6B06121 Жасанды интеллект технологиялары в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты IT-технологиялар саласында озық білімі бар, экономиканың түрлі салаларын цифрландыру бойынша кәсіби қызметке дайын, сыни ойлауы бар жоғары білікті, көптілді мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B057 Ақпараттық технологиялар
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 6B061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
Мамандыққа кіріспе
Мақсаты: Болашақ мамандық, оның даму перспективалары және мамандық бойынша кәсіби дайындықтың ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Жоғары кәсіптік білім беру жүйесіндегі болашақ мамандарды кәсіби даярлаудың негізгі аспектілері. Қолдану салалары бойынша ақпараттық жүйелерді жобалау және сүйемелдеу негіздері; жасанды интеллект технологияларына шолу. Ақпараттық ресурстар мен бағдарламалық-аппараттық қамтамасыз етуді пайдалану дағдылары дамытылады, өзін-өзі оқыту мен дамытуға мотивация қалыптастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Академиялық жазу негіздері
Мақсаты: Білім алушылардың таңдаған ғылыми жанрында мәтін құру үшін өзіндік зерттеу жұмысының дағдыларын дамыту. Мазмұны: Зерттеу мәтінінің жоспарын құру дағдылары мен дағдыларын дамыту; Аннотация, зерттеу рефератын жазу; ғылыми жобада қолданылатын әдебиеттерге шолу жасау; сауатты дәйексөз келтіру, плагиаттан аулақ болу; жазбаша жұмысында статистикалық деректерді, оның ішінде графикалық түрде ұсынылған деректерді пайдалану; жазылғанын редакциялау; библиографиялық тізімдер жасау; өз жобаңыздың тұсаукесерін жасау; өз жобаңызды жүргізу іскерлік хат алмасу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Алгебра және геометрия
Мақсаты: Болашақ мамандыққа байланысты қолданбалы есептерді шешуге үйрететін математикалық әдістер мен математикалық интуицияны дамыту үшін байланысты инженерлік пәндер мен арнайы курстарды оқуға қажетті математика бойынша білімді қалыптастыру Мазмұны: Векторлар, матрицалар және олардың үстіндегі операциялар, детерминанттар, кері матрица, сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесі және оларды шешу әдістері, жазықтықта, жазықтықта және кеңістікте түзулер, жалпы теория және екінші ретті қисықтар мен беттердің канондық теңдеулері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жасанды интеллект негіздері
Мақсаты: AI-Sana бағдарламасының басымдықтарын ескере отырып, жасанды интеллект құралдары мен әдістерін практикалық қолдану және білімді пайдалану саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Жасанды интеллектке (AI) кіріспе. Практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту: AI құралдарын қолдану; үлкен тілдік модельдермен (LLM) жұмыс істеу; кодсыз жасанды интеллект платформаларын пайдалану; генеративті жасанды интеллект құралдары; кескінді тану; табиғи тілді өңдеу (NLP); AI көмегімен деректерді визуализациялау. Әртүрлі салаларда AI қолдану туралы түсінікке ие болу; AI-sana бағдарламасының тәсілдерін интеграциялау арқылы AI әлеуетін ашу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Абайтану
Мақсаты: А. Құнанбаевтың шығармашылығы негізінде «Қазақтану» жобасында «ұлттық кодты» сақтау Мазмұны: Қазақстан тарихына және ХІХ-ХХ ғасырлардағы қазақ әдебиетіне тарихи шолу. Абай – ұлы ақын, этнограф, қазақ жазба әдебиетінің негізін қалаушы, «Положение Карамолы» заңдар жинағын құрастырушы, ойшыл, дінтанушы, философ. Абайдың білім мен ғылымдағы рөлі, «Тұтас адам» тұжырымдамасы. Абайдың «Қара сөздері», М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясы. Қ. Тоқаев: «ХХІ ғасырдағы Абай және Қазақстан».
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Физика
Мақсаты: Физикалық заңдар туралы білімді және оларды техникада және компьютерлік технологияда қолдану дағдыларын қалыптастыру, теориялық және эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін бағалау және бағалау дағдыларын қалыптастыру, пәнаралық тәсіл негізінде ғылыми ойлауды дамыту. Мазмұны: Классикалық және қазіргі физика заңдары (механика, молекулалық физика, термодинамика, электромагнетизм, оптика, кванттық және атомдық физика). Пәнаралық тәсіл негізінде қолданбалы, техникалық және технологиялық мәселелерді шешу үшін физикалық құбылыстар мен процестер туралы білімді қолдану. Зерттеудің ғылыми әдістері, Теориялық және эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін жоспарлау, жүргізу, өңдеу және талдау әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық талдау
Мақсаты: Болашақ мамандыққа байланысты қолданбалы есептерді шешуге үйрететін математикалық әдістер мен математикалық интуицияны дамыту үшін байланысты инженерлік пәндер мен арнайы курстарды оқуға қажетті математика бойынша білімді қалыптастыру Мазмұны: Массив және функция. Функция шегі. Керемет шектеулер. Функцияның туындысы. Бірінші ретті функция және анықталмаған интеграл. Анықталған интеграл. Анықталған интегралды қолдану. Бірнеше айнымалылар функциясы. Бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер. Жоғары ретті дифференциалдық теңдеулер. Қатарлар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мұхтартану
Мақсаты: Әдебиет тарихы, патриотизм және мәдени-рухани ұстаным контекстінде М. Әуезовтің шығармашылығы туралы тарихи, әдеби идеяны қалыптастыру. Көркемдік ойлауды, дербес зерттеу қызметінің дағдыларын дамыту. Мазмұны: М. Әуезовтің өмірі мен шығармашылық жолы. М.Әуезовтің «Шолпан», «Абай» журналдарындағы қызметі. М. Әуезовтың публицистикасы. «Қорғансыздың күні», «Қыр суреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек» әңгімелеріне, «Еңлік-Кебек» пьесасы мен «Қилы заман», «Қараш-қараш оқиғасы» повестеріне, «Абай Құнанбаев» монографиясына, «Абай жолы» роман - эпопеясына көркем шолу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері
Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың тұрақты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында құқықтық нигилизмді еңсеру, білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Саналы қабылдауды, сыбайлас жемқорлыққа көзқарасты қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлық мінез-құлықтан, сыбайлас жемқорлық моральынан, этикадан моральдық бас тарту. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын құру. Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге бағытталған іс-шаралар. Жемқорлыққа қарсы іс-қимылда жасанды интеллектіні қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Алгоритмдеу және бағдарламалау
Мақсаты: Python тілінде практикалық және ғылыми есептерді шешудің алгоритмдерін, әдістері мен технологияларын әзірлеу дағдыларын игеру (1-деңгей) Мазмұны: ДК бағдарламалық құралдары. Алгоритм ұғымы. Алгоритмдердің негізгі құрылымдары. Алгоритмдерді сипаттау әдістері. Сызықтық құрылым алгоритмдері. Тармақталған құрылым алгоритмдері. Циклдік құрылым алгоритмдері. Python тілінің операциялары. Сызықтық құрылым бағдарламалары. Тармақталған құрылым бағдарламалары. Тізімдер. Жолдар. Кортеждер. Функциямен жұмыс. Рекурсия. Екі өлшемді массивтер. Жиындар. Сөздіктер. Модульдер. Файлдармен жұмыс. Графика.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Пән мен тілді біріктіре оқыту
Мақсаты: Кәсіби терминологияны қолдану дағдыларын қалыптастыру Мазмұны: Бағдарламалық жасақтама, мәліметтер базасы және білім базасы, ақпараттық қауіпсіздік және ақпаратты қорғау, АЖ әзірлеу, оңтайландыру модельдері мен әдістері, Компьютерлік желілер, графикалық және анимациялық құралдар, WEB-дизайн, Компьютерлік есептеулер шеңберінде қолданылатын кәсіби терминология. Терминологияны практикалық сабақтарда топта және жеке қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Go және Rust орталарында бағдарламалау
Мақсаты: Go және Rust бағдарламалау тілдерінің синтаксисі бойынша базалық білім қалыптастыру. Басқа тілдермен салыстыру. Мазмұны: Go тіліне кіріспе. Go тілінің лексикалық құрылымы; әдістер мен интерфейстер; асинхронды бағдарламалау; желілік қосымшаларды әзірлеу. Rust тіліне кіріспе. Rust тілінің басымдықтары; типтер жүйесі; жадты басқару; синтаксис; Объектіге бағытталған жүйе; Параллель есептеулер. Rust ерекшеліктері: Модульдер жүйесі; Автоматтандырылған тестілеу; Автоматтандырылған құжаттандыру; Пакеттерді басқару жүйесі; Идентификаторларға қойылатын талаптар. Go және Rust орталарында бағдарламалау бойынша практикалық дағдыларды меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Оңтайландыру әдістері
Мақсаты: логикалық және алгоритмдік ойлауды дамыту; кәсіби есептерді шешу үшін білім мен дағдыларды қалыптастыру Мазмұны: бір және бірнеше айнымалылардың функцияларының экстремумдары (қажетті және жеткілікті шарттар); шартты экстремум; Лагранж функциясы; сызықтық бағдарламалау мәселесінің әртүрлі формалары және оларды шешу; симплекс әдісінің алгоритмі; көлік мәселесінің ашық жалпы тұжырымы, бастапқы базалық шешімді табу әдістері; максималды және минималды көлік есептері; негізгі шешімді табу әдістері
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Математикалық логика
Мақсаты:Математикалық логика негіздері бойынша білім алу және студенттерді заманауи математикалық аппаратпен қаруландыру Мазмұны:Математикалық логиканың негізгі заңдары мен ережелері: жиынтық теориясы; буль алгебрасы; предикаттардың теориялық және көп логикасын формальды есептеудің жалпы теориясы; типтік есептерді шешуде зерттелген математикалық аппаратты қолдану; ғылымның байланысты салаларынан және оның қосымшаларынан есептерді шешу; қазіргі математикалық логиканың ұғымдары мен теорияларын зерттеуге, ұсынылған аппараттың сәйкестік дәрежесін бағалауға. мәселелерді шешу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағдарламалау технологиясы
Мақсаты: С# тілінде бағдарламалау технологиясының негіздерін зерделеу процесінде білім алушылардың іргелі теориялық және практикалық білім алуы (1-деңгей) Мазмұны: Бағдарламалау технологиясы. С# бағдарламалау тіліне кіріспе. Өрнектер мен меншіктеулер. С# тілі операторлары. Шартты оператор. Цикл операторлары. Алғышарты бар Оператор. Кейінгі шарты бар Оператор. Параметрі бар Оператор. Foreach операторы. Бір өлшемді массивтер. Екі өлшемді массивтер. Процедуралар-сынып әдістері. Функциялар-сынып әдістері. Жолдар. Графика. Сыныптар. Файлдар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Мақсаты: Ықтималдық теориясы және математикалық статистика негіздері бойынша теориялық білімді қалыптастыру. Мазмұны: Ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың негізгі заңдары мен ережелері. Классикалық тәсіл шеңберінде және негізгі формулаларды қолдана отырып, ықтималдылықты есептеудің практикалық дағдылары, кездейсоқ шамалардың (бір және көп өлшемді) және кездейсоқ шамалардың функцияларының таралу заңдылықтары мен сандық сипаттамаларын табу, үлестіру параметрлерін бағалау және статистикалық гипотезаларды тексеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ақырлы құрылымдар мен ақпаратты кодтау
Мақсаты:Студенттердің Дискретті математика мен математикалық логика негіздерін зерделеу процесінде іргелі теориялық және практикалық білім алуы және студенттерді заманауи математикалық аппаратпен қаруландыру. Мазмұны:Ақырлы математика мен Кодтау теориясының негізгі заңдары мен ережелері: комбинаторлық талдау, ақырлы топтар, ақырлы графиктер, ақырлы автоматтар, Тьюринг машиналары, Алгоритмдер теориялары сияқты дискретті ақпарат түрлендіргіштерінің математикалық модельдері. Қолданбалы мәселелерді шешуде оларды қолдану
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Мақсаты: Халықаралық кәсіби ортаға интеграциялануға және кәсіби ағылшын тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануға мүмкіндік беретін шет тіліндегі кәсіби бағдарланған коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: Жоғары оқу орындарының тілдік емес факультеттерінде шет тілін оқытуға кәсіби бағдарланған тәсіл студенттердің кәсіби ойлау ерекшеліктерін ескере отырып, мотивациялық, ынталандырушы - бағдарланған зерттеу қызметін ұйымдастыру кезінде нақты кәсіби, іскерлік, ғылыми салаларда және жағдайларда қарым-қатынас жасау қабілеттерін қалыптастыруды қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Мақсаты: Кәсіби маңызды жағдайларда қарым-қатынасты барабар құра алатын және арнайы мақсаттар үшін тіл нормаларын меңгерген маманның кәсіби бағдарланған тілдік даярлығын қамтамасыз ету. Мазмұны: Кәсіби тіл және оның компоненттері. Кәсіби терминология ғылыми стильдің негізгі белгісі ретінде. Оқу-кәсіптік және ғылыми-кәсіптік салалардағы ғылыми лексика және ғылыми конструкциялар. Мамандық бойынша ғылыми мәтіндерді талдау және өндіру бойынша жұмыс алгоритмі. Ғылыми-кәсіби мәтіндерді шығару. Болашақ кәсіби қызмет шеңберіндегі іскерлік коммуникация және құжаттама негіздері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Java ортасында бағдарламалау
Мақсаты: Java бағдарламалау технологиясының дағдыларын игеру (1 деңгей) Мазмұны: Java бағдарламалау жүйесіне кіріспе. Бағдарламалау жүйесінің құрамы, тіл элементтері. Java тілінің операциялары. Сызықтық құрылым бағдарламалары. Шартты оператор if. Switsh опциясының операторы. Тармақталған құрылым бағдарламалары. For; while; dowhile операторлары. Массивтер. Жолдар. String Класы. Графика. Сынып және объектілерді құру. Java-дағы статикалық әдістер. Пакеттер мен интерфейстер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экожүйе және құқық
Мақсаты: Қоғамның тұрақты дамуына қол жеткізу үшін экономика, құқық, экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Қазақстанның тұрақты даму мақсаттары шеңберінде ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экологиялық мәселелер мен тұрақты даму принциптерін жүйелі түсіну. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Инклюзия-халықаралық заңнаманың стратегиясы. Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ақпараттық теория негіздері
Мақсаты:Тиімді кодтау әдістерін меңгеру Мазмұны:Ақпарат теориясының негізгі заңдары мен ережелері: ақпаратты өлшеудің теориялық негіздері, ақпаратты беру, ақпаратты іріктеу және кванттау, адам-машина жүйелерінде ақпаратты ұсыну; ақпаратты тиімді және шуылға төзімді кодтау әдістері, сигналдарды аналогты-цифрлық түрлендіру әдістері, түстерді қалыптастырудың негізгі жүйелері, цифрлық деректерді сығымдау әдістері; Хаффман бойынша тиімді кодтау әдістемесі; кодтау шуға төзімді Хамминг кодындағы деректер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Объектіге бағытталған бағдарламалау
Мақсаты: Python ортасында бағдарламалау бойынша терең білім мен дағдыларды қалыптастыру (2-деңгей) Мазмұны: Сыныптар мен нысандар. Мұрагерлік, полиморфизм, инкапсуляция, функциялар мен айнымалылардың абстракциясы. Бірнеше мұрагерлік және көрінетін айнымалылар аймағы. SQLite дерекқорына қосылу. Бағдарлама ішінде мәліметтер базасына сұраныстар жасау. Бағдарлама консолі арқылы мәліметтер базасын құру және өзгерту. Қолданба арқылы дерекқорды көрсету. Дизайн үлгілері; мәліметтер базасымен жұмыс, қосымшаларды әзірлеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ақпараттық жүйелердің негіздері "
Мақсаты: Ақпараттық жүйелерді жобалау негіздері бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны:Жүйелер теориясының негіздері және жүйелік талдау; ақпараттық жүйелердің құрамы мен жалпы құрылымы, ақпараттық жүйелердің негізгі компоненттері, сынып диаграммалары, пайдалану, өзара әрекеттесу және басқа диаграммалар. АЖ құрылғысы және жұмыс істеуі және АЖ компоненттерінің өзара әрекеттесу принциптері. Заманауи есептеу жүйелері мен желілерінің архитектураларының негізгі модельдері. Өмірлік цикл және бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу әдістемесі. Құжаттау тәртібі мен принциптері. Аппараттық-бағдарламалық кешеннің құрамы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Мақсаты: Қаржылық әл ауқатқа жету үшін маңызы бар жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды басқаруды, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды дағдыларын оқыту. Мазмұны: Кәсіпкерлік: мәні, мазмұны қалыптасу шарттары. Кәсіпкерліктің ұйымдастыру-құқықтық түрлері. Кәсіпкерліктегі тәукелділік. Кәсіпкерліктегі бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік келісімдерді ұйымдастыру. Кәсіпкерліктегі мәдениет және этика. Кәсіпкерлік қызметің қаржыландыру. Қаржылық сауаттылық түсінігі, мақсаттары мен міндеттері.Ақша,есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кіріс,шығыс, бюджет. Салықтар және жеке тұлғаларға салық салу. Зейнетақылар және сақтандыру. Халыққа банктік қызмет көрсету. Жеке тұлғалардың банкроттығы және қаржылық тәуекелдер. Қаржылық пирамида және жеке қаржылық қауіпсіздік.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ақпараттық қауіпсіздік және ақпаратты қорғау "
Мақсаты: Деректерді қорғаудың принциптерін, әдістері мен құралдарын үйрету, Электрондық ақпаратты криптографиялық қорғаудың теориялық негіздерін меңгеру Мазмұны: Ақпаратты қорғау әдістерін, құралдарын және объектілерінжіктеу. Бағдарламалық жасақтаманы рұқсатсыз кіруден қорғау. Ашық желілердегі ақпаратты қорғау. Ауыстыру шифрлары. Ақпаратты қарапайым ауыстырудың криптографиялық алгоритмі арқылы шифрлау. Күрделі ауыстырудың криптографиялық алгоритмі арқылы ақпаратты шифрлау. Криптографиялық гаммалау алгоритмдерін қолдана отырып ақпаратты шифрлау. Блоктық шифрлау жүйелері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпаратты қорғаудың криптографиялық әдістері
Мақсаты: Электрондық ақпаратты криптографиялық қорғаудың теориялық негіздерін игеру, сонымен қатар симметриялы және асимметриялық криптографиялық жүйелерді қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Криптография ұғымы. Шифрлау түрлері. Ауыстыру шифрлары. Қарапайым ауыстыру шифрлары. Күрделі ауыстыру алгоритмі арқылы ақпаратты шифрлау. Гаммалау арқылы шифрлау. Блоктық шифрлау жүйелері. Ағынды шифрлау жүйелері. Асимметриялық криптожүйелер. Сандық қолтаңба схемалары. Криптографиялық хаттамалар. Хэш функциялары және хабарламалардың аутентификациясы. Кілттерді басқару.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды нейрондық желілер теориясының негіздері
Мақсаты: Зияткерлік ақпараттық жүйелерді әзірлеу саласында білімді және машиналық оқыту аппаратын қолдану дағдыларын қалыптастыру Мазмұны:Нейрондық желілер теориясының негізгі түсініктері. Нейрондық желілердің стандартты архитектуралары. Оқыту алгоритмдерінің жіктелуі. Бір нейрондық желі. Қабатты архитектуралар. Розенблаттың Перцептроны. Радиалды нейрондық желі. Нейрондық желілерді оқыту әдістері. Кохонен желісі, қарсы тарату желісі, гибридті желі. Ассоциативті сақтау нейрондық желілері. Хопфилд Моделі. Хебб оқыту ережесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Анық емес жиындар теориясының негіздері
Мақсаты: Бұлыңғыр жиындар теориясын қолдану үшін Математикалық логика бойынша негізгі білімді қалыптастыру Мазмұны: Дерексіз алгебралық жүйелердегі есептеулер. Алгебралық жүйелердегі формальды теориялар мен олардың модельдерін құру әдістері. Жиындар теориясының аксиоматикасы және негізгі теоремалары. Логикалық есептеулер шеңберінде ресми қорытындылар құру. Ресми дәлелдемелер құру. Бұлыңғыр жиындар теориясын қолдана отырып, білім моделін құру. Эксперименттік зерттеулер нәтижелері бойынша алынған қорытындылардың дұрыстығын бағалау. Классикалық емес логикадағы логикалық тұжырымдарды құру принциптері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Табиғи тілдерді сипаттауды математикалық модельдеу
Мақсаты: Табиғи тілдің сипаттамасын математикалық модельдеу бойынша білім мен негізгі дағдыларды қалыптастыру Мазмұны: Табиғи және жасанды тілдер. Білімді ұсынуды компьютерлік қамтамасыз ету. Автоматтандырылған талдау: ауызша және жазбаша тілді тану және синтездеу. Лингвистикалық мәліметтер базасы: мәліметтер модельдері мен түрлері. Табиғи тілдегі мәтіндерді өңдеуге қатысты компьютерлік лингвистика әдістері. Табиғи тілдегі мәтіндердің әртүрлі ықтималдық сипаттамаларын анықтау. Табиғи тілдегі мәтіндерді талдау әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Деректер қорын басқару жүйелері
Мақсаты: ДБ ұйымдастыру және жұмыс істеу туралы білімді және ДБ-мен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру Мазмұны: Негізгі ұғымдар, мәліметтер базасын ұйымдастыру, мәліметтер модельдері; мәліметтер базасын басқару жүйесінің функциялары; деректерді сақтаудың, іздеудің заманауи технологиялары, сұраныс тілдері; мәліметтер базасын жобалауға арналған технологиялар мен бағдарламалық қамтамасыз ету; Кодд алгебрасына негізделген мәліметтер базасының математикалық моделі; реляциялық алгебра тіліндегі негізгі операциялардың сипаттамасы. Қазіргі заманғы ДҚБЖ көмегімен таратылған деректер базасының клиенттік және серверлік бөлігін әзірлеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Анық емес білімдер мен түсініксіз логикалық қорытындыларды өңдеу
Мақсаты: Ақпараттық жүйелер мен жасанды интеллектті жобалау міндеттерінде анық емес жиындар теориясын қолдану білімі мен дағдыларын қалыптастыру Мазмұны: Алгебра мен логиканың қосымша тараулары: топтар, сақиналар, өрістер. Сызықтық және аффиндік кеңістіктер. Алгебралық жүйелер және олардың модельдері. Модель теориясы. Жиындар теориясы. Жиындар теориясының аксиоматизациясы. Ақпараттық жүйелерді жобалауға арналған қосымшалар. Үлгіні тану. Жасанды интеллект жүйелерінде шешім қабылдау. Логикалық қорытынды модельдері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Компьютерлік лингвистикасының негіздері
Мақсаты: Компьютерлік лингвистика негіздері туралы білімді қалыптастыру және компьютерлік лингвистика мәселелерінде бағдарлау дағдылары Мазмұны: Компьютерлік лингвистиканың бағыттары. Құралдар жинағы: мәтінді ұсынудың гипермәтіндік технологиялары. Гипермәтін ұғымы. Компьютерлік лингвография: компьютерлік кешенді тілдік анықтамалық және оның қасиеттері мен қолдану салалары. Машиналық аударманың негізгі мәселелері. Қазіргі заманғы машиналық аударма жүйелері. Машиналық аударманы пайдалану салалары. Автоматтандырылған оқыту жүйелері. Компьютерлік оқыту жүйелерінің негізгі компоненттері мен функциялары. Корпус лингвистикасының негізгі ұғымдары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық технологиялар саласындағы ғылыми зерттеулердің негіздері
Мақсаты: Ақпараттық технологиялар, қазіргі жағдай және ғылыми зерттеулерді орындау саласындағы білімді қалыптастыру; бейін бойынша даму бағыттарын түсіну. Мазмұны:Ғылыми және жобалық жұмыстардағы Шығармашылық. Техникадағы ғылыми зерттеу әдістері. Зерттеу әдістерінің жіктелуі. Техникалық-экономикалық негіздеме және ҒЗЖ жүргізу. Ақпараттық және патенттік іздеу. Эксперимент жасау. Ақпаратты жүйелеу. ҒЗЖ жоспарлау. ҒЗЖ эксперименті. Эксперимент нәтижелерін математикалық өңдеу. ҒЗЖ нәтижелерін ресімдеу. Эксперимент нәтижелерін талдау. ҒЗЖ бойынша есепті ресімдеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Операциялық жүйелер, орталар және қабықшалар
Мақсаты: ОЖ және ДҚБЖ жүйелік әкімшілендіру дағдыларын игеру. Мазмұны:Операциялық жүйелердің негізгі заңдары мен ережелері: құрамы, функциялары, жіктелуі, орнатылуы және конфигурациясы, ядро, қабықша бағдарламаларының қызметтері, диспетчер. Желілік адаптерлер. Жергілікті желіні физикалық құрылымдау. Microsoft ОЖ отбасы. Windows Тарихы. Windows Нұсқалары. Windows пайдалану аймақтары. Құрылым: NT executive және қорғалған ішкі жүйелер. Бірнеше қолданбалы орта. Объектіге бағытталған тәсіл. Желілік құралдар. ОЖ және ДҚБЖ жүйелік әкімшілендіру негіздері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды нейрондық желілерді құру әдістері
Мақсаты: Нейрондық желілерді синтездеу және оларды практикалық қолдану дағдыларын қалыптастыру Мазмұны:Жасанды нейрондық желілер. MATLAB PPP көмегімен желілерді құру. Ins оқыту әдістері мен алгоритмдері. Перцептрондық желілер. Сызықтық нейрондық желілер. Радиалды базистік желілер: жалпы түрі; grnn типі; RNN типі. Кохоненнің өзін-өзі ұйымдастыратын қабаттары мен карталары. Өзін-өзі ұйымдастыратын LVQ желілері. Элманның қайталанатын нейрондық желілері. Хопфилд желілері және олардың үлгіні тану және ассоциативті жад құру үшін қолданылуы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Django платформасында бағдарламалау
Мақсаты: Студенттердің Django платформасында Web қосымшаларын жобалау мен дамытудың негізгі дағдыларын, сондай-ақ тексеру және күйін келтіру дағдыларын алу (Python 3 деңгейі) Мазмұны: Django қолданбасының құрылымы. Django орнату және орнату. Джангодағы формалармен жұмыс. Модель формалары. Джангодағы шаблон тілінің негіздері. Сүзгілер. MVC моделінде контроллерді енгізу ретінде көріністер. Функциялар түріндегі көріністер. Ұсынылған және позициялық дәлелдер. Сыныптарға негізделген көріністер. Авторизация, аутентификация, тіркеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Генетикалық бағдарламалау
Мақсаты: Оңтайландыру есептерін шешу үшін эвристикалық мінез-құлық алгоритмдерін игеру Мазмұны: Эволюциялық алгоритмдердің жалпы схемасы. Жеке тұлғаларды кодтау. Мутация, будандастыру және іріктеу операциялары. Генетикалық операторлар. Типтік генетикалық Алгоритмдер. Генетикалық бағдарламалау. PWM теориясы. Генетикалық коэволюциялық алгоритм. Биологиялық негіздер. Иммундық оңтайландыру әдістеріне шолу: clonalg, opt - AiNet, BCA, HIA, I-opt-AiNet, T-Cell model әдістері. Иммундық желі арқылы оңтайландыру. Жасанды микроиммундық жүйеге негізделген Алгоритм.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ақпараттық жүйелердегі мәліметтер базасы
Мақсаты: ДҚБЖ туралы білімді және онымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру Мазмұны: Бағдарламалық жасақтаманы жобалау, орнату және конфигурациялау; мәліметтер базасының жұмыс істеуін қамтамасыз ету. ДБ-ға қол жеткізуді басқаруды үйлестіру: пайдаланушылардың ДБ-ға қол жеткізу құқықтарын қамтамасыз етуді үйлестіру; ДБ-мен пайдаланушылардың жұмысын қолдау үшін БҚ баптауды үйлестіру. Оқиғалардың мониторингі және ДБ резервтік көшіру мен қалпына келтіруді басқару: резервтік көшіру жөніндегі қызметті регламенттеу; ДБ резервтік көшіру және қалпына келтіру жөніндегі регламенттердің сақталуын бақылау; деректердің жоғалуы мен бүлінуінің алдын алуды басқару.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Python негізіндегі Web -қосымшаларды әзірлеу
Мақсаты: Django (3-деңгей Python )шеңберіндегі Python бағдарламалау тілін пайдалана отырып, білім алушылардың білімін, дағдыларын қалыптастыру, сайттар мен веб-қосымшаларды әзірлеу және бейімдеу Мазмұны: Джангоның негізгі түсініктері. Деректерді шығару. Байланыстар. Деректерді енгізу. Статикалық файлдар. Django негізгі құралдары. Жетілдірілген құралдар және қосымша кітапханалар. Django сайтын орнату және басқару. Сыныптарға негізделген көріністер. Авторизация, аутентификация, тіркеу. Сессиялар мен кукилердің жұмыс принципі. Қол жеткізу құқықтары. Декораторлар. Request көмегімен сессияға және cookie файлдарына қол жеткізу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
TypeScript ортасында бағдарламалау
Мақсаты: WWW-қосымшаларда қолдану үшін TypeScript тілін пайдалану дағдыларын қалыптастыру (Java/TypeScript тілдерінің 3-деңгейі). Мазмұны: TypeScript тіліне кіріспе. TypeScript тіліндегі функционалдық бағдарламалау. TypeScript тіліндегі объектіге бағытталған бағдарламалау. TypeScript-тің кіріктірілген объектілері. TypeScript тіліндегі жолдар. Браузермен және BOM-пен жұмыс. DOM-пен жұмыс. TypeScript-тегі оқиғалар. TypeScript арқылы формалармен жұмыс. Веб-қосымшаларда деректерді сақтау. JSON. Коллекциялар мен итераторлар. AJAX технологиясы. JQuery-ге кіріспе.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Эволюциялық модельдеу
Мақсаты:Өнеркәсіпте, экономикада, медицинада және т. б. әртүрлі міндеттерді шешудің интеллектуалды әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны:Көп қабатты нейрондық желілер және оларды оқыту алгоритмдері. Адалайн типті жүйелер. Қатені кері тарату алгоритмі. Бұлыңғыр жиынтықтар және бұлыңғыр қорытынды. Бұлыңғыр жиындардағы операциялар. Жалпыланған түсініксіз ережелер: modus ponens; modus tollens. Бұлыңғыр импликация ережелері. Такагиді бұлыңғыр басқару әдісі-Сугено. Генетикалық Алгоритмдер және оңтайландырудың дәстүрлі әдістері. Классикалық бұлыңғыр басқару модулі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бұлтты қызметтер мен ресурстар
Мақсаты: "Бұлтты" технологиялар мен сервистер саласында білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру Мазмұны: Бұлтты есептеу қызметтерін ұсынудың негізгі модельдері: Saas, Paas, Xaas; Amazon, Microsoft, Google және басқалардың негізгі платформалары; бұлтты есептеу технологиялары (бұлтты ортада орналастыруға арналған Web қосымшаларын әзірлеу); әртүрлі платформалардағы бұлтты қызметтер оларды әзірлеу және сынау; есептеу ресурстары және деректер қоймалары; стандартты ортадан көшу бұлтты қолданбаларға.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Web сервистерді құрастыру (Java EE )
Мақсаты: Java EE платформасында WWW қосымшаларын бағдарламалаудың заманауи әдістері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Веб-бағдарламалауға кіріспе. Серверлік технологиялар негіздері. Серверлік бағдарламалау тілдері және даму орталары. Мәліметтер базасына негізделген қосымшаларды әзірлеу. Клиенттік веб-бағдарламалау технологиялары: HTML, JavaScript,CSS. WWW қосымшасының заманауи моделі. Басқару жүйелері СМЅ. Веб-қызметтер. Бұлтты технологиялар. Интернет желісінде әзірленген веб-сайттар мен web-қосымшаларды ілгерілетуді жақсарту үшін қазіргі заманғы ЅЕО (іздеу жүйесін оңтайландыру) әдістеріне шолу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
1С ортасында конфигурациялау
Мақсаты: 1С: Кәсіпорын ортасында конфигурациялау дағдыларын үйрету Мазмұны: 1С: кәсіпорын платформасында конфигурация негіздерін білу; 1С: кәсіпорын платформасында конфигурацияларды әзірлеу және пысықтау; 1С типтік конфигурацияларын пысықтау; ішкі жүйелерді, құжаттарды, есептердің әртүрлі нысандарын, жинақтау регистрлерін, есеп айырысу регистрлерін құру; ыңғайлы интерфейсті әзірлеу; Бағдарламаны жөндеу нәтижелерін талдау; 1С: Кәсіпорын ортасында объектілердің қасиеттері мен әдістерін oрнату және өзгерту;
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Машиналық оқытудың міндеттері мен әдістері
Мақсаты: Машиналық оқыту алгоритмдерін; деректермен жұмыс істеудің базалық технологияларын игеру Мазмұны: Интеллектуалды жүйелерде машиналық оқытуды қолдану. Деректерді өңдеу-деректерді жинау және талдау әдістері, талдау; бақылау тақталарын құру, визуализация. Модель құру, модельдің дәлдігін бағалау: машиналық оқытудың негізгі алгоритмдері. Компьютерлік көру: кескінді өңдеу; машиналық оқытудағы нейрондық желілер. Табиғи тілді өңдеу: синтаксистік және морфологиялық талдау; табиғи тілді өңдеуге арналған нейрондық желілер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
М2М технологиясы (интернет заттары)
Мақсаты: Соңғы құрылғыларды бағдарламалаудың негізгі дағдыларын меңгеру; бұлтты технологияларды қолдана отырып, деректерді өңдеу мен сақтаудың бағдарламалық шешімін құрудың негізгі дағдылары. Мазмұны: "Заттар интернетіне" кіріспе. Аппараттық құрал: соңғы құрылғылар; контроллерлердің, сенсорлардың және актуаторлардың мысалдары мен қолданбалары; Arduino және Rasberry Pi желілері. Желілік технологиялар және"Заттар интернеті". Деректерді өңдеу. Бұлтты технологиялар мен қызметке бағытталған архитектураларды "заттар интернетінде"қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
1С ортасындағы арнайы практикум
Мақсаты: "1С: Кәсіпорын"ортасында жұмыс істеу дағдыларына оқыту Мазмұны: "1С: Кәсіпорын"ортасында жұмыс істеу дағдылары. Құжаттаманы және есепке алу тіркелімдерін жүргізу. Шот-фактура жоспарын құру. Ақпаратты енгізу тәсілдері: сымдар, құжаттар. "1С:Кәсіпорын"бағдарламасындағы есеп және есептілік. Үлгілік құжаттар: кіріс және шығыс кассалық ордер, төлем тапсырмалары, шот, жүкқұжаттар, шот-фактура. Өндіріс міндеттерін автоматтандыру үшін "1С:Кәсіпорын" кешенін қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық жүйелерді жобалау
Мақсаты: Ақпараттық жүйелерді қамтамасыз етудің барлық түрлерін жобалау дағдыларына үйрету Мазмұны: АЖ жобалаудың негізгі принциптері: АЖ құру және жұмыс істеу негіздері, жіктеу және тұтынушылық қасиеттер, жобалау технологиясындағы жаңа тәсілдер, жаңа құралдар, CASE – технологиялар, ДҚБЖ функцияларын аппаратуралық іске асыру, қамтамасыз етудің барлық түрлерін, дерекқорларды жобалау, көп қолданушы режимінде жұмыс істеу; жергілікті желідегі ақпаратты қорғау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
С # та қосымшалар мен Web-сервистерді әзірлеу
Мақсаты: С# ортасында бағдарламалау бойынша терең білімді қалыптастыру. С# (3-деңгей С#) бойынша Web-сервистерді әзірлеудің практикалық дағдыларын алу Мазмұны: С# Көмегімен қосымшаларды әзірлеу тәсілдеріне шолу. ASP, NETMVC веб-қосымшасын жобалау. MVC-мен жұмыс. Модельдерді, көріністерді және контроллерлерді құру. Навигациялық басқару элементтерін құру. CSS стильдерін қолдану. Аутентификация және авторизация. Web-қосымшаның күйімен жұмыс. Windows Azure жүйесіне кіріспе. Бұлтты қызметтермен жұмыс. ASP, NET MVC сұрауларын өңдеу. WebSockets / ASP,Netmvc қосымшаларын пайдалану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Цифрлық егіздерді дамыту технологиялары
Мақсаты: Цифрлық егіздерді дамытудың білімі мен негізгі дағдыларын қалыптастыру Мазмұны: Сандық егіздердің (CD) жіктелуінің негізгі түсініктері мен анықтамалары. Сандық егіздер нарығы. Әр түрлі салаларда цифрлық егіздерді қолдану мысалдары. ЦД құруға арналған инженерлік құралдар. ЦД және өнімді оңтайландыру. ЦД құру үшін деректерді жинау және өңдеу технологиялары. Математикалық модельдеу және сандық көлеңкелер технологиялары. DCD-де қолдану: бұлттар; перифериялық есептеулер; жаңа адам-машина интерфейстері. ЦД және блокчейн технологиялары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
iOS, Android мобильді қосымшаларды жасау
Мақсаты: Android Және iOS платформаларында мобильді гаджеттерге арналған бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу бойынша тұрақты дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Әртүрлі платформаларға арналған мобильді құрылғылар мен әзірлеу құралдарына шолу. Java-дағы конфигурациялар мен профильдер. Android жүйесінде бағдарламалау. Android жүйесіндегі Java виртуалды машинасы. AndroidSDK және үшінші тарап әзірлемелері; құралдар жинағын орнату, құрастыру және орнатуandroid қолданбалары. Бірінші iOS қосымшасы. Inite. ITahDoodle жобасы. IOSSimulator-да орындау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Бейнелерді тану және кескін өңдеу
Мақсаты: Кескінді тану және өңдеу алгоритмдерін әзірлеу әдістемесі бойынша білімді қалыптастыру Мазмұны: Үлгіні тану теориясының негізгі заңдары мен ережелері: үлгіні тану тәсілдері мен әдістерінің тұжырымдамалық негіздері; кескіндерді, акустикалық сигналды немесе сенсорлардың басқа түрін талдауда қолданылатын алгоритмдер; лингвистикалық талдау немесе машиналық оқыту; кескіндерді сандық түрде ұсыну тәсілдері. Кескіндерді кеңістіктік және спектрлік өңдеу әдістерін қолдану дағдыларын дамыту; кескіндердің сапасын бағалау үшін қолданылатын математикалық модельдер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
BigData-технологиялары
Мақсаты: Үлкен деректермен жұмыс істеу бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру Мазмұны: BigData технологияларымен жұмыс істеудің негізгі заңдары мен ережелері: үлкен деректерді өңдеу және өңдеу технологиялары (OLAP); BigData және DataMining; үлкен деректер инфрақұрылымы; таратылған есептеу және Hadoop экожүйесі; MapReduce тәсілі және оны бағдарламалық қамтамасыз ету; параллельді есептеу; бұлтты технологияларды қолдану; Машиналық оқыту; машиналық оқытуды қолдана отырып деректерді талдау MicrosoftAzure платформасында
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
WEB қосымшаларын бағдарламалау
Мақсаты: Web-қосымшаларды бағдарламалауды үйрету Мазмұны: WEB қосымшаларын бағдарламалаудың негізгі заңдары мен ережелері: Техникалық сипаттамалар, стандарттар, хаттамалар Интернет. Дизайн архитектурасы, әзірлеу құралдары мен технологиялары, веб-қосымшалардың клиенттік сценарийлері. JavaScript Тілі. CGI технологиясы. PHP сценарийлері мысалында серверлік қосымшаларды әзірлеу. XML тілі. Веб-қызметтер. Құрылыс архитектурасы, CMS, Web 2.0, семантикалық және әлеуметтік Веб негізіндегі веб-қосымшаларды құру қауіпсіздігі. DMP жүйесінде веб-логинді өңдеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Сараптамалық бағалау әдістері
Мақсаты: Сараптамалық бағалау әдістері негізінде шешім қабылдау үдерісі туралы жүйелі түсінік қалыптастыру Мазмұны: Сараптамалық жүйелерді құрудың мақсаты, негізгі қасиеттері, принциптері. ЭС әзірлеу технологиясы. Сараптамалық бағалаудың математикалық әдістері: ақпарат пен шкаланы ресімдеу. Әдістер: тікелей бағалау; дәйекті салыстыру; сараптамалық бағалауды өңдеу; сарапшылар тобының құзыреттілігі мен келісімділігін бағалау; көп критериалды сараптамалық бағалау. ЭС-тегі белгісіздіктер және туындайтын мәселелер: субъективті Ықтималдықтар теориясы; Байес бағалауы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бейнелерді танудың міндеттері мен әдістері
Мақсаты: Үлгіні танудың қолданыстағы әдістері мен әдістеріне шолу жасау, қолдану аясын анықтау. Нақты міндеттерде әдістерді қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру Мазмұны: Үлгілер мен кескіндерді тану негіздері. Қолданудың негізгі бағыттары. Жіктеуіштер: сызықтық және сызықтық емес. Байес шешімдерінің теориясы. Тану мәселесін шешу әдістері: комитет; белгілерді таңдау; белгілерді қалыптастыру. Нейрондық үлгіні тану. Хопфилд, Хамминг, Кохонен Желілері. Гроссберг Классификаторы. Радиалды - базистік функцияларға негізделген желілер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Академиялық жазу және академиялық адалдық мәдениеті қағидаттарын ескере отырып, кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін қарым-қатынас жасау.
- Кәсіби қызметте, қаржылық сауаттылықта жаратылыстану, математикалық, қоғамдық, әлеуметтік-экономикалық және инженерлік білімдерді, деректерді математикалық өңдеу әдістерін, ғылыми және эксперименттік зерттеулерді, нормативтік құжаттар мен экономикалық талдау элементтерін қолдану.
- Стандарттарға сәйкес АКТ жобаларын қамтамасыз етудің барлық түрлерін әзірлеу, тестілеу, енгізу және сүйемелдеу қабілетін көрсету.
- Жасанды интеллект жүйелерін әзірлеу кезінде машиналық оқыту аппаратын (жасанды нейрондық желілер), эволюциялық және генетикалық алгоритмдерін, цифрлық егіздерді әзірлеудің негізгі дағдыларын, сондай-ақ сызықтық бағдарламалау есептерін және көлік есептерін шешу дағдыларын қолдану.
- Ортада бағдарламалау: С # -Web-сервистерді әзірлеу үшін, Python-Django құрылымында, Java, JavaScript-WWW-қосымшаларды әзірлеу кезінде, Go – веб-серверлерді, API немесе бэкенд-сервистерді құру үшін; Rust – ресурстары шектеулі жобаларды әзірлеу үшін; iOS, Android-мобильді қосымшаларды әзірлеу кезінде.
- АЖ-да ақпаратты қорғаудың негізгі принциптерін сипаттау, әртүрлі құрылғыларда ақпараттық процестерді жобалау және іске асыру кезінде ақпаратты техникалық қорғауды практикалық жүзеге асыруға арналған ұсыныстар.
- Графикалық және операциялық жүйелерді орнатуды және сүйемелдеуді жүзеге асырады, ДБ-нің жұмыс істеуі мен ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз етумен біріктіреді.
- Дизайнды әзірлеуді жүзеге асыру, web-ресурстарды құру және өзгерту, web-ресурстарды басқа компьютерлік қосымшалармен интеграциялауды орындау, web-ресурстарды басқару және жаңарту.
- Сараптамалық жүйелерді әзірлеу кезінде анық емес жиындарды өңдеу қабілетін қолдану, компьютерлік оқыту жүйелерін әзірлеу кезінде компьютерлік лингвистика құралдарын пайдалану мүмкіндігі.
- Ұйымның IT-инфрақұрылымының жұмыс істеуін, ОЖ, СОС және ДҚБЖ штаттық жұмысы мен қауіпсіздігін сипаттау.
- Кәсіпорынның бухгалтерлік және басқарушылық есебін автоматтандыру үшін "1С: Кәсіпорын" бағдарламалық өнімінің практикалық қолданылуы мен конфигурациясын көрсету.
- АТ процестерді оңтайландыру мәселелерін шешуде BigData, Data Mining технологияларын және бұлтты есептеу технологияларын қолдана отырып, үлкен деректерді жинауды, талдауды және өңдеуді жүзеге асыру.
- Жеке және топ мүшесі ретінде тиімді жұмыс істей білу, өзін-өзі қорғау және өзін-өзі тәрбиелеу дағдыларын көрсету және салауатты өмір салтын ұстану.