызша және жазбаша тілді курстың тілдік материалы шегінде кәсіби деңгейде қолдану.
- Педагогтың жеке өзін-өзі жетілдіруі, жүзеге асыруы үшін кәсіби ортадағы топтық, жобалық және ғылыми-зерттеу жүмыстары барысында жетекшілік қасиеттерін көрсету.
- Қазақстан тарихының негізгі заңдылықтарын, философиялық, әлеуметтік-саяси, экономикалық, жаратылыстану-ғылыми және құқықтық білім негіздерін, қазақ, орыс және шетел тілдерінде ауызша және жазбаша коммуникацияны білу және түсіну.
- Педагогикалық үдерістің заңдылықтары, мектеп оқушыларының жасқа сай физиологиялық ерекшеліктері мен қазіргі бағалау және оқыту әдістері туралы білімді көрсету. Оқушылардың жеке ерекшеліктері мен білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, критериалды бағалау технологияларын, қазіргі заманғы әдістерді, құралдар мен оқыту формаларын қолдану.
- Шет тілінде кәсіби және ғылыми тақырыптарда кеңінен пайымдаулар жасап, оларды дәйектеу, бағалау.
- Оқушылардың тілдік, коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттіліктерін дамытуға ықпал ететін шетел тілін оқытудың заманауи әдістері мен технологияларын пайдалану.
- Әлеуметтік-тұрмыстық, кәсіби, оқу жағдайларында екінші шет тілін жазбаша және ауызша қарым-қатынаста қолдану.
- Ғылыми зерттеу әдістерін, жасанды интеллектті және академиялық жазуды зерттелетін салада қолдану, кәсіби қызметте академиялық адалдық қағидаларын сақтау, дене шынықтырудың практикалық негіздері туралы білімді көрсету.