Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі в QYZPU

Пәндер

  • Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс құқықтық сауатты, заңға бағынатын тұлғаны қалыптастыруға бағытталған. Студенттер өздерінің құқықтары мен міндеттерін біледі және сыбайлас жемқорлыққа мүлдем төзбеушілік танытады. Студенттер өз қызметінде қазақстандық қоғамның әлеуметтік, құқықтық және этикалық нормаларын қолдана алады. Курс заңдылық түсініктерін, этикалық қағидалары мен қоғамдағы сыбайлас жемқорлықпен күрес қағидаларын дамытады.

    Несиелер - 5
  • Математикалық статистика негіздері

    Пәннің мақсаты - студенттерді жүйелі ойлаудың формалары мен заңдылықтарымен таныстыру, студенттерді жүйелі ойлауға үйрету, оларда негізделген дәлелдеу дағдыларын дамытуға көмектесу болып табылады. Студенттер деректерді жинау, өңдеу және идеялар ұсыну процесін түсінеді, қарастырылатын объектінің немесе құбылыстың жағдайын бағалауда деректерді сандық және сапалық талдауды қолдану дағдылары қалыптасады.

    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу

    Пәнді игеру арқылы әрбір студент жеке тұлға ретінде көшбасшылық қасиеттерін ашу және дамыту, инновациялық үдерістерден туындаған жаңалықтарға бейімделу дағдыларын дамыту, сонымен бірге ғылыми-техникалық үдерістер нәтижелерін кәсіби қызметінде қолдана алу мүмкіндіктеріне үйренеді.Басқарудағы көшбасшылық қасиеттер мен адами фактордың қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын оқып біледі.

    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пән студенттердің кәсіпкерлік дағдылары мен іскерлік ойлауын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер экономиканың, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру шарттарын, оның ішкі және сыртқы ортасының заңдылықтарымен жан-жақты танысу арқылы бизнес-жоспар, жеке бизнесті құру және өз бизнесін сәтті жүргізу дағдыларына ие болады.

    Несиелер - 5
  • Эмоционалды интеллект

    Пән Қазақстанның мемлекеттік білім беру саясатының стратегиялық бағдарлары мен басым бағыттары контекстіндегі педагогтың тьютор рөлін игеруіне бағытталған. Студенттер қазіргі мектептің білім беру процесіндегі эмоционалды интеллекті мен икемді құзыреттіліктердің орнын анықтайды. Икемді дағдыларды, соның ішінде оны цифрлық ортада дамытуды ескере отырып, білім беру қызметін ұйымдастырудың заманауи әдіс-тәсілдері мен технологияларын қолдана алады. Әртүрлі жастағы оқушылардың эмоционалды интеллектісін бағалау мен дамытудың технологияларын меңгереді.

    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Пән студенттердің заманауи экологиялық білімі мен мәдениетін қалыптастырады, өмір қауіпсіздігі үшін техникалық құралдар мен технологиялық процестердің қауіпсіздігін арттыру әдістерін қолдану дағдыларын дамытады. Пән әртүрлі деңгейдегі ұйымның экожүйелері қызметінің, тұтастай биосфераның негізгі заңдылықтарын, адам мен табиғаттың өзара қарым-қатынасында туындайтын қайшылықтарды, сондай-ақ табиғат пен экологияға ұқыпты қарау қажеттігін айқындайды.

    Несиелер - 5
  • Ел этностарының этномәдени мұрасы

    Пән Қазақстан этностарының мәдениетінің ерекшеліктерін ашады: әдет-ғұрыптар, салт-дәстүрлер, салт-дәстүрлер, кескіндеме, әдеби ескерткіштер, Қазақстанның ежелгі қалаларының сәулеті. Студенттер ел этностарының мәдени мұрасына талдау жасайды, олардың түсінігін көрсетеді; Сайрам, Отырар, Тараз, Қаялық, Сығанақ, Жанкент, Жент және т.б. қалаларының сәулет ескерткіштерінің, Тамғалы петроглифтерінің, Айша-бибі, Бабаджи-Хатун кесенелерінің, Яссауи кешенінің тұсаукесерлерін ұсынады. Бастауыш мектептің білім беру ортасында пайдалану үшін жол карталарын, ел этностарының мұра жинақтарын жасайды.

    Несиелер - 6
  • Бастауыш сынып оқушыларының бастапқы математикалық және жаратылыстану білім негіздері

    Пән ойлауды дамытуға, жаратылыстану ғылымдарының ғылыми негіздерін (физика, химия, биология, астрономия, география, геология) қалыптастыруға, математиканың бастапқы курсының ғылыми негіздерін қалыптастыруға; логикалық және алгоритмдік ойлауды дамытуға ықпал етеді. Студент оқудың мақсатын, міндеттерін, ерекшеліктері мен пәнін түсіне алады. Студент тәжірибелі жұмысты және оны бастауыш оқушыларымен өткізу процесін құрастыра алады.

    Несиелер - 6
  • Балалар әдебиеті және мәнерлеп оқыту практикумы

    Қазіргі баланың өміріндегі әдебиеттерді анықтауға бағытталған. Студент балаларға арналған көркем кітаптың рөлін, балаларға арналған кітаптарды иллюстрациялау процесін түсінеді; сыныптан тыс оқудың рөлі. Бастауыш мектептегі әдеби шығармалардың мазмұны туралы білімдерін көрсетеді; ауызша халық шығармашылығының жанрларын анықтай алады. Балалардың әдеби шығарманы эстетикалық және көркемдік қабылдауын жүзеге асырады. Отандық және шетелдік көрнекті жазушыларды біледі. Бастауыш сынып оқушыларының эстетикалық және көркемдік талғамын дамыту рефлексиясын жүзеге асырады. Мәнерлі оқуды көрсетеді. Өзінің кәсіби қызметі мен әріптестерінің тәжірибесінің рефлексиясын жүзеге асырады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әдеби білім

    Пән жалпы білім берудің ажырамас бөлігі болып табылады, ол әдебиетті қоғамдық сананың бір түрі ретінде, сөз өнері, әдеби идеялар жүйесі ретінде тануды қамтиды. Студент сөз мәдениетін және эстетикалық, көркемдік талғамын көрсетеді, бастауыш сынып оқушысының білім беру процесіндегі әдебиеттің рөлін, әдеби шығарманы қабылдау процесін түсіне алады; бастауыш мектеп бағдарламасының әдеби шығармаларының мазмұнын біледі және оларды қолдана алады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика және дидактика

    Пәннің мақсаты ғылым ретінде педагогика туралы жалпы түсінік пен зерттеуге бағытталған оқыту концепцияларын қалыптастыру. Студенттер педагогика ғылымының дамуының тарихи алғы шарттарын меңгереді, дидактиканың негізгі заңдылықтары мен қағиаларын түсінеді. Студенттер цифрлық құралдарды пайдалана отырып, өзекті ғылыми ақпараттарды іздеуді және талдауды жүзеге асырады, педагогика мен дидактиканың іргелі негіздеріне сүйене отырып, өз көзқарасын білдіруге қабілетті.

    Несиелер - 6
  • Бастауыш мектеп дидактикасы

    Пән педагогикалық жүйелердің ерекшеліктерін реттейтін нормативтік құқықтық актілердің; баланың әлеуметтенуі мен даралануының көрінісі ретінде тұлғаның тұтас дамуы; бастауыш мектептің біртұтас педагогикалық процесінің сипаттамасы; білім беру, тәрбие және дамыту функцияларының бірлігінің мәнін ашады. Студент бастауыш мектептегі педагогикалық процесті модельдейді; оқушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, сабақ жоспарларын жасайды; Бастауыш сынып оқушыларының оқу жетістіктерін диагностикалауды және бақылауды жүзеге асырады; бастауыш сынып оқушыларының танымдық іс-әрекетінің мотивациясын анықтайды.

    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Пән студенттердің әрбір мүшесі өзінің құндылығы мен маңыздылығын сезінетін инклюзивті қоғам қағидалары туралы түсінігін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Оқушылар жас ерекшеліктеріне байланысты физиологияны, анатомияны жақсы біледі, жасерекшелік физиологиясы туралы терең білімге сүйене отырып, танымдық дағдылардың қағидаларын түсінеді, ерекше білімді қажет ететін балалармен жұмыс жасай алады, инклюзивті білім беру ортасын құрудың стратегияларын біледі және оны жүзеге асыра алады.

    Несиелер - 6
  • Тайм-менеджмент негіздері

    Пән уақытты басқару негіздерін, мұғалімнің жұмысын жоспарлаудағы маңыздылығын; мақсат қоюды; жоспарлау түрлерін қарастырады. Студент уақытты қабылдаудың қасиеттері мен психологиялық механизмін түсінеді; уақыт ресурстарын бағалау; кеңейтілген уақыт маңыздылығын іс-әрекеттің мақсатын жобалай және жоспарлау дағдыларын көрсете алады; тұлғааралық және кәсіби өзара әрекеттесудің уақытша ресурстарын бөлетін болады; шамадан тыс жұмыс пен стресс процестерінің алдын алу; жұмыс және демалыс күнінің режимін құра алады.

    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Гуманистік парадигмадағы тәрбие теориясы мен әдістемесінің ерекшеліктері ашылады. Студент мектептің тәрбие қызметін реттейтін нормативтік құқықтық және нұсқаулық құжаттарды; тәрбие жұмысы әдістемесінің негіздерін, тәрбиенің қазіргі заманғы тұжырымдамаларын; негізгі денсаулық сақтау және дене шынықтыру-сауықтыру технологияларын; білім алушыларда көпмәдениетті білім беру негіздерін қалыптастыру тәсілдерін білетін болады. Тәрбие жұмысының заманауи формалары мен әдістерін көрсетеді. Жеке даму траекториясын құру арқылы бастауыш сынып оқушыларының жеке өсуіне ықпал етеді. Ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтарды сақтай отырып, әртүрлі мәдени ашықтықты көрсетеді. Білім алушының эмоционалды-құндылық саласын дамытатын (баланың тәжірибесі мен құндылық бағдарлары мәдениеті). тәрбие жұмысын жобалайды Салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін қалыптастыруға ықпал етеді. Ата-аналармен, педагогтермен және қоғаммен ынтымақтастық орнатады.

    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер негіздері

    Пән педагогикалық зерттеу саласында зерттеушілік дағдыларды дамытуға бағытталған. Студенттер зерттеудің негізгі сапалық және сандық әдістерін біледі, ғылыми әдебиеттерді талдай алады, Action research, lesson study әдістемелерін, бақылау мен рефлексияны меңгерген. Студенттер деректерді өңдей алады және көпшілікке ұсыну үшін зерттеу нәтижелерін ауызша және жазбаша түрде құрастыра алады.

    Несиелер - 10
  • Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі

    Пән студенттерде ғылыми стильдің жанрлық түрлері туралы білімн қалыптастырады, кәсіби қызмет саласында ақпарат пен деректерді жинаудың, сақтаудың және өңдеудің заманауи әдістерін меңгертеді, сонымен қатар сөйлеу әрекетінің оқу, сөйлеу, сөйлеу. жазу, тыңдау сияқты төрт түрі бойынша академиялық байланыс дағдыларын дамытады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық психология

    Пәннің мақсаты әр түрлі жас кезеңдерінде оқыту және тәрбиелеу психологиясы саласындағы білімді қалыптастыру болып табылады. Оқушыларды мектепте жетістікке жетуге ынталандырудың психологиялық жолдары туралы нақты түсінік қалыптасады және танымдық процестердің сапасын бағалайды. Студенттер мұғалім-оқушы-ата-ана жүйесінде сындарлы қарым-қатынас үлгілерін ассимиляциялау арқылы коммуникативтік құзыреттіліктерін дамытады. Курстың соңында олар білім берудегі психологиялық-педагогикалық тәсілдерді сыни тұрғыдан бағалау дағдыларын меңгереді.

    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі инновациялар

    Пән оқытудың инновациялық технологияларының қағидаттарына сәйкес оқу материалын құрылымдау негіздерін қарастырады; оқытудың белсенді әдістерін меңгеру іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді; білім алушылардың дамуының жеке және жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процесін қайта құру іскерліктері мен дағдыларын дамытады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазіргі білім берудегі педагогикалық технологиялары

    Пән заманауи білім беру саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға ықпал етеді. Студент заманауи инновациялық білім беру технологияларының мәні мен құрылымын, жіктелуін (қолдану деңгейі бойынша, ұйымдық нысандары бойынша, танымдық қызметті басқару түрі бойынша, балаға көзқарас бойынша, жеке құрылымдарға бағдарлану бойынша, мазмұны мен құрылымының сипаты бойынша) біледі және түсінеді; жаңартылған білім беру үдерісін ұйымдастырудың педагогикалық технологиялары мен белсенді әдістерін қолдануды көрсетеді; бастауыш сынып оқушыларының білім беру мазмұны мен жас ерекшеліктерін дамытады; оқытудың тиісті әдістемелері мен бағалау құралдарын айқындай отырып, білім алушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, сабақ жоспарларын жасайды; практиканы зерттеу негізінде оқу процесін жобалайды.

    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Kаллиграфияны оқыту әдістемесі

    Пән бастауыш сынып оқушыларында каллиграфиялық жазу дағдыларын қалыптастырудың психофизиологиялық және әдістемелік негіздерін ашады. Студент бастауыш сынып оқушыларында каллиграфиялық қателіктердің алдын алуға қабілетті болады; каллиграфиялық жазуды қалыптастыру жүйесін жүзеге асыру; жазуды оқытудың электрондық құралдарын таңдау және әзірлеу.

    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектепте қазақ (орыс) тілін оқыту әдістемесі

    Қазақ (орыс) тілін ғылым ретінде оқыту әдістемесі; қазақ (орыс) тілі бастауыш мектептің оқу пәні ретінде; қазақ (орыс) тілінің негізгі бөлімдерін оқыту әдістемесі ашылады. Тіл дамыту әдістемесі. Қазақ (орыс) тілін оқытудағы заманауи технологиялардың мәні ашылады. Сабақтағы және сабақтан тыс жұмыстарды жоспарлау және ұйымдастыру дағдылары қалыптасады.

    Несиелер - 6
  • Cауат ашу және жазуға үйрету әдістемесі

    Пән бастауыш мектепте Сауаттылыққа оқыту пәні бойынша үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын ашады. Студент сөйлеу әрекетінің жүйелік сипаттамасын біледі және түсінеді; бірінші сынып оқушыларының сауаттылығын оқыту әдістемесін; 5-7 жастағы балалардың графикалық, каллиграфиялық жазу дағдыларын қалыптастыру процестерінің психологиялық, физиологиялық, дидактикалық негіздерін, жазуды оқыту қағидаларын көрсетеді; бастауыш мектепте білім беру, тәрбие беру және оқу процесінің мүмкіндіктерін дамыту негізінде Сауаттылықты оқыту сабақтарын құрастырады. Өзінің кәсіби қызметі мен әріптестерінің тәжірибесінің рефлексиясын жүзеге асырады. Үздік педагогикалық тәжірибелерді үйренеді.

    Несиелер - 5
  • Критериалды бағалау технологиясы

    Пән технологияны оқу үдерісінде практикалық қолдануды оқытады. Курс білім беру мақсатындағы таксономияның негізінде және білім алушының білім деңгейіне сәйкес оқыту нәтижелерін бағалаудың критерийлері мен формативтік және жиынтық тапсырмаларды әзірлеу дағдыларын қалыптастыра отырып, оқыту нәтижелері мен әдістерінің өзара талаптары мен мақсаттарын үйретеді және бақылаудың рейтингтік жүйесінің тұжырымдамасын ашады

    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектепте математиканы оқыту әдістемесі

    Пән білім беру саласындағы нормативтік құқықтық актілермен (бастауыш мектептегі Математика пәні бойынша үлгілік оқу бағдарламасы), ПОӘК жұмыс істеу дағдыларын дамытуға ықпал етеді; Математика оқу пәнінің мазмұнын, оны оқыту және бағалау әдістемесін біледі; оқыту мақсатына және жаңартылған бағдарламаға сәйкес математика сабақтарының қысқа мерзімді жоспарларын құрастырады, талдайды және жүзеге асырады, оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетін жандандыру әдістерін қолдана отырып; оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау тапсырмаларын (жиынтық, формативті бағалау) құрайды. Оқу және сыныптан тыс жұмыстар арқылы функционалдық сауаттылықты, математикаға қызығушылықты қалыптастыру тәсілдерін көрсетеді.

    Несиелер - 6
  • Бастауыш мектепте әдебиеттік оқыту әдістемесі

    Пән әдеби оқуды оқыту әдістемесінің пәні мен міндеттерін; әдеби оқуды оқытудың заманауи бағдарламасының ерекшеліктерін ашады. Студент бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдыларының сапасын қадағалай алады; олармен жұмыс істеу әдістері мен әдістерін таңдай алады; әр түрлі жанрдағы әдеби шығармалардағы жұмыстың ерекшеліктерін түсінеді; бастауыш сынып оқушыларының сөйлеу және оқу тәуелсіздігін дамыту бойынша жұмыстың белсенді әдістерін жүзеге асырады. Бастауыш сынып оқушыларына оқу материалын таңдау дағдыларын көрсетеді.

    Несиелер - 5
  • Бастауыш сынып оқушыларының дене тәрбиесі әдістемесі

    Студент бастауыш сынып оқушыларында дене шынықтыру нақты міндеттерді тұжырымдай алады, қозғалыс әрекеттерін оқыту және дене қасиеттерін дамыту технологиясын қолдана алады; санитарлық-гигиеналық, Климаттық, аймақтық және Ұлттық жағдайларды ескере отырып, сабақтан тыс жұмыстарды жоспарлау және жүргізеді; дене шынықтыру-спорттық сабақтардың тиімділігін бағалайды; спорттық жабдықтарды, аудиовизуалды құралдарды, компьютерлік техниканы, тренажер жабдықтарын пайдалану дене шынықтыру сабағында және бастауыш мектепте сабақтан тыс уақытта құрылғылар; салауатты өмір салтын қалыптастырудың құралдары мен әдістерін қолданады; дене шынықтыру-спорттық іс-шараларды өткізу процесінде туындайтын нақты міндеттерді шешу үшін ғылыми-әдістемелік қызметті талдау дағдыларын қолданады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Артпедагогика

    Пән өнер арқылы адамның тәрбиесі мен даму заңдылықтарын қарастырады; студент білім беру процесінде өнер құралдарын қолдана алады, адами қатынастардың мәдени құндылықтарын біледі және түсінеді, шығармашылық қағидасының кең мағынада дамуын ынталандырады; бірлескен көркем шығармашылықты жүзеге асырады; өзін-өзі тану, өзін-өзі жетілдіру, өзін-өзі ашу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі жүзеге асыру процесін артпедагогикалық әдістермен (асықтерапия, құм терапиясы, ертегі терапиясы және басқа); білім алушыларда көпмәдениетті білім беру негіздерін қалыптастыру тәсілдерін жүзеге асырады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кәсіби этика және сәйкестік

    Пәннің мақсаты студенттерді кәсіби педагогикалық ортада қабылданған көзқарастармен, құндылықтармен, білімдермен, сенімдермен және дағдылармен таныстыру. Студенттер педагогикалық немесе басқа да қызмет аясында көшбасшылық және белсенділік дағдыларын, Қазақстанның ұлттық және мәдени құндылықтарына деген сүйіспеншілігін дамытады, кәсіби этикамен танысады, оны құндылық ретінде қабылдай отырып, қатаң сақтауды үйренеді. Студенттер мансап жолын жоспарлай отырып, өзін-өзі талдау және өзін-өзі басқару дағдыларын дамытады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бастауыш мектепте еңбекке баулу мен бейнелеу іс-әрекетін оқыту әдістемесі

    Пән бастауыш мектепте көркемдік оқыту мен бейнелеу өнерін оқытудың ерекшеліктерін ашады. Студенттер бастауыш сынып оқушыларының қызығушылықтары мен шығармашылық қабілеттерін дамыту тәсілдерін біледі, түсінеді және қолданады, дизайн, сурет салу, модельдеу, қолдану және т.б. процесінде бастауыш сынып оқушыларына көркемдік және шығармашылық тәрбие негіздеріне сүйенеді. Оқушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың тиісті әдістері мен құралдарын анықтай отырып, еңбекке баулу және бейнелеу өнері сабақтарының жоспарларын жасайды және талдайды, электрондық оқыту құралдарын таңдайды.

    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бастауыш сынып оқушыларының әдебиеттік білім жүйесіндегі шығармашылық оқуы

    Пән шығармашылық оқу процесін өнер ретінде ашады. Студенттер оқушылардың сөйлеу мәдениетін оқыту әдістемесін меңгереді; мәнерлеп оқуға қойылатын талаптарды және оның құрамдас өлшемдерін түсінеді. Студенттер оқудың семантикалық аспектісін мәтінді дұрыс түсіну және оны мәнерлеп оқу факторы, мәтінмен жұмыс істеу ерекшеліктері, жаттығулардың әртүрлі түрлерін және мәтінмен жұмыс түрлерін көрсете алады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектепте дүниетануды оқыту әдістемесі

    Пән бастауыш сынып оқушыларының экологиялық білімін елдің өлкетану және тарихи ерекшеліктері негізінде ашады. Студент жаратылыстану ғылымдарын зерттеу барысында қоршаған әлем туралы идеяларды қалыптастырады. Ол тәжірибелерді, эксперименттерді жоспарлауды және іске асыруды жүзеге асырады; зерттеу дағдылары мен оларды таныстыру дағдыларын көрсетеді; әлемді тану және жаратылыстану бойынша оқу процесін жобалайды; критериалды бағалау тапсырмаларын әзірлейді, рефлексия әдістерін, электрондық оқыту құралдарын қолданады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мұғалімнің кәсіби бағдарлары

    Пән білім берудегі заманауи тәсілдерді игеруге бағытталған. Студент сабақтың жеті модульге сәйкестігін кешенді бағалауды меңгереді. Дарынды балаларды оқытуда, оқытуды бағалауда, оқытуда жаңа тәсілдерді қолданудың практикалық дағдылары септігін тигізеді. Студент бастауыш мектептің оқу-тәрбие процесінде білім беру ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдана алады, білім алушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу қызметін модельдей алады. Бастауыш сынып оқушыларының көшбасшылық қасиеттерін қалыптастырады және сыни ойлауды дамытады. Студент тиімді оқыту тәсілі ретінде Іс-әрекеттегі зерттеуді жүзеге асыра алады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш сынып оқушыларының тілін дамыту практикумы

    Пән қарым-қатынас ережелері мен нормаларын, әртүрлі коммуникативті жағдайларда сөйлеу мінез-құлқына қойылатын талаптарды қарастырады. Студент педагогикалық қарым-қатынастың ерекшелігін игереді, мәтінді практикалық іс-әрекет арқылы қарым-қатынас бірлігі ретінде қабылдайды. Оқушылардың сөйлеуін дамыту процесін диагностикалау, оқушылардың тілін дамыту үшін әдістемелік әдістер мен дидактикалық материалдарды қолдана отырып, бастауыш сынып оқушыларының сөздік қорын талдайды және толықтырады.

    Несиелер - 5
  • Бастауыш сыныптарда математиканы оқыту практикумы

    Пән болашақ педагогтардың әдістемелік ойлауын дамытуға ықпал етеді; бастауыш сынып оқушыларының математикалық қызметін ұйымдастыру үшін математикалық, педагогикалық, психологиялық және әдістемелік білімді қолдану қабілетін қалыптастырады. Студент күрделі тапсырмаларды таңдауға, құрастыруға және шешуге қабілетті болады; бастауыш сынып оқушыларының математикалық сауаттылығын қалыптастыратын тапсырмалар, электрондық оқу ресурстарын әзірлейді.

    Несиелер - 5
  • Мектепалды білім беру

    Пән мектепалды сыныптарда дамушы ортаны денсаулық сақтау негізінде ұйымдастырудың ерекшеліктерін ашады. Студент мектепалды даярлықтың оқу бағдарламаларына сипаттама беруге; жұмыс режимін ұсынуға және пәндік-кеңістіктік ортаның ерекшеліктерін сипаттауға; білім алушылардың қайтарымдық ерекшеліктеріне сәйкес тәрбие және оқу қызметін ұйымдастыру әдістерін іріктеуге; мектепалды сыныпта оқытудың белсенді әдістерін іске асыруға; практикалық қызметте ата-аналарды педагогикалық қолдау әдістерін көрсетуге; оқытудың электрондық құралдарын таңдауға қабілетті болады.

    Несиелер - 5
  • Отбасын педагогикалық қолдау

    Пән мектептің тәрбие қызметін, отбасылық қатынастарды реттейтін нормативтік құқықтық және нұсқаулық құжаттарды түсінуге бағытталған. Студент отбасының әлеуметтік институт екенін түсінеді; отбасылық тәрбие стилін; отбасылық қатынастардың үлгілерін олардың ерекшеліктеріне сәйкес іріктейді; этика ережелерін сақтайды; отбасылық қатынастардың халықтық дәстүрлерін көрсетеді және отбасындағы тұлғааралық қатынастарды талдайды; oфлайн және онлайн жағдайында отбасымен жұмыс пен өзара әрекеттесудің заманауи түрлерін таңдайды және жүзеге асырады; педагогикалық жағдайларды талдайды. Студент олардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, отбасылармен жұмыс жасау бағдарламаларын әзірлейді; ата-аналармен олардың педагогикалық мәдениетін қалыптастыра отырып ынтымақтастық орнатады.

    Несиелер - 5
  • Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастыру

    Пән бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту ерекшеліктерін баяндайды. Студент баланы қоршаған әлемге бейімдеу процесінің маңыздылығын түсініп, 21 ғасырдың құзыреттілігін қалыптастыру мақсатында мектептің міндеттерін талдай алады. Студент функционалдық сауаттылықтың құрамдас бөліктерін қалыптастыру: математикалық, оқырмандық, жаратылыстану, қаржылық сауаттылық, жаһандық құзыреттілік және шығармашылық ойлау дағдыларын көрсете алады. Тапсырмалар кешенін құрастыру дағдылары қалыптасады.

    Несиелер - 5
  • Бастауыш сынып оқушыларының жобалау әрекетін ұйымдастыру әдістемесі

    Аталған пән бастауыш сынып оқушыларының жобалау қызметінің мәнін ашады. Студент зерттеу тәсілдерін, әдістерін, құралдарын түсініп, жобалау білім беру қызметінің мақсаттарын, міндеттерін тұжырымдай алады; жобалардың жіктелуін біледі; тақырыптарды таңдай алады; жобалау қызметінің кезеңдерін әзірлей алады; жобаға қатысушылар арасындағы ынтымақтастықты іске асыра алады, қарым-қатынас дағдылар мен жобалық қызметте ынтымақтастық жасай алады. Жобаны дайындау алгоритмін жүзеге асыру, электрондық ресурстарды пайдалана отырып, презентация мен қорғауды ұсынады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бастауыш мектепте қосымша білім беруді ұйымдастыру

    Пән әр түрлі танымдық ұжымдық шығармашылық іскерліктерге негізделген бастауыш мектепте қосымша білім беру бағдарламасын ашады. Студент бос уақытында бастауыш сынып оқушыларының әлеуметтік, зияткерлік мүдделерін жандандыруды, дені сау, шығармашылықпен өсіп келе жатқан тұлғаны дамытуды қамтамасыз ететін тәрбиелеу ортасын құруға қабілетті болады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби тапсырмаларды орындау үшін өзін-өзі реттеу мен рефлексияға қабілетті, жоғары деңгейдегі сыни және шығармашылық ойлау дағдыларын меңгерген.
  • Функционалдық міндеттер шеңберінде педагогикалық процесті басқаруда қабілеттерін көрсетеді, кәсіби білімді дамыту және кәсіби қызмет нәтижелері үшін жауапкершілікті сезінеді.
  • Сандық технологияларды зерттеулер мен қолдануда әдеп және құқықтық нормаларды сақтайды және біледі. Сандық ақпаратпен және деректерді қорғаумен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік шараларын қолданады, сандық ресурстарды белсенді, қауіпсіз және әдепті пайдалануға ықпал етеді.
  • Зерттеу қызметінің мақсаттарын өз бетінше қою және негіздеу, оған қол жеткізудің әдістері мен құралдарын таңдау қабілеттері мен дағдыларын көрсетеді; бастауыш сынып оқушыларының зерттеу дағдыларын қалыптастырады.
  • Бастауыш сынып оқушыларының сыни ойлауын, шығармашылық, қарым-қатынас, ынтымақтастық дағдыларын дамытуға қабілетті; бастауыш сынып оқушыларына пәндік және қосымша білім беруді жүзеге асырады; отбасы мен мектептің өзара байланысы.
  • Ұлттық білім беру жүйесінің өзекті міндеттеріне сәйкес денсаулық сақтау, тұлғаға бағытталған, сараланған, интеграцияланған, дамытушылық оқыту және құзыреттілік тәсілінің ерекшеліктері негізінде бастауыш мектептің оқу-тәрбие процесін құрастырады.
  • Критериалды бағалау жүйесін қолдана отырып, оқыту мен тәрбиелеу сапасын жақсарту үшін білім алушылардың оқу жетістіктері мен жеке ерекшеліктерін диагностикалау нәтижелерін пайдаланады.
  • Педагогикалық міндеттерді шешудің балама нұсқаларын әзірлеу, ұсыну, көшбасшылық қасиеттерін көрсету, педагогикалық процестің барлық қатысушыларымен өзара іс-қимыл жасау қабілеттері мен дағдыларын көрсетеді.
  • Әлеуметтік-мәдени әртүрлілікті ескере отырып, қарым-қатынастың әртүрлі форматтарын пайдаланады, әл-ауқатты және инклюзивті ортаны қалыптастыруда білім берудегі теңдік пен қолжетімділік қағидаларын құрметтейді, көшбасшылық қасиеттерге ие және оларды ұжымдық әлеуетті дамыту үшін қолдана алады.
  • Бастауыш сынып оқушыларын математика негіздеріне, сауаттылық, оқу, жаратылыстану, көркем шығармашылыққа қазіргі білім беру талаптарына сәйкес оқыту процесін модельдеп құрастырады, оны онлайн/офлайн оқыту жағдайында инклюзивті тәсілді ескере отырып жүзеге асырады.
Top