Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04108 Маркетинг және PR менеджменті в Қазақстан-Американдық еркін университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Маркетингтік зерттеулер жүргізе алатын, кең іргелі білімі бар, ғылыми ізденуге және шығармашылыққа қабілетті, еңбек нарығы мен технологиялардың өзгермелі талаптарына бейімделуге қабілетті, медиа саланың негізгі әлемдік даму үрдістеріне (мазмұнды және технологиялық), конвергенция процесінде және масс-медиа саласындағы маңызды инновациялық практикаларға бағдарланған жаңа формациядағы маркетолог маманын дайындау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B044 Менеджмент және басқару
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Экономика ілімдері

    Адамдардың қажеттіліктерін барынша қанағаттандыру үшін ресурстардың шектеулі жағдайында таңдау мәселесін зерттейді, көптеген мектептер мен бағыттардан тұрады. Экономикалық теориянын негізгі міндеті – экономикалық өмірде болып жатқан оқиғаларға үлгі арқылы түсініктеме беру, нақты экономиканы көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Бұл пән құқық ұғымын, көздерін, субъектілерін, әдістерін зерттеуге арналған. Қазақстан Республикасының құқығындағы жауапкершілік институтына сипаттама беріледі. Сондай-ақ сыбайлас жемқорлықтың тұжырымдамасын, мәнін және шығу себептерін, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шараларын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнаманы зертеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоғаммен байланыс теориясы мен практикасы

    «Қоғаммен байланыс теориясы мен практикасы» пәні қоғаммен байланыс теориясы мен тәжірибесінің негізгі тұжырымдамалық мәселелерін жүйелі және тұтас баяндауға бағытталған. Пәннің мақсаты білім алушыларда қоғаммен байланыс теориясы мен практикасы саласында терең білімді қалыптастыру болып табылады. Бұдан басқа, білім алушыларды қабылданатын күш-жігердің тиімділік дәрежесін анықтауға, сондай-ақ білім алушыларда фирманың өз жұртшылығымен қарым-қатынасын оңтайландыруға бағытталған ақпараттық науқандарды әзірлеу және практикалық іске асыру үшін қажетті білім мен дағды кешенін қалыптастыруға үйрету мақсаты қойылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері

    Білім алушыларда ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын қалыптастырады, білім алушыларды ғылыми білімге, олардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығы мен қабілетіне баулиды. Білім алушылардың зерттелетін пәндер мен ғылым салаларының теориялық білімдерін тереңдетуге және бекітуге ықпал етеді, сондай-ақ білім алушылардың ғылыми зерттеулер жүргізудегі, алынған нәтижелерді талдаудағы және қызметтің қандай да бір түрін жетілдіру жөнінде ұсынымдар әзірлеудегі практикалық іскерліктерін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология, тұрақты даму және тіршілік қауіпсіздігі

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің экология саласындағы кешенді білімдері мен дағдыларын, тұрақты даму қағидаттарын қалыптастыру және тұрақты даму мақсаттары аясында білім беру ұйымдарында тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету болып табылады. Пән адам мен қоршаған ортаның өзара іс-қимылы, табиғатты тұрақты пайдалану, сондай-ақ заманауи экологиялық проблемалар мен олардың алдын алу әдістері мәселелерін қамтиды. Өскелең ұрпақта экологиялық тәрбие мен экологиялық мәдениетті қалыптастыру мәселелеріне, білім беру мекемелері мен төтенше жағдайларда балалардың денсаулығы мен қауіпсіздігін қорғау шараларына, сондай-ақ санитарлық-гигиеналық жағдайларды қамтамасыз етуге және ресурстарды ұтымды пайдалануға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері

    Пән экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық принциптері мен тұжырымдамаларын жан-жақты түсінуді қалыптастырады. Ол нарықтардың, бизнестің және экономиканың жұмыс істеуіне, сондай-ақ жеке қаржыны басқаруға негізделген негізгі теорияларды, құралдар мен құрылымдарды қамтиды. Пәннің мақсаты-білім алушыларға экономика мен кәсіпкерліктің іргелі принциптерін, бюджетті құру, жинақтау стратегиясы, инвестициялар, несиелеу және сақтандыру сияқты жеке қаржыны басқару мәселелерін түсінуге көмектесу. Бұл оларға бизнесте, қаржыда, экономикада және басқа да байланысты салаларда мансапты жалғастыруға берік негіз береді, олар кірістер мен шығыстарды есептеу, қаржылық қауіпсіздік жастығын қалыптастыру, салық жүйесі мен қаржылық тәуекелдерден қорғану негіздерін түсіну бойынша практикалық дағдыларды алады және сыни ойлау дағдыларын, проблемаларды шешу дағдыларын және аналитикалық қабілеттерді дамытуға көмектеседі, бұл кез-келген салада табысқа жету үшін қажет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Пән жасанды интеллект (АИ) және оны әртүрлі салаларда қолдану саласындағы базалық білім мен дағдыларды қалыптастырады және бекітеді. Оқу барысында студенттер жасанды интеллекттің негізгі тұжырымдамалары мен әдістерімен, соның ішінде машиналық оқытумен, нейрондық желілермен, табиғи тілді өңдеумен танысады. Студенттер жасанды интеллектпен жұмыс істеу үшін әртүрлі құралдар мен бағдарламалық жасақтаманы қолдана алады, қарапайым модельдер жасай алады, сонымен қатар жасанды интеллект технологияларын жүзеге асыратын заманауи онлайн платформаларды сынап көруге мүмкіндік алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қаржы

    Қаржы саласындағы мәселелерді, тұтастай алғанда мемлекеттің қаржы жүйесін ұйымдастыру және жұмыс істеу негіздерін, оның жекелеген салалары мен буындарын қарастырады. Қаржының мәні мен функцияларын, олардың өсімін молайту процесіндегі рөлін, қаржыны басқару құралдарын, қаржылық бақылаудың нысандары мен әдістерін, қаржыны ұйымдастыру қағидаларын, әртүрлі деңгейдегі бюджеттерді орындау көрсеткіштерін талдауды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Менеджмент

    Ұйымдастырылмаған элементтерді тиімді өндіруші күшке айналдыру үшін ғылымға және жеңу өнеріне, мақсаттарға қол жеткізу, жұмысты пайдалану, адамдардың мінез-құлқының және ақыл-ойының мотивациясын, сондай-ақ адамдарға мақсатты әсер етуді зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • БАҚ-пен жұмыс

    «БАҚ-пен жұмыс» пәні баспасөз қызметінің теориялық негіздеріне бағытталған. Пәнді игерудің мақсаты қоғаммен, түрлі медиа және ойын-сауық индустриясының өкілдерімен байланыс саласындағы кәсіби қызметкердің қарым-қатынас қағидаларын жүйелі түсінуді қалыптастыру, сондай-ақ аудио-, фото- және видео контентті өз бетінше жасаудың бастапқы дағдыларын меңгеру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіби бағдарланған шет тілі

    Пәннің мақсаты ағылшын тілінде кәсіби және іскерлік және мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларын игеру болып табылады. Пән тақырыптық тұтастық, құрылымдық дизайн және ақпараттылық критерийлеріне сәйкес келетін кәсіби тақырып шеңберіндегі оқу мәтіндерін түсіну дағдыларын, оның мазмұнын дәл және толық түсініп, семантикалық ақпаратты бөліп көрсетуді, Кәсіби бағытталған мазмұнның мәтіндерін түсінуді, кәсіби тақырыптарға әңгімелесуге дайын емес қатысуды қарастырады: кәсіби мүдделер аясында белгілі тақырыптар бойынша ақпарат алмасу, дизайн барабар тілдік құралдарды пайдалана отырып, монологтық пікір білдіру және диалог жүргізу, кәсіби бағыттағы түпнұсқа мәтіндермен жұмыс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Презентация өнері

    Пән жалпы ғылыми циклдің пәндеріне жатады, жалпы кәсіптік және мамандандырылған циклдардың пәндерін оқыту бойынша база құруға арналған. Пәнді оқу аясында баяндамашы қойған мақсаттарды тиімді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін презентацияны дайындаумен байланысты мәселелер қарастырылады (презентацияның құрылымы, көпшілік алдында сөз сөйлеу өнері және басқа да презентациялық үдерістің коммуникативтік құрамдастары).

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Пәнді оқытудың мақсаты болашақ кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін кәсіби тілдік білімді қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіптік бағдар тұрғысынан барабар іс-әрекетке қажетті коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру үшін білім алушыларды Кәсіби-бағытталған тілдік оқытуды жүзеге асырады. Пәнді оқу шеңберінде білім алушылар ғылыми және кәсіби байланыстарды іске асыру үшін қажетті ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдыларын, академиялық жазу дағдыларын алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеулер әдістемесі

    Білім алушыларда ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын қалыптастырады, білім алушыларды ғылыми білімге, олардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығы мен қабілетін қалыптастырады. Білім алушылардың оқылатын пәндер мен ғылым салаларының бар теориялық білімдерін тереңдетуге және бекітуге ықпал етеді, сондай-ақ білім алушылардың ғылыми зерттеулер жүргізудегі, алынған нәтижелерді талдаудағы және қызметтің қандай да бір түрін жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеудегі практикалық іскерліктерін дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Маркетинг

    Маркетингтің әртүрлі түрлерін сипаттайтын негізгі ұғымдар мен терминдерді, ұйымдарда маркетингтік жүйелердің жұмыс істеу қағидалары мен механизмдерін қарастырады, қазіргі заманғы маркетингтік тұжырымдамалар мен нарықтық үдерістердің теориялық негіздерін, ұйымның қысқа, орта және ұзақ мерзімді маркетингтік міндеттерін іске асыру үшін, сондай-ақ жұмыстарды ұйымдастыру және жарнама қызметін жеткізушілермен жұмысты құру үшін маркетингтің қазіргі заманғы құралдарын зерделейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бизнесті ұйымдастыру және кәсіпкерлік

    Бұл пән мынадай әмбебап құзыреттіліктерді қалыптастыруға көмектеседі: инновацияларды қолдану қабілеті, ресурстарға қажеттілікті бағалау және оларды пайдалануды жоспарлау қабілеті, жаңа идеяларды генерациялау қабілеті және кәсіби қызметте міндеттерді шешу кезінде оларды іске асыру тәсілдерін табу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бухгалтерлік есеп

    Студенттердің заңнамалық және нормативтік есебін білуін, бухгалтерлік есеп жүргізудің негізгі ережелері мен әдістерін меңгеруін, бизнес-операцияларды анықтауға, бағалауға, классификациялауға және жүйелеуге дағдыландыруды және ұйымдық және басқарушылық қызметтегі мәселелерді шешу үшін қажетті және жеткілікті кәсіби біліктілігін меңгерген студенттерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономикалық статистика және эконометрика

    Пәні экономикалық статистика және эконометрика ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика әдістерін қолдана отырып, нақты статистикалық мәліметтер негізінде әртүрлі экономикалық көрсеткіштер арасындағы байланыстарды талдауға мүмкіндік беретін экономикалық деректерді талдау үшін статистикалық және математикалық әдістерді қолданады. Курстың мақсаты-білім алушыларға экономикалық деректерді талдау, экономикалық саясатты бағалау және экономикалық нәтижелерге қатысты негізделген болжамдар жасау дағдыларын беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика-математикалық модельдеу

    Экономикалық жүйелер мен процестерді математикалық модельдеу, экономикалық талдауды орындау, қойылған міндеттің оңтайлы немесе рұқсат етілген шешімін табу үшін қазіргі заманғы экономикалық-математикалық әдістер мен модельдерді тиімді қолданудың экономикалық-математикалық әдістерін, модельдерін және әдістерін зерттейді. Экономикалық-математикалық модельдерді, оларды талдауды және басқарушылық шешімдер қабылдау үшін пайдалануды, сондай-ақ жобаларды әзірлеу мен талдауда осы әдістерді қолдануды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Белсенді сатылымдар технологиясы

    Бұл пән сату технологияларын жан – жақты ұсынады және негізгі және нақты әдістерді, құралдар мен процедураларды, сондай-ақ қолдау технологияларын-соңғы тұтынушылар мен ұйымдарға құндылық жасау және ұсыну модельдерімен байланысты заманауи басқару құралдарын сипаттайды. Сату технологиялары, сондай-ақ оларды ұйымдастырушылық-әдістемелік қамтамасыз ету компанияның кіріс ағындарын қалыптастыруда бизнес-модельдер және клиент үшін құндылық жасау стратегиялары сияқты заманауи басқару технологияларын қолдануды ескере отырып қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Event-менеджмент

    Event-менеджмент (оқиғаны басқару) - бұл корпоративтік және бұқаралық іс-шараларды құру жөніндегі іс-шаралардың толық кешені. Осы кіші бағдарлама аясында оқығаннан кейін оқушы Event саласында теориялық білім мен практикалық дағдылардың үлкен қабатын алады - менеджмент, демек, ұйымдастырудың, жоспарлаудың, басқарудың негізгі принциптері болады, олар болашақта кез-келген қызмет саласында пайдалы болуы мүмкін.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Интернет желісіндегі баға қалыптастыру

    «Интернет желісіндегі баға белгілеу» пәні нарықтық қатынастар жағдайында экономистерді базалық дайындау үшін қажет. Пәннің мақсаты жас экономистерде бағаларды басқару саласында жүйелі білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ баға саясаты мен коммерциялық ұйымның стратегиясын қалыптастыруға қатысы бар проблематикамен танысу болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • PR-менеджмент

    «PR – менеджмент» пәнін игерудің мақсаты-білім алушыларда паблик рилейшнз институтының жұмыс істеу теориясы мен тәжірибесі, принциптері, заңдылықтары, модельдері және оның қоғамның әлеуметтік-экономикалық дамуындағы рөлі туралы жүйелі білімді қалыптастыру болып табылады. Пән коммуникацияларды, қоғамдағы рөлі мен орнын, сондай-ақ коммуникациялық әдістерді, жүйелерді, олардың қызмет етуі мен дамуының процестері мен заңдылықтарын зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бизнес деректерін талдаудың сандық әдістері

    Бұл пәнді оқу кез-келген деректерді жинау және өңдеу дағдыларын алуға, бақыланатын мәліметтер негізінде әлеуметтік-экономикалық процестерді сипаттайтын көрсеткіштер жүйесін құруға, осы процестердің даму заңдылықтарын қатынастар түрінде анықтауға мүмкіндік береді, оларды пайдалану болжам жасауға, негізделген шешімдер қабылдауға мүмкіндік береді. Сонымен қатар, іскери деректерді талдаудың сандық әдістері адам қызметінің барлық түрлеріне тән белгісіздікті бағалауға мүмкіндік береді, бұл тәуекелдердің мәні болып табылатын оқиғаларды жүзеге асырудан туындаған зиянды азайту шараларын жасауға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жағдайлық маркетинг

    «Жағдайлық маркетинг» оқу пәні маркетингтің базалық курсының, экономикалық теорияның, сондай-ақ функционалдық экономикалық ғылымдар (қаржы, менеджмент) және ақпараттық аналитикалық ғылымдар (статистика) ережелерінің дамуы болып табылады. Пәнді оқытудың мақсаты маркетингілік коммуникациялардың тиімділігін арттыру және арнайы оқиғаны басқару мақсатында іс-тәжірибеде оқиғалық маркетингтің құралдары мен технологияларын қолдану саласында жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікті, білім мен іскерлікті қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жарнама және баспалық графика

    Пәнді оқу міндеттері: - әлемдік тәжірибеде қабылданған туризм және қонақжайлылық саласындағы жарнамалық қызметтің нормалары мен ережелерімен танысу − - туризм мен қонақжайлылықтағы жарнамалық жұмыстың мақсаттарын, міндеттерін анықтау − - жарнаманың қызметін, түрлерін, құралдарын, сондай-ақ жарнама айналымының нысандарын зерделеу, - жарнамалық қызметті жоспарлауды, ұйымдастыруды, басқаруды және қаржыландыруды талдау - жарнамалық іс-шаралардың тиімділігін бағалау әдістерін зерттеу. Курс бағдарламасы студенттерге туризм және қонақжайлылық саласындағы жарнамалық қызметтің мәнін тереңірек түсінуге, кәсіби дағдыларды дамытуға және алған білімдерін пайдалана отырып, жарнама саласында өзіндік тиімді шешімдер табуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Digital-маркетинг

    Пән digital маркетингтің әртүрлі түрлерін сипаттайтын негізгі ұғымдар мен терминдерді, виртуалды желілердегі маркетингтік жүйелердің жұмыс істеу принциптері мен тетіктерін қарастырады, заманауи digital маркетингтің теориялық негіздерін, маркетингтік тұжырымдамалар мен нарықтық процестерді, ұйымның қысқа, орта және ұзақ мерзімді маркетингтік міндеттерін жүзеге асыруға арналған заманауи маркетинг құралдарын, сондай-ақ жұмысты ұйымдастыру мен құрылысын зерттейді жарнама қызметтерін жеткізушілермен.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жобалармен басқару және ритейл

    Жобалық менеджменттің мәні мен анықтамалары; жобалық орта; жобаға қатысушылар; жоспарлау процесі; тәуекелдерді басқару; жұмыстардың иерархиялық құрылымы; жобаның тепе-теңдігін қамтамасыз ету; жобаның жоғары тиімді тобын қалыптастыру; жобалық менеджменттегі байланыс; кәсіпорынның жобаларын басқару.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Іскерлік қарым-қатынас этикасы

    «Іскерлік қарым-қатынас этикасы» сөйлеу әсерінің негізгі ұғымдарын ашатын, манипуляциялық әсерді бейтараптандырудың әдістері мен тәсілдерін көрсететін пән болып табылады. Пәннің мақсаты іскерлік қарым-қатынас саласында тұлғааралық қарым-қатынас мәдениетін қалыптастырудан, іскерлік келіссөздер үдерісін дербес ұйымдастырудың дағдылары мен біліктерін дамытудан, іскерлік қарым-қатынасты орнатуда шығармашылық тәсілді белсендіруден тұрады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Брендинг және бренд-менеджмент

    Пән сауда маркасы және бренд туралы теориялық білім алуға бағытталған, ұйым маркетингінің негізгі категориялары ретінде және брендті құру және басқару технологияларымен байланысты практикалық дағдыларды алуға бағытталған. Пәнді игерудің мақсаты-білім алушылардың негізгі түсініктері мен принциптерін меңгеру, жарнама дизайнын жүзеге асыруда білім алу және практикалық дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Талантты басқару

    Бұл пәнді зерделеу кәсіпорынның "таланттарымен" жұмыс ерекшеліктерімен танысуды, ұйым персоналымен, атап айтқанда, кәсіпорынның "таланттарымен", нақты бизнес-орта жағдайында жұмыс істеудің заманауи тәсілдерін, талантты қызметкерлердің әлеуетін іске асыруды қамтамасыз ететін жағдайлар жасау үшін қажетті кәсіби ойлау дағдыларын, тарту, бағалау әдістерін, дарынды қызметкерлерді оқыту, ұстап қалу және жұмыстан шығару ұйым ішіндегі таланттарды іздеу және дамыту стратегиясына, көшбасшыларды "тәрбиелеуге" жан-жақты қарауға мүмкіндік береді, қызметкерлердің әлеуетін басқару, коучинг және тәлімгерлік, адами капиталға инвестициялау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Time-менеджмент

    Бұл курстың мақсаты болашақ мамандардың теориялық білімдерін, практикалық іскерліктерін және жеке тиімділігін арттыру дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Бұл пәнді оқу Кәсіби бағытталған іс-әрекетті дұрыс мақсат қоюға қажетті әлеуметтік-мәдени салада тұлғалық позициялаудың сапасын анықтауға мүмкіндік береді. «Time-менеджмент» белгісіздік пен тәуекелдің күрделі жағдайларында жұмыс істейтін болашақ менеджерлерді дайындау жүйесіндегі негізгі тармақ болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Интернет-жобаларды басқару

    Интернет-жобаны басқару принциптерін зерттейді, шығынды есептеу дағдыларын дамытады, әзірлеушілермен өзара әрекеттеседі, сондай-ақ сайттың ақпараттық сәулетін, жобаның техникалық бөлігін, жобаның статистикалық құралдарын және аналитикасын құрастыру қағидаларын әзірлейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • В2В Маркетинг

    Бұл пән өнеркәсіптік маркетинг саласындағы заманауи тұжырымдамалар мен тенденциялардың теориялық негіздерін, өнеркәсіптік тауарлар мен қызметтер нарығында Маркетингтік Шешімдер қабылдау үшін қолданылатын тәсілдер мен әдістерді зерттеуге, сондай-ақ студенттердің өнеркәсіптік кәсіпорынның өндірістік және коммерциялық қызметін анықтайтын қолданбалы маркетинг мәселелерін шешуге мүмкіндік беретін дағдылары мен дағдыларын дамытуға бағытталған; B2B нарығында маркетингтік қызметті құру ерекшеліктері, B2B саласында жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, қоршаған орта мен компания қызметінің өзгеруін болжау, сондай-ақ өткізілетін маркетингтік іс-шаралардың әсерін есептеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бизнес-жобалау

    Бизнес-жоспардың негізгі бөлімдерінің мазмұнын, есептілік нысандарын және бизнес-жобаның инвестициялық тартымдылығын бағалау көрсеткіштерін; кәсіпорынның шаруашылық қызметінде бизнес-жоспарды құру, талдау және қолданбалы пайдалану әдістемесін; кәсіпорында бизнес-жоспарлауды ұйымдастыру процесін және оның іске асырылуын бақылауды; бизнес-жоспарлау әдістемесін жетілдіру мүмкіндіктері мен бағыттарын және оларды тиімді іске асыру тәсілдерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Халықаралық нарықтағы электронды бизнес

    «Халықаралық нарықтағы электрондық бизнес» пәні интернетті қолдану арқылы кәсіпкерлік қызметті жүргізудің теориясы мен тәжірибесін зерттеуге арналған. Пәнді оқытудың мақсаты-білім алушыларға электрондық бизнес технологияларының теориялық және практикалық негіздері және оларды кәсіби қызметте қолдану әдістемесі бойынша іргелі білім беру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мерчандайзинг

    Пәнді оқу курсы мерчандайзингтің негізгі сұрақтары бойынша теориялық материалдан тұрады. Пән білім алушыларда сауда кәсіпорнының мерчандайзингінің ерекшелігі туралы білімді қалыптастыруға және сауда кәсіпорнының мерчандайзинг жүйесін басқарудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға арналған. Пәнді игерудің мақсаты мерчандайзинг құралдарының көмегімен сауда процесін жоспарлау мен ұйымдастырудың теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын меңгеру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сапа менеджменті жүйесі

    Өнімнің сапасына қатысты тапсырмаларды орындау үшін кәсіпорын стандарттарын іске асырады және дамытады. Кез-келген жүйе сияқты, бұл да мақсаттар, құрылымдар, элементтер, сондай-ақ оларды байланыстыратын сілтемелер арқылы анықталады. Сапа менеджменті жүйесі жоспарлау, басқару және сапаны қамтамасыз ету бойынша міндеттерді іске асыруға бағытталған әдістерді, үрдістерді, ресурстарды біріктіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тұтынушылардың мінез-құлқы және CJM

    Бұл курс тұтынушылық мінез-құлқының заңдылықтары мен жеке ерекшеліктерін зерделеуге, сондай-ақ индивидтердің тұтынушылық және сатып алушылық мінез-құлқына әсер ететін факторлардың кең спектрін талдауға және зерттеуге бағытталған, оның ішінде мәдениет, әлеуметтік құрылым, қабылдау және мотивация ерекшеліктері, жеке сипаттамалары, өмір салты және т.б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Логистика

    Жабдықтау, негізгі өндіріс, көлік және өткізу операциялары саласында ұйымдық-экономикалық қызметті жүзеге асыратын күрделі динамикалық өндірістік-коммерциялық кешендерді зерттейді. Өнімді сатып алу, өндіру және өткізу кезеңдерінде тауар қозғалысы саласындағы ұйымдастырушылық-экономикалық қатынастарды зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жобалық маркетинг

    Жобалардың ерекшелігін, олардың әлеуметтік-экономикалық мазмұнын, жіктелуін және өмірлік циклін анықтау; жобаларды ұйымдастыру жүйесі, жобалардың маркетингтік стратегиясын әзірлеу негіздері туралы білім алу; жобаны жоспарлау әдіснамасын игеру және оның тиімділігін бағалау; жоба бюджетін есептеу және оны іске асыру дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инновациялық жобалар маркетингі

    Курсты оқу қазіргі заманғы маркетингтік ойлауды және жоғары технологиялық нарықтардың ерекшеліктерін ескере отырып, маркетингтік қызметтің практикалық дағдыларын дамытуға ықпал етуі тиіс. Курстың мақсаты: инновация маркетингі концепциясын қолданудың негізгі ерекшеліктерімен танысу, инновация нарығы жағдайында маркетинг есептерін қою және практикалық шешу үшін қажетті білім мен дағдыларды игеру, жоғары тәуекел және ақпараттың жетіспеушілігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Коммерциялық емес маркетинг

    Бұл пәнді оқу әлеуметтік жауапты маркетинг тұжырымдамасының мәнін ашуға, коммерциялық емес ұйымдардағы маркетингтік қызметтің ерекшеліктерін пайдалануға, олар үшін маркетинг стратегиясы мен тактикасын, маркетингтік қызметті жүзеге асыру тәсілдерін жасауға мүмкіндік береді. Фирмалар мен компаниялардың коммуникациялық қызметінің тәжірибесіндегі өзекті мәселелер. Маркетингтік коммуникация құралдарын, стратегиялар мен технологияларды зерттеу студенттерге коммерциялық емес ұйымдарда маркетингтік іс-шараларды ұйымдастырудың және жоспарлаудың практикалық дағдыларын игеруге, сондай-ақ негізделген және тиімді маркетингтік және басқару шешімдерін қабылдауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Контроллинг

    Экономикалық талдау, жоспарлау, менеджменттің есепке алу және басқару қиылысында заманауи басқару теориясы мен практикасын зерттейді. Бақылау кәсіпорынды басқаруды өндірістік және стратегиялық мақсаттарға қол жеткізу үшін кәсіпорынның түрлі қызметтері мен бөлімдерінің қызметін біріктіретін, үйлестіретін және басқаратын сапалы жаңа деңгейге жеткізеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Копирайтинг

    "Копирайтинг" пәнін оқу нәтижесінде білім алушылар жарнамалық мәтіндердің, хабарламалардың, ұрандардың, олардың мәтіндік және иллюстрациялық құрамдас бөліктерін қоса алғанда, мазмұнын әзірлеу жөніндегі кешенді міндеттерді шешуге байланысты теориялық білімдері мен кәсіби құзыреттеріне ие болады. Алынған білім мазмұнды құру және орналастыру стратегияларын қалыптастыруға, сатып алушының қажеттіліктерін ескере отырып, қажетті, пайдалы және бәсекеге қабілетті өнімді құруға, сондай-ақ кәсіби қызмет нәтижелерін көпшілік алдында таныстыру дағдыларын игеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Маркетингтік талдау және аудит

    «Маркетингтік талдау және аудит» пәні қаржылық және еңбек ресурстарының тапшылығы жағдайында оңтайлы орындауға баса назар аудара отырып, маркетингтік бөлімшенің қызметкерлерінің күшімен, сонымен қатар басқа аудиторлық немесе консалтингтік агенттіктерді тарта отырып, компанияда маркетингтік талдаудың және аудиттің барлық түрлерін жүргізу жүйесін құрудың теориялық және практикалық негіздерін ашады. Пәнді оқытудың мақсаты-білім алушыларда маркетингтік талдау және аудит туралы кешенді түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қақтығыстану

    Әлеуметтік, экономикалық, саяси, этникалық және ұйымдық қақтығыстардың теориясы мен практикасы саласындағы кең көлемді және жүйеленген білімдерді қалыптастырады, оларды шешудің жолдары мен құралдарын қарастырады, сондай-ақ келімсөздерді жоспарлау, стратегияны әзірлеу және келімсөздер жүргізу тактикасы туралы жан-жақты көзқарас қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрлық ортадағы маркетингтік коммуникациялар

    «Цифрлық ортадағы маркетингтік коммуникациялар» курсында интернет – маркетингтің, цифрлық ортадағы жарнама мен тұтынушының мінез-құлқының, оның ішінде әлемдік және жергілікті практикадағы электрондық және ұтқыр коммерциядағы заманауи зерттеулері мен салалық тәжірибелері қарастырылады. Оқу пәні маркетинг және маркетингтік коммуникация саласында жоғары білікті менеджерлерді сапалы дайындау үшін қажет.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Интернет-сатулар стратегиясы

    «Интернет-сатулар стратегиясы» пәні интернет-сату стратегиясының негіздерін және маркетингтік стратегияның міндеттерін орындау үшін сандық коммуникация арналарын таңдауды үйренеді. «Интернет-сатулар стратегиясы» пәнінің мақсаты - білім алушыларда өзекті базаны қалыптастыру және интернет-сату, жылжытуды басқару, стратегиялық маркетинг саласында практикалық дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Басқарушылық шешімдерді жасау

    Басқарудың негізгі тұжырымдамаларын зерттейді, басқару шешімдерін қабылдау саласында басқарудың қолданылу салаларын айқын және мазмұнды түрде түсіндіреді, басшылық ретінде осындай күрделі және жан-жақты адам қызметіне қатысты идеяларды және тәжірибені үйренеді, адамдар мен ұйымдарды басқаруда осы білімді пайдалануға үйренеді, әдістемелік негіз қалыптастырады басқарудың жеке аспектілері ретінде және менеджмент саласындағы басқару проблемаларына қатысты когерентті дүниетанымның қалыптасуы үшін одан әрі зерттеу үшін инновациялар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Self-брендинг

    Пәнді оқытудың бұл курсы білім алушыларда маркетинг саласындағы негізгі құзыреттіліктерді құруды және теориялық түсініктер мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыруды көздейді,олар оларға маркетингтік қызметтің әр түрлі бағыттарын толыққанды басқаруға мүмкіндік береді. Курстың негізгі мақсаты-білім алушылардың экономикалық, саяси және әлеуметтік брендинг саласында қоғаммен байланыс жөніндегі маманның біліктілігін арттыруға ықпал ететін брендті қалыптастыру, басқару және дамытудың теориялық негіздерін меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтік желілірдегі маркетинг (SMM)

    «Social Media Marketing (SMM)» пәнін игерудің мақсаты білім алушылардың БАҚ жұмысы саласындағы маркетингтік процестерді ұйымдастырудың негізгі теориялық және практикалық тәсілдерін меңгеруі болып табылады. Пәнді зерделеу аясында маркетингтің мәні туралы теориялық тұжырымдамалық идеялар, бұқаралық ақпарат құралдарының маркетингтік саясатын ұйымдастыру және қамтамасыз ету саласындағы қолданыстағы негізгі әдістер қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өніммен басқару

    «Өніммен басқару» пәнін оқу курсы жаңа өнімдерді әзірлеумен және оларды нарыққа жіберумен байланысты негізгі мәселелерді зерттеуге бағытталған. Бұл курста негізгі назар білім алушылардың нарық қажеттіліктерін зерттеуге және оларды талдауға арналған құралдар мен құралдарды меңгеруге бағытталған, бұл жаңа бизнес-мүмкіндіктерді қамтамасыз етуге көмектеседі. Пәннің мақсаты жоғары бәсекеге қабілетті қазіргі жаһандық нарық жағдайында фирма үшін өмірлік қажетті жаңа тауарлар мен қызметтерді оқу болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Экономика, қаржылық сауаттылық, кәсіпкерлік, орнықты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы қалыптасқан білім мен түсінікті көрсетеді, қызметтің әртүрлі салаларында құқықтық негіздерді қолданады және сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұрақты ұстанымды көрсетеді.
  • Компьютерлік технологиялар арқылы экономикалық ақпаратты талдау және бағалау және өндірістік және басқарушылық сипаттағы міндеттерді шешуге қажетті пайымдауларды қалыптастыру үшін есеп жүйелерін ұйымдастыру, ағымдағы нарықтық жағдайды, барабар қаржылық саясатты қалыптастыру үшін компанияның логистикалық айналым жүйесін талдау және бақылау, белсенді сату технологиясына негізделген жобаларды басқару әдістері арқылы өнімдер мен қызметтерді сатуды сапалы басқару және интернет-жарнама, сондай-ақ бизнес-процестерді бағалау үшін сандық әдістерді қолдану.
  • Жасанды интеллект құралдарын қоса алғанда, заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып және ақпараттық қауіпсіздік қағидаттарын сақтай отырып, ақпараттық және библиографиялық мәдениетке сүйене отырып, кәсіби қызметтің үлгілік міндеттерін тиімді шеше алады.
  • Жарнамалық іс-шаралардың тиімділігін арттыру мақсатында ақпаратты жүйелі түрде жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру, қолайлы маркетингтік, оның ішінде инновациялық құралдарды анықтау және оларды маркетингтік зерттеулер жүргізу үшін қолдану, сондай-ақ электрондық есепке алу, бақылау және сату жүйелерінің көмегімен кәсіпорынның сатылымын, жобаларын және ұйымдық құрылымын, компанияның ассортименті мен баға саясатын басқаруды жүзеге асыру, танылатынды ұйымдастыру бренд және компанияның жоғары имиджі, коммерциялық емес ұйымдар үшін маркетингтік іс-шараларды әзірлеу.
  • Маркетингтік зерттеулерді орындау және сатуды жүзеге асыру үшін нақты жобалық тапсырманы құрастыру кезінде, брендті басқару құралдарын қолдана отырып, әлеуметтанулық зерттеулердің ерекшеліктерін қолдану кезінде басқарудың жүйелік тәсілін қолданыңыз. Идеяларды тұжырымдау және хабарлау және сату саласындағы стратегиялық менеджменттің мәселелерін шешу, тауардың қозғалу схемаларын ұйымдастыру және оны тұтынушыға жеткізу, сапалы тауар құру, тұтастай алғанда компанияны басқару және сауатты басқару шешімдерін әзірлеу.
  • Инновациялық жобаларды әзірлеу және іске асыру кезінде этикалық қағидалардың қолданылуын ескере отырып, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың әдістерін білу және оларды оқытылатын салада, оның ішінде мемлекеттік тілде және шет тілінде қолдану.
  • Курстық және дипломдық жұмыстарды, практика туралы есептерді, мақалалар мен зерттеулерді дайындау және жазу кезінде академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну.
  • Әңгімелесуді қолдау үшін байланыс орнату және ықпал ету, презентация, шешендік өнер, әлеуметтік желілердегі өзара әрекеттесу және баспа жарнамасы арқылы маркетингтік қатынастарды ұзақ мерзімді құру, ұйымдастыру саласындағы мәселелерді шешу үшін келіссөздер жүргізу және өздерінің заңды құқықтарын талап ету арқылы мамандарға да, мамандарға да емес адамдарға ақпарат, идеялар, мәселелер мен шешімдерді жеткізу пайдалы бизнес, жұртшылықпен өзара тиімді ынтымақтастықты ұйымдастыру, ішкі және халықаралық нарықта сатудың қарапайымдылығын жүзеге асыру.
  • Күнделікті және кәсіби қарым-қатынас жағдайларын, оның ішінде жанжалдарды (қазақ, орыс және шет тілдерінде) маркетинг саласындағы мамандарға да, маман маркетстерге де дұрыс пайдалану дағдыларына сүйене отырып, инновациялардың маркетингтік құрамдас бөліктері саласындағы ұғымдық аппаратты пайдалана отырып, білдіру тәсілін таңдау, сөйлеу мінез-құлқын жоспарлау және ақпаратты, идеяларды, проблемалар мен шешімдерді хабарлау оқытылатын тілдің, инновациялық тауарлардың (қызметтердің)нормаларына сәйкес тұжырымның грамматикалық нысандары мен синтаксистік құрылысы, бұқаралық ақпарат құралдары мен әлеуметтік желілер арқылы қоғаммен сауатты құрылған және нәтижелі байланыс үшін этикалық және коммуникациялық нормалар негізінде материалдық емес активтер (брендтер).
  • Статистикалық деректерді жинау мен талдауда және жобалық басқаруда қарым-қатынас маркетингі, ұйымды басқару және менеджмент шешімдерін қабылдау саласындағы фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділіктерді білу мен түсінуді қолдану.
  • Маркетингтік зерттеу жүргізу үшін маркетингтік ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін таңдауда, маркетингтік зерттеу жүргізудің кешенді жоспарын жасауда, ақпараттық цифрлық технологиялар мен электрондық коммерция әдістерін қолдана отырып мақсат қою және тұжырымдау әдістерін таңдауда тұтынушылардың мінез-құлқы туралы білім мен түсініктерді қолдану, сондай-ақ сапалы сату брендін қалыптастыру тәсілдерін білу және түсіну қоғаммен байланыс, экономикалық заңдылықтарды, бұқаралық ақпарат құралдарымен және әлеуметтік желілермен, нақты және цифрлық ортада жұмыс істеу негіздерін білу негізінде бизнестің әртүрлі түрлерін сапалы ұйымдастыру.
Top