Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M05311 Химия в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Өндірістік қызмет жағдайларында қалыптасуға және білім беру әдістерін меңгерген, жаңа жағдайларға бейімделуге қабілетті, жоғары білікті химик мамандарын іргелі ғылыми-практикалық дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M089 Химия
-
Білім беру саласы 7M05 Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика
-
Дайындық бағыты 7M053 Физикалық және химиялық ғылымдар
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Басқару психологиясы
Шетел тілі (кәсіби)
Химиядағы нейрондық желілердің негіздері
Ғылым тарихы және философиясы
Химия ғылымдарындағы интеллектуалды технологиялар
Физикалық химияның қазіргі мәселелері
Физикалық химияның теориясы мен мәселелері
Полимерлер химиясына кіріспе
Жоғары мектеп педагогикасы
Химиялық кинетиканың заманауи әдістері
Химияны оқытудағы жаңа технологиялар
Полимерлер технологиясы
Полимерлердің химиялық технологиясы
Адсорбция және кеуекті құрылым
Кеуекті материалдар
Сұйықфазалы реакциялардың кинетикасы
Оқытуды басқару және көшбасшылық
-
2 Оқу жылы
Химиядан сыни тұрғыдан ойлау технологиясын қолдану
Мұнайхимиясындағы заманауи мәселелер
Өнеркәсіптік катализ
Мұнайхимиясының каталитикалық үрдістері
Химиядан кейс-стади әдісін қолдану
Функциональды полимерлер
Электрохимияның теориялық аспектілері
Бақыланатын полимерлеу
Электрохимияның қолданбалы аспектілері
Оксидті катализаторларды қолдану
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Полимерлеу, поликонденсациялау реакциялары механизмдерінің әртүрлі типтерін, гомо- және сополимерлеудің өнеркәсіптік тәсілдерін, функционалды полимерлердің жіктелуін, олардың құрылысының ерекшеліктерін, қасиеттерін, алу тәсілдерін, полимерлеу процестерінің механизмдері мен кинетикасын ажырату.
- Адсорбцияның және беттік физика-химиялық құбылыстардың теорияларын сипаттау, оксидті катализаторларды, кеуекті материалдардың наноқұрылымын модельдеу және адсорбциялық зерттеу әдістемесін, мұнай өңдеу және мұнай химиясының негізгі процестері үшін катализаторларды алудың әдістерін білу.
- Болашақ маманның оқу-танымдық іс-әрекетін өз бетінше құрастыруға және түзетуге қабілетті белсенді, шығармашыл тұлғаны қалыптастыруда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ), химиялық тәжірибелерді модельдеу, визуализациялау және виртуалды зертханалық жұмыстарды сыни тұрғыдан талдап, креативті шешімдерді құрастыруда интелектуалды технологияларды пайдалануды меңгеру.
- Физикалық химияның, кинетиканың, электрохимияның фундаменталды негіздерін, физика-химиялық құбылыстардың заңдылықтары мен механизмдерін, кинетикалық зерттеулердегі экспериментті ұйымдастыру тәсілдерін, диффузиялы-бақыланатын реакциялардың типтерін және олардың кинетикалық ерекшеліктерін айқындау.
- Білім алушының ерекшеліктерін есепке алып, оқыту, тәрбие беру және дамыту әдістерін пайдалану, химияны оқыту процесінде педагогикалық технологияларды қолдану бойынша әдістемелік талаптарды, жоғары мектепте оқыту әдіснамасын пайдалана отырып, сыни ойлаудың құрылымдық элементтерін, атқарымын, модельдерін білу.
- Кәсіби қызметте тілді меңгеру дағдысы мен іскерлігін дамыту, ғылыми мақалалар дайындау және еркін ауызша қарым-қатынас жасау үшін шет тілінде білім берудің коммуникативтік құзыреттілігін көрсету; ғылыми білімнің генезисі, философиялық мәні және дамуы, ғылымның дамуы мен заңдылықтарының ұйымдастырылуы.