Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01703 Орыс тілі және әдебиеті в Шымкент университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Оқытудың заманауи әдістерін меңгерген, педагогикалық қызмет барысында өзін-өзі жетілдіруге қабілетті орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
ЖОО атауы Шымкент университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Орыс тілі және Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Сөйлеу жазу шеберлігі және көркем оқу
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Тіл нормалары
Ауызша шығармашылық эстетикасы
Қазіргі орыс тілінің фонетикасы
Орыс фольклорі Ежелгі орыс әдебиеті
Көркем мәтінді лингвистикалық талдау
Тіл білімі: кіріспе және негізгі ұғымдар
Әдебиеттануға кіріспе
Қоғамдық сананы жаңғыртудың өзекті мәселелері
-
2 Оқу жылы
Шетел әдебиетіндегі pомантизм және реализм.
Оқушылардың даму физиологиясы
Әдебиет бойынша арнайы семинар
Кәсіпкерлік және каржылық сауаттылық
Педагогика
Экономика және құқық
Антикалық әдебиет
Балалар әдебиеті
Критериалды бағалау технологиясы
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Білім берудегі менеджмент
Білім берудегі жасанды интеллект
-
3 Оқу жылы
Орыс әдебиетінің көркем әлемі
Қазіргі орыс тілінің лексикасы
Қазіргі орыс тілінің фразеологиясы
Ғылымның метатілі және академиялық жазу
18 ғасырдың орыс әдебиеті
Тұрақты даму мақсаттары: (инклюзивті білім беру, тұрақты даму, сыбайлас жемқорлық, ғылыми зерттеу, тіршілік қауіпсіздігі мен экология).
Әдеби процесс
19 ғасырдың орыс әдебиеті
Қазіргі орыс тілінің сөзжасамы және морфологиясы
Орыс тілі бойынша арнайы семинар
Әдебиет әдістемесі және инновациялық оқыту
20 ғасырдың 50-ші жылдарындағы драматургияның даму ерекшеліктері
қазіргі орыс әдебиеті
Орыс тілін оқытудағы әдістеме және цифрлық технологиялар
Қазіргі орыс тілінің синтаксисі
Лингвомәдениеттану
Практикалық стилистика
Жалпы тіл білімі
-
4 Оқу жылы
20 ғасырдағы шетел әдебиеті
Әдебиет теориясы
Қазақ әдебиеті
Қазіргі Еуропа әдебиеті
Әдеби сын тарихы
17-19 ғасырдағы шетел әдебиеті
Қайта өрлеу дәуірі және 19,20 ғасырдың Қазіргі шетел әдебиеті
Қазақстанның орыс тілді прозасының поэтикасы
Қазіргі шетел әдебиеті (21 ғасыр басы)
Шығыс Лирикасы
Аударманың теориясы және тәжірибесі
Медиасауаттылық
Қазіргі американдық әдебиет
Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығы халықтарының әдебиеті
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Табиғат пен әлеуметтік дүниені ғылыми-философиялық танымның әдістерімен ғылыми түсіну мен зерттеуді қамтамасыз ететін философия негіздерін білу арқылы қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде қоршаған шындықты бағалау.
- Мифологиялық, діни және ғылыми дүниетанымның мазмұны мен өзіндік ерекшеліктерін түсіндіру; Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтарын және өзіндік ерекшелігін терең түсінуге және ғылыми талдауға негізделген азаматтық ұстанымды көрсету; оқу саласындағы озық білімге сүйене отырып, оқу саласындағы білімі мен түсінігін көрсету. орыс тілінің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құбылыстары мен жұмыс істеу заңдылықтары, оның функционалдық түрлері туралы білімді қамтитын лингвистикалық білім жүйесіне ие; орыс, әлемдік және қазақ әдебиетінің теориясы мен тарихы саласындағы білім жүйесін меңгеру қабілетін дамыту; ұлттық әдебиеттің қалыптасу процестерін бағдарлау.
- Әлеуметтік және өндірістік салаларда болып жатқан барлық нәрселерге өз бағаңызды дәлелдеңіз; Қазақстанның жаңа тарихындағы оқиғалардың себеп-салдарын талдау үшін тарихи суреттеу әдістері мен тәсілдерін қолдану; әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану және психологияның негізгі білімдерін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалау; жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсету; қарым-қатынасқа қатысушылардың әрекеттері мен істерін бағалау. академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну.
- Кәсіби қызметте ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану; қашықтықтан білім беру іс-шараларын жүргізу, электронды тасымалдағышта мектеп құжаттамасын жүргізу дағдылары мен дағдыларын меңгеруі; өздік және ғылыми жұмыстарды дайындау барысында орыс тілі мен әдебиеті бойынша оқу сайттарын пайдалану
- Өзінің адамгершілік және азаматтық ұстанымын дамыту; өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын құру, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтына бағдарлану. Күнделікті өмірде экономикалық және құқықтық білімді қолдану, қаржылық жоспарлауды жүзеге асыру, кәсіпкерлік дағдыларды дамыту.
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пікірлерді ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау және түсіндіру; оқу саласында одан әрі білім алуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқу дағдыларын пайдалану.
- Тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынасқа түсу; қоғамдық пікірге, дәстүрге, әдет-ғұрыпқа негізделген әлеуметтік және мәдени құндылықтардың мәнін түсінеді және оларды өз қызметінде пайдалана алады.
- Ақпараттық -коммуникациялық технологияларды кәсіби қызметте қолдану; қашықтықтан білім беру қызметін жүргізу дағдылары мен дағдыларына, электронды тасымалдағышта мектеп құжаттамасын жүргізуге; өз бетінше және ғылыми жұмысты дайындау барысында орыс тілі мен әдебиеті бойынша оқу сайттарын пайдалану.
- Жеке қызметте ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін пайдалану: интернет-ресурстар, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша бұлттық және мобильді қызметтер; орыс тілінің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құбылыстары мен заңдылықтарын, оның функционалдық түрлерін білуді қамтитын тілдік білім жүйесіне ие болу; орыс, әлем және қазақ әдебиетінің теориясы мен тарихы саласындағы білім жүйесін меңгеру қабілетін дамыту; ұлттық әдебиеттің қалыптасу процестерін шарлау.
- Ғылыми зерттеу мен академиялық жазу әдістерін білу және оларды оқу саласында қолдану; лингвистикалық және әдеби талдаудың негізгі әдістері мен әдістерін қолдану; орыс тілі мен әдебиеті бойынша бағдарламалар мен оқу-әдістемелік кешендерді қолдану.
- Білім беру процесінің үйлесімді жұмыс істеуін қамтамасыз ету мақсатында қазақстандық қоғамға тән көптеген әлеуметтік-мәдени, құқықтық және этикалық нормаларға талдау және операция жасау. Көп қырлы педагогикалық міндеттерді шешуге бағытталған оқушылармен және олардың отбасыларымен өзара іс-қимылға кешенді тәсілді әзірлеу және қолдану. Оқу процесін тиімді бағалау және бейімдеу мақсатында сауалнамаларды, жеке және топтық сұхбаттарды қоса алғанда, озық білім беру технологиялары мен диагностика әдістерін қолдану. Инклюзивті және интеграцияланған оқыту тұжырымдамаларын практикалық іс-әрекетте терең түсіну және қолдану.
- Білім мен түсінікті кәсіптік деңгейде қолдану, дәлелдер құрастыру және оқу саласындағы мәселелерді шешу; мектепте және мектептен тыс мекемелерде бұқаралық шараларды ұйымдастыра білу; сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын меңгеру, талдауды түсіндіруде, қорытындыны қорытындылауда, бағалауда шығармашылық болуы; студенттерді ғылыми-зерттеу қызметіне, жобаларға тарту; кәсіпкерлік дағдыларды және персоналды басқару ерекшеліктерін көрсету.
- Әлемде мойындалған әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар саласындағы білімді тәжірибеде қолдану; әдістеме мен талдауды таңдауды жүзеге асыру; оқу саласындағы оқу, практикалық және кәсіптік міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану; фактілер, құбылыстар, теориялар және олардың арасындағы күрделі байланыстар туралы білім мен түсінуді зерттеу саласында қолдану; интегративті процестердің заманауи өнімі ретінде осы ғылымдардың білімін синтездеу.
- Нақты ғылымды, сондай-ақ бүкіл әлеуметтік-саяси кластерді зерттеу үшін ғылыми әдістер мен әдістерді қолдану; зерттеу нәтижелерін қорытындылау; жаңа білімді синтездеу және оны гуманитарлық әлеуметтік маңызы бар өнім түрінде ұсыну; оқытушы-зерттеуші, сонымен қатар әр түрлі қорлар мен жобалардың қызметкері ретінде дағдылар мен дағдыларды қолдану; дағдылар мен дағдыларды мемлекеттік және үкіметтік емес ұйымдарда әр түрлі деңгейдегі көшбасшы ретінде қолдану.