6B11103 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мейрамхана бизнесі мен қонақ үй ісін ұйымдастыру саласында іргелі білімі, инновациялық тәсілдері, зерттеу дағдылары бар бәсекеге қабілетті мамандарды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B093 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
-
ҰБТ-дағы пәндер География және Шетел тілі
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
«Қаржылық сауаттылық негіздері» пәні студенттердің жеке қаржылық шешімдер қабылдау кезінде қаржылық басқару дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс аясында студенттер әртүрлі қаржылық құралдарды пайдаланудың тәжірибелік дағдыларын меңгереді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру, жеке қаржыларын үнемдеу және ұлғайту, бюджетті жоспарлау қабілетін дамытады. Оңтайлы инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық ақпаратты талдауға және қаржылық өнімдерді бағалауға ерекше назар аударылады. Пән заманауи қаржылық технологияларды бағалау және тиімді қолдану үшін қажетті дағдыларды және қаржылық алаяқтықты тану қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық және кәсіпкерлік негіздері
Мемлекет және құқық, қазақстандық құқықтың негізгі салалары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, Қазақстандағы мемлекеттік органдар жүйесі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, оның мемлекеттік органдар мен кәсіпкерлік сектордағы әртүрлі көріністері, кәсіпкерлік қызметті бәсекелестік жағдайда ұйымдастыру, тәуекелдерді бағалау, инвестиция тарту мәселелері, экономика ғылымының әдістері, нарықтық қатынастардың заңдылықтары, халық шаруашылығының негіздері, халық шаруашылығы жағдайындағы экономикалық өсу және тұрақтылық мәселелері, инклюзияның қағидалары мен құндылықтары қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Микро және макроэкономика
Микро және макроэкономика пәні, әдіснамасы, атап айтқанда: тұтынушылық тәртібі, өндіріс теориясы, өндіріс факторларының нарықтары, қазіргі ұлттық экономиканың, экономикалық теңсіздік пен теңдіктің, экономикалық өсу мен дамудың негізгі проблемалары, тауар және ақша нарықтарының әртүрлі макроэкономикалық модельдері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экономикадағы математика
«Экономикадағы математика» пәні студенттерде экономикалық есептерді модельдеуге, талдауға және шешуге көмектесетін математиканың іргелі аппаратын қалыптастыру заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, қажет болған жағдайда, өз бетінше талдау жасау қабілеті мен дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. экономиканың қолданбалы мәселелерін зерттеу; математиканың әдістері туралы түсініктер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
Пән білім алушыларда табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану, тұрақты даму негіздері, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін құқықтық реттеу туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ жағымсыз әсерлерді болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау қабілеттерін қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Курс шеңберінде білім алушылар қоршаған ортаны қорғауға және күнделікті өмірде қауіпсіздікті қамтамасыз етуге байланысты мәселелерді шешудің жүйелі тәсілін меңгереді. Пән қоршаған ортаны қорғаудың практикалық дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді, оны өмірдің әртүрлі салаларында қолдануға болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тамақтандыру индустриясы
Курс тақырыбы: тамақ өнеркәсібі: тұжырымдамасы, мақсаттары және жіктелуі; мейрамхананың сипаттамасы: басқару құрылымы, бөлшек және өндірістік үй-жайлар; мейрамханаға келушілерге қызмет көрсетуге дайындық; мейрамханаға келген қонақтарға қызмет көрсету; қабылдау және банкеттерге қызмет көрсету; кафеде қоғамдық тамақтандыру қызметін ұйымдастыру; бистродағы қоғамдық тамақтандыру қызметтері; барларды ұйымдастыру; тамақ өнеркәсібінің басқа да объектілері: пиццерия және кәуапхана.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қонақжайлық индустриясының негіздері
Курс қонақ үй бизнесініңзаманауи түрлерінің эволюциясымен және алуантүрлілігіментанысудыкөздейді. Қонақ үй шаруашылығын басқару мәселелері және негізгі экономикалық көрсеткіштерқаралды. Қонақ үйдіңбарлықбөлімшелерініңқызметісипатталады. Қонақтарға қызмет көрсетуді ұйымдастыру мәселелері және қызмет сапасынаәсерететінфакторларашылады. Курстыңнегізгітақырыбы: Қонақ үй бизнесініңнегізгіұғымдары мен эволюциясы; туристердіорналастыруқұралдарыныңжіктелуі қонақ үй құрылыстарының жалпы сипаттама
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Салық және салық салу
Пән шеңберінде салықтардың экономикалық сипаты, Қазақстан Республикасы салық жүйесінің ерекшеліктері, Мемлекеттік кірістер департаментінің қызметтері, салық саясаты, тікелей, жанама салықтарды, басқа да міндетті төлемдерді есептеу тетігі, салықтық әкімшілендіру мәселелері зерделенеді. Пәнді оқытудың мақсаты: қолданыстағы салық салу жүйесі туралы білімі бар, салықтарды және басқа да міндетті төлемдерді есептеудің практикалық дағдылары бар мамандарды даярлау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бухгалтерлік есеп
Бухгалтерлік есептің принциптері, негізгі ұғымдары, элементтері, бастапқы құжаттарды өңдеудің әдістемелік әдістері, бухгалтерлік есептерді қалыптастыру, тиісті ұлттық және халықаралық стандарттарда, нормативтік-құқықтық құжаттарда бухгалтерлік есепті жүргізу, қаржылық есептілікті жасау, ASSA стандарттары негізінде ақпаратты өңдеудің заманауи әдістері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ұлттық тағамдар мен сусындар
Курстың тақырыбы-мейрамхана және қонақ үй бизнесі мамандарын даярлау элементі ретінде әлемнің тағамдары мен сусындарын білу, ұлттық тағамдар мен сусындардың халықтар мәдениетін дамытудағы рөлін зерттеу, сусындардың жіктелуі, әсіресе ұлттық сусындар. Қазақ ұлттық тағамдары мен сусындарының ерекшеліктері; әлем халықтарының тағамдары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мейрамханалық және мейманхана бизнесіндегі кәсіпкерлік қызмет негіздері
Курстыңмақсатынарықтықэкономикадағыкәсіпкерліктің экономикалық мәні мен мазмұнын, кәсіпкерлік ортаны, кәсіпкерлік типологиясын, кәсіпкерлік қызметтіңұйымдық-құқықтықнысандарын, қызмет саласынтаңдауды және жаңакәсіпорынқұрудынегіздеуді, кәсіпорынныңұйымдастырушылық және басқарушылықфункцияларын, кәсіпкерліктегібәсекелестікті, кәсіпкерліктегі инновациялық қызметтізерттеуболыптабылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қонақ үй фронт-офисінің операционды қызметі
Курстың тақырыбы-қонақ үйдің фронт-офисін тиімді басқару дағдыларын игеру, атап айтқанда қонақтарды тіркеу процестерін зерттеу, брондауды басқару, ақпараттық қолдау көрсету, сонымен қатар толтыру көрсеткіштерін, қосымша кірістілік көздерін және басқаларын есепке алу ерекшеліктерін түсіну.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Менеджмент
Бұл пәнде менеджменттің теориялық және әдіснамалық негіздері, нарықтық экономикадағы басқару әдістерінің жүйесі, менеджменттегі жоспарлау, менеджменттегі мотивация қарастырылады. Менеджмент жүйесінде бақылау, Жанжалдарды басқару және басқару, басқару қызметінің этикасы саласында дағдыларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мейрамханада және мейманханада қызмет көрсету технологиясы
Курстыңмақсаты-қонақ үй өнімінөндіру, қонақ үйдеклиенттерге қызмет көрсетудіңтехнологиялық циклы; тұрукезеңінде қызмет көрсетутехнологиясы; қонақ үй қызметтерінброндаутехнологиясы; қабылдау және орналастыруқызметініңжұмыстехнологиясытуралы теориялық және практикалықбілімді қалыптастыру. Мейрамханалардыңсипаттамалары мен функцияларықарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бос уақыт және көңіл-көтеру индустриясы
Курс студенттерді ойын-сауық жағдайларын, яғни ойын-сауық процесі байланысты болатын құбылыстардың жиынтығын құруды мақсат ететін демалыс саласымен таныстыруға арналған. Курс әсіресе ойын-сауық қызметтері нарығын жіктеуге және жеке жіктеу бірліктерін қарастыруға бағытталған. Атап айтқанда, боулинг орталықтары, бильярд, гольф клубтары, ойын-сауық парктері, цирк, театрлар, казино, фитнес-клубтар, теннис корттары туралы түсінік және ұйымдастыру, сонымен қатар анимациялық бағдарламалар құру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аниматорлық қызметті ұйымдастыру
Курс студенттерді ойын-сауық жағдайларын, яғни ойын-сауық процесі байланысты болатын құбылыстардың жиынтығын құруды мақсат ететін демалыс саласымен таныстыруға арналған. Курс әсіресе ойын-сауық қызметтері нарығын жіктеуге және жеке жіктеу бірліктерін қарастыруға бағытталған. Атап айтқанда, боулинг орталықтары, бильярд, гольф клубтары, ойын-сауық парктері, цирк, театрлар, казино, фитнес-клубтар, теннис корттары туралы түсінік және ұйымдастыру, сонымен қатар анимациялық бағдарламалар құру. Ойын-сауық және анимация индустриясы ұғымдарың, анимациялық бағдармаламаны құрұ технологиясын, тақырыптық анимациялық бағдармалардың ерекшілітерін зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Маркетинг
Курста маркетингтің теориялық негіздері, маркетингтік жүйелер, маркетингтік орта, маркетингтік қызметті басқару және ұйымдастыру, тұтынушы нарықтарындағы клиенттердің мінез-құлықтары, нарықты сегменттеу және позициялау, маркетинг жүйесіндегі тауар саясаты оқытылады. Нарықтық стратегияда, баға саясатында, өнім дистрибуциясы мен маркетингінде, коммуникациялық саясатта, тауарлардың бәсекелестігі мен бәсекеге қабілеттілігінде, маркетингті жоспарлау мен бақылауда жаңа өнімдер қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мейрамхана және қонақ бизнесіндегі HR
Бұл пән қонақ үй және мейрамхана бизнесі кәсіпорындарында адам ресурстарын басқаруда теориялық және практикалық дағдыларды алуға мүмкіндік береді, әсіресе персоналды оқыту және дамыту әдістемелерін, персоналды ынталандыру құралдарын, сондай-ақ мейрамхана-қонақ үй бизнесі саласындағы рекрутинг әдістерін меңгеруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мейрамхана-қонақ үй бизенесіндегі баға саясаты
Бағам мынадай тақырыптарды қарастырады: баға нарықтық шаруашылықтың санаты ретінде; баға құрамы; фирманың баға саясаты; шығынды баға белгілеу; нарықтық баға белгілеу; фирманың баға саясатына мемлекеттің әсері; келісім-шарт жасасу кезіндегі баға белгілеу; тауарлар мен қызметтер нарығындағы баға белгілеу; нарықтың экономикалық конъюнктурасы және баға серпіні. Әлемдік тендециялардың мейрамхана-қонақ үй бизнесіне баға белгілеуге әсері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қонақ үй бизнесі
Курс қонақ үй бизнесінің қазіргі заманғы нысандарының эволюциясы мен алуан түрлілігімен танысуды қарастырады. Қонақ үй бизнесін басқару және негізгі экономикалық көрсеткіштер. Қонақ үйдің барлық бөлімшелерінің қызметін сипаттайды. Сұрақтар қонақ үй бизнесі туралы негізгі ұғымдарды және эволюциясын көрсетеді; туристерге арналған қондырғыларды жіктеу; қонақ үйдің жалпы сипаттамалары; қонақ үй қызмет көрсету технологиясы; қонақ үй қызмет көрсету технологиясы; қонақүй өмірін қолдау жүйелері; қонақ үй қызметтері
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік қызметтегі қауіпсіздікті құқықтық реттеу
Курс кәсіпкерлік қызметті құқықтық реттеудің қазіргі жай - күйі туралы тұтас білім алуды; Экономика-құқық саласындағы құқық шығармашылығы қызметіне, құқық қолдану қызметіне дайындықты көздейді. Мынадай қызмет түрлеріне дайындық: Заңдылықты, құқықтық тәртіпті, жеке адамның, қоғам мен мемлекеттің қауіпсіздігін қамтамасыз ету; жеке, мемлекеттік, муниципалдық және өзге де меншік нысандарын қорғау; құқық бұзушылықтардың алдын алу, жолын кесу, анықтау, ашу және тергеу;
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мейрамхана бизнесін ұйымдастыру
Мақсаты: мейрамхана бизнесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру. Міндеттері: тамақ өнеркәсібі объектілерінің мақсаты мен сыныптамасын, мейрамханалардың сипаттамаларын (басқару құрылымы, сауда және өндірістік үй-жайлар) білу. мейрамханаға келушілерге қызмет көрсетуге дайындық ерекшеліктерін зерттеу, мейрамханада және басқа да қоғамдық тамақтану орындарында келушілерге қызмет көрсету процесінің өзі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мейрамхана-қонақ үй бизнесінінің ұйымдастырушылық-құқықтық негіздері
"Мейрамхана-қонақ үй бизнесінің ұйымдық-құқықтық негіздері" пәнінің мақсаты студенттерге мейрамханалар мен қонақ үйлердің қызметін реттейтін ұйымдастыру, басқару және заңнаманың негізгі принциптері мен ережелерін үйрету, сондай-ақ оларда осы салада бизнесті табысты жүргізу үшін қажетті дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнес этикасы
Курс тақырыбы: көрмелер мен жәрмеңкелерге арналған іскерлік әдеп нормалары; іскерлік әдептілік этикеті; іскерлік салада кәдесыйлар мен сыйлықтар; бизнес-этикеттің презентациясы мен нормалары; іскерлік телефонмен сөйлесу этикеті және электрондық пошта; хатшы мен аудармашы бизнес-этикеті; халықаралық хаттама мен этикет.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Этикет және қарым-қатынас мәдениеті
Курс тақырыбы: қарым-қатынас іскерлік қатынастарды орнату және дамыту үдерісі; іскерлік қатынастардағы этикалық принциптер мен нормалар; сәлемдесудің этикет ережелері және визиткаларды пайдалану және пайдалану; іскер әйел мен іскер әйелдің киім және сыртқы көрінісі; жұмыс орнына және кеңсе кеңістігіне этикеттің талаптары; еркек пен әйел арасындағы қарым-қатынастың этикасы; сөйлеу қарым-қатынас этикасы және ашық сөйлеу этикасы; жұмыс сұхбаттары мен іскерлік әңгімелерге арналған этикет талаптар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мейрамхана-қонақ үй бизнесіндегі баға қалыптастыру
Бағам мынадай тақырыптарды қарастырады: баға нарықтық шаруашылықтың санаты ретінде; баға құрамы; фирманың баға саясаты; шығынды баға белгілеу; нарықтық баға белгілеу; фирманың баға саясатына мемлекеттің әсері; келісім-шарт жасасу кезіндегі баға белгілеу; тауарлар мен қызметтер нарығындағы баға белгілеу; нарықтың экономикалық конъюнктурасы және баға серпіні.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шаруашылық қызметті талдау
Бұл пән кәсіпорынның қызметін тиімділігін арттыру үшін, оның рентабельді жұмысын қамтамасыз ету үшін, басқарушылық шешімдерді дайындау және іске асыру үшін резервтерді анықтап, айқындау, талдаушылық жұмыстың нәтижесін зерттеп, пайдалануды үйретуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тауарлар мен қызметтердің сараптамасы
Курс сараптаманың, техникалық реттеудің негізгі мәселелерін қарастырады: коммерциялық қызмет объектісі ретінде тауардың сипаттамасы; айналым саласындағы оның саны мен сапасын қамтамасыз ету; тауарларды сәйкестендіру және оларды ақпараттық қамтамасыз ету; тауарларды сараптау тәртібі мен ерекшеліктері, стандарттау процестерін құқықтық реттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тұтынушылардың мінез-құлқы
Бұл пән жаһандану мәдениетінің әсерін, әлеуметтік стратификацияны, отбасы мен жағдайлардың әсерін, жеке құндылықтарды, тұтынушылардың өмір салты мен ресурстарын, сондай-ақ тұтынушылық мінез-құлық үлгілерін, сатып алуды бағалауды, сатып алу мінез-құлқының түрлерін, тұтынушылардың мінез-құлық моделін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қызмет көрсету саласындағы логистика
Мақсаты: студенттерге қызмет көрсету саласындағы логистикалық ағындарды қалай тиімді басқару керектігі туралы нақты түсінік беру. Міндеттері: - қызмет көрсету саласындағы логистиканың теориялық негіздерін зерттеу; - логистикалық қызмет көрсетуді ұйымдастыру әдістерін түсіну; - қызмет көрсету логистикасында шешім қабылдау дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қызметтердегі тұтынушылық артықшылықтар
Курстың тақырыбы-тұтынушылық мінез-құлық факторы ретінде мәдениетті зерттеу, тұтынушылардың мінез-құлқына, отбасы мен үй шаруашылығына әлеуметтік рөл мен мәртебенің әсері. Анықтамалық топтардың тұтынушының мінез-құлқына әсері қарастырылады. Сатып алудан бұрын нұсқаларды бағалау және балама таңдау зерттелуде.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өнімдер мен қызметтердің сапасын басқару
Пән өнім сапасының мәнін, экономикалық және әлеуметтік мәнін, өнім сапасын арттырудың экономикалық және әлеуметтік маңыздылығын зерттейді. Сапаны басқару жүйелерінің даму тарихы қарастырылады. Сапа көрсеткіштері тұтынушылық құндылықтарды бағалаудың негізгі категориясы, өнім сапасы көрсеткіштерінің жіктелуі ретінде зерттеледі. Өнім сапасының деңгейін бағалау жүргізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Маркетингтік зерттеулер
Курста ғылыми және теориялық негіздерін зерттеу, сондай-ақ осындай зерттеулерді жүзеге асыруда практикалық дағдыларды меңгеру кіреді. Курстың мақсаты: маркетингтік зерттеулердің ұйымдастырушылық-әдістемелік негіздерін, олардың сипаты мен кезеңдерін, ақпаратты жинау және талдаудың негізгі әдістерін зерделеу; маркетингтік зерттеу құрылымын сипаттайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қызмет маркетингі
Курстың тақырыбы қызмет көрсету, өндірістік-техникалық қызметтерді ұйымдастырудағы маркетинг, маркетинг жүйесінің ажырамас элементі ретінде сервистік қызмет көрсету, консалтингтік қызметтер маркетингі; факторингтік қызметтер маркетингі; реинжинирингтік қызметтер; көлік қызметтері; сақтандыру маркетингі, мейрамхана қызметтерінің маркетингі саласындағы маркетинг тұжырымдамасын зерделеу болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қонақ үй-мейрамханалық шаруашылықтағы логистика
Курс экономикадағы қызметтердің рөлін қарастырады, көтерме нарықта қызметтер логистикасы бойынша шешімдер қабылдау дағдыларын дамытады, қызметтердің тауар қозғалысы процесіне ынталандырушы әсер ету механизмін көрсетеді, қызметтер саласының мәні мен мазмұнын зерттейді; логистикада қызметтерді тиімді пайдалану дағдыларын алады; логистикалық сервисті ұйымдастыру әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Әлемдік мейрамхана бизнесі
Курс мейрамхана кешендерін ұйымдастыруға және басқаруға байланысты мәселелерді зерделеуді, қазіргі жағдайда туризм мен мейрамхана бизнесі экономиканың қарқынды дамып келе жатқан және табысты салаларының бірі болып табылатындығына бағытталған дүниетанымды қалыптастыруды қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қонақ үй кәсіпорынның экономикасы
Пән қонақ үй кәсіпорны экономикасының тұжырымдамаларын зерттейді, қонақ үй кәсіпорнының экономикалық маңыздылығы мен даму тенденцияларына талдау жасайды, туризм кәсіпорындарын ұйымдастырудың экономикалық негіздерін, туризм кәсіпорындарының айналым қаражатын, қонақ үй кәсіпорнының шығындарын, қонақжайлылық кәсіпорындарындағы бағалар мен баға саясатын қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қонақ үй және мейрамхана кешендерінің интерьер дизайны
Пән қонақ үй және мейрамхана кешендерінің ішкі кеңістіктерінің дизайнының ерекшелігін ашады, оның ішінде олардың көп қырлы қызметтерін көрсетеді. Қонақ үй кешендері тұрғын үй және қоғамдық орын ретінде қатар пайдаланылатынына назар аударады. Қонақ үйлер мен мейрамханалардың интерьерінде ерекше стиль жасауға қатысты теориялық аспектілер қарастырылады. Курс аясында жасанды интеллект технологияларын пайдалана отырып, дизайн-концепцияларды генерациялау, интерьерлік шешімдерді визуализациялау, мақсатты аудиторияға сәйкес кеңістіктерді дербестендіру, дизайндағы үрдістерді талдау және жобалық шешімдерді оңтайландыру бойынша құзыреттер қалыптастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесіндегі брендинг
Курстың тақырыбы студенттердің оқу бағдарламасындағы теориялық және практикалық курс ретінде брендингтің негізгі ұғымдары мен тұжырымдамалық негіздерін зерттеу болып табылады. Оқу курсының міндеттері категориялық-ұғымдық аппаратты қалыптастыру, бренд - коммуникация контексінде теориялық және практикалық талдауды оқыту, кәсіби ойлауды қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әлемдік қонақ үй шаруашылығы
Курс мыналарды көздейді: қонақ үй шаруашылығының негіздерін зерделеу; қонақ үй шаруашылығының проблемаларын зерделеу; қонақ үй бизнесімен танысу; қонақжайлылық индустриясын Экономикалық қызмет түрі ретінде зерттеу; қонақ үй шаруашылығын жүргізудің озық тәжірибесімен танысу; туристерді орналастыру проблемаларын зерделеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қонақ үй және мейрамхана кешендерін жобалау
Курс қонақ үй-мейрамхана кешендерін жобалаудың негіздері мен олардың техникалық пайдалануын, сондай-ақ осы бағытты реттейтін нормативтік базаны зерттеуді қарастырады. Қонақ үй және мейрамхана кешендерінің аумағын жоспарлау және ішкі аулалық кеңістікті ұйымдастыру, қасбеттердің түстік және пластикалық шешімдерін қазіргі заманғы дизайн-жабдықтарын жобалау әдістері мен принциптері оқытылады. Курс аясында жобалық қызметте сәулеттік және интерьерлік шешімдерді модельдеу, пайдаланушылар тәжірибесін талдау, жасанды интеллект құралдарын қолдану арқылы тұтынушылық сұранысты болжау бойынша жасанды интеллект технологияларын пайдалану саласындағы құзыреттер қалыптастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мейрамхана ісіндегі инновациялар
Бұл пән ұйымдық құрылымдардың жиынтығын, сондай-ақ инновацияларды құру және енгізу бойынша бизнесті жоспарлау бойынша іс-қимылдардың тұтас кешенін әзірлеуді және іске асыруды қамтамасыз ететін нақты рәсімдерді, басқару нысандары мен әдістерін қамтиды. Инновациялық еңбекті ұйымдастырудың ерекшеліктері, Инновациялық процестерді жоспарлау және іске асыру жүйелері зерттеледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық кәсіпорындарының экономикасы
Курстың тақырыбы қонақжайлылық индустриясы экономикасының мәні мен ерекшелігін, қонақжайлылық индустриясы экономикасының құрылымы мен құрамын, салааралық және аймақаралық өзара әрекеттесуді, Қонақжайлылық индустриясы экономикасындағы нарықтық экономиканы, Қонақжайлылық индустриясы экономикасының қызметтері мен ресурстарын зерттеу болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қонақ үй -мейрамханалық шаруашылық мекемелерін жабдықтау
Курс тақырыптарды зерттеуді қамтиды: қонақ үйлер, мейрамханалар қызметі. Қонақ үй және мейрамхана менеджменті саласының негізгі түсініктері Қонақ үй бизнесі қызметінің негізгі функциясы - ақшалай сыйақыны уақытша тұрғын үймен қамтамасыз ету. Қонақ үй индустриясы саласындағы негізгі түсініктер мен анықтамалар, нормативтік құжаттардағы деректер және стандартты талаптар. Негізгі ұғымдар: қонақүйлер, тұтынушылар, орындаушылар, туристерге арналған тұру орындары, тұру қызметтерін орындаушы, тұрмыстық қызмет көрсе
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қонақ үй кәсіпорындарының техникалық және технологиялық жабдықталуы
Курстың тақырыптары: тамақтану және қонақжайлылық кәсіпорындарының техникалық және технологиялық жабдықтау міндеттері; сервистік кәсіпорындардың техникалық қызмет көрсетуі; инженерлік жабдықтар; ғимаратқа қызмет көрсету; сумен жабдықтау және кәріз жүйесі; желдету және ауа баптау жүйесі; электр үйі; мейрамханалық және қонақ үй қызметтерін көрсетуде техникалық құралдарды пайдалану; технологиялық жабдықтар; мейрамхана бизнесінде және қонақ үй бизнесінде заманауи технологиялар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Стратегиялық маркетинг
Мақсаты: басқару процесінде стратегиялық маркетинг құралдары мен технологиялары туралы білімді қалыптастыру. Міндеттері: - стратегиялық маркетингтің мәнін зерттеу; - стратегиялық жоспарды әзірлеу процестерін түсіну; - бәсекеге қабілеттілікті бағалау әдістемесін, болжау әдістерін, маркетингтік стратегияларды әзірлеу дағдыларын меңгеру; - стратегиялық бағаларды қалыптастыру тәжірибесін түсіну, стратегиялық басқару шешімдерін әзірлеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қонақ үй бизнесіндегі инновациялар
Бұл пән қонақ үй бизнесіндегі инновациялық менеджменттің негізгі бағыттары бойынша мәселелерді зерттеуге арналған. Студенттерге қонақ үй кәсіпорнын стратегиялық басқару дағдылары үйретіледі, қонақ үй кәсіпорнының ресурстарын басқарудың инновациялық әдістерін, маркетингтік технологияларды үйретеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қоғам, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы тараптардың заңды мүдделері, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік шарттары, қаржылық сауаттылық негіздері, сондай-ақ экологиялық тұрақтылық пен өмір қауіпсіздігі қағидаттары туралы білімін көрсетеді, бұл әлеуметтік, этикалық және ғылыми тұрғыдан пайымдаулар қалыптастыру үшін ақпаратты жинау және түсіндіруге мүмкіндік береді, академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, инклюзия құндылықтарын қалыптастырады.
- Қызмет көрсету саласы кәсіпорындары қызметінің экономикалық тиімділік көрсеткіштерін есептеу және экономикалық-математикалық модельдеу, бухгалтерлік есеп, менеджмент, маркетинг әдістерін қолданады, ҚР салық жүйесіне сәйкес кәсіпорынның қаржылық жоспарын және салықтар мен алымдар бойынша есептерді жасайды. Мұның бәрі ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білуге және оларды маркетинг саласында қолдануға мүмкіндік береді.
- Іскерлік қарым-қатынастың негізгі қағидаттары мен нормалары туралы білімді практикада қолданады, іскерлік этикет нормаларын ескере отырып, еңбек қатынастарын құрады.
- Микро және макродеңгейде пайда болатын басқару мәселелерін экономикалық-математикалық әдістерді қолдана отырып шешеді.
- Мейрамхана және қонақ үй бизнесін басқару саласында фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділіктерді білу мен түсінуді қолданады: алған білімдерін мейрамхана ісі мен қонақжайлылық саласында өз бизнесін жобалау кезеңінде туындайтын мәселелерді сәтті шешу үшін сенімді қолдана алады.
- Тауарлар мен қызметтерді сату жүйесінде әртүрлі тауар топтарының ерекшеліктері мен сараптамасы туралы білімді, оқытылатын салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын қолданады.
- Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану арқылы оңтайлы шешімдерді анықтау үшін логистикалық ақпаратты бағалайды, бұл логистикалық жүйелерді басқару саласындағы озық білімге негізделген сандық логистика саласындағы білім мен түсінушілікті көрсетуге мүмкіндік береді.
- Нарықты маркетингтік талдау негізінде нарықтық стратегияларды әзірлейді, бұл білім мен түсініктерді кәсіби деңгейде қолдануға, дәлелдер қалыптастыруға және зерттелетін саланың мәселелерін шешуге мүмкіндік береді.
- Мейрамхана ісі мен қонақ үй бизнесін жоспарлау ерекшеліктерін пайдаланады.
- Тамақтану және қонақжайлылық кәсіпорындары өндірісінің құрылымын біледі.
- Жасанды интеллект технологияларын жобалық шешімдерді генерациялау, визуализациялау және оңтайландыру үшін пайдалану саласындағы құзыреттерді меңгере отырып, қонақ үй және мейрамхана кешендерінің жобалары мен дизайнын жасайды.
- Мейрамхана бизнесі мен қонақ үй шаруашылығында шетелдік тәжірибені қолданады.
- Зерттелетін саладағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолданады: мейрамхана және қонақ үй ісінде инновациялық технологияларды қолданады.