Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01504 Информатика в Сулейман Демирель атындағы университеті

Пәндер

  • Түрік тілі 1

    Курс аяқталған соң, студенттер курстық, сөйлеу, оқу, түрік тілін тыңдау дағдылары мен қабілеттерімен бірге, түрік тілінің грамматикалық ерекшеліктерін үйренеді, сөздерді тәрбиелеу саласында білім алады, фразеологиялық, терминологиялық сөздердің және сөз тіркестерінің көмегімен тілдік лексиканы кеңейтеді. Курс оқытудың белсенді әдістерін (жағдайды талдау, есептер, миға шабуыл, рөлдік және іскерлік ойындар, бейне және аудио материалдарды пайдалану сияқты) қолдануды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бағдарламалау негіздері және тілі

    Студенттерге бағдарламалау тілдерінің іргелі ұғымдары мен принциптері туралы жан-жақты түсінік беру және оларға бағдарламалауды проблемаларды шешу және инновациялар құралы ретінде пайдалануды үйрету болып табылады. Бұған бағдарламалау логикасы, есептерді шешу және сыни ойлау дағдыларын дамыту, сондай-ақ жақсы кодтау тәжірибесін алға жылжыту және студенттерді тереңдетілген курстар мен техникалық мансапқа дайындау кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқу және қарым-қатынас дағдылары

    Cтуденттерге жоғары оқу орындарында оқу үшін қажетті дағдыларды тереңдетіп оқыту болып табылады. Бұл курс оқу, тыңдау, жазу, сөйлеу, топтық жұмыс, презентация және сыни және аналитикалық ойлау дағдыларына ерекше назар аударатын интеграцияланған тәсілді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Математика 1

    Студенттерге информатикадан есептерді тиімді шешуге қажетті математикалық білім мен дағдыларды беру. Бұл есептеулер, сызықтық алгебра, ықтималдық және статистика, дискретті математика және графиктер теориясы сияқты математикалық ұғымдарды түсіну және қолдануды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Түрік тілі 2

    Курс аяқталған соң, студенттер курстық, сөйлеу, оқу, түрік тілін тыңдау дағдылары мен қабілеттерімен бірге, түрік тілінің грамматикалық ерекшеліктерін үйренеді, сөздерді тәрбиелеу саласында білім алады, фразеологиялық, терминологиялық сөздердің және сөз тіркестерінің көмегімен тілдік лексиканы кеңейтеді. Курс оқытудың белсенді әдістерін (жағдайды талдау, есептер, миға шабуыл, рөлдік және іскерлік ойындар, бейне және аудио материалдарды пайдалану сияқты) қолдануды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Математикалық анализ 2

    Студенттерге информатикадан күрделі есептерді тиімді шешу үшін тереңдетілген математикалық білім беру. Бұған ықтималдық пен статистика, дискретті математика, комбинаторика және графиктер теориясы сияқты математикалық ұғымдарды түсіну және қолдану кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Академиялық ағылшын тілі

    Бағдарламаның мақсаты студенттерді кәсіби бағытта жобалар жасау және зерттеу үшін қажетті дағдыларға тереңдету болып табылады. Бұл курс жазбаша, сөйлеу және зерттеушілік дағдыларға, сонымен қатар тыңдау және сөйлеу сияқты академиялық дағдыларға ерекше назар аударатын жан-жақты көзқарасты қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы мақсаттарға арналған ағылшын тілі(CLIL)

    Бұл курс болашақ математика оқытушыларына математиканы ағылшын тілінде тиімді оқыту үшін қажетті тілдік дағдыларды үйретуге бағытталған. Мазмұнға және тілді интеграцияланған зерттеуге (CLIL) назар аудара отырып, студенттер пәндік лексиканы, терминологияны және тілдік құрылымдарды меңгереді. Курста ағылшын тілінің қызықты ортасын құруға және тілді меңгеруге көмектесу үшін математикалық мазмұнды пайдалануға баса назар аударылады. Бағалау тілдік тапсырмаларды, математика бойынша презентацияларды және тілді тереңдетіп үйренуге арналған портфолионы қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Бұл курс инклюзивті білім берудің қағидаттары мен тәжірибелеріне арналған, барлық оқушылардың, соның ішінде мүмкіндігі шектеулі және ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың қажеттіліктерін ескеретін қолайлы оқу ортасын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер теориялық негіздермен, заңнамалық база және білім беру процесінде теңдік пен қолжетімділікті қамтамасыз ету стратегияларымен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Объектілі-бағытталған бағдарламалау

    Студенттерге объектілі-бағытталған бағдарламалаудың іргелі тұжырымдамалары мен принциптерін жан-жақты түсінуді қамтамасыз ету және оларды масштабталатын, қызмет көрсетуге болатын бағдарламалық қамтамасыз ету жүйелерін жобалау және енгізу үшін осы ұғымдарды пайдалануды үйрету, және қайта пайдалануға болады. Бұл инкапсуляция, мұрагерлік және полиморфизм сияқты объектілі-бағытталған бағдарламалаудың негізгі принциптерін үйренуді, сонымен қатар процедуралық, функционалдық және оқиғаға негізделген бағдарламалау сияқты әртүрлі бағдарламалау парадигмаларын зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері

    Бұл курс үшінші курс студенттерін сыбайлас жемқорлыққа қарсы күреске байланысты негізгі ұғымдар мен тәжірибелермен таныстырады. Сыбайлас жемқорлықтың табиғаты мен себептері, оның қоғамға әсері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастырудың маңыздылығы қарастырылады. Студенттер халықаралық және ұлттық сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес механизмдері, заңдық тетіктер және сыбайлас жемқорлықтың алдын алу мен онымен күресудің ең үздік тәжірибелері туралы біледі. Курс сондай-ақ жеке және кәсіби адалдықты дамыту, этикалық шешім қабылдау және азаматтық қоғамның ашықтық пен есеп берушілікті арттырудағы рөліне баса назар аударады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Экономика

    Курста қоғамдағы тауарлар мен қызметтерді өндіруді, бөлуді және тұтынуды реттейтін принциптер, жүйелер және динамика жан-жақты қарастырылады. Макроэкономика, микроэкономика, нарықтық құрылымдар және экономикалық саясат сияқты тақырыптарды зерттеу арқылы қатысушылар жергілікті, ұлттық және жаһандық деңгейде экономикалардың жұмыс істеуі туралы түсінік алады. Бұл курстың мақсаты студенттерді экономикалық құбылыстарды түсінуге, негізделген шешімдер қабылдауға және экономикалық даму мен өркендеуге үлес қосуға қажетті біліммен және аналитикалық құралдармен қаруландыру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Пән студенттердің табиғи кешендердегі өзгерістерді, олардың себептері мен шешу жолдары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді менгеруде экологияның негізгі ұғымдарын, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын, сондай-ақ биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі тұжырымдамасы қарастырылады; қоршаған ортаның ластану түрлерінің жіктелуі берілген, қазіргі заманның жаһандық, аймақтық және жергілікті экологиялық проблемалары, олардың пайда болу себептері мен қоршаған ортаның ластану түрлері талданады; жаһандық экологиялық проблемаларды шешудегі халықаралық ынтымақтастық қағидаттары түсіндіріледі. Курс экологиялық ойлауды дамытуға, қоршаған ортаны қорғауға деген жауапкершілікті қалыптастыруға және тұрақты даму жағдайында өзінің өмір сүру қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындықты жетілдіруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Құқық

    Курс Қазіргі заманғы негізгі құқықтық жүйелер; Құқық және құқықтық қатынастар нормалары; жеке тұлғаның құқықтық мәртебесі, құқықтары, міндеттері мен жауапкершілігі; еңбек, отбасылық және азаматтық құқықтар және азаматтардың міндеттері; Сот төрелігі; құқық бұзушылық және заңдық жауапкершілік туралы негізгі құқықтық ұғымдар мен базалық мәліметтер теориялары бойынша қажетті білім береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері

    «Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері» курсы жоғарғы оқу орындарында болашақ мамандарға қауіпсіз және қалыпты жұмыс жағдайын жасауды, ТЖ жағдайында халықты және шаруашылық объектілеріндегі адамдарды апаттан және авариялардан қорғау жұмыстарын дұрыс орындау мен болжауды, өндірістік травматизмді және кәсіби ауруларды болдырмайтын жаңа техника мен технологияларға байланысты сұрақтарды дұрыс шешім қабылдаудың теориялық және тәжірибелік дағдыларын оқып үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік

    Бұл курс студенттерге кәсіпкерлік туралы терең түсінік беруге арналған. Курс АТ-мен байланысты кәсіпорындарды ашу және басқару кезінде туындайтын бірегей қиындықтар мен мүмкіндіктерге бағытталған және студенттерге саланың серпінді ландшафтын кәсіпкер ретінде сәтті шарлау үшін қажетті білім, дағдылар мен ойлауды қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Деректер базасы жүйелері

    Студенттерге дерекқорды жобалау, енгізу және басқару туралы жан-жақты түсінік беру, сондай-ақ деректер қорын үлкен көлемдегі деректерді тиімді және тиімді сақтау және басқару үшін қалай пайдалануға болатынын қамтамасыз ету болып табылады. Бұған деректерді модельдеу, реляциялық алгебра және SQL сияқты деректер базасы жүйелерінің іргелі тұжырымдамалары мен принциптерін үйрену, сондай-ақ иерархиялық, желілік және объектілі-бағытталған дерекқорлар сияқты әртүрлі дерекқор үлгілері мен архитектураларын зерттеу кіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық

    Бұл курс үшінші курс студенттеріне жеке қаржыны тиімді басқару үшін қажетті негізгі білім мен дағдыларды береді. Тақырыптар бюджеттеу, жинақтау, инвестициялау, несие басқару және қаржылық өнімдер мен қызметтерді түсінуді қамтиды. Курс студенттерге негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, болашақты жоспарлау және қаржылық тұрақтылыққа қол жеткізу құралдарын ұсынады. Қаржылық қағидаларды түсіну мен қолдануды жақсарту үшін практикалық жаттығулар мен нақты мысалдар қолданылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Деректер құрылымдары және алгоритмдері

    Студенттерді күрделі есептерді шешу үшін тиімді алгоритмдер мен деректер құрылымдарын жобалау және енгізу үшін қажетті білім мен дағдылармен қаруландыру болып табылады. Бұл деректер құрылымдарының (массивтер, байланыстырылған тізімдер, ағаштар және графиктер сияқты) және алгоритмдердің (мысалы, сұрыптау, іздеу және графикті жылжыту сияқты) іргелі тұжырымдамалары мен принциптерін түсінуді, сондай-ақ алгоритмді талдау, оңтайландыру және дизайн үлгілері. Сонымен қатар, мақсат студенттерге әртүрлі деректер құрылымдары мен алгоритмдер арасындағы сәйкестіктерді түсінуге көмектесу және бұл түсінікті нақты әлемдегі мәселелерді тиімді шешу үшін қолдана білу болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Компьютер архитектурасы

    Студенттерге компьютерлік жүйелердің негізгі принциптері мен құрамдас бөліктерін және күрделі тапсырмаларды орындау үшін осы құрамдастардың қалай жұмыс істейтінін жан-жақты түсінуді қамтамасыз ету болып табылады. Бұған процессорлар, жад, сақтау құрылғылары, енгізу/шығару жүйелері және желілер сияқты компьютерлік жүйелердің ұйымдастырылуы мен архитектурасын зерттеу, сондай-ақ тиімді, сенімді және масштабталатын компьютерлік аппараттық және бағдарламалық жүйелерді жобалау және енгізу жолдарын үйрену кіреді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыру, педагогикалық құзіреттілік деңгейін көтеру, тұлғаның жеке ерекшеліктері туралы білімін және кәсіби қызметін игеру мен жүзеге асырудың факторы ретінде біртұтас идеясын қалыптастыру, оқу дағдыларын, ақыл-ой жұмысының мәдениетін, өзін-өзі тәрбиелеу; педагогикалық білімге негізделген тиімді шешім қабылдау қабілеті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Есептеу жүйелері

    Студенттерге бағдарламалық жүйелердің нақты өнімділік пен функционалдылық талаптарын қанағаттандыру үшін жобалануы, енгізілуі және оңтайландырылуы туралы жан-жақты түсінік беру болып табылады. Бұл бағдарламалық жасақтама инженериясының іргелі тұжырымдамалары мен принциптерін, бағдарламалау тілдерін және бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу әдіснамасын зерделеуді, сондай-ақ веб-қосымшалар, мобильді қосымшалар және ендірілген жүйелер сияқты бағдарламалық жүйелердің әртүрлі түрлерін үйренуді қамтиды. Сонымен қатар, мақсат студенттерге бағдарламалық жасақтаманы жобалау, талдау және тестілеу дағдыларын, сондай-ақ әртүрлі бағдарламалау тілдерімен, дерекқорлармен және бағдарламалық құралдармен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға көмектесу болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Электроника (робототехника)

    Студенттерге жүйені жобалау, талдау және тестілеу дағдыларын, сондай-ақ әртүрлі бағдарламалау тілдерімен, микроконтроллерлермен және бағдарламалық құралдармен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға көмектесу болып табылады. Сайып келгенде, мақсат студенттерді информатика және онымен байланысты салалардағы тереңдетілген курстарға, сондай-ақ робототехника, автоматика және электроника мен робототехниканы терең түсінуді талап ететін басқа да техникалық салалардағы мансапқа дайындау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Желі құру негіздері

    Компьютерлік желілердің принциптерін, дизайнын және қолдануын зерттеу. Пән желі архитектурасын, хаттамаларды, өнімділікті талдауды, қауіпсіздікті және сымсыз және мобильді желілерді қоса алғанда, тақырыптардың кең ауқымын қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Дискреттік Математикасы

    Информатикаға қажетті дискретті математиканың іргелі ұғымдарын, құрылымдарын және әдістерін зерттеу. Пән алгоритмдердегі, криптографиядағы, дерекқорлардағы және есептеу күрделілігіндегі қолданбалы информатиканың негізін құрайтын логикалық ойлауды, дерексіз құрылымдарды және комбинаторлық әдістерді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Есептеу теориясы (CISCO Netacad CCNA)

    Есептеудің іргелі принциптерін және есептеуге болатын және есептелмейтін нәрселердің шектерін зерттеу. Бұл пән алгоритмдер мен компьютерлік бағдарламаларды жобалау және талдау негізінде жатқан абстрактілі модельдер мен математикалық теорияларға қатысты.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Графикалық дизайн және 3D модельдеу

    Ақпаратты, идеяларды және эмоцияларды типографияны, кескіндерді және басқа дизайн элементтерін пайдалану арқылы белгілі бір аудиторияға көрнекі түрде жеткізу, коммуникацияны тиімді және тиімді ету, сонымен бірге эстетикалық жағымды ету. 3D модельдеудің негізгі мақсаты – кино және теледидар, бейне ойындар, сәулет және өнім дизайны сияқты салаларда көрнекі әсерлі тәжірибе жасау мақсатында арнайы бағдарламалық құралды пайдалана отырып, нысандардың, орталардың және кейіпкерлердің дәл және шынайы кескіндерін жасау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі жасанды интеллект

    Пән жасанды интеллект саласында білім жүйесін қалыптастыруды, жасанды интеллект жүйелерін қолдану дағдыларын және жасанды интеллект принциптерін жүзеге асыру құралдарымен жұмыс істеуді қамтиды. Пәннің міндеттері: жасанды интеллект саласында теориялық білімдерді қалыптастыру; жасанды интеллекттің түрлі салаларындағы қолданбалы міндеттерді шешу дағдыларын дамыту; тапсырмаларды шешу алгоритмдерін өз бетінше әзірлеу және оларды талдау қабілеттерін қалыптастыру, жасанды интеллект қолданудың этикалық, әлеуметтік және құқықтық аспектілері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Статистиканың негіздері

    Статистиканың негіздерін зерттеудің мақсаты деректерді тиімді жинауға, талдауға, түсіндіруге және жеткізуге мүмкіндік беретін статистикалық түсініктер, әдістер мен құралдар туралы түбегейлі түсінік беру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Веб бағдарламалау

    Бағдарламалау тілдерінің, фреймворктардың және құралдардың ауқымын пайдалана отырып, пайдаланушыға ыңғайлы, тиімді және қауіпсіз веб-қосымшаларды жасау. Бұл техникалық дағдыларды, креативтілікті және мәселелерді шешу қабілеттерін, сондай-ақ пайдаланушы қажеттіліктері мен бизнес талаптарын жақсы түсінуді талап етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Заттар интернеті

    Тиімділікті, өнімділікті және өмір сүру сапасын жақсартуға әкелетін деректерді жинауға, талдауға және ортақ пайдалануға болатын қосылған құрылғылар желісін құру. Arduino микроконтроллерлерін пайдалану арқылы әзірлеушілер қажеттіліктердің кең ауқымын қанағаттандыру үшін теңшеуге болатын қолжетімді және оңай бағдарламаланатын IoT қосымшаларын жасай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі (CLIL)

    Бағдарламаның мақсаты студенттерді кәсіби бағытта жобалар жасау және CLIL әдістерін зерттеу үшін қажетті дағдыларға тереңдету болып табылады. Бұл курс жазбаша, сөйлеу және зерттеу дағдыларына, сондай-ақ тыңдау және сөйлеу сияқты академиялық дағдыларға ерекше назар аударатын интегралды тәсілді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Бағдарламалық қамтамасыз ету инженериясы

    Пайдаланушылар мен мүдделі тараптардың қажеттіліктерін қанағаттандыратын бағдарламалық өнімдерді жасау, сонымен бірге сенімді, тиімді, техникалық қызмет көрсететін, масштабталатын және қауіпсіз. Бұл техникалық дағдыларды, жобаны басқару дағдыларын және пайдаланушы қажеттіліктері мен бизнес талаптарын терең түсінуді талап етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Информатикадан олимпиадалық есептері шешу

    Алгоритмдерді жоғары деңгейде оқығысы келетін, тереңдетілген студенттің негізгі курсты оқып білуге, оларды шешуде стандартты емес көзқарасты қажет ететін мәселелерді қарастыруға мүмкіндік береді. Оқыту бағдарламасы теориялық және практикалық сабақтар түрінде өткізіледі. Сабақ барысында студенттер практикалық жұмыстар жүргізеді, тапсырмалар орындайды, конкурстық бағдарламаларға қатысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Цифрлық сауаттылық

    Бұл курс студенттерді қазіргі білім беру ортасына қажетті цифрлық дағдылармен таныстырады. Тақырыптарға желідегі қауіпсіздік, цифрлық байланыс, онлайн зерттеулер және білім беру технологиясының құралдарын пайдалану кіреді. Студенттер цифрлық ресурстарды оқуға тиімді біріктіруді үйренеді, техникалық дағдыларын арттырады және студенттері арасында цифрлық сауаттылықты дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Зерттеу әдістері

    Бұл курс оқу және ғылыми зерттеулерде қолданылатын әдістемелермен таныстырады. Студенттер сапалық және сандық зерттеулер, деректерді жинау әдістері және деректерді талдау әдістері туралы біледі. Этикалық ойларға, әдебиеттерге шолу жасауға және зерттеу нәтижелерін қолдануға баса назар аударылады. Практикалық жаттығулар студенттерге өз зерттеулерін жоспарлау және жүргізу дағдыларын дамытуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі менеджмент

    Пәнді игерудің мақсаты: білім берудегі менеджменттің ғылыми негіздері және білім беру жүйесін дамыту менеджменті туралы білімді қалыптастыру. Пәнді игерудің міндеті - білім беруді басқарудың негізгі жүйелік құраушы элементтерінің мәні мен сипаттамаларын ашу. Пән білім берудегі менеджменттің негізгі проблемаларын және мектепішілік басқарудың негізгі функцияларын сипаттайды, сонымен қатар мектептің білім беру саясатының элементі ретінде дамуының негізгі бағыттарын қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Деректер туралы ғылым және машиналық оқыту негіздері

    Деректерден түсініктер мен білімді алу және сол білімді негізделген шешімдер қабылдау немесе әрекеттер жасау үшін пайдалану болып табылады. Бұл техникалық дағдыларды, домендік тәжірибені және креативтілікті, сондай-ақ мүдделі тараптармен және шешім қабылдаушылармен тиімді қарым-қатынас жасау қабілетін қажет етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық психология

    Білім беру жағдайында оңтайлы оқыту мен дамуға жәрдемдесу үшін ғылыми зерттеулер мен дәлелді тәжірибелерді пайдалану. Бұл теориялық білімді, зерттеушілік дағдыларды және студенттермен және оқытушылармен жұмыс істеу тәжірибесін біріктіруді талап етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Информатиканы оқыту әдістемесі және STEM

    Бұл курс студенттерді мектептерде биологияны оқытудың негіздерімен және принциптерімен таныстырады. Студенттер педагогиканы жақсы біледі, бірақ бұл курстан олар биология сабағында педагогикалық принциптерді практикалық қолдануды, өз тәжірибелерінде кездесетін имитацияланған өмірлік жағдайларға негізделген есептерді шешу дағдыларын меңгереді. Студенттер белсенді оқыту мен оқыту процестерін пассивті процестерден ажыратуды үйренеді. Олар Қазақстандағы ғылымды басқа елдермен салыстырады. Бұл студенттерге жаһандық деңгейде ойлауға мүмкіндік береді, сонымен бірге олар ұлттық деңгейде ғылымды жақсартуға тырысады. Олар тиімді сабақ жоспарларын құруды және рухани-адамгершілік тәрбиені биология кабинетімен біріктіруді үйренеді. Курс барысында студенттер орта және жоғары сынып оқушыларына биологияны оқытуда технологияны, STEAM білім беруді, рухани-адамгершілік білім беруді үйренеді. Соңында студенттер білім берудегі зерттеулер туралы негізгі түсінікке ие болады және зерттеу дизайнын құруды үйренуге дайындалады. Бағалау сабаққа қатысуына, қатысуына және студенттердің курс материалдарын білуіне негізделеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Оқу жоспарын жобалау және әзірлеу

    Оқу жоспарын жобалау және әзірлеу пәнінің негізгі мақсаты – оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыратын және оқудың оңтайлы нәтижелеріне ықпал ететін тиімді және тартымды білім беру бағдарламаларын құру. Оқу жоспарын жобалау және әзірлеу оқу мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес келетін білім беру бағдарламалары мен материалдарын жобалау, әзірлеу және енгізудің жүйелі процесін қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    Пәнді игерудің мақсаты студенттерді критериалды бағалау құралдарымен - оқыту нәтижелерімен, тестілеу бағалаудың әдіснамалық және теориялық негіздерімен таныстыру; оқушылардың білім сапасын бақылауды ұйымдастыруға шығармашылық көзқарасын қалыптастыру, мақсат қоюға байланысты кәсіби дағдыларды дамыту, оқушылардың білімін тексеруге арналған материалдың мазмұнын таңдау, оқу нәтижелерін бағалаудың әдістері, формалары мен құралдарын таңдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Есте сақтаудан бастап шығармашылыққа дейінгі білімнің әртүрлі деңгейлерін қамтитын оқыту стратегияларын қолдана отырып, ұлттық және шет тілдерін меңгереді және ғылыми-әдістемелік материалдарды кәсіби қызметте тиімді қолданады.
  • Қазіргі заманғы педагогикалық ғылымда адами капиталды қалыптастырудың негізгі талаптары мен мәселелерін бағалайды және білім алушыларды өз әлеуетіне толық қол жеткізу үшін тиімді және этикалық тәрбиелеу және мүмкіндіктерін беру арқылы білім беру жүйесін басқарудың инновациялық технологиялары мен принциптерін қолданады.
  • Білім беру мазмұнының интерактивті 3D модельдерін құру, көрнекі тартымды графика мен анимацияларды жобалау, білім беру мақсатында виртуалды шындық тренажерларын әзірлеу арқылы мультимедиялық және виртуалды білім беру ресурстарын жобалауда компьютерлік графиканы дамытудың заманауи бағыттарын және 3D модельдеу принциптерін қолданады.
  • Орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында орта білім берудің жаңа мазмұны мен талаптарын талдау және түсіну арқылы оқушылар мен білім алушыларды мақсатты дамыту, даму процестерінің ерекшеліктері мен ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру процесін ұйымдастырады және осы білімді тиімді жобалау үшін пайдаланады.
  • Зерттеу жобаларына қатысу және пайдаланушы бағдарламалық шешімдерді әзірлеу арқылы үлкен және әртүрлі деректер жиынындағы үлгілерді, трендтерді және түсініктерді тиімді анықтай алатын машиналық оқыту алгоритмдері мен үлгілерін енгізу үшін күрделі әзірлеу деректер жиынын талдайды.
  • Практикалық есептерді шешу үшін математикалық әдістер мен алгоритмдерді пайдаланады, бағдарламалық қамтамасыз етуді, компьютерлік технологияны дамытуға әсер ететін жағдайларды талдайды және ресурстарды бөлуді оңтайландыру, тиімді алгоритмдерді жобалау немесе болжамды модельдерді әзірлеу арқылы заманауи оңтайлы ақпараттық технологияларды синтездейді.
  • Күрделі мәселелерге инновациялық шешімдерді әзірлеу және енгізу үшін электронды схемаларды, бағдарламалау роботтарын немесе интеллектуалды жүйелерді жобалау және құру арқылы физика, электроника, робототехника, аппараттық бағдарламалау және STEM білімінің негіздерін қолданады.
  • Әлеуметтік маңызы бар проблемаларды анықтауға белсенді көзқарас, күрделі әлеуметтік мәселелерді шешу үшін жаңа технологияларды немесе шығармашылық әдістерді қолдану, сондай-ақ тұрақты дене белсенділігі және стресс пен психикалық денсаулықты басқару арқылы салауатты өмір салтын насихаттайды.
  • Бағдарламалау тілдерін (OOP, функционалдық) меңгереді, веб немесе мобильді қосымшаларды әзірлеу арқылы қосымшаларды әзірлеу әдістемелері мен процестерін біледі.
  • Жергілікті және ауқымды желілерді, желілік аппараттық және бағдарламалық құралдарды жобалау, конфигурациялау және қолдау, ақауларды жою және өнімділікті оңтайландыру арқылы компьютерлік желілердің негізінде жатқан принциптер мен технологияларды, соның ішінде хаттамаларды, маршруттауды, коммутацияны және қауіпсіздікті пайдаланады.
  • Нарық тұрақсыздығы, құқықтық теңсіздік, бизнестің тұрақтылығы және жеке қаржыны басқару сияқты қазіргі заманғы мәселелерді талдап, тиімді шешімдер ұсыну үшін экономикалық теорияларды, құқықтық принциптерді, кәсіпкерлік стратегияларды және қаржылық сауаттылық дағдыларын қолдану. Қоршаған ортаға жауапкершілік пен адам құқықтары нормаларын біріктіру арқылы студенттер шынайы өмірлік қиындықтарды сыни тұрғыдан бағалауды үйреніп, әділ, жаңашыл және қаржылық тұрғыдан жауапты қоғамның дамуына үлес қосатын болады.
Top