6B06129 Computer science в Қазақстан-Неміс университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Өндірістік, ғылыми және бизнес ортаға арналған сапалы, кеңейтілетін бағдарламалық өнімдерді құрастыра және жасай алатын, үлкен деректерді басқарып, талдай алатын, ақпараттық жүйелер мен жасанды интеллект технологиялары саласында терең теориялық және практикалық білімге ие жоғары білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша,
-
ЖОО атауы Қазақстан-Неміс университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 247
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B057 Ақпараттық технологиялар
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 6B061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері
Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер экономика, кәсіпкерлік қызмет саласында базалық білім алады, кәсіпорын, қаржы, несиелеу мәселелері, жеке қаржыны басқару, олардың кірістілігі, тәуекелдері, кәсіпкерлер үшін қаржылық сауаттылықтың маңызды аспектілері, мемлекет экономикасын дамытудағы кәсіпкерліктің маңыздылығы сияқты экономикалық ұғымдар мен санаттар мен процестерді қарастырады. Нәтижесінде студент негізделген қаржылық шешімдер қабылдау үшін экономикалық ақпарат пен құбылыстарды түсінуге, талдауға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзия және тіршілік қауіпсіздігінің негіздері
Курс инклюзия және тіршілік қауіпсіздігінің теориялық және практикалық негіздерін зерделеуге бағытталған. Инклюзивті ортаны қалыптастыру қағидаттары, ерекше қажеттіліктері бар адамдармен өзара іс-қимыл, құқықтық және әлеуметтік аспектілер қарастырылады. Күнделікті өмірдегі қауіптер, төтенше жағдайлар кезіндегі іс-әрекеттер, алғашқы көмек көрсету және цифрлық қауіпсіздік мәселелері оқытылады. Білім беру және әлеуметтік салаларда инклюзивті ойлау мен қауіпсіздік мәдениетін ескере отырып, ортаны бейімдеу, қатерлердің алдын алу және тұрақтылықты қамтамасыз ету дағдылары қалыптастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Пәнді меңгерудің мақсаты: студенттерде тірі ағзалардың мекендеу ортамен бірлігінің заңдылықтары, табиғатты қорғау принциптері және тұрақты даму стратегиялары туралы түсініктерді қалыптастыру. Нәтижесінде студент: қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын түсінуге және кәсіби қызметке бейімдеуге, қоршаған ортаның экологиялық факторларын талдауға және жалпылауға, тұрақты дамудың заманауи тұжырымдамалары мен стратегияларын басшылыққа ала отырып, қолдануға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математика 1
Курс шеңберінде мыналар қарастырылады: сызықтық алгебра: матрицалар, детерминанттар, сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесі, векторлық алгебра, аналитикалық геометрия, талдауға кіріспе, Бір айнымалының функцияларын дифференциалды есептеу: функцияның туындысы және дифференциалы, функцияны зерттеу, бір айнымалының функцияларын интегралды есептеу: анықталмаған интеграл, анықталған интеграл, белгілі бір интегралдың қосымшалары. Есептер: математиканың қарастырылған бөлімдерінде есептерді қою және шешу әдістерін меңгеру, қолданбалы есептерде үйренген математикалық әдістерді қолдана білу, математикалық интуицияны дамыту, математикалық мәдениетті тәрбиелеу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағдарламалау1
Курс теориялық білім мен практикалық бағдарламалау дағдыларын С/С++тілінде беруге бағытталған, бағдарламалауға кіріспені, С++ тіліне шолуды, синтаксисті, стандартты функцияларды, деректермен жұмысты, тармақталған және циклдік құрылымдарға арналған алгоритмдерді, пайдаланушы функцияларын құруды, массивтермен, жолдармен, файлдармен және көрсеткіштермен жұмыс істеуді қамтиды. Нәтижесінде студенттер алгоритмдерді блок-сызбалар түрінде жасай алады, бағдарламалар жасайды және орындайды, массивтерді өңдейді, файлдармен жұмыс істейді, қателерді жояды, кодты стандарттарға сәйкес жазады және жазбаша есептер шығарады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математика 2
Курс аясында: бірнеше айнымалы функциялардың дифференциалдық есебі: жартылай туындылар, екі айнымалы функцияның экстремумы, қарапайым дифференциалдық теңдеулер: бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер, жоғары ретті, тұрақты коэффициенттері бар сызықты біртекті емес дифференциалдық теңдеулер, бірнеше интегралдар: қос , үштік интеграл және қосымшалары, сандық, функционалды және қуат қатарлары қарастырылады. Міндеттері: математиканың қаралатын тарауларында міндеттерді қою және шешу әдістерін меңгеру, қолданбалық міндеттерде зерттелген математикалық әдістерді қолдану білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Fылыми жұмыстарды жазу
"Ғылыми жұмыстарды жазу" курсы студенттерді курстық жұмыстар мен бітіру біліктілік жұмыстарын жазу аясында оқу-зерттеу және ғылыми-зерттеу жұмыстарына дайындауға арналған. Курс ғылыми гипотезалар мен тұжырымдарды қорытындылау және дәлелдеу дағдыларын, сондай-ақ сапалы және ақпараттық ғылыми мақалалар, есептер мен диссертациялар құрастыру қабілетін дамытуға көмектеседі. Оқытудың нәтижесі ғылыми қоғамдастықтың талаптарына сәйкес сапалы ғылыми жұмыстарды жасау мүмкіндігі болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Байланыс және презентация
Кәсіби ортадағы қарым-қатынас негіздері. Байланыс және кері байланыс. Топтық жұмыс және қақтығыстарды басқару. Уақытты басқару. Жеке және топтық ғылыми зерттеулердің ерекшеліктері. Жазбаша ғылыми және оқу жұмыстарын ресімдеуге қойылатын талаптар. Презентацияның ғылыми стилі және дәйексөз ережелері. Ғылыми зерттеу әдістері. Ауызша сөйлеу және оқу презентацияларын дайындау дағдылары. Презентация техникасы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Алгоритмдер, мәліметтер базасы және бағдарламалау
Пән студенттерге деректерді күрделі ұйымдастырумен есептерді шешуге арналған бағдарламаларды жобалау кезінде тиімді деректер құрылымдары мен тілдік құрылымдарды таңдауға үйретуге бағытталған. Курс деректердің негізгі түрлерін және олардың компьютерлік көрінісін, қарапайым деректер түрлерін құрылымдауды, алгоритмдерді, алгоритмдерді жазу тәсілдерін, алгебралық және дерексіз деректер түрлерін, алгоритмдердің күрделілігін, соның ішінде NP күрделілігін талдауды және графикалық деректер модельдерімен жұмыс істеуді қамтиды. Бұл курс студенттерге деректерді құрылымдауға және практикалық есептерді шешудің тиімді алгоритмдерін жасауға көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетел тiлi (немiс тiлi) 2 (А1-С1)
Пәннің мақсаты-оқытудың алдыңғы сатысында қол жеткізілген неміс тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент тұрмыстық, мәдени, кәсіптік, ғылыми қызметтің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін коммуникативтік құзыреттілік пен тілдік даярлықтың жеткілікті деңгейін меңгереді, ауызша, жазбаша сөйлеуді сауатты баяндайды, тыңдауды пайдалана отырып оқиды, сондай-ақ заманауи техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып коммуникативтік міндеттерді шешеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 14
-
ТС желілері мен қызметтері
Курс телекоммуникацияның әртүрлі аспектілерін, соның ішінде телекоммуникацияның түрлері мен нысандарын, халықаралық стандарттау ұйымдарын, OSI анықтамалық моделін, пакеттік және желілік коммутацияны, LAN және WAN технологияларын, доменішілік және Доменаралық маршруттауды, провайдер құрылымдарын, желілік хаттамаларды, олардың мақсатын, жіктелуін, құрылымын, қолданылуы мен өзара әрекеттесуін және желілердің жалпы құрылымын зерттейді, олардың мақсаты, функциялары, түрлері, топологиясы, негізгі құрылғылары. Курс аяқталғаннан кейін студенттер телекоммуникацияның әртүрлі түрлерімен жұмыс істей алады, коммутация әдістерін ажырата алады, сонымен қатар желілік хаттамаларды қолдана алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Бағдарламалау 2
Пән студенттерге объектіге бағытталған бағдарламалау (ОББ) принциптерін қолдана отырып, қосымшаларды құрудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қамтамасыз етуге арналған. Курстан өту нәтижесінде студенттер Java бағдарламалау тілін меңгереді, ОББ негізгі ұғымдарын түсінеді, өз сыныптарын, әдістері мен конструкторларын құра алады, мұрагерлікті, полиморфизмді, дерексіз сыныптарды және бағдарламалық интерфейстерді қолдана алады, сондай-ақ топтамалармен, файлдармен жұмыс істеу және графикалық интерфейсі бар қолданбаларды жасау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Математика 3 (Статистика)
Пәнді оқытудың мақсаты: классикалық ықтималдық формуласы, ықтималдық қасиеттері, шартты Ықтималдықтар, қайталама сынақтар, кездейсоқ шамалар, олардың сипаттамалары, қалыпты үлестіру, Үлкен сандар заңы, Чебышев теоремасы, статистикалық үлестіру, іріктеу әдістері, жалпы және таңдамалы орташа мәндерді бағалау, нүктелік бағалау, момент әдісі, қалыпты үлестіру үшін сенімділік интервалдары, бастапқы, орталық эмпирикалық моменттер, Стьюдент таралуы, ең кіші квадраттар әдісі тақырыптарды игеру. Оқу нәтижесінде студент математиканың қарастырылған бөлімдерінде есептерді қою және шешу әдістерін біледі, математикалық статистиканың қолданбалы есептерінде үйренген математикалық әдістерді қолдана алады. тақырыптарды игеру
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Мәліметтер базасы
Курс аясында студенттер деректерді модельдеуге, реляциялық модельдерді құруға, деректерді қалыпқа келтіруге және SQL-ді қолдануға баса назар аудара отырып, мәліметтер базасын басқару жүйелерінің құрылымы мен функцияларын зерттейді. Курс сонымен қатар пәндік сала тұжырымдамаларын, мәліметтер базасының жіктелуін және бағдарламалық жасақтаманың өмірлік циклін қамтиды. Оқыту нәтижесінде студенттер пәндік саланы рәсімдеуге, ақпараттық модельдерді жобалауға және SQL сұрауларын жасауға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Іскери неміс тілі (В2.2-С1)
Пәннің мақсаты - студенттердің ауызша және жазбаша түрде іскерлік қарым-қатынас негіздерін меңгеруге мүмкіндік беретін коммуникативтік құзыреттілікке ие болуы. Оқу нәтижесінде іскер адамның қарым-қатынас жағдайында белсенді сөйлеу мінез-құлық дағдылары қалыптасады, студент бизнес және экономика тілінің негіздерін, грамматикалық құбылыстарды және іскерлік қарым-қатынас тіліне тән синтаксистік құрылымдарды, соның ішінде іскерлік хат-хабарларды жүргізу үшін жазбаша сөйлеуді біледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 10
-
Кәсіби неміс тілі (В2.2-С1)
Пәннің мақсаты неміс тілінде кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті коммуникативтік құзыреттіліктерді дамыту болып табылады.Пәнді оқу нәтижесінде студент кәсіби терминдерді қолдана отырып, неміс тілінде сөйлеуді сауатты жеткізе алады, кәсіби қарым-қатынас шеңберіндегі мәтіндердің аннотациясы мен рефератын бағалайды және талдайды, өз көзқарасын еркін түсіндіреді және ұсынылған кәсіби тақырыптарды неміс тілінде талқылайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Математика 4 (Дискретті математика)
Курс дискретті математика саласындағы негізгі тақырыптарды зерттеуге арналған. Қатысушылар графикалық теория, комбинаторика, логика және дискретті деректер құрылымдары сияқты ұғымдарды меңгереді. Курстың міндеттері-абстрактілі ойлауды дамыту, күрделі математикалық есептерді шешу және алгоритмдерді талдау. Оқу нәтижесінде студент информатика, криптография, оңтайландыру және басқа салаларда дискретті математикалық тұжырымдамаларды қолдана алады, сонымен қатар өзінің математикалық сауаттылығы мен аналитикалық дағдыларын арттыра алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Операциондық жүйелер
"Операциялық жүйелер" курсы операциялық жүйелердің принциптері мен қызмет ету аясын зерттеуге арналған. Қатысушылар операциялық жүйелерді орнату, конфигурациялау және басқару дағдыларын, соның ішінде процестермен, жадпен, файлдық жүйемен және желілік ресурстармен жұмыс істеуді меңгереді. Оқытудың нәтижесі операциялық жүйелердің ішкі құрылымын түсіну, мәселелерді шешу және компьютерлік ортадағы өнімділікті жақсарту, бұл олардың біліктілігі мен ақпараттық технологияларда қолданылуын арттырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Қолданбалы жасанды интеллект
Пәнді игерудің мақсаты қолданбалы ЖИ (жасанды интеллект) саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, машиналық оқыту құралдарын, модельдері мен әдістерін меңгеру болып табылады. Курс шеңберінде қолданбалы ЖИ тұжырымдамалары және оның әртүрлі салалардағы маңыздылығы, машиналық оқыту түрлері (бақыланатын, бақыланбайтын және күшейтілген оқыту), машиналық оқытудағы деректердің рөлі мен бағалауы қарастырылады. Аяқтағаннан кейін студент ЖИ-дің маңыздылығы мен қолдану аясын біледі, математикалық модельдерді әзірлеу, талдау әдістері мен алгоритмдерін жасау, деректерді тестілеу және тексеру дағдыларына ие болады
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Бағдарламалық инженерия
Негізгі түсініктер мен тәсілдер. Бағдарламалық жасақтаманың ISO / IEC 12207 стандартындағы өмірлік циклінің процестері, әзірленіп жатқан жүйеге қойылатын талаптарды талдау және рәсімдеу. Бизнесті бағалау әдістері (AS-IS және TO-BE модельдері) және осы модельдерді құруға арналған құралдар. Объект моделінің түсінігі, негізгі принциптері мен механизмдері. UML стандартын қолдана отырып жүйелерді дамытуға бағытталған объектілік тәсіл. Нысан моделінің сипаттамасы. IEEE / ANSI 830-1993 SRS ұйымы құжатының C және D талаптарының типтік сызбасы. IEEE 982.2-1988 стандартының D-талаптарын талдауға арналған көрсеткіштер. Пайдалану жағдайлары - негізгі UML жазбасы. Пайдалану жағдайларын нақтылау үшін диаграмма техникасын және оқиғалар ағынының сценарийлерін қолдану. Жүйелік мінез-құлықты модельдеу және спецификациялау. ICONIX процесі. Техникалық ерекшелік - құжат - тұжырымдама.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Бағдарламалық кешендерді әзірлеу
Пәннің мақсаты – бағдарламалық кешендерді әзірлеудің заманауи технологияларын меңгеру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер ауқымды бағдарламалық жобалар мен өнеркәсіптік деңгейдегі бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу мәселелерімен танысады. Олар таза бағдарламалаудан тыс кәсіби бағдарламалық жобаларды классикалық әдістерге сәйкес орындап, командада жоспарлап, әзірлеп, сынақтан өткізе алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
ЖИ жетілдірілген тұжырымдамалары
Студенттер жасанды интеллект саласындағы озық әдістер мен тұжырымдамалармен, соның ішінде тілдік өңдеу мен кескін генерациясына арналған терең оқытудың заманауи архитектураларымен танысады. Олар бұл әдістерді нақты міндеттерді шешуге қолдана алады, жасанды интеллект жүйелерін әзірлеудің күрделілігін түсінеді және жасанды интеллекттің әртүрлі формаларын ажырата біледі. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер жасанды интеллект қабылдаған шешімдерді қазіргі тәсілдер негізінде түсіндіре, интерпретациялай және визуализациялай алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Толық функционалды веб-әзірлеу
Пәннің мақсаты — веб-қосымшаларды құруға арналған архитектуралар мен технологиялар бойынша білім қалыптастыру және меңгеру. Студенттер заманауи әдістерді, технологиялар мен құралдарды қолданып, командада жұмыс істей отырып және agile-жобаларды басқару әдістерін пайдалана отырып веб-қосымшаларды әзірлей алады. Бұл үшін олар бір серверлік және бір клиенттік веб-фреймворкпен танысып, дерекқор негізіндегі веб-қосымшаларды жобалап, жүзеге асыруды меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
IT туралы заң / Экономикалық құқық
Қазақстан Республикасындағы кәсіпкерлік қатынастарды реттейтін құқықтық нормалар жиынтығын және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылға қатысты білім жүйесін зерделеу. Кәсіпкерлік қызметті реттейтін негізгі заңнамалық актілермен танысу, кәсіпкерлік қызмет ұғымын нақтылау және оның Қазақстан Республикасындағы нарықтық қатынастардағы орнын анықтау. Кәсіпкерлік субъектілерінің құқықтық мәртебесін, экономиканың жекелеген салаларындағы кәсіпкерлік қызметтің ерекшеліктерін зерттеу, коммерциялық дауларды қарау бойынша сот тәжірибесін талдау, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру барысында қажетті құжаттарды жасау бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру және сыбайлас жемқорлық көріністерін талдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
IT қауіпсіздігі (неміс тілінде)
Пән деректерді қорғауға және ақпараттың қауіпсіздігін қамтамасыз ету міндеттеріне үйретеді. бағдарлама ақпараттық қауіпсіздікті ұйымдастыруды, тәуекелдерді талдауды, қауіпсіздік тұжырымдамаларын және қауіпсіздіктің артықшылықтарын зерттейді. Курс деректердің құпиялылығын, тұтастығын, қолжетімділігі мен жауапкершілігін, IP-деректердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселелерін және бизнес-деректерді қорғау жөніндегі маманның рөлін қамтамасыз ететін ақпараттық жүйелердің негізгі технологиялары мен қауіпсіздік шараларын қарастырады. Студенттер деректерді аутентификациялау және авторизациялау әдістерін, ақпаратты қорғаудың криптографиялық әдістерін және желідегі ықтимал қауіптерді талдауды меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Интернет бағдарламалау (неміс тілінде)
Курс интернетке арналған қосымшаларды құрудың жалпы технологияларын, HTML5 және CSS3 негізгі мүмкіндіктерін, Веб-желі технологияларын, веб-беттерді белгілеу және бағдарламалау тілдерін, веб-қосымшаларды әзірлеу құралдарын, XML белгілеу тілін, веб-мазмұн мен қосымшаларды біріктіру құралдарын, сондай-ақ клиенттік және серверлік тілдер мен технологиялардың вебте жұмыс істеу принциптерін, клиенттік сценарийлер мен қосымшалар, JavaScript сценарий тілі және PHP тіліндегі серверлік веб-қосымшаларды зерттеуді қамтиды. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер HTML5, CSS3, JavaScript және PHP көмегімен веб-қосымшаларды құру дағдыларын, сондай-ақ Веб-мазмұнды әзірлеу және біріктіру құралдары туралы білім алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
С/С++ тиімді бағдарламалау
Пәннің мақсаты – студенттердің Java және C/C++ бағдарламалау тілдері бойынша теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер кәсіби қызметте қолдануға қажетті Java және C/C++ тілдерінің негізгі құрылымдары мен элементтерін меңгереді, бағдарламаларды жөндеу және профилирлеу тәсілдерін біледі, жоғары деңгейлі бағдарламалау тілінде математикалық есептерді шешуге арналған нақты алгоритмдерді құру, сондай-ақ практикалық бағдарламалау міндеттерін формализациялау және шешу дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Мобильді қосымшаларды бағдарламалау
Курс студенттерге Android платформасында мобильді қосымшалар құруды үйретуге арналған. Қатысушылар Java тілінде бағдарламалауды үйренеді, даму орталары мен интерфейс дизайнын меңгереді және SQLite дерекқорларын пайдаланады. Курстың нәтижесінде қатысушылардың мобильді қосымшаларды өз бетінше әзірлеу және күйін келтіру дағдыларын игеруі, сондай-ақ интерфейс дизайнының негізгі принциптерін түсіну және мобильді құрылғыларды оңтайландыру болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Микроконтроллерді бағдарламалау
Курс микроконтроллерлерде ендірілген жүйелерді бағдарламалау дағдыларын дамытуға бағытталған ауқымды оқытуды білдіреді. Студенттер микроконтроллерлермен жұмыс істеу негіздерін үйренеді, әртүрлі датчиктерді басқару үшін бағдарламалар құруды және оларды Arduino негізінде тиімді күйге келтіруді үйренеді. Курс аяқталғаннан кейін қатысушылар микроконтроллерлерді бағдарламалау дағдыларына ие болады және оларды нақты жобаларда сәтті қолдана алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Бұлтты есептеу
Пәнді оқытудың мақсаты-Unix/Linux операциялық жүйесінің теориялық және практикалық тұжырымдамаларын игеру. Пәрмен жолы деңгейінде студенттер жүйені басқару мәселелерін шешу үшін shell сценарийлерін түсінеді және дербес әзірлейді, бұлтты есептеу тұжырымдамаларын түсінеді және оларды әртүрлі пайдалану жағдайларында (IaaS, PaaS, SaaS, т. б.), масштабталатын контейнерлік инфрақұрылымдардың құрылымы мен жұмысын қолдана алады, оларды бейімдейді және конфигурациялайды, желілік қызметтерді зерттейді және тәжірибеде қолданады, операциялық жүйелердің тұжырымдамалары практикалық мысалда серверлерді виртуалдандыру саласымен танысады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Бағдарламалық жасақтаманың кері инженериясы
Кері инженерия бағдарламалық жасақтамадағы осалдықтарды табу және пайдалану, зиянды бағдарламалардың әрекетін талдау, көшірмеден қорғауды айналып өту ЖӘНЕ DRM (бұзу) және жұмыс уақытында бағдарламалардың әрекетін өзгерту үшін қолданылады. Студенттер бағдарламаларды кодты шатастыру, күйін келтіруді қорғау әдістері және сенімді есептеулер сияқты кері инженериядан қорғау әдістерін үйренеді. Нәтижесінде студенттер кері инженерия техникасы туралы білімдерін тек екілік кодта қол жетімді бағдарламаларды талдау үшін пайдалана алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Softproject
Курс білім беру бағдарламасының барлық пәндерін бір жобаға біріктіруді қарастырады, оны студенттер теория мен практиканы байланыстыру үшін басынан аяғына дейін топта орындайды. Студенттер бағдарламалық (аппараттық) әзірлеудің барлық кезеңдеріне қатысады. Нәтижесінде студенттер пәндік саланы талдап, зерттейді, зерттеу жүргізеді, мәселені шешу жолдарын іздейді, талаптарды тұжырымдайды, жүйені құрастырады және жасайды. Оқыту нәтижесінде студенттер жаңа жүйелерді құруға да, барларын қолдауға да қолданылатын білім мен дағдыларды игереді, сонымен қатар топта жұмыс істеу және даму үдерісін құрылымдау дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Қолданбалы АТ-қауіпсіздігі
Бұл курс студенттерге кез келген автоматтандырылған жүйелерде ақпаратты қорғаудың кешенді жүйелерін әзірлеу, жасау және қолдану бойынша терең білім береді. Студенттер қауіпсіз сынақ ортасында нақты осалдықтарды анықтап, талдап, бағалай алады, сондай-ақ анықталған осалдықтарға байланысты қауіп пен оның маңыздылығын дұрыс анықтай алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Бизнес-информатика
Пән студенттерді қазіргі заманғы бизнестегі және мемлекеттік құрылымдарды басқарудағы ақпараттық жүйелер мен технологиялардың рөлін түсінуді қалыптастыра отырып, бизнес-информатиканың негізгі ұғымдары мен міндеттерімен таныстырады. Курс бизнес-информатиканың іргелі негіздерін, ақпараттық жүйелердің негізгі түрлерін, сондай-ақ MS Excel бағдарламасын бизнесте қолдануды қамтиды. Осы пәнді оқу нәтижесінде студенттер пәндік саланы талдай алады, электрондық бизнес стратегияларын жасай алады, басқару шешімдерін жобалай алады және олардың тиімділігін бағалай алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Data science (Introduction)
Пәннің мақсаты – әртүрлі үлкен деректер жиынтығы арасындағы өзара байланыстар мен заңдылықтарды математикалық және статистикалық әдістерді, құралдарды және машиналық оқыту алгоритмдерін қолдану арқылы табу және түсіну. Студенттер деректер ғылымы саласындағы негізгі терминдерді меңгереді, жекелеген тәсілдерді түсінеді және деректер ғылымы жобаларында жеке міндеттерді өз бетінше шеше алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Персоналды бағалау және дамыту
Пәнді оқудың мақсаты – персоналды іріктеу, мансаптық өсуді талдау, сонымен қатар кәсіпорында бейімделу жүйесін қалыптастыру үшін кәсіби диагностика жүргізу бойынша білім мен дағдыларды меңгеру. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: ұйымдық мәдениетті диагностикалау және оны жақсартуға бағытталған басқару шешімдерін әзірлеу, ұйымның корпоративтік даму стратегияларын әзірлеуге қатысу, персоналды дамыту бағдарламаларын әзірлеу және енгізу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
БҚ сапасы және жобаларды басқару
«Бағдарламалық қамтамасыз етудің сапасы және жобаларды басқару» пәні студенттерге ақпараттық технологиялық жобаларды басқару аспектілері бойынша сапаны бағалау және қамтамасыз ету принциптерін үйретеді. Көрсеткіштер, құжаттар, сапаны қамтамасыз ету құралдары мен әдістері, бағдарламалық жасақтаманы жөндеу, сондай-ақ әзірлеу әдістемелері, жобаларды жоспарлау, бюджеттеу және бақылау, және командалық өзара әрекеттесу. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер тестілеу, жөндеу және БҚ сапасын бағалау, IT-жобаларды басынан аяғына дейін тиімді басқару дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Машиналық оқыту
Пәннің мақсаты бақыланатын және бақыланбайтын оқытудың негізгі әдістерін, машиналық оқытудың принциптері мен мақсаттарын, практикалық міндеттерде жасанды интеллект құралдарын қолдануды зерттеу болып табылады. Нәтижесінде студенттер Машиналық оқыту әдістерін қолдана отырып, практикалық мәселелерді өз бетінше шешеді, нейрондық желілердің қалай жұмыс істейтінін түсінеді, сонымен қатар машиналық оқытудың маңызды архитектураларымен танысады және оларды жеке салаларда қолдана алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Робототехника
Курс аясында мобильді роботтар, бірлескен роботтар, өнеркәсіптік роботтар тұжырымдамалары, күрделі басқару жүйелерін әзірлеу тұжырымдамалары қарастырылады, техникалық тапсырмаларды әзірлеу және роботтарды модельдеу бойынша білім мен дағдылар қалыптастырылады, робототехникалық жүйелердегі интеллектуалды басқару әдістері мен құралдары зерттеледі. Оқу нәтижесінде студент робототехникалық кешендерді құру принциптерін, мобильді роботты интеллектуалды басқару алгоритмдерін біледі, интеллектуалды робототехникалық жүйелер негізінде өндірістік және технологиялық процестер мен өндірістерді автоматтандыруға арналған техникалық тапсырмаларды әзірлеуге қабілетті.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Бағдарламалық жасақтама архитектурасы
Бұл пән аясында студент жүйелік бағдарламалық жасақтаманы зерттейді — ол процессор, жедел жад, енгізу/шығару құрылғылары, желілік жабдық сияқты компьютерлік жүйе компоненттерін басқаруды қамтамасыз ететін бағдарламалар жиынтығы. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер бағдарламалық жасақтаманың дұрыс архитектурасы ұғымдарын, архитектуралық үлгілерді, жобалау паттерндерін және бағдарламалау идиомаларын түсінеді және оларды заманауи архитектураларға негізделген қосымшаларды әзірлеу үшін нақты жағдайларда қолдана алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Сапа менеджменті жүйесі
Пәнді оқудың мақсаты – кәсіпорынның қызметін және бәсекеге қабілетті өнімдер мен қызметтерді өндіруді ұйымдастыру және табысты жүргізу үшін қажетті сапа менеджменті жүйесінің принциптері мен әдістерін меңгеру. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: кәсіпорында сапа менеджменті процестерін жүйелі ұйымдастыру туралы түсінік қалыптастыру, сапа жүйесін құру және басқару бойынша барлық іс-шараларды дұрыс жоспарлау, сапа менеджменті жүйесінің жұмыс істеу тиімділігін бағалау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Цифрлық технологиялар этикасы
Курсты аяқтағаннан кейін студенттер мораль, этика, нормалар, заң, жауапкершілік, ақпарат сияқты цифрлық этиканың маңызды ұғымдарын түсіндіре алады, цифрлық өнімдерді әзірлеу мен жылжытуда этикалық тәсілді қолдана алады, практикалық мысалдарда қолдануға болатын әртүрлі этикалық теориялармен танысады. Құпиялылық, дәлдік, дұрыстық, иелік ету және ақпаратқа қол жетімділік секілді мәселелерді жүйелі түрде шешуге баса назар аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Желiлердi бiрiктiру және басқару (CISCO)
Курс студенттерге CiscoSystems технологияларын қолдана отырып, желілік инфрақұрылым және желіні басқару бойынша терең білім мен дағдыларды ұсынады. Қатысушылар желілік дизайн тұжырымдамаларын, желілік жабдықты орнатуды үйренеді, сонымен қатар желілердің қауіпсіздігі мен тиімділігін қамтамасыз ету принциптерін меңгереді. Оқытудың нәтижесінде күрделі корпоративтік желілерді жобалау, теңшеу және басқару құзыреттілігі болады, бұл олардың ақпараттық технологиялар саласындағы қабілеттері мен мансаптық мүмкіндіктерін айтарлықтай арттырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Процессорлардың, жадтың және желілердің жұмыс істеу принциптерін түсіне отырып, есептеу жүйелерінің архитектурасының ерекшеліктерін тиімді бағдарламалық шешімдерді жобалау және әзірлеу үшін пайдалану.
- Заманауи бағдарламалау тілдерін және объектіге бағытталған бағдарламалау қағидаларын қолдана отырып, сенімді бағдарламалық қосымшалар әзірлеу.
- Қазіргі МББЖ қолдана отырып мәліметтер базасын жобалау, қалыпқа келтіру және сұраныстар жасау.
- Практикалық есептерді деректерді талдау мен машиналық оқыту әдістерін қолдана отырып тиімді шешу
- Қазіргі заманғы фреймворктер мен технологияларды пайдаланып клиент-сервер веб-қосымшаларын әзірлеу.
- Аутентификация, шифрлеу және қол жеткізуді басқару сияқты киберқауіпсіздік қағидаларын қолдана отырып, ақпарат пен жүйелердің қорғалуын қамтамасыз ету.
- Жобаларды басқарудың икемді әдістемелерін пайдалана отырып, командада тиімді жұмыс істеу және бағдарламалық жобаларды басқару әдістерін қолдана отырып, нәтижелерді бағалау.
- Бағдарламалық жүйелерді архитектуралық үлгілер мен заманауи жобалау тәсілдерін қолдана отырып әзірлеу.
- Есептеу жүйелерін талдау және модельдеу үшін математика, логика және статистика бойынша негізгі білімді қолдану.
- Операциялық жүйелердің, бұлтты технологиялардың және желілік протоколдардың принциптерін түсініп, оларды инженерлік практикада қолдану.
- Ғылыми ақпаратты құрылымдау және ұсыну, ғылыми-зерттеу және презентациялық қызметті, соның ішінде шет тілінде жүргізу.
- Кәсіби және жеке салада басқару үдерістерінің тиімділігі мен сапасын қамтамасыз ете отырып, іскерлік және тұлғааралық коммуникация дағдыларын дамытып, экологиялық-экономикалық, қаржылық, әлеуметтік-психологиялық, инклюзивті, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы білімді қолдану.