Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01706 Өзбек тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау в ОҚМПУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ұлттық біліктілік жүйесі мен еңбек нарығы талаптарына сай жалпымәдени және кәсіби құзыретіліктерді меңгерген, бәсекеге қабілетті өзбек тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Тіл біліміне кіріспе
Әдебиеттануға кіріспе
Өзбек диалектологиясы
Қазіргі өзбек тілінің фонетикасы
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Халық ауыз әдебиеті
-
2 Оқу жылы
Оқыту әдістері мен технологиялары
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Ежелгі және хандық дәуір әдебиеті
Қазіргі өзбек тілі лексикологиясы мен фразеологиясы
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Қазіргі өзбек тілі сөзжасамы
Педагогикалық зерттеулер
Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
XIX ғасырдағы өзбек әдебиеті
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
-
3 Оқу жылы
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
XX ғасыр басындағы өзбек әдебиетінің тарихы (1900-1940жж.)
Қазіргі өзбек тілі морфологиясы
Бағалау және дамыту
Инклюзивті білім беру ортасы
Өзбек тілі мен әдебиетінен сабақ үлгілерін жасау негіздері
Қазіргі өзбек тілінің синтаксисі
Өзбек тілін оқыту әдістемесі
Білім беру процесіндегі жасанды интеллект
Кеңес дәуіріндегі және тәуелсіздік жылдарындағы өзбек әдебиеті
Өзбек әдебиетін оқыту әдістемесі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- тілдік заңдылықтар мен тіл тарихының дамуы жайлы проблемаларды ғылым мен әдістеменің соңғы жетістіктеріне сүйене отырып тұжырымдайды;
- пәндік және пәнаралық саланың іргелі заңдылықтарының тұжырымдамалық және теориялық негіздерін түсіну және интеграциялауды көрсетеді
- өзінің және басқалардың идеялары, әрекеттері мен пайымдауларына қызығушылық таныту негізінде сыни және жүйелі ойлауын дамытады;
- берілген ақпаратқа сүйене отырып, игерген білімін практикада қолдана алады;
- көркем шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың түрлерін, шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан талдайды;
- пән бойынша таңдалған мақсатқа сәйкес оқу жетістіктерін критериалды бағалауды және диагностикалауды қолдана біледі;
- педагогикалық инновациялық технологияларды оқыту мен тәрбиелеудің мақсатына, күтілетін нәтижелеріне және оқушылардың физиологиялық ерекшеліктеріне сәйкес қолдана біледі;
- оқушыларды сыни ойлауға, шығармашылыққа, проблеманы бірлесе шешуге тарту мақсатында пәннің ғылымдар жүйесіндегі орны мен құндылығын, қазіргі жағдайын саралайды;
- әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау, шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыру мақсатында көркем мәтінді интерпретациялайды;
- ортақ мақсатқа жету үшін командада тиімді жұмыс істеуде, тұлғааралық қарым-қатынаста коммуникативтілік, креативтілік және көшбасшылық көрсете біледі;
- білім беру ұйымдарында оқу үдерісін ұйымдастыруда инновациялық әдістерді қолданып, метапәндік білімді біріктіреді және жасанды интеллект технологияларын тиімді пайдаланады.
- Аналитикалық ойлауды дамытады, ғылыми-зерттеу қызметінде дағдыларды меңгереді; ғылыми деректерді өңдеу бойынша сапалы жұмыс жүргізеді; ғылыми қызметті іске асыруда субъективтілік пен жауапкершілікті арттырады; өзіндік көзқарасы қалыптасады.
- Біртұтас жүйе және адам ретінде қоғам туралы, қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы тараптардың құқықтық мүдделері, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік жағдайлары, адамға және табиғи ортаға зиянды және қауіпті факторлардың әсері, негізгі ұғымдары туралы біледі.
- Оқу мен оқытудың инновациялық стратегияларын, сондай-ақ пән бойынша ұзақ мерзімді, орта мерзімді, қысқа мерзімді сабақ/сабақ жоспарлары, оқу және сыныптан тыс іс-шаралар негізінде білім беру үдерісін және/немесе сыныптан тыс іс-шараларды жобалау, өткізу және бағалау әдістері мен құралдарын қолданады; эксперименттердің нәтижелерін және/немесе жиналған деректерді талдап, қорытынды жасайды.