Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01515 Математика (IP) в Ы.Алтынсарин атындағы АПИ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі қоғамда сұранысқа ие, білім беру саласындағы тұрақты өзгерістерге тез бейімделе алатын және бәсекеге қабілетті мұғалімге қойылатын талаптарға жауап беретін, (мектептер, колледждер, гимназиялар) математика мұғалімі ретінде маманданғысы келетін болашақ мұғалімдерге арналған педагогикалық білім беру бағдарламасы.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия
Элементарлық математика (алгебра)
Бір айнымалы функцияларын дифференциал есептеу
Бір айнымалы функцияларын интеграл есептеу
Элементарлық математика (геометрия)
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
-
2 Оқу жылы
Білім беру жүйесіндегі жасанды интеллект
Алгебра және сандар теориясы
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Көп айнымалы функцияларын дифференциал және интеграл есептеу
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Кәсіпкерлік негіздері және қаржылық сауаттылық
Математикалық тұжырымдарды дәлелдеу әдістері
Ғылыми зерттеу әдістері
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Оқыту әдістері мен технологиялары
Ықтималдық және математикалық статистика теориясы
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері
Дифференциал теңдеулер
Математикалық есептерді шешудің оқыту әдістемесі
Физика
Есептерді шығару практикумы: тригонометрия
-
3 Оқу жылы
Lesson Study және Action Research
Бағдарламалау
Бағалау және дамыту
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Математиканы оқыту әдістемесі
Инклюзивті білім беру ортасы
Құбылыстар негізінде математикалық пәндерді оқыту
Педагогикалық зерттеулер және инновация
Қатарлар теориясы
Комплексті анализ
Алгебрадан есептерді шығару практикумы
Оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау
Геометриядан есептерді шығару практикумы
-
4 Оқу жылы
Математикалық логика және дискреттік математика
Білім мен дағдыларды бағалау практикумы
Эконометрика
Математикадан оқу ресурстарын әзірлеу
Дифференциал геометрия
Ғылыми зерттеулердің негіздері
Геометрия негіздері
Математика тарихы
Математикалық модельдеу негіздері
Олимпиадалық есептерді шешу әдістері
Математикалық есептерді шешудің стандарт емес әдістері
Математиканы оқытудағы қолданбалы пакеттер
Математикалық сауаттылық негіздері
Жазықтық пен кеңістіктегі геометриялық конструкциялар
Профессии
Оқыту нәтижелері
- мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті меңгеру, өз бетінше білім алу дағдыларын қолдана отырып, педагогикалық және қоғамдық қызметте кәсіби өзара қарым-қатынастарды қалыптастыру; қауіпсіз өмір сүру дағдыларын тұрақты дамыту мен нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты пайдалану;
- әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, білімді қалыптастыру үшін ақпарат жинау және түсіндіру, олардың құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау, өздерінің педагогикалық дамуы үшін жаңа мақсаттар қою;
- әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, мұғалімнің білімін жетілдірудің озық тұжырымдамаларына негізделген теориялық білімді сыни тұрғыдан іріктеу және математиканы оқыту дағдыларын жетілдіру және оны өзінің кәсіби өсуі үшін пайдалану;
- инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мәселелерін түсіну, оқу процесінде білім алушылардың әртүрлі қабілеттерін ескеру, өмірлік және оқу контекстінде олардың психологиялық әл-ауқатын этикалық тұрғыдан қолдау;
- жаратылыстану-математикалық ғылымдарды түсіну және меңгеру үшін іргелі әдістемелік және теориялық маңызы бар іргелі ғылыми ұғымдарды түсіну және меңгеру, ғаламдық және жергілікті мәселелерді шешу үшін ғылымның басқа салаларындағы білімді қолдану және математикалық білім беру мәселелерін қолдану және интеграциялау; кәсіпкерлік саласындағы білімді және қаржыны тиімді басқару қабілетін дамыту.
- қазақ халқының мемлекеттілігі мен өркениеті формаларының тарихының, эволюциясының негізгі кезеңдерін тұтас және объективті түрде жария ету, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білу, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну;
- ғылымның біртұтастығы идеясын түсіндіру үшін адам өмірінде болып жатқан құбылыстар мен процестер арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды жалпылау және талдау;
- математикалық есептерді шешудің ерекшеліктері мен қасиеттерін түсіну және оны оқытудың тиімді әдістері мен тәсілдерін таңдау;
- қазіргі қоғамның географиялық дүниетанымын кеңейту және демонстрациялық эксперимент пен практикалық жұмыстарды әзірлеу үшін IT қолдану, аналитикалық және сыни ойлауды дамытуға арналған тапсырмаларды әзірлеу үшін студенттердің мәдениетаралық білімін кеңейте отырып, жаратылыстану пәндерін оқытуда CLIL технологияларын пайдалану; жасанды интеллект пен нейрондық желілерді қолдана отырып, деректерді талдауды және қолданбалы есептерді шешуді қолдану мүмкіндігі;
- математикалық білім беру саласындағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану, қазіргі педагогикалық технологияларды қолдана отырып, математиканы оқытудың берілген оқу мақсаттарына сәйкес оқу іс-әрекетінің шарттарын құру
- білім алушылардың материалды меңгеруіндегі проблемаларын анықтау және алған білімдері мен дағдыларын практикада қолдану үшін оқу процесінде зерттеу жүргізудің заманауи және тиімді әдістерін қолдану
- математикадан алған білімдерін болашақ кәсіби қызметте қолдану үшін жүйелеу және жалпылау, зерттеу, эксперимент жүргізу және олардың нәтижелерін алу үшін оқу процестерін модельдеу.