Жаңа білім беру бағдарламасы

6B08107 Агроэкология в Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті

Пәндер

  • Өсімдіктер биологиясы

    «Өсімдіктер биологиясы» пәні су режимі, өсімдіктердің фотосинтезі және тыныс алуы, олардың онтогенезі, өсу мен даму барысын басқару мақсатында ұйымдастыру сияқты өсімдіктер тіршілігінің физиологиялық процестерінің мәнін ашады, сондай-ақ өсімдіктердің цитологиясы мен гистологиясының, органографиясының, көбеюі мен систематикасының негіздері, олардың биосферадағы және өмірдегі рөлі туралы білім алуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғарғы математика

    Жоғары математика курсы сызықтық және векторлық алгебра, аналитикалық геометрия, математикалық талдау, дифференциалдық теңдеулер, ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика бөлімдерін қамтитын математикалық білімнің негізі болып табылады. Математиканың теориялық негіздерін білу және практикалық есептерді шешуде тәжірибелік дағдыларын қалыптастыру негізгі және кәсіби пәндерді зерделеуге және ғылыми және техникалық облыстарда математикалық әдістерді пайдалануға қажеті болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика

    «Экономика» пәні жеке адамдардың, жекелеген кәсіпорындардың және мемлекеттің экономикалық қызметі жүзеге асырылатын қоғамның экономикалық өмірі туралы негізгі білімді меңгеруге бағытталған. Пән студенттердің экономикалық ой-өрісін дамытуға және шектеулі табиғи ресурстар жағдайында ұтымды шешім қабылдауға ықпал етеді. Пән экономиканың жұмыс істеуі туралы алған білімдерін мамандық таңдауда және одан әрі білім алуда бағдарлау үшін пайдалануға дайындығын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыруға үйрету, қаржылық қызметтерді тұтынушылардың құқықтары мен мүдделерін қорғаудың тиімді тәсілдері, қаржылық өнімдер мен қызметтерді пайдалану тәртібін білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік

    Пән студенттерде кәсіпкерлік қызмет негіздерін түсінуді қалыптастыруға, табысты бизнес үшін негізгі дағдылар мен құзыреттерді дамытуға бағытталған. Курстың мақсаты студенттерді кәсіпкерліктің негізгі аспектілерімен таныстыру, соның ішінде бизнес-идеяны қалыптастыру және оның нәтижесінде бизнес-жоспар құру. Курс барысында студенттер бизнес-жоспарларды әзірлеу және талдау, кәсіпкерлік жобаны басқарудың стратегиялық және тактикалық тәсілдерін қолдану, бизнес мәселелерін тиімді шешу дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Азаматтық құқық

    Азаматтық құқық құқықтағы салалық ғылымдардың ең маңызды саласы. Азаматтық құқықтың мәні азаматтық заңнаманың нарықтық экономикаға зор әсерімен анықталады. Пәнді оқу барысында студент азаматтық құқық түсінігі, қайнар көздері, қағидалары, азаматтық құқықтық қатынас элементтері, жеке тұлға, заңды тұлға, кәсіпкерлік түсінігі, шарт, мәміле, міндеттеме түсінігі, оны орындауды қамтамасыз ету әдістері, интеллектуалдық меншік, мұрагерлік құқық туралы мәліметтер алып шығады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Агрометеорология

    "Агрометеорология" пәні атмосферада болып жатқан негізгі құбылыстардың мәнін түсіну және климатты шектейтін факторлардың ауыл шаруашылығы өндірісінің негізгі салаларына әсерін анықтау үшін биосфералық үрдістер мәселелерін зерттейді. Ауыл шаруашылығы дақылдарының қоршаған ортаның негізгі факторларына (жарық, жылу, ылғал) нормативтік агрометеорологиялық қажеттіліктерін және агрометеорологиялық болжамдар мен ауыл шаруашылығы климатын бағалау әдістерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Барлық табиғат қорғау іс-шараларының, оның ішінде адамның экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету, оның денсаулығын сақтау жөніндегі іс-шаралардың теориялық негізі болып табылатын экологиялық білім негіздерін қалыптастыру, сананы экологияландыру және экологиялық мәдениетті тәрбиелеу, болашақ маманға экологиялық білімді жан-жақты қалыптастыру сонымен қатар қоғамның экологиялық дағдарыстан шығуына және орнықты даму жолында қозғалысқа жәрдемдесуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топырақтану

    Пән топырақты табиғи табиғи-тарихи дененің дербес табиғаты, топырақ түзілу факторлары мен процестері, топырақтың құрамы мен қасиеттері, жер жамылғысының қалыптасуының географиялық ерекшеліктері ретінде зерттейді. Егістік топырақты ұтымды пайдалану, топырақ құнарлылығын арттыру әдістерін әзірлеу және топырақты ластанудан және деградациялық процестерден қорғау мәселелерін қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физика және биофизика негіздері

    «Физика және биофизика негіздері» пәні студенттерге биологиялық заңдар мен заңдылықтардың физикалық негіздерін түсінуге және оларды ветеринарияда, биотехнологияда, агрономияда және экологияда қолдануға бағытталған іргелі физикалық заңдар туралы білім алуға мүмкіндік береді. Классикалық және қазіргі физика мен биофизиканың негізгі заңдылықтары туралы түсініктерді қалыптастыруға және оларды кәсіби қызметте, сондай-ақ өлшеу мен зерттеудің физикалық әдістерінде қолдануға дағдыландырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Пән жасанды интеллекттің (ЖИ) негізгі ұғымдарымен, тарихымен және негізгі бағыттарымен таныстырады. Интеллектуалды жүйелерді құрудың әртүрлі әдістерін, соның ішінде машиналық оқытуды, терең оқытуды, табиғи тілді өңдеуді және компьютерлік көруді қарастырады және жасанды интеллекттің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі

    Курс қауіпсіздіктің кәсіби мәдениетін қалыптастырады және алған білімдерінің жиынтығын кәсіби қызметте қолдану, кәсіби қызмет саласындағы қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін біліктілік пен дағдылар қабілеттілігі түсініледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бейорганикалық және органикалық химия

    Пән химияның негізгі заңдары мен ұғымдарын, өзара өзгеру заңдылықтарын, жалпы химиялық қасиеттерін, бейорганикалық қосылыстардың құрылымын қарастырады. Сондай-ақ органикалық қосылыстардың жіктелуін, олардың физика-химиялық қасиеттерін, органикалық қосылыстар кластары арасында жүретін реакцияларды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдік шаруашылығында машиналар мен жабдықтарды пайдалану

    "Өсімдік шаруашылығында машиналар мен жабдықтарды пайдалану" пәні тракторлар мен ауыл шаруашылығы машиналарының жалпы құрылысын, тракторларды ауыл шаруашылығы машиналарымен агрегаттауды, машина-трактор паркін (МТП) өндірістік пайдаланудың теориялық негіздерін қарастырады. Өндірістік процестер мен агрегаттарға жалпы сипаттама беріледі, мобильді энергетикалық құралдар мен жұмыс машиналарының пайдалану қасиеттері, есептеу әдістемесі, жинақтау, қозғалыс әдістері, өнімділік және ауылшаруашылық жұмыстарын орындау кезіндегі пайдалану шығындары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Бакалаврларда құқықтық сауатты ойлауды дамыту, практикалық міндеттерді шешудегі ғылымның рөлі туралы мағыналы түсінік қалыптастыру, теориялық білімді бекіту, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күресте практикалық дағдыларды игеру. Курстың негізгі мәселелері сыбайлас жемқорлық құбылысын зерттеудің заманауи тәсілдерін зерттеуге арналған. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы тәжірибеде халықаралық құқық пен қазақстандық заңнаманы қалыптастыру және қолдану мәселелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктердің зиянды организмдерін зерттеудің негіздері

    Пән агроценоздағы зиянды ағзалардың тіршілік етуінің жалпы заңдылықтарын, оларды заманауи әдістермен сәйкестендіру, мониторинг жүргізу және талдау тәсілдерін зерттеуге арналған. Курс зиянды ағзалардың қазіргі агрожүйедегі рөлін түсінуге мүмкіндік береді және студенттерді өсімдік қорғау саласындағы практикалық қызметте инновациялық шешімдерді қолдануға дайындайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Егіншілік

    "Егіншілік" пәні өсімдік шаруашылығы өнімін қажетті мөлшерде және сапада өндіруді, егіс алқаптарының құрылымын жетілдіру, өнімділіктің өсуі, минералды және органикалық тыңайтқыштарды тиімді пайдалану, ауыл шаруашылығы дақылдарын зиянкестерден, аурулар мен арамшөптерден кешенді қорғау, мелиорацияланған жерлерде және жеткілікті ылғалдандыру аудандарындағы жерлерде дақылдарды кеңейту, жоғары өнімді тыңайтқыштарды енгізу негізінде оның тұрақтылығын арттыруды зерттейді. Сорттары мен будандары, ауыл шаруашылығы дақылдарының агротехникасын жақсарту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жеміс-көкөніс шаруашылығы негіздері

    "Жеміс-көкөніс шаруашылығы негіздері" пәні Қазақстанда, алыс және жақын шетелдердің басқа елдерінде бақ және көкөніс шаруашылығының даму тарихын, жетістіктерін қарастырады. Жеміс-көкөніс дақылдарының түрлерінің, сорттарының шығу тегі және шаруашылықтық -биологиялық ерекшеліктері. Биология, агроэкология және агротехнология, бақ және көкөніс дақылдарын өсіру мәселелері. Жеміс-көкөніс дақылдарының отырғызу материалын дайындау. Жеміс, жидек және көкөніс дақылдары өнімдерін жинауды ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Тыңайтқыштарды қолдану жүйесі

    Бұл пән әртүрлі топырақ-климат жағдайларында ауылшаруашылығы дақылдарының тыңайтқыштарға мұқтаждығын анықтаудың физиологиялық негіздерін, тыңайтқыштардың тиімділігіне әртүрлі сыртқы орта факторларының әсерін, тыңайтқыштарды қолданудың тиімді тәсілдері мен техникаларын, тыңайтқыштарды қолдануды қолайландыру әдістерін, жекелеген ауылшаруашылық дақылдарына тыңайту жүйесін құру мәселелерінің ғылыми негіздерін зерттеуді қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Топырақ құнарлылығын басқару

    Пәннің мақсаты агроэкожүйелердің өнімділігі мен тұрақтылығын арттыру үшін топырақ құнарлылығын реттеу мен көбейтудің теориялық және практикалық мәселелерін игеру. Міндеттері топырақ құнарлылығын басқару жүйелерінің қазіргі заманғы қағидаттарына негізделген өңірлік егіншілік жүйелерін жетілдіру, мәдени өсімдіктерді өсірудің топырақты қорғау технологияларын енгізу, жақсартылған және бұзылған топырақтарда энергия үнемдейтін және экологиялық қауіпсіз технологияларды пайдалану, антропогендік-тозған өнімсіз Топырақтардың құнарлылығын арттыру бойынша кешенді іс-шаралар жүргізу мәселелерін шешу болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өсімдік шаруашылығы

    "Өсімдік шаруашылығы" пәні егіншілікті, жеміс–көкөніс шаруашылығын, шалғындықты, орман шаруашылығын біріктіреді, ал пән ретінде - егістік дақылдар, дәнді дақылдар, бұршақ дақылдары, тамыржемістер, жем-шөп өндірісі, бақша шаруашылығы және талшықты дақылдар. Жоғарыда аталған дақылдарды өсіру технологиясын, сондай-ақ өсімдіктердің өнімділігі мен сапасына қолданылатын агротехникалық әдістердің әсерін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Агрохимия

    Өсімдіктердің қоректенуін қолайландыру, тыңайтқыштар, өсімдік пен топырақта жүретін үрдістерді және топырақ құнарлылығын жоғарылату, дақылдардың өнімділігі мен сапасын жаңартуда қамтамасыз ететін негізгі құрал ретінде басқаруда зерттелетін ғылым. Ауылшаруашылық дақылдарына тыңайтқыштарды қолданудың агрохимиялық және физиологиялық ерекшеліктерін, оларды сақтау, дайындау және топыраққа енгізу технологиялары мен қоршаған ортаны қорғау мәселелерін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ауыл шаруашылығы және қоршаған орта

    Пәнді игеру мақсаттары ұйымның барлық деңгейлеріндегі организмдердің тіршілік ету ортасымен қарым-қатынасының заңдылықтарын, биосфераның ластануындағы ауыл шаруашылығының рөлін, экологиялық дағдарыстың ерекшеліктерін, қазіргі биосфераны сақтау жолдары мен әдістерін зерттеу. Адамның қоршаған ортамен өзара іс-қимылының теориялық негіздері саласындағы бейіндік құзыреттілікті қалыптастыру және ауыл шаруашылығы өндірісі процесінде экологиялық проблемалардың туындау себептерін зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Агроэкология принциптері

    Пәннің мақсаты ауыл шаруашылығындағы және агроэкожүйенің құрамдас бөліктері арасындағы адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуі, ауыл шаруашылығы өндірісінің табиғи кешендер мен олардың құрамдас бөліктеріне әсері туралы білім алу. Пән агроэкожүйенің: атмосфера - су - топырақ - өсімдік - жануар - адам өзгергіштігін көрсететін көрсеткіштерді бақылауды, бақылауларды, зерттеулердің жүйелілігі мен сенімділігін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Микроорганизмдер агроэкологиясы

    Пән агроэкожүйелер мен олардың айналасындағы табиғи экожүйелер дамуының барлық экологиялық ерекшеліктерін түсінуді; жерді ауылшаруашылық пайдаланудың агроэкожүйелерге теріс экологиялық әсерін болдырмау жөніндегі шараларды әзірлеуді қарастырады. Қарқынды егіншілік кезінде топырақ микробиотасының жұмыс істеуі, агроэкожүйелердегі мәдени өсімдіктердің қоректенуін оңтайландырудағы микроорганизмдердің маңызы, агроэкожүйелер құралдарының топырақ микроорганизмдерінің рөлі, топырақ құнарлылығын молайтудағы идеялар қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биогеоценология

    Пәннің мақсаты биология мен географияның түйіскен жерінде орналасқан кешенді ғылым ретінде биогеоценологияның теориялық негіздерін беру, студенттерді өсімдіктер қауымдастығы мен олардың компоненттерінің құрылымы мен жұмысының негізгі заңдылықтарымен, биогеоценоздардың динамикасы мен жіктелуімен таныстыру. Өсімдік жамылғысының құрылымының, құрылымы мен динамикасының негізгі заңдылықтары туралы түсінік қалыптастыру; биогеоценоздарды жіктеудің әртүрлі жүйелерімен таныстыру; геоботаникалық деректерді жинау мен өңдеудің негізгі әдістерін үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экологиялық химия

    «Экологиялық химия» пәнін игерудің мақсаты студенттерді жердің әртүрлі геосфераларында болып жатқан химиялық процестерді зерттейтін заманауи кешенді ғылым ретінде экологиялық химияның негіздерімен таныстыру; әртүрлі жер қабықтарындағы табиғи физикалық, химиялық және биологиялық процестердің өзара байланысы және оларға адам қызметінің әсер ету сипаты туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Агроэкологиялық мониторинг

    Пәнді игеру мақсаттары агроэкожүйелердің жұмыс істеу ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыру; агроэкожүйе жағдайында қосылыстардың метаболизм жолдары туралы, агроэкожүйе организмдерінің негізгі топтары туралы, фитоценоздардағы қатынастар туралы, ауыл шаруашылығы қызметінің шектес ортаға әсері туралы теориялық білімді игеру; агроэкологиялық мониторинг жүйелерімен танысу; агроэкологиялық мониторинг көрсеткіштерін анықтау және агроландшафтардың жай-күйін бағалау дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Биогеохимия және экотоксикология

    Пән-биосферадағы химиялық элементтер мен токсиканттардың таралуы мен қозғалысының заңдылықтарын, элементтердің Биогеохимиялық сипаттамаларының сандық және сапалық сипаттамаларын, табиғаттағы заттар айналымындағы химиялық элементтер мен токсиканттардың маңыздылығын, рөлін зерттеу. Міндеттері: қоршаған ортадағы заттардың қозғалу негіздерін зерттеу; Химиялық элементтер мен экотоксиканттардың рөлін анықтау; химиялық элементтер мен токсиканттардың көлемі мен әрекеттерінің өзгеруінің негізгі тенденцияларын анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Аграрлық экономика

    Курста экономиканың аграрлық секторын қалыптастыру мен дамытудың объективті алғышарттары, сондай-ақ, макро, мезо және микро деңгейдегі агробизнестің экономикалық тетіктері, бәсекеге қабілетті ауыл шаруашылығы өнімін өндіру процесінде аграрлық сектордың түрлі ресурстарын пайдалану және ұйымдастыру зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Фитопатология, энтомология және гербология негіздері

    Бұл пән фитопатогендерді, энтомофаунаны және арамшөп өсімдіктерін анықтау, сондай-ақ олардың агроэкожүйелердегі биологиялық рөлін бағалау бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Студенттер егістіктердің фитосанитарлық жағдайымен байланысты негізгі организмдер топтарының жүйелеу, морфология, экология және зияндылық негіздерін меңгереді. Курс өсімдіктер мен зиянды организмдер арасындағы өзара байланыс механизмдерін, сондай-ақ өсімдіктерді біріктірілген қорғау қағидаттарын түсіну үшін ғылыми негіз қалайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Топырақ қорғау

    Бұл жер ресурстарын қорғау, сапасын жақсарту және ұтымды пайдалану бойынша белгілі бір әрекеттерді жүзеге асыруға бағытталған шаралардың тұтас жүйесі. Топырақтың пайда болуын, дамуын, құрылымын, құрамы мен қасиеттерін зерттейді, сондай-ақ оларды қорғау және ұтымды пайдалану шараларын әзірлейді. Топырақ пен биотаның құрлық бөлігі арасындағы қатынастардың ерекшеліктерін, оның флорасы мен фаунасын, экологиялық факторларды топырақ процестеріне, олардың динамизміне түрлендіруді білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Экологиялық этика

    Пәннің мақсаты-адам мен табиғатты реттейтін моральдық принциптер мен құндылықтарды зерттеу, классикалық этикалық ілімдерден айырмашылығы, адамның жауапкершілік шеңберіне табиғат пен болашақ ұрпақты қамтиды. Экономикалық, саяси, әлеуметтік, мәдени мәселелерді қоса алғанда, табиғатты қорғауға байланысты өзара әрекеттесетін факторлардың тұтас кешенін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоршаған ортаның ластануын биоиндикациялау негіздері

    Пәнді оқудың мақсаты-студенттерді табиғатты қорғау қызметінің, ғылыми зерттеулердің, қоршаған ортаның жай-күйін бағалаудың кең спектрі үшін ақпараттық негіз алу үшін қажетті табиғи және антропогендік-трансформацияланған экожүйелерді биоиндикациялау мен биотестациялаудың негізгі әдістерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топырақты агроэкологиялық бағалау

    Пәнді оқытудың мақсаты-экологиялық талаптар мен шектеулерді ескере отырып, Өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіру кезінде ауыл шаруашылығында топырақты агроэкологиялық бағалау бойынша білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Пәннің міндеттері: Ауыл шаруашылығы өнімін өндіру бойынша талаптар мен шектеулерді ескере отырып, топырақ пен жерді агроэкологиялық бағалауды жүргізу әдістерімен танысу; әдістемелерді игеру өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіру жөніндегі агротехнологияларды, аумақтардың ландшафттық-экологиялық сипаттамаларын ескере отырып, жекелеген көрсеткіштер бойынша және кешенді түрде топырақ пен жерді агроэкологиялық бағалауды орындау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауыл шаруашылығының тұрақты дамуының экологиялық негіздері

    Пәнді игерудің мақсаты білім алушыларда орнықты даму қағидаттары мен критерийлері негізінде ауыл шаруашылығы өндірісін дамыту мен жетілдірудің экологиялық тұжырымдамасын іске асыру, өсімдік шаруашылығы мен мал шаруашылығының экологиялық қауіпсіз өнімін алу, сондай-ақ агросфера мен өсімдік шаруашылығы мен мал шаруашылығы өнімдерінің ластану проблемаларын шешу қабілетін қамтамасыз ететін құзыреттерді қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Су ресурстарының экологиясы

    Пәнді игеру нәтижесінде студент су ресурстарын пайдаланудың қазіргі деңгейі туралы, су ресурстарына антропогендік жүктемелердің түрлері туралы алған білімдерін қолдану қабілетін көрсетуі тиіс; антропогендік әсерге байланысты су объектілеріндегі өзгерістерді бағалау қабілетін көрсетуі тиіс. Пәнде экожүйелердің тұрақтылығы және олардың адамның экономикалық қызметінің әсерінен өзгеруі мәселелеріне ерекше назар аударылады. Табиғи жүйелерді қорғаудың принциптері мен мотивтері тұжырымдалған, табиғи судың қолжетімділігі мен сапасы әлеуметтік жүйелердің тұрақтылығының негізі болып табылады, ал су ресурстарының жай-күйі экологиялық жүйелердің жалпы ластануының көрсеткіші болып табылады. Су ресурстарын ластанудан және сарқылудан қорғау мәселесі және оны шешу жолдары қарастырылған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Цифрлық топырақ картографиясы

    Пән қашықтықтан зондтау материалдарын оқып-тануды; топырақты картаға түсіру әдістері: үлгілерді алуды жоспарлау, кескіндегі деректерді тереңдіктері бойынша үйлестіру, жер бедерінің цифрлық моделін морфометриялық талдау, earthexplorer.usgs.gov ресурсынан ғарыштық суреттерді іздеу мен жүктеу; R-statistics бағдарламасын пайдалана отырып, топырақ қасиеттерінің уақыт пен кеңістіктегі өзгеруінің гипотезалары мен математикалық модельдерін құрастыру; ArcGIS, MapInfo, QGIS және т.б бағдарламалық өнімдерді пайдалана отырып, сандық топырақ карталарын құрастыру мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Агрожүйелерді экологиялық модельдеу

    Пәннің мақсаты-білім алушылардың бойында қалыптасқан құзыреттіліктерге сәйкес білім, білік және дағдыларды қалыптастыру, студенттердің экология саласында нақты математикалық ойлау қабілеттерін тәрбиелеу, модельдеудің терминологиясы мен негізгі әдістерін зерделеу, нақты жағдайлардың математикалық модельдерімен және проблемаларды оңтайлы шешуді таңдау мүмкіндіктерімен танысу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ауыл шаруашылығын цифрландыру

    Пән студенттерді Қазақстандағы ауыл шаруашылығын цифрландыру аясында енгізілетін негізгі технологиялармен, ауылшаруашылық техникаларын GPS навигациялауымен, параллельді басқару, жұмысты электронды карталар платформаласымен жаппай автоматтандыру және ұшқышсыз ұшу аппараттарымен, кішігірім субъектілердің ақпаратқа қол жетімділігін арттырып, нақты ақпарат зерттеу нәтижелерін алумен таныстырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Жаратылыстану пәндерінің заңдарын, еңбекті және қоршаған ортаны қорғау нормаларын және тұрақты дамуды, адамгершілік даму ережелерін түсіну, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын білу. Мүмкіндігі шектеулі білім алушылардың жеке білім беру қажеттіліктерін анықтау және психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету.
  • Математика, экономика және биофизика заңдары, қоршаған ортаның экологиялық тұрақты дамуының қатынастарын қамтамасыз ету, еңбекті қорғау және өндірістік қауіпсіздік саласында нормалар мен стандарттарды сақтау теориялық ережелері негізінде ғылыми көрініс фактілерін түсіну және білім деңгейін қолдану және ЖИ әлеуметтік аспектілерін қозғайды.
  • Мәдени өсімдіктердің алуан түрлілігі, олардың ботаникасы, физиологиясы және экономикалық белгілері туралы ақпаратты жинау және түсіндіру, сондай-ақ өсімдік организмдеріне экологиялық факторлардың кешенді әсері туралы түсінік беру, дақылдарды өсірудің технологиялық әдістерін зерттеу.
  • Өсімдіктерді интеграцияланған қорғауды, өнімнің өнімділігі мен сапасына бағытталған егіс алқаптарының фитосанитарлық жағдайын бақылау және оңтайландыру әдістерін шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану.
  • Климаттық жағдайлар, топырақ, тыңайтқыштар, топырақты өңдеу әдістері және ауылшаруашылық машиналары мен құралдарын пайдалану технологиялары туралы теориялық және практикалық білімді қолдану, сондай-ақ экожүйелердің қорғалу жағдайы.
  • Кәсіптік деңгейде білім мен түсініктерді қолдану және егістік жұмыстарды жүргізуде, дақылдардың құнарлылығы мен өнімділігін арттыру үшін, топырақ құнарлылығын сақтау және молайту жөніндегі іс-шаралар үшін, сондай-ақ жердің ауыл шаруашылығы дақылдарын өңдеуге жарамдылығының экологиялық параметрлерінде проблемаларды шешу.
  • Топырақтың құнарлылығын және оларды қалпына келтіру әдістерін бағалау мақсатында қарқынды егіншілікте, топырақтануда, экологияда топырақ карталарын, агрохимиялық картограммалар мен ГАЖ технологияларын пайдалану үшін ғылыми зерттеу әдістерін білу және білімді қолдану.
  • Шектеулі ресурстарды ұтымды пайдалану, мониторингтік зерттеулер және атмосфералық ауаның, топырақ пен су экожүйелерінің физикалық-химиялық көрсеткіштерін талдау принциптерінің әдістерін қолдану.
  • Топырақ ресурстарының сарқылуы мен ластануының алдын алу жөніндегі маңызы мен шараларын, табиғи және антропогендік ландшафттардың жай-күйін биогеохимиялық бағалауды, нормативтік-құқықтық актілердің талаптарын және қоршаған орта саласындағы қауіпсіздікті түсіну.
  • Қоршаған ортаны бақылаудың стандартты әдістемелерінде, фитоиндикациялық зерттеу әдістерінде, топырақтың экологиялық жағдайы туралы деректерді өңдеуде білім мен түсініктерді көрсету.
Top