Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01701 Шет тілі: екі шет тілі в Астана халықаралық университеті

Пәндер

  • Практикалық ағылшын тілі B1-1 (тыңдау, сөйлеу, грамматика)

    Пәннің күнделікті, оқу, ғылыми және кәсіби қызметте ағылшын тілін қолдану үшін қажетті В1-1 (CEFR жалпыеуропалық тізімдеме деңгейіне сәйкес) төмен емес шет тілінің коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Пәннің міндеттері - күнделікті, академиялық және кәсіби қарым-қатынас жағдайында тиімді қарым-қатынас жасау үшін қажетті лексикалық және грамматикалық дағдыларды, тыңдалым, оқылым, жазылым және сөйлесім дағдыларын дамыту; сондай-ақ көрсетілген коммуникативті құзіреттілік деңгейі шегінде ауызша және жазбаша сөйлеуде сөйлеу дағдыларын, тілдік дағдылар мен әлеуметтік-мәдени сананы қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіл біліміне кіріспе

    Аталған пән тілдің өмір сүруінің философиялық, әлеуметтік және психологиялық негіздерін қамтамасыз етуге бағытталған; студенттерді қазіргі тіл білімінің мәселелері ауқымымен таныстырады, олардың тіл фактілерін түсінуге ғылыми және шығармашылық көзқарастарын қалыптастырады; лингвистиканың санаттық аппаратын меңгертеді; студенттер арасында филологиялық білім мен дағды жүйесін; студенттердің танымдық белсенділігіне жағдай жасау және филологиялық талдау тәжірибесін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ағылшын тілінің теориялық фонетикасы

    Курс мақсаты – шетел тілінің фонетикалық ерекшеліктерін терең меңгеру, бұл тыңдау дағдыларын дамытуға, анық және дұрыс айтылым қалыптастыруға, сондай-ақ студенттердің ауызша сөйлеу дағдыларын жалпы жетілдіруге ықпал етеді. Дисциплина барысында студенттер шетел тілінің артикуляциялық базасын қазақ және орыс тілдерімен салыстырып зерттейді, айтылымның нормаларын меңгереді, негізгі интонациялық құрылымдарды жетілдіріп, алған білімдерін практикада қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Практикалық ағылшын тілі B1-2 (тыңдау, сөйлеу, грамматика)

    Пән студенттердің коммуникативтік және кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған. Коммуникативтік құзыреттілік шеңберінде интегративті негізде тілдік, сөйлеу және әлеуметтік-мәдени құзыреттіліктер қалыптасады, оқушылардың шет тілі бойынша лингвистикалық білімін дамыту, тілдің базалық білімдерін бекіту, студенттердің коммуникативті дағдылар мен шет тілімен байланысты танымдық дағдылар деңгейін арттыру. Пән В1-2 деңгейінен төмен емес шет тілін білудің әлеуметтік жеткілікті жалпы білім деңгейін қалыптастыруға арналған (CEFR жалпыеуропалық тізімдеме деңгейіне сәйкес). Бұл кезеңде шет тілін меңгеруде функционалдық сауаттылыққа қол жеткізу, бағдарламада белгіленген бағыттар бойынша тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде тілдің сөйлеу әрекетінің төрт түрі бойынша коммуникативті дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Педагогика

    Пән болашақта оқушыларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және оны практикалық қолдану дағдыларын бекіту процесінде педагогикалық қызметті басқару туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, пән болашақта оқушыларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және оны практикалық қолдану дағдыларын бекіту процесінде педагогикалық қызметті басқару туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, педагогиканың даму тарихы, пәні, қызметі, педагогиканың негізгі ұғымдары оқытылады; педагогиканың әдіснамасы, зерттеу әдістері, ғылыми-педагогикалық зерттеу құрылымының мәні зерделенеді; жалпыадамзаттық және педагогикалық құндылықтар; ҚР білім беру жүйесі туралы білім; жеке тұлғаның әлеуметтенуі мәселелері, оның дамуының заңдылықтары, сонымен қатар, тұлға дамуының жас және жеке ерекшеліктері; тәрбие процесі, оның бағыттары, формалары, әдістері, құралдары, отбасы және сыныптағы тәрбие мәселелері қарастырылады; мұғалім мен сынып ұжымының ынтымақтастығы қарастырылады; дидактика, оқыту – педагогикалық процестің құрамдас бөлігі, оқытудың атқаратын қызметі; білім беру мазмұны; оқыту әдістері мен әдістемелері, педагогикалық технологиялар туралы түсінік беріледі; оқыту процесінің сапасы, педагогикалық мониторинг пен диагностика; педагогикалық менеджмент негіздері және мектептің оқу-тәрбие процесін басқару мәселелері туралы түсінік қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Үйде оқу (Британ және Америка авторларының әдебиеті)

    Аталған пән ағылшын тіліндегі көркем әдебиет материалы бойынша коммуникативті дағдыларды жетілдіруді қамтиды: тілдік шектеулерді сезінбестен әңгіме жүргізу, өз мәлімдемесін тез арада қайталау, жұмыс авторы көтерген мәселелердің өзектілігін анықтау, даулы мәселелер мен қарама-қайшылықтарды өз бетінше көрсету, өз көзқарасын қорғау, хабарлама жасау, оқылған мәтіннің мазмұнын шығармашылықпен түсініп, жазбаша жеткізеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Екінші шет тілі А1 (қытай тілі)

    Пән негізгі қытай тілін және студенттердің мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілігін практикалық меңгеруге бағытталған. Білім алушылар таныс тақырыптарда сөйлесе, тікелей қарым-қатынаста басқа адамның сөйлеуінің жалпы мазмұнын түсіне алады; түсіну процесінде фондық әлеуметтік-мәдени білімге, зерттелген лексикалық және грамматикалық материалға сүйене алады; мәтіндердің жалпы мазмұнын түсінеді; тақырып бойынша мәтіндердің мазмұнын болжайды; мәтін идеясын анықтайды; хабарландырулардан, проспектілерден, мәзірлерден қажетті ақпаратты таба алады; түсіндіру- нұсқауларды түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Практикалық ағылшын тілі B2-1

    Практикалық ағылшын тілі B2-1 базалық курсы оқытылатын шет тілі бойынша өз бетінше білімдерін көрсете отырып, әлеуметтік жеткілікті деңгейді қалыптастыруға арналған, кәсіби білімдерін тереңдету, нормалық айтылу дағдыларын жетілдіру, коммуникативтік құзыреттілік пен өнімді ауызша сөйлеу дағдыларын одан әрі дамыту. Бұл кезеңде шет тілін меңгеруде функционалдық сауаттылыққа қол жеткізу, В2 деңгейінде сөйлеу әрекетінің төрт түрі бойынша коммуникативті дағдыларды қалыптастыру, абстрактілі және нақты тақырыптар бойынша, оның ішінде жоғары мамандандырылған тақырыптар бойынша күрделі мәтіндердің мазмұнын түсіну қабілетіне қол жеткізеді, ауызша және жазбаша нысанда, оқытылатын тілге негізделген материалды және әлеуметтік-мәдени білімдер мен тілдердің жалпы еуропалық анықтамалық жүйесі жүйесінде В2 деңгейінде шет тілі дискурсын ұйымдастыру туралы білімді меңгереді; оқығанын айта біледі, оқығанның негізгі идеясын тұжырымдай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шет тілі А1 (түрік тілі)

    Пән студенттердің базалық түрік тілін және мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілігін практикалық меңгеруге бағытталған. Білім алушылар таныс тақырыптарда сөйлесе, тікелей қарым-қатынаста басқа адамның сөйлеуінің жалпы мазмұнын түсіне алады; түсіну процесінде фондық әлеуметтік-мәдени білімге, зерттелген лексикалық және грамматикалық материалға сүйене алады; мәтіндердің жалпы мазмұнын түсінеді; тақырып бойынша мәтіндердің мазмұнын болжайды; мәтін идеясын анықтай алады; хабарландырулардан, проспектілерден, мәзірлерден қажетті ақпаратты табады; түсіндіру- нұсқауларды түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері

    Пән студенттерге экономиканың қызмет етуі, кәсіпкерлік қызметтің қағидаттары және қаржыны басқарудың негіздері туралы іргелі білім қалыптастыруға бағытталған. Бұл курс білім алушылардың экономикалық ойлауын, нарықтық үдерістерді түсінуін, сондай-ақ түрлі өмірлік және кәсіби жағдайларда негізделген қаржылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға мүмкіндік береді. Пән жалпы экономикалық және кәсіпкерлік құзыреттерді дамытуға, сондай-ақ алынған білімді өмірде практикалық қолдануға бағытталған. Курсты оқу студенттердің белсенді өмірлік ұстанымын, қаржылық сауаттылығын, экономикалық және кәсіпкерлік қызметке қатысуға дайындығын, сондай-ақ жеке және кәсіби тұрғыда тұрақты дамуын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі сандық технологиялар

    Бұл пән студенттердің цифрлық білім беру ортасындағы заманауи білім беру технологияларының негізгі түсініктері мен ерекшеліктерін зерделеуге және игеруге, оқу процесін ұйымдастыру және білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау үшін цифрлық білім беру платформалары мен құралдарын қолдануға бағытталған. Курс шеңберінде білім және ғылым жүйесінде цифрлық технологияларды дамыту, сондай-ақ өнертапқыштық есептерді шешу алгоритмдерін пайдалану қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ата-аналармен өзара әрекеттестіктің теориялық және әдістемелік негіздері

    Бұл пән болашақ кәсіби қызметте ата-аналармен өзара іс-қимылдың теориялық және әдістемелік негіздері туралы білімді игеруге бағытталған, ата-аналарды оқу процесіне тарту, білім беру ұйымын басқару, ата-аналардың педагогикалық белсенділігін дамыту, мектеп пен отбасының оқушыларда құндылықтарды қалыптастырудағы өзара іс-қимылы мәселелері қарастырылады, ата-аналарды білім беру ұйымының білім беру және тәрбие процесіне тарту нысандарының ерекшеліктері ұсынылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Екінші шет тілі А1 (неміс тілі)

    Пән студенттердің неміс тілінің базалық және мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілігін практика жүзінде қолдануға бағытталған. Тікелей қарым-қатынаста басқа адамның сөйлеуінің жалпы мазмұнын білім алушылар өздеріне таныс тақырыптарда сөйлеген жағдайда түсіне алады; түсіну процесінде лексика-грамматикалық материалды меңгерген фондық әлеуметтік-мәдени білімге сүйенеді; мәтіндердің жалпы мазмұнын түсінеді; тақырып бойынша мәтіндердің мазмұнын болжайды; мәтіннің идеясын анықтайды; хабарландырулардан, брошюралардан, мәзірлерден қажетті ақпаратты табады; түсіндіру- нұсқауларды түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Екінші шет тілі А1 (француз тілі)

    Пән базалық француз тілін және студенттердің мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілігін практикалық меңгеруге бағытталған. Білім алушылар таныс тақырыптарда сөйлесе, тікелей қарым-қатынаста басқа адамның сөйлеуінің жалпы мазмұнын түсіне алады; түсіну процесінде фондық әлеуметтік-мәдени білімге, зерттелген лексикалық және грамматикалық материалға сүйене алады; мәтіндердің жалпы мазмұнын түсінеді; тақырып бойынша мәтіндердің мазмұнын болжай алады; мәтін идеясын анықтайды; хабарландырулардан, проспектілерден, мәзірлерден қажетті ақпаратты табады; түсіндіру - нұсқауларды түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Білім беру мекемелеріндегі тәрбие жұмысы

    Бұл пән студенттердің кәсіби қызметтегі тәрбие жұмысын жоспарлау, ұйымдастыру және басқару процесі туралы теориялық базалық білімді игеруге және оларды жүзеге асырудың практикалық жолдарын қалыптастыруға бағытталған, пәнді оқу барысында тәрбиенің қоғамдық мәні, мақсаттары, міндеттері, даму тарихы қарастырылады; Қазақстан Республикасында бала құқықтарын қорғаудың нормативтік-құқықтық негіздері; тәрбиенің заңдылықтары мен принциптері, тұлғаны зерттеу; баланың дамуына әсер ететін факторлар зерделенеді, білім берудің формалары мен әдістері, әдістері қарастырылады, сынып жетекшісінің қызметі, оның жеке тұлға мен ұжымды қалыптастыру жұмысындағы рөлі, сыныптағы оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастыру зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Практикалық ағылшын тілі B2-2

    Бұл пән В2 деңгейлі сөйлеу әрекетінің төрт түрін қалыптастыру және оқытылатын тіл елдерінің тарихын, мемлекеттілігін, әртүрлі құбылыстарға тереңірек үңіліп, коммуникативті дағдыларды қалыптастыру, менталитет пен мәдениет; оны төл мәдениеттің мағыналық және құндылықтар жүйесімен салыстыру; идиоматикалық сөз тіркестерін орынды қолдана отырып, болашақ мамандық аясында сұхбат, диспут, пікірталас жүргізу; оқиғаларды бағалау және түсініктеме беру, түсіндіру, негіздеу, өз ұстанымын, көзқарасын негіздеуге бағытталған. Курстың соңында студент: жағдаяттық анықталған стиль регистрлерінде коммуникативті ниеттерді адекватты түрде білдіруге қажетті сөйлеу құралдарын меңгереді, әртүрлі тақырыптарда еркін сөйлейді, дискурсивті эссе жазады, т.б. логикалық қорытындылар арқылы - дыбыс жазбасында бірнеше шағын түпнұсқа мәтіндерді тыңдау (ана тілінде сөйлеу), оларды нақты логикалық құрылымы бар біртұтас өзекті мәтінге біріктіреді, дерексіз және күрделі арнайы тақырыптар бойынша сөйлесу барысында үйреніп жатқан тілін еркін түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Екінші шет тілі А2 (неміс тілі)

    Пән шет тілдік қарым-қатынаста қолдану үшін базалық неміс тілін практикалық меңгеруге, сондай-ақ мәдениетаралық құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Студент тілде оқудың бұрыннан белгілі ережелерін түсініп, игере алады; интонацияның коммуникативті-логикалық қызметін біледі; сөйлеу процесінде қолданылатын грамматикалық құбылыстар мен құрылымдарды біледі; белгілі бір тақырыптар бойынша сөйлесуге арналған сөздердің негізгі жиынтығын игереді; сөйлемді дыбыстық және интонациялық ерекшеліктерін ескере отырып, тілдің коммуникативті бірлігі ретінде пайдаланады; грамматика мен сөйлем құрылысының негізгі құрылымдарын пайдалана алады; ауызша және жазбаша тілде грамматикалық ережелерді іс жүзінде қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім алушылардың денсаулығы мен қауіпсіздігінің физиологиялық және экологиялық негіздері

    Бұл пән болашақ педагогтарға білім алушылардың денсаулығын қорғау мен нығайтудың физиологиялық және экологиялық негіздерін меңгеруге бағытталған. Курсты оқу студенттерге жасқа байланысты физиологияның ерекшеліктерін және қоршаған орта факторларының балалар мен жасөспірімдердің денсаулығы мен қауіпсіздігіне әсерін түсінуге мүмкіндік береді. Білім беру ортасында денсаулықты нығайтуға, аурулардың алдын алуға және салауатты өмір салтын қалыптастыруға ықпал ететін педагогикалық шарттарды әзірлеуге және енгізуге маңызды көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама негіздері

    Пән Қазақстан Республикасының құқықтық жүйесінің негіздерін, оның ішінде конституциялық, әкімшілік, азаматтық және қылмыстық құқықты, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы зерделеуге бағытталған. Ерекше назар студенттердің құқықтық санасын, құқықтық мәдениетін және азаматтық жауапкершілігін қалыптастыруға аударылады. Сыбайлас жемқорлықтың алдын алу және оған қарсы іс-қимыл жасаудың құқықтық тетіктері, осы саладағы нормативтік-құқықтық актілер, мемлекеттік қызметшілердің этикалық стандарттары, сондай-ақ сыбайлас жемқорлықпен күрестегі халықаралық ынтымақтастықтың рөлі қарастырылады. Пән студенттердің заңдылық, әділеттілік қағидаттары мен қоғамдағы сыбайлас жемқорлық көріністеріне жол бермеу жөнінде тұтас түсінік қалыптастыруына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Екінші шет тілі А2 (француз тілі)

    Пән шет тілдік қарым-қатынаста қолдану үшін базалық француз тілін практикалық меңгеруге, сондай-ақ мәдениетаралық құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Студент тілде оқудың бұрыннан белгілі ережелерін түсініп, игере алады; интонацияның коммуникативті-логикалық қызметін біледі; сөйлеу процесінде қолданылатын грамматикалық құбылыстар мен құрылымдарды біледі; белгілі бір тақырыптар бойынша сөйлесуге арналған сөздердің негізгі жиынтығын меңгереді; сөйлемді дыбыстық және интонациялық ерекшеліктерін ескере отырып, тілдің коммуникативті бірлігі ретінде пайдаланады; грамматика мен сөйлемнің құрылысының негізгі құрылымдарын қолдана алады; ауызша және жазбаша тілде грамматикалық ережелерді іс жүзінде қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Екінші шет тілі А2 (қытай тілі)

    Пән шет тілдік қарым-қатынаста қолдану үшін базалық қытай тілін практикалық меңгеруге, сондай-ақ мәдениетаралық құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Студент тілде оқудың бұрыннан белгілі ережелерін түсініп, игере алады; интонацияның коммуникативті-логикалық қызметін білу; сөйлеу процесінде қолданылатын грамматикалық құбылыстар мен құрылымдарды біледі; белгілі бір тақырыптар бойынша сөйлесуге арналған сөздердің негізгі жиынтығын игереді; сөйлемді дыбыстық және интонациялық ерекшелігін ескере отырып, тілдің коммуникативті бірлігі ретінде пайдаланады; грамматика мен сөйлем құрылысының негізгі құрылымдарын қолданады; ауызша және жазбаша тілде грамматикалық ережелерді іс жүзінде қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Екінші шет тілі А2 (түрік тілі)

    Пән шет тілдік қарым-қатынаста қолдану үшін базалық түрік тілін практикалық меңгеруге, сондай-ақ мәдениетаралық құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Студент тілде оқудың бұрыннан белгілі ережелерін түсініп, игере алады; интонацияның коммуникативті-логикалық қызметін біледі; сөйлеу процесінде қолданылатын грамматикалық құбылыстар мен құрылымдарды игереді; белгілі бір тақырыптар бойынша сөйлесуге арналған сөздердің негізгі жиынтығын біледі; сөйлемді дыбыстық және интонациялық ерекшеліктерін ескере отырып, тілдің коммуникативті бірлігі ретінде пайдаланады; грамматика мен сөйлем құрылысының негізгі құрылымдарын қолдана алады; ауызша және жазбаша тілде грамматикалық ережелерді іс жүзінде қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Екінші шет тілі В1 (неміс тілі)

    Пән шет тілдік қарым-қатынаста қолдану үшін неміс тілі практика жүзінде білуге, сондай-ақ мәдениетаралық құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Студенттер белгілі тақырыптар бойынша әдеби норма аясында ерекше көлемді мәлімдемелерді түсіне алады; радио және теледидар жаңалықтары туралы жалпы түсінікті жүзеге асырады; әртүрлі стильдегі мәтіндерді: газет және публицистикалық, көркемдік стильдерді, ауызекі сөйлеу тілін түсінеді; неміс тілін білу деңгейіне сәйкес оқытылатын тілдің елінде болған кезде туындайтын жағдайларда қарым-қатынас жасай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дарындылық психологиясы

    Пән студенттерге балалардың дарындылығының тетіктері, құрылымы, критерийлері туралы негізгі түсініктерді зерделеуге, шығармашылықты қалыптастырудың дамып келе жатқан технологияларымен, дарынды балаларды психологиялық сүйемелдеу жүйесін ұйымдастырудың ерекшеліктерімен таныстыруға мүмкіндік беретін құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған, «дарындылық» ұғымының жан-жақтылығы туралы түсініктер қалыптастырылады; әр түрлі жастағы дарынды балаларды дамыту мен оқытудың негізгі тұжырымдамалық модельдері мен бағдарламалары туралы, дарынды балаларды іздеу және анықтау тетіктері, дарынды балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудегі мұғалімнің рөлі ашылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ағылшын тілінің лексикологиясы

    Аталған пән ағылшын тілінің сөздік құрамының даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеуге бағытталған; сөздің морфологиялық құрылымын және сөзжасам тәсілдерін меңгереді; сөздің мағынасы және оның құрылымы, көп мағыналылық, омонимия, экстралингвистикалық және лингвистикалық жағдайлар мен тілдік бірліктердің мағынасының дамуы және өзгеру факторлары туралы білімді меңгереді. Студент лексикологиядан алған білімдерін тілдік құбылыстарды талдауда қолдана алады; негізгі лексикологиялық терминдерді анықтайды; лингвистикалық талдау әдістерін ескере отырып эмпирикалық материалды талдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Екінші шет тілі В1 (түрік тілі)

    Пән шет тілдік қарым-қатынаста қолдану үшін түрік тілі практика жүзінде білуге, сондай-ақ мәдениетаралық құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Студенттер белгілі тақырыптар бойынша әдеби норма аясында көбірек көлемді мәлімдемелерді түсіне алады; радио және теледидар жаңалықтары туралы жалпы түсінікті жүзеге асыру; әртүрлі стильдегі мәтіндерді түсіну: газет және публицистикалық, көркемдік, ауызекі тіл; қытай тілін білу деңгейіне сәйкес оқытылатын тілдің елінде болған кезде туындайтын жағдайларда қарым-қатынас жасау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жас ерекшілік және педагогикалық психологиясы

    Пән студенттердің болашақ кәсіби қызметінде қажетті психологиялық және педагогикалық құзыреттілік негіздерін қалыптастыруға бағытталған, курс аясында тұлғаның жас ерекшеліктеріне байланысты даму ерекшеліктері, әртүрлі жастағы адамдармен жұмыс істеу ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру, мектеп жасындағы балалардың мінез-құлқы мен іс-әрекетінің жас ерекшеліктерін ескере отырып, педагогикалық әсерді ұйымдастыра білу, жалпы және жеке ерекшеліктер, психикалық даму факторлары, педагогикалық процестің психологиялық механизмдері туралы білімді қолдана отырып, педагогикалық жағдайларды талдау ұсынылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Екінші шет тілі В1 (қытай тілі)

    Пән шет тілдік қарым-қатынаста қолдану үшін қытай тілін практика жүзінде білуге, сондай-ақ мәдениетаралық құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Студенттер белгілі тақырыптар бойынша әдеби норма аясында ерекше көлемді мәлімдемелерді түсіне алады; радио және теледидар жаңалықтары туралы жалпы түсінікті жүзеге асырады; әртүрлі стильдегі мәтіндерді: газет және публицистикалық, көркемдік, ауызекі тілді түсінеді, қытай тілін білу деңгейіне сәйкес оқытылатын тілдің елінде болған кезде туындайтын жағдайларда қарым-қатынас жасай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Инклюзивті білім беру және тұрақты даму

    Пән инклюзивті білім беру мен тұрақты даму идеяларын терең түсіндіруге, білім беру мекемелерінің барлық балалар үшін ашық болуын қамтамасыз етуге, әрбір баланың құқығын, әлеуетін, ерекшелігін ескеретін оқыту моделін қалыптастыруға, тең білім беру мүмкіндіктерін жасау үшін болашақ мамандарды дайындауға, тұрақты даму қағидаларын оқу процесінде қолдану арқылы экологиялық, әлеуметтік жауапкершілікті арттыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шет тілдерін оқыту әдістемесі

    Пән студенттердің кәсіби-әдістемелік рефлексияның қажетті деңгейін қамтамасыз етуге және шет тілдерін оқу/оқытудағы өз тәжірибесіне сүйенуге мүмкіндік беретін жалпы мәдени және кәсіптік құзыреттіліктерін дамытуға, сондай-ақ студенттердің әдістемелік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған, сонымен қатар орта мектепте шет тілі сабағын заманауи тұтынушы талаптарына сай жүргізеді, кәсіби іс-әрекеттегі проблемалық педагогикалық жағдаяттарын шешеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Практикалық ағылшын тілі (С1)-1

    Пән С1 деңгейлі сөйлеу әрекетінің төрт түрін қалыптастыру және идиоматикалық сөздерді орынды қолдана отырып, тарихты тереңірек түсіне отырып, сұхбат жүргізу, болашақ мамандығының аясында пікірталас жүргізу арқылы коммуникативтік дағдыларды; С1 деңгейінен төмен емес шет тілін меңгеру деңгейінде оқиғаларды бағалау және түсініктеме беру, түсіндіру, негіздеу, өз ұстанымын, көзқарасын негіздеу (CEFR жалпыеуропалық тізімдеме деңгейіне сәйкес) қалыптастыруға бағытталған. Негізгі міндет – арнайы кәсіби мақсаттағы шетел тілін қарым-қатынас жасау дағдыларын одан әрі дамытады, шет тілін оқу және ғылыми академиялық қарым-қатынас құралы ретінде меңгереді, өз ойын еркін жеткізеді, күрделі тақырыптарды ауызша және жазбаша нысанда баяндау дағдыларын қалыптастырады. Аталған арнайы-кәсіптік курстың ерекшелігі білім берудің мәдениетаралық, ғылыми-кәсіби және прагматикалық бағыттылығын тереңдету, коммуникацияның арнайы-кәсіптік саласы мен сөйлеу тақырыптары аясында студенттерде кәсіби маңызды дағдыларды қалыптастыру, жан-жақты білімге қол жеткізу, оқытылатын негізгі шет тілін еркін меңгеру, оны кәсіби қызметте және қарым-қатынаста икемді және тиімді қолдану болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Екінші шет тілі В1 (француз тілі)

    Пән шет тілдік қарым-қатынаста қолдану үшін француз тілін практика жүзінде білуге, сондай-ақ мәдениетаралық құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Студенттер белгілі тақырыптар бойынша әдеби норма аясында ерекше көлемді мәлімдемелерді түсіне алады; радио және теледидар жаңалықтары туралы жалпы түсінікті жүзеге асырады; әртүрлі стильдегі мәтіндерді: газет және публицистикалық, көркемдік стильдерді, ауызекі сөйлеу тілін түсінеді; қытай тілін білу деңгейіне сәйкес оқытылатын тілдің елінде болған кезде туындайтын жағдайларда қарым-қатынас жасай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Зерттеу және жобалық жұмыстың негіздері (ағылшын тілінде)

    Бұл курс мектептерде шет тілінде жүргізілетін ғылыми-зерттеу жұмыстарын, үйірме жұмыстарын ұйымдастырудың ерекшеліктерін оқып-үйренуге, ғылыми мектеп жобаларын дайындауға бағытталған. Студенттер студенттердің ағылшын тіліндегі басылымдардан ақпарат іздеу жұмысын ұйымдастыру, оны жинақтау және өңдеу, оқытылатын тілдегі елдің белгілі фактілері мен өз елінің шындығымен салыстыру, ғылыми баяндама, жоба дайындау және т.б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Екінші шет тілі B2 (неміс тілі)

    Пән неміс тілін практика жүзінде білуге, сондай-ақ мәдениетаралық құзыреттілікті меңгертуге бағытталған. Студенттер күрделі мәтіннің негізгі идеясын, оның ішінде кәсіби саласындағы мәселелерді талқылауды түсіне алады; тараптардың ешқайсысы үшін шиеленіссіз ана тілінде сөйлейтіндермен өзара қарым-қатынас жасайды; тақырыптардың кең ауқымы бойынша нақты, егжей-тегжейлі мәтін дайындау және әртүрлі нұсқалардың артықшылықтары мен кемшіліктерін көрсете отырып, өзекті мәселе бойынша көзқарасты түсіндіреді; неміс тілін білу деңгейіне сәйкес оқытылатын тілдің елінде болған кезде туындайтын жағдайларда қарым-қатынас жасай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Екінші шет тілі B2 (түрік тілі)

    Пән түрік тілін практикалық білуге, сондай-ақ мәдениетаралық құзыреттілікке ие болуға бағытталған. Студенттер күрделі мәтіннің негізгі идеясын, оның ішінде кәсіби саласындағы мәселелерді талқылауды түсіне алады; тараптардың ешқайсысы үшін шиеленіссіз ана тілінде сөйлейтіндермен өзара қарым-қатынас жасайды; тақырыптардың кең ауқымы бойынша нақты, егжей-тегжейлі мәтін дайындау және әртүрлі нұсқалардың артықшылықтары мен кемшіліктерін көрсете отырып, өзекті мәселе бойынша көзқарасты түсіндіреді; түрік тілін білу деңгейіне сәйкес оқытылатын тілдің елінде болған кезде туындайтын жағдайларда қарым-қатынас жасай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Шетел тілін оқыту саласындағы заманауи коммуникациялық технологиялар

    Бұл курс студенттердің шет тілдерін меңгеру процесінде онлайн платформалар мен цифрлық қосымшаларды пайдаланудағы практикалық дағдыларын дамытуға, мәдениетаралық коммуникацияны дамытуға және оқытудың инновациялық әдістерін меңгеруге бағытталған. Курстың мақсаты – заманауи білім беру кеңістігі жағдайында тиімді кәсіби өзара әрекеттесу үшін цифрлық сауаттылығы, аналитикалық дағдылары мен құзыреттері бар жоғары білікті және бәсекеге қабілетті мамандарды дайындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі басқару және көшбасшылық

    Пән көшбасшылық және командалық білім беру саласындағы білімді қалыптастыруға, сондай-ақ білім беру ұйымдарының мақсаттарына қол жеткізу үшін тиімді басқару командаларын қалыптастыруға, тұжырымдамаларды, қажеттіліктерді, қауіпсіздік пен көшбасшылықты, білім беру процесіне қатысушылар арасындағы қақтығыстарды басқару әдістерін, мұғалімдердің күйзелісі мен күйіп қалуын зерделеуге, команданың қалыптасуын, басқару міндеттерін шешу процестерін зерделеуге, ұйымның негіздерімен, принциптерімен, басқару әдістерімен және педагогикалық ұжымның жұмысымен танысуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Екінші шет тілі В2 (қытай тілі)

    Пән қытай тілін практика жүзінде білуге, сондай-ақ мәдениетаралық құзыреттілікті меңгертуге бағытталған. Студенттер күрделі мәтіннің негізгі идеясын, оның ішінде кәсіби саласындағы мәселелерді талқылауды түсіне алады; тараптардың ешқайсысы үшін шиеленіссіз ана тілінде сөйлейтіндермен өзара қарым-қатынасұа түседі; тақырыптардың кең ауқымы бойынша нақты, егжей-тегжейлі мәтін дайындау және әртүрлі нұсқалардың артықшылықтары мен кемшіліктерін көрсете отырып, өзекті мәселе бойынша көзқарасты түсіндіреді; қытай тілін білу деңгейіне сәйкес оқытылатын тілдің елінде болған кезде туындайтын жағдайларда қарым-қатынас жасай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Практикалық ағылшын тілі (С1)-2

    Пән арнайы кәсіби мақсатта шет тілінің қарым-қатынас дағдыларын одан әрі дамыту, оқу және ғылыми академиялық қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін меңгеру, өз ойын еркін жеткізу дағдылары, күрделі тақырыптарды егжей-тегжейлі баяндау, ауызша және жазбаша, композициялық және лингвистикалық тұрғыдан күрделі барлық типтегі мәтіндерді еркін түсінуге бағытталған. Бұл арнайы-кәсіптік курстың ерекшелігі – оқытудың жалпы кәсіптік және мәдениетаралық бағытын тереңдету, студенттердің болашақ мамандығына деген қызығушылығын дамыту, күрделі тақырыптарды түсінікті егжей-тегжейлі ауызша баяндау дағдыларын, жеке ережелерді әзірлеу, ойлар мен пікірлерді нақты тұжырымдау, кез келген әңгімені жылдам қарқынмен белсенді қолдау, шет тілін меңгеру деңгейі кемінде С1 (CEFR жалпыеуропалық тізімдеме деңгейіне сәйкес) ана тілінде сөйлеушінің сөзін еркін түсіну. Курстың соңында студент: ситуациялық анықталған стиль регистрлерінде коммуникативті ниеттің адекватты білдірілуіне қажетті сөйлеу құралдарын меңгеруі, әртүрлі тақырыптарда еркін сөйлеу, дискурсивті эссе жазу, т.б. логикалық қорытындылар арқылы, дыбыс жазбасында (ана тілінде сөйлейтін) бірнеше шағын түпнұсқа мәтіндерді тыңдауы, оларды нақты логикалық құрылымы бар келісілген өзекті мәтінге біріктіруі, дерексіз және күрделі арнайы тақырыптар бойынша сөйлесуде ана тілінде сөйлесушіні түсіне білуі керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Екінші шет тілі В2 (француз тілі)

    Пән француз тілін практика жүзінде білуге, сондай-ақ мәдениетаралық құзыреттілікке ие болуға бағытталған. Студенттер күрделі мәтіннің негізгі идеясын, оның ішінде кәсіби саласындағы мәселелерді талқылауды түсіне алады; тараптардың ешқайсысы үшін шиеленіссіз ана тілінде сөйлейтіндермен өзара қарым-қатынас жасай алады; тақырыптардың кең ауқымы бойынша нақты, егжей-тегжейлі мәтін дайындау және әртүрлі нұсқалардың артықшылықтары мен кемшіліктерін көрсете отырып, өзекті мәселе бойынша көзқарасты түсіндіреді; француз тілін білу деңгейіне сәйкес оқытылатын тілдің елінде болған кезде туындайтын жағдайларда қарым-қатынас жасай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ағылшын тілінің теориялық грамматикасы

    Аталған курс ағылшын тілінің теориялық грамматикасының негізгі бөлімдері бойынша теориялық базаны дамытуға, сонымен қатар ағылшын тілінің грамматикалық құрылымы, оның ерекше қасиеттері мен қызмет ету заңдылықтары туралы қазіргі заманғы идеялармен танысуға бағытталған. Білім алушыларға қазіргі ағылшын тілінің грамматикалық құрылымының жан-жақты сипаттамасы беріледі. Олар қазіргі грамматиканың мәселелерімен және тілдік материалды теориялық талдау әдістемесімен танысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Шетел тілін оқытудағы мультимедиялық технологиялар

    Курс шет тілдерін оқытуда заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалануға бағытталған. Ол студенттерді бейне, аудио, анимация, интерактивті бағдарламалар мен онлайн платформалар сияқты мультимедиялық құралдарды тиімді пайдалануға үйретеді. Бұл оқушылардың тіл үйренуге деген ынтасын арттырып, қызықты әрі тиімді оқу тәжірибесін жасауға көмектеседі. Студенттер жаңа технологиялармен жұмыс істеу дағдыларын игереді, бұл олардың білім беру ортасының заманауи талаптарына бейімделуіне мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Академиялық ағылшын тілі

    Пән студенттерді сөйлеудің ғылыми стилінің негізгі ерекшеліктерімен таныстыруға; ауызша және жазбаша академиялық дискурстың кең таралған жанрларын зерделеуге; олардың мақсаттары, құрылымы, стилистикалық ерекшеліктері, жанрлық айырмашылықтары туралы идеялар негізінде жазбаша және ауызша академиялық мәтіндерді құру дағдыларын қалыптастыруға; академиялық ортада коммуникацияның негізгі принциптерін игеруге бағытталған. Курс аясында: оқу эссесі, ғылыми мақала, реферат (рецензия), курстық жұмыс, ғылыми баяндама, баяндамаға презентация секілді жанрлардың ерекшеліктері талқыланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ағылшын тілінің стилистикасы

    Пән ағылшын тілі жүйесінде қамтылған және арнайы мақсаттарға арналған шет тілін оқыту бағдарламасының бөлігі ретінде ағылшын тіліндегі әдебиеттің әртүрлі шығармаларында көрінетін әртүрлі функционалдық стильдер шеңберінде тілдің бейнелеу-экспрессивті және экспрессивті мүмкіндіктерімен әртүрлі коммуникативтік - сөйлеу жағдайларында шет тілін қолдану заңдылықтарына байланысты құзыреттер жүйесін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Іс-әрекеттегі зерттеу

    Пән практиктерге білім берудегі мәселелерді талдауға, ой елегінен өткізуге және шешуге мүмкіндік бере отырып, студенттерді іс-әрекеттік зерттеуге баулуына бағытталған. Студенттер білім беруде «ішінде» және «туралы» емес, «үшін» болатын зерттеудің бұл түрімен мәні бойынша танысады. бұл пән студенттерге болашақта мұғалімнің іс-әрекетіндегі зерттеу принциптерімен танысуға және оны жақсы түсіну және одан әрі жетілдіру мақсатында өз тәжірибесін өзіндік рефлексиялық зерттеу процесіне тартуға көмектеседі, атап айтқанда, проблемаларды үздіксіз анықтау, деректерді жинау, оларды талдау және оның негізінде практикалық әрекеттер арқылы бар тәжірибені қайта қарау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілін оқыту тәжірибесі: саралап оқыту

    Пән шет тілдерін оқытудың заманауи әдістемесінде сараланған оқытуды қолданудың негізгі ерекшеліктерімен; шет тілдерін оқытудың заманауи әдістемесінде оқытудың әртүрлі сатыларында тілдің әртүрлі бөлімдерін зерделеу кезінде дараландыру мен саралауды қолданудың тиімділігімен танысуға бағытталған. Пәннің маңызды мәселелерінің ішінде мазмұнды саралау, әр түрлі деңгейдегі тапсырмалар, мұғалімнің көмегін мөлшерлеу, деңгейлік саралау ерекше орын алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Екінші тілді оқыту әдістемесі

    Аталған пән студенттерді ғылым ретінде француз/қытай/неміс/түрік тілінің әдістемесімен таныстыруға бағытталған. Студенттер француз/қытай/неміс/түрік тілдерін оқытудың ерекшеліктерімен танысады, шет тілін оқыту үдерісінің мазмұны мен құрылысының ерекшеліктерімен студенттердің өзіндік педагогикалық және оқу іс-әрекетін ұйымдастыру әдістерін мен екінші шет тілін оқытудағы қазіргі заманғы бақылау түрлерінің ерекшеліктерін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Шетел тілі сабақтарындағы мәдениетаралық қарым-қатынас

    Пән студенттердің мәдениетаралық коммуникативтік және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Коммуникативті құзыреттілік студенттердің мәдениетаралық деңгейде шет тілді қарым-қатынас жасау қабілеті ретінде түсініледі, оларда қалыптасқан білімге, дағдыларға және жеке қасиеттерге сүйенеді. Курсты оқу кезеңінде шет тілдік қарым-қатынастың төрт формадағы мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттіліктің шекті деңгейіне жетуді қамтамасыз ететін негіздер: тыңдау, оқу және жазу әрекеттері қаланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауызша және жазбаша өнімді сөйлеуді дамыту

    Бұл курс ауызша және жазбаша коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған. Студенттер күрделі пікірталастарға, презентацияларға және күрделі жазбаша тапсырмаларға қатысады, бұл олардың тілдік дағдыларын сынап, олардың еркін сөйлеуін, үйлесімділігін және тілді жалпы меңгеруін жақсартады. Курс студенттерді академиялық және кәсіби контекстке дайындай отырып, сыни ойлауға, нәзік өрнек пен стильдік әртүрлілікке баса назар аударады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ағылшын тілін оқыту барысындағы театрализация

    Курс драматизация, рөлдік ойындар және сахналау арқылы тілдік және коммуникациялық дағдыларды дамытуға бағытталған. Студенттер экспрессивтік құралдарды меңгереді, айтылу, интонация және аутентикалық коммуникативті жағдайларда ауызша сөйлеуге сенімділігін арттырады. Мәдениетаралық қарым-қатынасқа, эмоционалды интеллектке және жеке тұлғаның жан-жақты дамуына және оқуға деген ынтасын арттыруға ықпал ететін оқуға шығармашылық көзқарасқа ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі зерттеу және мәліметтерді талдау әдістері

    Пән студенттерді кәсіби қызметтегі ғылыми зерттеулер мен инновациялық қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және басқару саласындағы негізгі ұғымдар мен анықтамалармен таныстыруға және оларды жүзеге асыру бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған, ғылым ұғымы, оның әлемдегі рөлі; ғылыми зерттеулердің мәні мен ұйымдастырылуы; зерттеу әдістері мен құралдары; ғылыми зерттеу жұмыстарың ұйымдастыру, ғылыми зерттеу тақырыбын негіздеу критерийлері, ақпарат көздерінің түрлері, ғылыми-зерттеу жұмысының құрылымы, ғылыми ізденістің мазмұны, теориялық және эксперименттік ғылыми зерттеуді ұйымдастыру, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеуі қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • TESOL қазіргі үрдістері

    Аталған курс білім беру кеңістігіндегі (көптілділік) Қазақстан Республикасының тіл саясаты саласындағы, сондай-ақ шет тілдерін меңгеру саласындағы бірыңғай еуропалық стандартты енгізудегі қазіргі тенденциялар туралы ақпаратты қамтиды. Студенттерде қазіргі кезеңдегі тіл саясатының негізгі бағыттары, шет тілді қоғамдағы қазіргі тенденциялар, сонымен қатар оның оқу-тәрбие үрдісіндегі көрінісі туралы түсініктерді меңгереді, олар тілдік процестердің интеграциясы және әлем тілдерінің даму және таралу динамикасы туралы толық түсінікке ие болады, алған білімдерін TESOL бойынша кәсіби қызметінде қолданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Базалық экономикалық қағидаттар, кәсіпкерлік дағдылар, қаржылық сауаттылық, құқықтық негіздер, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы және қоғамдағы әділеттілік пен ашықтықты қамтамасыз етуге бағытталған құқықтық механизмдерді, кәсіби қызметтегі міндеттерді шешу кезінде нормативтік-құқықтық құжаттарды түсіну туралы білімдерін көрсету.
  • Инклюзивті білім беру, тұрақты даму қағидаттарын қамтамасыз етудің қазіргі заманғы теориялары мен практикалары туралы білімдерін, сондай-ақ білім беру процесінде білім алушылардың денсаулығы мен қауіпсіздігіне әсер ететін физиологиялық және экологиялық факторлар туралы білімдерін көрсету.
  • Оқытудың әдіс-тәсілдерін, педагогикалық тәсілдерді / шешімдерді білу және оларды қолдана алу, сонымен қатар кәсіби қызметтегі зерттеу дағдыларды да қолдана алу; жаңа мультимедиа құралдарын сынап көру және оларды кәдімгі кәсіби қызметке енгізу.
  • Мамандықты меңгеру барысында студенттердің академиялық қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін тану; жеке бағалау критерийлерін құру және оқушының үлгерімін объективті бағалау; жеке бағалау критерийлерін құру және оқушының үлгерімін объективті бағалау.
  • Кәсіби басқару міндеттерін шешу үшін көшбасшылық, команда құру және эмоционалды интеллект ұғымдары туралы білімді қолдану, жағымды тұлға аралық қарым-қатынасты қалыптастыру, қарым-қатынас, келіссөздер мен қарым-қатынас атмосферасын басқару, сөйлеу мәдениетінің жоғары деңгейін көрсете отырып, әртүрлі сөйлеу түрлерін құрастыру және көпшілікке айту, әлемнің әр түрлі елдеріндегі білім беру жүйесін талдау және халықаралық стандарттарға сәйкестендіру бағытында Қазақстан Республикасының орта білім беру жүйесінің бәсекеге қабілеттілігін арттыру жолдарын жасау, білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың қызметі туралы білімдерін көрсету.
  • Пәндік-коммуникативтік ортаны модельдеуге арналған бағдарламалық құралдар туралы білімдерін көрсету, электронды оқу материалдары мен мультимедиялық жобаларды әзірлеу; қашықтықтан оқытудың платформасын, нысандары мен әдістерін анықтайды және қашықтықтан оқыту технологияларын кәсіптік қызметте қолдану.
  • Тілдердің пайда болуының тарихи процестерін білу және олардың пайда болу себептері мен мүмкін болатын өзгерістерді түсіну; мәдениетаралық деңгейде қарым-қатынас жасай алу үшін бірінші және екінші шет тілдерін жетік білу; барлық 4 тілдік дағдыларды (тыңдау, оқу, жазу, сөйлеу) жеткілікті деңгейде қолдана білу және тиісті түрде жауап беру.
  • Екінші тілдің орфографиялық, орфоэпиялық, лексикалық және басқа нормалары туралы білімдерін көрсету, коммуникативтік және сөйлеу әрекетінің барлық түрлері мен түрлерінде екінші шет тілінің материалдық материалдарын қолдану.
  • Шетел және ана тілін ұлттық мәдениетті білдіру нысаны ретінде, халық тілі мен тарихының өзара байланысы, шетел / ана тілінің ұлттық-мәдени ерекшелігі, тілдік этикет нормаларын, ұлтаралық қатынас мәдениетін меңгеру.
  • Оқытылатын тілдердің даму тарихы мен қазіргі кезеңдегі жүйелі білімнің негізінде мәтінге / дискурсқа лингвистикалық талдау жүргізу, Ұлыбритания, АҚШ және басқа да ағылшын тілді елдердің әдебиеті туралы білімдерін жүйелеу, ақпаратты сыни тұрғыдан түсіну және жүйелеу, болжау, кәсіби мақсаттар қою және оларға қол жеткізу жолдарын таңдау, ойлау мен сөйлеу логикасын талдау.
  • Академиялық мәтіннің құрылымы мен стилі туралы білімдерін көрсету, өз зерттеуінің тақырыбын, мәселесін, мақсаты мен міндеттерін ағылшын тілінде тұжырымдай білу; түпнұсқа мәтіндерді оқу кезінде сыни тәсілдерді қолдану; ағылшын тілінде академиялық жазудың негізгі стратегиялары мен стандарттарын анықтау және қолдану, кәсіби іс-әрекетте нақты және дәйекті аргумент құра білу, мәселені тұжырымдау.
  • Ғылыми деректер базасынан ақпарат іздеумен, мәтіндерді талдау және абстрагирлеумен байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыру, кәсіби жазудың әртүрлі жанрларымен жұмыс жасау, оқушылардың зерттеу қызметін ұйымдастыру, соның ішінде мектеп жобаларымен жұмыс жасау.
  • Шет тілі бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды кәсіби қызмет міндеттерін шешуде қолдану; сыни ойлау қабілетін дамыту, себеп-салдарлық байланыстарды дұрыс талдай білу, логикалық ойлау қабілетін қалыптастыру, жеке, топтық және ұйымдастырушылық көшбасшылықтың қалыптасуын көрсету. Сонымен қатар, моральдық және этикалық ережелерді ескере отырып, келіссөздер жүргізе білу және өз позициясын қорғай білу, өзінің мүдделі тараптармен тығыз байланыста болуға, өзінің кәсіби даму траекториясын құруға көмектесетін білімді тәжірибеде қолдана білу.
  • Ауызша және жазбаша сөйлеуді қисынды дұрыс, дәлелді және анық құра білу, кәсіби және тұлғааралық коммуникацияда шет тілі білімін қолдану.
  • Шет тілі нормаларының жүйесіне ие болу және мәдениетаралық қарым-қатынас шеңберінде шет тілінде кәсіби мақсатқа жету үшін жазбаша және ауызша қарым-қатынастың әртүрлі нысандары мен түрлерін, тілдік құралдарды пайдалану, тілдің грамматикалық жүйесі мен оның қызмет ету ережелерін; тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас шеңберінде кәсіби мақсаттарға жету үшін тілдік құралдарды қолдану.
Top