Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01303 Бастауыш білім ақпараттық-коммуникациялық технологиялармен в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бастауыш мектеп пәндерін тиімді оқыту үшін заманауи білім беру және ақпараттық технологияларды пайдалану дағдыларын меңгерген білім берудің бастауыш сатысы үшін педагог кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Музыкалық-практикалық іс-әрекеттің негіздері және вокалдық-хорлық орындаушылық
Сауатты жазу негіздері
Робототехника және бастауыш сынып оқушысының есептеуіш ойлауы
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Бастауыш сынып оқушыларына тілдік білім беру негіздері
Бастауыш сынып оқушыларына STEM білім беру
Бастауыш мектеп педагогикасы
Аппаратты қою және орындау (домбыра, фортепиано, баян, аккордеон, гитара)
Абайтану
-
2 Оқу жылы
Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту
Бастауыш сынып оқушыларына жаратылыстану-ғылыми білім беру негіздері
Зияткерлік ақпараттық жүйелер
Бастауыш оқытудың негізгі теориялары
Бастауыш сынып оқушыларының психологиясы
Бастауыш сынып оқушыларына математикалық білім беру негіздері
Мектеп пәндерін оқытудағы ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (АКТ)
Бастауыш білім берудегі педагогикалық зерттеулер
Бастауыш білім психологиясы, өзара әрекеттесу және коммуникация
Балалар әдебиетін мәнерлеп оқу практикумы
«Әліппе» оқу пәнін оқыту әдістемесі
«Математика» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Мобильді білім беру ортасын құру негізінде білім алушыларды ұлттық құндылықтарға баулу әдістемесі
-
3 Оқу жылы
«Ағылшын тілі» оқу пәнін оқыту әдістемесі
«Қазақ (Орыс) тілі» оқу пәнін оқыту әдістемесі
«Жаратылыстану» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Инклюзивті білім беру ортасы
«Еңбекке баулу» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Кіші мектеп жасындағы оқушыларды оқыту әдістері мен технологиялары
Бастауыш сынып оқушыларын ұлттық құндылықтар негізінде тәрбиелеу
Бастауыш білім берудегі метапәндік тәсіл
Шағын жинақталған бастауыш мектептегі педагогикалық үдерістің теориясы мен технологиясы
Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері
Қаржылық сауаттылық негіздері
Экология және тұрақты даму
Бастауыш сынып оқушыларының цифрлық сауаттылығын дамыту практикумы
«Әдебиеттік оқу» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Академиялық жазу негіздері
Жасанды интеллект негіздері
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Көптілділік жағдайында бастауыш мектеп пәндерін оқытудың теориясы мен әдістемесі
-
4 Оқу жылы
Кіші мектеп жасындағы оқушыларды бағалау және дамыту әдістері
Зерттеулер, даму және инновациялар
«Дүниетану» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Білім алушылардың эмоционалды интеллектісін дамыту
Бастауыш сынып сабақтарын жоспарлау және саралап оқыту
«Цифрлық сауаттылық» оқу пәнін оқыту әдістемесі
«Бейнелеу өнері» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Бастауыш мектептегі жасанды интеллект технологиялары
Мультимедиялық білім беру өнімдерін құру бойынша практикум
«Дене шынықтыру» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- білімін қазіргі заманғы лингвистика саласындағы теориялық негіздер мен ережелер тәжірибесінде қолданады, мақсатты тілдерде қарым-қатынас жасайды: қазақша Т1, орысша Т2, ағылшынша Т3, лингвистикалық мәдениет;
- салауатты өмір салты технологиясын қолдану, оқушыларды оқытуды психологиялық сүйемелдеу негіздерін білу, мәдени қажеттіліктерді іске асыру үшін орындаушылық, вокалдық-хорлық, көркемдік қызмет негіздерін, эстетикалық, рухани қасиеттерді меңгеру; Академиялық адалдық мәдениетін түсіну және сақтау;
- психикалық, психофизиологиялық дамудың жалпы, спецификалық және жеке сипаттамаларын және инклюзивті білім беру құндылығын есепке алу құралдарын қолдана біледі;
- оқылатын саладағы озық білімге негізделген білім мен түсінікті көрсетеді; бастауыш мектеп пәндерінің мәнін, олардың теориялық, әдіснамалық және әдістемелік негіздерін бағалайды; оқушылардың жетістіктерін критериалды бағалауды қолданады; оқылатын саланың дәлелдерін тұжырымдау және мәселелерін шешеді;
- оқу-тәрбие үдерісінің мазмұнын талдай алады, барлық субьектілердің әрекетін бағалай алады, заманауи әдістерді, оқыту технологияларын жобалайды, таңдайды және қолданады, бастауыш сынып пәндері бойынша оқу сабақтарын жоспарлайды және жүргізеді, кері байланыс алудың әдістері мен құралдарын игереді, рефлексия әдістері мен тәсілдерін қолданады; жобаны басқарудың теориялық негіздері мен базалық тұжырымдамалары туралы білімді меңгереді; оқитын саласындағы оқу-тәжірибелік, кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімін қолданады;
- кәсіпкерлік идеяны іске асыру нысандарын қолдану: бизнес-жоспар және техникалық-экономикалық негіздеме; дұрыс іскерлік шешімдер қабылдау үшін қажетті тез өзгеретін экономикалық ақпараттың рөлін түсінеді, білім берудегі менеджментті және электрондық құжаттаманы пайдаланады;
- оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі теорияларын қолданады, оқушылардың субъективтілігін, коммуникативтілігін, адамгершілік пен толеранттылықты, ынтымақтастық және сыни ойлау қабілетін дамыту үшін оқыту мен тәрбиелеуде әдіснамалық тәсілдемелерді қолданады;
- білім беру үдерісінде жас ерекшеліктеріне сәйкес әр түрлі іс-әрекеттерді, заманауи цифрлық, ақпараттық және коммуникациялық технологияларды ұйымдастыру амалдарын қолданады.
- Қазақстан тарихы, Философия, Әлеуметтану, Саясаттану, Мәдениеттану білімдерін пайдалану және олардың бірлігінде жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар жүйесіне қатыстылығын көрсету; әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асырады;
- психологиялық және педагогикалық зерттеу әдістерін модуляциялау, талдау, синтездеу, өнімді, гипотезаны, құбылысты немесе оқиғаны жүйелі түсіндіруді жасау үшін әртүрлі көздерден алынған ақпаратты шығармашылықпен түрлендіреді; зерттеу қызметі мен академиялық жазудың қолданбалы әдістерін көрсетеді.
- теориялық білімді практикада қолданады, практикалық қызмет саласында педагогикалық шеберлік пен зерттеу дағдыларын дамытады; бастауыш білім беру АТ - өнімдерін жасауға қабілетті; әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын меңгергеді;