6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Орыс тілі мен әдебиетін оқыту саласында кәсіби жүйелі білімі, заманауи пәндік және цифрлық құзыреттілігі бар, жоғары сапалы білім беру мазмұнын құруға және оқу үдерісін ұйымдастыруға қабілетті жоғары білікті педагог - орыс тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Орыс тілі және Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Әдебиеттануға кіріспе
Пән көркем шығармаларды талдау мен түсіндіру негіздерімен, олардың жанрлық ерекшеліктерімен, тарихи контекстімен және негізгі теорияларымен таныстырады. Сын тұрғыдан ойлау, әдеби үрдістерді түсіну, дәлелдеу, салыстыру және өз бағасын беру дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдеби герменевтика
Курс мәтінді талдау теориясы және мағынаны түсіну ғылымы ретінде герменевтика туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Әдеби мәтінді әдебиеттанулық интерпретацияның герменевтиканың жалпыфилософиялық негіздерімен байланыстары қарастырылады. Интерпретатор тұлғаның таңдаулылығы, субъективтілігі мен рухани деңгейі, тарихи дәуір және мәдени контекст ескеріліп, мәтіндерді герменевтикалық оқу дағдылары дамытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
Болашақ мұғалімнің мектеп жасындағы балалар денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері туралы заманауи ақпараттарды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Онтогенездің әр түрлі кезеңдеріндегі ағзаның тіршілік әрекетінің ерекшеліктері, мектеп жасындағы балалардың жеке мүшелері мен жүйелерінің құрылымы мен қызметі туралы сұрақтар қарастырылады.Курс педагогикалық мамандықтарға арналған және кәсіби бағытқа ие.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазіргі орыс тілінің фонетикасы және лексикологиясы
Пән ҚОТ фонетикалық және лексикалық бірліктерінің сипаттамаларына негізгі бағыттар мен теориялық тәсілдер туралы білімді қалыптастырады; Орыс тілінің қазіргі лексикалық жүйесі туралы. Басқа лингвистикалық ғылымдар арасында пәннің рөлі мен маңыздылығын, оның ерекшелігін түсінуді дамытады. Пәнді зерттеу осы білімді кез-келген жанрдың мәтінін білікті және толық фонетикалық, лексикалық және лексикографиялық талдау үшін пайдалануға мүмкіндік береді; фонетикалық және лексикалық классификациялар туралы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
«Қаржылық сауаттылық негіздері» пәні студенттердің жеке қаржылық шешімдер қабылдау кезінде қаржылық басқару дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс аясында студенттер әртүрлі қаржылық құралдарды пайдаланудың тәжірибелік дағдыларын меңгереді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру, жеке қаржыларын үнемдеу және ұлғайту, бюджетті жоспарлау қабілетін дамытады. Оңтайлы инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық ақпаратты талдауға және қаржылық өнімдерді бағалауға ерекше назар аударылады. Пән заманауи қаржылық технологияларды бағалау және тиімді қолдану үшін қажетті дағдыларды және қаржылық алаяқтықты тану қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық және кәсіпкерлік негіздері
Мемлекет және құқық, қазақстандық құқықтың негізгі салалары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, Қазақстандағы мемлекеттік органдар жүйесі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, оның мемлекеттік органдар мен кәсіпкерлік сектордағы әртүрлі көріністері, кәсіпкерлік қызметті бәсекелестік жағдайда ұйымдастыру, тәуекелдерді бағалау, инвестиция тарту мәселелері, экономика ғылымының әдістері, нарықтық қатынастардың заңдылықтары, халық шаруашылығының негіздері, халық шаруашылығы жағдайындағы экономикалық өсу және тұрақтылық мәселелері, инклюзияның қағидалары мен құндылықтары қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орыстың ауызша халық шығармашылығы
Пән орыс фольклорының табиғаты мен жанрлық әртүрлілігі туралы теориялық түсініктерді қалыптастыруға бағытталған; орыс фольклорының ерекшеліктерін, жанрлық құрамын, фольклорлық шығармалардың поэтикасын, оларды жинау, жариялау және фольклористика ғылымының даму барысындағы зерттеу тарихын зерделеуді көздейді. Пән пәнаралық байланыстарды қамтиды және орыс халқының тарихи әрі әлеуметтік-мәдени дамуына, дінтану мен этнография негіздеріне қатысты контекстіні қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
Пән білім алушыларда табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану, тұрақты даму негіздері, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін құқықтық реттеу туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ жағымсыз әсерлерді болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау қабілеттерін қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Курс шеңберінде білім алушылар қоршаған ортаны қорғауға және күнделікті өмірде қауіпсіздікті қамтамасыз етуге байланысты мәселелерді шешудің жүйелі тәсілін меңгереді. Пән қоршаған ортаны қорғаудың практикалық дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді, оны өмірдің әртүрлі салаларында қолдануға болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалар әдебиеті
Пән көркем шығармашылық феномені ретінде балалар әдебиеті туралы теориялық түсініктерді қалыптастыруға бағытталған; балалар кітабы шығармаларын интерпретациялау, кешенді талдау, сондай-ақ балалар әдебиетін оқыту мен тәрбие үдерісін ұйымдастыру дағдылары қалыптасады. Пән балалар әдебиетінің түрлік және жанрлық-тақырыптық жіктелімін ескере отырып, әдеби шығармаларды меңгеруді көздейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Тіл біліміне кіріспе
Тіл білімінің негізгі тарауларын, қазіргі кезеңдегі әлемдік және отандық тіл білімінің даму тенденциялары мен бағыттарын зерттейді; тіл білімінің ұғымдары мен терминдері; тіл таңбалар жүйесі мен деңгейлік жүйе ретінде, тілдің құрылымы, оның негізгі бірліктері, олардың парадигматикалық және синтагматикалық қасиеттері, грамматикалық және синтаксистік категориялары, тілдердің жазылуы, генеалогиялық және типологиялық жіктелуі; тілдің дамуы мен қызмет ету механизмдері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәтін лингвистикасы
Курс білім алушыларды лингвистиканың категориялық-ұғымдық аппаратымен, мәтінді лингвистикалық талдаудың әдіс-тәсілдерімен, тілтанымдық ғылыми пәндердің заманауи парадигмасымен таныстыруға бағытталған. Лингвистиканың терминологиялық қоры мен қазіргі кезеңдегі әлемдік және отандық тіл білімінің негізгі даму үрдістері қарастырылады. Пән мәтіндік ақпараттың категорияларын (тақырып, рема, астарлы мағына, имплициттік, пресуппозиция және т.б.) түсінуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Тұтас педагогикалық процестің мәні, оның мазмұны, ұйымдастыру принциптері, нысандары, әдістері, білім алушыларды оқыту, тәрбиелеу және дамытудағы субъектілік өзара әрекеттесу құралдары туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс педагогикалық іс-әрекетті жүзеге асыруда студенттердің педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыруға және кәсіби бағдарын дамытуға арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Еуропа драматургиясының тарихы
Курс еуропалық драматургиядағы негізгі драмалық стильдер мен негізгі тенденциялардың эволюциясын түсіну мақсатымен оқытылады. Поэтиканың ерекшеліктері мен драма өнеріне әсер еткен маңызды театрлық концепцияларды қарастырады. Әр дәуірдегі драмалық шығармаларды стильдік және жанрлық өзіндік ерекшелігіне қарай талдаудың қағидаларын әзірлейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әлем әдебиетінің тарихы (Антика - XVIII ғасыр)
Антикалық және еуропалық әдебиеттің жанрлық әртүрлілігінің сипаттамаларын зерттеу. Эпос, лирика және драманың әдеби тектерінің қалыптасуы, драманың және театрдың пайда болуы, XVIII ғасырға дейінгі антикалық және еуропалық әдебиеттің негізгі өкілдерінің шығармашылығы қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Орыс тілі лексикографиясының негіздері
Пән сөздіктерді құрастырудың, талдаудың және қолданудың теориялық негіздері мен практикалық аспектілерін зерттейді. Ерекше назар сөздіктер типологиясын, сөздік мақала құрылымын, сөзді лексикографиялық сипаттау әдістерін және орыс лексикографиясының заманауи даму үрдістерін қарастыруға аударылады. Студенттерде сөздік мақалаларының үзінділерін өз бетінше құрастыру, электрондық лексикографиялық ресурстармен және мәліметтер базаларымен жұмыс істеу, сөздіктердің мазмұны мен құрылымына сыни талдау жасау, тілдік және қолданбалы міндеттерді шешу үшін әртүрлі сөздік түрлерін қолдану дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
XI-XVIII ғасырлардағы орыс әдебиеті
Әдебиеттің даму заңдылықтары игерілді, көне орыс әдебиетінің эстетикалық мәні ашылады, оның реформалану процестері зерттеледі, жазушылар есімдерінің, тағдырларының, шығармаларының сан алуандығы туралы білімдері қалыптасады, көркемдік шеберлік мәні айқындалады, шеберліктері айқындалады. көркем шығарманы тарихи-мәдени тұрғыда талдауды игереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілінің сөзжасамы мен морфологиясы
Қазіргі орыс тілінің сөздік-морфологиялық деңгейіне тән ерекшеліктері бар әмбебап белгі жүйесі ретінде тілдің мәні туралы білімді қалыптастырады. Пәнді зерттеу тілдік формалардың мазмұнын мазмұнымен байланыстыруға, сөздерді морфемдік және сөздік-талдау талдауларын орындау үшін алынған білімдерді пайдалануға мүмкіндік береді; туынды сөз формальды-семантикалық құрылғы ерекшеліктері туралы пікір қалыптастыру, яғни. сөздің морфемдік құрылымы, сөзжасамдық, морфемиялық талдау жүргізу әдістері туралы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі әлем әдебиеті
Курс аясында еуропалық әдебиеттердің, сондай-ақ Америка, Жапония, Африка және басқа да елдердің әдебиетінің ерекше даму ерекшеліктері қарастырылады. Қазіргі әлем әдебиетінің көркем шығармалары синхрондық және диахрондық аспектілерде зерттеліп, олардың типологиялық белгілері талданады. Әлеуметтік-саяси, тарихи-мәдени, өмірбаяндық және әдеби контексттерде шығармаларды талдау қабілеті қалыптасады, сондай-ақ әдеби құбылыстарды көркем өнердің өзге түрлерімен байланысты қарастыруға үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Курс заманауи білімдегі тенденциялардың бірі ретінде инклюзивті білім беру туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Әлемдік тәжірибе негізінде инклюзивті жағдайларды ұйымдастырудың әдістемелік мәселелері; ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың мазмұны; инклюзивті білім беруді жүзеге асыратын педагогтердің құзыреттілік талаптары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орыс тілінің функционалдық грамматикасы
Курс орыс тіліндегі грамматикалық формалар мен синтаксистік құрылымдарды олардың сөйлеудегі атқаратын қызметіне қарай бірізді сипаттауға негізделген. Курста осы саладағы зерттеулердің негізгі аспектілері қарастырылады. Ерекше назар функционалдық грамматикадағы тілдік бірліктердің мазмұндық және формалдық компоненттеріне, тілдік құбылыстардың ауызша және жазбаша сөйлеуде жүзеге асу механизмдеріне аударылады. Курс тыңдаушыларда тілге коммуникативтік-бағдарланған көзқарасты қалыптастыруға бағытталған; студенттерді функционалдық грамматиканың аспектілерімен таныстыруды; орыс тілінің грамматикасын құрылымдық-жүйелі және функционалдық көзқарастардың бірлігінде ұсынуды; сондай-ақ студенттердің функционалдық мақсатқа сай ауызша және жазбаша коммуникация жүргізу дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыруды көздейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
XIX-XX ғғ. әлемдік әдебиет тарихы
Пән XIX-XX ғасырлардағы әлем әдебиетінің негізгі бағыттарын меңгеруге ықпал етеді: романтизм, батыс еуропалық реализім, экзистенциализм, экспрессионизм. Жазушылардың дүниетанымы олардың әлеуметтік-саяси, ұлттық, идеологиялық және философиялық көзқарастарына сәйкес қарастырылады. Жазушылардың идиостилінің ерекшелігі айқындалады. Әлем және орыс әдебиетінің типологиялық ұқсастығы зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Курс манистикалық парадигмадағы тәрбие ұғымын; тәрбие жұмысының инфрақұрылымын зерттеуге арналған. Уақытша мектептегі, мектептен тыс ұйымдардағы тәрбие жұмысының мәселелері, олардың сипаттамалары; мектептен тыс мекемелердегі тәрбие жұмысын ұйымдастырудың ерекшеліктері; тәрбие іс-шараларын әзірлеу ерекшеліктері; қазіргі мектептегі тәрбие жұмысы, мектептердегі және мектептен тыс ұйымдардағы әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың сабақтастығы зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мәтінмен жұмыс істеудің теориялық және әдістемелік аспектілері
Аталған пән педагогикалық қызметте орыс тілін қолдану саласындағы коммуникативтік және дискурсивтік құзыреттерді кеңейтуге байланысты білім мен іс-әрекет тәсілдерін меңгеруге ықпал етеді. Курсты оқытудың мақсаты — мәтінмен кешенді жұмыстың теориялық, практикалық және әдістемелік маңызын айқындау. Курстың негізгі міндеттері мәтінмен жұмысты білім беру үдерісінің маңызды элементі ретінде жүйелі түрде түсінуді қалыптастыруға; орыс тілін оқытуда мәтінге бағдарланған тәсілді жүзеге асыру үшін қажетті құзыреттерді меңгеруге бағытталған. Бұл тәсіл оқырман сауаттылығын арттыруға, мәтіндерді талдау және интерпретациялау дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Орыс тілінің прагматикасы
Пәннің мақсаты – әртүрлі сөйлеу жағдаяттарында өзара әрекеттесу мен ықпал етудің құралы ретінде орыс тілінің прагматикалық қырлары туралы түсінік қалыптастыру. Негізгі назар коммуникативтік стратегиялар мен тактикаларды, сөйлеу актілерінің прагматикалық аспектілерін, айтылымдарды тудыру және түсіндіру барысындағы контекстің рөлін зерделеуге аударылады. Коммуникативтік сәтсіздіктерді анықтау мен алдын алудың әдістерін меңгеру, сондай-ақ әлеуметтік-мәдени контексті ескере отырып, сөйлеу материалына өзіндік талдау жүргізу дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Орыс тілі мен әдебиетін оқытудың лингвомәдениеттанулық негіздері
Бұл пән орыс тілі мен әдебиетін лингвомәдениеттанулық тәсіл негізінде оқытуға қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс тіл, мәдениет және менталитет арасындағы өзара байланысты ашып көрсетеді, тілде мәдени құндылықтардың және мәдениетаралық коммуникация құралдарының көрініс табу принциптерін түсінуге мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты – полимәдени білім беру ортасында орыс тілі мен әдебиетін тиімді оқытуға қажетті лингвомәдениеттанулық құзыреттілікті қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Білім берудегі көшбасшылық
«Білім берудегі көшбасшылық» пәні білім берудегі көшбасшылық теориясы мен практикасының жалпы идеясын қалыптастыру мақсатында зерттелінеді. Білім беру жүйесіндегі болашақ кәсіби қызметке дайындық. Студенттер көшбасшылық және топқұрастыруда кешенді білім, сондай-ақ көшбасшылық әлеуетті қалыптастыру және дамыту үшін қажетті топтық жұмыстың негізгі дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Этнопедагогика
Этнопедагогиканың мәнін, халықтық педагогиканың негізгі заңдылықтары мен принциптері, халықтық тәрбиенің мақсаттары, бағыттары, мазмұны, әдістері мен құралдары туралы білімдері арқылы студенттердің жалпы педагогикалық мәдениетін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс этнопедагогикалық құзыреттілікті қалыптастыруға және студенттерді халықтың этномәдени және педагогикалық мұрасына баулуға және оны кәсіби іс-әрекетте қолдануға дайындығын қалыптастыруға арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
ХІХ ғасырдағы орыс әдебиеті
Әдеби процестің мәнін білу және түсіну, оның дәуірдің әлеуметтік-тарихи және мәдени мазмұнымен қарым-қатынасы; өнер туындыларының жеке авторлық ақындары; әдеби құбылыстардың генезисі. Алынған білімдер орыс әдебиетінің тарихи және әдеби үрдісіне біртұтас көзқарас қалыптастыруға мүмкіндік береді, ол өнер туындысының нақты тарихи және контекстік талдауларына мүмкіндік береді.Сабытты зерттеу орыс әдебиетінің ерекшеліктері туралы, оның Батыс әдебиетімен ерекшеленетін ерекшеліктері туралы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Қазіргі орыс тілінің синтаксисі
Курс тіл жүйесінің элементтерін сөйлеу құрылымдарына біріктіру ережелерін және сол құрылымдардың пайда болуы мен олардың қызмет ету заңдылықтарын зерттеуге бағытталған. Курстың жекелеген міндеттері – синтаксистік бірліктерді (сөздің синтаксистік формасы, сөз тіркесі, жай немесе құрмалас сөйлем, мәтін және оның құрылымдық-мағыналық компоненттері) және синтаксистік категорияларды зерттеу мен сипаттау болып табылады. Сөз тіркесі мен сөйлем деңгейінде түрлі тілдік бірліктердің өзара әрекеттесуін талдау дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Орыс әдебиетін оқыту әдістемесі
Пән әдебиетті оқыту әдістемесінің теориялық және практикалық негіздерін меңгеруге бағытталған: әдістемелік әдебиеттерді талдау, сабақтарды модельдеу және жобалау, оқу және кәсіби тапсырмаларды орындау. Курс әдеби білім берудің заманауи тәсілдерін, қағидаттары мен технологияларын қамтиды, сондай-ақ көркем мәтінді білім беру ортасында қабылдау ерекшеліктері мен интерпретациялау мәселелерін түсінуге мүмкіндік береді. Пәнді оқу болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық ойлауын дамытып, көркем сөз арқылы білім беру міндеттерін жүзеге асыруға дайындықты қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Теориялық және қолданбалы лингвистика
Курс теориялық және қолданбалы лингвистиканың негіздерін, тілді қоғамдық құбылыс ретінде, заманауи психолингвистика мәселелерін, математикалық лингвистиканың негіздерін, паралингвистиканың когнитивті-функционалдық қағидаларын зерттеуге арналған. Арнайы назар тілдің табиғи өңделу әдістері мен әртүрлі коммуникация түрлерін лингвистикалық сүйемелдеуді қоса алғанда, лингвистиканың қолданбалы аспектілерін зерттеуге аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Академиялық жазылым
Пән болашақ орыс тілі мен әдебиеті мұғалімінің кәсіби қызметінде қажет түрлі жанрдағы академиялық мәтіндерді құрастыру дағдыларын дамытуға бағытталған. Курстың мақсаты – қазіргі заманғы орыс тілінің ғылыми стиліне сәйкес келетін тұрақты академиялық жазу дағдыларын қалыптастыру. Курста жазбаша сөзді логикалық және дәлелді түрде құрастыру принциптері, дәйексөз келтіру тәсілдері, сілтемелер мен библиографияны ресми стандарттарға сәйкес рәсімдеу ережелері, дереккөздерді пайдалану шарттары (тікелей дәйексөз, парафраза және түйіндеу тәсілдері), сондай-ақ мәтінді редакциялау мен түзету мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сөйлеу және стиль мәдениеті
Пән әдеби тіл мен оның функционалдық түрлері, сөйлеу мәдениеті, қазіргі орыс әдеби тілінің стильдер жүйесі туралы теориялық түсініктерді қалыптастыруға бағытталған; белгілі бір функционалды-стильдік бірлік аясында тілдік құралдарды ұйымдастыру қағидаттарын, сөйлеу мәдениетінің аспектілерін, әдеби норманы және оның кодификациясын, тілдік бірліктердің стилистикалық мүмкіндіктерін зерделеуге бағытталған. Пән стилистика, риторика және сөйлеу мәдениеті арасындағы өзара байланысты, лексикалық, сөзжасамдық, морфологиялық және синтаксистік стилистиканың мәнін түсінуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орыс тілін оқыту әдістемесі
Пән аясында орыс тілінің бөлімдері бойынша оқыту әдістемесінің ерекшеліктері жан-жақты қарастырылады – бұл қолданыстағы білім беру стандарттарына сәйкес әрбір бөлімді оқытудың теориялық мәселелері мен практикалық әдіс-тәсілдері. Ерекше назар орыс тілі бойынша қолданыстағы бағдарламалар мен оқулықтарды талдауға, оқу үдерісін талдаудың кезеңдері мен ерекшеліктеріне аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ХХ ғасырдың орыс әдебиеті
Пән ХХ ғасырдағы орыс әдебиетінің тұтас концепциясы туралы білім мен түсінік береді. Орыс реализмі мен неореализмі, символизм, футуризм, акмеизм сияқты модернистік әдеби ағымдардың тағдыры, олардың эстетикалық және көркемдік ерекшеліктері қарастырылады. Көркем мәтінді тарихи-әдеби тұрғыдан талдау және интерпретациялау дағдылары қалыптастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Білім беру саласындағы зерттеулер мен жаңашылдықтар
Курс тыңдаушыларда білім беру практикасына жаңашыл тәсілдерді сыни талдау, жобалау және енгізу дағдыларын дамытуға бағытталған. Тыңдаушылар заманауи педагогикалық зерттеу әдістерімен танысып, білім беру саласындағы өзекті үрдістерді, соның ішінде цифрландыру, жеке тұлғаға бағытталған оқыту және жобалық оқытуды зерттейді. Курс теориялық негіздермен қатар, білім беру жаңашылдықтарын әзірлеу мен іске асырудың практикалық аспектілерін қамтиды, бұл оқытудың сапасын арттыруға және білім беру ортасын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын дамыту және студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығы мақсатында зерттеледі. Курс шеңберінде қоғамдық қатынастар жүйесіндегі ғылымның орны, ғылыми танымның әдістері мен деңгейлері, ғылыми зерттеуді іске асырудың негізгі кезеңдері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әбедиеттану ілімінің тарихы
Пән студенттерді әдеби теорияның дамуының негізгі кезеңдерімен, оның негізгі ұғымдары мен көркем мәтінді талдау әдістерімен таныстырады. Формализм, структурализм, постмодернизм және басқа да жетекші бағыттар қарастырылады. Олардың әдебиеттанудың дамуына қосқан үлесі мен әртүрлі жанрлар мен дәуірлердегі шығармаларды интерпретациялауға әсері зерттеледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жеке тұлғаға бағытталған орыс тілін оқыту
Пән орыс тілін тұлғалық-бағдарлы оқытудың әдістері мен тәсілдерін зерттейді. Орыс тілін оқытудың тұлғалық-бағдарлы теориясының психологиялық және дидактикалық қағидаттары қарастырылады. Курс аясында жазбаша және ауызша сөйлеу мәдениетін меңгеру, метабілім – яғни таным тәсілдері мен әдістері, сондай-ақ мәдениетаралық коммуникация дағдылары қалыптасады. Білім беру үдерісінің қатысушылары (оқушылар, орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдері) арасындағы өзара әрекеттестіктің арнайы формалары жеке білім беру бағытын жүзеге асыру мақсатында қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс әдебиеті
Пән қазіргі заманғы әдеби үдерістің жанрлық алуан түрлілігі, көркем әдебиеттің әлеуметтік-мәдени, ұлттық және тарихи контексті туралы білім мен түсінік қалыптастырады. Көркем мәтінмен оның эстетикалық, жанрлық және стильдік ерекшеліктері тұрғысынан жұмыс істеу дағдылары дамытылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Интегративті лингвистиканың әдіснамалық негіздері
Берілген пән филолог-орыс мамандарының кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған, ол орыс тілін зерттеуде пән аралық кешенді тәсілдің маңыздылығын түсінуді қамтиды. Курс тілдік фактілерді қарастырғанда қызметтік және функционалдық аспектілерді интегративті тәсілмен зерттеу дағдыларын, сондай-ақ тұлғаралық және мәдениетаралық қарым-қатынас мәселелерін шешу қабілеттерін дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Күрделі емле мен пунктуация мәселелері
Пән орфограмма мен пунктограмма түрлерін тану қабілетін қалыптастырады, анықтамалық материалдармен жұмыс істеуге үйретеді, әдеби тілдің жазбаша формасын еркін меңгеру дағдыларын жетілдіреді, мәтінге құрылымдық-семантикалық және лингвистикалық талдау жасау қабілеттерін дамытады, мәтінді қабылдау ерекшеліктеріне қарай жазбаша сөйлеуде тыныс белгілерінің ең қолайлы нұсқаларын таңдай білу біліктілігін қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс тілінің тарихи грамматикасы
Пән көне дәуірден бастап қазіргі кезеңге дейінгі орыс тілінің қалыптасуы мен дамуы мәселелерін зерделеуге бағытталған. Курсты меңгеру барысында тіл жүйесінің әртүрлі деңгейлерінің өзгеру заңдылықтары мен үрдістері туралы толық, жан-жақты әрі терең түсінік қалыптасады, бұл қазіргі орыс тіліндегі құбылыстарға тарихи тұрғыдан қарауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құндылыққа бағытталған оқытудың теориясы мен әдістемесі
Курс қазақ және әдебиетін оқыту барысында білім беру үдерісіне құндылықтық компонентті тиімді енгізе алатын мамандарды даярлауға бағытталған. Курстың мақсаты – студенттерде құндылыққа бағытталған оқыту теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ Қазақстан Республикасының мәдени және білім беру басымдықтарына сәйкес келетін құндылықтарға негізделген тәрбие және оқыту саласындағы кәсіби құзыреттілікті дамыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәтін теориясы
Пәннің мақсаты — мәтіннің табиғаты, оның құрылымдық, семантикалық және коммуникативтік сипаттамалары туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Мәтін теориясының негіздері, мәтін қалыптастыру заңдылықтары; кез келген стильдік бағыттағы мәтіндерді құру үдерістері қарастырылады. Әр түрлі типтегі мәтіндерді лингвистикалық талдау, мәтіннің мазмұны мен формасын сыни тұрғыдан түсіну, мәтін теорияларын зерттеу және педагогикалық қызметте қолдану дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиет теориясы
Курс әдебиет теориясының негізгі ұғымдары, категориялары мен терминдері туралы түсінік қалыптастыруға, философиялық және эстетикалық ой аясында теориялық-әдеби көзқарастардың тарихи дамуын танытуға бағытталған; терминдер мен ұғымдарды дұрыс пайдалану қабілетін қалыптастырады; әдеби шығарманы әртүрлі мектептер мен әдебиеттану әдістерінің методологиясына сәйкес талдау жасау дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі лингводидактика мәселелері
Дисциплина қазіргі заманғы лингводидактика аспектілерінде орыс тілін оқыту принциптерін қарастырады; орыс тілін оқытуда әдістемелік және педагогикалық тактикаларды пайдалана отырып, екінші тілді меңгеру процесін басқару. Тілдерді оқыту әдістемесі, тілтану жалпы теориясы, тілдерді оқыту технологиялары мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс тілі мен әдебиетін оқытудағы жасанды интеллект
Пәнді меңгерудің мақсаты – болашақ орыс тілі мен әдебиеті пәні мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал ету. Бұл мақсат жасанды интеллект саласындағы зерттеулер туралы білімді жүйелеу арқылы дербестендірілген оқытуды қамтамасыз етуге бағытталған; мәтіндік, графикалық және мультимедиялық ақпаратпен жұмыс істеу үшін нейрондық желілерді, сондай-ақ білім беру саласындағы зияткерлік жүйелерді қолдану дағдыларын қалыптастыруды көздейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Бизнес-жоспарлау дағдыларын, құқықтық нормаларды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет принциптерін қолданады, қаржы қызметтерінің тұтынушысы ретінде өз заңды құқықтары мен мүдделерін қорғайды, жеке қаржылық қауіпсіздігін қамтамасыз етеді, адам мен табиғи ортаға зиянды және қауіпті факторларды ескереді.
- Мектептегі ғылыми жобалауды ұйымдастыру қағидаттарын, мектеп жасындағы балалар организмінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, ерекше білім беруді қажет ететін оқушының жеке ерекшеліктерін қолданады. Топтық жұмысты ұйымдастыруда көшбасшылық қасиеттерін танытады.
- Қауіпсіздік ережелерін, инклюзивті білім берудің ерекшеліктерін, этнопедагогикалық құзыреттілік қағидаттарын ескере отырып, тұтас педагогикалық үдерістің мәнін түсінеді. Тұрақты даму қағидаттарын басшылыққа ала отырып, білім алушылардың жеке тұлғалық өсуіне ықпал ететін тәрбие жұмысын жүргізеді. Педагогика мен білім беру саласындағы ғылыми зерттеулердің (action research) әдіснамаларын меңгерген. Білім беру саласындағы нормативтік құжаттарды түсіндіре алады.
- Қазіргі орыс тілінің негізгі бөлімдері бойынша білімді жүйелейді, әдеби тіл нормаларын ажырата біледі. Теориялық білім негізінде әртүрлі жанрдағы мәтіндерді құрастырады және өңдейді, ауызша және жазбаша мәтіндерге лингвостилистикалық талдау жүргізеді. Функционалдық ерекшелігіне байланысты коммуникацияны қамтамасыз етеді.
- Әлемдік әдеби үдерістің және оның өкілдерінің ерекшеліктерін, ұлттық әдебиеттердің жанрлық-стильдік өзіндік сипаттарын анықтайды. Тарихи-әлеуметтік үдерістер мен әдеби құбылыстар арасындағы байланысты орната алады.
- Орыс ауыз әдебиеті туындыларын интерпретациялайды, зерттеліп отырған кезең аясында орыс жазушыларының шығармашылық ерекшеліктерін айқындайды. Мәтінді түсіндіру тәсілдерін салыстырады. Әдеби үдерістің мәні туралы пікірталас жүргізеді.
- Әдебиетті оқытудың заманауи әдістемелік принциптерін ескере отырып, оқу сабақтарын ұйымдастырады. Мектеп бағдарламасындағы шығармаларды зерделеуде мәтінді талдаудың заманауи әдістерін, оқырмандық стратегияларды меңгерген.
- Дәстүрлі және қазіргі әдебиеттанудың даму кезеңдері мен теориялық тұжырымдамаларын сипаттайды. Көркем шығарманы нақты-тарихи, контекстік және мәдениеттанушылық тұрғыдан талдайды.
- Тілдік құбылыстардың ауызша және жазбаша сөйлеудегі ерекшеліктерін анықтайды. Фонетикалық, морфемдік, сөзжасамдық, синтаксистік, құрылымдық-мағыналық талдау жүргізеді. Академиялық жазу қағидаларын және түрлі кәсіби лексикографиялық дереккөздермен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді.
- Оқу сабақтарын заманауи лингводидактика қағидаттарын, оқушылардың жас ерекшеліктеріне байланысты физикалық және психологиялық сипаттарын ескере отырып жобалайды. Тілдік құбылыстарды қарастыруда интегративті тәсілді қолдана біледі. Орыс тіліндегі орфография мен пунктуация ережелерін қолданады, күрделі орфограммаларға тарихи түсініктеме береді.
- Тілді көпдеңгейлі жүйе ретінде түсінеді. Тілдегі тарихи үдерістерді анықтайды, әлемдік және отандық тіл білімінің даму үрдістері мен бағыттарын, мәтінқұрау заңдылықтарын, коммуникациялық стратегиялардың түрлерін біледі.
- Орыс тілі мен әдебиеті пәні бойынша педагогикалық үдерісте тиісті түрлерін, формаларын және әдістерін таңдап, оқу-тәрбие міндеттерін нақтылайды. Жасанды интеллект ресурстарын пайдалана отырып, оқу-әдістемелік материалдар әзірлейді. Орыс тілі мен әдебиетін оқытуда құндылыққа және тұлғаға бағытталған әдістемелерді енгізеді, мектеп ортасындағы мәдениетаралық коммуникация дағдыларына ие.
Ұқсас БББ
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01703 Орыс тілі және әдебиеті
Шымкент университеті
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01703 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті