6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы педагогикалық технологиялар мен лингвистикалық ғылым жетістіктерін қолдана отырып, тіл білімі мен әдебиеті саласында білім беру процесін жүзеге асыра алатын; зерттеу қызметін жүргізе алатын; теориялық білім мен практикалық шеберлікті, көшбасшылық қасиеттерді қолдануда креативті және өзін-өзі жетілдіру мен өзін-өзі жүзеге асыруға ұмтыла алатын білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Орыс тілі және Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Әдебиеттануға кіріспе
Курс көркем әдебиеттің мәні, шығу тегі мен дамуы, оны зерттеу принциптері мен әдістері туралы ғылыми пәннің негіздерімен танысуға арналған, әлемдік әдебиеттің қазіргі даму процестерін түсінуге арналған материалдар ұсынылған, көркем мәтінді барабар түсіндіру тетіктері қарастырылған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект
Бұл курстың мақсаты академиялық және болашақ кәсіби қызмет міндеттерін шешуде цифрлық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті, Интернет желісінің ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Студенттер заманауи технологиялар мен жасанды интеллекттің, оның ішінде Интернет-технологиялар мен қоғамның даму үдерістеріндегі өтпелі цифрлық технологиялардың орны мен рөлі, оқу-танымдық және болашақ кәсіби қызметтің міндеттерін шешу құралы ретінде цифрлық технологиялар мен ЖИ-ті қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру тәсілдері туралы біледі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Студенттер экономика мен кәсіпкерлік негіздерін, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарын оқып, қаржылық сауаттылық деңгейін арттырып, оның ішінде жеке қаржылық жоспарлау саласында теориялық және практикалық білім алады. Олар мемлекеттің ақша-несие, фискалдық және әлеуметтік саясатының негіздерімен танысады. Тәжірибелік сабақтарда студенттер бизнес-жоспар құрастыру, жеке қаржылық жоспарды құру әдістері мен жинақтарды инвестициялау тәсілдерін, қаржы ұйымдарының қызметтерін пайдалана отырып кірісті арттыру әдістерін, қаржылық алаяқтықтан қорғау әдістерін, зейнетақы жүйесін, сақтандыру, банктер және банк ісі, ақша және қаржы әлеміндегі құқықтық қорғау дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіл біліміне кіріспе
Пән курсында тіл білімінің негізгі ұғымдары, өзекті мәселелері мен маңызды үрдістері ашылады; тіл білімінің пәні мен объектісі, түрлі лингвистикалық мектептердің негізгі ережелері анықталады. Фонетика және фонология, лексикология және лексикография, грамматика, морфология және синтаксис саласындағы зерттеудің мәні, принциптері қамтылған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіл теориясының негіздері
Жалпы тілдік цикл курстарының соңғысы. Курсты оқу барысында қазіргі тіл теориясының негізгі элементтерінің ашылуы, әдістердің сипаттамасы, сонымен қатар сипаттау және игеру әдістері берілген. Ол тілдің объективті қасиеттерін, оның мәні мен адамдардың эпистемологиялық қызметімен байланысты қалыптасуын анықтауға қызмет етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Курс барысында студенттер заңнаманың негізгі теориялық ережелері саласындағы білімді игереді, қолданыстағы заңнаманың күрделі жүйесін саралауды үйренеді, сондай-ақ құқықтық мәдениет деңгейін арттырады. Пәнді зерделеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары, қазіргі қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік, экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық әдістері мен нысандары қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дінтану
Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және өмір сүру қауіпсіздігі
Тірі ағзалардың, әртүрлі ұйымдастыру деңгейлеріндегі экожүйелердің, жалпы биосфераның негізгі өмір сүру заңдары, олардың тұрақтылығы. Биосфера компоненттерінің әрекеттестігі және адамның шаруашылық қызметінің, әсіресе, табиғатты қарқынды пайдалануды жағдайындағы экологиялық салдары. Әртүрлі елдерде және Қазақстан Республикасында тұрақты даму тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық тапсырмаларының заманауи түсінігі. Өмір сүру қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, төтенше жағдайлар. Тәуекелдерді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігінің жүйелері. Заманауи тепе - теңсіздік факторлары. Әлеуметтік, діни, саяси, экономикалық қауіптер, күнделікті өмірдегі қауіптер Қауіпсіздік мекемелерінің жүйесі және олардың қызметін құқықтық реттеу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулер және академиялық жазылым негіздері
Бұл курстың мақсаты зерттеу тәсілдері мен дағдыларын дамыту болып табылады. Курс барысында зерттеу этикасы қағидаттарын сақтай отырып, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату үшін түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен сервистерді пайдалана отырып, ғылыми зерттеудің негізгі әдістері игеріледі. Студенттер ақпаратты талдауды және жүйелеуді, өз идеяларын нақты құрылымдалған түрде жеткізуге, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынуды, академиялық жазудың ерекшеліктерін, академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жұмыстардың жазбаша түрлерін дұрыс жазу және ресімдеу тәсілдерін меңгереді. Академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орфография және пунктуация практикумы
Пән курсы ғылыми-лингвистикалық дүниетанымды қалыптастыруға, тілдік эстетикалық идеалды дамытуға, мектепте тіл туралы ғылымның әртүрлі бөлімдерінен алған білімдерін жандандыруға, алынған білім негізінде орфографиялық және пунктуациялық нормаларды игеруге, орфографиялық және пунктуациялық сауаттылықты қалыптастыруға, студенттердің сөздік қорын байытуға, үйлесімді сөйлеуді дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Өлең құрылысының негіздері
Курс студенттердің өлеңтану саласындағы білімдерін тереңдету мен жүйелеуді мақсат етеді – поэтика бөлімдерінің бірі. Курстың міндеттері: терминологияны меңгеру; орыс өлеңінің тарихын егжей-тегжейлі қарастыру; өлең мәселелерін талдау; поэзиялық талдау дағдыларын қалыптастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Студенттер оқушылардың анатомо-физиологиялық ерекшеліктерін меңгереді. Бұл курсты оқу барысында оқушылардың денсаулығын және дамуын диагностикалау үшін физиологиялық жүйелердің қызмет ету деңгейі бағаланады. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер ағзаның физиологиялық ерекшеліктері мен гигиеналық талаптарды ескере отырып, оқу-тәрбие процесін талдайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәнерлеп оқу
Әр түрлі жанрдағы мәтіндерді мәнерлеп оқуға үйрету: лирикалық, эпикалық және драмалық – пәнді оқу кезінде; оқу өнерінің теориясы мен тарихымен танысу; белгілі бір мәтіндерді оқу кезінде теориялық жағдайды қолдануға үйрету; мәнерлеп оқу дағдылары мен іскерлігін қалыптастыру; көркем прозалық және поэтикалық мәтінді талдау білігін жетілдіру; әдеби мәтінді көркемдік қабылдау белсенділігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Орыс халық ауыз әдебиеті
Курс фольклордың халықтың ауызша ауызша шығармашылығы ретіндегі идеялық және көркемдік ерекшелігін, оның әлемдік мәдениет тарихындағы және әсіресе әдебиеттегі рөлі мен маңыздылығын ашады, ОХАӘ теориясы мен тарихы мәселелерін фольклордағы шығармашылық процестің өзіндік ерекшелігін, фольклор ғылымының тарихын зерттеумен тығыз байланысты қарастырады., оның ұрпақтары мен түрлері, әдеби-мәдени құндылықтардың мәні мен заңдылықтарыфольклорлық байланыстар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Орыс және қазақ фольклоры
Орыс және қазақ фольклорын өзара байланысты зерделеу арқылы халықтардың мәдени мұрасын зерделеу негіз қалаушы болып табылады. Бұған орыс және қазақ фольклорын олардың өзара байланысын зерттеу жолдарын негіздеу (шығармалардың идеялық-эстетикалық құндылығы, Елеулі тәрбиелік рөлі, сюжеттегі, кейіпкерлердегі, мотивтердегі ұқсастықтар және т.б.); орыс және қазақ фольклоры туындыларының типологиялық қауымдастығының, байланыс байланыстарының негізгі ерекшеліктерін және ұлттық бірегейлігін бейнелеу ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазіргі орфография
Пән курсы білім алушыларда орфографиялық қырағылықты қалыптастырады, орфографиялық қиындықтарды талдау дағдыларын дамытуға, сауатты жазу және өзін-өзі бақылау дағдыларын шоғырландыруға, орфографиялық іс-әрекеттің барысын басқара білуге, яғни жазу мәселесін шешу алгоритмін дұрыс орындауға және алынған нәтижені бағалауға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
11-18 ғас. орыс әдебиеті
11-18 ғасырдағы орыс әдебиеті студенттерде сол кездегі маңызды әлеуметтік және мәдени оқиғалармен байланысты әдеби процестің заңдылықтары туралы ғылыми түсінік қалыптастырады. Бұл пән орыс мемлекетінің даму тарихымен байланысты 18 ғасырға дейінгі орыс әдебиетінің сипатын, эстетикалық мәнін және ерекшеліктерін көрсетеді. Студенттер пәнді игеру барысында көркем шығармаларды талдауға, зерттелген шығармалардың стильдік, жанрлық ерекшеліктерін анықтауға үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Фонология
Фонология-фонетиканың теориялық бөлімі, оның жалпы зерттеу тақырыбы бар. Пән тілді коммуникативті қолдану процесінде дыбыстардың қызмет ету сипатын зерттейді. Курс тілдің фонологиялық жүйесінің негізгі және өтпелі бірліктерін сипаттау, тіл фонемасы мен сөйлеу дыбысына кешенді талдау жүргізу, фонемалардың күшті және әлсіз позицияларын ажырата білу қабілетін қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазіргі орыс тілі лексикасы мен фразеологиясы
Курста қазіргі орыс тіліндегі қазіргі бағдарламада көрініс тапқан лексика мен фразеологияның барлық маңызды мәселелері ғана емес, сонымен қатар лингвистикалық талдаудың берік дағдыларын дамыту үшін қажетті әдеби сөйлеу нормаларының жүйелері ұсынылған
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазіргі орыс тілі фонетикасы
Курстың нысаны-қазіргі әдеби орыс тілінің дыбыстық құрылымы, жалпы тіл жүйесіндегі лингвистикалық циклдің пәні ретінде фонетиканың ерекшеліктері туралы ғылыми білім. Пәнді оқу сөйлеу нормаларының заңдылықтарын, жазбаша мәтінді графикалық және орфографиялық жобалау принциптерін зерттеу негізінде тілді практикалық қолдану дағдыларын дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогика
Курсты оқу барысында студенттер болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық бағыты мен құзыреттілігін қалыптастырады. Өздігінен білім алуға, инновациялық және шығармашылық зерттеушілік қызметке дайындығы қалыптасуда. Болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттері (гуманизм, педагогикалық ойлау, коммуникативтілік, педагогикалық такт, толеранттылық, т.б.) қалыптасады. Үздіксіз кәсіптік білім беруге баса назар аударылуда.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиет сынының тарихы
Пәнді оқу барысында студенттер 19 ғасырдың жетекші сыншыларының шығармашылығымен және олардың шығармашылық тұлғасымен танысады. Мақсат - сонымен бірге орыс әдебиеттануының даму заңдылықтарының негізгі белгілерін дамыту. Орыс әдебиеттануының маңызды бағыттары мен сыни мақалаларды талдау қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ғылыми тақырыптырды аннотациялау және рефераттау
Курс студенттерді бастапқы дереккөздің мәтіні мен тілінің мазмұнын аналитикалық-синтетикалық өңдеудің формаларына екінші тілді қалыптастыру мақсатында оқытуды мақсат етеді. Екінші мәтіндерді аннотациялау және рефераттау, олардың типтік (жанрлық) құрылымы, олардың тілдік бейнесінің ерекшелігі және дизайнның техникалық ерекшеліктері зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазіргі орыс тілінің морфологиясымен сөзжасамы
Пән курсында осы сыныптарға жататын сөздердің грамматикалық сыныптары (сөйлеу бөліктері), сөздердің грамматикалық (морфологиялық) санаттары мен формалары қарастырылады, туынды сөздердің қалыптасу процестері, олардың құрылымы, олар кіретін жүйе, оларды қалыптастыру әдістері зерттеледі. Курс Қазіргі орыс тілінің грамматикалық нормаларымен байланысты практикалық дағдылар мен қабілеттердің, морфемалық, сөзжасамдық және этимологиялық талдау дағдыларының қалыптасуына ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі орфоэпия
Курстың негізгі міндеті-студенттерді қазіргі орыс тілінің сөйлеу мәдениеті тұрғысынан өзекті мәселелерімен таныстыру. Норманың лингвистикалық мәртебесін анықтау, жазбаша сөйлеудің ауызша, ұлттық тіл мен диалектілерге қалай әсер ететінін білу, тілдік процестерді әр түрлі түсінуді зерттеу, нормалардың екі түрін – орфоэпияны (сөздің нормативтік фонемалық құрамының мәселелері) және орфофонияны (фонемаларды нормативтік іске асыру мәселелері) Зерттеу және талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мектеп психологиясы
«Мектеп психологиясы» пәнін оқудың мақсаты - мектеп жасындағы оқушылардың танымдық психикалық процестерінің даму заңдылықтарын қабылдау, дамудың әр жас кезеңінде жетекші әрекеттерді қалыптастыру саласындағы оқушылардың құзыреттіліктерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Практикалық риторика
Курс кәсіби ұжымда қарым-қатынас дағдыларын және коммуникативтік дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курстың міндеттеріне сөйлеу ережелері мен нормалары туралы, түрлі коммуникативтік-сөйлеу жағдайларында сөйлеу мінез-құлқына қойылатын талаптар туралы білімді меңгеру;іс жүзінде сөйлеу қабілетіне үйрету, сондай-ақ коммуникативтік-сөйлеу міндеттерін шешу; студенттердің шешендік идеалын мәдениеттің құрамдас бөлігі ретінде тану кіреді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Дәуірлеу кезеңдегі француз әдебиеті
Курс француз әдебиетінің қалыптасуы мен дамуын зерттеуге негізделген, оны екі кезеңге бөлу кезінде - ерте және кеш. Француз әдебиеті тек әдеби тұрғыдан ғана емес, сонымен бірге тарихи, саяси және мәдени тұрғыдан да қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазақстан ономастикасы
Курс аумақтық ономастикалық материалды жан-жақты зерттеуді білдіреді және оны қазіргі тіл білімі өзінің бағыттары мен мектептерінің жиынтығында бар аспектілерде және ғылыми әдістермен қарастыруды қамтиды. Ономастика лингвистикалық ғылым ретінде тиісті атаулардың мәнін, ономастикалық ғылымның теориялық және практикалық мағынасын, сондай-ақ басқа ғылымдармен байланысын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ әдебиетінің тарихы
Бұл пән ежелгі түркі мифологиясынан бастап қазіргі даму кезеңіне дейінгі қазақ әдебиеті тарихының пайда болуы мен қалыптасуын көрсетеді. Қазақ әдебиетінің тарихы әлемдік және орыс әдебиетіндегі тарихи-әдеби үдерістің маңызды фактілері мен заңдылықтарына сәйкес қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аударма теориясы мен практикасы
Мақсаты – аударма процесі туралы жалпы ғылыми және кәсіби білімді қалыптастыру және әр түрлі мәтіндерді аудару дағдыларын дамыту. Қалыптастырылатын құзыреттер: тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл міндеттерін шешу үшін мемлекеттік және орыс тілдерінде ауызша және жазбаша нысандарда қарым-қатынас жасау қабілеттерін, жазбаша және ауызша дискурстың стратегиялары мен тактикаларын қолдану дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Антикалық әдебиет және дәуірлеу кезеңінің әдебиетi
Курс екі ұлттық әдебиеттен тұратын ежелгі әдебиет туралы түсінік береді: ежелгі грек және Ежелгі Рим, Ежелгі әдебиетті оның тарихи және мәдени аспектілерінде зерттеу, сонымен қатар оның Орта ғасырлар, Қайта өрлеу және т. б. әдебиеттердің дамуына әсері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Әдеби өлкетану
Курсты оқу барысында әдеби сюжет пен күнделікті мінез-құлық үлгілерінің арақатынасы аймақтың мәдени контекстінің мазмұнында нақтыланады. Мемуарлық, эпистолярлық, деректі әдебиеттер белгілі бір зерттелген мәдениеттің аясында көркем туындыларды құру және өмір сүру ерекшеліктерін қалпына келтіруге көмектеседі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
19 ғ. орыс әдебиеті (І және ІІ жартысы) -1
Пән курсында ХІХ ғасырдың 1-ші және 2-ші жартысындағы әдебиет тарихы саласындағы негізгі ережелер мен ұғымдар баяндалған., орыс әдебиетінің нақты нақты даму кезеңдері, орыс жазушыларының негізгі шығармалары, әдебиет тарихшылары мен жетекші әдеби сыншылардың еңбектері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазіргі орыс тілінін стилистикасының белсенді процестері -1
Пәнді оқу студенттердің тіл дамуының заңдылықтары мен нормаларын, сондай-ақ оның даму динамикасын білуді; орыс әдеби тілінің синтаксистік және морфологиялық жүйесінің элементтерін оның қазіргі жағдайында меңгеруді; әр түрлі тілдік жағдайларда тілдік қарым-қатынас ережелерін меңгеруді; қазіргі орыс әдеби тілінің грамматикалық нормаларын білуді; сөйлеу қателіктері мен журналистік тілдегі жүйелік өзгерістерді ажырата білуді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс тілін оқыту әдістемесі
Курс орыс тілін оқыту процесінің ерекшеліктерін ашады, бұл оқытудың мазмұны, зерттелетін тілдік материал, тілдік дағдылар, мұғалімнің материалды таңдау және "ұсыну" іс-әрекеті, олардың оқу еңбегі мен дамуын ұйымдастыру, олардың білімі мен дағдыларын анықтау, оқушылардың білім алу іс-әрекеті туралы ғылыми-әдістемелік ақпарат.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
19-20 ғғ. Ағылшын әдебиеті - 1
Пән курсында осы кезеңдегі ағылшын әдебиеті тарихындағы негізгі теориялық және тарихи - әдеби идеялар, көркемдік ағымдардың пайда болуы мен даму заңдылықтары, ауызша өнердің жаңа эстетикалық мүмкіндіктерін іздеу көрсетілген. Әдебиеттің дамуы XIX-XX ғасырлардағы Англияның ірі жазушыларының шығармашылық өмірбаянымен танысу және олардың шығармаларын көркемдік талдау тұрғысынан қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиетті оқыту әдістемесі
Курс қазіргі жалпы білім беретін мектепте әдебиетті оқу пәні ретінде оқыту процесінің ерекшеліктерін ашады, оның негізгі компоненттері көркем шығарманы оқу және зерттеу, оны түсіндіру деп аталады. Оқу процесінің заңдылықтарын ашу негізінде ӘОӘ мазмұнында оқытудың негізгі принциптері ұсынылған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел әдебиеті тарихы -1
Пән курсында Батыс Еуропа мен Американың ірі гуманист жазушыларының шығармашылығы мысалында еуропалық және американдық әдебиеттің тарихи, идеялық-мазмұндық, әлеуметтік, жалпы мәдени контекстегі динамикасы мен өзара әрекеттесуіндегі ХХ ғасырдың тарихи-әдеби процесі ұсынылған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі әдеби процесс
Пәнді игерудің мақсаты – ХХ ғасырдың аяғы мен ХХІ ғасырдың басындағы әлемдік әдебиеттің негізгі шығармаларымен және даму тенденцияларымен танысу, қазіргі әдебиеттің күрделілігін түсіну және ол туралы ауызша және жазбаша айту дағдыларын игеру. Пәнді игеру нәтижесінде студент: мәтіндердің белгілі бір минимумын, Қазіргі көркем әдебиеттің дамуының негізгі тенденциялары мен бағыттарын, постмодернизмнің ерекшеліктерін және реализмнің жаңа формаларын және басқа мәселелерді білуі керек, шекаралардың бұлыңғырлануымен сипатталатын қазіргі әдеби процестің күрделілігін түсінуі керек – ұлттық, этникалық және мәдени бағыттар, деректі және көркем принциптердің, қазіргі заманғы жанрлар мен стильдердің өзара әрекеттесуі проза мен поэзия, сондай-ақ әдебиет пен басқа да өнердің қарым-қатынасының ерекшелігі – кино, музыка, театр, фотография, визуалды экспрессивтіліктің жаңа түрлері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілінің синтаксисі -1
Курста синтаксистік бірлікке көп өлшемді көзқарас жүзеге асырылды, оның аспектілік сипаттамасын белгілейді: құрылымдық, семантикалық, коммуникативті, нақты коммуникативті синтаксистік құралдарды (үндеулер, кіріспе сөздер, сөйлемнің функционалды түрлері) зерттеумен байланысты.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел әдебиеті тарихы -2
Шетел әдебиеті курсы классицизмнің, барокконың жалпы ерекшеліктерін, ағартушылық дәуірдің негізгі көркемдік бағыттарын зерттеуді және осы кезеңдегі әдеби шығармалардың эстетикалық құндылығын түсіндіруді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Орыс әдебиетіндегі роман жанры
Пән роман жанрының пайда болу тарихын, оның әлемдік және орыс әдебиетіндегі эволюциясының заңдылығын, орыс әдеби процесінің бөлігі ретінде ұлттық әдебиеттегі осы әдеби құбылыстың дамуының ерекше ерекшелігін қамтиды. Классикалық жазушылардың шығармалары да, қазіргі орыс жазушыларының романдары да қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пәнді оқу барысында студентте мектептегі және сыныптағы тәрбие жұмысының мәні, мақсаты мен міндеттері; сынып жетекшісінің іс-әрекеті; тәрбие жұмысының формалары, әдістері, құралдары мен тәсілдері туралы білім қалыптасады. Сабақта жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға тоқталып, тәрбие жұмысын жоспарлап, жүргізуге үйрету. Топтық жұмыс кезінде оқу іс-әрекетінің жоспары мен сценарийін құрастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
19 ғ. орыс әдебиеті (І және ІІ жартысы) -2
19 ғасырдағы орыс әдебиеті (І және ІІ жартысы) көркем поэзияның дамуындағы жаңа бағыттардың пайда болуымен сипатталады. Бұл-әлемдік тарихты зерделеуге және дүниетанымды тануға деген қызығушылық белсенді пайда болатын, саяси және Қоғамдық қозғалыстар, ғылыми прогресс дамитын маңызды кезең. Қазіргі уақытта адами құндылықтардың өзекті мәселелеріне қызығушылық бар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілінің синтаксисі -2
Қазіргі орыс тілінің жай және күрделі сөйлемінің синтаксис курсын зерттеудің міндеттері: тілдің жүйелілігін тұтастай және оның әр деңгейінде түсіну, күрделі сөйлемнің көп өлшемділігін түсіну: оның өзара байланысы мен өзара шарттылығындағы формальды-грамматикалық, семантикалық, коммуникативті ұйымдарды зерттеудің әртүрлі аспектілері, студенттердің ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениетін жетілдіру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
19-20 ғғ. ағылшын әдебиеті -2
Шетел әдебиеті тарихының осы кезеңін зерттеу барысында студент нақты тарихи, әдеби және теориялық материалдарды игеруі керек; жеке жазушының шығармашылығындағы және жалпы дәуірдің әдеби өміріндегі маңыздылығын ескере отырып, міндетті мәтіндер тізімінен көркем шығармаларды талдауды үйрену.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Инклюзивті білім берудің негіздері
Пәнді оқу барысында студенттер әр түрлі дамуында ауытқулары бар балаларды оқытуға дайындалады, ерекше қажеттіліктері бар балалардың негізгі санаттарының психофизикалық дамуының ерекшеліктері, оқыту мазмұны, олармен түзету және тәрбие жұмысының бағыттары туралы білім қалыптасады. Тәжірибелік сабақ барысында студенттер кіріктірілген және инклюзивті білім беру бөлімдерінің жұмысын ұйымдастырудың принциптерін сипаттайды
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әдебиет теориясы
Курстың мақсаты - студенттерді әдеби тілдің даму заңдылықтарымен және көркем мәтіннің ерекшеліктерімен таныстыру, қазіргі әдебиет теориясының өзекті мәселелерін зерттеу. Курстың міндеттеріне әдебиеттің түрлері мен жанрларын жіктеу, арнайы терминологиямен танысу кіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазіргі орыс тілінін стилистикасының белсенді процестері -2
Қазіргі орыс тілінде болып жатқан және оның өзгеруін анықтайтын процестер, ең алдымен, посткеңестік Қазақстанда болған мәдени және сөйлеу жағдайының өзгеруімен байланысты. Бұл қоғамдық өмірді демократияландыру процестеріне, нарықтық экономиканың қалыптасуына, баспа және электронды бұқаралық ақпарат құралдарының жаппай дамуына, қоғамның деидеологизациясына байланысты.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқыту әдістері мен технологиялары
Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің оқыту мен тәрбиелеудің принциптері мен негізгі бағыттарын зерттеудегі кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында студенттер оқытудың жаңа тәсілдерін ескере отырып, оқыту формаларын белсенді өзара әрекеттесуге, тиімді оқытуға және танымдық дамытуға, сапалы білім алу үшін ізденімпаздықты қалыптастыруға бағыттау арқылы оқыту мен сабақтарды жоспарлауды үйренеді. Студенттер оқу процесін педагогикалық талдау және рефлексия әдістерін, бағалау жүйесін, кері байланыс, сабақты зерделеудің тәсілдері мен стратегияларын меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жалпы тіл білімі
Пәнді оқу лингвистикалық талдау әдіснамасын, тіл білімі тарихын кезеңдестіру туралы тұжырымдамаларды қарастыруға бағытталған. Тіл дамуының ерекшеліктері мен заңдылықтарын дұрыс түсінуді, тілдік жіктеулерді түсіндіруді қалыптастыру. Сондай-ақ, тілдің қызметі мен дамуын байланыстың барлық маңызды тетігі ретінде қарастыруға арналған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Көркем мәтінді лингвистикалық талдау
Курс лингвистикалық пәндердің барлық циклін аяқтайды. Қазіргі лингвистикалық зерттеулерді жалпылау және олардың негізінде орыс жазушыларының шығармаларынан алынған мәтіндерді талдау жүргізіледі. Лингвистикада болған мәтінді талдауға функционалдық көзқарастың өзгеруі когнитивті-тұжырымдамалық тәсілмен көрінеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімінің жобалық-зерттеу жұмыстары
Курс нақты білімді қолдануға және өздігінен білім алу арқылы жаңа білім алуға, оқушылардың зерттеу ұстанымдарын қалыптастыру принциптеріне үйретуге, ұйымның әртүрлі нысандарын зерттеуге бағытталған: сабақ, бейіналды деңгейдегі элективті курс, бейінді оқыту, оқушылардың жобалық-зерттеу дағдыларын қалыптастыратын топтық, жеке, жұптық жұмыс нысандары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мәтінді лингвистикалық және әдеби талдау әдістері
Мақсаты: тілді дамып келе жатқан жүйе ретінде, көркем әдебиет туралы білімдерін тереңдету арқылы болашақ сөздіктерді дайындауды жақсарту шығарманы көркем мәтінді кәсіби оқуға дайындай отырып, тіл мен өнер фактісі ретінде. Негізгі міндет-көркем шығармаларды лингвистикалық және әдеби түсіндірудің үлгілерін беру, көркем мәтінді талдаудың әртүрлі әдістері мен әдістерін қолдану мүмкіндіктері мен шекараларын көрсету. Құрылым екі негізгі бөлімді қамтиды: көркем мәтінді лингвистикалық талдау және көркем мәтінді әдеби талдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
20 ғасырдың орыс әдебиеті
Курс өнер туралы ескі идеялардың дағдарысын және өткен дамудың сарқылу сезімін, құндылықтарды қайта бағалауды қалыптастыруды көрсетеді. Бұл процестің нәтижесі жаңа ағымдар мен мектептердің пайда болуына себеп болған әдебиеттің жаңаруы және оны жаңғырту болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми тілдің теориясы мен тәжірибесі
Курсты оқу ауызша және жазбаша ғылыми сөйлеу дағдыларын жетілдіруді, мамандық бойынша зерттеу жұмысының басталуын меңгеруді, білім мен білім беру саласындағы ғылыми және ғылыми-практикалық әдебиеттерді талдаумен, оқыту мазмұнын құрастырумен байланысты зерттеу жұмыстарын жазу үшін базаны игеруді қамтиды
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазіргі орыс тілінің лексикографиясы
Пәнді оқу барысында орыс тілінің сөздіктерін құрастырудың теориясы мен практикасы, сөздік ісін ұйымдастыру мәселелері қарастырылады. Курс лексикографияның тіл ғылымымен тығыз байланысын ашады, қазіргі лексикографиядағы жаңа идеялармен, сөздіктердің жаңа түрлерімен және оларды құрастырудың жаңа технологиясымен таныстырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тарихи грамматика
Курсты оқу ескі славян тілінің генетикалық байланысы және славян және славян тілдерінің жазу тарихының негізгі кезеңдері туралы түсінік береді. Сондай-ақ салыстырмалы-тарихи әдісті игеру және қолдану және тілдік фактілерді талдау. Ескі орыс мәтіндерін оқу, түсіндіру және түсіну дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оқыту мен критериалды бағалаудағы жаңа тәсілдер
Студенттер ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттырудың деңгейлік бағдарламалары негізінде әзірленген бағдарламамен танысады. Модульдер туралы біледі: диалогтық оқыту және оқыту, оқуға үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану, дарынды және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Соғыс жандарындағы поэзия және проза
Бұл курста соғыс жылдарындағы поэзия мен прозаның ерекшеліктері, олардың әдебиет тарихындағы рөлі, осы тарихи кезеңдегі шығармалар жанрларының даму заңдылықтары, сонымен қатар Замандас авторлардың стильдерін түсіну, олардың шығармашылығының отандық және әлемдік әдебиет шеңберіндегі маңызы қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазіргі орыс әдебиеті
Бұл курс студенттерді 1980-2000 жылдардағы әдебиеттермен таныстырады, орыс әдеби процесінің толық және ерекше көрінісін жасауға мүмкіндік береді. Көркем шығарманы, сондай-ақ әдебиетті өнер түрі ретінде қабылдау туралы жалпы идеяларды қалыптастырады, ХХ ғасырдағы орыс әдебиетінің тарихы туралы білімді кеңейтуге және нақтылауға ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Орыс тілінің стилистикасы
Болашақ филологтарды стилистиканың теориялық негіздерімен, орыс тілінің стилистикасы мен мәдениетінің өзекті мәселелерімен таныстыру ағылшын тілін үйрету; студенттерге әдеби тіл нормаларын меңгеруге көмектесу, әдеби тілді дұрыс және орынды пайдалану; дамуға ықпал ету стилистикалық инстинкт, жалпы тілдік инстинкті жетілдіру және қалыптастыру сөйлеу мәдениетінің жоғары типіне үйрету; алған білімдері мен әдістемелік практикалық қызметтегі дағдылар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Орыс әдеби тілінің тарихы
Пән орыс әдеби тілінің тарихы туралы білім жүйесін игерудің негізі болып табылады, бұл тілдік өзгерістердің мәнін, әдеби тіл түрлерінің орыс қоғамының тарихи дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі жалпыхалықтық тілмен өзара әрекеттесу мәселелерін түсінуге мүмкіндік береді. Сондай-ақ орыс әдеби тілінің эволюциясындағы өткеннің көрнекті ғылыми және әдеби қайраткерлерінің рөлін ашуға көмектеседі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Славян филологиясына кіріспе
Салыстырмалы тарихи тіл білімінің мәселелерін қарастыру, славяндардың этногенезі мен глотогенезінің мәселелерін анықтау, славян мемлекеттерінің дамуы мен пайда болуы, славяндардың ежелгі дәлелдері, славян әдеби тілдерінің тарихы. тілдерді зерттеу әдістеріне оқыту курсын болжау; тілдік фактілерді салыстыру дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Өмір бойы өз біліктілігін арттыра отырып, әлеуметтік-этикалық құндылықтарға бағдарлай отырып, педагогикалық процесті ұйымдастырады;
- Лингвистикалық және әдебиеттанушылық ақпараттық көздермен жұмыс істеу әдістемесін әзірлейді;
- Оқушыларды тәрбиелеу мен оқытудың, оның ішінде сыныптан тыс жұмыста тәрбиелеу мен оқытудың әр түрлі формалары мен әдістерін пайдалана отырып, білім алушылардың білімін критериалды бағалау дағдыларын қолданады.
- Жаңа стандарттарды, оқу бағдарламаларын, педагогикалық тәсілдерді, қашықтықтан оқыту технологияларын, соның ішінде инклюзивті білім беру негіздерін біле отырып, орта білім мазмұнын жаңарту жағдайында орыс тілі мен әдебиетті оқыту үдерісінде кәсіби міндеттерді шешеді;
- Көпмәдениетті, көпэтникалық және көпконфессиялы қоғамда мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде қарым-қатынастың коммуникативтік дағдыларын қолданады.
- Тілдік және диалектологиялық тәжірибе барысында филология саласында өзіндік ықпалдасқан зерттеулер жүргізеді;
- Қолданбалы ғылыми міндеттерді шешу үшін негізгі лингвистикалық және әдебиеттану ғылымындағы концепцияларды біледі және академиялық жазу дағдыларын меңгереді;
- Компьютерлік желілерде, Интернет ресурстарда жұмыс істеу және бағдарламалық құралдарды пайдалана отырып, алу, ұсыну, сақтау, өңдеу үшін ақпаратты құрылымдайды;
- Қазіргі өңірлік, республикалық әлеуметтік-саяси және экономикалық процестерге, азаматтық ұстаным мен патриоттық сезімді көрсете отырып, академиялық адалдықтың негіздері мен принциптерін ұғына отырып бағдарланады;
- Пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білімді, сондай-ақ білім берудегі қазіргі заманғы менеджменттің негізгі тұжырымдамасын қолданады;
Ұқсас БББ
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01703 Орыс тілі және әдебиеті
Шымкент университеті
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01703 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)