8D02201 Тарих в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми және педагогикалық қызметке қабілетті, сыни ойлауға, ғылыми-зерттеу, ақпараттық-аналитикалық қызмет дағдыларына ие тарихи білім беру саласында жоғары білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D053 Тарих
-
Білім беру саласы 8D02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D022 Гуманитарлық ғылымдар
Пәндер
-
Академиялық хат
Пән докторанттарға академиялық хат негіздерін меңгертуге арналған. Бұл пәнде академиялық хаттың құрылымы мен түрлері, әдеби басылымдармен жұмыс істеудің әдістері мен тәсілдері, ғылыми мәтіннің композициясы мен сегментациясы, ғылыми әдебиеттің функционалдық стилі қарастырылады. Докторанттар академиялық хатпен іс-жүзінде жұмыс істей білуді меңгеріп шығады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Еуропалық тарихи мектептердің дәстүрлері
Еуропа тарихи мектебінің тарихын ежелгі заманнан қазіргі заман бойынша, белгілі теориялық бағыттар бойынша және олардың өкілдерімен зерттеу. Ғылыми пікірталас дағдыларын қалыптастыру. Ғылыми зерттеуді жүзеге асырады; Тарихи фактілерде басты және екінші дәрежеге бөледі. Деректерді талдайды, ғылыми әдістерді қолданады, гипотезаларды қалыптастырады, дискуссия жүргізеді, ғылыми заңдылықтарды, ережелер жиынтығын айқындайды, ақпаратты іздестіруді, жинақтауды, өңдеуді жүргізеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тарихи деректерді зерттеудегі жаңалықтар
Тарихи дереккөздерді зерттеудегі жаңашылдықтармен танысу, белгілі бір әлеуметтік жағдайларда қалыптасатын тарихи құбылыс ретіндегі дереккөзді зерделеу. Бұл тәсіл дереккөздің гносеологиялық табиғатын – тарихи танымды зерттеумен тығыз байланысты. Басқа ғылымдардағы маңызды мәселелерді қарастыру әдістемесі, дереккөздерді талдау қағидаттары, тарихи зерттеулерге тән терминологиялық аппарат игеріледі. Ғылыми зерттеу жүргізу барысында мұрағаттарда жұмыс істеу ережелері қалыптастырылады. Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект құралдарын тарихи дереккөздерді жүйелеу, талдау, тану және интерпретациялау мақсатында қолдануға ерекше назар аударылады. ЖИ-ді пайдалану пәнаралық талдау мүмкіндіктерін кеңейтіп, үлкен көлемдегі деректерді өңдеуді жеделдетіп, тарихи деректерге тереңірек ғылыми түсінік беруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жаһандық тарих мәнмәтініндегі отан тарихы
Пәннің теориялық-әдіснамалық және пікірталас мәселелерін зерттеу кәсіби зерттеушілер мен оқытушыларды дайындауды қамтамасыз етеді. Білім мен іскерліктер жаһандық тарих контекстінде Отандық тарихтың әдіснамалық мәселелерін зерттеуге мүмкіндік береді. Оқылатын курстың әдіснамасы бойынша тарихи мәтінді түсіну және интерпретациялау дағдыларын меңгеру Қазақстанның әлемдік тарихи кеңістіктегі рөлін анықтаудағы теориялық-әдіснамалық тәсілдерді анықтауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тарих таным методологиясының мәселелері
Тарих әдіснамасының мәселелері туралы, қазіргі тарихнаманың теориялық үрдістері туралы түсінік, оқуды аяқтағаннан кейін теориялық және практикалық қызметте, зерттеу және талдау жұмысында білімді қолдану. Кәсіби пән ретінде тарих әдіснамасының пайда болу және даму тарихы, тарихнамаға теориялық-әдіснамалық көзқарас, қазіргі тарихнаманың өзекті теориялық тенденциялары, ғылыми тарихи пікір-талас айырмашылықтары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі тарихнамадағы өркениеттік теория
Қазіргі тарихнамадағы әлемдік өркениет үрдісінің. Даму бағыттары мен заңдылықтарын зерттеу. Өркениетті талдау принциптерін, әртүрлі өркениеттерді немесе өркениетті аймақтарды қазіргі заманғы зерттеушілердің салыстыру дағдыларын меңгеру. Әлемдік өркениеттер тарихының негізгі кате-гориялық аппаратын, оның периодизациясын, өркениеттердің негізгі тарихи типтерін және әр түрлі мәдениеттердің ерекше ерекшеліктерін зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тарихи зерттеулердегі әдістемелік жаңалықтар
Докторанттарды тарихи зерттеулерді зерттеудегі әдіснамалық жаңалықтармен таныстыру. Басқа ғылыми салалардағы принципті мәселелерді бір мезгілде жариялағанда әдіснамалық ұстанымдар, дереккөздерді сыни талдау принциптері зерделенеді, тарихи зерттеудің терминологиялық аппараты меңгеріледі. Мұрағаттардың, кітапханалардың оқу залдарында, зерттеудің барлық кезеңдерінде ғылыми жұмысты ұйымдастыруда жұмыстың негізгі ережелері қалыптасады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шығыс тарихи мектептердің дәстүрлері
Шығыс мектебінің ежелгі заманнан қазіргі уақытқа дейінгі тарих теорияларын, белгілі теориялық бағыттар мен олардың өкілдерімен, ғылыми пікірталас дағдыларын зерттеу. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүзеге асырады; тарихи фактілерді талдауда ерекше және жалпы бөледі. Дереккөздерді талдайды, ғылыми әдістерді қолданады, ғылыми гипотезаларды қалыптастырады, пікірталастар жүргізеді, ғылыми заңдылықтарды, ережелерді анықтайды, ақпаратты іздеу, жинақтау, өңдеу жүргізеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тарих ғылымы және заманауи теориялар
Пәнді теорияларды сыни талдау, қазіргі әлеуметтік-гуманитарлық пәндердің концепциялары негізінде оқыту, зерттеу есептерін шешу, зерттеу жүргізу білімдерін меңгеруді қамтамасыз етеді, нәтижелер ұлттық, халықаралық басылымдарда жарияланады. Зерттеу жүргізу, теориялық әдіснамасымен, білімді жаңарту, жаңа ақпаратты іздеу және пайдалану, оның ішінде қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Бұл пәнде тарих ғылымының даму ерекшеліктері, ғылыми ұғымдар, тарихтың ғылыми аспектілері, ғылыми зерттеулердегі негізгі заманауи әдіснамалық тұжырымдамалар қарастырылады. Докторанттарға ғылыми ақпаратты іздеу, жинақтау және өңдеу әдістемесін және теориялық және эксперименттік зерттеулерді үйретеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Еуразиялықтың теориялық-әдіснамалық негіздері
Қазіргі тарихнамада көрсетілген жекелеген мемлекеттердің ерекшеліктері мен Евразия теориясының даму бағыттары, заңдылықтарын зерттеу. Қазіргі зерттеушілердің зерттеген Еуразиялық аймақтың әр түрлі мемлекеттері арасындағы салыстырудың негізгі принциптерін, дағдыларын меңгеру. Еуразияшылдық теориясының негізгі категориялық аппаратын, оның теориялық-әдіснамалық негіздерін, мемлекеттердің тарихи типтерін және әр түрлі мәдениеттердің ерекше ерекшеліктерін зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми коммуникацияны жүзеге асыру және өзіндік бірегей ана және шет тіліндегі зерттеулерді жүргізу және өз нәтижелерін ұлттық және халықаралық деңгейде жариялау
- Тарихи зерттеулер саласында заманауи теориялар, әдістер мен жасанды интеллект технологиялары негізінде тәуелсіз ғылыми зерттеу жүргізу, жүйелі түсінікті көрсету, ақпаратты талдау және өңдеу;
- Білім алушылармен қарым-қатынас жасау және дамыту, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беруді ұйымдастыру макропроцестері шеңберінде ғылыми-әдістемелік жұмысты жүзеге асыру, педагогикалық қызметті жобалау, оқытатын оқу пәні тақырыптарының мазмұнын білім алушыларға түсінікті жеткізу;
- Маңызды тарихи ғылыми процестерді ғылыми ойлау, жобалау, енгізу және бейімдеу қабілетін көрсету;
- Өз білімі мен жетістіктерін әріптестерге, ғылыми қоғамдастыққа және жалпы қоғамға жеткізу
- Білімге негізделген қоғамның технологиялық, әлеуметтік немесе мәдени дамуын академиялық және кәсіби дамытуға жәрдемдесу;
- Тарих ғылымында жаңа және күрделі идеяларды сыни талдау, бағалау және синтездеу