Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01503 Информатика мұғалімдерін даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін жоспарлау және іске асыру дағдылары бар, ІТ технологияларды оқытуға қабілетті және бағдарламалық қосымшалар мен операциялық жүйелер үшін арнайы көрсетілген бағдарламалық кодты қолдайтын мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B011 Информатика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Алгебра және геометрия
Информатиканың теориялық негіздері
Информатикадағы математика
Педагогика
Алгоритмдер және деректер құрылымы
Білім беру психологиясы
-
2 Оқу жылы
Дискретті математика және логика
Электроника негіздері
C++-те программалау
Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы
Цифрлық схемотехника
HTML және CSS тілдері
Жүйелік программалық жасақтама
Python-да программалау
Конкурстық және олимпиадалық есептер
Цифрлық құрылғылар архитектурасы және желілер
Информатика есептерін шешу тәжірибесі
-
3 Оқу жылы
Білім беру робототехникасы
Информатиканы оқыту әдістемесі
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Білім берудегі иммерсивті технологиялар
Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Компьютерлік графика негіздері
С#-та программалау
Php мен MySQL -де программалау
Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері, Қаржылық сауаттылық
Ақпараттық технологиялардың мектептік курсы
Мәліметтер қорын басқару
Бастауыш мектептің цифрлық сауаттылығы
Компьютерлік моделдеу негіздері
-
4 Оқу жылы
Ақпараттық технологиялардағы этика және қауіпсіздік
Мобильді құрылғыларды программалау
Инклюзивті білім беру ортасы
Білім берудегі 3D анимациясын әзірлеу
ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
Машиналық оқытуға кіріспе
Программалаудағы сандық әдістер
Электрондық білім беру ресурстары
Микроконтроллерді программалау
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Құқықтық және экономикалық білімді пайдалана отырып бизнесте және күнделікті өмірде сауатты шешімдер қабылдау мақсатында, негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, жеке және корпоративтік қаржыны тиімді басқару.
- Педагогика мен білім беру психологиясының теориялық негіздеріне сәйкес инклюзивті білім беру ортасын, сондай-ақ психологиялық жайлылық пен білім алуға тең қолжетімділікті ескере отырып, оқу жетістіктерін объективті және ашық бағалаудың тиісті технологияларын қолдану.
- Зерттеулерді жоспарлау және жүргізу үшін ғылыми білімді пайдалану, сондай-ақ ғылыми және кәсіби қызметке заманауи технологиялар мен инновацияларды тиімді енгізуге мүмкіндік беретін іргелі және практикалық дағдыларды, экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы негізгі ұғымдар мен ұғымдарды пайдалану бойынша білім мен дағдыларды меңгеретін болады.
- Сызықтық алгебра, дифференциалдық және интегралдық есептеу, қарапайым дифференциалдық теңдеулер әдістерін; электр, магниттік және электрондық тізбектердің негізгі параметрлерін есептеу және өлшеу дағдыларын меңгеру. Дискретті математика, логика, ықтималдық теориясының аппаратын пайдалану қабілетін көрсету, LEGO Mindstorms және Arduino UNO негізіндегі роботтарды жобалау қабілетін көрсетеді.
- Заманауи бағдарламалау тілдерінде әртүрлі есептеу құрылымдарының бағдарламалық кодтарын жаза білу, әртүрлі аспаптық орталарды салыстыру, объектіге бағытталған технология негізінде бағдарламалық өнімдерді жобалау. Бағдарламалау тілінің басқару конструкцияларын және олардың жұмыс істеу принциптерін пайдалану дағдыларын меңгеру. Бағдарламалық өнімді құрудың негізгі кезеңдерін, Алгоритмдер теориясын, бағдарламалық жасақтаманы ұйымдастыруды және оның ішкі құрылымын түсіну, алгоритмдік есептерді шеше білу. Тіл деректерінің негізгі түрлері мен құрылымдарын анықтайды.
- Ақпаратты қорғау жүйесіне қойылатын талаптарға талдау жүргізу, ақпараттық қауіпсіздікке төнетін қатерлерді анықтау, ақпаратты қорғау бойынша ұйымдастырушылық-техникалық іс-шараларды негіздеу. Компьютерде жаратылыстану есептерінің сандық әдістерін қолдана білу, кәсіби салада қолданбалы есептерді шешу үшін компьютерлік модельдеу әдістерін қолдану.
- Оқу мақсаттарын қоя білу, оқыту үшін оқу материалдарын әзірлеу және бейімдеу, оқытудың белсенді әдістемелерін пайдалану, оқу-танымдық үдерістің сапасын қамтамасыз ету үшін жаңа тәсілдер мен технологияларды пайдалану, жекелеген оқушылар мен топтар үшін сабақтарды оқыту бағдарламаларын дайындау, балалардың жасын ескере отырып, цифрлық сауаттылық, цифрлық гигиена, ақпараттық қауіпсіздік негіздерін оқыту әдістемесін меңгеру.
- Компьютерлік графика теориясының, классикалық электрондық схемалардың жұмыс принциптерінің, цифрлық схемотехниканың негіздерінің жалпы көрінісі, робототехникалық жүйелерді жобалау әдістері мен бағдарламаларды құрастыру принциптерін, оқу бағдарламалары мен жүйелерін жобалауға арналған заманауи аспаптық пакеттерді қолдану. Кескінді өңдеу, заманауи аспаптық ортада жұмыс істеу, кәсіби қызмет мәселелерін шешу үшін цифрлық ресурстарды пайдалану қабілетін көрсетеді, виртуалды және толықтырылған шындық жүйелерін, негізгі ұғымдарды қолдану саласы туралы білімі бар.
- Бағдарламалық қамтамасыз етуді орнату және баптау, компьютерлік жүйелерді пайдалану мәселелері бо йынша пайдаланушыларға ақпараттық қолдау көрсету, бағдарламалық қамтамасыз ету мәселелері бойынша техникалық және технологиялық кеңес беру, операциялық жүйелерді пайдалана отырып, кәсіби қызмет міндеттерін шешу туралы түсініктері бар, заманауи аспаптық құралдарды пайдалана отырып, мобильді қосымшаларды жобалау дағдыларын меңгеру, микропроцессорлық жүйелерді әзірлеу, деректерді талдаудың қолданбалы есептерін шешуде машиналық оқыту әдістері мен алгоритмдерін қолдану.
- Әртүрлі бағдарламалық құралдармен сайттарды бағдарламалау дағдыларын меңгеру, web-сервермен жұмыс істеу, реляциялық Дерекқордың құрылымын жобалау, белгілі бір басқару жүйесінде дерекқорды іске асыру, қажетті нәтижелерді шығару, дерекқорларды басқару үшін сұраулар, ақпаратты енгізу нысандары мен есептерді жасау.