6B06141 Виртуалды шындықты модельдеу және құру в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты БББ мақсаты еңбек нарығының талаптарына сәйкес келетін виртуалды шындықты модельдеу және құрастыру саласында жоғары білікті және сұранысқа ие мамандарды даярлау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B057 Ақпараттық технологиялар
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 6B061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
Физика
Мақсаты: Физикалық заңдылықтар туралы білімдерін және оларды техника мен өндіріс технологиясында қолдану дағдыларын қалыптастыру, пәнаралық көзқарас негізінде ғылыми ой-өрісін дамыту. Мазмұны: Классикалық және қазіргі физика заңдары (механика, молекулалық физика, термодинамика, электромагнетизм, оптика, кванттық және атомдық физика). Қолданбалы және техникалық есептерді шешу үшін физикалық құбылыстар мен процестер туралы білімдерді қолдану. Ғылыми зерттеу әдістері, теориялық және эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін өңдеу және талдау әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мамандыққа кіріспе
Мақсаты:болашақ мамандық, оның даму перспективалары және мамандық бойынша кәсіптік оқытудың ерекшеліктері туралы идеялар; модельдеу және виртуалды шындықты құру негіздері саласындағы білім, әрі қарай оқыту мен шығармашылық үшін қажет; ақпараттық ресурстарды және бағдарламалық-техникалық құралдарды пайдалану дағдылары дамиды, өздігінен білім алуға және дамуға мотивация қалыптасады. Мазмұны: Компьютерлік жүйелердің кіріспесі және архитектурасы. Бағдарламалық қамтамасыз ету.. Адамның компьютермен әрекеттесуі. Мәліметтер базасы жүйелері. Мәліметтер қорын басқару. Табиғи шындықты модельдеу және құру саласындағы болашақ мамандық туралы түсінік қалыптастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Академиялық жазу негіздері
Мақсаты-академиялық жазу негіздері бойынша дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: эссе, реферат, реферат, курстық жұмыс, курстық жобалар, дипломдық жұмыстар, бітіру жұмыстары және/немесе жобалар сияқты академиялық мәтіндерді құру және редакциялау. Баяндамалар мен презентациялар жасау дағдыларын қалыптастыру. Библиографиялық сипаттаманы дұрыс құрастыру дағдыларын қолдану. Стратегиялық, басқарушылық, қаржылық міндеттерді шешу кезінде алған білімдерін тәжірибеде көрсету
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Алгебра және геометрия
Мақсаты: Болашақ инженерлерге сабақтас инженерлік пәндерді оқу үшін де, арнайы курстар үшін де қажетті математикадан белгілі бір білім беру; студенттің болашақ мамандығына қатысты қолданбалы есептерді шешуде оқытылатын математикалық әдістерді және математикалық интуицияны дамыту. Мазмұны: Сызықтық алгебраның және аналитикалық геометрияның негізгі іргелі ұғымдары түсіндіріледі. Матрицалар теориясының, анықтауыштардың және сызықтық теңдеулер жүйесінің, векторлық алгебраның, аналитикалық геометрияның, екінші ретті түзулер мен беттер теориясының математикалық аппаратына ие. Қауіптерден қорғау әдістерін жүзеге асыруда АКТ саласындағы қолданбалы есептерді шешу дағдылары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Мақсаты: Сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, жеке тұлғаның берік моральдық негіздерін, азаматтықты, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың тұрақты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Құқықтық нигилизмді жеңу, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында студенттердің құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа саналы қабылдауды, көзқарасты қалыптастыру. Сыбайлас мінез-құлықтан моральдық бас тарту, бұзылған мораль, этика. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұру үшін қажетті дағдыларды меңгеру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын құру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы үгіт-насихат, заңдылық, заңды құрметтеу идеяларын тарату. Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығынды сезінуге, өз ұстанымын орынды қорғай білуге, сыбайлас жемқорлық көріністерін жеңу жолдарын іздеуге бағытталған іс-шаралар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мұхтартану
Мақсаты: Әдебиет тарихы, патриотизм және мәдени-рухани ұстаным контекстінде М. Әуезовтің шығармашылығы туралы тарихи, әдеби идеяны қалыптастыру. Көркемдік ойлауды, дербес зерттеу қызметінің дағдыларын дамыту. Мазмұны: М. Әуезовтің өмірі мен шығармашылық жолы. М.Әуезовтің «Шолпан», «Абай» журналдарындағы қызметі. М. Әуезовтың публицистикасы. «Қорғансыздың күні», «Қыр суреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек» әңгімелеріне, «Еңлік-Кебек» пьесасы мен «Қилы заман», «Қараш-қараш оқиғасы» повестеріне, «Абай Құнанбаев» монографиясына, «Абай жолы» роман - эпопеясына көркем шолу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Абайтану
Мақсаты: А. Құнанбаевтың шығармашылығы негізінде «Қазақтану» жобасында «ұлттық кодты» сақтау Мазмұны: Қазақстан тарихына және ХІХ-ХХ ғасырлардағы қазақ әдебиетіне тарихи шолу. Абай – ұлы ақын, этнограф, қазақ жазба әдебиетінің негізін қалаушы, «Положение Карамолы» заңдар жинағын құрастырушы, ойшыл, дінтанушы, философ. Абайдың білім мен ғылымдағы рөлі, «Тұтас адам» тұжырымдамасы. Абайдың «Қара сөздері», М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясы. Қ. Тоқаев: «ХХІ ғасырдағы Абай және Қазақстан».
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Алгоритмдеу және бағдарламалау
Алгоритмдік Python тілін қолданып, қазіргі заманғы бағдарламалау технологиялары негізінде алгоритмдік тапсырмаларды, техниканы, бағдарламалау әдістерін меңгеруді меңгеру, әртүрлі деңгейдегі мәселелерді шешу қарастырылады. Деректерді анықтауға, талдауға және құрылымдау қарастырылады. Бағдарламаларды әзірлеу, түзету, тестілеу. Кейінгі білім беру қызметінде технология мен бағдарламалау әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық талдау
Мақсаты: Оқушылардың басқа математикалық пәндерді оқуға қажетті логикалық ойлауын және математикалық мәдениетін дамыту. Мазмұны: Жиын теориясы. Нақты сандар және олармен жұмыс істеу. Функция туралы түсінік. Функцияның анықталу облысы және мәндері. Функцияның графигін салу. Функция түрлері. Сандық тізбектер. Тізбек пен функцияның шегін анықтау. Функцияның шектері туралы теоремалар. Монотонды функцияның шегі. Функцияның үзіліссіздігінің анықтамасы және қасиеттері. Үздіксіз функцияларға арифметикалық амалдар. Элементар функциялардың үздіксіздігі. Функция туындысының анықтамасы. Туынды кесте. Дифференциалды. Негізгі формулалар және дифференциалдау ережелері. Дифференциалдық форманың инварианттылығы. Жоғары ретті туындылар. Лейбниц формуласы. Жоғары ретті дифференциалдар. Ферма теоремасы. Жақындау формулалары. Туынды арқылы функцияларды зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жасанды интеллект негіздері
Мақсаты: AI-Sana бағдарламасының басымдықтарын ескере отырып, жасанды интеллект құралдары мен әдістерін практикалық қолдану және білімді пайдалану саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Жасанды интеллектке (AI) кіріспе. Практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту: AI құралдарын қолдану; үлкен тілдік модельдермен (LLM) жұмыс істеу; кодсыз жасанды интеллект платформаларын пайдалану; генеративті жасанды интеллект құралдары; кескінді тану; табиғи тілді өңдеу (NLP); AI көмегімен деректерді визуализациялау. Әртүрлі салаларда AI қолдану туралы түсінікке ие болу; AI-sana бағдарламасының тәсілдерін интеграциялау арқылы AI әлеуетін ашу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Функционалдық программалау
Мақсаты: Функционалды программалау тілінің мүмкіндіктерін меңгеру. Функционалды программалау тілдерінің алгоритмін үйрену. Алған теориялық білімдерін предикаттық есептеу формулаларын түрлендіруде қолдану – функционалдық бағдарламалау тілін қолдану арқылы бағдарламалау дағдылары. Мазмұны: Тілдердің буындары бағдарламалау. Программалаудың функционалдық тәсілі туралы жалпы мәліметтер. Қатаң функционалды тіл. Хаскелдегі функционалдық бағдарламалау негіздері. Функциялар.Функционалды және императивті бағдарламалар арасындағы сәйкестік.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Мақсаты: «Кәсіби-бағдарлы шет тілі» студенттер арасында халықаралық кәсіби ортаға кірігуге және кәсіби ағылшын тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануға мүмкіндік беретін шетел тілінің кәсіби бағытталған коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: ЖОО-ның лингвистикалық емес факультеттерінде шетел тілін оқытудың кәсіби-бағдарлы тәсілі студенттердің кәсіби ойлау ерекшеліктерін ескере отырып, ұйымдастыру кезінде нақты кәсіптік, іскерлік, ғылыми салаларда және жағдайларда қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыруды қамтамасыз етеді. мотивациялық, ынталандыруға бағытталған зерттеу қызметі
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Математикалық талдау II
Мақсаты: Білім алушылардың математикалық талдаудың іргелі түсініктерін қалыптастыру, меншікті емес интегралдарды шешу және қолдану дағдыларын дамыту. Мазмұны: Бірінші текті дұрыс емес интеграл және оның жинақтылығы туралы түсініктер. Екінші текті дұрыс емес интегралдар және оның жинақтылық критерийі. Екінші текті дұрыс емес интегралды бірінші текті дұрыс емес интегралға келтіру. Параметрге байланысты интегралдар. Элементар емес функциялардың мысалдары ретінде Эйлер интегралдары. Евклид кеңістігіндегі тұйық және толық ортонормальдық жүйелер. Тригонометриялық Фурье қатарының біркелкі жинақтылығы мен мүшесі бойынша дифференциалдаудың қарапайым шарттары. Ерікті облыс үшін тіктөртбұрыштағы екі еселенген Риман интегралы. Қос интегралды қайталанатын жалғыз интегралға келтіру. n-өлшемді тікбұрышты параллелепипедтегі және еркін облыстағы Риман интегралы. Дұрыс емес еселік интегралдар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Логикалық программалау
Мақсаты: Прологта программаларды жазу және жөндеу мысалдарын пайдалана отырып, осы алгоритмдік толық программалау тілінің декларативті және процедуралық қасиеттерін көрсете отырып, логикалық бағдарламалау әдістерін талдай білу. Мазмұны: Алгоритмдер және бағдарламалар. Логикалық программалаудың негізі. Пролог тілінің объектілері, мәліметтер типтері. Стандартты енгізу/шығару, терезе жүйелері. Қайталанатын есептеулер, тізімдер Графикалық құралдар. Басқаруға еліктеу, дыбыстық предикат. Қолданбалы бағдарламалар. Әмбебап бағдарламалар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Statistica бағдарламалық пакеттің негізінде деректерді талдау
Мақсаты: Ойлау мәдениетін арттыру шеңберінде статистикалық мәліметтер мен процестерді талдау саласындағы ғылыми-теориялық білімді, сабақтас есептеу есептерін автоматтандырылған шешуге арналған практикалық дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Статистикалық мәліметтерді автоматтандырылған өңдеу және талдаудың негізгі ережелері. Сипаттамалық статистика және статистикалық мәліметтер бойынша операциялар. Айнымалылар арасындағы тәуелділіктің болуын бағалау. Кездейсоқ шамалардың таралу заңдары және олардың қасиеттері; Төтенше жағдайлардың статистикалық кестелері және оларды талдау. Статистикалық шамалардың уақыт тізбегі және олардың сипаттамалары. Авторегрессия және жылжымалы орташа (ARMA) әдісі. Статистикалық процестердің математикалық модельдері. Көптік регрессия. Statistica бағдарламалық пакетінің мақсаты мен сипаттамасы. Жұмыс ортасын және пайдаланушы интерфейсін ұйымдастыру. Құралдар жинағы және функционалдылық. Статистикалық мәліметтердің типтік сипаттамаларын және уақыт реттілігін есептеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Python бағдарламалау тілі
Мақсаты: Бағдарламалау тілдерінің классификациясы, деректер типтері, Python тілінің операциялары және операторлары туралы түсінік, Python есеп тілін шешуге арналған бағдарламаларды жасау принциптері туралы түсінік пен білімді қалыптастыру. Python тілінде символдық ақпаратты өңдеу, функцияларды, жолдарды және файлдарды пайдалана отырып, бағдарламаларды жасауда практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Python тілі.Деректердің түрлері, операциялары, операторлары.Енгізу/шығару мүмкіндіктері.Кірістірілген нысан түрлері: Сандар Жолдар Кортеждер тізімдері Сөздіктер жиындары. Файл кіріс шығыс. жолдарды оқу файл итераторлары. Екілік файлдармен жұмыс. Математикалық объектілерді және есептеулерді жүзеге асыруға арналған Numpy кітапханасы.GUI қолданбаларын жасау. Графикалық кітапханаларға шолу: Tkinter, PyQT. Python тіліндегі сыныптар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Мақсаты: Кәсіби маңызды жағдайларда қарым-қатынасты адекватты түрде құра алатын және арнайы мақсаттағы тіл нормаларын білетін маманға кәсіби бағдарланған тілдік дайындықты қамтамасыз ету. Мазмұны: Кәсіби тіл және оның құрамдас бөліктері. Кәсіби терминология ғылыми стильдің негізгі белгісі ретінде. Білім беру және кәсіптік және ғылыми және кәсіптік салалардағы ғылыми лексика және ғылыми конструкциялар. Мамандық бойынша ғылыми мәтіндерді талдау және шығару жұмысының алгоритмі. Ғылыми және кәсіби мәтіндерді шығару. Іскерлік қарым-қатынас негіздері және болашақ кәсіби қызмет шеңберіндегі құжаттама.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Python-ға таратылған жүйелер
Мақсаты: Бөлінген қосымшаларға және олардың қолдану салаларына қатысты мәселелерді зерттеу. Бөлінген қолданбаларды іске асыруға арналған Python технологиялары туралы негізгі білімді бағалау. Алған білімдерін практикалық есептерді шешуге қолдану. Жалпы Python қолданбаларын енгізу жолын үйреніңіз. Бөлінген жүйелерді құру және ұйымдастыру әдістерімен және құралдарымен жұмыс істеудің практикалық дағдылары. Мазмұны: Негізгі ұғымдар. Таратылған жүйелер және тарату модельдері бөлінген есептеулер. Ашық құру принциптері мен стандарттары бөлінген жүйелер. Бөлінген қолданба архитектурасы, көп тапсырмалы операциялық жүйелер. Протоколдар және аралық орталар. Тұтынушылармен қарым-қатынасты басқару және сервер. Хабар алмасу қызметтері. Веб қызметтері. Windows коммуникация технологиясы негізі. Бөлінген мәліметтерді сақтауды басқару әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Smart-технологиялар негіздері
Мақсаты: бағдарламаланатын логикалық контроллерлерде жобаларды құру саласында студенттердің құзыреттіліктерін қалыптастыру. Студенттердің бағдарламаланатын логикалық контроллерлердің негізгі бағдарламалау тілдерін үйренуі. Бағдарламаланатын логикалық контроллерлердің бағдарламаларын жасауда практикалық дағдыларды алу. Мазмұны: Бағдарламаланатын логикалық контроллерлер. Бағдарламаланатын логикалық контроллер ILC 131 Starterkit. Халықаралық электротехникалық комиссия (IEC) стандартының тілдеріне бағдарланған құралдарды пайдалана отырып, PLC дизайны. PC WorX бағдарламалау ортасының сипаттамасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Вируталды шындықтың ақпараттық технологиялары
Мақсаты: Нақты технологияларды енгізудің әртүрлілігі және оларды пайдалану жолдары туралы кіріспе қалыптастыру. Адам қызметінің әртүрлі салаларында табиғи шындықтың АТ сұранысының дәрежесін бағалау. Нақты шындықтың ақпараттық технологияларын қолдануда практикалық дағдыларды қалыптастыру Мазмұны: Иммерсивті орталарға арналған визуализация және өзара әрекеттесу құрылғылары. Толықтырылған шындық қолданбаларын әзірлеу. Виртуалды шындық қолданбаларын әзірлеу. Жоғары өнімді виртуалды және толықтырылған шындық қосымшаларын әзірлеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мультимедиялық және виртуалды шындық жүйелері
Мақсаты: Қолданушының биопсихо-параметрлерін ескере отырып, жабдықтың талаптарын сақтай отырып, нақты өмірлік жүйелерді бағдарламалық қамтамасыз етуді енгізу дағдыларын меңгеру. VR жүйелерін жобалауда білімді қолдану қабілеті мен дайындығын көрсету, VR/AR әзірлеуге 3D модельдерін импорттау. Мазмұны: Иммерсивті орталарға арналған визуализация және өзара әрекеттесу құрылғылары. Толықтырылған шындық қолданбаларын әзірлеу. Виртуалды шындық қолданбаларын әзірлеу. Жоғары өнімді виртуалды және толықтырылған шындық қосымшаларын әзірлеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бағдарламалау технологиясы
Цель: приобретение обучающимися фундаментальных теоретических и практических знаний в процессе изучения основ технологии программированиянаязыке С# (1-й уровень) Содержание: Технология программирования. Введение в систему программирования С#. Выражения и присваивания. Операторы языка С#. Условный оператор. Операторы цикла. Оператор с предусловием. Оператор с постусловием. Оператор с параметром. Оператор foreach. Одномерные массивы. Двумерные массивы. Процедуры – методы класса. Функции – методы класса. Строки. Графика. Классы. Файлы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Экожүйе және құқық
Мақсаты: экономика, құқық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экология және өмір сүру қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеу әдістері салаларында кіріктірілген білімді қалыптастыру. Мазмұны:Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Қазақстанның тұрақты даму мақсаттары шеңберінде ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экологиялық мәселелер мен тұрақты даму принциптерін жүйелі түсіну . Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Инклюзия-халықаралық заңнаманың стратегиясы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Мақсаты: Қаржылық әл ауқатқа жету үшін маңызы бар жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды басқаруды, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды дағдыларын оқыту. Мазмұны: Кәсіпкерлік: мәні, мазмұны қалыптасу шарттары. Кәсіпкерліктің ұйымдастыру-құқықтық түрлері. Кәсіпкерліктегі тәукелділік. Кәсіпкерліктегі бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік келісімдерді ұйымдастыру. Кәсіпкерліктегі мәдениет және этика. Кәсіпкерлік қызметің қаржыландыру. Қаржылық сауаттылық түсінігі, мақсаттары мен міндеттері.Ақша,есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кіріс,шығыс, бюджет. Салықтар және жеке тұлғаларға салық салу. Зейнетақылар және сақтандыру. Халыққа банктік қызмет көрсету. Жеке тұлғалардың банкроттығы және қаржылық тәуекелдер. Қаржылық пирамида және жеке қаржылық қауіпсіздік.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық модельдеуге кіріспе
Мақсаты: Әртүрлі сипаттағы процестердің модельдерін жүзеге асыру дағдыларын меңгеру және олардың зерттелетін процеске сәйкестік нәтижелерін белгілеу. Мазмұны: Математикалық модельдердің классификациясы. Мәселенің қойылымының семантикасы. Математикалық модельдерді құрудың негізгі принциптері. Жаратылыстанудың іргелі заңдарын математикалық модельдеудің негізі ретінде пайдалану. Аналитикалық модельдер. статистикалық модельдер. Детерминистік және стохастикалық модельдер. Әртүрлі процестерді математикалық модельдеу әдістері мен ерекшеліктері. Модельдеу кезеңдері. Математикалық модельдерді жүзеге асыру әдістері: аналитикалық, жуықтау-аналитикалық және сандық әдістер. Математикалық модельдеуде математикалық аппараттың бөлімдерін таңдау және пайдалану әдістемесі. Математикалық модельдердің адекваттылығын анықтау әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Объектіге бағытталған бағдарламалау
Мақсаты: Python ортасында бағдарламалау бойынша терең білім мен дағдыларды қалыптастыру (2 деңгей). Мазмұны: Кластар мен объектілер. Функциялар мен айнымалылардың тұқым қуалауы, полиморфизмі, инкапсуляциясы, абстракциясы. Бірнеше мұра және көрінетін айнымалы ауқым. SQLite дерекқорына қосылу. Бағдарлама ішінде мәліметтер қорына сұраныс жасау. Бағдарлама консолі арқылы мәліметтер қорын құру және өзгертулер енгізу. Қолданба арқылы мәліметтер қорын көрсету. Дизайн үлгілері; мәліметтер қорымен жұмыс істеу, қолданбалы қосымшаларды әзірлеу
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Виртуалды шындық жобаларын қолдау
Мақсаты: Жабдықтың негізгі түсініктерін, VR жобаларын әзірлейтін жетекші компанияларды, AR қосымшаларын әзірлеуге арналған платформаларды түсіну және білу. Даму кезеңдерін қолдану және бағалау қабілеті: сипаттамаларды ескере отырып ортаны таңдау (мобильдік қосымша, өндірістік немесе корпоративтік контекст), құралдарды таңдау, дизайнды әзірлеу, кодтау (дисплей, өзара әрекеттесу, қолдау), тестілеу. Практикалық дағдылар Unity жүйесінде AR қосымшасын әзірлеу технологиясының бөлігі ретінде қолданылады. Мазмұны: Алгоритмдеу және бағдарламалау, Объектіге бағытталған бағдарламалау, 3D дизайн, 3D модельдеу, Өнеркәсіптік қауіпсіздік мәселелерін виртуалды зерттеу, AnyLogic ортасында симуляциялық модельдеу, Виртуалды шындықтың ақпараттық технологиялары, Виртуалды шындық объектілерінің алгоритмдерін модельдеу, AR объектісін өндіру технологиясының негіздері , VR/AR мазмұнын жасауға арналған платформалар. Виртуалды шындықтың қолданбалы технологиялары, Виртуалды шындық қосымшаларын әзірлеу, Виртуалды шындық жобаларына қызмет көрсету, Цифрлық егіздерді дамыту технологиялары, Білім берудегі виртуалды шындық, Физикалық процестерді виртуалды модельдеу, Иммерсивті технологияларды математикалық және компьютерлік модельдеу
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Unity бағдарламасында Веб әзірлеу
Мақсаты: Интерактивті қосымшаларды әзірлеуде бағдарламалау мен дизайнның маңыздылығы туралы түсінік қалыптастыру; C# тілінде бағдарламалаудың және Unity жүйесінде жұмыс істеудің негізгі әдістерін білу; Unity әзірлеу ортасын пайдалана отырып, интерактивті қосымшаның толық әзірлеу циклін жүзеге асыра білу; Unity жүйесінде интерактивті қосымшаларды әзірлеу үшін кәсіби құралдарды пайдалана білу. Мазмұны: Кіріспе Unity бойынша ойын әзірлеу. Unity жүйесінде сценарий жазу. Ишейдер материалдары. Оңтайландыру әзірленген қосымша және жүзеге асыруға дайындық.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Математикада ІТ қолдану
Мақсаты: Математикалық есептердің кең класын және MathcadPrime пакетін пайдаланып компьютерлік модельдеу мүмкіндіктерін шешу үшін білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: MathcadPrime ортасында жұмыс істеудің негізгі әдістері. MathcadPrime ортасында матрицалық функцияларды және операторларды пайдалану. MathcadPrime бағдарламасындағы символдық есептеулер. Туындыларды, интегралдар мен матрицаларды есептеу. Матрицалармен символдық есептеулер. Mathcad тілінде сызықтық теңдеулер жүйесін шешу. lsolve функциясы арқылы сызықтық теңдеулер жүйесін шешу. MathcadPrime ортасында оңтайландыру функциялары. Қисық сызықтарды орнату және тегістеу функцияларын пайдалану мысалдары. MathcadPrime ортасында программалау. Mathcad тілінде функцияларды құру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Математикалық модельдеу негіздері
Мақсаты: Әртүрлі сипаттағы процестердің модельдерін жүзеге асыру дағдыларын меңгеру және олардың зерттелетін процеске сәйкестік нәтижелерін белгілеу. Мазмұны: Математикалық модельдердің классификациясы. Мәселенің қойылымының семантикасы. Математикалық модельдерді құрудың негізгі принциптері. Жаратылыстанудың іргелі заңдарын математикалық модельдеудің негізі ретінде пайдалану. Аналитикалық модельдер. статистикалық модельдер. Детерминистік және стохастикалық модельдер. Әртүрлі процестерді математикалық модельдеу әдістері мен ерекшеліктері. Модельдеу кезеңдері. Математикалық модельдерді жүзеге асыру әдістері: аналитикалық, жуықтау-аналитикалық және сандық әдістер. Математикалық модельдеуде математикалық аппараттың бөлімдерін таңдау және пайдалану әдістемесі. Математикалық модельдердің адекваттылығын анықтау әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Виртуалды шындық объектілерінің алгоритмдерін модельдеу
Мақсаты: Жүйелік алгоритмдерді талдау әдістерін меңгеру. Геометриялық модельдер мен олардың пайда болу алгоритмдерін ұсынуды таңдауды бағалау және негіздеу. Алгоритмдерді модельдеу және оның нәтижелерін талдауды жүргізу. Табиғи шындықты модельдеу саласында практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Табиғи шындық объектілерінің алгоритмдерін модельдеу технологиясы. Табиғи шындық объектілерін модельдеу алгоритмдерінің сипаттамасы. Табиғи шындық объектілері үшін алгоритмдерді модельдеуді жобалау немесе модернизациялау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бизнесте бұлтты есептеу технологиясы
Мақсаты: Кәсіби қызметте заманауи бұлтты есептеу технологияларын қолдану дағдыларын дамыту. Мазмұны: Бұлтты технологиялар туралы жалпы түсініктер. Бұлтты шешімдер. Бұлтты есептеулердің негіздері. Компаниялар ұсынатын бұлттық қызметтер. Желіге арналған электрондық презентация және GOOGLE электрондық кестелері. JAVA-дағы бұлтты есептеулер. Академиялық бұлттық қызмет. Жеке бұлтты құру. Жергілікті веб-серверде OWNCLOUD бұлттық қоймасын орнату. OpenServer серверінде жасалған домендегі жергілікті желіден бұлтқа кіру. Виртуализация технологиялары. виртуализация платформалары. Виртуалды машиналар. Hyper-VWINDOWSSERVER конфигурациялануда.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Matlab-ғы қолданбалы есептер
Мақсаты: Математикалық есептердің кең класын және MathcadPrime пакетін пайдаланып компьютерлік модельдеу мүмкіндіктерін шешу үшін білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: MathcadPrime ортасында жұмыс істеудің негізгі әдістері. MathcadPrime ортасында матрицалық функцияларды және операторларды пайдалану. MathcadPrime бағдарламасындағы символдық есептеулер. Туындыларды, интегралдар мен матрицаларды есептеу. Матрицалармен символдық есептеулер. Mathcad тілінде сызықтық теңдеулер жүйесін шешу. lsolve функциясы арқылы сызықтық теңдеулер жүйесін шешу. MathcadPrime ортасында оңтайландыру функциялары. Қисық сызықтарды орнату және тегістеу функцияларын пайдалану мысалдары. MathcadPrime ортасында программалау. Mathcad тілінде функцияларды құру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Деректер қорын басқару жүйелері
Мақсаты: Мәліметтер қорының ұйымдастырылуы мен жұмыс істеуі туралы білімдерін және мәліметтер қорымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру Мазмұны: Негізгі түсініктер, мәліметтер қорын ұйымдастыру, деректер үлгілері; мәліметтер қорын басқару жүйесінің функциялары; мәліметтерді сақтаудың, мәліметтерді іздеудің, сұрау тілдерінің заманауи технологиялары; деректер базасын жобалауға арналған технологиялар мен бағдарламалық қамтамасыз ету; Кодд алгебрасының негізіндегі математикалық деректер қорының моделі; Реляциялық алгебра тілінде негізгі амалдардың сипаттамасы. Заманауи ДҚБЖ көмегімен үлестірілген деректер қорының клиенттік және серверлік бөліктерін әзірлеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мобильді қосымшаны әзірлеу
Мақсаты: Android мобильді платформасының негізгі құрылғысы және Android жүйесінде бағдарламалау туралы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: Мобильді құрылғылардың және олардың құрамдас бөліктерінің архитектурасы. Мобильді құрылғыларға арналған операциялық жүйелер. Мобильді құрылғыларға арналған Java. JavaME. JavaME ішіндегі конфигурациялар мен профильдер. Android бағдарламалау. Android кітапханасы. Android жүйесіндегі Java виртуалды машинасы; Android ОЖ үшін қосымшаларды құру; AndroidSDK және үшінші тарап әзірлеуі; құралдарды орнату, Android қосымшаларын құрастыру және орнату. Android экожүйесінің мүмкіндіктері. Windows Phone үшін қолданбаларды әзірлеудің ерекшеліктері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Unreal Engine бағдарламасында Веб әзірлеу
Мақсаты: Бұқаралық коммуникация, иммерсивті журналистика саласында виртуалды және толықтырылған шындық (AR және VR) технологияларымен жұмыс істеуде студенттің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру; виртуалды және толықтырылған шындық технологиялары (AR және VR) саласында студенттің жан-жақты жалпы кәсіби және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: Жобаны жоспарлау және прототиптеу. Жоба архитектурасын және оның жеке құрамдас бөліктерін ойластыру және жүзеге асыру. Пайдаланушы интерфейсін жүзеге асыру. Түзету және қателерді түзету. Активтермен және графикамен жұмыс істеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Желілік технологиялар
Мақсаты: Компьютерлік желілер мен телекоммуникацияларды құрудың негізгі ұғымдарын, логикалық және физикалық принциптерін зерттеу; аппараттық және бағдарламалық деңгейде компьютерлер мен желілік жабдықтың өзара әрекеттесу принциптерін; желі маманы ретінде жұмыстың басында қолдануға болатын желілік технологиялар мен дағдыларды меңгеру; компьютерлік желілердің жұмыс істеуіне байланысты құзыреттерді қалыптастыру; желі элементтерінің өзара әрекеттесу принциптерін, типтік жабдықтар мен бағдарламалық қамтамасыз ету негізінде желілерді есептеу және құру әдістерін меңгеру. Мазмұны: Желілерді логикалық ұйымдастыру. Желілердің физикалық ұйымдастырылуы. Желіні құрылымдау. Халықаралық желі стандарттары. Стандартты желілер. 802.3. 802.11a, b, g, n сымсыз желілерді ұйымдастыру. Ғаламдық желілермен таныстыру. Желілік ақпаратты қорғау технологиясы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бизнес-процесті еліктеу модельдеу технологиясы
Мақсаты: Студенттерді имитациялық модельдерді қалыптастырудың математикалық принциптерімен таныстыру және осы принциптерді әртүрлі экономикалық жүйелер мен процестердің модельдеу модельдерін құруда қолдану. Күрделі жүйелердің параметрлерін бағалау және оңтайландыру есептерін шешуге мүмкіндік беретін компьютерлік модельдерді жасау және олармен эксперименттер жүргізу дағдыларын меңгеру. Мазмұны: Имитациялық модельдеудің теориялық негіздері. Жалпы және арнайы мақсаттағы имитациялық модельдеудің заманауи жүйелері.Жүйелік модельдерді компьютерде жүзеге асыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
3D модельдеу
Мақсаты: 3DStudioMAX бағдарламалық пакетінде жұмыс істеу принципін, құрамы мен құрылымын, мультимедиялық аппараттық және бағдарламалық құралдарды пайдалануды, сонымен қатар анимациялық модельдерді құруды түсіну және түсіну. Әдістерді бағалау және үш өлшемді көріністегі жұмысты қабылдау. 3DStudioMAX негізінде кәсіби қызметте кәсіби графикалық және графикалық редакторларды қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: 3D модельдеудің негізгі түсініктері. Blender 3D редакторында жұмыс істеу негіздері. 3D модельдерді анимациялау негіздері. Физикалық объектілердің өзара әрекеттесуін модельдеу. 3D модельдерді анимациялау негіздері. Blender Python API көмегімен 3D редакторында жұмысты автоматтандыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Желілік операциялық жүйелер
Мақсаты: Заманауи операциялық жүйелерді (ОЖ) құрудың негізгі принциптері және оларды қолдану мүмкіндіктері, нақты ОЖ конфигурацияларын конфигурациялау, ақпаратты өңдеу тапсырмаларын шешу үшін ОЖ таңдау, әртүрлі ОЖ-мен жұмыс істеу және оларды басқару дағдылары бойынша білім алу. Мазмұны: Операциялық жүйелердің функциялары. операциялық жүйе құрылымы. Утилиталар мен бағдарламалар. бағдарламалық қамтамасыз ету процестері. Файлдарды басқару және енгізу/шығару операциялары. Желінің өзара әрекеттесу алгоритмдері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
3D-дизайны
Мақсаты: Қазіргі графикалық редакторларда жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, үш өлшемді модельдер құру. Мазмұны: Объектілерді құрудың негізгі құралдары. Объектілерді немесе олардың жеке элементтерін өзгерту және өңдеу. Кәсіби қызметтегі үш өлшемді компьютерлік графиканың негіздері. Құрылған объектілерді функционалдық топтарға біріктіру. Нақты объектілердің қарапайым үш өлшемді модельдерін құру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
AnyLogic ортадағы еліктеу модельдеу
Мақсаты: Жүйе динамикасы, дискретті-оқиға және агент негізіндегі модельдеу сияқты әртүрлі тәсілдерге негізделген имитациялық модельдердің негізгі әзірлемелерін меңгеру. «AnyLogic ортасында модельдеу» пәні шешімдерді енгізуді жоспарлау және басқару үшін AnyLogic ортасында жүйелерді модельдеудің заманауи технологиялары туралы білімді енгізуді қамтиды. Мазмұны: Имитациялық модельдеудің теориялық негіздері. Жалпы және арнайы мақсаттағы имитациялық модельдеудің қазіргі заманғы жүйелері. Жүйелік модельдерді компьютерде жүзеге асыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Иммерсивті технологияларды математикалық және компьютерлік модельдеу
Мақсаты: Шешілетін ғылыми мәселелердің концептуалды және теориялық үлгілерін және VR/AR жобалау тапсырмаларын әзірлеуде механизмдер мен заңдылықтарды пайдалану. Иммерсивті технологияларды пайдалану есептерін шешу үшін математикалық және компьютерлік модельдеудің заманауи әдістерін қолдану. Мазмұны: Статистикалық мәліметтердің сызықтық жуықтауы. Статистикалық мәліметтердің квадраттық жуықтауы. Қалыпты таралған кездейсоқ шамалардың моделі. Қарапайым дифференциалдық теңдеулер үшін Коши есебінің сандық шешімі. Қарапайым дифференциалдық теңдеулер үшін шекаралық есептің сандық шешімі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Иммерсивті технологияны модельдеу негіздері
Мақсаты: Виртуалды және толықтырылған шындық технологияларын модельдеудің теориялық аспектілерін зерттеу. Виртуалды кеңістікке енудің әртүрлі дәрежелері бар иммерсивті контентті қалыптастырудың аппараттық-бағдарламалық компоненттерін модельдеу дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. Тәжірибелік дағдылар жеке және топтық тапсырмаларды орындау процесінде эксперименттік деректерді пайдалана отырып, VR объектілерінің математикалық модельдерінің сәйкестігін орнату үшін қолданылады. Мазмұны: Иммерсивті технологияларды құру тәсілдері. Толықтырылған шындық, виртуалды шындық және аралас шындық.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Виртуалды ойындарды жасақтау
Мақсаты: Студенттердің жалпы кәсіптік және кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Оқушылар арасында ақпараттық технология білім кешенін қалыптастыру. Студенттерді ойын қозғалтқышы үшін, виртуалды және толықтырылған шындық қолданбалары үшін мазмұнды құрудың әртүрлі әдістерімен және технологиялық әдістерімен таныстыру; мультимедиялық технологияларды дамытудың соңғы тенденцияларымен және қойылған жобалау тапсырмаларының шешімдерімен. Мазмұны: Сандық мүсіндеу. Ойын қозғалтқышында жұмыс істеу үшін жеке 3D үлгісін орнату. Unity ортасында ойын элементтерін және кеңейтілген/виртуалды шындықты құрудың технологиялық процесі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физикалық процестерді модельдеу негіздері
Мақсаты: Негізгі математикалық әдістерді оқу және түсіну, физикалық есептерді шешуде және эксперименттік мәліметтерді өңдеуде зерттеу. ДК-де жүзеге асырудың әртүрлі түрлеріне ие болыңыз, есептеулер нәтижелеріндегі қателерді бағалаңыз. Практикалық дағдыларды қолдану физикалық қасиеттерді модельдеуде, сондай-ақ нақты физикалық құбылыстардың сандық моделін анықтауда негізгі математикалық алгоритмдерді дамытады. Мазмұны: Теңдеулерді шешу. Теңдеулер жүйесін шешу. Дифференциалдық теңдеулерді шешу Ең кіші квадраттар және регрессиялық талдау Компьютерлік модельдеу негіздері. Молекулалық динамика әдісі. Молекулярлық динамиканы модельдеуге арналған визуализация бағдарламалары мен пакеттермен жұмыс істеу негіздері. Физикадағы ақпараттық модельдер және компьютерлік эксперименттер. Физикадағы ақпараттық модельдер. Компьютерлік модельдеу түсінігі. Физикалық экспериментті автоматтандыру және эксперимент нәтижелерін өңдеу. Программалық пакеттерді пайдаланып есептерді шығару.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өнеркәсіптік қауіпсіздік мәселелерін виртуалды зерттеу
Мақсаты: Заманауи бағдарламалау құралдарын пайдалана отырып, қарапайым программалық алгоритмдерді жобалаудың заманауи мүмкіндіктерін түсіну және түсіну, автоматтандыру және басқару объектілері ретінде технологиялық процестер мен жабдықтарды талдау, өндірістің құрылымдық диаграммаларын, басқару объектілері ретінде олардың математикалық модельдерін құру, сапасының критерийлерін анықтау. жұмыс істейтін, технологиялық объектінің координаттарының орталықтандырылған басқару алгоритмдерін әзірлеу. Мазмұны: Технологиялық процестерді виртуалды зерттеудің теориялық деңгейінің әдістері. Технологиялық процестерді виртуалды зерттеудің эмпирикалық деңгей әдістері. Технологиялық процестерді виртуалды зерттеудің эксперименттік-теориялық деңгейінің әдістері. Технологиялық процестерді виртуалды зерттеудің арнайы әдістері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Виртуалды ойындар құру технологиясы
Мақсаты: Оқыту үдерістерін интенсификациялау үшін виртуалды әлеммен өзара әрекеттесуді меңгеру. Виртуалды шындық жүйесін енгізудің технологиялық аспектілеріне ие болыңыз: арнайы құрылғылар, виртуалды шындық жүйелерін құру кезеңдері, оның құрамдас бөліктері, орталарды модельдеуге арналған 3D графикасы, объектілер, кейіпкерлер, интерактивті нақты уақыт режимінде модельді басқаруға арналған бағдарламалық құралдар (қозғалтқыштар) режимі. Мазмұны: Даму тарихы виртуалды шындық технологиялары. Заманауи VR жабдықтары. Қолдану салалары: мазмұнмен әрекеттесу ерекшеліктері. Проблемалар мен тәуекелдер. Бейне 360. Философиялық және жаңа медиа мен виртуалды әлемдердің дамуының психологиялық аспектілері
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физикалық процестерді виртуалды модельдеу
Мақсаты: Физикалық процестер модельдерінің негізгі ұғымдары мен анықтамаларын түсіну және түсіну; негізгі физикалық заңдар және оларды әртүрлі процестердің виртуалды модельдерін құру үшін қолдану. Жүйенің адекватты моделін құру және виртуалды жүйенің әрекетіне әртүрлі параметрлердің әсерін талдау мүмкіндігі. Алынған білімді физикалық есептерді шешудің тиімді алгоритмдерін құру және жөндеуде қолдану. Есептердің шешімдерін компьютерлік (виртуалды) математикалық жүйелер ортасында визуализациялау жолдарын бағалау Мазмұны: Теңдеулерді шешу. Теңдеулер жүйесін шешу Дифференциалдық теңдеулерді шешу Ең кіші квадраттар және регрессиялық талдау Компьютерлік модельдеу негіздері. Молекулалық динамика әдісі Молекулярлық динамиканы модельдеуге арналған визуализация бағдарламаларымен және пакеттермен жұмыс істеу негіздері Физикадағы ақпараттық модельдер және компьютерлік тәжірибелер. Физикадағы ақпараттық модельдер. Компьютерлік модельдеу түсінігі. Физикалық экспериментті автоматтандыру және эксперимент нәтижелерін өңдеу. Программалық пакеттерді қолдану арқылы есептерді шығару.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Технологиялық процесті виртуалды зерттеу
Мақсаты: Заманауи бағдарламалау құралдарын пайдалана отырып, қарапайым программалық алгоритмдерді жобалаудың заманауи мүмкіндіктерін түсіну және түсіну, автоматтандыру және басқару объектілері ретінде технологиялық процестер мен жабдықтарды талдау, өндірістің құрылымдық диаграммаларын, басқару объектілері ретінде олардың математикалық модельдерін құру, сапасының критерийлерін анықтау. жұмыс істейтін, технологиялық объектінің координаттарының орталықтандырылған басқару алгоритмдерін әзірлеу. Мазмұны: Технологиялық процестерді виртуалды зерттеудің теориялық деңгейінің әдістері. Технологиялық процестерді виртуалды зерттеудің эмпирикалық деңгейінің әдістері. Технологиялық процестерді виртуалды зерттеудің эксперименттік-теориялық деңгейінің әдістері. Технологиялық процестерді виртуалды зерттеудің арнайы әдістері
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Үлгіні тану жүйесі
Мақсаты: Әртүрлі жүйелердегі үлгіні танудың қолданыстағы әдістеріне жүйелі шолуларды білу, оларды ақпаратты өңдеу және үлгіні тану үшін қолдану жолдарын зерттеу және меңгеру. Мазмұны: Есептеу интеллектінің әдістері. Бейнелерді интеллектуалдық өңдеу және талдау әдістері. Нейрондық желілер. Шешім қабылдау теориясы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ақпараттық қауіпсіздік криптографиялық әдістері
Мақсаты: Электронды ақпаратты криптографиялық қорғаудың теориялық негіздерін меңгеру, сондай-ақ симметриялы және асимметриялық криптографиялық жүйелерді қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Криптография туралы түсінік. Шифрлау түрлері. Орын ауыстыру шифрлары. Қарапайым алмастыру шифрлары. Күрделі ауыстыру алгоритмі арқылы ақпаратты шифрлау. Гамма әдісімен шифрлау. Шифрлау жүйелерін блоктау. Ағынды шифрлау жүйелері. Асимметриялық криптожүйелер. Электрондық цифрлық қолтаңба схемалары. криптографиялық хаттамалар. Хэш функциялары және хабарламаның аутентификациясы. Бақылау пернелер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Үлгіні тану және кескінді өңдеу
Мақсаты: Кескінді тану және өңдеу алгоритмдерін құру әдістемесі бойынша білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: Үлгіні тану теориясының негізгі заңдылықтары мен ережелері: үлгіні тану тәсілдері мен әдістерінің тұжырымдамалық негіздері; кескіндерді, дыбыстық сигналды немесе басқа да сенсорларды талдауда қолданылатын алгоритмдер; лингвистикалық талдау немесе машиналық оқыту; бейнелерді цифрлық бейнелеу тәсілдері. Кеңістіктік және спектрлік кескіндерді өңдеу әдістерін қолдану дағдыларын дамыту; кескін сапасын бағалау үшін қолданылатын математикалық модельдер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Web сервистерді құрастыру (Java EE)
Мақсаты: JavaEE платформасында WWW-қосымшаларды бағдарламалаудың заманауи әдістері туралы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: WEB-бағдарламалауға кіріспе. Серверлік технологиялардың негіздері. Сервердің бағдарламалау тілдері және әзірлеу орталары. Мәліметтер базасы негізінде қосымшаларды әзірлеу. WEB-бағдарламалаудың клиенттік технологиялары: HTML, JavaScript, СSS. Қазіргі WWW-қолданбалы модель. CMS басқару жүйелері. WEB қызметтері. Бұлтты технологиялар. Интернетте әзірленген веб-сайттар мен веб-қосымшаларды жылжытуды жақсарту үшін SEO (іздеу жүйесін оңтайландыру) заманауи әдістеріне шолу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Цифрлық егіздерді дамыту технологиялары
Мақсаты: Сандық егіздердің ерекшеліктерін түсіну; Тұжырымдамада қабылданған бағдарламалық шешімдерді білу; Дүние жүзінде қосарлы цифрлық құрылғылардың таралу мәселелерін атап өтіңіз. Қарапайым егіздердің жұмыс кезеңдерін, цифрлық егіз технологиялар факторларын сипаттау және бағалау қабілеті. Сандық егіздер туралы деректерді жинау және жинаудың техникалық құралдарын қолданыңыз. Цифрлық үлгілерді қалыптастыру және олармен өндірістің цифрлық егіздер платформасында жұмыс істеу. Сандық егіздердің өнімділігін қамтамасыз ету құралы ретінде жасанды интеллект мәселесі бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Сандық егіздер туралы түсінік. Процестер мен жүйелерді сызықтық модельдеу. Процестер мен жүйелерді дифференциалды модельдеу. Деректерді талдау және жасанды интеллект технологияларын қолдану арқылы модельдеу. Кезекте тұру жүйелері және Петри торлары. Процестер мен жүйелерді имитациялық модельдеу. CAD/CAM/CAE жүйелерін қолданып модельдеу. Геоақпараттық жүйелерді қолдану арқылы модельдеу. Сандық егіздерді пайдалана отырып, ұйымдастыру процестерін басқару
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
IT-ғы машиналық оқыту
Мақсаты: Машинаны оқытудың теориялық негіздерін меңгеру. Деректермен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын дамыту. TensorFlow, Keras, Scikit-learn және т.б. сияқты танымал машиналық оқыту кітапханаларымен жұмыс істеуге үйрету. Модельдерді әзірлеу және оңтайландыру. АТ-ның әртүрлі салаларында машиналық оқытуды қолдану. Мазмұны: Прецедентті оқыту мәселесінің жалпы тұжырымы. Машиналық оқыту әдістері. Классикалық есептер машиналық оқыту арқылы шешілді. Жаттығу кезінде деректер түрлерін енгізу. Сапа функцияларының түрлері. Машиналық оқытуда AI қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жасанды интеллект виртальдық жүйелерде
Мақсаты: Виртуалды агенттерді құру және оңтайландыру. Бейімделетін мінез-құлыққа, тәуелсіздікке және мәселелерді шешуде тиімділікке ие виртуалды агенттерді (кейіпкерлер, роботтар, NPC) құруға мүмкіндік беретін әдістерді зерттеу. AI виртуалды және кеңейтілген шындыққа интеграциясы. Оңтайландыру және шешім қабылдау мәселелерін шешу. Мазмұны: Жасанды интеллектке кіріспе. Виртуализация негіздері. Виртуалды жүйелерде қолданылатын AI әдістері және виртуалды жүйелердің өнімділігін оңтайландыру үшін машиналық оқыту алгоритмдерін зерттеу. AI көмегімен виртуалды жүйелерді құру және конфигурациялау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Академиялық жазу және академиялық адалдық мәдениеті қағидаттарын ескере отырып, кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін қарым-қатынас жасау.
- Заманауи әдістерді қолдана отырып, виртуалды және толықтырылған шындық қосымшаларының тиімді алгоритмдерін жасау және құрастыру.
- VR және интерактивті үш өлшемді модельдеу жүйелерін жобалау.
- Ақпараттық процестерді басқару, VR жүйелері саласындағы аппараттық және бағдарламалық жасақтаманы тексеру, пайдалану және қолдау.
- Кәсіби қызметте жаратылыстану, математикалық, қоғамдық, әлеуметтік-экономикалық және инженерлік білімдерді, деректерді математикалық өңдеу әдістерін, ғылыми және эксперименттік зерттеулерді, нормативтік құжаттар мен экономикалық талдау элементтерін қолдану.
- Виртуалды шындықты модельдеу және жобалау, виртуалды анимация жасау. Кәсіби қызметте бағдарламалық пакеттерді іс жүзінде қолдану: Mathcad; Matlab; Statistica;AutoCAD; 3DStudioMAX
- Жобалық есептеулердің алдын-ала техникалық-экономикалық негіздемесі бар математикалық және компьютерлік модельдердің ресурстарын пайдалану арқылы виртуалды шындық жобаларын құру.
- Интерактивті 3D графикасына негізделген VR және AR жүйелерінің мүмкіндіктерін, осы қосымшаларды құруға арналған платформаларды, оларды бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдану.
- Жеке және команда мүшесі ретінде тиімді жұмыс істей білу, өз көзқарасын дұрыс қорғай білу.
- Салауатты өмір салтын ұстану, өзін-өзі оқыту және өзін-өзі тәрбиелеу қабілеттерін өмір бойына қолдану.
- VR жүйелерінде дайын бағдарламалық интерфейс өнімдерін енгізу және пайдалану, осы жүйелермен жұмыс істеу бойынша нұсқаулық әзірлеу.
- Математикалық және компьютерлік модельдеуде нақты нәтижелерге жету үшін инновациялық тәсілдермен әр түрлі салаларда математикалық модельдер әзірлеу.
- Жасанды интеллект жүйелерін әзірлеу және енгізу кезінде машиналық оқыту аппараттарын (жасанды нейрондық желілер) қолдану; сандық егіздерді дамыту дағдылары; сызықтық бағдарламалау және тасымалдау есептерін шешу әдістері