Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02202 Дінтану в ҚарУ Е.А.Бөкетов

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Құқықтық, қаржылық, экологиялық сауаттылық саласындағы белсенді азаматтық ұстанымын көрсету үшін әлеуметтік-гуманитарлық сипаттағы білімді қолданады. Қазақстандық қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, тиімді кәсіпкерлік қызметті, қаржылық және экологиялық қауіпсіздікті қалыптастыруға ықпал ететін фактілерді түсінеді.
  • Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асырады; өзінің кәсіби қызметінде бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, өзара түсіністік, толеранттылық, қазіргі қоғамның демократиялық және инклюзивті құндылықтары басымдықтарындағы өзінің азаматтық ұстанымын бекітеді. Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді.
  • Қоғам өмірінің қауіпсіздігін құқықтық реттеуге, жеке қаржылық қауіпсіздікті қамтамасыз етуге, қоғам мен табиғат арасындағы қарым-қатынас үрдістерін болжауға ықпал ететін әлеуметтік-экономикалық қызметтің негізгі салалары туралы білімі бар.
  • Қарым-қатынас дағдыларын меңгерген, топта жұмыс істей алады, әлеуметтік және эмоционалдық интеллектті дамытады; әртүрлілікті және инклюзия принциптерін құрметтей отырып, қарым-қатынас техникасын білуге ​​негізделген қарым-қатынас жағдайында өзінің мінез-құлқын бағалайды және реттейді. Әңгімелесушілердің мәдени және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіби қызметтің міндеттерін шешу үшін үш тілде ауызша және вербалды емес түрде еркін, қол жетімді және сенімді қарым-қатынас жасай алады. Мәдениетаралық диалог тұрғысынан объективті түсіндіру және сыни бағалау әдістерін меңгерген.
  • Қоғамның дамуындағы акт ерекшеліктерін, ДК аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуді, желілік, мультимедиялық және интернет-технологияларды, негізгі Smart және Е-технологияларды біледі және әртүрлі қызмет түрлерінде АКТ пайдалану дағдыларын меңгерген. Дінтану зерттеулерінде ЖИ қолдану дағдыларын меңгерген.
  • Ақпараттық сауаттылықты, жаңа ақпараттық-коммуникациялық технологиялармен жұмыс істеу қабілетін көрсетеді, дін тарихын, діни қызметті, діни сананы зерттеудегі цифрлық технологиялардың рөлін талдайды, дінтану процесінде ЖИ мүмкіндіктерін пайдаланады және тиісті дінтану тұжырымдамаларын тұжырымдайды.
  • Әлемдік және қазақстандық дінтанудың негізгі тұжырымдамалары, дінтану білімінің дамуының негізгі кезеңдері мен нысандары, діннің мәдениет жүйесіндегі орны, оның қоғамдағы функциялары туралы базалық білімді көрсетеді.
  • Діннің әлеуметтік институт ретіндегі ерекшеліктері, оның қоғамдық өмірдің түрлі салаларымен өзара байланысы, мемлекеттік-конфессиялық қатынастардың ерекшелігі туралы базалық білімді көрсетеді және Қазақстандағы діни қызметке әсер ететін әлеуметтік факторларға өз бетінше зерттеулер жүргізе алады.
  • Діни негізде жанжалдардың алдын алуға, конфессияаралық келісім мен діни төзімділіктің қазақстандық моделін одан әрі жетілдіруге бағытталған теориялық және қолданбалы зерттеулер жүргізеді, сараптамалық қорытындылар әзірлейді.
  • Діни философияның негізгі бағыттарын, діни білім беруді қалыптастырудың әлеуметтік-тарихи және әлеуметтік-мәдени жағдайларын, діни білім берудің ғылыми негіздері мен әдістері, дін саласындағы мемлекеттік заңнама, діни экстремизмнің алдын алу жолдары саласындағы кәсіби білімнің ерекшеліктерін түсінуді біледі.
  • Қоғамда дін туралы ғылыми түсініктерді тарату, адамның өзінің діни көзқарастарына қатысты әлеуметтік жауапкершілігін қалыптастыру, діни экстремизмге қарсы іс-қимыл саласындағы тиімді мемлекеттік саясатты іске асыру бойынша дінтану білімінің маңызын негіздеу үшін кәсіби білімді қолданады.
  • Теориялық және практикалық білімдерін оқу саласындағы оқу, практикалық және кәсіби мәселелерді шешу үшін қолданады. Діни қатынастар және діни қызмет саласында ғылыми тәсіл әдіснамасын, ғылыми қоғамдастық, діни конфессиялар, халықтың әртүрлі әлеуметтік топтары өкілдерімен дін мәселелерін талқылауда пікірталастарды ұтымды жүргізу дағдыларын пайдаланады.
  • Дәстүрлі және дәстүрлі емес діндердің қалыптасуы мен дамуының әлеуметтік-тарихи және әлеуметтік-мәдени жағдайлары туралы кәсіби білімін көрсетеді, Қазіргі әлемдегі дін дамуының негізгі үрдістерін талдай және болжай алады.
  • Төзімділік мәдениетін қалыптастыруға, конфессияаралық үнқатысу мен қазақстандық қоғамдағы рухани келісімге жағдай жасау үшін діни қатынастар мен діни іс-әрекеттерге қатысушылармен тікелей өзара іс-қимыл жасау үшін қажетті ұсыныстарды әзірлейді.
  • Әртүрлі діни көзқарастардың өкілдерімен сындарлы өзара іс-қимыл жасау, діни және діни емес дүниетаным өкілдері арасында диалогты ұйымдастыру үшін қазіргі заманғы діни процестердің сипаты, діни ілімдердегі, теологиядағы, діни қызметтегі өзгерістер заңдылықтары туралы кәсіби білімді қолданады.
Top