Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01405 Бастапқы әскери дайындық мұғалімдерін даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Құқықтық және экономикалық білімді пайдалана отырып бизнесте және күнделікті өмірде сауатты шешімдер қабылдау мақсатында, негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, жеке және корпоративтік қаржыны тиімді басқару.
  • Деректерді жинау, өңдеу және талдау үшін, сондай-ақ кәсіби қызметте қолданбалы міндеттерді шешу үшін жасанды интеллект құралдарын қолданады. Еңбек қауіпсіздігі мен еңбекті қорғаудың барлық талаптарын сақтай отырып, қызметтің және кәсіби қызмет өнімдерінің, ғылыми жаңалықтардың қоршаған ортаға әсерін ескереді. Ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру жөніндегі идеяны тұжырымдау және негіздеу кезінде академиялық мәтіндерді сауатты ресімдеу, қолданбалы зерттеулер жүргізу.
  • Педагогикалық іс-әрекет туралы жалпы түсінік білімін көрсету, олардың заманауи педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, инклюзивті процестерді басқару әдістері мен мектептің тәрбие жұмысын ұйымдастыру, оларды жүргізу технологияларын меңгерту.
  • Штаттық қаруды дайындау және қолдану қағидаларын, қарумен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік шараларын, бөлімшенің жауынгерлік және жорықтық тәртібін; жауынгердің ұрыстағы міндеттерін, тәуліктік наряд адамдарының міндеттерін, бір саптық даярлықтың саптық қабылдауларын орындау тәртібін, бөлімше мен оқу взводы құрамында саптық қабылдауларды орындау тәртібін білімдерін көрсету.
  • Заманауи аралас қару-жарақты инженерлік қамтамасыз етудің негізгі мақсаттары мен міндеттері, топографиялық карталардың номенклатурасы, Қазақстан Республикасы Қарулы Күштері бөлімшелеріндегі радиобайланысты ұйымдастыру әдістері, көлік құралдарының жалпы техникалық құрылымы, тарихы туралы білімдерін көрсету бронды техниканы құру және дамыту (БТТ), армияның қоян-қолтық ұрыс кешендерін және ұлттық спорт түрлерін жүзеге асыру.
  • Әскери құқық негіздері, ұлттық қауіпсіздік, пәні, міндеттері, негізгі категориялары мен тұжырымдамалары, Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерінде әскери қызметті ұйымдастырудың жалпы ережелері, пәні, міндеттері, негізгі категориялары мен тұжырымдамалары туралы білімдерін көрсету. әскери педагогика және психология, Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің әскери қызметшілерімен тәрбие жұмысының әдістері; мектеп оқушыларымен тәрбие жұмысының негізгі бағыттарын білу.
  • Педагогтың қазіргі қоғамдағы әлеуметтік мақсаты мен жетекші рөлі, білім беру процесін дамытудағы инновациялық технологиялардың орны мен рөлі, оқушылар мен сынып ұжымдарының психологиялық ерекшеліктерін зерттеудің неғұрлым оңтайлы заманауи әдістері мен технологияларын таңдау, Қазақстан Республикасының іс қағаздарын жүргізуде қабылданған құжаттарды дайындау мен ресімдеудің жалпы ережелері туралы білімдерін көрсету.
  • ҚР ҚК ақпараттық қызметінің әртүрлі түрлері үшін АӘД пәндерін оқыту әдістемелерін, деректерді талдау және басқару құралдарын, деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілерді бағдарламалық және аппараттық қамтамасыз етуді қолдану тәртібін, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдауды көрсету.
  • Жаңартылған мазмұн шеңберінде білім беру мекемесінің интегралды педагогикалық процесі жағдайында бастапқы әскери дайындықтың оқу үдерісінің мазмұны мен ұйымдастырылуына қойылатын заманауи талаптар тұрғысынан кәсіби міндеттерді орындай отырып, оқу-тәрбие жұмысының дағдыларын көрсету орта білім беру.
  • Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің қалыптасуының негізгі кезеңдері, мемлекеттің қорғаныс негіздері, Қазақстанның әлемдік тарихтағы және қазіргі әлемдегі әскери тарихының орны мен рөлі, қазақ батырларының әскери мұрасы, Ұлы Дала елінің әскери өнерінің даму тарихы туралы білімдерін көрсету.
  • Теориялық білімді, практикалық дағдыларды және доңғалақты көліктерді жүргізу дағдыларын меңгеру; арнайы тапсырмаларды орындау кезінде әскери роботтарды пайдалану; әскери роботтың жерге бағдарлануы; роботтар тобын басқару алгоритмдерін құрастыру; әскери роботтардың қозғалыс траекторияларын жоспарлау; әскери роботтар үшін нақты тактикалық мәселелерді қою және шешу.
  • Білім беру ұйымының азаматтық қорғау құрылымының нысанасын, міндеттерін, негізгі санаттары мен ұғымдарын және оның міндеттерін; жаппай қолданылатын қаруды зақымдайтын факторларды және одан қорғану тәсілдерін; жаралар, қан кетулер мен күйіктер кезінде және бастапқы әскери даярлық сабақтарында түрлі жазатайым оқиғалар кезінде алғашқы медициналық көмек көрсету тәртібін білуін көрсету.
Top