Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04103 Кәсіпкерлік саласындағы бизнесті басқару в AlmaU

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-әрекет қағидаттарын ескере отырып, жағдайды талдай отырып және әлеуметтік, этикалық, экологиялық, Мемлекеттік және ғылыми аспектілерде қорытынды жасай отырып, өз пікірлерін дәлелдеу және негіздеу
  • Қоғам алдындағы жауапкершілікке, адамгершілікке, рухани және физикалық өзін-өзі тәрбиелеуге бейілділігін таныту, әділеттілік, адалдық, инклюзия және даму мүмкіндіктерінің теңдігі қағидаттарын басшылыққа алу
  • Кәсіби мәселелерді шешу және оқу және тәжірибелік зерттеулер жүргізу үшін жүйелі сыни және креативті ойлауды қолдану
  • Тұлғааралық, мәдениетаралық өзара іс-әрекет және кәсіби міндеттерді шешу үшін мемлекеттік тілде және ұлтаралық қарым-қатынас тілінде, сондай-ақ шет (ағылшын) тілінде тиімді ауызша және жазбаша коммуникация құру
  • Құнды өнімдер мен қызметтерді жасауға арналған инновациялық технологияларды қолдана және сынай отырып, жобалық-кәсіпкерлік қызметтің толық циклын құру
  • Нақты өмірде жеке қаржыны жоспарлау және бақылау арқылы негізгі экономикалық және қаржылық ұғымдарды түсініп, қолдану, сондай-ақ өз құқықтары мен міндеттерін түсіне отырып, қаржы мекемелерінің қызметтерін пайдалану және ұзақ мерзімді қаржылық мақсаттарды, оның ішінде жинақ пен инвестицияны қалыптастыру
  • Деректерді талдау, өңдеу және визуализациялау үшін цифрлық құралдар мен жасанды интеллект әдістерін қолдану, ақпараттық қауіпсіздік пен этикалық нормалардың заманауи талаптарын ескере отырып, қарапайым ІТ-шешімдерді әзірлеу
  • Бизнес пен нарық талаптарына қатысты негізгі тұжырымдамалар мен құралдар жөніндегі білім мен түсінікті жүйелі және пәнаралық көзқарас негізінде практикалық міндеттерді шешу үшін, сондай-ақ әртүрлі кәсіби салаларда өзін-өзі дамыту мақсатында қолдану
  • Ірілі-ұсақты және түрлі типтегі компанияларда инновациялық және креативті шешімдерді енгізу мақсатында кәсіпкерліктің озық дағдылары мен құралдарын қолдану
  • Кәсіптік кеңес беру қызметін жүзеге асыру, тиімді сатылым жүйесін қалыптастыру және ілгерілеген бизнес-зерттеу түрлерін жүргізу
  • Инновациялар, креативті экономика және цифрлық маркетингке қатысты негізгі фреймворктер мен тұжырымдамаларды түсіндіру және қолдану
  • Ұйымдардың негізгі үрдістері мен сын-тегеуріндерін талдау, ұйымдарды масштабтауда қолданылатын әдістердің тиімділігін бағалау, сондай-ақ масштабтау үдерісінде сандық және сапалық индикаторларға негізделген формулаларды қолдану
  • Нарық қажеттіліктерін ескере отырып инновациялық өнімдерді әзірлеу және ілгерілету, брендинг пен маркетинг құралдарын қолдану, сондай-ақ зияткерлік меншік құқығын құқықтық тұрғыдан қорғауды қамтамасыз ету
  • Отбасылық бизнес пен корпорацияларда даму мен масштабтаудың озық әдістерін қолдану
Top