Инновациялық білім беру бағдарламасы

7M04108 Менеджмент. Халықаралық менеджмент (ТМД ЖУ) в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Халықаралық бизнестегі креативтілік және инновация

    Мақсаты: магистранттардің халықаралық бизнестегі креативтілік пен инновация туралы білімдерін қалыптастыру, халықаралық нарыққа шығу мүмкіндігі бар жаңа өнімдерді игеру. Мазмұны: Курстың теориялық негіздері. Инновация теориясының негізгі түсініктері. Жаңа өнім, оның ерекшеліктері, бәсекеге қабілеттілігі. Кәсіпорынның сыртқы және ішкі факторлары жүйесіндегі жаңа өнімді әзірлеу және нарыққа шығару процесінің мәселелері мен ерекшеліктері. Жаңа өнімді әзірлеу және оның халықаралық бизнесте бәсекеге қабілеттілігін қалыптастыру процесін басқару. Жаңа өнімді әзірлеу және халықаралық нарыққа шығару процестерінің ұйымдастырушылық, қаржылық және экономикалық аспектілері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Іскерлік этика және сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет

    Мақсаты: магистранттарға сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқық бойынша тұжырымдамалық аппаратты қалыптастыру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласында әкімшілік-құқықтық нормаларды қолдану дағдыларын, сыбайлас жемқорлық-қауіпті қатынастардың құқықтық табиғатын дұрыс бағалай білу. Мазмұны: Мүдделер қақтығысын қарастыру: түсінігі, түрлері. Мүдделер қақтығысын реттеу. Этикалық реттеудің маңызды бағыттарын талдау. Зейнеткерлікке шыққаннан кейін жұмысқа орналасу. Әкімшілік этика саласындағы үйлестіруші органдарды зерттеу. Сыбайлас жемқорлықтың анықтамасы: әлеуметтік мәні және көріністері. Халықаралық менеджменттегі сыбайлас жемқорлық тәуекелдерінің жіктелуі. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес саласындағы шетелдік тәжірибені зерделеу. Экономикалық саладағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы механизмдерді бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Табиғат қорғау қызметін басқару

    Мақсаты: Кәсіпорында өндірісті жасылдандыруды ұйымдастыру және басқару үшін қоршаған ортаны ұтымды басқару және қорғауды басқару бойынша магистранттардың арнайы білімдерін алу. Мазмұны: Табиғи кешеннің қазіргі жағдайын ашу. Табиғи ресурстарды және оларды пайдалану тиімділігін бағалау. Қазақстан Республикасы өнеркәсібінің шикізат базасы және қоршаған ортаны ластау топтарына бөлу. Жер, су ресурстарын зерттеу, пайдалы қазбаларды қорғау. Қоршаған ортаны қорғаудың экономикалық механизмін құрылымдау. Халықаралық тәжірибені талдау, табиғатты пайдалану саласындағы ынтымақтастық және табиғатты пайдалануды мемлекеттік жоспарлау міндеттері. Экологиялық реттеудің экономикалық әдістерінің сипаттамасын шығарыңыз

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Басқаруды ұйымдастыру теориялары

    Мақсаты: магистранттарға менеджмент теориясының концептуалды негіздерін, менеджмент теориясының негізгі ұғымдары мен категорияларын меңгеру, тиімді басқарудың принциптерін, әдістерін және заманауи технологияларын меңгеру мүмкіндігін беру. Мазмұны: Менеджмент және басқару: концепциялар және эволюция. Басқару теориясының ғылым ретінде ашылуы. Басқару объектісі ретінде ұйымды талдау. Ұйымды басқару құрылымы. Ұйымдағы әкімшілік-басқару персоналының анықтамасы. Ұйымды басқарудың мақсаттары, стратегиясы мен тактикасы, басқару әдістері. Басқару шешімдерін қабылдау процестері мен әдістерінің рейтингі. Басқару мәселелерін шешудің формалары, әдістері және технологиялары

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Басқару экономикасы

    Мақсаты: қазіргі экономиканың даму заңдылықтары мен нарықтағы экономикалық агенттердің мінез-құлқының жалпы принциптері туралы терең білімді қалыптастыру, болашақ теориялық білім мен шешімдерді негіздеу бойынша практикалық дағдыларды меңгерушілерді қалыптастыру. Мазмұны: Кіріспе және «Басқару экономикасы» пәнінің мәнін анықтау. Экономикалық жүйелерді басқарудың негізгі концепцияларын қарастыру. Аналитикалық көрсеткіштер жүйесін қорытындылау және олардың классификациясы. Экономикалық талдау әдістерін талдау және олардың классификациясы. Экономикалық талдаудың ұйымдық негізі. Жалпы экономикалық талдау әдістерінің анықтамасы. Экономикалық талдауды ақпараттық қамтамасыз етуді зерттеу. Ұйым қызметін бизнес-жоспарлау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Стратегиялық жоспарлау және болжау

    Мақсаты: Магистранттарда өз мақсаттарына жету үшін оларды қабылдауға қажетті жоспарлау және болжау бойынша білімдерді қалыптастыру. Мазмұны: Шағын кәсіпорынның бірлескен кәсіпкерлік қызметін жалпылау және кәсіпорынның даму стратегиясын таңдау. Бәсекеге қабілетті өнім өндіруді болжауды, PP қарқынын, экономикалық өсу сапасы мен экономиканың құрылымын, қаржыны ашу. PP еңбек ресурстары мен халықтың әлеуметтік дамуы мен өмір сүру деңгейін атаңыз. PP логистика, инвестициялық және PP инновациялары және сыртқы экономикалық байланыстарды дамыту туралы мәлімдеме. Өнеркәсіптік инфрақұрылымды дамыту бойынша ҚБ бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Басқарудағы зерттеу әдістері

    Мақсаты: ұйымдардың қазіргі өмірінің күрделі құбылыстары мен процестерін саналы түрде бағдарлау мақсатында магистранттардың әртүрлі зерттеулерді жүргізу, жоспарлау және ұйымдастыру бойынша білім, білік және дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: менеджменттің дамуындағы зерттеулердің рөлін және басқару жағдайларын зерттеу әдістемесін көрсету. Менеджменттегі операцияларды зерттеудің жалпы ғылыми, формальды-логикалық әдістері мен әдістерін оқып білу. Басқарудағы нақты (спецификалық) зерттеу әдістерін бағалау. Себеп-салдарлық зерттеу жүргізу: эксперимент. Менеджменттегі зерттеулерді жоспарлау мен ұйымдастырудың сипаттамасы. Менеджмент жүйесінің диагностикасының контуры және менеджменттегі зерттеулердің тиімділігі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Фирманың экономикалық стратегиясы

    Мақсаты: маркетинг сияқты күрделі бизнестің табысты болуы ең алдымен экономикалық білімге, адамның өз күш-жігеріне, жағдайды талдай білуге, бүгінгі таңда қабылданған шешімдердің ұзақ мерзімді салдарын болжай білуге байланысты деген ойды жеткізу. Мазмұны: Кәсіпорынның стратегиялық әлеуетінің сипаттамасы – компанияның шектеулі мүмкіндіктерін көрсететін жүйе және стратегияны қалыптастырудың жүйелі тәсілі. Фирманы басқарудың стратегиялық жоспарлау және маркетингтік тәсілін және фирманың өнім стратегиясын ұсыну. Баға стратегиясының классификациясы, кәсіпорынның өндірістік ресурстар нарықтарымен өзара әрекеттесуі, өндірістік шығындарды азайту, кәсіпорынның инвестициялық белсенділігі, кәсіпорын персоналын ынталандыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бизнесті цифрлық трансформациялау стратегиясы

    Мақсаты: Бизнестің цифрлық трансформациясын ескере отырып, кәсіпкерлікті дамыту стратегияларын әзірлеу және енгізу бойынша бакалавриат дағдыларын алу Мазмұны: Сандық бизнесті трансформациялау принциптері мен тәсілдері. Компанияның цифрлық трансформация стратегиясы. Цифрлық трансформациядағы бизнес мүмкіндіктерін кеңейту. Цифрлық экономикадағы бизнес-процестерді өзгерту. Цифрлық экономикадағы коммуникациялар. Цифрлық экономикадағы стратегиялық өзгерістерді басқару. Сандық бизнесті трансформациялау үшін бақылау процесін өзгерту. Бизнестің цифрлық трансформациясындағы өзгерістердің ерекшеліктері. Цифрлық бизнесті трансформациялау контекстіндегі компанияның тұрақты даму стратегиясы

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Басқару интеллектінің дамуы

    Мақсаты: студенттерді кәсіптік қызмет саласында басқару әдістерін, басқару ерекшеліктерін дұрыс және тиімді қолдана білуге үйрету Мазмұны: Түрлі ұйымдық-құқықтық нысандағы ұйымдарды басқарудың мақсаттары мен міндеттері. Басқару функциялары. Ұйымның сыртқы және ішкі ортасы. Басқару шешімдерін қабылдау теориясының негіздері. Жоспарлау: мәні және негізгі элементтері. Еңбекті ынталандыру жүйесі. Ұйымдастыру және бақылау. Тәуекелдерді басқару. Жанжалдарды басқару. Басқару психологиясы. Менеджер және жетекші. Қарым-қатынас дағдыларын дамыту. Әріптестер және клиенттермен қарым-қатынас орнату. Тиімді өзін-өзі басқару принциптері. іскер адам бейнесі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Электрондық коммерция

    Мақсаты: Жаңа ақпараттық технология мүмкіндіктерінің кең спектрімен үйлестіре отырып, электронды коммерцияны жүзеге асырудың теориялық негіздері мен практикалық аспектілеріне жүйелі көзқарасты қалыптастыру. Мазмұны: Электрондық коммерцияның негізгі технологияларын және электрондық коммерция этикасын анықтау. Корпоративтік сектордағы электрондық коммерция жүйесін тану. Салалық (тік) электрондық сауда алаңдары (eMarketplace), электронды биржалар, тұтыну секторындағы электрондық коммерция жүйелері, интернет-дүкендер туралы қысқаша мәлімет. Онлайн сауда жүйесін құру. Жеке және заңды тұлғалардың мемлекетпен өзара әрекеттесу секторында электрондық коммерция жүйелерін құру және электрондық коммерцияның перспективалары

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Басқару мәселелерін зерттеу әдістемесі

    Мақсаты: ұйымды басқаруда тиімді зерттеу әдістерін қолдану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру, сонымен қатар ұйымдастырушылық, басқарушылық, аналитикалық, ғылыми-педагогикалық қызмет саласында бітірушінің білім, білік және дағдыларды меңгеруін қамтамасыз ету. Мазмұны: Басқарудағы зерттеу және әсер ету әдістерін зерттеу. Ұйымның ағымдағы басқару жүйесінің жағдайын зерттеу әдістерін ашу. Басқару мәселелерін зерттеудегі басқарушылық талдау. Басқаруды зерттеудің ұйымдық-экономикалық және әлеуметтік әдістері. «Тестологияны» және тестті басқарушылық зерттеу әдісі ретінде қарастыру. Басқарушы персонал жұмысының тиімділігін зерттеу мен бағалаудың әлеуметтік-психологиялық әдістері. Персонал жұмысын зерттеу мен бағалаудың диагностикалық жүйесі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Басқару теориясының эволюциясы

    Мақсаты: магистранттарға менеджмент ғылымының дамуы, шет елдердің менеджменті туралы теориялық білім беру Мазмұны: Басқару революциялары. Менеджменттің мәні. Басқару пәні. Басқару объектісі. Шығыстың алғашқы өркениеттеріндегі басқару ойы мен тәжірибесі. Еуропалық өркениеттегі басқару ойы мен тәжірибесі (индустрияға дейінгі кезең). Өнеркәсіптік жүйедегі менеджменттің «пионерлері». Ғылыми менеджмент мектебі. Әкімшілік менеджмент мектебі. Психология мектебі. Ресейдегі басқару ойының дамуы. Басқарудағы заманауи тәсілдер. Менеджменттің қазіргі концепциялары. Бұрынғы КСРО елдерінде менеджменттің тиімді дамуына ықпал ететін және оны тежейтін факторлар

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Көшбасшылық және команда құру

    Мақсаты: бөлімдерді, ұйымның басқару аппаратының қызметтерін және өз бизнесінің құрылымдарын басқаруда кәсіби білім мен көшбасшылық дағдыларды алу Мазмұны: Көшбасшының мәнін ашу, көшбасшылық, көшбасшылық және билік ұғымы. Басшылық позицияны жүзеге асырудағы негізгі құзыреттерді зерттеу. Команда құру. Командалық рөлдер. Топтар мен жұмыс топтары арасындағы айырмашылықтарды талдау. Көшбасшылықтың негізгі құралдарының классификациясы. Көшбасшылық теориялары. Көшбасшылық феномені және оны бағалаудағы заманауи тәсілдер. Ұйымдастырушылық көшбасшылық: функциялары мен құзыреттері. Көшбасшылық стильдері, ұйымдық жағдай және сапалы шешім қабылдау. Билік пен көшбасшылық, ықпал және билік көздері. Көшбасшы тұлға.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазіргі менеджменттің жаһандық экономикалық кеңістігі

    Мақсаты: магистранттардың қазіргі халықаралық бизнес туралы жалпы ғылыми түсініктерін, халықаралық коммерциялық ұйымды басқару процесінде алған білімдерін қолдануға мүмкіндік беретін дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Жаһандық әлемдегі менеджменттің анықтамасы. Жаһандану экономикасындағы халықаралық бизнесті қайталау. Қазіргі халықаралық бизнестің институционалдық ортасын қарастыру. Халықаралық фирманың қызметін реттеу және құқықтық жағдайының ерекшеліктерін зерттеу. Қазіргі халықаралық бизнестегі көліктік-логистикалық ағындарды басқаруды талдау. Халықаралық сауданы қаржыландыруды бағалау. Халықаралық инновациялық бизнес және оның ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Халықаралық коммерциялық операцияларды басқару

    Мақсаты: студенттерді халықаралық бизнес негіздерімен таныстыру Мазмұны: Халықаралық сауданың ұйымдастыру формаларын қарастыру. Сыртқы сауда келісімшарттарының мазмұнын ашу. Кәсіпорында сыртқы сауда операцияларын басқаруды ұйымдастыру. Шағын және орта бизнестің сыртқы саудаға қатысу мәселесі мен ерекшеліктерін бағалау. Әлемдік тауар нарықтарының конъюнктурасын анықтау, оны зерттеу ерекшеліктері. Халықаралық тауар биржаларында, аукциондарда, аукциондарда коммерциялық операцияларды ұйымдастыру және әдістемесі. Кәсіпорын деңгейіндегі сыртқы экономикалық қызметтің негізгі категориялары, тұжырымдамалары және принциптері. Сыртқы сауданың коммерциялық қызметінің мазмұны

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Блокчейн

    Мақсаты: болашақ мамандардың әртүрлі активтерді сенімді есепке алуға арналған көп функциялы және көп деңгейлі ақпараттық технологиялар туралы білімін қалыптастыру. Мазмұны: блокчейн технологиясының негіздерінің анықтамасы және оның цифрлық экономикадағы орны. Криптовалюта жүйелерін ұйымдастыру. Блокчейндегі заманауи криптографиялық технологияларды зерттеу. Смарт-келісімшарттарды және оларды әзірлеу негіздерін қарастыру. Блокчейн технологиясының жұмысы мен қасиеттерін талдау. Блокчейннің практикалық қолданылуы туралы мәлімдеме, шолу және перспективалар. Тау-кен өндірісінің экономикасы. Биткоин криптографиясын және сценарий тілінің негізін бағалау. Блокчейн технологиясының қауіпсіздігін ашу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кәсіпкерлікті халықаралық және мемлекеттік реттеу

    Мақсаты: қазіргі заманғы басқару әдістерін қолдану негізінде халықаралық компанияны басқару бойынша білім беру, оның ішінде мемлекеттік және муниципалдық органдармен өзара әрекеттесу, халықаралық ақпараттық ғарыш технологияларын пайдалану, әртүрлі елдерде бизнесті жүргізу бойынша персоналмен жұмыс істеу ерекшеліктері. Мазмұны: Халықаралық бизнес түсінігі Халықаралық бизнестің анықтамасы. Халықаралық компанияның қалыптасуы және дамуы. Халықаралық компанияның ұйымдық құрылымы. Халықаралық бизнес стратегиясы. Сыртқы сауда операциялары және мәмілелердің түрлері. Халықаралық шарттар мен есеп айырысулар. Халықаралық нарықтағы сауданың ұйымдық формалары. Халықаралық бизнестегі кадр саясаты. Кәсіпорын жұмыс істейтін елге байланысты басқару стилінің ерекшеліктері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • GR басқару

    Мақсаты: Студенттерге ГР маманының кәсіби дағдыларын қалыптастыру үшін білім беру Мазмұны: GR және лобби теориялары. Кәсіпорында GR-бөлімінің жұмысын ұйымдастыру. GR маманының кәсіби дағдылары мен білімі. GR менеджментінің функционалдық аспектілері: шағын және орта бизнестің мүдделерін ілгерілету ерекшеліктері, банк және қаржы секторындағы бизнес пен мемлекеттің өзара әрекеттесуі, бизнестің әлеуметтік жауапкершілігі, мемлекеттік-жекеменшік әріптестік. Бизнес пен үкіметтің өзара әрекеттесу жүйесіндегі кәсіпкерлік бірлестіктер. GR қызметінің халықаралық тәжірибесі. Бұрынғы КСРО елдерінде GR-менеджменттің дамуы: проблемалары мен болашағы. GR-менеджменттің кәсіпорын қызметінің жалпы тиімділігіне әсері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Инновациялық басқару жүйелері және механизмдері

    Мақсаты: Инновациялық басқару технологияларын қолдану саласында теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру Мазмұны: Курсқа кіріспе, негізгі принциптері мен функциялары және инновацияларды басқару жүйесі. Инновациялық технологияларды, басқару механизмін және инновациялық процестерді басқаруды бағалау. Инновациялық жобаларды, тәуекелдерді басқаруды оңтайландыру. Инновациялық ұйымдардағы менеджмент пен инновациялық дамуды басқаруды салыстыру. Инновациялық жобаларды басқару. Инновациялық менеджердің функциялары. Қазақстан Республикасында инновациялық кәсіпкерліктің қалыптасуы. Инновациялық инфрақұрылымның объектілері мен субъектілері. Инновациялық өнімнің өмірлік циклі. Ғылыми-техникалық прогресс экономикалық өсу факторы ретінде

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Мақсаты: ұйымның адам ресурстарын басқару дағдыларын қалыптастыра отырып, психологиялық менеджмент саласындағы білімін меңгеру арқылы психологтың құзыреттілігін қамтамасыз ету Мазмұны: басқару психологиясының әдіснамалық негіздері. Басқарудың психологиялық теорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық сұрақтары. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық ерекшеліктері. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиялары. Ұйымның кадр саясатын психологиялық қамтамасыз ету. Ұйымдағы қақтығыс психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары. Диагностикалық құралдарды жасау, көшбасшыларды оқытудың цифрлық әдістерін әзірлеу және басқарушылық кеңес беру түрінде тәжірибелік енгізу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Шет тілі (кәсіби)

    Мақсаты – болашақ магистранттың кәсіби іс-әрекетінде белсенді тілді меңгеру дағдылары мен дағдыларын одан әрі дамыту негізінде шет тілін оқытудың халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілігін жүйелі түрде тереңдету. Мазмұны. В2, С1 деңгейлері жоғары деңгейде кәсіби және академиялық мақсаттарға арналған прагма-кәсіби бағдар түрінде ұсынылады: ғылыми ақпараттық база, ғылыми ақпаратты түсіндіру, дәлелдеу, сендіру, ғылыми қайшылықтар, академиялық жазу. Инновациялық әдістер мен технологияларды пайдалану және заманауи құралдарды қолдану (Интернет ресурстары). Кез келген сабақтас пән бойынша тілдік материалды меңгергендігін көрсету

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Мақсаты: Ғылым феноменінің проблематикасын арнайы философиялық талдау мәні, әлеуметтік-мәдени контексте алынған ғылыми білімді өндіру бойынша ерекше қызметтің даму заңдылықтары мен үрдістерін динамикалық сипатта зерделеу Мазмұны: Ғылым тарихы мен философиясының негізгі проблемаларының ерекшелігі мен өзара байланысын анықтау. Ғылымның даму заңдылықтарын және ғылыми білімнің құрылымын, ғылыми зерттеу әдістерін зерделеу. Ғылымды дамытудың сыныптық емес және сыныптан кейінгі кезеңінің негізгі тұжырымдамалары мен бағыттарын білу. Жаратылыстану ғылымы, социогуманитарлық және техникалық білім әдіснамасын түсіну негізінде қазіргі теория мен практиканың шындығын талдау. Сыни ойлау қазіргі қоғамның дамуы мен жұмыс істеуінің алғышарты ретінде. Сыни ойлауды дамыту технологиялары: дәлелдердің логикасын қарау және зерделеу. Сыни рефлексивті ойлау мен метакогнитивтік қабілеттерді қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Халықаралық менеджменттегі іскерлік байланыс

    Мақсаты: магистранттардың іскерлік коммуникациялар саласындағы білімін және оларды шетелдегі іскер серіктестермен қарым-қатынас құру кезінде пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Іскерлік коммуникация негіздерін анықтау. Қарым-қатынастың вербалды және вербалды емес құралдарын қарастыру. Іскерлік қарым-қатынас формаларын зерттеу. Іскерлік коммуникациялардағы әсер ету және манипуляция стратегиясын талдау. Бұрмаланған ақпарат жағдайында іскерлік коммуникацияларды бағалау. Қақтығыс жағдайындағы қарым-қатынас. Іскерлік қарым-қатынас мәдениетін ашу. Коммуникативті әрекеттегі жеке айырмашылықтарды көрсету. Әлемдік экономиканың жаһандануының және бизнестің трансұлттықтандырылуының іскерлік мәдениеттердің дамуына әсері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Психологияны басқару

    Мақсаты: Қазіргі кезеңдегі басқару психологиясының өзекті мәселелерін жалпылау Мазмұны: «Басқару психологиясы» курсының объектісін, пәнін және негізгі басқару функцияларының психологиялық сипаттамасын қорытындылау. Басқару объектісі ретінде тұлғаны, ұйымды және әлеуметтік топты зерттеу. Іскерлік және басқарушылық коммуникацияны талдау. Ұжымның қалыптасуы мен психологиялық менеджменті және басқарушылық шешімдерді қабылдау психологиясының сипаттамасы. Ұйымдардағы конфликт, тұлға ішілік конфликт, тұлға аралық қақтығыстар мен конфликттердің психологиясын ранжирлеу. Жеке тұлғаның психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, персоналды басқару. Темперамент түрлерінің әлеуметтік-психологиялық климатының қалыптасуын есепке алу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Инвестициялық, инновациялық қызмет пен тәуекелдерді талдау

    Мақсаты: Кәсіпорындағы инвестицияларды, инновацияларды және тәуекелдерді талдаудың заманауи жүйесі саласында білім алу Мазмұны: Инвестициялардың стратегиялық аспектілерін, инновацияларды және маңызды ақпараттық белгісіздік жағдайында жобаларды инвестициялық жоспарлау әдістерін анықтау. ХАА тәуекелдерінің экономикалық табиғатын ранжирлеу, инвестициялық және инновациялық тәуекелдердің жіктелуі мен түрлері. Тәуекелдерді бағалау, өлшеу әдістерін және инвестициялық жобаның математикалық үлгілерін көрсетіңіз. Инвестициялық және инновациялық тәуекелдерді талдауды және тәуекелдерді басқарудың әртүрлі түрлерінің тиімділігін талдауды корреляциялау. Инвестициялық қызметтегі тәуекелді талдау әдістері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазіргі стратегиялық талдау

    Мақсаты: компанияның жағдайын диагностикалауды, бәсекелестік артықшылықтарды сақтау және дамыту стратегиясын әзірлеуді көздейтін стратегиялық талдаудың теориялық негіздері бойынша білім жиынтығын қалыптастыру және практикалық дағдыларды меңгеру. Мазмұны: Қазіргі стратегиялық талдауға кіріспе. Стратегиялық менеджмент жүйесіндегі стратегиялық талдаудың рөлін қарастыру. Ұйымның сыртқы ортасын талдау. Салалық және бәсекелестік талдау. Ұйымның ішкі ортасын талдау. Стратегияны ашу және бәсекелестік артықшылық, әртараптандыру стратегиялары. Стратегияны жүзеге асыру және басқару. Стратегиялық менеджменттің тиімділігін зерттеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ұйым қаржысы

    Мақсаты: компанияның қаржысын басқару, мүмкіндіктерді бағалау және қаржылық қызметті жүргізу процесінде стратегияларды әзірлеу арқылы ұзақ мерзімді перспективада компанияның бәсекеге қабілеттілігін қолдау және тұрақты даму негіздерін оқыту. Мазмұны: Қаржы менеджментінің мәнін, функцияларын және механизмдерін ашу. Қаржы менеджментін ақпараттық қамтамасыз етуді ұсыну. Кәсіпорынның қаржылық стратегиясын талдау. Айналым капиталын басқару. Инвентаризацияны басқару. Қолма-қол ақшаны басқару. Дебиторлық берешекті басқару. Айналым активтерін қаржыландыруды басқару. Кәсіпорын капиталын басқару. Баға мен капитал құрылымын басқару. Меншікті капиталды басқару. Қарызды басқару. Компанияны бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Халықаралық логистика және жеткізу тізбегін басқару

    Мақсаты: халықаралық логистика саласындағы мамандардың ғылыми-тәжірибелік дайындығын жетілдіру, сондай-ақ халықаралық деңгейде логистикалық процестерді басқару бойынша білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Халықаралық логистиканың мәні мен даму факторларын ашу. Халықаралық экономикалық байланыстар жүйесіндегі логистиканы зерттеу және халықаралық логистикалық жеткізу тізбегі. Логистикалық ағындар мен логистикалық операциялардың анықтамасы. Халықаралық логистикадағы делдалдарды талдау. Халықаралық логистикада ақпараттандыруды қарастыру. Логистиканың және жеткізу тізбегін басқарудың негізгі тенденциялары мен перспективаларын бағалау. Халықаралық логистиканың тәуекелдерінің классификациясы

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектеп педагогикасы және психологиясы

    Мақсаты: қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық білімдер негізінде жоғары оқу орнында кәсіби-педагогикалық іс-әрекетті тиімді ұйымдастыру бойынша магистранттардың іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Жоғары білімнің қазіргі парадигмалары. Қазақстандағы жоғары білім берудің тарихы, тенденциялары мен даму стратегиялары. Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясының пәні, міндеттері, категориялары. Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясының әдіснамалық негіздері. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. ЖОО оқытушысының коммуникативтік құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Колледж жасындағы психологиялық ерекшеліктер.Университеттегі оқу процесі және оның заңдылықтары. ЖОО-дағы білім мазмұны. ЖОО - да оқу процесін ұйымдастыру нысандары. ЖОО-да оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және іске асыру технологиялары. Кредиттік оқыту жүйесінің ерекшеліктері. Оқыту әдістемесі мен әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ұйымдастыру мәдениетін басқару

    Мақсаты: Отандық кәсіпорындарда ұйымдық мәдениетті дамыту, басқару бойынша дағдылар мен білімдер алу Мазмұны: Ұйымдық мәдениеттің түсінігі, типологиясы және менеджментіне аннотация. Ұйымдастыру мәдениетін зерттеу әдістері, әдістерін ретке келтіру. Ұйымдастыру мәдениетінің ұлттық ерекшеліктерін және әртүрлі типтегі ұйымдық мәдениеттің персоналды басқару жүйесін ашу. Компанияның корпоративтік кодын таныстыру, әртүрлі қызмет салаларындағы қазақстандық компаниялардағы ұйымдастырушылық мәдениетті басқарудағы менеджердің көшбасшылығы мен кәсібилігі. Ұйымдық мәдениеттің кәсіпорынның тиімділігі мен имиджіне әсерін талдау. Ұйымдастыру мәдениетін басқарудағы шетелдік тәжірибе

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Персоналды басқару стратегиясы

    Мақсаты: Ұйым персоналын ынталандыру және ынталандыру үшін басқарушылық функцияларды кәсіби түрде орындауға мүмкіндік беретін теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгеру. Мазмұны: Персоналды стратегиялық басқару негіздерін және стратегиялық персоналды басқару тәсілдерін қарастыру. Персоналды басқару әдістерін санамалау. Персоналды дамыту стратегияларын қалыптастыру және енгізу. Стратегиялық кадрларды дамыту жоспары. Менеджер рөліне шолу, персоналды басқарудың ерекшеліктері мен мәселелері. Кадрлық жұмыстағы инновацияларды әзірлеуді, енгізуді және ұйымдағы персоналмен жұмысты жоспарлауды зерттеу. Кәсіпорындағы іскерлік мансапты басқаруды және персоналды басқарудың жалпы бағыттарын көрсету

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инфокоммуникациялық технологиялар саласындағы инновацияларды басқару

    Мақсаты: Инфокоммуникация саласында инновациялық шешімдерді әзірлеуде бакалавриат құзыреттілігін қалыптастыру Мазмұны: мәнін, негізін көрсету. инновациялық кәсіпкерліктің тарихы. Кәсіпкерліктің пайда болуын, мәнін талдау. Мемлекеттік, кәсіпкерлік секторда, жоғары оқу орындарында, жеке коммерциялық емес секторда инновацияның ұйымдастырушылық формаларын қарастыру. Инновациялардың тиімділігін бағалау және инновацияға инвестициялау қажеттілігі. Инновациялық жобалардың ерекшеліктерін, ұғымдарын, мәнін анықтау және инновациялық жобаларды басқару. Инвестициялық іздеуді түсіндіру, іскерлік ұсынысты әзірлеу, инвесторға жағдай жасау. Қазіргі ақпараттық коммуникациялар. Ақпараттық технология шешімдерді қабылдау және талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Басқару шешімдерін әзірлеудің заманауи технологиялары

    Мақсаты: студенттердің экономикалық қызметтің кез келген деңгейінде және кез келген саласында басқару шешімдерін қабылдау құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: басқару шешімдерінің дамуы мен қалыптасуының теориялық негіздері мен қазіргі заманғы тұжырымдамалары туралы білімді қалыптастырады. Басқару шешімдерін әзірлеу және қабылдау принциптері, әдістері және үлгілері. Басқару шешімдерін әзірлеу мен қабылдаудың заманауи технологиялары мен схемалары. Басқару шешімдерін әзірлеу және қабылдау процесін ақпараттық-аналитикалық және ұйымдастырушылық қамтамасыз ету. Ол басқарушылық шешімдерді компанияны басқару процесінің ең маңызды элементі ретінде зерттейді. Шешімдерді басқару жұмысының өнімі ретінде қарастырады. Менеджерлер қабылдаған шешімдердің компанияның нақты мүмкіндіктеріне және мақсаттарға жетуіне тәуелділігін анықтайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Көшбасшылық және мотивация

    Мақсаты: Көшбасшылық дағдыларын дамыту және әртүрлі көшбасшылық стильдерді, соның ішінде сыни жағдайларда көшбасшылықты меңгеру туралы идеяны қалыптастыру Мазмұны: Көшбасшылық негіздері. «Көшбасшылық» пәніне кіріспе. Көшбасшылық қазіргі заманғы менеджердің қажетті сапасы ретінде. Биліктің көздері және түрлері. Көшбасшылық теориялары. Көшбасшылықтың ситуациялық теориялары. Көшбасшылықтың типологиясы. Көшбасшылықтың практикалық аспектілері. Топ жетекшілігі. Ұйымды басқарудағы көшбасшылық стильдер мен тәсілдер. Менеджердің көшбасшылық қасиеттерінің диагностикасы. Көшбасшылық қасиеттерді дамыту. Қабылданған және орындалған шешімдер үшін басшының жауапкершілігі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Инновациялық кәсіпкерлік

    Мақсаты: Инновациялық кәсіпкерлікті ұйымдастыру әдістері мен технологиясын зерттеу Мазмұны: инновациялық кәсіпкерлікті, мәнін, түрлерін, принциптерін және функцияларын сипаттаңыз. Инновациялық кәсіпкерліктің ұйымдастыру формаларын және инновациялық кәсіпкерліктің бәсекелестік стратегиясын атаңыз. Инновациялық кәсіпкерліктің механизмін және инновациялық кәсіпкерлікті қолдау жүйесін түсіндіру. Инновациялық кәсіпкерліктегі тәуекелді жоспарлау және инновациялық кәсіпкерлікті дамыту бағдарламалары. Инновациялық жобаларды басқару. Инновациялық менеджердің функциялары. Қазақстан Республикасында инновациялық кәсіпкерліктің қалыптасуы. Инновациялық инфрақұрылымның объектілері мен субъектілері. Инновациялық өнімнің өмірлік циклі. Ғылыми-техникалық прогресс экономикалық өсу факторы ретінде

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инновациялық әдістер мен басқару амалдары

    Мақсаты: Басқарудың инновациялық әдістері мен әдістерін зерттеу Мазмұны: Инновациялық басқару әдістерін бағалау, білім беру, объектілер – инновациялық менеджмент кәсіпорындары. Басқару объектісі ретінде инновациялық қызметті негіздеу. Инновациялық персоналды басқаруға шолу. Инновациялық мемлекеттік басқарудың классификациясы. Инновациялық менеджменттің бастамасы. Инновациялық менеджмент негіздерін және инновациялық менеджмент ерекшеліктерін таныстыру. Бенчмаркинг әдісі – озық жұмыс тәжірибесін қолдану. Ұйымның инновациялық потенциалын талдау моделі. Нарықтағы шаруашылық жүргізуші субъектілердің жағдайына әсер ететін экологиялық факторлар. Кәсіпорынның инновациялық мүмкіндіктерін анықтайтын ішкі орта факторлары

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Стратегиялық менеджмент

    Мақсаты: Менеджерлерге қажетті ерекше ойлау тәсілін қалыптастыру және дамыту; стратегиялық менеджмент әдістемесін теория мен практикада меңгеру Мазмұны: СМ мәні мен мазмұнының анықтамасы. Корпоративтік стратегияны бағалау: бизнес түрлерінің пакетін басқару. Ұйымның сыртқы және ішкі ортасын талдау мен бағалауды қарастыру. Компанияның бәсекелестік стратегияларына, корпоративтік әртараптандыру стратегияларына түсініктеме. Стратегияны әзірлеу мен жүзеге асыруды көрсету. Персоналды басқару стратегиясын және стратегиялық өзгерістерді құрастыру. Ұйымның стратегиясын жүзеге асырудағы мәдениеттің рөлін қорытындылау. Қазақстандағы СМ ерекшеліктерін жалпылау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Нарық инфрақұрылымын басқару

    Мақсаты: магистранттарды жалпы экономикалық біліммен қатар нарықтық инфрақұрылымды басқарудың күрделі мәселелері бойынша арнайы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: Нарықтардың және АЭА жұмыс істеу механизмін талдау. Нарық инфрақұрылымының институты ретінде сақтандыру компаниясының аннотациясы. Тауар биржаларының, тауар нарықтарының және кәсіби бизнес қызметтерінің рейтингісі. Сауда-өнеркәсіп палатасы және тауар нарығын коммуникациялық қамтамасыз ету туралы айтыңыз. Бағалы қағаздар нарығының инфрақұрылымын, қор биржасын, несие-қаржылық инфрақұрылымды және еңбек нарығының инфрақұрылымын талқылау. Бөлшек сауда кәсіпорындарын және олардың сипаттамаларын зерттеу. Нарықтың ақпараттық базасын және нарықтың маркетингтік инфрақұрылымын басқарудың сипаттамасы

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халықаралық менеджмент

    Мақсаты: Менеджменттің алдыңғы қатарлы шетелдік тәжірибесін зерттеу Мазмұны: Халықаралық бизнес халықаралық басқару объектісі ретінде. Халықаралық бизнестің сыртқы ортасы. Қазақстандағы және шетелдегі кәсіпкерліктің ұйымдық-құқықтық нысандарының жүйесі. Халықаралық компаниялар халықаралық бизнестің негізгі түрі болып табылады. Халықаралық фирмалардың құрамы. Халықаралық фирмалардағы бақылау түрлері мен механизмі. Басқарудың ұйымдық құрылымының формалары. Персоналды басқарудың ерекшеліктері мен мәселелері. Басқару стилінің ерекшеліктері. Халықаралық компаниялардың қызметін мемлекеттік реттеу құралдары. Этика туралы түсінік. Шетелдік кәсіпкерліктің дамуына халықаралық экономикалық интеграцияның әсері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Халықаралық компанияның тұрақты дамуын басқару

    Мақсаты: заманауи басқару әдістерін қолдану негізінде халықаралық компанияны басқару бойынша білім беру Мазмұны: Халықаралық компаниялардың басқару жүйесінің түсінігі, ұйымдық құрылымы, ерекшеліктері. Халықаралық бизнес стратегияларын қалыптастыру және компанияны тиімді басқару. Халықаралық компанияның мемлекеттік органдармен қарым-қатынасын басқару. Халықаралық компанияда тиімді басқару шешімдерін қабылдау. Халықаралық компаниядағы қаржылық менеджмент. Халықаралық инвестициялардың технологиялары. Халықаралық компанияның ресурстар ағындарын басқаруды модельдеу. Халықаралық компания қызметіндегі салықтық әкімшілендіру. Халықаралық компаниядағы дағдарысқа қарсы басқару құралдары

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби іс -әрекет пен тұлғааралық қарым -қатынаста шет тілін білетінін көрсету.
  • Ғылым философиясының ережелері мен категорияларына сүйене отырып, оның дамуының қазіргі кезеңінде ғылым мен білім беруде туындайтын әртүрлі фактілер мен құбылыстарды, негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді, оның ішінде пәнаралық сипаттағы мәселелерді бағалау.
  • Аналитикалық зерттеулер жүргізу, экономикалық тәуекелдерді бағалай отырып, халықаралық қызметтің ұзақ мерзімді және орта мерзімді жоспарларын әзірлеу.
  • Білім, ғылым және инновация интеграциясын және мамандық ерекшеліктерін ескере отырып, қазіргі заманғы және инновациялық технологияларды бағалау және студентке бағдарланған оқыту қағидаттарына негізделген оқу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу
  • Әлемдік экономиканың жаһандануы жағдайында әлеуметтік-экономикалық тиімділік критерийлерін ескере отырып, халықаралық нарықтағы кәсіпорындарды дамыту туралы шешімдер қабылдау
  • Корпоративтік клиенттерге жан-жақты және жоғары сапа деңгейінде қызмет көрсету үшін компанияның басқа бөлімшелерімен іскерлік байланыс орнату
  • Негізгі жасанды интеллект әдістерін пайдалана отырып, ұзақ мерзімді бәсекелестік артықшылықтарды жасау үшін оңтайлы ұйымдық стратегияны әзірлеу үшін әртүрлі аналитикалық тәсілдер мен құралдарды меңгеру.
Top