6B04103 Кәсіпкерлік саласындағы бизнесті басқару в AlmaU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіпкерлікті, көшбасшылықты және келіссөздерді білетін табысты, тәуелсіз, бәсекеге қабілетті және прогрессивті мамандарды дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
ЖОО атауы Алматы менеджмент университеті
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B044 Менеджмент және басқару
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Сыни ойлау
Пән өз бетінше және сыни ойлау дағдыларын қалыптастырады, кез келген күрделі ақпаратты талдау және бағалау қабілетін дамытады, теңдестірілген шешімдер қабылдау дағдысын жетілдіреді. Студенттер сыни талдау әдістерін меңгеріп, жазу дағдыларын шыңдайды және креативті жазу техникаларын қолдана отырып, түпнұсқа мәтіндер құрастырады. Курс мәліметтермен сенімді жұмыс істеуге, ойларын ауызша және жазбаша негізде дәлелдеуге, пікірталастарда тиімді өзара әрекеттесуге көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дизайндық ойлау және жобаларды басқару
Курс студенттерді инновациялық шешімдер табудың әдісі ретінде дизайн-ойлау негіздерімен таныстырады. Жобалық ойлау кезеңдері – эмпатия, мәселені анықтау, идеяларды генерациялау, прототип әзірлеу және тестілеу – қарастырылады. Сонымен қатар, жобаларды басқарудың негіздері – жоспарлау, ұйымдастыру, іске асыру және бақылау – енгізіледі. Негізгі назар командалық жұмыс пен кәсіпкерлік тәсілді дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнес математикасы
Курс студенттерге бизнес пен экономикада қолданылатын негізгі математикалық әдістерді меңгеруге көмектеседі. Қаржылық есептеулердің, деректерді талдаудың және оңтайландырудың базалық қағидалары қарастырылады. Ерекше назар математикалық құралдарды практикалық қолдануға аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өмір дизайны
Курс әлеуметтік-гуманитарлық дүниетаным арқылы өзін-өзі жүзеге асыру моделін қалыптастыруға бағытталған. Өмірлік қажеттіліктер мен құндылықтар теорияларын (адалдық, жауапкершілік, әділеттілік, құрмет, Бостандық, қадір-қасиет және қоғамдық игілікке ұмтылу) зерттей отырып, студенттер өздерінің бағдарларын түсінеді және бағалайды, өмірлік және кәсіби дамудың жеке стратегияларын қалыптастырады. Азаматтық жетілуге және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға ерекше көңіл бөлінеді. Курс аясында студенттер алған білімдерін өмірлік жағдайларды талдау, мінез-құлық стратегияларын модельдеу және әлеуметтік шындықты өзгерту үшін қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қоғамға қызмет ету
Пән теориялық білім мен әлеуметтік маңызы бар қызметке қатысуды ұштастыру арқылы қоғамға қызмет ету тәжірибесін, гуманизмді, моральдық-этикалық құндылықтарды және белсенді азаматтық ұстанымды қалыптастыруға бағытталған. Курс қазіргі заманның негізгі әлеуметтік мәселелерін – экологияны, инклюзияны, өмір қауіпсіздігін, кемсітушілік пен әлеуметтік әділетсіздікті түсінуге, сондай-ақ әр адамның қоғамның орнықты дамуына қосатын үлесін ұғынуға мүмкіндік береді. Пәнде түрлі әлеуметтік топтардың, әсіресе осал санаттағы адамдардың қажеттіліктерін танып, түсіну қабілетін, эмпатияны дамытуға ерекше назар аударылады. Студенттер алған білімдерін нақты әлеуметтік тәжірибеде қолдануға, әлеуметтік жобаларды олардың тиімділігі, орнықтылығы және инклюзивтілігі тұрғысынан талдауға және бағалауға үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бухгалтерлік есеп
Курс есеп жүргізу қағидалары мен қаржылық есептілікті құрастыру туралы білім береді. Студенттер активтер, міндеттемелер және капитал есебінің негіздерін, сондай-ақ қаржылық көрсеткіштерді есептеу және талдау әдістерін үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Цифрлық дағдылар мен ЖИ
Пән мақсаты – теориялық білім мен дағдыларды қолдану, жасанды интеллект бағдарламалық құралдары мен әдістерін тәжірибеде қолдану саласында кешенді құзыреттерді қалыптастыру, сондай-ақ әртүрлі мақсаттарға арналған интеллектуалды жүйелерді құрудың заманауи теориясы мен тәжірибесі туралы тұтас түсінік қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сату шеберханасы (Art of Sales - инновациялық өнімдер)
Сату шеберханасының мақсаты студенттерді екі бағытта тартудың толық циклін қамтиды: өнім/қызмет прототипі бар студенттер санаты; шеберхана аяқталғаннан кейін студенттер Hadi құралдарын, проблемалық сұхбаттарды, көрсеткіштерді және апталық циклдарды қолдана алады. Оқыту нәтижесінде студенттер сонымен қатар сату департаменттерінің процестеріндегі ең жаңа тенденциялармен таныса алады, сату технологияларын өз бетінше әзірлеуді және енгізуді үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 3
Несиелер - 10
-
Шығармашылық бұзылу және инновация
Курстың мақсаты-студенттерге өздерінің стартаптарына, отбасылық бизнестеріне және компанияларына инновацияларды басқару мен енгізуде стратегиялық дағдыларды дамыту үшін база мен құралдарды ұсыну.Курс табысты инновациялардың барлық мысалдарын және табыстың себептерін, диверсиялық реңктері бар инновациялық компанияларды құрудың, іске қосудың және дамытудың негізгі аспектілерін қамтиды. Нәтижесінде студенттер диверсиялық инновациясы бар компанияларды тиісті түрде талдай алады және оны жақсарту бойынша баға бере алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Бизнеске арналған жасанды интеллект
Курс халықаралық бизнесте жасанды интеллектіні (ЖИ) қолдануға бағытталған. Қазіргі заманғы технологиялардың бизнес-процестерді басқаруды, жаһандық нарықтарды талдауды және стратегиялық жоспарлауды қалай оңтайландыратыны зерттеледі. Студенттер үлкен деректерді талдау, экономикалық көрсеткіштерді болжау және маркетингтік стратегияларды автоматтандыру әдістерін меңгеріп, нақты халықаралық бизнес міндеттерін шешуде ЖИ құралдарын қолданады. Ерекше назар ЖИ-ді жаһандық бизнесте қолданудың этикалық және құқықтық аспектілеріне, сондай-ақ әртүрлі өңірлердің мәдени және экономикалық ерекшеліктеріне бейімделуге аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеу дизайны
Курс зерттеу мәселелерін анықтау және тұжырымдау, деректерді жинау және талдау әдістерін таңдау және негіздеу, ғылыми еңбектерді сыни бағалау, алынған нәтижелерді интерпретациялау және қорытындылау, сондай-ақ ғылыми мақалалар, есептер мен зерттеу жобалары үшін дәлелді қорытындылар жасау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
MVP тестілеу және эксперимент
Бұл курс студенттердің кәсіпкерлік дағдыларын дамытуға және олардың серпінді стартап-ортада бәсекеге қабілеттілігін арттыруға бағытталған. Сондай-ақ, осы курс барысында студенттер өздерінің бизнес-идеясын сынауға және оны өміршең өнім күйіне дейін жүзеге асыруға мүмкіндік алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Minor пәні 1
Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) әртүрлі пәндік салалар мен мамандықтар бойынша қосымша кәсіби құзыреттерді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Minor бағдарламасы 15 кредитті қамтиды, бұл үш өзара байланысты пәннен тұрады: Minor 1, Minor 2 және Minor 3. Студенттерге таңдауға шамамен 28 Minor бағдарламасы ұсынылады, олардың арасында: Жобаларды басқару (IPMA стандарты), Бизнестегі құқықты қорғау, Social Media Marketing және басқалар бар. Minor бағдарламасының бірінші пәні негізгі ұғымдармен, негізгі құралдармен және кәсіби саланың негіздерімен танысуға бағытталған. Курстың мақсаты — таңдалған бағыт аясында тереңірек білім алу үшін қажетті теориялық және қолданбалы негізді қалау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цифрлық маркетинг
Курс цифрлық маркетингтің негіздері мен оны кәсіпкерлік тәжірибеде қолдану жолдарын түсіндіреді. SEO, контент-маркетинг, мақсатты жарнама, email-маркетинг және тұтынушы мінез-құлқын талдау сияқты ілгерілету құралдары қарастырылады. Студенттер өз өнімдері мен қызметтерін ілгерілетуге арналған цифрлық стратегияларды әзірлеуді үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Іскерлік коммуникациялар
Курс жазбаша және ауызша іскерлік коммуникация дағдыларын қалыптастырады. Кәсіпкерлік ортада келіссөздер жүргізуге, презентация жасауға және мәдениетаралық өзара әрекетке ерекше назар аударылады. Студенттер іскерлік хат алмасу, сторителлинг және түрлі коммуникация форматтарында дәлелдеу әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Minor пәні 2
Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) әртүрлі пәндік салалар мен мамандықтар бойынша қосымша кәсіби құзыреттерді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Minor бағдарламасы 15 кредитті қамтиды, бұл үш өзара байланысты пәннен тұрады: Minor 1, Minor 2 және Minor 3. Студенттерге шамамен 28 Minor бағдарламасының бірін таңдау ұсынылады, олардың қатарында: Жобаларды басқару (IPMA стандарты), Бизнестегі құқықты қорғау, Social Media Marketing және басқа да бағыттар бар. Minor 2 пәні — Minor 1 пәнінің қисынды жалғасы болып табылады және алынған білімді тереңдетуге бағытталған. Бұл курс күрделі тақырыптарды қамтиды, аналитикалық ойлауды дамытады және оқылған материалды стандартты әрі практикалық жағдайларда қолдану дағдыларын жетілдіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Венчурлік капитал және инвестициялар
Курс стартаптарды венчурлік қаржыландырудың негіздерімен таныстырады. Инвестиция көздері, венчурлік қорлардың жұмыс механизмі, инвестиция кезеңдері, шығу стратегиясы және инвестициялық ұсыныстарды (pitch deck) дайындау мәселелері қарастырылады. Студенттер жобалардың тәуекелдері мен инвестициялық тартымдылығын инвестор көзқарасымен бағалауды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бизнес саласындағы ғылыми зерттеулер
Курс студенттердің халықаралық бизнес мәселелерін талдауда сандық және сапалық зерттеу әдістерін қолдану саласындағы білімдерін тереңдетеді. Курс зерттеу дизайндарын әзірлеуге, деректерді терең талдауға, ғылыми дереккөздерді сыни бағалауға және нәтижелерді жаһандық бизнес контекстінде интерпретациялауға назар аударады. Студенттер дамыған статистикалық әдістерді қолдануды және талдау нәтижелерін халықаралық бизнес саласындағы стратегиялық шешімдер қабылдау үшін пайдалануды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Деректерді талдау және болжау
Курс бизнес саласындағы аналитикалық дағдыларды дамытады. Мәліметтерді жинау, визуализациялау және талдау әдістері, болжау негіздері қарастырылады. Кәсіпкерлікке арналған практикалық мысалдар қолданылады. Excel, Power BI және Python негіздеріне назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Креативті экономика және тұрақты даму
Курс креативті экономиканың принциптерін, жаңа нарықтар мен тұрақты бизнес-модельдерді қалыптастырудағы рөлін зерттейді. Әлеуметтік жауапкершілік, тұрақты даму, жасыл технологиялар және мәдени индустриялар тақырыптары қарастырылады. Негізгі назар инновациялар мен әлеуметтік кәсіпкерлік арқылы құндылық құруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлікке кіріспе
Бұл курстың мақсаты – студенттердің кәсіпкерлік, экономика және құқық салаларында базалық білімдері мен құзыреттіліктерін қалыптастыру, сондай-ақ олардың креативтілік деңгейін арттыру, кәсіпкерлік идеяларды генерациялау дағдыларын және оларды Business Model Canvas моделіне интеграциялау қабілеттерін дамыту. Курс барысында студенттер кәсіпкерлік бастамаларды Тұрақты даму мақсаттарымен (ТДМ) байланыстырудың маңыздылығын түсініп, әлеуметтік және экологиялық әсері бар жобалар әзірлеуді үйренеді. Сонымен қатар, студенттер нарықтық экономиканың негіздерімен, бизнесті жүргізудің құқықтық аспектілерімен, салық салу және жобаларды бюджеттеу механизмдерімен танысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өнім әзірлеу және инновациялар
Курс жаңа өнімдерді әзірлеу және енгізу процесіне назар аударады. Өнімнің өмірлік циклі кезеңдері, MVP әзірлеу, гипотезаларды тексеру, Agile және Lean әдістерін қолдану қарастырылады. Студенттер инновациялық менеджмент құралдарын және клиенттердің кері байланысын пайдаланып, нақты өнімдерді әзірлеу және жақсартуды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Отбасылық бизнесті басқару
Курс отбасылық кәсіпорындарды басқарудың ерекшеліктерін зерттейді. Қызметтік мұрагерлік, корпоративтік басқару, ұрпақтар арасындағы қақтығыстар және өсу стратегиялары талқыланады. Студенттер табысты отбасылық бизнес мысалдарын зерттеп, отбасылық компаниялардың тұрақты дамуы үшін стратегияларды әзірлейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Акселератордағы шеберхана (Customer development, жобаларды масштабтау, венчурлық нарықтар)
Пән студенттердің жеке немесе командадағы кәсіпкерлік жобаларымен жұмыс істеуіне бағытталған. Customer development әдістерін, жобаларды масштабтау стратегияларын және венчурлік нарықтарды талдау құралдарын қолдана отырып, стартапты дамыту кезеңдерінен өтеді. Студенттер гипотезаларды валидациялау, өнімді тестілеу, нарыққа сәйкестікті анықтау, масштабтауға дайындық және инвесторлармен жұмыс істеу сияқты акселерацияның маңызды кезеңдерінен өтеді. Пән шеберхана форматында өтеді, әр сабақ нақты бір кезеңге бағытталған және менторлардың қолдауымен жүзеге асады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 10
-
Әрекеттегі кәсіпкерлік
Бұл курстың мақсаты - ЕО, Орталық және АҚШ-тың үлкен нарықтарына шығу үшін ауқымды жобаның жоспарын әзірлеу. Сондай-ақ венчурлық капиталистермен және іскер періштелермен іскерлік қарым-қатынас орнату дағдыларын дамыту. Курстың соңында студенттер ауқымды жобалардың құнын бағалау ерекшеліктерін, жаңа нарықтарға шығу стратегияларын біледі, қаржылық негіздеуді біледі, барлық мүдделі тараптармен іскерлік қарым-қатынастарды құру дағдыларын қолданады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Minor пәні 3
Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) әртүрлі пәндік салалар мен мамандықтар бойынша қосымша кәсіби құзыреттерді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Minor бағдарламасы 15 кредитті қамтиды, бұл үш өзара байланысты пәннен тұрады: Minor 1, Minor 2 және Minor 3. Студенттерге шамамен 28 Minor бағдарламасының бірін таңдау ұсынылады, олардың қатарында: Жобаларды басқару (IPMA стандарты), Бизнестегі құқықты қорғау, Social Media Marketing және басқа да бағыттар бар. Minor бағдарламасының соңғы пәні — қосымша кәсіби құзыреттілікті толық меңгеруге бағытталған қорытынды курс. Minor 2 пәнінің жалғасы болып табылады және практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған: кәсіби қызметке барынша жақын жағдайларда кейстерді шешу, жобалар мен тапсырмаларды орындау қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық менеджмент
Курс бизнестегі қаржыны басқарудың негізгі аспектілерін зерттейді, оның ішінде қаржылық талдау, жоспарлау және отбасылық компаниялардағы ақша ағымдарын басқару. Жобалардың инвестициялық бағасы, сондай-ақ отбасылық кәсіпорындардың өсуі мен мұрагерлігімен байланысты қаржылық қиындықтар мен стратегиялар қарастырылады. Студенттер отбасылық бизнес жағдайында негізделген шешімдер қабылдау және қаржылық ресурстарды басқару үшін қаржылық құралдарды пайдалануды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зияткерлік меншік және патенттік құқық
Курс зияткерлік меншік құқықтарын қорғаудың негізгі аспектілерін қамтиды: авторлық құқық, тауарлық белгілер, өнеркәсіптік үлгілер және патенттер. Студенттер құқықтарды тіркеу процесін және оларды кәсіпкерлік тәжірибеде қолдануды зерттеп, өз идеялары мен әзірлемелерін қалай қорғау және монетизациялау туралы біледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инновациялық жобаларға арналған консалтинг
Бұл консалтингтік процестің негізгі мақсаты-клиентті (компанияның немесе ұйымның иесін) қысқа мерзімді мақсаттарға жетуге немесе клиенттің нақты міндетін (бар болса) шешуге бағыттау міндетімен топта жұмыс істеу. Студенттер инновациялық консалтингте практикалық дағдыларға ие болады. Нақты жағдайлармен жұмыс істеу аясында студенттер ішкі инновацияларды дамыту, бизнес-процестерді оңтайландыру, технологиялық стратегияны әзірлеу және жаңа нарықтарға шығуға көмектесу үшін бизнестің қажеттіліктерін шеше алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Өнімнің маркетингі және брендтендіру
Курс маркетингтің жоғары деңгейдегі стратегиялары мен бренд-менеджмент құралдары туралы түсінікті дамытады. Позициялау, сегментация, УТП құру және брендке эмоционалдық байланыс орнату әдістері зерттеледі. Арнайы назар стартап өнімін жылжыту стратегиясы мен бәсекелестік ортаны талдауға бөлінеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Адам ресурстарын басқару
Курс стратегиялық және операциялық HR саласындағы дағдыларды дамытуға бағытталған, әсіресе отбасылық бизнестің контекстінде. Жұмысқа алу, бейімделу, мотивация, тиімділікті бағалау және корпоративтік мәдениетті қалыптастыру процесстері қарастырылады, отбасылық компанияларда персоналды басқарудың ерекшеліктеріне ерекше назар аударылады. Стартаптардағы команда құруға және өсу мен мұрагерлік жағдайында адам капиталымен басқаруға ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дипломдық зерттеу трегі
Курс – халықаралық бизнес саласындағы өзекті тақырып бойынша студенттердің тәуелсіз зерттеу жүргізетін оқу бағдарламасының қорытынды кезеңі. Курста зерттеу мәселесін таңдау, деректер жинау және талдау, теориялық тұжырымдамаларды қолдану және қорытынды жұмыс дайындау қамтылады. Ерекше назар аналитикалық және сыни ойлау дағдыларын дамытуға, сондай-ақ академиялық жазу мен зерттеу нәтижелерін ұсыну шеберлігін жетілдіруге аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық интеллект
Курс жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағды алуға бағытталған. Бұл курс барысында оқушылар қаржылық құралдарды түсініп, оларды тәжірибеде қолдануды, жинақтарды сақтау және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйренеді. Сонымен қатар салықты есептеу және төлеу, қаржылық ақпаратты талдау және қаржылық өнімдер арасында дұрыс таңдау жасауға мүмкіндік беретін тәжірибелік дағдыларды меңгереді. Курс қазіргі заман талабына сай жеке қаржыны саналы түрде басқару және дұрыс шешім қабылдау қабілетін дамытуға ықпал етеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Курстың мақсаты – студенттердің экономика, құқық және кәсіпкерлік салаларындағы базалық пәнаралық білімдерін қалыптастыру. Курс аясында студенттер нарықтық экономиканың негізгі категориялары мен жұмыс істеу механизмдерін, кәсіпкерлік қызметті жүргізудің құқықтық негіздерін, бизнес-идеялар мен бизнес-модельдерді қалыптастыру қағидаттарын меңгереді. Ерекше көңіл кәсіпкерлік ойлау қабілетін дамытуға және түрлі салалардағы білімді интеграциялау арқылы әлеуметтік-экономикалық мәселелерді талдау мен шешуге бағытталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-әрекет қағидаттарын ескере отырып, жағдайды талдай отырып және әлеуметтік, этикалық, экологиялық, Мемлекеттік және ғылыми аспектілерде қорытынды жасай отырып, өз пікірлерін дәлелдеу және негіздеу
- Қоғам алдындағы жауапкершілікке, адамгершілікке, рухани және физикалық өзін-өзі тәрбиелеуге бейілділігін таныту, әділеттілік, адалдық, инклюзия және даму мүмкіндіктерінің теңдігі қағидаттарын басшылыққа алу
- Кәсіби мәселелерді шешу және оқу және тәжірибелік зерттеулер жүргізу үшін жүйелі сыни және креативті ойлауды қолдану
- Тұлғааралық, мәдениетаралық өзара іс-әрекет және кәсіби міндеттерді шешу үшін мемлекеттік тілде және ұлтаралық қарым-қатынас тілінде, сондай-ақ шет (ағылшын) тілінде тиімді ауызша және жазбаша коммуникация құру
- Құнды өнімдер мен қызметтерді жасауға арналған инновациялық технологияларды қолдана және сынай отырып, жобалық-кәсіпкерлік қызметтің толық циклын құру
- Нақты өмірде жеке қаржыны жоспарлау және бақылау арқылы негізгі экономикалық және қаржылық ұғымдарды түсініп, қолдану, сондай-ақ өз құқықтары мен міндеттерін түсіне отырып, қаржы мекемелерінің қызметтерін пайдалану және ұзақ мерзімді қаржылық мақсаттарды, оның ішінде жинақ пен инвестицияны қалыптастыру
- Деректерді талдау, өңдеу және визуализациялау үшін цифрлық құралдар мен жасанды интеллект әдістерін қолдану, ақпараттық қауіпсіздік пен этикалық нормалардың заманауи талаптарын ескере отырып, қарапайым ІТ-шешімдерді әзірлеу
- Бизнес пен нарық талаптарына қатысты негізгі тұжырымдамалар мен құралдар жөніндегі білім мен түсінікті жүйелі және пәнаралық көзқарас негізінде практикалық міндеттерді шешу үшін, сондай-ақ әртүрлі кәсіби салаларда өзін-өзі дамыту мақсатында қолдану
- Ірілі-ұсақты және түрлі типтегі компанияларда инновациялық және креативті шешімдерді енгізу мақсатында кәсіпкерліктің озық дағдылары мен құралдарын қолдану
- Кәсіптік кеңес беру қызметін жүзеге асыру, тиімді сатылым жүйесін қалыптастыру және ілгерілеген бизнес-зерттеу түрлерін жүргізу
- Инновациялар, креативті экономика және цифрлық маркетингке қатысты негізгі фреймворктер мен тұжырымдамаларды түсіндіру және қолдану
- Ұйымдардың негізгі үрдістері мен сын-тегеуріндерін талдау, ұйымдарды масштабтауда қолданылатын әдістердің тиімділігін бағалау, сондай-ақ масштабтау үдерісінде сандық және сапалық индикаторларға негізделген формулаларды қолдану
- Нарық қажеттіліктерін ескере отырып инновациялық өнімдерді әзірлеу және ілгерілету, брендинг пен маркетинг құралдарын қолдану, сондай-ақ зияткерлік меншік құқығын құқықтық тұрғыдан қорғауды қамтамасыз ету
- Отбасылық бизнес пен корпорацияларда даму мен масштабтаудың озық әдістерін қолдану