Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы талаптар негізінде белсенді азаматтық ұстанымы, көшбасшылық қасиеттері, әлеуметтік жауапкершілігі және кәсіби құзыреттілігі бар бастауыш білім беру саласының мамандарын даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
2023 Оқу жылы
Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Математикалық статистика негіздері
Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Эмоционалды интеллект
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Ел этностарының этномәдени мұрасы
Бастауыш сынып оқушыларының бастапқы математикалық және жаратылыстану білім негіздері
Балалар әдебиеті және мәнерлеп оқыту практикумы
Әдеби білім
-
2024 Оқу жылы
Педагогика және дидактика
Бастауыш мектеп дидактикасы
Инклюзивті білім беру
Тайм-менеджмент негіздері
Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Педагогикалық зерттеулер негіздері
Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі
Педагогикалық психология
Білім берудегі инновациялар
Қазіргі білім берудегі педагогикалық технологиялары
-
2025 Оқу жылы
Kаллиграфияны оқыту әдістемесі
Бастауыш мектепте қазақ (орыс) тілін оқыту әдістемесі
Cауат ашу және жазуға үйрету әдістемесі
Критериалды бағалау технологиясы
Бастауыш мектепте математиканы оқыту әдістемесі
Бастауыш мектепте әдебиеттік оқыту әдістемесі
Бастауыш сынып оқушыларының дене тәрбиесі әдістемесі
Артпедагогика
Кәсіби этика және сәйкестік
Бастауыш мектепте еңбекке баулу мен бейнелеу іс-әрекетін оқыту әдістемесі
Бастауыш сынып оқушыларының әдебиеттік білім жүйесіндегі шығармашылық оқуы
Бастауыш мектепте дүниетануды оқыту әдістемесі
Мұғалімнің кәсіби бағдарлары
-
2026 Оқу жылы
Бастауыш сынып оқушыларының тілін дамыту практикумы
Бастауыш сыныптарда математиканы оқыту практикумы
Мектепалды білім беру
Отбасын педагогикалық қолдау
Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастыру
Бастауыш сынып оқушыларының жобалау әрекетін ұйымдастыру әдістемесі
Бастауыш мектепте қосымша білім беруді ұйымдастыру
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби тапсырмаларды орындау үшін өзін-өзі реттеу мен рефлексияға қабілетті, жоғары деңгейдегі сыни және шығармашылық ойлау дағдыларын меңгерген.
- Функционалдық міндеттер шеңберінде педагогикалық процесті басқаруда қабілеттерін көрсетеді, кәсіби білімді дамыту және кәсіби қызмет нәтижелері үшін жауапкершілікті сезінеді.
- Сандық технологияларды зерттеулер мен қолдануда әдеп және құқықтық нормаларды сақтайды және біледі. Сандық ақпаратпен және деректерді қорғаумен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік шараларын қолданады, сандық ресурстарды белсенді, қауіпсіз және әдепті пайдалануға ықпал етеді.
- Зерттеу қызметінің мақсаттарын өз бетінше қою және негіздеу, оған қол жеткізудің әдістері мен құралдарын таңдау қабілеттері мен дағдыларын көрсетеді; бастауыш сынып оқушыларының зерттеу дағдыларын қалыптастырады.
- Бастауыш сынып оқушыларының сыни ойлауын, шығармашылық, қарым-қатынас, ынтымақтастық дағдыларын дамытуға қабілетті; бастауыш сынып оқушыларына пәндік және қосымша білім беруді жүзеге асырады; отбасы мен мектептің өзара байланысы.
- Ұлттық білім беру жүйесінің өзекті міндеттеріне сәйкес денсаулық сақтау, тұлғаға бағытталған, сараланған, интеграцияланған, дамытушылық оқыту және құзыреттілік тәсілінің ерекшеліктері негізінде бастауыш мектептің оқу-тәрбие процесін құрастырады.
- Критериалды бағалау жүйесін қолдана отырып, оқыту мен тәрбиелеу сапасын жақсарту үшін білім алушылардың оқу жетістіктері мен жеке ерекшеліктерін диагностикалау нәтижелерін пайдаланады.
- Педагогикалық міндеттерді шешудің балама нұсқаларын әзірлеу, ұсыну, көшбасшылық қасиеттерін көрсету, педагогикалық процестің барлық қатысушыларымен өзара іс-қимыл жасау қабілеттері мен дағдыларын көрсетеді.
- Әлеуметтік-мәдени әртүрлілікті ескере отырып, қарым-қатынастың әртүрлі форматтарын пайдаланады, әл-ауқатты және инклюзивті ортаны қалыптастыруда білім берудегі теңдік пен қолжетімділік қағидаларын құрметтейді, көшбасшылық қасиеттерге ие және оларды ұжымдық әлеуетті дамыту үшін қолдана алады.
- Бастауыш сынып оқушыларын математика негіздеріне, сауаттылық, оқу, жаратылыстану, көркем шығармашылыққа қазіргі білім беру талаптарына сәйкес оқыту процесін модельдеп құрастырады, оны онлайн/офлайн оқыту жағдайында инклюзивті тәсілді ескере отырып жүзеге асырады.