Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қоғам мен еңбек нарығының қажеттіліктерін ескере отырып, жаңартылған білім беру мазмұнына сәйкес инновациялық педагогикалық технологияларды қолдана отырып, тұлғаға бағытталған және қызмет тәсілдеріне негізделген кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті, жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікке ие, жоғары білікті бәсекеге қабілетті маман дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Тіл білімінің жаңа бағыттары
Педагогика
Қазіргі қазақ (орыс) тілі негіздері
Бастауыш сынып мұғалімінің педагогикалық қызметінің нормативті-құқықтық базасы
Бастауыш сынып оқушыларының креативті қызметін дамыту
Білім беру психологиясы
ҚР Білім беру саласындағы нормативтік құжаттарды зерделеу
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиялары
-
2 Оқу жылы
Математиканың алғашқы курсының негіздері
Бастауыш мектептегі балалар әдебиеті
Мектепалды білім беру
Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы
Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
1-сынып оқушыларын оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық негіздері
Кіші мектеп жасындағы оқушы тұлғасының психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Өзін-өзі тану
Қарапайым математика
Каллиграфияны оқыту әдістемесі
Бастауыш мектепте көркем еңбекті оқыту әдістемесі
Шешендік өнерге үйрету
Дүниетану мен жаратылыстануды оқыту әдістемесі
Бастауыш сынып пәндері бойынша кіріктірілген сабақтар
-
3 Оқу жылы
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Бастауыш мектептің цифрлық сауаттылығы
Бастауыш сынып оқушыларын тәрбиелеудегі мектеп пен отбасы ынтымақтастығы
Бастауыш сынып оқушыларының оқу және жазу функционалдық сауаттылығын қалыптастыру
Бастауыш мектепте қазақ (орыс) тілін оқыту әдістемесі
Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму
Математиканы оқыту әдістемесі
Электрондық білім беру ресурстары
Әдебиеттік оқуды үйрету әдістемесі
Кіші мектеп жасындағы оқушы тұлғасының әлеуметтенуі
Көркем мәтінді талдау теориясы мен технологиясы
Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері, Қаржылық сауаттылық
Білім беру мекемелеріндегі әдістемелік жұмыс
Білім беру мен оқытудың жаңа тәсілдері
-
4 Оқу жылы
Білім берудегі иммерсивті технологиялар
Шағын жинақталған мектептегі оқу үдерісінің теориясы мен технологиясы
ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
Бастауыш мектепте математикадан есептер шығару практикумы
Педагогикалық шеберлік
Мұғалім мен оқушылардың зерттеу қызметінің негіздері
Педагогтың кәсіби этикасы
Инклюзивті білім беру ортасы
Бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби салаларда негізделген шешімдер қабылдауға мүмкіндік беретін қоғам мен мемлекет дамуының тарихи, мәдени, философиялық және әлеуметтік-гуманитарлық негіздерін, сондай-ақ экономика, құқық, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық салаларындағы жан-жақты түсінігін көрсетеді
- Лексикалық қор мен грамматикалық жүйені білуге сүйене отырып, тілдік және сөйлеу құралдарын қолдануды көрсету; мәтіндердегі оқиғалардың себептері мен салдарын анықтау және түсіндіру. Латын әліпбиін қолдана отырып, қазақ тілінде жазу және оқу деңгейін тексеру және бағалау.
- Әртүрлі сервистер үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін талдау, ақпараттық-коммуникациялық процестерді іске асыру үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық құралдарын пайдалану.
- Деректерді жинау, өңдеу және талдау, сонымен қатар кәсіби қызметтегі қолданбалы мәселелерді шешумақсатында жасанды интеллект құралдарын пайдалана отырып, іргелі қолданбалы зерттеулерді жүргізеді, ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру идеяларын тұжырымдау және негіздеу кезінде академиялық мәтіндерді сауатты пішімдейді.
- Қазіргі педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін оқып, қолдану, инклюзивті процестерді басқару және мектепте тәрбие жұмысын ұйымдастыру. Педагогикалық қызметті жүргізу әдістері мен технологияларын бағалау.
- Балалар әдебиеті мен сөйлеу мәдениетінің маңызы мен әлеуметтік рөлін түсіндіру. Оқу, танымдық іс-әрекет және ойын арқылы оқушылардың тіл мен әдебиетті үйренуге деген қызығушылығын қалыптастыру. Кәсіби мәселелерді шешу үшін ауызша және жазбаша коммуникация құралдарын пайдаланыңыз. Шешендік өнерді бағалау, тілдік құзыреттілікті, жазу мен оқудың функционалдық сауаттылығын дамыту.
- Қазақстан Республикасының Білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттардың мазмұнын түсіндіру. Білім беру мекемелерінде отбасымен өзара іс-қимылдың нысандары мен әдістерін қолдану, үйірме қызметін ұйымдастыру. Бастауыш сынып оқушыларының отбасылық қатынастары, диагностикасы және әлеуметтенуі саласындағы психологиялық-педагогикалық міндеттерді талдау. Нормативтік талаптарға сәйкес оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, сабақтарды жоспарлау және бағалау.
- Математиканың бастапқы курсының пәнін, міндеттерін, принциптері мен әдістерін, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды дамыту процестерінің мазмұнын сипаттаңыз. Педагогикалық мәселелерді шешу үшін ақпаратты іздеу, өңдеу және ұсыну әдістерін қолданыңыз. Бастауыш сыныптарда математиканы оқыту кезінде кәсіби білім мен дағдыларды жетілдіру тәсілдерін талдау. АКТ құзыреттілік деңгейін және оның педагогикалық қызметке әсерін бағалау.
- Педагогикалық технологиялардың ғылыми негіздерін, олардың жіктелуін, сондай-ақ педагогтар мен оқушылардың зерттеу және шығармашылық қызметінің негіздерін түсіндіру. Білім беру стандартының талаптарына және қоғамның қажеттіліктеріне байланысты оқыту мен тәрбиелеу әдістерін қолдану. Әр түрлі әлеуметтік-мәдени жағдайларда Заманауи педагогикалық технологияларды, білім беру процесі мен зерттеу қызметін басқару дағдыларын қолдану және талдау.
- Бастауыш мектептің жаңартылған білім беру мазмұны шеңберінде сараланған, интеграцияланған және дамытушылық оқытудың теориялық негіздерін сипаттау. Оқу практикасында практикалық білім мен педагогикалық технологияларды қолдану. Оқытудың инновациялық формалары мен әдістерін талдау, оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, бастауыш сынып пәндерін оқытуды Стратегиялық жоспарлау.
- Педагогикалық этиканың объектісін, пәні мен принциптерін, сондай-ақ бастауыш мектепке арналған білім беру бағдарламаларының құрылымы мен мазмұнын анықтау. Бастауыш мектепте білім беру процесін құру әдістерін қолданыңыз. Академиялық адалдықтың мағынасын талдаңыз және түсіндіріңіз. Әр түрлі типтегі мекемелерде білім беру процесін ұйымдастырудағы кәсіби дағдыларды бағалау.