Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01404 Бастапқы әскери дайындық в Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен ерекшеліктерін түсіндіруге, Қазақстан тарихы оқиғаларының себептері мен салдарын талдауға, табиғи және әлеуметтік әлемді ғылыми түсінуді, қоғамдық сана мен өнеркәсіптік өндірісті экологияландыруды, табиғатты ұтымды пайдалануды және мемлекеттің тұрақты даму мақсаттарына қол жеткізу мән мәтінінде қауіпсіз өмір салтын қамтамасыз ететін дүниетанымдық ұстанымдар мен философия білімі негізінде қоршаған болмысты бағалауға қабілетті.
  • Әлеуметтік-саяси, экономикалық, құқықтық білім, қаржылық сауаттылық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен кәсіпкерлік дағдылар негізінде қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және әдеп нормаларына сәйкес өзінің ақылақтық және азаматтық ұстанымын дамытуға, сондай-ақ жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсетуге қабілетті.
  • Зерттеу әдіснамасын таңдауды жүзеге асыруға, жаңа білім алу үшін әртүрлі ғылыми әдіс пен тәсілді қолдануға және өз қызметінде әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияның түрін: интернет-ресурстар, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуға арналған бұлтты және мобильді қызметтерді қолдануға қабілетті.
  • Тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіптік қатысымдылықтың әртүрлі саласында қазақ, орыс және шетел тілдерінде ауызша және жазбаша нысанда қарым-қатынас жасауға және сындарлы қарым-қатынас құра отырып және жаһандық кәсіптік білім беру қоғамдастығына қатыса отырып, түрлі кәсіптік желілік қауымдастықтарда офлайн және онлайн жұмыс істеуге қабілетті.
  • Білім алушылардың әртүрлілігін ескеріп, олардың психологиялық игілігін қамтамасыз ете отырып және оқытуды қолдау үшін әртүрлі цифрлық ресурсты пайдаланып, базалық және психологиялық-педагогикалық, жаратылыстану-ғылыми және пәндік-әдістемелік білім негізінде оқыту процесін білім беру ортасының әртүрлі типінде педагогикалық маңызды түрде әзірлеуге, енгізуге, бағалауға және дамытуға қабілетті.
  • Өз бетімен білім алушылардың сұраныстарын ескере отырып, психологиялық, педагогикалық және теориялық білімдерді оқу процесінде пайдалануға; сабақ барысында әскери саладағы теориялық білімдерін тәжірибемен ұштастыруға, саптық-тактикалық дайындықты ұйымдастыру ерекшеліктерін ескеруге; арнайы жаттығу және жарыстық үрдістер кезінде қалжырау, психологиялық зорығу, күйзеліс, эмоционалдық күйіп кету белгілерін анықтауға; психикалық жағдайларды оңтайландыру үшін өзін-өзі реттеудің психотехникасын үйретуге қабілетті.
  • Бастапқы әскери дайындық бағытындағы білім қағидалары туралы білімдері мен тәжірибелерін кәсіби қызметін жетілдіруде қолданады.
  • Білім беру саласындағы нормативтік құқықтық актілердің талаптарына сәйкес, білім алушылардың жеке қабілеттерін ескеріп, бастапқы әскери дайындықты оқыту процесін мектептерде және коледждерде жоспарлайды.
  • Оқушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескеріп, оқу-әдістемелік материалдарын дайындайды.
  • Оқу-тәрбие жұмысының инновациялық формалары мен әдістерін қолданып, білім алушылармен әскери-патриотық тәрбие жұмыстарын ұйымдастырады.
  • Оқушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескеріп, білім алушылардың критериалды бағалау жүйесін әзірлеп, оқу жетістіктерін бағалайды.
  • Ғылыми-педагогикалық зерттеулерді жинақтау, өңдеу, талдаудың заманауи тәсілдерін меңгеріп, білім беру процестерін зерттейді.
Top