Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04108 Маркетинг және PR менеджменті в Қазақстан-Американдық еркін университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Маркетингтік зерттеулер жүргізе алатын, кең іргелі білімі бар, ғылыми ізденуге және шығармашылыққа қабілетті, еңбек нарығы мен технологиялардың өзгермелі талаптарына бейімделуге қабілетті, медиа саланың негізгі әлемдік даму үрдістеріне (мазмұнды және технологиялық), конвергенция процесінде және масс-медиа саласындағы маңызды инновациялық практикаларға бағдарланған жаңа формациядағы маркетолог маманын дайындау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B044 Менеджмент және басқару
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Экономика, қаржылық сауаттылық, кәсіпкерлік, орнықты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы қалыптасқан білім мен түсінікті көрсетеді, қызметтің әртүрлі салаларында құқықтық негіздерді қолданады және сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұрақты ұстанымды көрсетеді.
  • Компьютерлік технологиялар арқылы экономикалық ақпаратты талдау және бағалау және өндірістік және басқарушылық сипаттағы міндеттерді шешуге қажетті пайымдауларды қалыптастыру үшін есеп жүйелерін ұйымдастыру, ағымдағы нарықтық жағдайды, барабар қаржылық саясатты қалыптастыру үшін компанияның логистикалық айналым жүйесін талдау және бақылау, белсенді сату технологиясына негізделген жобаларды басқару әдістері арқылы өнімдер мен қызметтерді сатуды сапалы басқару және интернет-жарнама, сондай-ақ бизнес-процестерді бағалау үшін сандық әдістерді қолдану.
  • Жасанды интеллект құралдарын қоса алғанда, заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып және ақпараттық қауіпсіздік қағидаттарын сақтай отырып, ақпараттық және библиографиялық мәдениетке сүйене отырып, кәсіби қызметтің үлгілік міндеттерін тиімді шеше алады.
  • Жарнамалық іс-шаралардың тиімділігін арттыру мақсатында ақпаратты жүйелі түрде жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру, қолайлы маркетингтік, оның ішінде инновациялық құралдарды анықтау және оларды маркетингтік зерттеулер жүргізу үшін қолдану, сондай-ақ электрондық есепке алу, бақылау және сату жүйелерінің көмегімен кәсіпорынның сатылымын, жобаларын және ұйымдық құрылымын, компанияның ассортименті мен баға саясатын басқаруды жүзеге асыру, танылатынды ұйымдастыру бренд және компанияның жоғары имиджі, коммерциялық емес ұйымдар үшін маркетингтік іс-шараларды әзірлеу.
  • Маркетингтік зерттеулерді орындау және сатуды жүзеге асыру үшін нақты жобалық тапсырманы құрастыру кезінде, брендті басқару құралдарын қолдана отырып, әлеуметтанулық зерттеулердің ерекшеліктерін қолдану кезінде басқарудың жүйелік тәсілін қолданыңыз. Идеяларды тұжырымдау және хабарлау және сату саласындағы стратегиялық менеджменттің мәселелерін шешу, тауардың қозғалу схемаларын ұйымдастыру және оны тұтынушыға жеткізу, сапалы тауар құру, тұтастай алғанда компанияны басқару және сауатты басқару шешімдерін әзірлеу.
  • Инновациялық жобаларды әзірлеу және іске асыру кезінде этикалық қағидалардың қолданылуын ескере отырып, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың әдістерін білу және оларды оқытылатын салада, оның ішінде мемлекеттік тілде және шет тілінде қолдану.
  • Курстық және дипломдық жұмыстарды, практика туралы есептерді, мақалалар мен зерттеулерді дайындау және жазу кезінде академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну.
  • Әңгімелесуді қолдау үшін байланыс орнату және ықпал ету, презентация, шешендік өнер, әлеуметтік желілердегі өзара әрекеттесу және баспа жарнамасы арқылы маркетингтік қатынастарды ұзақ мерзімді құру, ұйымдастыру саласындағы мәселелерді шешу үшін келіссөздер жүргізу және өздерінің заңды құқықтарын талап ету арқылы мамандарға да, мамандарға да емес адамдарға ақпарат, идеялар, мәселелер мен шешімдерді жеткізу пайдалы бизнес, жұртшылықпен өзара тиімді ынтымақтастықты ұйымдастыру, ішкі және халықаралық нарықта сатудың қарапайымдылығын жүзеге асыру.
  • Күнделікті және кәсіби қарым-қатынас жағдайларын, оның ішінде жанжалдарды (қазақ, орыс және шет тілдерінде) маркетинг саласындағы мамандарға да, маман маркетстерге де дұрыс пайдалану дағдыларына сүйене отырып, инновациялардың маркетингтік құрамдас бөліктері саласындағы ұғымдық аппаратты пайдалана отырып, білдіру тәсілін таңдау, сөйлеу мінез-құлқын жоспарлау және ақпаратты, идеяларды, проблемалар мен шешімдерді хабарлау оқытылатын тілдің, инновациялық тауарлардың (қызметтердің)нормаларына сәйкес тұжырымның грамматикалық нысандары мен синтаксистік құрылысы, бұқаралық ақпарат құралдары мен әлеуметтік желілер арқылы қоғаммен сауатты құрылған және нәтижелі байланыс үшін этикалық және коммуникациялық нормалар негізінде материалдық емес активтер (брендтер).
  • Статистикалық деректерді жинау мен талдауда және жобалық басқаруда қарым-қатынас маркетингі, ұйымды басқару және менеджмент шешімдерін қабылдау саласындағы фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділіктерді білу мен түсінуді қолдану.
  • Маркетингтік зерттеу жүргізу үшін маркетингтік ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін таңдауда, маркетингтік зерттеу жүргізудің кешенді жоспарын жасауда, ақпараттық цифрлық технологиялар мен электрондық коммерция әдістерін қолдана отырып мақсат қою және тұжырымдау әдістерін таңдауда тұтынушылардың мінез-құлқы туралы білім мен түсініктерді қолдану, сондай-ақ сапалы сату брендін қалыптастыру тәсілдерін білу және түсіну қоғаммен байланыс, экономикалық заңдылықтарды, бұқаралық ақпарат құралдарымен және әлеуметтік желілермен, нақты және цифрлық ортада жұмыс істеу негіздерін білу негізінде бизнестің әртүрлі түрлерін сапалы ұйымдастыру.
Top