Жаңа білім беру бағдарламасы

7M03122 Клиникалық психология психотерапия негіздерімен в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Психодидактика: тиімді оқыту мен оқытудың психологиялық негіздері

    Оқыту мен оқыту процесінің негізінде жатқан психологиялық механизмдер мен заңдылықтар, сондай-ақ білім беру тиімділігін арттыру үшін оларды оңтайландыру жолдары. Білімді игерудің когнитивті, мотивациялық және эмоционалды аспектілері; студенттердің оқу іс-әрекетінің психологиялық ерекшеліктері; танымдық қабілеттері мен Мета-пәндік құзыреттіліктерін дамыту; оқытушы мен білім алушылардың оқыту психологиясы тұрғысынан өзара іс-қимылы; жеке айырмашылықтарды ескере отырып, оқыту материалдары мен педагогикалық стратегияларды жобалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылымның философиясы мен әдістемесі: психологиялық білімнің когнитивті негіздері

    Психологиялық білімді қалыптастырудың когнитивті алғышарттарына баса назар аудара отырып, ғылыми танымның негізгі философиялық және әдіснамалық принциптері. Ғылыми танымның когнитивті механизмдері (қабылдау, ойлау, түйсігі, интерпретация); ғылыми білімді құрудағы тілдің, тұжырымдамалық схемалар мен психикалық модельдердің рөлі; гуманитарлық және жаратылыстану тәсілдерінің тоғысындағы ғылым ретінде психологияның әдістемесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Мақсаты: магистранттарда кәсіби салада шет тілінде коммуникация дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: магистранттардың кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерделеу, сондай-ақ кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, ауызша сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту. Құзыреттері: 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру. 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті. 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары. 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі. 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу. 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары және қосымша білім беру жүйесінде психологияны оқытудың заманауи технологиялары

    Цифрландыру, құзыреттілік тәсіл және үздіксіз білім беру талаптарын ескере отырып, психологияны оқытудың инновациялық нысандары, әдістері мен құралдары. Психологияны оқытудағы заманауи педагогикалық технологиялар (жобалық, проблемалық, интерактивті, аралас оқыту); цифрлық білім беру платформалары мен құралдары (LMS, онлайн курстар, VR / AR, мультимедиа); ересектер мен кәсіпқойларға психологияны оқытудың ерекшеліктері (андрагогика, менторлық, тренингтік технологиялар); тәжірибеге бағытталған тәсілдер арқылы кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру; Сандық ортадағы білім беру нәтижелерін бағалау және кері байланыс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық зерттеулердегі сандық әдістеме

    Қазіргі психологиялық ғылымда қолданылатын сандық құралдар, Технологиялар және аналитикалық тәсілдер. Психологиялық деректерді жинау, өңдеу және түсіндіру үшін цифрлық платформаларды қолданудың теориялық және практикалық аспектілері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологияны оқытудағы цифрлық білім беру технологиялары

    Оқу процесін цифрландыру: онлайн-курстар, вебинарлар, гибридті оқыту; Learning Management Systems (LMS), электрондық ресурстар мен білім беру қосымшаларын қолдану; интерактивті технологияларды пайдалану: ақыл-ой карталары, квизалар, VR / AR, модельдеу; психологиялық пәндерді оқыту үшін мультимедиялық және цифрлық контент әзірлеу; цифрлық кері байланысты және онлайн-бағалауды ұйымдастыру студенттердің білімі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы және философиясы

    Мақсаты: курс барысында магистранттар неоклассикалық ғылымның пайда болуынан қазіргі кезеңіне дейінгі ғылым тарихын, қазіргі ғылым философиясының эволюциясы мен негізгі тұжырымдамаларын, сондай-ақ ғылымның негізгі ішкі жүйелерінің философиялық мәселелерін зерттейді. Магистранттар ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады және өздерінің аналитикалық қабілеттері мен зерттеу дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы

    Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заманғы психологиялық ғылымның әдіснамасы

    Ғылым әдіснамасы және психологияның әдіснамалық мәселелері. Ғылыми зерттеулерді жүргізудің әдіснамалық принциптері. Психологиядағы өзекті мәселелер. Психологиядағы эмпирикалық зерттеулердің әдістері мен әдістемесі. Зерттеудің жалпы ғылыми және эмпирикалық әдістері. Психологиядағы математикалық және статистикалық әдістердің маңызы. Психологиялық экспериментті ұйымдастыру. Ғылыми психологиялық зерттеуге қойылатын негізгі талаптар. Эксперименттік ғылыми психологиялық зерттеу барысында алынған деректерді өңдеудің статистикалық әдістері. Эксперименттік психологиялық зерттеулердегі компьютерлік технологиялар

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиядағы сапалы және сандық зерттеу әдістері

    Мақсаты: магистранттарды психологиялық зерттеуде сапалы және сандық әдістерді қолдануға үйрету. Мазмұны: Сандық және сапалық талдаудың стратегиялары мен кезеңдері. Көрнекілік талдау. Дискурстық талдау. Интерпретациялық репертуар. Сұхбаттасу. Графикалық техникалар. Мәнерлеп сурет салу: процедура және талдау негіздері. Құзіреттіліктер: психологиялық денсаулықты зерттеу саласындағы жоғары сапалы психотерапиялық әдістер мен әдістерді тиімді іздеуді жоспарлай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Теориялық және эмпирикалық психологиялық зерттеулердің дизайны

    Клиникалық психология және психотерапия саласындағы теориялық және эмпирикалық зерттеулер. Эмпирикалық зерттеу құрылымы. Психологиялық зерттеудің сапасын бағалау. Тәжірибелер. Адамдарда, жануарларда зерттеу жүргізудің этикалық принциптері. "Плагиат", "зерттеу деректерін жасау"ұғымдары. Психологиялық зерттеудің этикалық мәселелері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Клиникалық психологиядағы психологиялық кеңес беру

    Соматикалық, психикалық және мінез-құлық бұзылыстарымен байланысты психологиялық қиындықтары бар адамдарға кеңес беру. Клиникалық-психологиялық кеңес берудің мақсаттары, міндеттері мен этикалық принциптері; психикалық және психосоматикалық бұзылулар жағдайында кеңес берудің ерекшелігі; клиникалық симптоматологиямен клиенттердің сұраныстарымен байланыс орнату және диагностикалау; кеңес берудің стратегиялары мен әдістері: когнитивті-мінез-құлық, гуманистік, экзистенциалдық және басқа тәсілдер; Дағдарыстар, созылмалы аурулар, психосоматика, мазасыздық және депрессиялық бұзылулар кезінде кеңес беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бағдарламалық жасақтаманы қолдана отырып, психологиядағы деректерді талдау (SPSS/R/Python)

    Психологиялық деректерді статистикалық өңдеу және интерпретациялау әдістері қазіргі цифрлық құралдарды қолдана отырып. Психологиялық зерттеулерде математикалық статистиканың негіздері; SPSS бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс: деректерді енгізу, өңдеу, талдау және визуализациялау; R және Python тілдерін (psych, tidyverse, pandas, scikit-learn пакеттері) қолдану арқылы сипаттамалық, корреляциялық, регрессиялық және факторлық статистика жүргізу; Психометриялық құралдардың дәлдігі, сенімділігі және валидтілігін талдау; Нәтижелерді ғылыми жарияланымдарда интерпретациялау және ұсыну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Клиникалық психология

    Психикалық бұзылулар, психикалық даму ерекшеліктері, клиникалық-психологиялық диагностика әдістері және интервенциялар туралы түсінік. Психикалық бұзылулардың пайда болуының биопсихоәлеуметтік себептері, заманауи классификациялар (ICD, DSM), психотерапия мен психокоррекцияның негізгі әдістері, сондай-ақ клиенттердің әртүрлі санаттарымен (балалар, жасөспірімдер, ересектер, қарттар) жұмыс істеу ерекшеліктері зерттеледі. Психопатологияның психологиялық аспектілері; клиникалық сұхбат, бақылау және психологиялық тестілеу әдістері; клиникалық психолог жұмысының этикасы мен кәсіби стандарттары; Курс психикалық денсаулық, білім беру, денсаулық сақтау және әлеуметтік қолдау саласында жұмыс істей алатын мамандарды даярлау үшін негіз болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиялық зерттеулердегі Кейс-әдістер

    Кейс-анализді (case study) психологиядағы сапалы зерттеу әдістерінің бірі ретінде қолданудың әдістемесі мен практикасы. Кейс-әдістің теориялық негіздері және оның психологиялық әдістер жүйесіндегі орны; кейстердің типологиясы: клиникалық, білім беру, ұйымдастырушылық, әлеуметтік-психологиялық; кейс-зерттеулерді әзірлеу, іске асыру және талдау кезеңдері; деректерді жинау стратегиялары (байқау, сұхбат, құжаттар) және нәтижелерді түсіндіру; ғылыми және қолданбалы практикадағы кейстермен жұмыс істеудің этикалық аспектілері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Нейропсихология және психосоматика

    Мақсаты: курс ми процестері, психикалық күйлер және соматикалық Денсаулық арасындағы байланысты зерттеуге бағытталған. Магистранттар нейропсихологиялық механизмдердің психикалық және физикалық денсаулыққа қалай әсер ететіні туралы терең білім алады, сонымен қатар бұл білімді іс жүзінде қолдануды үйренеді. Мазмұны: нейропсихология мен психосоматикаға кіріспе. Мидағы жоғары жүйке қызметінің функцияларын локализациялау. А. Р. Лурия Теориясы. Жүйке жүйесінің анатомиясы және физиологиясы. Психикалық функциялардың ми механизмдері. Нейропсихологиялық диагностика. Психосоматикалық бұзылулардың ерекшеліктері. Психосоматикалық аурулардың түрлері. Стресс және оның психика мен соматикаға әсері. Психосоматикалық бұзылулардың психотерапиясы. Кейс-стади және клиникалық жағдайларды талдау. Құзыреттіліктер: адам миының электрлік белсенділігінің әртүрлі түрлерінің функционалдық маңыздылығын және қалыпты және патологиядағы ритақтардың пайда болу ерекшеліктерін білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалар мен жасөспірімдердің клиникалық психологиясы

    Балалар мен жасөспірімдердегі психикалық дамудың, психикалық бұзылулардың және шекаралық жағдайлардың ерекшеліктері, сондай-ақ клиникалық-психологиялық тәжірибеде диагностика, түзету және алдын алу әдістері. Онтогенездегі психикалық дамудың нормалары мен ауытқулары; балалар мен жасөспірімдердің бұзылыстарының этиологиясы, патогенезі және клиникалық-психологиялық сипаттамасы (мазасыздық, мінез-құлық, аффективті, даму бұзылыстары және т. б.); психикалық бұзылулар көріністерінің жас ерекшелігі; деректерді психодиагностика және түсіндіру әдістері (бақылау, тестілеу, сұхбат); дамуында ауытқулары бар балаларды психологиялық түзету және сүйемелдеу, отбасымен және білім беру ортасымен өзара іс-қимыл.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Тәуелділік кезінде психологиялық көмек көрсету негіздері

    Мақсаты: Магистранттарды тәуелділік кезінде психологиялық көмек көрсетудің бағыттары мен әдістерімен таныстыру. Мазмұны: Балалар мен жасөспірімдерде тәуелділіктің дамуының факторлары, себептері және алғышарттары. Балалар мен жасөспірімдерде тәуелділік мінез-құлқының қалыптасу кезеңдері. Балалар мен жасөспірімдерде тәуелділік мінез-құлқының алдын алудың негізгі тәсілдері. Дағдарыс кезіндегі кеңес беру әдістері. Психологиялық қолдау және дағдарыс жағдайындағы психотерапия түрлері. Жасқа байланысты дағдарыстар, эмоционалды шаршап қалу, нормативтік және нормативтік емес отбасылық дағдарыстар үшін психологиялық көмек. Суггестивтік психотерапия. Құзыреттіліктер: экстремалды және дағдарыстық жағдайларды анықтай алады; адамның психикалық жағдайын бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Балалық және жасөспірім кезіндегі психикалық дамудың бұзылуы

    Аномальды даму заңдылықтары. Дизонтогенез психологиясының теориялық және әдіснамалық мәселелері. Даму бұзылыстарының пайда болуына ықпал ететін жетекші факторлар. Аномальды даму психологиясының педагогикадағы, психологиядағы және медицинадағы орны мен маңыздылығы. Психикалық дамымау түрлерінің классификациясы. Ақыл-ойы дамымаған балалар мен жасөспірімдердегі гностикалық, эмоционалды-ерік процестері және тұлғалық ерекшеліктері. Мінез-құлқында ауытқуы бар балалар мен жасөспірімдердің клиникалық-психологиялық сипаттамалары. Эмоционалды бұзылыстары бар балалар мен жасөспірімдердің клиникалық-психологиялық сипаттамалары. Мінез-құлқында ауытқуы бар балалар және жасөспірімдермен түзету жұмыстарының негізгі бағыттары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазылым

    Академиялық жазылым пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Патопсихология және патопсихологиялық диагностика мен экспертиза бойынша практикум

    Мақсаты: магистранттарға клиникалық психологияның маңызды практикалық бағыттарының бірі ретінде патопсихология саласындағы теориялық білімдер жүйесін беру, патопсихологиялық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Патопсихологиялық синдромдар. Патопсихологияның әдістері. Әртүрлі жас санатындағы субъектілермен патопсихологиялық зерттеуді құру принциптері. Когнитивті бұзылулардың патопсихологиялық семиотикасы. Эмоционалды-еріктік сфераның бұзылуы. Патопсихологиядағы тұлғаның бұзылуы. Сапалық талдау және патопсихологиялық зерттеулердің стратегиялары. Бақылау және әңгімелесу әдістері. Патопсихологиялық зерттеудің хаттамасы мен әдістері. Патопсихологиялық синдромологияның жалпы аспектілері. Құзыреттіліктер: денсаулық психологиясы және психотерапия саласындағы мәселенің жай-күйін талдау үшін жеке тұлғалардың, топтардың, ұйымдардың дамуына психологиялық болжам жасау; сонымен қатар тәуелді және аномалды мінез-құлық, оның негізінде ол қауіпті жағдайлардың динамикасын және адам денсаулығының жай-күйін болжайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • клиникалық психологтың теориялық және практикалық білімін білім беру және медициналық мекемелерде қолдана білу; стандартты емес жағдайларда әрекет ете алу, қабылдаған шешімдер үшін әлеуметтік және этикалық жауапкершілік көтеру; психологиялық қызметтердің жұмысын ұйымдастыру және үйлестіру қабілеті.
  • адамның денсаулығына қауіп төндіретін психологиялық тәуекел факторларын диагностикалау; әлеуметтік-психологиялық сараптама мен болжаудың математикалық әдістерін меңгеру және қолдану.
  • тұлғаның дамуына психологиялық болжам жасау және адамдардың психикалық және психологиялық денсаулығын қамтамасыз ету мақсатында психокоррекциялық және психотерапиялық жұмыс жүргізу; клиенттің қажеттіліктеріне бейімделген кеңес беру техникасы мен әдістерін меңгеру.
  • психикалық және психологиялық денсаулықтың, девиантты, тәуелді және асоциалды мінез-құлықтың ауытқуына әкелетін тәуекел факторларын айқындау; осы негізде тәуекел жағдайлары мен адамның денсаулығының жай-күйінің динамикасын болжау.
  • психологиялық интервенция бағдарламаларын (тренинг, психокоррекция, психотерапия, психологиялық кеңес беру) әзірлеу; адамның миының әртүрлі электрлік белсенділіктерінің функционалдық маңыздылығын және қалыпты мен патологиялық жағдайдағы ырғақ генерациясының ерекшеліктерін білу.
  • клиникалық психология саласында психологиялық зерттеу дизайнын және бағдарламасын құрастыру, психологиялық деректерді дәлелді тәсілдермен талдау, сипаттау, негіздеу және ұсыну; психологиялық деректерді өңдеуде статистикалық әдістерді қолдану.
  • психологиялық араласудың мақсаттарын анықтауға қажетті ақпаратты табу және талдау қабілеті, нозологиялық және жеке-психологиялық ерекшеліктерді ескере отырып, дербес немесе әріптестерімен бірлесе отырып араласу бағдарламаларын әзірлеу.
  • сараптамалық қызметтің негізгі түрлері туралы білімге ие болу, шекаралық жағдайларды және психосоматикалық бұзылыстарды анықтау және олармен жұмыс істеу; клиенттермен жұмыс жасауда психотерапиялық технологияларды меңгеру.
Top