6B04103 Менеджмент және маркетинг в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 6B04103-Менеджмент және маркетинг білім беру бағдарламасының мақсаты менеджмент негіздерін, маркетинг құралдарын меңгерген және стратегиялық басқарушылық, маркетингтік шешімдердің өзара байланысын және осы шешімдердің бизнестің нәтижелілігіне әсерін бағалауды көрсететін маркетингті басқару жүйесі мен сапа менеджменті қағидаттарында компанияны басқару туралы кешенді түсінігі бар бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 241
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B044 Менеджмент және басқару
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Микроэкономика
Бұл курс болашақ мамандарға қазіргі экономиканың жұмыс істеуі мен дамуының микроэкономикалық аспектілері туралы теориялық білім береді, сонымен қатар микроэкономикалық талдау саласындағы практикалық мақсаттармен және микроэкономикалық процестерді зерттеудің басқа да заманауи ғылыми құралдарымен байланысты. Курс студенттердің экономикалық пәндер құрамындағы Микроэкономика туралы білім жүйесін алуын қарастырады, ұйымның маркетингтік саясатын әзірлеуге және іске асыруға қатысу мәселелері қарастырылады.
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Макроэкономика
Пән макроэкономика туралы білімді елдің ұлттық экономикасының жұмыс істеуі мен дамуын зерттейтін біртұтас жүйе ретінде қалыптастыруға бағытталған. Курста экономиканың ең өзекті мәселелері, мемлекеттің экономикалық саясатының қоғамның экономикалық өміріне әсері, экономикалық жүйенің негізгі заңдылықтары мен тенденциялары, ұйымдастырушылық құрылымның негізгі нысандары мен түрлері және тауарлар мен ресурстар нарығындағы жағдайларды талдау, ұйымның басқару және маркетингтік саясатын жүзеге асыру қарастырылады
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экономикалық теория
Курс білім алушылардың Экономикалық қызмет мәселелерін, қазіргі экономикалық теорияның тұжырымдамалары мен категорияларын, нарықтық экономиканың жұмыс істеу заңдылықтарын және оның субъектілерінің мінез-құлқын, нарықтардың әртүрлі түрлеріндегі бағалар мен өндіріс көлемдерін қалыптастыру тетіктерін, ұлттық өндіріс көлемдерінің, инфляцияның, Жұмыспен қамтудың және басқа да макроэкономикалық агрегаттардың өзара байланысы мен динамикасын зерттеуге бағытталған. Курс маркетингтік саясатты әзірлеуге және іске асыруға қатысу мәселелерін, Экономикалық теория мен кәсіпкерлік теориясына негізделген бағдарламаның арнайы теориялық курстарын зерттеудің әдіснамалық негіздерін зерттейді.
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қаржы негіздері
Бұл курста қаржының негізгі аспектілері ұсынылған, қаржының мәні, қаржылық қатынастардың ерекшелігі, қаржы жүйесінің салалары мен буындарының құрамы және әртүрлі экономикалық субъектілердің қаржысын ұйымдастырудың ерекшеліктері және жаһандану жағдайында қазіргі заманғы қаржының даму тенденциялары қарастырылған, сонымен қатар ағымдағы есептер мен басқа да құжаттамаларды жазуға назар аударылған.
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Кәсіпорын экономикасы
Кәсіпорын экономикасы-нарықтық жағдайда кәсіпорындардың жұмыс істеу және даму заңдылықтарын зерттейді. Курс кәсіпорын ресурстарын басқару жүйесі, шығындар мен пайданы талдау, кәсіпорынның экономикалық тиімділігін жоспарлау және бағалау, сондай-ақ ағымдағы есептерді дайындау, жұмыс кестесін құру мәселелерін қамтиды. Курста кәсіпорынның тұрақтылығы мен бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету мәселелерін шешудің негізгі құралы, өндірістік процестерді оңтайландыру және өзгеретін жағдайларға бейімделу мәселелері берілген.
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жеке даму негіздері
«Жеке даму негіздері» курсы студенттердің бойында жеке және кәсіби өсу үшін қажетті базалық білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Бағдарламада тіршілік қауіпсіздігі және экология мәселелері, кәсіби этика негіздері, адамгершілік және жанжалды жағдайларды шешу тәсілдері, азаматтардың негізгі құқықтары мен міндеттерін білуді қоса алғанда, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен құқықтық сауаттылықты дамыту мәселелері қаралады. Қаржылық сауаттылықты қалыптастыруға ерекше назар аударылады: студенттер жеке бюджетті құруды және жүргізуді, ақша жинақтау және инвестициялау, несие алуды және өтеуді, сондай-ақ қаржы саласындағы құқықтарын қорғауды үйренеді. Сонымен қатар, курс экономика мен кәсіпкерліктің негіздерін зерттейді, бұл нарықтық орта жағдайында практикалық дағдыларды дамытуға және кәсіби қызметке дайындыққа ықпал етеді. Курс жеке дамуға жауапкершілікпен қарауды қалыптастыруға көмектеседі, студенттердің құқықтық және экономикалық мәдениетін арттырады, сонымен қатар қазіргі қоғамдағы рөлін түсінуді дамытады.
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Кәсіби бағытталған шет тілі
Курс Маркетинг және менеджмент саласында білім алушылардың шет тіліндегі кәсіптік-бағдарланған коммуникациясын зерделеуге бағытталған. Курс бағдарламасы халықаралық кәсіби ортаға интеграциялау және кәсіби шет тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалану, сабақтарда маркетинг және ағымдағы есептерді жазу, жұмыс кестелерін және басқа да құжаттамаларды жазу мәселелері бойынша тезаурусты түсіну міндеттерімен таныстырады
Семестр - 3
Несиелер - 14
-
Бухгалтерлік есеп және салық салу
Пән кәсіпорында бухгалтерлік есеп жүргізу және салықтарды есептеу негіздерін, ағымдағы есептерді жазу мәселелерін, жұмыс кестесін құруды үйретеді. Білім алушылар активтерді, міндеттемелерді, кірістер мен шығыстарды есепке алуды, сондай-ақ бухгалтерлік есепті жасауды зерделейді. Курс салықтың негізгі түрлері, салықтық жоспарлау және оңтайландыру мәселелерін қамтиды, қаржылық қызметті дұрыс жүргізу және салық міндеттемелерін орындау үшін зерттеуді қамтамасыз етеді.
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Менеджмент негіздері
Бұл курс білім алушылардың бизнес саласындағы басқарудың жүйелі кәсіби бағдарларын, менеджменттің қазіргі заманғы қағидаттарын, әдістері мен тәсілдерін қолдану негіздерін, білім алушылардың ұйымдарда, кәсіпорындарда басқару жүйесін құрудың неғұрлым тиімді нұсқаларының тетіктері мен құралдарын сатып алуын, сондай-ақ өткізу стратегиясын ұйымдастыруды қоса алғанда, менеджменттің негізгі функцияларын (ұйымдастыру, жоспарлау, уәждеу, бақылау) дамытуды зерделеуге бағытталған және жарнамалық қызметті ұйымдастыру.
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Инновацияларды басқару
Курс ұйымдарда инновациялық процестерді құру, енгізу және басқару процесін зерттейді және кәсіпорынның инновациялық мәдениетін дамыту үшін қажетті инновациялық стратегиялар мен әдістерді қамтиды. Курс инновациялық трендтерді талдау, сыртқы серіктестермен өзара әрекеттесу процесі, инновациялық шешімдерді жүзеге асыру үшін тиімді командалар құру сияқты тақырыптарды қамтиды. Жұмыс кестесін, тапсырыстарды, өтінімдерді, нұсқаулықтарды және басқа құжаттаманы құру мәселелері. Білім алушылар инновациялық процестерге қатысу және тез өзгеретін нарық жағдайында ұйымдардың бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету үшін құрал алады.
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Мемлекеттік тілде іс жүргізу және іскерлік қарым-қатынас
Курс бағдарламасы мемлекеттік тілде іс жүргізу және іскерлік қарым-қатынас нысандарын зерделеуге бағытталған. Курс олардың қызметі саласында барабар іскерлік қарым-қатынас құралдарын ұсынады. Курстың түпкі мақсаты мамандықтың мемлекеттік тілі негізінде іскерлік дискурс негіздерін беру, білім алушылардың кәсіби дайындығын жетілдіру және ағымдағы есептерді жазу, жұмыс кестелерін, тапсырыстарды, өтінімдерді жасау
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Маркетинг негіздері
Курс студенттердің теориялық және кәсіби материалдарын зерделеуге және маркетинг кешенін әзірлеуге бағытталған, курс маркетингтің заманауи технологияларын қолдану, маркетингтің заманауи тұжырымдамаларын игеру, сұранысты зерттеу, тауар ассортиментін қалыптастыру, маркетингтің заңдылықтары мен заңдылықтарын түсіну жүйесі арқылы сегменттеу принциптерін қолдану, олардың нарықтағы кәсіпорынның маркетингтік қызметімен байланысы, сондай-ақ түлектің қатысу мәселелерін анықтайды маркетингтік саясатты әзірлеуде.
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Кәсіби ағылшын тілі
Курс ағылшын тілінде кәсіби және Академиялық қарым-қатынас жасау үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Мамандандырылған лексика, іскерлік жазудың ерекшеліктері, презентациялар, Кәсіби саладағы келіссөздер мен хат-хабарлар зерттеледі. Бағдарлама практикалық тапсырмаларды, рөлдік ойындарды және кәсіби мәтіндермен жұмыс істеуді қамтиды. Ауызша және жазбаша сөйлеуге, сондай-ақ халықаралық ортада табысты жұмыс істеу үшін мәдениетаралық коммуникацияны қалыптастыруға және ағымдағы есептер мен басқа да құжаттамаларды дайындау мәселелеріне ерекше назар аударылады.
Семестр - 5
Несиелер - 12
-
Сапа менеджменті
Курс білім алушылардың "сапа" санатының мазмұны бойынша теориялық және практикалық контентті зерделеуге бағытталған, басқару объектілерінің мәселелері, сапаны талдау әдістері мен көрсеткіштерін анықтау мәселелері, тауарлар мен қызметтердің сапасын басқару тиімділігін арттырудың негізгі жолдары және оның маркетингке әсері, сапа стандарттары және шарттардың орындалуын бақылау қарастырылады
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Брендті басқару
Курс брендтерді басқару мәселелерін, олардың құндылығын құру және нығайту принциптерін зерттейді. Білім алушылар брендингті қалыптастыру тұжырымдамаларын, позициялау әдістерін және цифрлық құралдарды пайдалануды, нарықта брендті ілгерілету мен нығайтуды, сондай-ақ компанияның жарнамалық қызметін ұйымдастыруды және маркетингтік саясатты іске асыруды меңгереді.
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Бизнес-модельдер (В2В, В2С, В2G)
Пән B2B (business-to-Business), B2C (business-to-Consumer) және B2G (business-to-Government) салаларындағы маркетингтің негізгі аспектілерін, сондай-ақ осы сегменттердегі бизнес-модельдерді талдауды қамтиды. Білім алушылар корпоративтік клиенттермен, тұтынушылармен және мемлекеттік құрылымдармен өзара іс-қимыл ерекшеліктерін, жылжыту стратегияларын әзірлеуді, нарықты сегменттеуді, клиенттік қатынастарды басқаруды (CRM) және тиімді бизнес-модельдерді құру мәселелерін, маркетингтік саясатты әзірлеуді зерделейді. Курста интернет-маркетинг және автоматтандыру сияқты цифрлық құралдар мен технологияларға, B2B, B2C және B2G сегменттеріндегі процестердің тиімділігін арттыруға, ұзақ мерзімді іскерлік қатынастарды құру принциптеріне, тұрақты даму мәселелеріне және сату стратегиясы мен тактикасын анықтауға назар аударылады.
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Digital- маркетинг
Бұл курс онлайн-ортада тауарлар мен қызметтерді жылжыту стратегиялары мен құралдарына арналған. Курста SEO, контент-маркетинг, әлеуметтік желілер, email-маркетинг және аналитикалық құралдарды қоса алғанда, цифрлық маркетинг негіздері, интернет-маркетингті табысты қолдану мәселелері, бизнес мақсаттарына қол жеткізу алгоритмдері және мақсатты аудиториямен тиімді өзара іс-қимыл жасау, стратегияны оңтайландыру, өткізу тактикасы зерттеледі
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Маркетингті басқару
Курс маркетингті басқарудың теориялық негіздері мен тұжырымдамасын зерттеуге бағытталған. Курста практикалық қызметте маркетингті жүзеге асыру, оның негізгі функциялары бойынша маркетингті басқару процестерін зерттеу мәселелері қарастырылады: маркетингтік жоспарлау, маркетингті ұйымдастыру, компанияның маркетингтік бақылауы және кәсіпорындардағы маркетингтік қызметтің ұйымдық құрылымдарының түрлерін анықтау, сонымен қатар компанияның маркетингтік стратегиясы мен саясатын жүзеге асыру мәселелері
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Контент- маркетинг
Курс білім алушыларда сапалы және мақсатты контент көмегімен тиімді жылжыту стратегияларын әзірлеу мен іске асырудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пән әртүрлі коммуникация арналары үшін мазмұн жасау әдістерін, мазмұн стратегиясын құру тәсілдерін, тиімділікті талдау және аудиторияны тарту құралдарын зерттейді. Storytelling, әлеуметтік медиамен, блогтармен, бейне форматтарымен және email-маркетингпен жұмыс істеуге, стратегия мен өткізу тактикасының тиімділігіне ерекше назар аударылады.
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Lean менеджменті
Курс Lean-менеджмент шеңберінде кәсіпорындағы өндірістік (операциялық) процестерді оңтайландыруға байланысты басқару шешімдерін қабылдау саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеруге бағытталған. Курс кәсіпорынның нарықтық экономикадағы тәуелсіз шаруашылық жүргізуші субъект ретіндегі рөлін қарастырады, үнемді технологияларды енгізу, шығындарды жою және ағымдағы есептерді дайындау және жазу, жұмыс кестелері мен басқа да құжаттамалар арқылы процестердің сапасын жақсарту арқылы өндіріс тиімділігін арттыру принциптері мен әдістерін зерттейді. Өндірістік процестерді ұйымдастыруды ұтымды етуге, ресурстарды пайдалануды оңтайландыруға және минималды шығындардың максималды тиімділігіне қол жеткізу үшін үздіксіз жақсарту принциптерін енгізуге ерекше назар аударылады.
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Халықаралық маркетинг
Курс жаһандық контексте маркетингтің негізгі аспектілерін зерттеуге арналған. Білім алушылар халықаралық нарықтарға шығу қағидаттары мен стратегиялары, тұтынушылық мінез-құлықты талдау және мәдени және өңірлік ерекшеліктерді ескере отырып, өнімдер мен брендтерді бейімдеу мәселелері бойынша тақырыптармен танысады. Курс халықаралық нарықтарды зерттеу әдістерін, енудің оңтайлы стратегияларын таңдауды, сондай-ақ әртүрлі елдердегі брендтер мен маркетингтік коммуникацияларды басқару мәселелерін қарастырады. Курс теориялық білімді тиімді маркетингтік саясатты әзірлеуге, іске асыруға, жаһандық деңгейде маркетингтік стратегияларды ұйымдастыруға байланысты практикалық дағдылармен біріктіреді.
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Халықаралық менеджмент
Пән студенттердің жаһандық бизнес-орта жағдайында басқару білімі мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс шеңберінде халықаралық компаниялардың жұмыс істеу ерекшеліктері, шетелдік нарықтарға шығу стратегиялары, мәдениетаралық басқару, халықаралық шарттар мен логистика зерттеледі. Халықаралық бәсекелестік ортаны талдауға, көпұлтты командаларды басқару және бизнес-модельдерді әртүрлі елдер мен аймақтарға бейімдеу мәселелеріне ерекше назар аударылады. Курс практикалық жағдайларды, жобалық жұмысты және ұйымның стратегиясы мен тактикасы шарттарының орындалуын басқару мен бақылаудың халықаралық тәжірибесіндегі нақты жағдайларды талдауды қамтиды.
Семестр - 6
Несиелер - 6
-
Бизнестің әлеуметтік жауапкершілігі
Курс қоғамның тұрақты әлеуметтік-экономикалық дамуындағы бизнестің рөлін зерттеуге бағытталған. Корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік (КӘЖ), Бизнес этикасы, тұрақты даму және инклюзия тұжырымдамаларына назар аударылады. Компаниялардың қоршаған ортаны қорғау, жергілікті қауымдастықтарды қолдау, теңдікті қамтамасыз ету және инклюзивті корпоративтік мәдениетті құру стратегиялары қарастырылады. Студенттер КӘЖ халықаралық стандарттарын, ESG-тәсілдерін, сондай-ақ тұрақты және этикалық бизнесті жүргізудің үздік тәжірибелерін талдайды, ұйымның маркетингтік саясатын әзірлеу және іске асыру кезінде клиенттермен жұмыс істеуге назар аударады
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Маркетингтік зерттеулер
Курс студенттердің маркетингтік ақпаратты жинау, өңдеу және талдау, негізделген басқару шешімдерін қабылдау саласындағы практикалық және теориялық білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында маркетингтік зерттеудің мақсаттары мен кезеңдері зерттеледі, заманауи әдістер қарастырылады — сапалық (бақылау, сұхбат, фокус-топтар) және сандық (сауалнамалар, сауалнамалар, эксперименттер). Нәтижелерді, сату стратегиясы мен тактикасын түсіндіруге және оларды стратегиялық және жедел маркетингте қолдануға ерекше назар аударылады.
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Мамандандырылған ағылшын тілі
Курс білім алушылардың кәсіптік саласы контекстінде тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Белгілі бір қызмет саласына тән терминологияны, лексикалық және грамматикалық құрылымдарды — менеджментті, экономиканы, құқықты, ақпараттық технологияларды және т.б. зерттеуге ерекше назар аударылады. пән аясында бейіндік мәтіндерді оқу және талдау, іскерлік хат алмасу, кәсіби презентацияларды дайындау және ағылшын тіліндегі тақырыптық талқылауларға қатысу мәселелері қарастырылады. Курс кәсіби ортада В1 деңгейінде ағылшын тілін сенімді меңгеруді қалыптастыруға және мәдениетаралық коммуникацияны дамытуға ықпал етеді, ағымдағы есептерді, нұсқаулықтарды және басқа да құжаттамаларды дайындауды және жазуды көздейді
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Стратегиялық маркетинг
Бұл курс Бизнесті басқарудағы стратегиялық маркетингтің заманауи принциптерін көрсетеді және бизнесті дамыту процестері мен әдістерін, компаниялар мен кәсіпорындарды басқарудағы пайда мен сатуды арттыру мәселелерін жан-жақты зерттеуді ұсынады. Курс шеңберінде маркетингтік модельдерді түсіну, талдау және жүзеге асыру дағдылары қалыптасады, маркетинг стратегияларын әзірлеу, кәсіпорындардың тұрақты кірістілігі мен тұрақтылығын тиімді дамытуды қамтамасыз ету құралдары беріледі, Компанияның стратегиясына, саясатына және қаржы-шаруашылық қызметіне назар аударады
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Тәуекел менеджменті
Курс кәсіпорынның басқару қызметіндегі тәуекелдер туралы нақты түсінік алуға, тәуекелдердің түрлерін анықтауға, пайданың ықтимал шығындарын есептеуге бағытталған, оларды азайту жолдарын табу, тәуекел дәрежесі мен мөлшерін есептеу дағдыларын игеру, кәсіпорынның басқару қызметінің міндеттері, кәсіпорынның сапалық және сандық тәуекел дәрежесін бағалау мәселелері қарастырылады. Ағымдағы есептерді, нұсқаулықтарды және басқа құжаттамаларды дайындау мәселелері де зерттелуде
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Персоналды басқару
Курсты зерделеу барысында қызметкерлерді кәсіби іріктеу және оларды таңдау кезінде ситуациялық тәсілді қолдану, компанияның басқару, стратегиялық және жарнамалық қызметін ұйымдастыру мәселелері қарастырылады. Курста адам факторының объективі арқылы ұйымдастырушылық мәселелерді талдау тақырыптары, басқару шешімдерін әзірлеу принциптері, кәсіпкерлік саласында адам ресурстарын пайдалануды жетілдіру, персоналды басқару жүйесі мен процестерін жетілдіру аспектілері, компанияның жарнамалық қызметін ұйымдастыру зерттеледі.
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар
Осы курс шеңберінде білім алушылар интеграцияланған маркетингтік және коммуникациялық кампаниялар саласындағы стратегияларды әзірлеу саласындағы жүйелік әдістерді, сондай-ақ бәсекелестік ортаның тұтынушылық мінез-құлық тенденцияларын, қойылған маркетингтік міндеттерді және брендтің ендірілген сәйкестігін ескере отырып, оларды тактикалық іске асырудың жекелеген кезеңдерін қарастырады. Пәнді оқу барысында студенттер Маркетингтік коммуникациялардың интеграциясының, маркетингтік саясатты және маркетингтік коммуникацияның басқа құралдарын әзірлеу мен жүзеге асырудағы жарнаманың өзара байланысының, тауарлар мен қызметтерді нарыққа жылжыту науқанын құрудың ерекшеліктерін игереді.
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Жобаларды басқару және басқару
Пән студенттерде жобаларды басқару және жобалық қызметті әкімшілік қолдау саласында жүйелі білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс жобаларды басқарудың негізгі принциптерін, жобаның өмірлік циклін, жобаларды жоспарлауды, ұйымдастыруды, бақылауды және аяқтауды қарастырады. Ресурстарды, мерзімдерді, тәуекелдерді және сапаны басқаруға, сондай-ақ заманауи цифрлық құралдар мен әдістемелерді (Waterfall, Agile, Scrum, Kanban) пайдалануға ерекше назар аударылады. Білім алушылар кәсіби қызметтің түрлі салаларында жобалық құжаттаманың, командалық жұмыстың, коммуникациялардың және жобаларды әкімшілік сүйемелдеудің негіздерін зерделейді.
Семестр - 8
Несиелер - 9
-
Кәсіби қызметтегі жасанды интеллект құралдары
Пән кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында заманауи жасанды интеллект (АИ) құралдарын қолдану мүмкіндіктерін зерттеуге арналған. Курс AI негізгі технологияларын — машиналық оқытуды, табиғи тілді өңдеуді, деректерді өндіруді, күнделікті тапсырмаларды автоматтандыруды және AI негізінде шешім қабылдауды қарастырады. Басқаруда, маркетингте, қаржыда, білім беруде және басқа салаларда цифрлық және-сервистерді, платформалар мен бағдарламалық шешімдерді іс жүзінде пайдалануға ерекше назар аударылады.
Семестр - 8
Несиелер - 3
-
Стратегиялық менеджмент
Курс стратегиялық басқару теориясы мен практикасы саласындағы негіздерді, қоршаған ортаның жоғары өзгергіштігі жағдайында жүйелерді дамытудың перспективалық бағыты мәселелерін зерттеуге бағытталған. Курста стратегиялық ойлауды талдау тақырыптары, бизнестегі сәттіліктің алгоритмдері қарастырылады. Курсты зерделеу кезінде білім алушы Стратегиялық талдау әдістерімен және оларды менеджмент стратегиясын әзірлеуде, ұйымның даму стратегияларымен, сыртқы ортаны, жарнамалық қызметтің ішкі ресурстарын есепке алу міндеттерімен және компанияны өткізу стратегиясы мен тактикасын айқындау үшін ұзақ мерзімді мақсаттарды ұйымдастырумен танысады.
Семестр - 8
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Іргелі принциптерді, стратегиялық тәсілдер мен басқару құралдарын іске асырады, нарықтық ортаны талдауға, мақсатты сегменттердің қажеттіліктерін анықтауға, маркетингтік стратегиялар мен тактикалық жоспарларды әзірлеуге, бәсекелестік артықшылықтар құрып, маркетингтік бағдарламалардың тиімділігін бағалай отырып және өзгермелі нарықтық жағдай, маркетингтік стратегия мен компанияның қаржылық-шаруашылық қызметін айқындау жағдайында негізделген басқару шешімдерін қабылдай алады
- Стратегиялық және операциялық басқару әдістерін, сондай-ақ персоналды басқарудың заманауи тәсілдерін игере отырып, менеджменттің принциптері мен функцияларына жұмыс істейді, тиімді командаларды ұйымдастырудың даму стратегияларын әзірлеп, іске асыра отырып, әртүрлі деңгейлерде басқарушылық шешімдер қабылдауға қабілетті, қызметкерлерді ынталандырады және олардың қызметінің нәтижелерін бағалайды, сыртқы ортаны, ішкі ресурстарды және ұзақ мерзімді мақсаттарды ескере отырып, кешенді басқару міндеттерін шешеді, компанияның жарнамалық қызметін ұйымдастыру мен стратегияны анықтау.
- Ауызша және жазбаша қарым-қатынаста кәсіби мамандандырылған лексиканы тиімді пайдалану деңгейінде шет тілін біледі, іскерлік қарым-қатынасқа қатысу үшін бейіндік мәтіндерді түсінеді және талдайды, сондай-ақ шет тілді ортада кәсіби міндеттерді шешеді, ағымдағы есептерді дайындайды және жазады, нұсқаулықтар мен басқа да құжаттамаларды құрастырады.
- Сандық құралдарды қолдана отырып, digital және контент - маркетинг стратегияларын әзірлейді және жүзеге асырады, маркетингтік коммуникациялардың тиімділігін талдай отырып, мазмұнды мақсатты аудитория мен цифрлық платформалардың ерекшеліктеріне бейімдейді, компанияның жарнамалық қызметін ұйымдастырады, онлайн-ортада мақсатты мазмұнды құрып насихаттайды
- Қаржы, кәсіпорын экономикасы, бухгалтерлік есеп және салық салу саласында базалық білімге ие, ағымдағы есептерді, жұмыстарды, тапсырыстарды, өтінімдерді дайындауда негізделген басқару шешімдерін қабылдау үшін алынған білімді қолдану және салық міндеттемелерін есептей отырып, шаруашылық операцияларды ескеріп ұйымның қаржылық-экономикалық жағдайын талдай алады.
- Өнімнің немесе көрсетілетін қызметтердің белгіленген сапа стандарттарына сәйкестігін қамтамасыз етуде, сондай-ақ ұйым қызметінің тиімділігін арттыру және оның маркетингтік саясатты әзірлеуге, іске асыруға және шарттардың орындалуын бақылауға қатысуы үшін сапаны талдау мен жақсарту әдістерін қолдануда процестерді бақылай отырып, сапаны басқару жүйелерін әзірлейді және енгізеді
- Жобалар шеңберінде инновациялық шешімдерді әзірлеуге және енгізуге, жобалау процестерін тиімді басқаруға, сондай-ақ қаржылық, техникалық және экономикалық аспектілерді, сондай-ақ ағымдағы есептерді дайындау және жазу, жұмыс кестелерін, нұсқаулықтарды және өзге де жобалау құжаттамаларын жасау кезінде ғылыми зерттеу әдістерін назарға ала отырып, жобалардың орындылығы мен тиімділігін бағалаудың техникалық-экономикалық негіздемесін жүргізуге қабілетті.
- Өзінің кәсіби қызметіндегі процестерді оңтайландыру үшін цифрландыру жағдайында жасанды интеллект құралдарын қолдану білімі мен дағдыларын меңгерген, маркетингтік саясатты әзірлеуге, іске асыруға және шарттардың орындалуын бақылауды ұйымдастыруға қатыса отырып, міндеттерді автоматтандыру шешімдерін, деректерді талдауды және басқарушылық, маркетингтік шешімдерді қабылдауды олардың тиімділігі мен ықтимал тәуекелдерін бағалаумен біріктіре алады
- Маркетингтік зерттеулерді әзірлеу және жүргізу дағдыларын, нарықтық деректерді талдауды, тұтынушылардың қажеттіліктері мен қалауларын анықтауды, сондай-ақ маркетингтің тиімді стратегияларын әзірлеу, сату стратегиялары мен тактикаларын анықтау арқылы негізделген басқару шешімдерін қабылдау үшін алынған нәтижелерді пайдалануды жүзеге асырады.
- Бизнес-процестерді оңтайландыруда, тиімділікті арттыруда, шығындарды азайтуда Lean менеджмент әдістерін қолдану дағдыларымен, сондай-ақ ұйым шеңберінде тәуекелдерді анықтау, талдау және басқару, компанияның тұрақтылығы мен бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету, компанияның жарнамалық қызметін өткізу стратегиясы мен тактикасын айқындай отырып ұйымдастыру үшін тәуекел-менеджмент құралдарымен жұмыс істейді
- Халықаралық маркетинг стратегияларын әзірлеуде және халықаралық жобаларды басқаруда дағдыларды іске асырады, әртүрлі елдердің мәдени, экономикалық және құқықтық ерекшеліктерін ескере отырып, халықаралық аренада бизнесті табысты жүргізу үшін басқару әдістерін қолдануда және ұйымның басқару және маркетингтік саясатын ұйымдастыруда жаһандық нарықтарды талдай алады.
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерін, тіршілік қауіпсіздігі қағидаттарын, экологиялық факторлардың денсаулыққа әсерін, кәсіби этика нормаларын және адамгершілік жанжалдарды шешу тәсілдерін, қаржылық қауіпсіздік мәселелерін, бюджеттің базалық көрсеткіштерін, ұтымды қаржылық мінез-құлық негіздерін, азаматтардың құқықтары мен міндеттерін, еңбек, азаматтық және әкімшілік заңнама элементтерін білу, жеке және кәсіби қызметтің құқықтық негіздерін меңгереді, сондай-ақ экологиялық тұрақтылықты қамтамасыз етудегі мемлекеттік және қоғамдық институттардың рөлі, құқықтық және қаржылық сауаттылық, экономика мен кәсіпкерлікті дамыту негіздерін меңгереді.
- Экономикалық теорияның негіздерін, клиенттер жұмыс істеу принциптері мен тетіктерін, нарықтағы, тұтастай экономиканың жұмыс істеуін сипаттайды, сонымен қатар ұйымның маркетингтік саясатын әзірлеуге және жүзеге асыруға қатыса отырып, инфляция, жұмыссыздық пен экономикалық өсу және кәсіпкерлік қызмет негіздері сияқты макроэкономикалық процестерді бағалай отырып, жеке экономикалық агенттердің мінез-құлқын микро деңгейде талдай алады.
- Жарнамалық қызметті, маркетингтік саясатты әзірлеуді және сату тактикасын қоса алғанда, тұтынушылардың бәсекеге қабілеттілігі мен адалдығын арттыру құралдарын пайдалана отырып, брендті тиімді басқару, оның құндылықтарын, сәйкестігін және нарықтағы имиджін құру мен қолдау арқылы интеграцияланған маркетингтік коммуникация стратегияларын әзірлейді және жүзеге асырады
- Әр түрлі сегменттерде (B2B, B2C, B2G) бизнес-модельдерді әзірлеу және талдау білімі мен дағдыларымен жұмыс істейді, бизнестің әлеуметтік жауапкершілік принциптерін түсінеді, тұрақты дамуға қол жеткізу, барлық мүдделі тараптар үшін құндылық құру және бизнестегі этикалық стандарттарды сақтау үшін осы принциптерді компанияның стратегиялық, операциялық процестеріне біріктіре алады. Сату стратегиялары мен тактикасы. шарттардың орындалуын бақылайды.