Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B06110 Информатика в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Мамандыққа кіріспе

    Мақсаты: студенттерді ақпараттық қоғам түсінігімен және құрылымымен, ақпаратты беру тәсілдерімен, дербес компьютер құрылғыларының жұмыс істеу принциптерімен және ұйымдастыруымен таныстыру. Мазмұны: информатиканың даму заңдылықтары қарастырылады, информатиканың өндіріспен байланысы, информатиканың дамуы мен басқа ғылымдардың дамуы арасындағы байланыс, эмпирикалық және теориялық деңгейдегі танымның негізгі әдістері сипатталады, талдау және бағалау информатиканың қазіргі мәселелері мен даму перспективалары келтіріліп, информатика кафедрасының ғылыми-зерттеу жұмыстарының бағыттары қарастырылды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Академиялық жазу негіздері

    Мақсаты: кәсіби қызметте қолданылатын академиялық мазмұн мен құжаттарды жобалау және құру ережелерін меңгеру. Мазмұны: Ғылыми баяндамалар, мақалалар мен тезистер, корреспонденциялар мен келісім-шарттар, сондай-ақ ғылыми жұмыстар мен эсселер жаза білу. Тәжірибеден ерекшеліктер мен мысалдар зерттеледі. Баспа басылымдары мен электронды ресурстарды қарау, сонымен қатар өз қолжазбасын қорғау тәжірибесі жинақталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Алгоритмдеу және бағдарламалау

    Мақсаты: студенттерді қолданбалы есептерді шешу әдістерімен және оларды бағдарламалау тілінде жүзеге асырумен таныстыру. Мазмұны: Бағдарламалау парадигмалары. Бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің жалпы принциптері. Императивті программалаудың негізгі түсініктері. Си тілінде программалау негіздері. Си тіліндегі массивтер. Жолдар және оларды өңдеу. Көрсеткіштер және динамикалық жады. Си тіліндегі құрылымдық деректер типтері. Анықтамалық және ағаш деректер түрлері. Си тілінде енгізу/шығаруды ұйымдастыру. Ағындар. Файлдар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Робототехника негіздері

    Мақсаты: болашақ бакалавр-инженердің табысты кәсіби қызметін қамтамасыз ететін кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Робототехникаға кіріспе. Робототехниканың тарихы, қазіргі жағдайы және даму перспективалары. Робототехниканың басқа ғылымдармен байланысы. Қолдану салалары бойынша робототехниканың жіктелуі. Робототехникалық жобалар және олардың түрлері. Технопарктер мен Кванториумдар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Python тілінде бағдарламалау

    Мақсаты: Python бағдарламалау тілінің мүмкіндіктерін зерттеу, Мазмұны: Python тіліне кіріспе. Негізгі енгізу-шығару операторлары. Айнымалылар және тұрақтылар. Деректер түрлері. Шарт операторлары. Цикл операторлары. Python тіліндегі функциялар. Рекурсия. Тізімдер. Массивтер. Кортеждер. Кортеждер мен тізімдер арасындағы айырмашылық. Python тіліндегі графикалық пайдаланушы интерфейсі. Графикалық интерфейске арналған кітапханалар. Файлдармен жұмыс. Python бағдарламалау тілінде интернет ресурстарын пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Кибернетика және робот техникасы

    Мақсаты: білім алушылардың зерттеу, қолданбалы, конструкторлық қабілеттерін дамытуға, басқару туралы ғылым саласындағы білімдерін тереңдетуге және кеңейтуге, рационализация мен өнертабысқа ұмтылуға, кибернетикалық құрылғылар мен аспаптардың конструкцияларымен және әрекет ету принципімен танысуға, оларды өзінің еңбек қызметінде қолдануға ықпал ету. Мазмұны: Кибернетиканың шығу тарихы, философиялық аспектілері, жасанды интеллект негізі, кибернетиканың негізгі ұғымдары мен бөлімдері, кибернетикалық жүйе , робот техникасы туралы мағлұматтар, робот техникасының даму тарихы мен болашағы, қолдану салалары робот техникасын зерттеуге арналған жабдықтар, робот техникасының құрылысы, робот техникасының басқару құрылғысы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Arduina тілінде бағдарламалау

    Мақсаты: Arduino модулін бағдарламалау негіздерін меңгеру, инженерлік жүйелерді әзірлеу және құру бойынша маманның кәсіби дағдыға дейінгі дағдыларын меңгеру. Мазмұны: Электроника туралы негізгі түсініктер. Arduino микроконтроллерін бағдарламалау негіздері. Электрониканы кибернетикалық және енгізілген жүйелерде қолдану. Мобильді платформаның дизайны. Қорытынды жобаны қорғау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, жеке тұлғаның берік моральдық негіздерін, азаматтықты, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың тұрақты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Құқықтық нигилизмді жеңу, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында студенттердің құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа саналы қабылдауды, көзқарасты қалыптастыру. Сыбайлас мінез-құлықтан моральдық бас тарту, бұзылған мораль, этика. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұру үшін қажетті дағдыларды меңгеру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын құру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы үгіт-насихат, заңдылық, заңды құрметтеу идеяларын тарату. Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығынды сезінуге, өз ұстанымын орынды қорғай білуге, сыбайлас жемқорлық көріністерін жеңу жолдарын іздеуге бағытталған іс-шаралар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мұхтартану

    Мақсаты: Әдебиет тарихы, ұлтжандылық және мәдени-рухани ұстанымы аясында М.Әуезов шығармашылығы туралы тарихи, әдеби түсінік қалыптастыру. Көркем ой-өрісін, өз бетімен ізденушілік әрекет дағдыларын дамыту. Мазмұны: М.Әуезовтің өмірі мен шығармашылық жолы Семей, Ташкент, Санкт-Петербург кезеңдері. М.Әуезовтің «Шолпан», «Абай» журналдарындағы қызметі. Публицистика М.Әуезов. «Қорғансыздың күні», «Қыр сүреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек» әңгімелеріне, Еңлік-Кебек пьесасына және «Қылы заман» әңгімелеріне, «Абай жолы» повестеріне көркемдік шолу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мультимедиа және интернет технология

    Мақсаты: компьютерлік желілер мен Интернеттің жұмыс істеу мүмкіндіктері мен принциптері туралы білім мен түсініктер жиынтығын қалыптастыру; әртүрлі мультимедиялық форматтарда ұсынылған біртұтас гетерогенді ақпаратты ұйымдастыру әдістері және осы деректермен адамның белсенді әрекеттесуін қамтамасыз ету мүмкіндіктері туралы білімді жүйелеу; Мазмұны: Интернет технология және ақпараттық ресурс ретінде. Ақпараттық ресурстарды құру құралдарын қарастыру. HTML тілі интернет-ақпараттық ресурстарды құру құралы ретінде. JavaScript тілі (VBScript) интерактивті ресурстарды құру құралы ретінде. Мультимедиа құрал және технология ретінде. Компьютерлік графиканың негізгі түрлері мен түрлері. Сандық бейне және аудио ақпарат.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • C++ бағдарламалау тілі

    Мақсаты: алгоритмдерді құру, жоғары деңгейлі бағдарламалау тілінде бағдарламалар жазу, есептерді шешуге дайындау, жөндеу және нәтижелерді алу бойынша білім мен дағдыларды меңгеру. Мазмұны: С++ тілінің жалпы сипаттамасы. Операторлар. Шартты сөйлемдер. Цикл операторлары. Массивтер. Құрылымдар мен бірлестіктер. Функциялар. Жолдар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Алгебра және геометрия

    Мақсаты: Студенттерді жоғары алгебра және аналитикалық геометрияның негізгі ұғымдарымен, информатика студенттері арнайы курстарды оқу кезінде оқу процесінде білуі қажет негізгі математикалық әдістермен таныстыру. Мазмұны: Детерминанттар теориясы. Векторлық есептеу. Аффиндік және декарттық координаталар жүйесі. Жазықтықтағы нүктелер мен түзулердің геометриясы. Екінші ретті қисықтар. Кеңістіктегі нүктелер, түзулер және жазықтықтар. Екінші ретті беттер. Матрицалық алгебра және қолданбалар. n-белгісіз теңдеулер жүйесі. Сызықтық кеңістіктер. Сызықтық түрлендірулер. Квадраттық формалар. Алгебра туралы түсініктер. Күрделі сандардың өрісі. Көпмүшелердің сақинасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары деңгейлі бағдарламалау тілдері

    Мақсаты: Ең қарапайым мысалдарды орындау арқылы алгоритмдер мен деректер құрылымы туралы түсінік қалыптастыру. Бағдарламадағы алгоритмдердің орындалуын, іске асыру және іске қосу әдістерін көрсету. Мазмұны: Алгоритм туралы түсінік, оның орындаушылары. Алгоритмдерді бейнелеу тәсілдері. Алгоритмдердің түрлері мен қасиеттері. Элементарлы негізгі басқару құрылымдары: реттілік, тармақталу, әртүрлі циклдар (алғы шартпен, кейінгі шартпен, параметрлік). Деректер түрлері және құрылымдары. Мәліметтер құрылымы түсінігі мен алгоритм арасындағы байланыс. Мәліметтер құрылымдарының классификациясы. Қарапайым негізгі құрылымдар. Статикалық деректер құрылымдары. Бір өлшемді массивтер, көрсеткіштер және жолдармен жұмыс. Көпөлшемді массивтер мен көрсеткіштер. Алгоритмдерді құрастыру әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Мақсаты: шет тілінде коммуникативті дағдыларды қалыптастыру және дамыту, сонымен қатар кәсіби қызметте және іскерлік қарым-қатынасты құруда қажетті тілдік оқыту. Мазмұны: Пән информатиканың негізгі ұғымдары мен терминдерін, ағылшын тіліндегі информатика курсының мазмұнын; мамандық бойынша әдебиеттерді аннотациялау, жинақтау және аудару әдістері; информатика сабағында арнайы кәсіби-бағдарланған материалды пайдалану талқыланады; ағылшын тіліндегі мәтіндерге талдау жүргізіледі; кәсіби қызметте ағылшын тілін қолдану мысалдары келтірілген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Мақсаты: қазақ (орыс) тілін әлеуметтік-мәдени, кәсіби салада және қоғамдық өмірде қолдана отырып, коммуникативті құзыреттіліктерін қалыптастыру, академиялық мәтіндер жазу қабілетін арттыру. Мазмұны: А1, А2, В1, В2-1, В2-2 (В2, С1 орыс) деңгейлері халықаралық стандарттағы коммуникацияның сфераларынан, тақырыптарынан, ішкі тақырыптарынан және типтік жағдаяттарынан тұратын когнитивтік-лингвомәдени кешен түрінде ұсынылған: , әлеуметтік-мәдени, тәрбиелік және кәсіби, үлгіленген түрлері: ауызша және жазбаша қарым-қатынас, жазбаша сөйлеу жұмыстары, тыңдалым. Білім беру бағдарламасы бойынша мәтіндердегі тілдік материалды түсінгенін көрсету, терминологияны білу және сын тұрғысынан ойлауды дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Абайтану

    Мақсаты: А.Құнанбаевтың шығармасы бойынша «Қазақстан» жобасында «ұлттық кодты» сақтау. Мазмұны: Қазақстан тарихына және 19-20 ғасырлардағы қазақ әдебиетіне тарихи шолу. XX-XXI ғасырлардағы Абай мұрасының зерттелуі. Абай шығармашылы-ғының хронологиясы. Абай – ұлы ақын, этнограф, қазақ жазба әдебиетінің негізін салушы. Абай – «Қарамола жарғылары» Заңдар жинағын құрастырушы, қоғамдық маңызы. Абай – ойшыл, дінтанушы, философ. Абайдың білім мен ғылымдағы орны, «Тұтас адам» концепциясы. Абайдың «Қара сөздері», М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясы. Қ.Тоқаев «Абай және ХХІ ғасырдағы Қазақстан», рөлі, маңызы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мультимедиялық технологияның негіздері

    Мақсаты: мультимедиялық аппараттық құралдардың конфигурациялары, мультимедиялық бағдарламалық қамтамасыз ету, мультимедиялық өнімдерді құру кезеңдері мен технологиялары туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Мультимедиялық технологиямен таныстыру. Графикалық кескіндерді қысу. Дыбыстық деректерді қысу. Сандық бейне сигналды қысу, H.264 стандарты. Сандық және аналогтық сигналдардың интерфейстері және коммутациялары. HDTV стандарттары (HDTV). Интернет арқылы бейне тасымалдау: әдістер мен технологиялар. Internet/Intranet қолданбаларын әзірлеу, пайдалану және қызмет көрсету құралдары. Web – дизайн негіздері. Медиа аппараттық құрал.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жасанды интеллект негіздері

    Мақсаты – AI-Sana бағдарламасының басымдықтарын ескере отырып, жасанды интеллект құралдары мен әдістерін практикалық қолдану және білімді пайдалану саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Жасанды интеллектке (AI) кіріспе. Практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту: AI құралдарын қолдану; үлкен тілдік модельдермен (LLM) жұмыс істеу; кодсыз жасанды интеллект платформаларын пайдалану; генеративті жасанды интеллект құралдары; кескінді тану; табиғи тілді өңдеу (NLP); AI көмегімен деректерді визуализациялау. Әртүрлі салаларда AI қолдану туралы түсінікке ие болу; AI-sana бағдарламасының тәсілдерін интеграциялау арқылы AI әлеуетін ашу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экожүйе және құқық

    Мақсаты: Экономика, құқық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экология және өмір қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеу әдістері салаларында кіріктірілген білімдерді қалыптастыру. Мазмұны: Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері. Инклюзия халықаралық заңнаманың стратегиясы болып табылады. Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара әрекеттесу негіздері, экожүйелер мен биосфера өнімділігі. Шектеулі ресурстар жағдайында кәсіпкерлік қызмет, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам өмірінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Қазақ заңдарын, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу және сақтау, қоғамдық прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеу. Ғылыми зерттеу әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік жүйелер мен желілер

    Мақсаты: компьютерлік желілердің аппараттық және бағдарламалық құралдарын пайдаланудың теориялық негіздерін, құрылыс принциптерін, жұмыс істеуін ұйымдастыру мен мүмкіндіктерін, олардың негізгі түйіндері мен буындарының құрылыс принциптерін, сипаттамалары мен жұмыс режимдерін зерттеу. Мазмұны: Компьютерлік желілер. Негізгі ұғымдар. Компьютерлік желілердің классификациясы. Желілік модель туралы түсінік. OSI желісінің моделі. Протокол туралы түсінік. Әртүрлі деңгейдегі хаттамалардың жұмыс істеу принциптері. Байланыс желілерінің құрамы мен сипаттамалары. Кабельдердің түрлері мен сипаттамалары. Кабельдік стандарттар. Кабельдердің сипаттамаларын зерттеу. Ethernet: бұралған жұпта, коаксиалды (қалың және жұқа) кабельде. Физикалық деңгейде мәліметтерді беру әдістері. аналогтық модуляция. Байланыс деңгейінің протоколдары. Сілтеме қабатын беру әдістері. Ауыстыру әдістері. Желіні және өзара байланысты ұйымдастыруға арналған негізгі құрылғылар. Брандмауэр. Көпір. Ауыстыру. Интернет қызметтері. Негізгі ұғымдар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Есептеу жүйелері мен желілерінің архитектурасы

    Мақсаты: Студенттерді ақпараттық технология саласында қажетті техникалық, алгоритмдік, бағдарламалық және технологиялық шешімдерді таңдай алатындай, олардың қызмет ету принциптерін түсіндіре алатындай және дұрыс пайдалана алатындай деңгейде теориялық және практикалық дайындығы. Мазмұны: Есептеу жүйелерінің архитектурасына кіріспе. Әртүрлі кластағы компьютерлердің негізгі сипаттамалары, қолдану салалары. Процессордың функционалдық және құрылымдық ұйымдастырылуы. Есте сақтауды ұйымдастыру. Кіріс пен шығыстың функционалдық және құрылымдық ұйымдастырылуы. Шинаны ұйымдастыру. Енгізу – шығаруды ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық талдау

    Мақсаты: математикалық талдау бастаулары туралы түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: Тізбек пен функцияның шегін, функцияның туындысының геометриялық және физикалық мағынасын, бір айнымалы функцияны дифференциалдау. Әртүрлі функцияларды саралау әдістерін меңгеру математикалық талдауды және басқа математикалық пәндерді одан әрі зерттеу үшін қажет. Математика мен жаратылыстану ғылымдарында кеңінен қолданылатын дифференциалдық есептеулердің көптеген қолданбалары туралы түсініктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Физика

    Мақсаты: дүниенің қазіргі физикалық бейнесі және ғылыми дүниетанымы туралы түсініктерін қалыптастыру. Мазмұны: Механиканың физикалық негіздері. Кинематика. Материалдық нүктенің динамикасы және қатты дененің ілгерілемелі қозғалысы. Қатты дененің айналмалы қозғалысының динамикасы. Сақталу заңдары. Салыстырмалылықтың механикалық принципі. Арнайы салыстырмалық теориясының элементтері. Электростатика және тұрақты ток. Заттағы магнит өрісі. Электромагниттік индукция құбылысы. Электромагниттік тербеліс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Мақсаты: Қаржылық әл ауқатқа жету үшін маңызы бар жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды басқаруды, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды дағдыларын оқыту. Мазмұны: Кәсіпкерлік: мәні, мазмұны қалыптасу шарттары. Кәсіпкерліктің ұйымдастыру-құқықтық түрлері. Кәсіпкерліктегі тәукелділік. Кәсіпкерліктегі бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік келісімдерді ұйымдастыру. Кәсіпкерліктегі мәдениет және этика. Кәсіпкерлік қызметің қаржыландыру. Қаржылық сауаттылық түсінігі, мақсаттары мен міндеттері.Ақша,есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кіріс,шығыс, бюджет. Салықтар және жеке тұлғаларға салық салу. Зейнетақылар және сақтандыру. Халыққа банктік қызмет көрсету. Жеке тұлғалардың банкроттығы және қаржылық тәуекелдер. Қаржылық пирамида және жеке қаржылық қауіпсіздік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Объектіге-бағытталған бағдарламалау

    Мақсаты: ақпараттық жүйелердің математикалық және бағдарламалық құралдарын құру және қолдану бойынша іс-шараларды жүзеге асыруға дайындық. Мазмұны: қазіргі программалау тілдерін пайдалана отырып, ақпараттық модельдерді жобалау; студенттерді өз пәні бойынша практикалық есептерді шешу құралы ретінде заманауи компьютерлерді және объектілі-бағытталған бағдарламалау технологиясын пайдалануға дайындау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • R бағдарламалау тілі

    Мақсат - R қалай жұмыс істейтіні, қосымша ақпаратты қайдан алуға болатыны туралы түсінік беру және деректерді талдаудың қарапайым және өте күрделі тапсырмаларымен айналысу. Мазмұны: R тілі туралы жалпы түсінік.Типтері және деректер құрылымы. Векторизация. Әртүрлі типтер мен деректер құрылымдарын бір-біріне түрлендіру. Индекстеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ықтималдық теориясы және экспериментальды деректерді өңдеу әдістері

    Мақсаты: кездейсоқ оқиғалар мен кездейсоқ шамалардың заңдылықтарын, қасиеттерін және олармен негізгі операцияларды зерттеу; статистиканың элементтері. Мазмұны: Ықтималдықтар теориясының терминологиясы, өлшеу қателерінің негізгі себептері қарастырылады; өлшеу қателерінің түрлері; тікелей және жанама өлшеулердің қателіктерін бағалаудың элементар әдістері; жанама өлшемдердің мәліметтерін өңдеу алгоритмдері, компьютерде деректерді өңдеу процесінің құрылымдық құрамдас бөліктері; негізгі статистикалық сипаттамаларды есептеу алгоритмдері, ең кіші квадраттар әдісімен мәліметтерді өңдеу алгоритмдері, регрессиялық талдау және дисперсияны талдау элементтері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жобаларды ұйымдастыру және басқару

    Мақсаты: студенттерге жобаны басқару негіздерін және жүйені ұйымдастырушы дағдыларын үйрету. Мазмұны: Жобаны құрылымдау. Жобаның негіздемесін дайындау. Жоба тәуекелдерін басқару. Жобаның аяқталуы. Жобаға бағытталған компанияның ұйымдық құрылымдары. Жобаларды басқарудағы бизнес-процестер. Жобалар арқылы компанияның стратегиясын жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика

    Мақсаты: кездейсоқ оқиғалардың заңдылықтарын және кездейсоқ шамаларды, қасиеттерді және олардың негізгі операцияларын зерттеу; статистика элементтері. Мазмұны: Ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдары қарастырылады: аксиоматика, кездейсоқ оқиғалар. Күрделі оқиғалардың ықтималдығын анықтаудың негізгі әдістері мен әдістерін, кездейсоқ шамаларды, ықтималдық теориясының шекті теоремаларын сипаттау және анықтау әдістерін қолдана білу. Кездейсоқ оқиғалардың ықтималдығын есептеу, кездейсоқ шамалардың сандық сипаттамаларын табу, математикалық статистиканың есептерін шешу мүмкіндігі. Ғылыми зерттеулерде ықтималдық әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • C# бағдарламалау тілі/ Программирование на языке С#/ Programming Language C#

    Мақсаты: студенттерді C# тілінде объектіге бағытталған бағдарламалау саласында оқыту. Мазмұны: C# тілінде бағдарламалау негіздері. Консоль енгізу/шығару. Шартты сөйлемдер. C# тілінде циклдік процестер. Кластар мен объектілер. C# тіліндегі массивтер. Класстар мен құрылымдар. Компоненттерді құру. Windows қолданбалары. Пішіндер. Мәзір құру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылыми зерттеулер мен жобаларды басқарудың негізгі ұғымдары мен процестері

    Мақсаты студенттерді жобаларды басқарудың заманауи әдістемесі мен технологиясымен таныстыру және жалпы ұйымдық-экономикалық білім жүйесіндегі жобалық менеджменттің орны мен рөлін жүзеге асыру. Мазмұны – жобаны басқаруды ұйымдастыру теориясы туралы түсінік беру; оның өмірлік циклі дамуының барлық кезеңдерінде жобаларды басқару мәселелерін шешу және заманауи ақпараттық технологияларды пайдалану бойынша тұрақты дағдыларды қалыптастыру; ұйымдық жобаларды басқару құралдарын және алынған кәсіби білім мен дағдыларды тәжірибеде қолдануды үйрету; жинақталған тәжірибені және Қазақстандағы және шетелдегі бағдарлама мен жобаларды басқарудың жай-күйін одан әрі өз бетінше зерделеу үшін негіз құру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Операциялық жүйелер

    Мақсаты студенттерге заманауи операциялық жүйелерді құру принциптері, есептеу процестерін ұйымдастыру әдістері, қолданбалы бағдарламалардың операциялық жүйемен өзара әрекеттесу алгоритмдерін жасау әдістері және оларды жүзеге асыру механизмдері бойынша іргелі теориялық білімдерді меңгеру болып табылады. Мазмұны: Операциялық жүйелердің тағайындалуы және функциялары. Операциялық жүйе архитектурасы. Процесті және ағынды басқару. Операциялық жүйелерде жадты басқару. Енгізу-шығаруды басқару және файлдық жүйелер. Желілік операциялық жүйелерде бөлінген ресурстарды басқару. Заманауи операциялық жүйелер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Web сервистерді құрастыру (Java EE)

    «Веб-қызметтерді әзірлеу (Java EE)» курсының мақсаты студенттерге Java EE платформасында веб-қызметтерді жасау, орналастыру және тұтыну, SOAP, REST және соған байланысты қолданбалы интеграция технологияларын меңгеруді үйрету болып табылады. Мазмұны: Java EE платформасында веб-қызметтерді құру принциптері мен технологияларымен таныстыру. Курс SOAP және REST стандарттарын, XML және JSON негіздерін, сондай-ақ веб-қызмет қауіпсіздігі мен орналастыру механизмдерін қамтиды. Курс таратылған қолданбаларды жасауға мүмкіндік беретін веб-қызметтерді әзірлеуге, тестілеуге және біріктіруге арналған әртүрлі Java EE құрылымдарымен және құралдарымен практикалық жұмысты қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Компьютерлік жүйелердің архитектурасы

    Мақсаты: Компьютерлердің құрылысы мен архитектурасының принциптерін зерттеу; компьютерлердің функционалдық және құрылымдық ұйымдастырылуы; есептеу жүйелерінің архитектурасы; Мазмұны: Есептеу жүйелерін құрудың негізгі принциптері. Қосымша жабдықты қосуға арналған интерфейстер. Компьютерлік жүйенің негізгі логикалық блоктарын ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптері. Есептеу жүйелерінің түрлері және олардың архитектуралық ерекшеліктері. Есептеуіш жүйелердегі ақпаратты бейнелеу. Есептеу жүйелерінің жады жұмысын ұйымдастыру. Ресурстарды басқарудың негізгі принциптері және осы ресурстарға қолжетімділікті ұйымдастыру. Есептеу жүйелерінде есептеулерді ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Есептеу математикасына кіріспе

    Мақсаты: болашақ маманға жоғары математиканың кейбір бөлімдері бойынша белгілі бір білім беру, математикалық интуицияны дамыту және қолданбалы есептерді шығаруда оқытылатын математикалық әдістерді қолдана білу. Мазмұны: Қолданбалы математика пәніне кіріспе. Қателер теориясы. Сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесі (SLAE). SLAE шешу әдістері. итерациялық әдістер. Сызықты емес алгебралық теңдеулерді шешудің сандық әдістері. Функцияның интерполяциясы. Сандық интегралдау. Коши есептерін шығарудың сандық әдістері. Эксперименттік мәліметтерді өңдеу әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Сарапшы жүйелер

    Мақсаты: сараптамалық жүйелер туралы білімді қалыптастыру, олар жасанды интеллект принциптерін және сарапшының формальды білімдерін жедел ақпаратты өңдеу және талданатын пәндік салада негізделген шешімдер қабылдау үшін қалай пайдаланады. Мазмұны: Негізгі анықтамалар. Сараптамалық жүйелердің (СЖ) құрылымы. Соңғы пайдаланушы интерфейсі. СЖ-де білімді көрсетудің негізгі үлгілері. Презентация деңгейлері және егжей-тегжейлі деңгейлері. Білімді меңгеру әдістері. Жұмыс жүйесінде білімді ұйымдастыру (мәліметтер қорында). СЖ-де шешімдерді табу әдістері. СЖ даму кезеңдері. Эксперттік жүйелерді әзірлеу құралдары. DEDUCTOR аналитикалық платформасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жуықтап есептеудің компьютерлік әдістері

    Мақсаты: құрастыру әдістерін оқыту, теориялық негіздеу, математикалық есептердің әртүрлі кластарын шешу үшін сандық алгоритмдерді қолдану. Мазмұны: Бір белгісізі бар сызықтық емес теңдеулерді шешу. Сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесін шешу. Функциялардың интерполяциясы және жуықтауы. Сандық интегралдау. Дифференциалдық теңдеулердің сандық шешімі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жасанды интеллект жүйесі

    Мақсаты: Студенттерге заманауи AI жүйелерін түсіну, жобалау және қолдану үшін қажетті нақты теориялық база мен практикалық дағдыларды беру. Курс машиналық оқытуға, білімді ұсынуға және деректерді өндіруге қатысты мәселелерді шешуде құзыреттіліктерді дамытуға бағытталған. Мазмұны: интеллектуалды жүйелерді құру принциптерін тереңдетіп оқыту. Ол білімді көрсету әдістерін, қорытындыны, машиналық оқытуды және нейрондық желілерді қамтиды. Компьютерлік көру, табиғи тілді өңдеу және деректерді өңдеу алгоритмдері мен тәсілдері қарастырылады. Курс әртүрлі қолданбалы салаларда AI жүйелерін практикалық әзірлеуге және енгізуге бағытталған зертханалық жұмыстар мен жобалық әрекеттерді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Робототехника және IT технология негіздері

    Мақсаты: студенттердің роботтық модельдерді қолдану арқылы дизайн, бағдарламалау саласындағы құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны: Мазмұны: Робототехника қолданбалы ғылым ретінде. Робототехниканы зерттеуге арналған құрал-жабдықтар. Робот құрастырушының электрондық және құрылымдық құрамдас бөліктері. Лего негізіндегі роботтардың үлгілері. Робот құрастырушыларға арналған бағдарламалық қамтамасыз ету. Lego Mindstorms графикалық бағдарламалау ортасы. Қозғалыс бағдарламалау. Сенсорлық бағдарламалау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Деректер қорын басқару жүйесі

    Мақсаты: студенттерді мәліметтер қорын басқару жүйесін құру және қолдану саласында теориялық және практикалық оқыту. Мазмұны: Мәліметтер қоры және МҚБЖ түсінігі. ДҚБЖ-ның негізгі функциялары.. ДҚБЖ-ға қысқаша шолу. Мәліметтер қорындағы мәліметтердің әртүрлі көріністері. ДҚБЖ деректер моделі арқылы концептуалды модельді көрсету. ДБ компьютерлік жобалау құралдары. Мәліметтер базасының архитектурасы. Логикалық және физикалық деңгейлер. Қазіргі мәліметтер қорымен жұмыс істеуге арналған бағдарламалық қамтамасыз ету. SQL тілі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • MathCAD пакетіне негізделген есептеу математикасы

    Мақсаты: Mathcad математикалық пакетінің жұмыс істеу принциптерімен және әдістерімен таныстыру. Студенттерге математика курсында дербес компьютерді пайдалану туралы тұтас түсінік беру. Мазмұны: Mathcad-пен жұмысты бастау. Mathcad тілінде қарапайым есептеулер. Mathcad тілінде құжаттармен жұмыс. Mathcad тілінде функцияларды қолдану. Mathcad тілінде сызу. Матрицалар. Детерминанттар. Mathcad тілінде матрицалармен және векторлармен жұмыс. Сызықтық теңдеулер жүйесі. Шешу әдістері. Mathcad көмегімен сызықтық теңдеулер жүйесін шешу. Mathcad көмегімен ерікті теңдеулерді шешу. Mathcad тілінде теңдеулерді шешу. Mathcad тілінде комплекс сандармен амалдар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • MatLab пакетіне негізделген есептеу математикасы

    Мақсаты: студенттерге MatLab сияқты компьютерлік математикалық жүйелермен жұмыс істеудің негізгі дағдыларын қалыптастыру, математика мен экономиканың әртүрлі салаларында есептеулер жүргізу және зерттеулер жүргізу. Мазмұны: Кіріспе. Matlab бағдарламасына кіріспе. Матрицалар. MatLab жүйесінде матрицалармен амалдар. Жазықтықта және кеңістікте графиктерді тұрғызу. Деректер түрлері. MatLab тілінде программалау. Таңба деректерін өңдеу. Файлдармен жұмыс. Символдық есептеулер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Блокчейнді басқару

    Мақсаты: Пәнді меңгеру – блокчейн технологиясын (үлестірілген тізілім) оның математикалық және техникалық негіздеріне, сонымен қатар қолданбалы аспектілеріне баса назар аудара отырып оқу. Мазмұны: блокчейн негіздері. Блокчейн: анықтамасы, қасиеттері және өнеркәсіптік қолдану мысалдары. Блокчейннің криптографиялық негіздері. Криптография негіздері. Ашық кілт криптографиясы, RSA. ЭльГамал. Ақылды келісімшарттар. Микротөлемдер және Bitcoin сценарий тілі. Blockchain Ethereum және ондағы смарт келісімшарттар. Жеке блокчейндер. Блокчейн технологиясының қазіргі жағдайы. Блокчейннің мүмкіндіктері, шектеулері және қиындықтары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Интернет-технологиялар

    Мақсаты: Интернеттің негізгі ресурстары, әлеуметтік қызметтер туралы студенттің түсініктерін қалыптастыру; HTML белгілеу тілін қолдану арқылы сайттарды құру технологияларын, құжаттарды ұсынудың объектілік моделін ескере отырып, JavaScript бағдарламалау тілінде сценарийлерді құру әдістерін үйрету; интернеттің физикалық құрылымы, байланыс арналары, деректер ағындарын бағыттау туралы түсініктер беру. Мазмұны: Интернет қалай жұмыс істейді, Интернетке қосылу түрлері. Диал-ап байланысы және оның мүмкіндіктері, жабдықтары. Кең жолақты қолжетімділік, оның түршелері, сипаттамалары. Сымсыз қосылу, оның түршелері, сипаттамалары. Интернетте іздеу негіздері. Электрондық пошта. Веб-беттерді әзірлеу. Веб форумдар. Жеке күнделіктер. Желілік конференциялардың балама жүйелері. Веб чаттар. Интернет пейджерлері. IRC чат жүйесі. Интернетте дыбыстық байланыс. Интернет арқылы тауарларды сатып алу және сату. Электрондық төлем жүйелері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Автоматты басқару теориясы

    Мақсаты: мехатрондық құрылғылар мен сервистік роботтардың жетектерін автоматты басқарудың теориялық негіздерін, әдістері мен құралдарын, сондай-ақ мехатрондық және роботтық жүйелерді модельдеу және зерттеуге арналған математикалық аппаратты меңгеру. Мазмұны: Сызықтық автоматты басқару жүйелерін (АБЖ) талдау. АБЖ дәлдігін бағалау. АБЖ қажетті дәлдігін қамтамасыз ету әдістері. Сызықтық АБЖ тұрақтылығы. Сызықтық АБЖ синтезі. АБЖ жұмысының қажетті сапасын қамтамасыз ету әдістері. Сызықты емес автоматты басқару жүйелері. Сызықты емес АБЖ талдауы және синтезі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бұлтты технологиялардың іргелі теориясы

    Мақсаты: бұлтты есептеулер технологиясы туралы теориялық және практикалық білімнің қажетті көлемін қалыптастыру, бұл технологияның құралдарын оқи отырып, білім беруде бұлтты технологияларды практикалық енгізу дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: бұлтты технологиялардың негізгі ұғымдарымен және терминологиясымен танысу; бұлтты технологияларды қолдану салаларымен танысу; оқу іс-әрекетіне қатысты бұлтты есептеулер тұжырымдамасымен таныстыру; бұлтты есептеулер инфрақұрылымымен танысу; бұлтты инфрақұрылым контекстінде қауіпсіздік, масштабтау, орналастыру, резервтік көшіру мәселелерін зерттеу; бұлтты бағдарламалау әдістерін зерттеу; бұлттарда орналастырылған қолданбаларды әзірлеу және қолдау үшін жүйені басқару дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Web - қосымшаларды әзірлеу платформасы .NET

    Мақсаты: «Web - қосымшаларды әзірлеу платформасы .NET» курсының мақсаты студенттерге .NET платформасын және оған қатысты технологияларды пайдалана отырып, заманауи веб-қосымшаларды әзірлеу, тестілеу және орналастыру бойынша білім мен тәжірибелік дағдыларды беру болып табылады. Мазмұны: «Web - қосымшаларды әзірлеу платформасы .NET» курсы .NET платформасын пайдаланып заманауи веб-қосымшаларды жасауға арналған. Студенттер ASP.NET Core, C#, MVC және Web API архитектуралық үлгілерін үйренеді және Entity Framework Core арқылы дерекқорлармен жұмыс істеуді меңгереді. Курс интерактивті интерфейстерді құру үшін фронтендтік технологияларды зерттеуді қамтиды. Практикалық сабақтар мен жобалық жұмыстар алған білімдеріңізді бекітуге және толыққанды веб-қосымшаны әзірлеуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мобильді қосымшаларды әзірлеу және қолдану

    Мақсаты: стратегиялық мақсаттарға қол жеткізуді және мобильді технологиялар негізінде бизнес-процестерді қолдауды қамтамасыз ететін кәсіпорынның АТ-инфрақұрылымының құрамдастарын жобалау және енгізу саласындағы құзыреттерді қалыптастыру. Мазмұны: Мобильді қосымшаларды әзірлеуге кіріспе. Қолданбалардың түрлері және олардың құрылымы. Мобильді қосымшаның интерфейсін әзірлеу негіздері. Көп терезелі қосымшаларды әзірлеу негіздері. Қолданбаларда смартфонның мүмкіндіктерін пайдалану. Кітапханаларды пайдалану. Мәліметтер қорымен, графикамен және анимациямен жұмыс істеу. Ойын дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • PHP тілінде бағдарламалау

    Мақсаты: студенттерді PHP тілінде әртүрлі сайттарды жобалау және құрудың әртүрлі тәсілдерін еркін меңгеруге үйрету. Мазмұны: Айнымалыларды құру, сандармен, жолдармен, логикалық мәндермен жұмыс істеу, құжаттама және ең қарапайым бірінші бағдарламаларды құру. РНР тіліндегі амалдар мен операторлар (жолды біріктіру, арифметикалық және логикалық операторлар, салыстыру операторлары, шартты операторлар, үштік оператор, файлдардан коммутаторды оқу). Түрлі типтегі ілмектер (цикл for, while және do while). Массивтер (біз ассоциативті және көп өлшемді массивтерді қарастырамыз, for және foreach цикліндегі массивтерді айналып өтуді, массивтерді біріктіруді және оларды салыстыруды үйренеміз). phpMyAdmin жүйесінде MySQL дерекқорларымен жұмыс істеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі жаңа ақпараттық технологиялар

    Мақсаты: заманауи ақпараттық технологиялардың негізгі қорларын және оларды оқу іс-әрекетінде қолдану әдістерін дамыту. Мазмұны: Кәсіби қызметтегі мәселелерді шешуге арналған ақпараттық технология құралдарының мүмкіндіктері. Ақпараттық процестерді жүзеге асырудың техникалық және бағдарламалық құралдары. Мәтіндік және графикалық ақпаратпен жұмыс істеуге арналған компьютерлік құралдар. Мәліметтерді құрылымдау және ұйымдастыру үшін ақпараттық технология құралдары. Бөлінген ақпаратты өңдеу. Ғылыми және оқу бағдарламаларының компьютерлік ақпараттық жүйелерін ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • 3D модельдеу негіздері

    Мақсаты: Студенттерге 3D графикасын, анимацияны және визуализацияны одан әрі оқу үшін қажетті үш өлшемді модельдерді құру саласындағы негізгі білім мен дағдыларды беру. Мазмұны: 3D графика әлеміне кіріспе. Студенттер 3D модельдерін жасаудың негізгі принциптерін, соның ішінде модельдеу, текстуралау, жарықтандыру және көрсетуді үйренеді. Курс 3D модельдеу үшін мамандандырылған бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалануды, негізгі әдістер мен құралдарды үйренуді қамтиды. Практикалық сабақтар қарапайым 3D нысандары мен көріністерін жасауға, сонымен қатар 3D графикасы мен аним

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инженерлік графика

    Мақсаты: объектілерді жазықтықта бейнелеу теориясының концептуалды негіздері туралы білімді қалыптастыру, жобалау және конструкторлық жұмыс тәжірибесінде есептеуіш техниканың теориялық ережелерін пайдалануға дайын болу. Мазмұны: Суреттер салу. Сызбаларға, белгілерге және жазуларға өлшемдерді салудың негізгі ережелері. Геометриялық конструкциялар. проекциялау әдістері. Аксонометриялық проекциялар. Ортогональды және аксонометриялық проекциялардағы геометриялық денелер. Геометриялық денелердің беттерін дамыту. Геометриялық денелердің жазықтықтар бойынша қимасы. Жобалық құжаттама туралы негізгі мәліметтер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Заманауи бұлттық технологиялар

    Мақсаты: «Бұлтты» технологиялар архитектурасында теориялық білім мен практикалық дағдыларды, «бұлттық» сервистерді жобалаудың әдістері мен ерекшеліктерін алу, сондай-ақ қолданыстағы негізгі «бұлттық» платформалар үшін қосымшаларды әзірлеу дағдыларын алу. Мазмұны: «бұлттық» технологиялардың негізгі сипаттамалары; серверлік технологиялар негізіндегі шешімдерден негізгі айырмашылықтары; «бұлтты» есептеулерді қолданумен байланысты пайдалар мен тәуекелдер, сондай-ақ «бұлттық» инфрақұрылымға көшу және «бұлттық» қызметтерді пайдалану үшін алғышарттар. Қолданыстағы бұлтқа негізделген шешімдермен, сондай-ақ «бұлттық» платформалардың негізгі провайдерлерімен танысыңыз. Осы қызметтердің құрылымын қарастырыңыз: құрамдас бөліктер және бұл компоненттердің өзара әрекеттесуі, осы платформалардың артықшылықтары мен кемшіліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Академиялық адалдық принциптерін сақтай отырып , қазақ , орыс және ағылшын тілдерінде кәсіби ортада және қоғамда еркін сөйлесу .
  • Идеялық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, ғылыми-эксперименттік зерттеу әдістерін қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, кәсіби дамуын көрсету.
  • Ақпараттық және есептеу сауаттылығы, ақпаратты жалпылау, талдау және қабылдау, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдау қабілеттерін меңгеру.
  • Ақпараттық технологияларды басқару және технологиялық кешендерді автоматтандыру, оның ішінде заманауи ақпараттық коммуникациялық технологияларды, ақпараттық желілердің аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуіне енгізілген заманауи техникалық және бағдарламалық құралдарды пайдалана отырып, процестер мен шешімдерді оңтайландыру үшін зияткерлік жүйелер мен жасанды интеллект алгоритмдерін пайдалану, ақпараттық және желілік қауіпсіздік саласындағы кәсіби міндеттерді сауатты шешу.
  • Қолданбалы есептерді шешуде ақпаратты өңдеудің негізгі алгоритмдерін қолдану, бағдарламалау алгоритмдерінің күрделілігін бағалау, алынған нәтижелердің дұрыстығын бағалау және бағдарламаны тестілеу, қолдану үшін қолайлы технологиялар мен қолданбалы архитектураларды таңдау.
  • Пәндік саланың бизнес-процестерін талдай отырып және ақпараттық кеңістіктің құрамдас бөліктері арасында құрылымдық байланыстарды орната отырып, ақпараттық технологиялар негізінде басқарушылық және экономикалық шешімдер қабылдау.
  • Есептеу математикасының есептерін шешу үшін қолданбалы программалық пакеттердің мүмкіндіктерін пайдалану; қазіргі заманғы математикалық аппаратты, жаратылыстану, математика және информатиканың негізгі білімдерін, қолданбалы математика мен информатикаға қатысты негізгі фактілерді, тұжырымдамаларды, теориялардың қағидаларын қолдану.
  • Роботтың қозғалысын және роботтың сенсорларға реакциясын бағдарламалау үшін объектілердің, құбылыстардың, жүйелердің ақпараттық және компьютерлік үлгілерін жасау үшін кәсіби бағытталған бағдарламалық құралдарды және біріктірілген орталарды пайдалана отырып, негізгі бағдарламалау тілдерінің аспаптық орталарында жұмыс істеу.
  • Веб-сайттар мен әртүрлі ақпаратты өңдеуге арналған қосымшаларды әзірлеу.
  • Мобильді құрылғыларға арналған бағдарламалық қосымшаларды әзірлеу, әртүрлі архитектуралық компьютерлер мен жүйелер үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді құру, бағдарламалық өнімдерді жобалау, құрастыру және сынау, сондай-ақ бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалаудың формальды әдістерін модельдеу, талдау және пайдалану, операциялық жүйелердің жұмыс істеу дағдыларын меңгеру.
  • Жүргізілген физикалық-математикалық және қолданбалы зерттеулердің нәтижесін зерттелетін құбылыстың пәндік саласы бойынша көрсетілген нақты ұсыныстар түрінде беру.
Top