Жаңа білім беру бағдарламасы

6B05405 Қолданбалы математика в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарлама компьютерлік технологияларды пайдалана отырып, математика, физика, ақпараттық технологиялардың соңғы жетістіктеріне негізделген заманауи ғылым мен техниканың ғылыми және практикалық мәселелерін шешуге қабілетті, қолданбалы математика саласында бәсекеге қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлауға бағытталған. Студенттер терең математикалық білім алады, сонымен қатар заманауи ақпараттық технологияларды меңгереді. Студенттер заманауи бағдарламалау тілдері мен технологияларын қолдана отырып, ғылыми және инженерлік есептерді шешу үшін математикалық модельдерді жобалауды, зерттеуді, түсіндіруді және оңтайландыруды үйренеді. Оқытудың келесі бағыттары қарастырылған: – Жаратылыстану ғылымдарының есептерін модельдеудің математикалық және компьютерлік әдістері; – Математикалық модельдеу, басқару және ақпаратты өңдеу.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B055 Математика және статистика
  • ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика

Пәндер

  • Математикалық талдау I

    Пәннің негізгі мақсаты математиканың негізгі фундаментальдық түсініктерін қалыптастыру және бір айнымалыдан тәуелді функциялардың дифференциалдық есептеулерінің негізін қалау. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: – Математикалық анализдің негізгі ұғымдарын (тізбектер, шек ұғымы, функцияның үзіліссіздігі, туынды ұғымы) түсіндіру; – Математикалық анализдің әртүрлі есептеу әдістерін қолдана отырып талдау, яғни сандық жиынның жоғарғы және төменгі шекараларын анықтау, тізбектің жинақтылығын зерттеу, функцияның нүктедегі, жиындағы үзіліссіздігін анықтау, функцияның жиындағы бірқалыпты үзіліссіздігін тексеру, функцияның туындысын табу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сызықты алгебра және аналитикалық геометрия

    Пәннің мақсаты: Математикалық объектілерді оқу үшін сызықтық алгебраны пайдалана білуді қалыптастыру.Аналитикалық геометрия объектілерін зерттеуде векторлық алгебра әдістерін және координаттар әдісін қолдану, сызықтық алгебраның және аналитикалық геометрияның түйінді тұжырымдарын келтіру және дәлелдеу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Абай ілімі

    Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың кәсіби білімін, түсінігін, қабілетін елдің ынтымағы мен бірлігін нығайту, қоғамның интеллектуалдық әлеуетін арттыру мақсатында қолдану құзіреттілігін қалыптастыру. Қарастырылатын мәселелер:Абай ілімі туралы түсінік; Абай ілімінің қайнар көздері; Абай ілімінің құрамдас бөлімдері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімінің өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен маңызы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пәннің мақсаты – ғылым саласындағы танымдық іс-әрекетте дағдылар қалыптастыру. Ақпаратты түсіну және игеру үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдану. Зерттеу нысанын сипаттай білу. Ғылыми білімнің объективті мазмұнын алу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу әдістерін меңгеру. Негіздеу, бекіту, бағалау үшін зерттеудің аналитикалық және практикалық әдістері мен дәлелдеу жүйелерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржы сауаттылығының негіздері

    Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Адам тіршілігі қауіпсіздігінің негіздері

    Пән адамның өмір сүру ортасында туындайтын қауіпті және зиянды факторлардан қауіпсіздікті қамтамасыз етудің теориялық және практикалық негіздерін, төтенше жағдайларда төнетін қауіп-қатерлерден қорғану ережелерін білуге студенттерді даярлау, зардап шеккендерге алғашқы көмек көрсету бойынша практикалық дағдыларды меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық талдау II

    Математикалық талдау-II математиканың іргелі ұғымдарымен танысудың жалғасы болып табылады және студенттерді математикалық зерттеу әдістеріне дайындайды. Бұл пән интегралдар теориясын, олардың қолданылуын – жазық фигураның ауданын есептеуді, дененің көлемін, доғаның ұзындығын және айналу денесінің ауданын есептеуді - зерттейді. Курс сонымен бірге қатарлар теориясын, теріс емес мүшелері бар қатарлардың жинақтылығының жеткілікті белгілерін, қатар жинақтылығының жеткілікті белгілері, функционалдық қатарлардың бірқалыпты жинақтылығы және функцияларды дәрежелік қатарларға жіктеуді қамтиды. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: – Интегралдар теориясын меңгеріп, анықталған интегралдың қолдануларын (жазық фигураның ауданын есептеу, дененің көлемін есептеу, доғаның ұзындығын және айналу денесінің ауданын есептеу т.б.) біледі; – Функционалдық тізбектердің, функционалдық қатарлардың жинақтылығын зерттеу; – Функцияларды дәрежелік қатарға жіктеудің әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Пән студенттерде экологиялық дүниетанымды қалыптастыруға, табиғат пен қоғам арасындағы өзара байланысты ғылыми тұрғыда түсіндіруге және тұрақты дамудың мақсаттары мен принциптері жөнінде кешенді білім беруге бағытталған. Пән аясында жаһандық және өңірлік экологиялық мәселелер, қоршаған ортаны қорғау, табиғи ресурстарды тиімді пайдалану жолдары қарастырылады. Студенттер тұрақты даму саласында ғылыми негізделген, жауапты шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Программалау негіздері мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты студенттерге алгоритмдеу әдістерін және программалау негіздерін жоғарғы деңгейлі тілдерде үйрету; студенттердің логикалық ойлауын дамыту; жалпы кәсіптік пәндерді қабылдауға дайындық. Осы пәнді оқу барысында студенттер программалаудың әдістерін меңгереді, атап айтқанда, программаларды жазу, орындау барысындағы принциптер мен құралдар жиынтығымен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дискретті математика

    Мақсаты: ақпараттық технологияда кездесетін қолданбалы есептерді шешуге арналған заманауи процестер мен жүйелерді талдауда, басқаруда, бағдарламалауда дискретті математиканың аппараттары мен әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Нәтижесінде студенттерде келесі құзыреттерге ие болады: дискретті математиканың негізгі тұжырымдарын тұжырымдау, дәлелдеу; бинарлық қатынастарға қатысты есептерді, сандар теориясының және графтар теориясының, бульдік алгебра есептерін шығару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері

    Пәннің мақсаты: Мемлекеттік билік органдарының, саяси және қоғамдық ұйымдардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қызметін талдау қабілетін қалыптастыру. Қазіргі қоғамдағы сыбайлас жемқорлық мәселелері туралы объективті білім беру. Жасанды интеллектінің (ЖИ) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау, алдын алу және талдау үдерістеріндегі рөлін көрсету. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың негізгі ережелерін түсіндіру. Қазіргі заманғы цифрлық технологиялар мен ЖИ-дің талдамалық құралдарын ескере отырып, сыбайлас жемқорлықты еңсеру дағдыларын үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әл-Фараби және қазіргі заман

    Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік

    Мақсаты: кәсіпкерлік теориясы мен тәжірибесін зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Студент қабілетті: жеке қызығушылықтары мен қабілеттеріне сәйкес келетін нарық мүмкіндіктерін пайдалануға; бизнесті бастау туралы бастапқы шешімді қабылдауға; қолданыстағы құқықтық нормалар шеңберінде тиімді жұмыс жасауға; стартаптың әлеуетті нарықтық мүмкіндіктерін анықтауға және бағалауға.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзияға кіріспе

    Пәннің мақсаты: инклюзивті білім беру негіздерінің ғылыми-теориялық білімдер жүйесін меңгеру, ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалармен өзара әрекеттесуді ұйымдастырудың құндылық бағдарларын қалыптастыру, инклюзивті ортада кәсіби қызмет саласындағы құзыреттерді меңгерту

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дифференциалдық теңдеулер

    Пәннің мақсаты – студенттерді жай дифференциалдық теңдеулердің негізгі ұғымдары мен оларды шешудің әдістерімен таныстыру. Курсты оқу барысында студенттерде келесі қабілеттіліктерді қалыптастыру: - Жай дифференциалдық теңдеулердің негізгі ұғымдарын түсіндіру (дара шешім, жалпы шешім, жалпы интеграл, ерекше шешім), негізгі теоремалардың тұжырымдары мен дәлелдеулерін түсіну; - Туындысы арқылы шешілген бірінші ретті дифференциалдық теңдеулердің типтерін анықтау; - Бірінші ретті жай дифференциалдық теңдеулердің негізгі типтерін (ажыратылатын туындылы теңдеулер, біртекті теңдеулер, сызықтық теңдеулер, толық дифференциалдық теңдеулер) және тұрақты коэффициентті сызықты теңдеулер мен жүйелерді шеше білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жалпы физика

    Физика – табиғат заңдылықтарын зерттейтін ғылым, оның зерттеу пәні материя (зат және өріс түрінде) және оның қозғалысының ең жалпы формалары, сонымен қатар материяның қозғалысын басқаратын табиғаттың іргелі өзара әрекеттесулері болып табылады. Студенттердің кәсіби іс-әрекет жүйесінің негізі ретінде іргелі заңдарды, классикалық және қазіргі физика теорияларын, физикалық зерттеу әдістерін пайдалану білімдері мен дағдыларын кәсіби қызмет жүйесінің негізі ретінде қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Алгоритмдер және деректер құрылымдары

    Пәннің мақсаты: алгоритмдерді құру әдістерін және программалаудың әртүрлі есептерін тиімді шешу үшін деректердің базалық құрылымын қолдану қабілетін қалыптастырудан тұрады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттерде келесі қабілеттерді қалыптастыру: - фундаментальды есептеу алгоритмдерін пайдаланып, әртүрлі программалар құру; - сұрыптау әдістерін пайдаланып, массивтерді өңдеу; - мәліметтер құрылымын іс жүзінде пайдалану; - алгоримтдердің тиімділігін талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Объектілі-бағытталған программалау

    Курста жоғары деңгейдегі бағдарламалау тілінің негізгі конструкциялары оқытылады: мәліметтер типтері мен операциялары, құрылымдық бағдарламалаудың базалық конструкциялары, енгізу/шығаруды ұйымдастыру, функциялар, айнымалылардың түрлері; бағдарлама құрылымы, көрсеткіштер және адрестік арифметика. Пән құралдары: объектілі-бағытталған бағдарламалаудың принциптері мен қасиеттері, кластар, мұрагерлік, қол жетімділік атрибуттары, полиморфизм және оны іске асыру, функциялар мен кластардың шаблондары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Теориялық механика

    Пәннің мақсаты табиғаттағы және техникадағы болып жатқан құбылыстардың математикалық моделін құру және математиканың әдістерін пайдалана отырып талдау жасауға дағдыландыру. Қарастырылатын мәселелер: материалдық нүкте мен механикалық жүйенің қозғалысының кинематикалық сипаттамаларын анықтау; әртүрлі күштер жүйелердің тепе-теңдік жағдайларын зерттеу; Ньютонның екінші заңы негізінде динамика мәселелерін шешу және т.б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Дербес туындылы дифференциалдық теңдеулер

    Дербес туындылы дифференциалдық теңдеулерге есептер шығару және негізгі теорияны білу дағдысын қалыптастыру. Пәннің мазмұны дербес туындылы дифференциалдық теңдеулердің классификациясын және оларды канондық түрге келтіруді, Фурье әдістерін, жылу потенциалдарын, жалғастыру әдісін және Грин функцияларын, максимал принципін, Коши есебін, аралас есептер, Дюамель принципін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Функционалды талдау

    Пәннің мақсаты: жаратылыстану ғылымдары мен экономиканың түрлі салаларында нақты процестерді модельдеу мәселелерін шешу үшін функционалдық анализдың негізгі ұғымдары мен әдістерін қолдану мүмкіндігін қалыптастыру, және студенттердің келесі қабілеттерін қалыптастыру: - тиісті теория тұрғысынан функциональдық анализдың негізгі тұжырымдамаларын түсіндіру (сызықтық нормаланған кеңістіктер, метрикалық кеңістік, банах кеңістігі, Гильберт кеңістігі, осы кеңістіктерде анықталған сызықтық үзіліссіз операторлар және сызықтық үзіліссіз функционалдар, түйіндес кеңістіктер, рефлексивті кеңістіктер, толық үзіліссіз (компакты) операторлар, тұйық операторлар және түйіндес операторлар, оператордың спектрі және резольвенталық жиын).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы стохастикалық модельдер

    Пәннің мақсаты – экономика мен қаржыда кездесетін модельдерді шешуде стохастикалық әдістерді қолдану туралы білімді қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде студенттер келесі аспектілерді оқиды: қалыпты ықтималдық тығыздығы, статистикалық қорытынды, статистикалық зерттеу әдістері, статистикалық гипотезаларды тексеру, орташалар туралы гипотезаларды тексеру, параметрлік емес сынақтар, регрессияның әртүрлі түрлері, корреляция, дисперсияны талдау, ковариантты талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Математикалық модельдеу негіздері

    Пәннің мақсаты: студенттердің математикалық модельдеу негіздері бойынша базалық білімдерін қалыптастыру, оларды математикалық аппаратты және компьютерлік технологияларды қолдана отырып, әртүрлі табиғат объектілерінің математикалық модельдерін әзірлеу және талдау үшін қолдана білу. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - пәндік сала есебінің мәнін дұрыс түсіндіру және тұжырымдау; - өзінің кәсіби қызметінде зерттелетін құбылыстар мен процестердің математикалық модельдерін құру; - жаратылыстану саласындағы үрдістер арасында ұқсастықты жүргізу; бір модельдерді зерттеу нәтижелерін қолдануға арналған модельдердің әмбебаптығы мен ұқсастығы басқа (экономикалық, биологиялық, физикалық және т. б. процестер)); - математикалық модельдерді жіктеу, оларды шешу әдістерін таңдау, есептеу техникасының, қолданбалы және мамандандырылған пәндік саладағы есептерді шешуге арналған бағдарламалар. - ғылыми есепті шешуде қолданбалы аспектіні ерекшелеу; және интерпретациялау; зерттелетін құбылыстың пәндік саласының терминдерінде көрсетілген нақты ұсыныстар түрінде жүргізілген зерттеулердің нәтижесін беру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Физикалық процестерді математикалық модельдеу

    Пәннің мақсаты: физикалық процестерді модельдеу саласында ғылыми зерттеулер жүргізу үшін білім мен дағдыларды меңгеру. Курсты оқу барысында студенттердің қабілеттерін қалыптастыру: - физикалық процестердің математикалық үлгілерін құрастыру жүзеге асырылатын негізгі физикалық заңдылықтарды білу; - физикалық процестердің математикалық модельдерін құру; - есепті шешу алгоритмдерін құрастыру; - физикалық процестерді модельдеу есептерін шешу үшін сандық әдістерді қолдану; - нәтижелерді талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Басқару теориясының қолданбалы мәселелері

    «Басқару теориясының қолданбалы мәселелері» пәнінің негізгі мақсаты студенттерді математикалық басқару теориясының негізгі ұғымдары мен әдістерін үйрету және қолдану дағдыларын қалыптастыру, егжей-тегжейлі зерттеу қарастырылатынына байланысты бақылау теориясының әдістерін қолдану ерекшеліктерін үйрету Пәнді оқудың міндеттері:  басқару теориясының негізгі концепцияларын оқу;  басқару теориясының негізгі және арнайы бөлімдерін әзірлеу;  сызықтық жүйелерде бақылау және бақылау есептерін шешу әдістерін зерттеу;  тұрақтандыру және оңтайлы тұрақтандыру мәселелерін шешу әдістерін зерттеу сызықтық және сызықты емес жүйелердің программалық қозғалыстары;  практикалық есептерді өз бетінше шешу дағдыларын дамыту;  теория мәселелерін шешуде қолданбалы программалық пакеттердің мүмкіндіктерін пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Деформацияланатын орталардың математикалық модельдері

    Пәннің мақсаты-студенттерде негізгі заңдар мен үздіксіз ортаның деформацияланған күйінің арақатынасы туралы базалық білімді қалыптастыру; оны математикалық аппарат пен компьютерлік технологияларды қолдана отырып модельдеу және шешу мүмкіндігі. Оқыту нәтижесінде студенттер пәндік саланың міндеттерін шешуде іргелі базалық білімді, тиімді әдістер мен есептеу алгоритмдерін қолдану дағдыларына ие болады; өзін-өзі дамыту және біліктілігін арттыру жөніндегі топта жұмыс істейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Вариациалық қисаптар және тиімділеу әдістері

    Пәнді оқытудың мақсаты - студенттердің қарапайым вариациялық есепті, вариацияның бірінші және екінші теориясын, жоғары туынды вариациалық есебін, глобалды минимум туралы теорема, сызықты және сызықсыз программалауды меңгеру. Ақырсыз өлшемді нормаланған кеңістікте анықталған дифференциалданатын функциялардың локалдік минимум нүктелерінің бірінші және екінші ретті қажетті де жеткілікті шарттарын; вариациялық қисаптың жәй және изопериметрлік есептерінің теориясын; математикалық программалау теориясын; тиімді басқару үшін Понтрягин қағидасын білу; интегралдық функцияларды дифференциалауды; қарапайым вариациялық есептер үшін дифференциалдық теңдеуін құру және шешуді; математикалық программалау есептерін шешуді білуі керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Ақырлы айырымды сұлбалар теориясы

    Пәннің мақсаты-дифференциалдық теңдеулерді сандық шешу үшін құрылған айырмдық схемалардың жуықтауы мен тұрақтылығын зерттеу. Студенттер ғылым мен техникадағы процестерді тиімді модельдеу үшін қажетті айырымдық схемаларды құру мен талдаудың негізгі ұғымдарымен, алгоритмдерімен және теориялық аспектілерімен танысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Динамикалық жүйелердің теориясы

    Пәннің мақсаты – қазіргі динамикалық жүйелер теориясының негізгі ұғымдары мен нәтижелері бойынша білім мен дағдыны қалыптастыру. Оларға мыналар жатады: траекториялардың классификациясы және олардың шекті жиынтықтары, кедір-бұдырлық және құрылымдық тұрақтылық, типтік бифуркациялар, жүйелі динамика және хаос, жаратылыстану ғылымындағы маңызды процестердің математикалық модельдерімен танысу. Үздіксіз немесе дискретті уақытта жұмыс істейтін күрделі динамикалық жүйелердің математикалық модельдерін құруда, сапалық және сандық зерттеуде білім мен дағдыларды қолдану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру. Сондай-ақ нақты процестің математикалық модельдерін жасау үшін бастапқы деректерді бағалау құзыретін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика

    Пәннің мақсаты: негізгі ықтималдық және математикалық-статистикалық тұжырымдамаларды меңгеру; логикалық және алгоритмдік ойлауды дамыту; ықтималдық және математикалық статистикалық есептерді шешудің негізгі әдістерін игеру. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - ықтималдық теориясының және математикалық статистиканың кілтті ұғымдарын түсіндіру; - ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика әдістерімен типтік есептерді (оқиғалардың ықтималдығын есептеу, тәуелсіздік үшін оқиғаларды тексеру, кездейсоқ айнымалы мәндерді зерттеу, жалпы халықтың белгісіз параметрін бағалау, статистикалық болжамдарды тексеру) шығару; - ықтималдық қасиеттерін, кездейсоқ шамалардың сандық сипаттамаларын және бағалаудың статистикалық қасиеттерін пайдаланып қолданбалы міндеттерді шешуді оңтайландыру; - ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың (оқиғалар, кездейсоқ шамалар, бағалау, болжам) негізгі ұғымдарын сыныптау; - ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика әдістерімен оқиғаларды, кездейсоқ айнымалыларды (жалпы жиынтықтарды) зерттеуді сипаттау; - ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика әдістерін қолдана отырып, қолданбалы міндеттерді зерттеу процесін жобалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу

    Пәннің мақсаты: студенттерде жаңа бағдарламалық жасақтаманы жобалау, әзірлеу және тестілеу қабілетін қалыптастыру, оны одан әрі кәсіби қызметтің әр түрлі салаларында қолдану үшін жаңа бағдарламалық жасақтаманы жобалау, әзірлеу және сынау қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: – бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу саласында алған білімдерін көрсету (БЖ әзірлеу әдістері, кезеңдері, элементтері, құралдары, өмірлік цикл модельдері, БЖ-ға қойылатын талаптар және т. б.) және оларды түсіну; - бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудің принциптерін түсіну және түсіндіру; - бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін қолданылатын тәсілдерді жіктеу және оларды тәжірибеде сәтті қолдану; - нақты қосымшаларды құру үшін әртүрлі бағдарламалау тілдерінің тағайындалуы мен қолданылуын негіздеу; - заманауи нарық талаптарын ескере отырып, бағдарламалық жасақтаманы құру; - бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін кәсіби қызметте одан әрі қолдану мақсатында пәнді оқу нәтижелерін синтездеу, түсіндіру және бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Математикалық физиканың кері есептері

    Пәнді оқу нәтижесінде студенттер белгісіз коэффициентті немесе теңдеудің оңжағын анықтау кері есептерін шешуді де меңгеретін болады. Коэффициентті кері есептердің негізгі қойылымын, кері есептердің сипаттама ерекшеліктерін, математикалық физика теңдеулері үшін кері есептерінің математикалық моделдерінің негізгілерін біліп шығады. Геофизикалық өлшеудің берілгендерінің интерпретациялық типтік кері есептерін жазуды, жылуөткізгіштік теңдеулер, толқындық теңдеулер және Лаплас теңдеулер үшін негізгі типтік кері есептерінің сандық есептерін қоюды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Сызықты емес процестердің математикалық модельдері

    Пәннің мақсаты: сызықты емес процестердің динамикасын математикалық модельдеу қабілетін; қазіргі компьютерлік техниканы пайдалана отырып, құрастырылған математикалық модельдер шеңберінде сандық бағалауға байланысты есептерді өз бетінше шешу қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында студенттер келесі дағдыларды дамытады: - сұйықтықтар механикасы мен термодинамикасының жалпы заңдылықтары негізінде сызықты емес процестердің ерекшеліктерін түсіндіру; - атмосферада болып жатқан сызықтық емес процестерге байланысты қарапайым есептерді құрастыру және шешу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Оңтайландырудағы сандық әдістер

    Пәннің мақсаты – студенттердің сандық оңтайландыру әдістері саласындағы кәсіби құзыреттіліктерін, атап айтқанда, мақсаттық функцияларды шектеусіз және әртүрлі типтегі шектеулермен оңтайландыру есептерін шешудің сандық әдістерін меңгеруі, шектеусіз және олардың қолжетімділігімен функциялардың экстремум нүктелерін табу үшін оңтайландыру әдістерін қолдану мүмкіндігі; – әртүрлі интеграцияланған математикалық орталарда оңтайландыру есептерін шешудің сандық әдістерін енгізу қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Тұтас орта механикасының қолданбалы есептері

    Пәннің мақсаты – сұйық, газ тәріздес және қатты деформацияланатын денелердің макроскопиялық қозғалысын сипаттау арқылы студенттерде тұтас орта механикасы бойынша іргелі білімдерін қолданбалы есептерді шешуде әрі қарай пайдалану үшін қалыптастыру. Пәнді оқу шеңберінде студенттер тұтас орта механикасының негізгі заңдары мен теңдеулерін құрастыруды үйренеді, сонымен қатар механиканың заманауи әдістерін қолдана отырып деформацияланатын орталардың математикалық модельдерін құру және шешу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Серпімді жүйелердің орнықтылығының қолданбалы есептері

    Пәннің мақсаты-статикалық және динамикалық тұрақтылық критерийлерін таңдай отырып, Деформацияланатын жүйелердің тұрақтылығы мәселелерін жүйелі түсіну және шешу негіздерін; талдау әдіснамасын және оларды шешу әдістерін зерттеу. Осы пән шеңберінде студенттер алынған нәтижелерді шешу, талдау және түсіндіру; зерттелетін процестің пәндік саласы тұрғысынан түзетулер мен ұсыныстар беру дағдыларын алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы есептерді шешуге арналған бағдарламалық пакеттер

    Пәнінің мақсаты – студенттердің нақты қолданбалы мәселелерді шешуге арналған MATLAB, R, Python (NumPy, SciPy, Pandas кітапханаларымен), SAS, SPSS сияқты бағдарламалық құралдарды пайдаланудағы практикалық дағдыларын қалыптастыру. Студенттер аталған пакеттердің мүмкіндіктерін, ерекшеліктерін зерттейді және оларды процесті модельдеуде, деректерді талдауда және шешім қабылдау үшін қолданатын болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Кері есептерді шығарудың сандық әдістері

    Пәннің мақсаты - кері және қисынды емес есептер теориясымен таныстыру, көптеген кері есептерде қолданылатын, кеңінен тараған сандық әдістерді жетік қолдана білуін үйрету. Студенттер кері және қисынды емес есептерді шешудің сандық алгоритмдерін тұрғызып, математикалық физика теңдеулерге қойылған кері есептерді шешудің әдістерін меңгереді. Сонымен қатар кері есептерді сандық шешудің әдістерін оңтайлы таңдауға дағдыланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Деректердi интеллектуалдық талдау

    Пәннің мақсаты: зерттелетін мәліметтер қорындағы жасырын ақпаратты, тәуелділік пен заңдылықтарды анықтау мақсатында тәжірибеде одан әрі қолдану үшін мәліметтерді игерудің негізгі ережелері, принциптері мен әдістері туралы студенттердің білімін қалыптастыру. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - қарастырылатын класстардың, мәліметтердің сипаттамалары мен объектілерін жіктеу және жалпылау; - нақты мәселені шешу үшін сәйкес деректерді талдау әдістерін таңдау; - үлкен деректер жиынында пайда болатын үлгілер мен қатынастарды тану; - модельдер құру және оларды тәжірибеде қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Сигналды өңдеу және спектральді талдау

    Пәннің мақсаты: шығу тегі әртүрлі сигналдарды талдау және өңдеу әдістері бойынша білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру; негізгі спектрлік әдістерді, сандық тізбектерді талдау әдістерін оқу; вейвлеттік талдаудың әртүрлі түрлерінің анықтамалары мен қолданылуын зерттеу. Курсты оқу барысында студенттердің қабілеттерін қалыптастыру: – спектрлік әдістер мен вейвлеттік талдау негіздерін білуді көрсету. - сигналдардың типтік қасиеттерін, уақыттық қатарларды талдаудың теориялық негіздерін, әдістердің қолданылу шегін, олардың артықшылықтары мен кемшіліктерін білуді көрсету; - математикалық пакеттердің бірінде (Mathcad, Mathlab) жұмыс істеу тәсілдерін меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Деректерді визуализациялаудың заманауи пакеттері

    Пәннің мақсаты – студенттерде деректерді визуализациялау үшін заманауи графикалық пакеттерді пайдалану және оларды кейіннен кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында пайдалану қабілетін дамыту. Осы пәнді оқу шеңберінде студенттер деректерді визуализациялаудың негізгі құралдары мен әдістерін меңгереді, сонымен қатар ғылыми есептеулердің нәтижелерін анық және ыңғайлы көрсету үшін әртүрлі график түрлерін құруды және өңдеуді үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Кодтау және образды тану теориясы

    Мақсаты – үлгіні танудың теориялық негіздері бойынша білімдерін дамыту, үлгіні танудың әртүрлі алгоритмдерін жүзеге асыратын компьютерлік бағдарламаларды жасау және олардың тиімділігін зерттеу. Оқыту барысында классификаторларды құрудың параметрлік емес әдістеріне баса назар аудара отырып, Байес теориясының негізгі тұжырымдамалары бойынша білім беріледі. Таңбаланбаған векторлардан тұратын үлгіні жіктеу тәсілдері талқыланады. Кескінді тану және жасанды нейрондық желілер (түрлері мен архитектурасы) үшін машиналық оқыту мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Параллельді есептеу әдістері

    Пәннің мақсаты: параллельді программалау технологияларын тереңдетіп зерделеу және оларды бөлінген немесе ортақ жадымен многопроцессорлы есептеуіш жүйелер үшін жоғары тиімді параллельді алгоритмдер құру үшін қолдану болып табылады. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - компьютердің архитектурасы, параллельді программалау әдістері туралы білімдерін қолдану; - деректерді теңестіруді оңтайландыруды көрсету; - параллельді бағдарламалау тиімділігін көрсете білу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Мәліметтер қорын жобалау әдістері

    Пәннің мақсаты –студенттерде мәліметтер қорын жобалаудың негізгі әдістерімен және олардың құрамдас бөліктерімен жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру. Пән SQL тілін қолдану арқылы мәліметтер қорын жобалаудың негізгі әдістерімен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруге, оларды құру, жұмыс істеу және басқару принциптерін түсінуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Машиналық оқыту әдістері

    Пәннің мақсаты – студенттерде қолданбалы оптимизациялық есептерді шешуде әрі қарай қолдану үшін алгоритмдер мен машиналық оқыту әдістерін әзірлеу, таңдау және енгізу қабілеттері мен дағдыларын дамыту. Пәнді оқу кезінде студенттер машиналық оқытудың тиімді модельдерін таңдауды, модельдің оптималды параметрлерін тануды және таңдауды, әртүрлі оптимизациялық мәселелер үшін олардың өнімділігі мен қолданылуын бағалауды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Дербес дифференциалдық теңдеулер үшін есептеу әдістері

    Пәннің мақсаты-студенттердің ғылым мен техниканың әртүрлі салаларындағы практикалық мәселелерді тиімді және дәл шешу үшін қажетті сандық талдау әдістерін игеруі қабілетін қалыптастыру. Дербес дифференциалдық теңдеулерді есептеу әдістері студенттерге математикалық модельдеу есептерін шешу үшін сандық әдістерді қолдануға үйретуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Жаратылыстанудағы математикалық модельдер

    Пәннің мақсаты: заманауи әдістерді қолдана отырып, жай дифференциалдық теңдеулер жүйесіне, дербес дифференциалдық теңдеулер жүйесіне негізделген, жаратылыстану ғылымына негізделген процесстердің математикалық модельдерін құрастыру қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында студенттер динамикалық жүйелердің негізгі ұғымдары мен қасиеттерін; динамикалық жүйелердің негізгі түрлерін білетін болады; – биологиялық жүйелердің математикалық модельдерін жасап; – әртүрлі жағдайларда табиғи құбылыстарды сипаттау және болжау үшін математикалық әдістерді қолдану қабілетіне ие болады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Математикалық сауаттылықты, логикалық ойлауды және математика әдістерінің негізгі ұғымдары мен идеяларын білуді көрсету;
  • Зерттелетін процестердің математикалық үлгілерін және оларды шешу әдістерін жасауда іргелі математика және жаратылыстану ғылымдарының білімін қолдану;
  • Заманауи бағдарламалау тілдері мен технологияларын, жасанды интеллект әдістері мен құралдарын пайдалана отырып, ғылыми және инженерлік есептерді шешудің математикалық модельдерін зерттеу;
  • Зерттеу есебін шешу үшін математикалық әдістер мен модельдерді орынды таңдап, нақтылай және қолдана білу;
  • Математикалық модельдер негізінде құрылған қолданбалы есептерді шешу үшін есептеу эксперименттерін жүргізуде тиімді сандық әдістер мен алгоритмдерді бағдарламалық пакеттер түрінде қолдану;
  • Есептеу эксперименттерінің деректерін талдау және визуализациялау арқылы зерттелетін құбылыстың пәндік саласы бойынша нақты ұсыныстарды тұжырымдау арқылы физикалық, математикалық және қолданбалы зерттеулердің нәтижелерін зерделеу;
  • Бағдарламалау тілдерін, алгоритмдерді, деректер құрылымын және олардың күрделілігін, еңбек сыйымдылығын және сапасын бағалауды, сондай-ақ жасанды интеллект әдістерін білуді қоса алғанда, бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің іргелі принциптерін қолдану;
  • Басқарудың теориялық тұжырымдамаларын практикалық есептерді шешу үшін қолдану;
  • Ресурсты көп қажет ететін есептерді шешу және үлкен деректерді өңдеу үшін интеллектуалды талдаудың заманауи әдістерін, параллельді және бөшектеп есептеу технологияларын қолдану;
  • Әлеуметтік, этникалық, діни және мәдени ерекшеліктерді шыдамдылықпен қабылдай отырып, өзінің қызметін, ұжым қызметін сыни тұрғыдан бағалай отырып, топта жұмыс жасау;
Top