Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби салаларда негізделген шешімдер қабылдауға мүмкіндік беретін қоғам мен мемлекет дамуының тарихи, мәдени, философиялық және әлеуметтік-гуманитарлық негіздерін, сондай-ақ экономика, құқық, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық салаларындағы жан-жақты түсінігін көрсетеді
  • Лексикалық қор мен грамматикалық жүйені білуге сүйене отырып, тілдік және сөйлеу құралдарын қолдануды көрсету; мәтіндердегі оқиғалардың себептері мен салдарын анықтау және түсіндіру. Латын әліпбиін қолдана отырып, қазақ тілінде жазу және оқу деңгейін тексеру және бағалау.
  • Әртүрлі сервистер үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін талдау, ақпараттық-коммуникациялық процестерді іске асыру үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық құралдарын пайдалану.
  • Деректерді жинау, өңдеу және талдау, сонымен қатар кәсіби қызметтегі қолданбалы мәселелерді шешумақсатында жасанды интеллект құралдарын пайдалана отырып, іргелі қолданбалы зерттеулерді жүргізеді, ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру идеяларын тұжырымдау және негіздеу кезінде академиялық мәтіндерді сауатты пішімдейді.
  • Қазіргі педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін оқып, қолдану, инклюзивті процестерді басқару және мектепте тәрбие жұмысын ұйымдастыру. Педагогикалық қызметті жүргізу әдістері мен технологияларын бағалау.
  • Балалар әдебиеті мен сөйлеу мәдениетінің маңызы мен әлеуметтік рөлін түсіндіру. Оқу, танымдық іс-әрекет және ойын арқылы оқушылардың тіл мен әдебиетті үйренуге деген қызығушылығын қалыптастыру. Кәсіби мәселелерді шешу үшін ауызша және жазбаша коммуникация құралдарын пайдаланыңыз. Шешендік өнерді бағалау, тілдік құзыреттілікті, жазу мен оқудың функционалдық сауаттылығын дамыту.
  • Қазақстан Республикасының Білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттардың мазмұнын түсіндіру. Білім беру мекемелерінде отбасымен өзара іс-қимылдың нысандары мен әдістерін қолдану, үйірме қызметін ұйымдастыру. Бастауыш сынып оқушыларының отбасылық қатынастары, диагностикасы және әлеуметтенуі саласындағы психологиялық-педагогикалық міндеттерді талдау. Нормативтік талаптарға сәйкес оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, сабақтарды жоспарлау және бағалау.
  • Математиканың бастапқы курсының пәнін, міндеттерін, принциптері мен әдістерін, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды дамыту процестерінің мазмұнын сипаттаңыз. Педагогикалық мәселелерді шешу үшін ақпаратты іздеу, өңдеу және ұсыну әдістерін қолданыңыз. Бастауыш сыныптарда математиканы оқыту кезінде кәсіби білім мен дағдыларды жетілдіру тәсілдерін талдау. АКТ құзыреттілік деңгейін және оның педагогикалық қызметке әсерін бағалау.
  • Педагогикалық технологиялардың ғылыми негіздерін, олардың жіктелуін, сондай-ақ педагогтар мен оқушылардың зерттеу және шығармашылық қызметінің негіздерін түсіндіру. Білім беру стандартының талаптарына және қоғамның қажеттіліктеріне байланысты оқыту мен тәрбиелеу әдістерін қолдану. Әр түрлі әлеуметтік-мәдени жағдайларда Заманауи педагогикалық технологияларды, білім беру процесі мен зерттеу қызметін басқару дағдыларын қолдану және талдау.
  • Бастауыш мектептің жаңартылған білім беру мазмұны шеңберінде сараланған, интеграцияланған және дамытушылық оқытудың теориялық негіздерін сипаттау. Оқу практикасында практикалық білім мен педагогикалық технологияларды қолдану. Оқытудың инновациялық формалары мен әдістерін талдау, оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, бастауыш сынып пәндерін оқытуды Стратегиялық жоспарлау.
  • Педагогикалық этиканың объектісін, пәні мен принциптерін, сондай-ақ бастауыш мектепке арналған білім беру бағдарламаларының құрылымы мен мазмұнын анықтау. Бастауыш мектепте білім беру процесін құру әдістерін қолданыңыз. Академиялық адалдықтың мағынасын талдаңыз және түсіндіріңіз. Әр түрлі типтегі мекемелерде білім беру процесін ұйымдастырудағы кәсіби дағдыларды бағалау.
Top