Жаңа білім беру бағдарламасы

6B05214 География және табиғаттың тіршілікке үйлесуі в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты География ғылымының проблемаларын бағалауға және талдауға, жаңа білім объектілерін және географияны оқыту әдістемесін, цифрлық технологияларды игеруге, сондай-ақ географиялық проблемалар саласында жаңа білім алуға, еңбек нарығында табысты бәсекелесетін, жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында зерттеу және практикалық міндеттерді тұжырымдауға қабілетті жоғары деңгейдегі мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B052 Жер туралы ғылым
  • Дайындық бағыты 6B052 Қоршаған орта

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Құқықтық және экономикалық білімді пайдалана отырып бизнесте және күнделікті өмірде сауатты шешімдер қабылдау мақсатында, негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, жеке және корпоративтік қаржыны тиімді басқару.
  • Деректерді жинау, өңдеу және талдау, сонымен қатар кәсіби қызметтегі қолданбалы мәселелерді шешумақсатында жасанды интеллект құралдарын пайдалана отырып, іргелі қолданбалы зерттеулерді жүргізеді, ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру идеяларын тұжырымдау және негіздеу кезінде академиялық мәтіндерді сауатты пішімдейді. Қауіпсіздік пен еңбекті қорғаудың барлық талаптарын сақтай отырып, қызмет пен технологиялық қызмет өнімдерінің, ғылыми жаңалықтардың қоршаған ортаға әсерін ескереді.
  • Математика, химия және физика салаларында алған білімдерін қолдану, пайдалы қазбалардың құрамын және географиядағы физикалық құбылыстарды зерттеу, сәйкес өлшем бірліктерін пайдалана отырып, нақты географиялық есептерді шешу.
  • Жердің қалыптасуының тарихи кезеңдерін, географиялық қабық құрылымының ерекшеліктерін, флора мен фаунаның таралу заңдылықтарын, биогеографиялық аймақтарға бөлу принциптерін және әлеуметтік-экономикалық және саяси географияның негізгі ережелерін түсіндіру.
  • Табиғи-ресурстық әлеуетті, сулардың физика-химиялық сипаттамаларын, Ландшафттардың экологиялық жағдайын және геоморфологиялық ерекшеліктерін зерттеу.
  • Инклюзивті білім беру ортасын қалыптастыру принциптерін ескере отырып, физикалық-географиялық, картографиялық және жаратылыстану деректеріне сүйене отырып, Қазақстанның топонимикасын, киелі нысандарын, климаттық құбылыстарын, топырақ-геологиялық ерекшеліктерін зерттеу.
  • Қазақстан және дүние жүзі аймақтарының әлеуметтік-экономикалық және географиялық ерекшеліктерін, соның ішінде демографиялық процестерді, геосаяси факторларды және туристік-рекреацияның кешенді дамуын талдау.
  • Су ресурстарын, климаттық өзгерістерді, экологиялық тәуекелдерді және қоршаған ортаны қорғаудың заманауи тәсілдерін ескере отырып, табиғатты ұтымды пайдалану принциптерін талдау.
  • Географиялық зерттеу әдістері мен әдістемелеріне, картография мен геоинформатиканың заманауи технологияларына, тәжірибе барысында алған кәсіби дағдыларына сүйене отырып, географиялық ақпараттық жүйелерді (ГАЖ) пайдаланады.
Top