Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01709 Шетел тілдері (IP) в БҚИТУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бірінші және екінші шетел тілінің оқыту әдістемесін меңгерген, шетел тілдерін оқыту технологиялары (STEM, CLIL, жобалық-коммуникативтік тәсіл, сыни ойлауды дамыту технологиясы және т. б.) негізінде оқу процесін ұйымдастыратын өңірлік мектептердің барлық түрлері үшін екі шетел тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Экологиялық қауіпсіздік және тұрақты даму модулі (экология, өмір қауіпсіздігі және тұрақты даму негіздері)
Экономикалық-құқықтық білім модулі (экономика, қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік негіздері, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері)
аааТіл біліміне кіріспе
Практикалық фонетика және бірінші шетел тілінің тыңдалымы
Шетел тілдері және цифрлық коммуникация
Екінші шетел тілі (А1 деңгейі)
Тілдерді оқыту және медиа сауаттылық
Балалар дамуының жас және физиологиялық ерекшеліктері
-
2 Оқу жылы
Сыни тұрғыдан ойлауды және рефлексияны дамыту
Негізгі шетел тілі (В1 деңгейі)
Оқытылатын шетел тілдері теориясының негіздері (лексикология, тіл тарихы)
Шетел тілін оқыту стратегиялары
Инклюзивті білім беру ортасы
Педагогикалық зерттеулер
Білім берудегі психология мен өзара әрекеттесу және қарым-қатынас концепциялары
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Екінші шетел тілі (А2 деңгейі)
Екінші шетел тілі (В1 деңгейі)
Оқыту әдістері мен технологиялары
Негізгі шетел тілі (В2 деңгейі)
Жасанды интеллект негіздері
-
3 Оқу жылы
Оқу жетістіктерін бағалау критерийлері мен дескрипторлары
Оқытылатын шетел тілдері теориясының негіздері (фонетика, грамматика)
Кәсіби бағытталған негізгі шетел тілі (С1 деңгейі)
Екінші шетел тілі (В2 деңгейі)
Зерттелетін елдердің мәдени әртүрлілігі
Сыныптағы тілдік бағалау, кезеңдері және бағалау құралдары
Бірінші шетел тілін оқытудың әдістемесі
Критериалды бағалау технологиялары
Бағалау және дамыту
Лингвистикалық елтану
Оқытуды жоспарлау және оқуды дараландыру
Шетел тілін оқытудағы ІТ-технологиялар
Кәсіби бағытталған екінші шетел тілі (С1 деңгейі)
Мәдениетаралық коммуникация және көптілділік
Шетел тілін оқытудағы инновациялық педагогикалық тәсілдер
Бірінші шетел тілін оқытудың лингводидактикасы
Қостілділіктің педагогикалық аспектілері
Көптілділік теориясы – тілдік байланыстар
Кәсіби бағытталған негізгі шетел тілі (С2 деңгейі)
Шетел тілдерін оқыту және оқытудағы компьютерлік қолданбалар мен ресурстар
-
4 Оқу жылы
Екінші шетел тілін оқытудың лингводидактикасы
Екінші шетел тілін оқытудың әдістемесі
Оқытылатын тілдердің салыстырмалы типологиясы
Кәсіби бағытталған екінші шетел тілі (С2 деңгейі)
Зерттеулер, әзірлемелер және инновациялар
Көптілді іскерлік дискурс
Академиялық мақсаттарға арналған негізгі шетел тілі
Шетел тіліндегі мәтінді түсіндіру
Функционалды стиль
Салыстырмалы тіл білімі
Шетел әдебиеті және шығармашылық жазу
Кәсіби саладағы тілдік қарым-қатынас
Лингвостилистика
Іскерлік дискурс тәжірибесі (негізгі және екінші тілдер)
Лингвистикалық типология
Шетел әдебиеті
Сөйлеу коммуникациясының әртүрлі салаларында оқытылатын шетел тілдерінің қызметі
Академиялық ағылшын тілі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ана тілі және шетел тілдерінде ауызша және жазбаша түрде кәсіби қарым-қатынасты жүргізеді, шетел тіліндегі кәсіби мәтіндермен жұмыс жасай алады; халықаралық немесе мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында әртүрлі мәдениет өкілдерінің диалогтық өзара әрекетін жүзеге асыра алады; топтық жұмысты ұйымдастыру және эксперименттік әрекеттерді басқару үшін сөйлеу әрекетінің репродуктивті және өнімді түрлерін ұйымдастырудың әртүрлі әдістері мен әдістерін қолдана алады.
- С1, С2 меңгеру деңгейіне және қарым-қатынас саласы мен жағдайына сәйкес курста оқытылатын тақырыптар шегінде ШТ-де ауызша және жазбаша қарым-қатынас негіздерін меңгереді; IELTS және TOEFL, TestDaF, DELF, TOPIK және т. б. халықаралық емтихандар талап ететін дәрежеде грамматика, лексика, стилистика саласындағы білім мен дағдыларды қолдана алады.
- Педагогикалық зерттеулерді рефлексиялық тәжірибе ретінде жүзеге асырады.
- Бірінші және екінші шетел тілдерін меңгеру деңгейінің В1, В2 деңгейіне сәйкес монологтік, диалогтық сөйлеу, пікірталас, пікірталас түрінде ақпарат алмасу түрінде проблемалық тақырыптың ауызша да, жазбаша да аргументтерін сауатты түрде құра алады; бағдарламада ұсынылған тақырыптар бойынша нақты лексиканы қамтитын лексикалық және грамматикалық құрылымдарды дұрыс және орынды қолдана алады.
- IT-технологияларды, Web ресурстарды және инновациялық тәсілдерді білім алушылардың оқу жетістіктерінің нәтижелерін ұйымдастыру, бағалау, мониторингілеу, сондай-ақ ағылшын тілі бойынша бақылау-өлшеу материалдарын құрастыру кезінде офлайн және онлайн-ортада бағалау кезінде пайдаланады; сыни ойлауды пайдалана отырып, оқушыға бағдарланған тәсіл негізінде мұғалім мен оқушының өзара іс-қимылын ұйымдастыру және рефлексия; ЖИ құралдарын қолдана отырып деректерді талдауға қабілетті.
- Шет тіліндегі медиа контентті кәсіби мақсатта пайдаланады; мәдениетаралық қарым-қатынас қағидаттарын және шетел әдебиеті саласындағы білімді қолданады; кәсіби қызметтің құқықтық, экономикалық, экологиялық және мәдени аспектілері туралы білімдерін, денсаулық сақтау және тіршілік қауіпсіздігі мәселелерінде хабардарлығын көрсетеді, орнықты даму қағидаттарын қолданады, қаржы нарығының түрлі құралдарына ақша активтерін инвестициялау ерекшеліктерін түсінеді.
- Балалардың жеке және жас ерекшеліктеріндегі білімі мен түсінігін түсіндіреді; оқу-әдістемелік қызметті жүзеге асырады, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушының жеке қажеттіліктерін ескереді.
- Оқытылатын шетел тілдерінің теориялық базалық білімдерін кәсіби салаға біріктіре алады; деңгейлік тәсілді қарастыратын шетел тілін меңгерудің халықаралық стандартының талаптарына сәйкес оқытылатын тілдің ұлттық-мәдени ерекшелігін ескере отырып, мәдениетаралық қарым-қатынасты жүзеге асыра алады.
- Кәсіби даму мақсатында, сондай-ақ шетел тілдері мен әдебиеттерін оқыту шеңберінде зерттеу және практикалық міндеттерді шешу үшін пәнаралық білімді табу және пайдалану
- Кәсіби қызметті жүзеге асыру процесінде лингвистика саласындағы ұғымдар мен категориялармен еркін жұмыс істей білу.
- Стилистикалық нормаларды ескере отырып, сөйлеу мазмұнына, қарым-қатынас жағдайына, сөйлеу мақсатына байланысты тілдік құралдарды қолдана алады; шетел тілін оқыту үдерісінде типтік қателіктердің алдын алу үшін анна тілі және шетел тілдерінің жүйелерін салыстыруды ескере отырып, тілдік материалға салыстырмалы-типологиялық талдау жүргізе алады; студенттердің ана тілі және шетел тілдерін білуі мен білім қажеттіліктерін ескере отырып, шетел тілі сабақтарында оқушылардың рефлексиялық, шығармашылық әрекетін ұйымдастыра алады.
- Білім алушылардың жас ерекшеліктерін ескере және IT-технологияларды қолдана отырып, мектепте шетел тілдерін оқытудың заманауи әдістерін, құралдары мен нысандарын пайдаланады; тілдерді оқыту саласында зерттеу жұмыстарын жүргізеді; STEM, CLIL сияқты әртүрлі лингводидактикалық жүйелерді, тәсілдерді, қағидаттарды, мазмұнды, оқыту технологияларын салыстырмалы талдауды жүзеге асырады.
Ұқсас БББ
6B01709 Шетел тілдері (IP)
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01709 Шетел тілдері (IP)
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01709 Шетел тілдері (IP)
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01709 Шетел тілдері (IP)
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01709 Шетел тілдері (IP)
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01709 Шетел тілдері (IP)
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)