Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
8D01702 Орыс тілі және әдебиет педагогтарын даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Еңбек нарығының қажеттіліктерін қанағаттандыратын әдеби-дидактикалық процестер мен құбылыстарды, лингвистикалық және әдеби, бақылау мен талдаудың ғылыми-зерттеуі мен эксперименттік әдістерін игеретін, жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесінде және ғылыми салада кәсіби қызметті тиімді жүргізуге қабілеті жоғары білікті оқытушылар құрамын даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Әдеби сындағы құрылымдық
Лингвоконцептология
Ғылыми зерттеу әдістері
ЖОО-да орыс тілі мен әдебиетін оқытудың инновациялық әдістері
Академиялық хат
Корпус лингвистикасында жасанды интеллектті қолдану
Әдеби сындағы психологиялық бағыт
Қазіргі филология ғылымының тұжырымдамалары
Қазақстандық әдебиеттану әлемдік әдебиеттану контекстінде
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Академиялық жазба мен ғылыми стиль жанрларының ерекшеліктерін талдау, жіктеу және бағалау. Академиялық мәтіндерді жазумен, ғылыми дерекқорлардан ақпарат іздеумен, мәтіндерді рефераттаумен, қазіргі ақпараттық кеңістіктегі академиялық жазу үлгілерін талдамалық өңдеумен және халықаралық ғылыми журналдарда ғылыми мақалаларды жариялау қабілетімен байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыру.
- Қазіргі ғылымның іргелі және қолданбалы мәселелеріне ғылыми зерттеулер жүргізудегі негізгі әдістер мен тәсілдерді сыни бағалау және түсіндіру; филологиялық-педагогикалық қызмет саласында таңдалған ғылыми әдістердің нәтижелілігін көрсету және оларды ғылыми-зерттеу қызметінде қолдану. Кәсіби қызметте ғылыми зерттеулердің әдістерін, технологияларын қолдану, ғылыми эксперименттерді ұйымдастыру. Ғылыми білімнің шекарасын кеңейте отырып, ғылыми-педагогикалық қызметтің, оның ішінде пәнаралық салалардағы зерттеу және кәсіби міндеттерін шешуде жаңа ғылыми идеяларды қалыптастыру.
- Лингвоконцептология пәнін жүйелі түсінуді көрсету; тілдегі ұлттық-мәдени ерекшеліктерді сипаттаудың және әртүрлі мәдениеттердің тұжырымдамалық жүйелерін салыстырудың тұжырымдамалық-категориялық аппараты мен әдістерін қолдану. Қазіргі филологиялық білімнің өзекті тұжырымдамаларын сыни тұрғыдан бағалау және жүйелеу. Озық зерттеу және әдістемелік ойдың жетістіктерін пайдалана отырып, түпнұсқа ғылыми идеяларды тұжырымдау.
- Әлемдік әдебиеттану ойының жетістіктерімен қазақстандық әдебиеттануды салыстырмалы талдау үшін принциптерді, негізгі ұғымдар мен әдістерді пайдалану бойынша өз идеяларын ұсыну; қазақстандық авторлардың шығармашылығын өзектендіре отырып және олардың жетістіктерін ғылыми ортада және кең оқырман аудиторияда кеңінен насихаттай отырып, теориялық білімді дамыту мүмкіндіктерін ашу; білімге негізделген қоғамның мәдени дамуына ықпал ету.
- Жасанды интеллект технологияларын қолдана отырып, корпустық лингвистиканың дамуын бағалау және болжау; өзінің ғылыми идеяларын декларациялау және алынған нәтижелердің мамандар аудиториясына практикалық маңыздылығын дәлелдеу. Білім беру кеңістігіне жасанды интеллекттің әсеріне байланысты өзгерістерге бейімделу, жаңа дағдыларды игеру, лингвистикалық және тарихи-әдеби пәндерді оқытуда дәстүрлі және инновациялық әдістемелік құралдарды шығармашылықпен пайдалану; оқу процесіне өзінің инновациялық әдістемелерін енгізуді қалыптастыру және инновацияларға ашық болу; сапалы филологиялық білім беруді қамтамасыз ететін технологияларды дамыту.
- Әдебиеттанудағы психологиялық бағыттың үстемдік дәрежесін талдау, мәтінге әдеби сараптама жүргізу және әдебиеттің психологиялық аспектілерінің адамның антропологиялық табиғатын түсінудегі маңызы туралы тұжырымдар жасау. Көркем шығармалардың өзара байланысты негізгі құрылымдық элементтері туралы жүйелік түсінікті көрсету, шығарманың құрылымын мағыналық жүйе ретінде бағалау; көркем мәтінді көп деңгейлі құрылым ретінде түсіндіру.Филологиялық білім беру саласындағы өзекті зерттеулердің нәтижелерін ғылыми-педагогикалық қоғам алдында дәлелді түрде ұсыну.