Жаңа білім беру бағдарламасы

6B08604 Су шаруашылығы және мелиорация в Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті

Пәндер

  • Инженерлік және компьютерлік графика

    Инженерлік-графикалық жұмыстардың автоматтандырудың әмбебап ортасын меңгеруге, ЕСКД талаптарын қанағаттандыратын құжаттарды ресімдеу сапасына қатысты жобалық құжаттаманы алу үшін компьютерлік графиканы студенттердің меңгеруі; қатты денені модельдеу мүмкіндіктерін; AutoCAD жүйесінде сызбаларды құру әдістемесін; конструкторлық құжаттарды рәсімдеу және орындау ережелерін оқып үйрету; сызбаларды құру және оларды сақтау, бар сызбаларды өзгерте білу, сызбаларды плоттерден немесе принтерден шығара білуді меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инженерлік гидрометрия

    Заманауи құрылғылар мен гидрометриялық қондырғылар сипатталған. Суды есепке алудың мемлекеттік жүйесімен байланысты өзен гидрометриясы мен гидрологиясының жаңа аспектілері келтірілген. Су ағынын реттеудің және оның экономикалық тиімділігін анықтаудың әртүрлі нұсқалары көрсетілген. Гидрологиялық желіні метрологиялық қамтамасыз ету бойынша ғылыми, әдістемелік және техникалық шаралар кешені қарастырылған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жоғарғы математика

    Жоғары математика курсы сызықтық және векторлық алгебра, аналитикалық геометрия, математикалық талдау, дифференциалдық теңдеулер, ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика бөлімдерін қамтитын математикалық білімнің негізі болып табылады. Математиканың теориялық негіздерін білу және практикалық есептерді шешуде тәжірибелік дағдыларын қалыптастыру негізгі және кәсіби пәндерді зерделеуге және ғылыми және техникалық облыстарда математикалық әдістерді пайдалануға қажеті болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инженерлік геодезия

    Бұрыштарды өлшеудегі геодезиялық жұмыс әдістерін ұйымдастыру тәсілдері және әдістері, қателердің негізгі көздерін талдауымен асып кетуді анықтау және өлшеу нәтижелерінің дұрыстығын бағалау қарастырылған; атуды зерттеу әдістерін және ірі көлемдегі топографиялық зерттеулерді жүргізуді, елді мекендерді абаттандырудың инженерлік әдістерін, ормандарды басқаруды, ормандарды түгендеуді, орман жоспарларын және карталарын құрастыруды, орман шаруашылығы объектілерін салуды; осы салада қолданылатын оптикалық-механикалық құрылғылар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Техникалық механика

    Бұл пән механиканың негізгі ұғымдары мен аксиомаларын зерттейді; күштер жүйесін түрлендіру жолдарын; күштердің әсерінен қатты денелердің тепе-теңдігінің шарттарын; нүктенің қозғалысын көрсету, оның жылдамдығы мен үдеуін анықтау тәсілдері; дененің ілгерілемелі, айналмалы және жазық қозғалысы, нүктенің күрделі қозғалысын үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Гидрометеорология

    Пән климатты қоршаған ортадағы ең маңызды экологиялық фактор ретінде зерттейді. Атмосфераның тіршілік ортасы ретіндегі экологиялық ерекшеліктері. Экологиялық жағдайды қалыптастырудағы климаттық режимнің рөлі, экологиялық-климаттық жағдайдағы өзгерістерді бақылау, антропогендік әсер және климаттың өзгеруімен және атмосфераның ластануымен байланысты экологиялық дағдарыстардан шығу жолдарын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Климатология және метеорология

    Пән атмосферада болып жатқан құрамды, құрылымды және процестерді, климаттың қалыптасу факторлары мен процестерін, климаттың өзгеру себептерін, климаттың принциптері мен классификацияларын, Жердің климаттарын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физика

    Курс физиканың негізгі заңдылықтарын және олардың кәсіби қызметінде туындайтын мәселелерді шешуде қолдану мүмкіндіктерін зерттеуге негізделген. Типтік есептерді шешу кезінде әртүрлі тәсілдерді қолдану, физикалық эксперимент жүргізу және өлшеу мәліметтерін математикалық өңдеу әдістемесін білуге негізделген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Химия

    Химия пәні – химияның негізгі заңдары мен түсініктерін, өзара түрлену заңдылықтарын, жалпы химиялық қасиеттерді, бейорганикалық және органикалық қосылыстардың құрылысын зерттейтін жалпы білім беретін пән. Бұл курс химияның жалпы принциптері мен әдістерін жетік меңгерген, химиялық талдау жүргізетін, химиядағы процестердің термодинамикалық ықтималдығын және оларды оқыту саласында практикалық қолдануды меңгерген мамандарды дайындауға бағытталған, сонымен қатар пән химияның әртүрлі бөлімдері мен салалары жөнінде студенттердің кең білімдерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гидравлика

    Пән келесі негізгі сұрақтарды қамтиды: қозғалатын сұйықтықта әрекет ететін күштер, "Идеалды сұйықтық" ұғымы, сұйықтықтың физикалық қасиеттері, гидростатика, сұйықтық тепе-теңдігінің дифференциалдық теңдеуі (Эйлер теңдеуі), гидростатиканың негізгі теңдеуі, абсолютті, артық және вакуумдық қысым, гидростатикалық парадокс, сұйықтықтың еркін бағытталған бетке қысым күші.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жасанды интеллект негіздері

    Пән жасанды интеллекттің (ЖИ) негізгі ұғымдарымен, тарихымен және негізгі бағыттарымен таныстырады. Интеллектуалды жүйелерді құрудың әртүрлі әдістерін, соның ішінде машиналық оқытуды, терең оқытуды, табиғи тілді өңдеуді және компьютерлік көруді қарастырады және жасанды интеллекттің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыруға үйрету, қаржылық қызметтерді тұтынушылардың құқықтары мен мүдделерін қорғаудың тиімді тәсілдері, қаржылық өнімдер мен қызметтерді пайдалану тәртібін білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік

    Пән студенттерде кәсіпкерлік қызмет негіздерін түсінуді қалыптастыруға, табысты бизнес үшін негізгі дағдылар мен құзыреттерді дамытуға бағытталған. Курстың мақсаты студенттерді кәсіпкерліктің негізгі аспектілерімен таныстыру, соның ішінде бизнес-идеяны қалыптастыру және оның нәтижесінде бизнес-жоспар құру. Курс барысында студенттер бизнес-жоспарларды әзірлеу және талдау, кәсіпкерлік жобаны басқарудың стратегиялық және тактикалық тәсілдерін қолдану, бизнес мәселелерін тиімді шешу дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулердің негіздері

    Осы пән бойынша студенттер ғылыми зерттеулердің негізгі тәсілдерін, соның ішінде зерттеу тақырыбын таңдауды, гипотезаны әзірлеуді, деректерді жинау әдістерін таңдауды және нәтижелерді талдауды үйренеді. Олар сондай-ақ деректерді талдауға және зерттеу нәтижелерінен қорытынды жасауға көмектесетін статистика мен эксперименттік зерттеулердің негіздерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика

    «Экономика» пәні жеке адамдардың, жекелеген кәсіпорындардың және мемлекеттің экономикалық қызметі жүзеге асырылатын қоғамның экономикалық өмірі туралы негізгі білімді меңгеруге бағытталған. Пән студенттердің экономикалық ой-өрісін дамытуға және шектеулі табиғи ресурстар жағдайында ұтымды шешім қабылдауға ықпал етеді. Пән экономиканың жұмыс істеуі туралы алған білімдерін мамандық таңдауда және одан әрі білім алуда бағдарлау үшін пайдалануға дайындығын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жер гидрологиясы

    Пән табиғаттағы су айналымы мен су балансының, өзен жүйесінің, қоректену факторларының және өзен ағынының режимінің негізгі ұғымдарын зерттейді, су эрозиясы, су ағынының болжамдары, гидромелиорациялық жүйелерді жобалау кезіндегі гидрологиялық есептеулердің принциптері мен әдістері туралы ақпарат береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Экология және тұрақты даму

    Барлық табиғат қорғау іс-шараларының, оның ішінде адамның экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету, оның денсаулығын сақтау жөніндегі іс-шаралардың теориялық негізі болып табылатын экологиялық білім негіздерін қалыптастыру, сананы экологияландыру және экологиялық мәдениетті тәрбиелеу, болашақ маманға экологиялық білімді жан-жақты қалыптастыру сонымен қатар қоғамның экологиялық дағдарыстан шығуына және орнықты даму жолында қозғалысқа жәрдемдесуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Азаматтық құқық

    Азаматтық құқық құқықтағы салалық ғылымдардың ең маңызды саласы. Азаматтық құқықтың мәні азаматтық заңнаманың нарықтық экономикаға зор әсерімен анықталады. Пәнді оқу барысында студент азаматтық құқық түсінігі, қайнар көздері, қағидалары, азаматтық құқықтық қатынас элементтері, жеке тұлға, заңды тұлға, кәсіпкерлік түсінігі, шарт, мәміле, міндеттеме түсінігі, оны орындауды қамтамасыз ету әдістері, интеллектуалдық меншік, мұрагерлік құқық туралы мәліметтер алып шығады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі

    Курс қауіпсіздіктің кәсіби мәдениетін қалыптастырады және алған білімдерінің жиынтығын кәсіби қызметте қолдану, кәсіби қызмет саласындағы қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін біліктілік пен дағдылар қабілеттілігі түсініледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Бакалаврларда құқықтық сауатты ойлауды дамыту, практикалық міндеттерді шешудегі ғылымның рөлі туралы мағыналы түсінік қалыптастыру, теориялық білімді бекіту, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күресте практикалық дағдыларды игеру. Курстың негізгі мәселелері сыбайлас жемқорлық құбылысын зерттеудің заманауи тәсілдерін зерттеуге арналған. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы тәжірибеде халықаралық құқық пен қазақстандық заңнаманы қалыптастыру және қолдану мәселелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Геология және гидрогеология

    Пән жер қыртысының құрылымы мен жай-күйін құрамы мен қасиеттерін, эндогендік және экзогендік геологиялық процестерді, минералдар мен тау жыныстарының түрлерін, олардағы су түрлерін зерттейді, жер асты суларының қозғалыс заңдары, шығу тегі, режимі мен тепе-теңдігі туралы ақпарат береді, гидрогеологиялық бақылау және гидротехникалық құрылыс

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Негіздер және іргетастар

    Пән топырақтың пайда болуы, олардың физикалық және механикалық қасиеттері туралы; құрылымдар негіздерінің топырақ бағанының кернеулі деформацияланған күйі туралы; негіздер мен іргетастарды жобалаудың негізгі ережелері туралы; Іргетастардың тереңдігі мен құрылымдық формаларының мақсаты туралы; іргетастарды есептеу және жобалау туралы; негіздер мен іргетастарды шекті күйлер бойынша жобалау негіздері туралы, іргетастар туралы мәліметтер береді ашық шұңқырларда салынған Іргетастардың шөгінділерін есептеу әдістемесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топырақтану және егіншілік

    Пән топырақ түзілу, топырақтың негізгі қасиеттерін қалыптастыру және олардың Қазақстан аумағында таралуы аспектілерін, топырақтың өнімділік қабілетін арттыру жолдарын, агротехнологиялық тәсілдердің құрамын және ауыл шаруашылығы дақылдарын өсіру тәсілдерінің жүйесін, өсімдік шаруашылығы технологиясын, су тапшылығы жағдайында жер - су ресурстарын пайдалануды жетілдіру жөніндегі міндеттерді қарайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инженерлік конструкциялар

    Пән инженерлік конструкциялар, құрылыстар және олардың бөліктері туралы жалпы мәліметтер береді (жылжымалы немесе қозғалмайтын; инженерлік конструкциялардың мөлшерін анықтау бойынша есептеулер жүргізу әдістемесі беріледі; олардың беріктігі, тұрақтылығы, төзімділігі, жарыққа төзімділігі және деформациялары, әртүрлі жүктемелер мен әсерлерді қабылдау бойынша есептеулер; болаттан, алюминийден, бетоннан жасалған Инженерлік конструкциялар туралы мәліметтер беріледі, темірбетон, тас, пластмасса; гидротехникалық және мелиорациялық Құрылыста қолданылатын бетон, темірбетон және металл конструкциялар туралы; ағаш конструкциялар туралы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топырақ механикасы

    Пән топырақтың түрлері, топырақтың шығу тегі, құрамы және құрылымы туралы білім береді; топырақтың қатты бөлшектерінің қасиеттері туралы; топырақтың сұйық компоненті туралы; топырақтың газдық құрамдас бөлігі туралы; топырақ құрылымы туралы. Топырақтардың классификациясы және олардың сипаттамалары; табиғи тасты топырақтар туралы мәліметтер; табиғи дисперсті топырақтар туралы; топырақтың негізгі сипаттамаларын және оның анықтаушы қасиеттерін; топырақ қасиеттерін зертханалық және далалық жағдайда анықтау; іргетастардың беріктігі мен тұрақтылығы туралы білім береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Су ресурстарын кешенді пайдалану

    Бұл курста негізгі су тұтынушылар, олардың ерекшеліктері, су көздеріне деген талаптары мен басқа да су пайдаланушыларға тигізетін әсері қарастырылған. Сушаруашылық тепе-теңдігін түзу, сушаруашылық және су-энергетикалық есептеулерді жүргізу әдістері келтірілген. Сушаруашылық кешенін құру және оны экономикалық негіздеу мен басқару талқыланған. Сонымен қатар су ресурстарын ластану мен сарқылудан қорғау мәселелері қарастыралады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Суару және мелиорация

    Пән әртүрлі инженерлік-техникалық іс-шараларды жүргізу арқылы табиғи су тапшылығы бар жерлерге су берудің негізгі әдістерін зерделейді, гидротехникалық, химиялық, агроорман мелиорациялық және агротехникалық іс-шараларды жүргізу арқылы жерді түбегейлі жақсарту жолдары туралы мәліметтер береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Гидротехникадағы компьютерлік модельдеу

    Пән студенттерді гидротехникада компьютерлік модельдеуге арналған Corel Draw және Photo Shop бағдарламаларының негіздерімен таныстырады және сызбаларды, кескіндерді, сызықтарды құру, мәтінді құру, пішімдеу және өңдеу бойынша жұмыс дағдыларын қалыптастырады. Қабатпен жұмыс. Түстер мен сызық түрлері жүктелуде.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Сорап және сорап станциялары

    Сорғылар, сорғы қондырғылары және сорғы станциялары туралы жалпы ақпаратты оқу; қалақшалы сорғыларды ерекше егжей-тегжейлі қарастыру; болашақ маманға «сорғы станциясының гидроагрегаты» түсінігін ашу, оның құрамын құрайтын элементтерді бөлшектеу, суарудағы сорғы станцияларының гидроагрегаттарының сұлбаларын, әр түрлі қабылдағыштары бар дренаждық жүйелерді және сумен қамтамасыз ету әдістерін үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Гидротехникалық құрылымдардың элементтерін жобалаудың автоматтандырылған жүйесі

    Курс гидротехникалық құрылымдарды жобалау және талдау үшін заманауи бағдарламаларды қолдануға үйретеді. Бағдарлама бөгеттер, дамбалар және су тастағыштар сияқты құрылымдардың сенімділігі мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін қажетті модельдеу, есептеу және бейнелеу әдістерін зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Гидрокүштік қондырғылар

    Бұл пән шаруашылық-ауыз сумен қамтамасыз ету үшін және суармалы жерлердегі ауылшаруашылық дақылдарын суару үшін мелиоративтік жүйеде сумен қамтамасыз ету үшін қолданылатын сорғылар, сорғы қондырғылары, сорғы станциялары туралы үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мелиоративтік және құрылыстық машиналар

    Мелиоративтік және құрылыстық машиналардың жіктелуі, мақсаты, құрылысы, техникалық сипаттамасы туралы теориялық білімді, Мелиоративтік және құрылыстық машиналарды жобалау және құрастыру бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ауыл шаруашылығын сумен қамтамасыз ету және жайылымдарды суландыру

    Пән ауыл шаруашылығы сумен жабдықтау негіздері және жайылымдарды суландыру туралы; Ауыл шаруашылығы сумен жабдықтау жүйесі мен схемалары туралы; су көтергіш жабдықтар туралы; су құбырларының құрылыстары мен сыртқы желілері туралы; жайылымдарды суландырудың неғұрлым тиімді жүйелері туралы; су тапшылығының алдын алу жөніндегі шаралар және су ресурстарын пайдаланудың қазіргі жағдайы туралы мәліметтер береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Су алу тораптары

    Пән су қабылдайтын су тораптары туралы жалпы мәліметтерді зерделейді. Өзеннің бөгетсіз су қабылдағыштары, өзеннің бөгеттік су қабылдағыштары, бүйірлік су қабылдағыштар, фронтальды су қабылдағыштар, түбіндегі торлы су қабылдағыштар сияқты су қабылдағыш су тораптарының жіктелуін, сондай-ақ өзендердегі су қабылдағыш су тораптары мен су тораптарына қойылатын талаптарды қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Гидротехникалық құрылымдар

    Пәнді оқытудың мақсаты мелиорациялық желіде гидротехникалық құрылымдарды жобалау және есептеу үшін кәсіби дағдыларды қалыптастыру, су жинағыш құрылымдар мен су қоймаларын модельдеу, салу және су қоймалардағы су алу тораптарын пайдалану дағдыларын беру болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Өзен су тораптарын салу

    Пән бас су қабылдағыш құрылымдардың жұмыстарын өндіру технологиясы туралы мәліметтерді; тұйық құбырларды орналастыру бойынша; арналар-науалар; гидрометриялық құрылғылар туралы мәліметтер; жол желісі туралы; су қоймасы туралы, реттеуші және қорғаныс құрылыстары туралы; топырақ материалдарының карьерлері туралы, толтырғыштар мен цемент қоймалары туралы мәліметтер береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мелиоративтік жүйелерді жобалау

    Пәннің мазмұны мелиоративтік жүйелерді тиімді жобалау, су шаруашылығын жобалаудың негізгі мәселелерін ғылыми-шығармашылық тұрғыдан шешу, су шаруашылығы объектілерін дұрыс жобалау, Қазақстан Республикасының су қорларын жоспарлау және бағалай білу, суармалы алқаптардың мелиоративтік ресурстарын сақтау, мелиоративтік шаралардың экономикалық тиімділігін анықтау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жерді баптау және қорғау

    Пәннің агротехникалық және мелиоративтік нормалар мен жерлерді қорғауға және мелиорациялауға бағытталған талаптарды тәжірибеге енгізу үшін қолданбалы маңызы бар. Пәнді меңгеру студенттерге олардың әрі қарайғы іс-әрекетіне жеткілікті қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға көмектеседі және агрономиялық ғылым саласындағы жаңа білімді өз бетінше меңгеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Гидромелиоративтік жүйелерді автоматтандыру және цифрландыру

    Пән гидротехникалық құрылыстарды автоматтандыру мәселелерін, автоматиканың негізгі элементтері мен құрылғыларын; басқарылатын гидротехникалық құрылымдарды автоматтандыру мен диспетчерлеудің техникалық құралдарын; су жинау тораптарын, сорғы станциялары мен су тарату тораптарын автоматтандыру; гидротехникалық құрылыстардағы суды өлшеу мен есепке алуды автоматтандыру туралы мәселелерді зерделейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Аграрлық экономика

    Курста экономиканың аграрлық секторын қалыптастыру мен дамытудың объективті алғышарттары, сондай-ақ, макро, мезо және микро деңгейдегі агробизнестің экономикалық тетіктері, бәсекеге қабілетті ауыл шаруашылығы өнімін өндіру процесінде аграрлық сектордың түрлі ресурстарын пайдалану және ұйымдастыру зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ауыл шаруашылығындағы суды тиімді пайдалану технологиялары

    Пән суды есепке алу жүйесін жетілдіру, суаруға коллекторлық-дренаждық суларды пайдалану, суарудың озық техникасы мен технологиясын енгізу, топырақтың құнарлылығын арттыратын агротехникалық тәсілдерді қолдану, су бөлуді ұйымдастыру мен технологиясын жетілдіру, суарудың озық технологияларын енгізу, түзілетін төгінділерді пайдалану, сараланған су беру мәселелерін зерделейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Гидромелиоративтік құрылымдар мен жүйелерді пайдалану

    Пән су шаруашылығы жүйелерінің дұрыс жұмыс істеуінің негізгі техникалық шарттары туралы; бас су жинау құрылыстарын пайдалану туралы; сорғы станциялары туралы; желілік құрылыстар туралы: арналар, науа құрылыстары, гидрометриялық құрылғылар туралы; су қоймасының, қорғау-реттеу құрылыстарының жұмысы туралы, жөндеу жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу туралы, пайдалану қызметін ұйымдастыру туралы мәліметтер береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Тұзды жерлерді жуу технологиялары

    Пән тұзды топырақтардың сипаттамасын, оларды мелиорациялаудың негізгі әдістерін, тұзды және тұзды топырақты талдау әдістерін, топырақтағы суда еритін тұздардың қорын анықтау үшін топырақтың су сорғыштарын, олардың тұздану дәрежесі мен химиясын, тұзды жерлерді шаю бойынша ұсыныстарды зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Су ресурстарын басқару

    Пән тұрақты даму контекстінде су ресурстарын басқарудың қазіргі жағдайын, су ресурстарын кешенді басқару тұжырымдамасын, Қазақстан жағдайлары үшін су ресурстарын кешенді басқаруды енгізудің негіздемесін, су ресурстарын басқарудың заңнамалық негіздерін, ұлттық су саясаты және су ресурстарын басқарудың ұлттық стратегиясы, су ресурстарын кешенді басқарудың негізгі стратегиялық қағидасы, бассейндік кеңестердің жұмыс істеуі, су ресурстарын кешенді басқару процесін ақпараттық қамтамасыз ету, халықаралық ынтымақтастық және трансшекаралық су объектілерін басқаруды жетілдіру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Су кадастры

    Пән мемлекет меншігіндегі су объектілері, Қазақстан Республикасының субъектілерінің, муниципалитеттердің, жеке және заңды тұлғалардың және жеке кәсіпкерлердің мүлкі туралы, су объектілерін пайдалану туралы, өзен бассейндері туралы құжатталған мәліметтердің жүйеленген жиынтығына және бассейндік аудандарға арналған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Академиялық адалдықтың негізгі принциптері мен мәдениеттерін, табиғи ғылыми пәндер саласындағы этикалық және құқықтық нормаларды анықтау. Инклюзивті білім беру жағдайында студенттерге психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастыру құзыреттілігін дамыту.
  • Техникалық ғылымдардың іргелі негіздерін түсіндіру: математика, физика, химия, геодезия, Техникалық механика, инженерлік және компьютерлік графика, өлшеу құралдарын қолдана отырып, су көздерінде гидрометриялық жұмыстар жүргізу, Су шаруашылығы мен жерді мелиорациялау үшін есептеулер жүргізу.
  • Гидравлика, геология және гидрогеология, климатология және метеорология, жер гидрологиясы, су ресурстарын басқару есептері үшін кәсіби деңгейде инженерлік негіздері туралы білімі бар шешімдерді дәлелдеу.
  • Су шаруашылығы мен жерді мелиорациялау құрылыстарын жобалау барысында ғылыми зерттеу әдістерін, нормативтік-техникалық және құқықтық негіздерді, құрылыстарды автоматтандырылған жобалау жүйесін, компьютерлік модельдеуді және жасанды интеллект негіздерін қолдану.
  • Су шаруашылығы жүйелерінің гидротехникалық құрылыстарын жобалаудың теориялық және практикалық білімдерін, заманауи құрылыс материалдары мен инженерлік конструкцияларды және гидротехникалық құрылыстарды автоматтандырылған жобалаудың заманауи жүйесін қолдану және топырақ механикасын талдау және гидротехникалық құрылыстарды салу және оларды пайдалану (пайдалану) кезінде техникалық бақылауды жүзеге асырады.
  • Су кадастрын, гидротехникалық құрылыстарды, өзен су алу жүйелерін салу әдістерін, мелиоративтік жүйелерді жобалауды, суды пайдалануды және ауыл шаруашылығын сумен қамтамасыз ету және жайылымдарды суару негіздерін білу арқылы су ресурстарын кешенді пайдалануды бағалау.
  • Әр түрлі типтегі сорғылардың дизайны мен жұмыс принципін, қолдану аясын ажыратыңыз, олардың техникалық сипаттамалары мен жұмыс режимін бағалаңыз.
  • Топырақтану, егіншілік, мелиорация және қорғау, ирригация және мелиорацияға арналған мелиоративтік және құрылыс машиналары туралы білімдерін көрсету.
  • Ауыл шаруашылығында суды ұтымды пайдалану технологияларын, сортаң жерлерді жуудың заманауи технологияларын таңдау, су шаруашылығы жүйелерінің тиімді жұмысын қамтамасыз ететін суару жүйелері мен гидротехникалық құрылыстар мен жүйелерді салу, реконструкциялау және жөндеу бойынша жұмыстарды ұйымдастыру және жоспарлау.
  • Су шаруашылығы жүйелерін жобалау және пайдалану кезінде ирригациялық жүйелерді автоматтандыру мен цифрландырудың заманауи технологияларын ұсыну.
  • Суармалы алқапта суару мен мелиорацияның заманауи әдістерін ұсыныңыз.
  • Аграрлық экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық бойынша білімдерін көрсете отырып, барлық су пайдаланушылар мен су тұтынушылардың мүдделерін және тұрақты даму қағидаттарын ескере отырып, өзендердің су ресурстарын тиімді басқару бойынша шаралар ұсыну.
Top