Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01304 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Философиялық, тарихи, әлеуметтік-саяси, құқықтық, экономикалық ғылымдардың негіздерін; экология туралы білімді, ақпараттық-коммуникативтік дағдыларды меңгеру, оларды практикада қолдану; практикалық және іскерлік деңгейде қарым-қатынасты ұйымдастыра білу
  • Психологиялық-педагогикалық пәндер бойынша білім жүйесін, оқу пәндерінің пәндік-теориялық негіздерін меңгеру, жеке-әдістемелік пәндер бойынша дағдылар мен дағдыларды, ғылыми-педагогикалық зерттеу жүргізу кезінде және практикалық қызметте негізгі пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру
  • Оқыту теориясы мен технологиясы туралы білімді меңгеру, практикалық дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру, оларды педагогикалық процесте қолдану
  • Педагогикалық іс-әрекеттің, педагогикалық қарым-қатынастың және белгілі бір құндылықтардың, мұраттардың, педагогикалық сананың тасымалдаушысы ретіндегі тұлғаның қалыптасуын анықтайтын қажетті білім, іскерліктер мен дағдыларды меңгеру
  • Қазіргі қоғамдағы адамгершілік және адамгершілік-этикалық мінез-құлық нормаларын білу; күнделікті қоғамдық өмірде осы нормаларды сақтау дағдыларын және адамгершілік-этикалық мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру
  • Бастауыш сынып мұғалімдерінің кәсіби мәдениетінің негіздерін, білім берудегі экономикалық, құқықтық қатынастарды, педагогикалық менеджмент пен педагогикалық шеберлікті қамтитын әдіснамалық, құқықтық еңбек және экономикалық құзыреттілікті қалыптастыру
  • Интеграцияланған құзыреттіліктерді қалыптастыру: -коммуникативті; -ақпараттық; -ғылыми-шығармашылық; -рефлексивті; -диагностикалық;-жобаларды модельдеу және іске асыру; -жағдайларды анықтау және шешу; - өзін-өзі жүзеге асыру, өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі дамыту
  • Әлемдік және ұлттық білім беру модельдері, дамыған коммуникативтік дағдылар жүйесі, эмпатия және ынтымақтастық қабілеті, сондай-ақ әртүрлілікті құрметтеу, әртүрлі қажеттіліктері бар адамдармен қарым-қатынас жасау және барлығының тең қатысуы үшін жағдай жасау арқылы қалыптасқан инклюзивті мәдениет туралы білімге ие бола отырып, белгісіздік жағдайында әлеуметтік, экономикалық және кәсіби рөлдерді ауыстыруға дайындығын көрсете білу.
  • Оқытудың, тәрбиелеудің, дамытудың философиялық, әлеуметтік-құқықтық, экономикалық негіздерін игеру негізінде әдіснамалық, әлеуметтік, құқықтық еңбек құзыреттілігін қалыптастыру
  • Ғылыми-теориялық, әдіснамалық, психологиялық, педагогикалық, әлеуметтік-теориялық білімді меңгеру негізінде психологиялық, педагогикалық, пәндік-теориялық құзыреттілікті қалыптастыру
  • Теориялық және эмпирикалық білімді, оқыту теориясы мен технологиясын зерттеу процесінде жасанды интеллект элементтерін қолдану негізінде пәндік-әдістемелік, пәндік-практикалық құзыреттілікті қалыптастыру
Top