Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01304 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты ББ мақсаты: оқытудың прогрессивті технологияларын қолдану арқылы практикалық дағдылары мен көшбасшылық қасиеттері бар біліктілігі жоғары деңгейдегі кадрларды даярлауды көздейтін оқыту процесін реализациялау, сондай – ақ 6В01304 - "Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі"мамандығы бойынша өз бетінше жұмыс істеу үшін даярлаудың тиісті бағыты бар мамандарға қойылатын талаптарға сәйкес келетін білім беру саласындағы бәсекеге қабілетті кәсіпқойларды оқыту.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 246
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Қаржылық сауаттылық
Құқық негіздері
Кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация негіздері
Жасанды интеллект негіздері
Экономика негіздері
Ғылыми зерттеу әдістері
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Орнықты дамудың негіздері
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Мамандыққа кіріспе
-
2 Оқу жылы
Математиканың теориялық негіздері практикумымен
Оқушылардың даму физиологиясы
Инклюзивті мәдениет негіздері
Педагогика
Білім беру жүйесіндегі менеджмент
Кіші оқушылар психологиясы
Жас психологиясы
Бастауыш сынып оқушыларына жаңартылған математикалық білім беру негіздері
Педагогикалық шеберлік
Этнопедагогика
Қазіргі орыс (қазақ) тілінің фонетикасы мен лексикологиясы
Бастауыш сыныптардағы орыс (қазақ) тілінің теориясы мен практикасының негіздері
Бастауыш сынып оқушыларын ұлттық-мәдени құндылықтар негізінде тәрбиелеу
Бастауыш мекепте тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Инклюзивті білім беру
-
3 Оқу жылы
Критериалды бағалау технологиясы
Дидактика
Оқытудың заманауи мәселелері
Балалар әдебиеті
Әдебиеттануға кіріспе және мәтінді талдау
Балалардағы жазбаша сөйлеуді қалыптастыру әдістемесі
Жазуға үйретудің психологиялық-педагогикалық негіздері (Каллиграфия )
Математиканы оқыту әдістемесі
Кәсіби этика және конфликтология
Бастауыш білім берудің заманауи педагогикалық технологиялары
Білім беру процесінің технологиялары
Қазақ (орыс) тілін оқытудың әдістемесі практикумымен
"Дүниетану"пәні бойынша бастауыш сынып оқушыларының сабақтық және сабақтан тыс іс-әрекетінде зерттеу қызметін ұйымдастыру
Дүниетануды оқыту әдістемесі
БМ жаратылыстануды оқытудың әдістемесі практикумымен
Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесі
-
4 Оқу жылы
Бастауыш мектептегі математикалық модельдеу
Сауаттылықты оқыту әдістемесі
Бастауыш сынып оқушыларының сөйлеуін дамытудың теориялық негіздері мен технологиялары
Мұғалімнің сөйлеу мәдениеті
Қазіргі бастауыш мектеп мұғалімінің кәсіби-педагогикалық дискурсы
Бастауыш сынып мұғалімінің жұмысындағы әлеуметтік-психологиялық оқыту әдістері
Семинармен мәнерлеп оқуды оқыту әдістемесі
Бастауыш мектеп мәселелерін шешуге арналған семинар
Бастауыш мектепте көркем еңбек пен бейнелеу іс-әрекетін оқыту әдістемесі
Кіші мектеп жасындағы оқушы тұлғасының психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Мультимедиялық оқыту технологиялары
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Философиялық, тарихи, әлеуметтік-саяси, құқықтық, экономикалық ғылымдардың негіздерін; экология туралы білімді, ақпараттық-коммуникативтік дағдыларды меңгеру, оларды практикада қолдану; практикалық және іскерлік деңгейде қарым-қатынасты ұйымдастыра білу
- Психологиялық-педагогикалық пәндер бойынша білім жүйесін, оқу пәндерінің пәндік-теориялық негіздерін меңгеру, жеке-әдістемелік пәндер бойынша дағдылар мен дағдыларды, ғылыми-педагогикалық зерттеу жүргізу кезінде және практикалық қызметте негізгі пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру
- Оқыту теориясы мен технологиясы туралы білімді меңгеру, практикалық дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру, оларды педагогикалық процесте қолдану
- Педагогикалық іс-әрекеттің, педагогикалық қарым-қатынастың және белгілі бір құндылықтардың, мұраттардың, педагогикалық сананың тасымалдаушысы ретіндегі тұлғаның қалыптасуын анықтайтын қажетті білім, іскерліктер мен дағдыларды меңгеру
- Қазіргі қоғамдағы адамгершілік және адамгершілік-этикалық мінез-құлық нормаларын білу; күнделікті қоғамдық өмірде осы нормаларды сақтау дағдыларын және адамгершілік-этикалық мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру
- Бастауыш сынып мұғалімдерінің кәсіби мәдениетінің негіздерін, білім берудегі экономикалық, құқықтық қатынастарды, педагогикалық менеджмент пен педагогикалық шеберлікті қамтитын әдіснамалық, құқықтық еңбек және экономикалық құзыреттілікті қалыптастыру
- Интеграцияланған құзыреттіліктерді қалыптастыру: -коммуникативті; -ақпараттық; -ғылыми-шығармашылық; -рефлексивті; -диагностикалық;-жобаларды модельдеу және іске асыру; -жағдайларды анықтау және шешу; - өзін-өзі жүзеге асыру, өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі дамыту
- Әлемдік және ұлттық білім беру модельдері, дамыған коммуникативтік дағдылар жүйесі, эмпатия және ынтымақтастық қабілеті, сондай-ақ әртүрлілікті құрметтеу, әртүрлі қажеттіліктері бар адамдармен қарым-қатынас жасау және барлығының тең қатысуы үшін жағдай жасау арқылы қалыптасқан инклюзивті мәдениет туралы білімге ие бола отырып, белгісіздік жағдайында әлеуметтік, экономикалық және кәсіби рөлдерді ауыстыруға дайындығын көрсете білу.
- Оқытудың, тәрбиелеудің, дамытудың философиялық, әлеуметтік-құқықтық, экономикалық негіздерін игеру негізінде әдіснамалық, әлеуметтік, құқықтық еңбек құзыреттілігін қалыптастыру
- Ғылыми-теориялық, әдіснамалық, психологиялық, педагогикалық, әлеуметтік-теориялық білімді меңгеру негізінде психологиялық, педагогикалық, пәндік-теориялық құзыреттілікті қалыптастыру
- Теориялық және эмпирикалық білімді, оқыту теориясы мен технологиясын зерттеу процесінде жасанды интеллект элементтерін қолдану негізінде пәндік-әдістемелік, пәндік-практикалық құзыреттілікті қалыптастыру