Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби тапсырмаларды орындау үшін өзін-өзі реттеу мен рефлексияға қабілетті, жоғары деңгейдегі сыни және шығармашылық ойлау дағдыларын меңгерген.
  • Функционалдық міндеттер шеңберінде педагогикалық процесті басқаруда қабілеттерін көрсетеді, кәсіби білімді дамыту және кәсіби қызмет нәтижелері үшін жауапкершілікті сезінеді.
  • Сандық технологияларды зерттеулер мен қолдануда әдеп және құқықтық нормаларды сақтайды және біледі. Сандық ақпаратпен және деректерді қорғаумен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік шараларын қолданады, сандық ресурстарды белсенді, қауіпсіз және әдепті пайдалануға ықпал етеді.
  • Зерттеу қызметінің мақсаттарын өз бетінше қою және негіздеу, оған қол жеткізудің әдістері мен құралдарын таңдау қабілеттері мен дағдыларын көрсетеді; бастауыш сынып оқушыларының зерттеу дағдыларын қалыптастырады.
  • Бастауыш сынып оқушыларының сыни ойлауын, шығармашылық, қарым-қатынас, ынтымақтастық дағдыларын дамытуға қабілетті; бастауыш сынып оқушыларына пәндік және қосымша білім беруді жүзеге асырады; отбасы мен мектептің өзара байланысы.
  • Ұлттық білім беру жүйесінің өзекті міндеттеріне сәйкес денсаулық сақтау, тұлғаға бағытталған, сараланған, интеграцияланған, дамытушылық оқыту және құзыреттілік тәсілінің ерекшеліктері негізінде бастауыш мектептің оқу-тәрбие процесін құрастырады.
  • Критериалды бағалау жүйесін қолдана отырып, оқыту мен тәрбиелеу сапасын жақсарту үшін білім алушылардың оқу жетістіктері мен жеке ерекшеліктерін диагностикалау нәтижелерін пайдаланады.
  • Педагогикалық міндеттерді шешудің балама нұсқаларын әзірлеу, ұсыну, көшбасшылық қасиеттерін көрсету, педагогикалық процестің барлық қатысушыларымен өзара іс-қимыл жасау қабілеттері мен дағдыларын көрсетеді.
  • Әлеуметтік-мәдени әртүрлілікті ескере отырып, қарым-қатынастың әртүрлі форматтарын пайдаланады, әл-ауқатты және инклюзивті ортаны қалыптастыруда білім берудегі теңдік пен қолжетімділік қағидаларын құрметтейді, көшбасшылық қасиеттерге ие және оларды ұжымдық әлеуетті дамыту үшін қолдана алады.
  • Бастауыш сынып оқушыларын математика негіздеріне, сауаттылық, оқу, жаратылыстану, көркем шығармашылыққа қазіргі білім беру талаптарына сәйкес оқыту процесін модельдеп құрастырады, оны онлайн/офлайн оқыту жағдайында инклюзивті тәсілді ескере отырып жүзеге асырады.
Top