Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01121 Психология (IP) в Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру процесінің субъектілерін психологиялық қолдау міндеттерін іске асыру үшін білім беру мекемесінің психологын даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 254
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Жалпы психология
Түрік тілі (А1)
Даму психологиясы
Әлеуметтік, мінез-құлық және эмоционалдық бағалау
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Жеке тұлға теориясы
Баланың жеке тұлғалық қасиетін дамыту
Баланың дамуын бағалау
Баланың әл-ауқатын бағалау
Дифференциалды психология
Түрік тілі (А2)
Баланың психоәлеуметтік даму қаупін бағалау
Жеке тұлғаның әлеуметтік психологиясы
-
2 Оқу жылы
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Баланы психологиялық-педагогикалық бағалау
Экология және өмір қауіпсіздігі
Білім беру мекемесінде психоәлеуметтік қызметті ұйымдастыру
Қаржылық сауаттылық
Түркі мемлекеттер тарихы
Экономика, кәсіпкерлік және бизнес негіздері
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары.
Ататүрік принциптері
Ғылыми зерттеу әдістері
Ясауитану
Оқыту әдістері мен технологиялары
Педагогикалық зерттеулер.
Психологиялық кеңес беру
Когнитивті нейропсихология
-
3 Оқу жылы
Әлеуметтік педагогика
Балалар мен жасөспірімдер психотерапиясы бойынша семинар практикум
Бағалау және дамыту.
Психологиялық зерттеулер
Әлеуметтік психология
Білім берудегі психологтың этикасы мен кәсіби стандарттары
Өзара әрекеттестік психологиясы
Бала құқықтарын қорғаудың халықаралық стандарттары
Білім беру мекемелерінде нормативтік-құқықтық құжаттаманы жүзеге асыру технологиясы
Медиа және киберпсихология
Инклюзивті білім беру ортасы
Позитивті ата-аналық
Отбасын сүйемелдеу және қолдау
Білім алушылардың даму ерекшеліктерін бағалау
Қалыпты және ерекеше дамуды бағалау
Психологиядағы коллаборация
Девиантты мінез-құлықтың алдын алу
Білім беруде кеңес беру
Бала-ата-аналық қарым-қатынас психологиясы
Топтық кеңес беру
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Әл-ауқатты арттыру және тәуекелдердің алдын алу
Арнайы психология және педагогика
Дағдарыс мінез-құлқының алдын алу
-
4 Оқу жылы
Психологиялық бейімделу және оңалту
Әлеуметтік-психологиялық араласу
Баланың қоғамға үйренуін сүйемелдеу
Жасанды интеллект және кәсіби бағдарлау негіздері
Жеке кәсіби өсу саласындағы қолданбалы зерттеулер
Психологтың сараптамалық қызметі
Зерттеулер, даму және инновациялар
Баланың танымдық әрекетін бақылау және тексеру
Оқытуды бейіндеу
Психологтың заманауи мониторингі
Кәсіп өмір жолын таңдау ретінде
Психологиядағы зерттеу әдістері
Білім беру ортасын жобалау
Білім берудегі конфликтология
Күйзелісті басқару
Дауларды шешу стратегиялары
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Инклюзивті ортада білім алушыларды тұлға ретінде қолдау жүйесін әзірлейді және енгізеді
- Диалог пен коммуникацияны пайдалана отырып, оқыту мен бағалаудың өзекті әдістерін қолданады.
- Педагогикалық зерттеулерді рефлексиялық тәжірибе ретінде жүзеге асырады
- Балалардың оқуын жеңілдетеді және ЖИ негізінде құрылған тренингтерді және кеңес беру симуляторларын (яғни, қолдан жасалған жаттығу жағдайларын) пайдаланып жекелендірілген кәсіби консультациялар жүргізе алады.
- Балалардың жеке және жас ерекшеліктеріндегі білімі мен түсінігін түсіндіреді
- Балалардың когнитивті және нейропсихологиялық дамуы туралы білімдерін тәжірибеде қолданады.
- Психологтың білім берудегі этикалық стандарттарын сақтайды.
- Балалардың топтарын ұйымдастыру және оларға баланың жеке басының қатысуы туралы әлеуметтік білімді басшылыққа алады және қолданады.
- Баланың және оның отбасының психологиялық-педагогикалық дамуын, психоәлеуметтік даму тәуекелдерін бағалайды
- Баланың және балалар тобының дамуына мониторинг пен сараптаманы жүзеге асырады.
- Нормотиптік және ерекше баланы бағалауды жүргізеді
- Балалар мен отбасыларды қолдау, кеңес беру, абилитациялау, оңалту, алдын алу бағдарламаларын жүзеге асырады.