6B01405 Дене шынықтыру және спорт в Жәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық-техникалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Педагогикалық, спорттық - бұқаралық, дене шынықтыру-сауықтыру қызметін ұйымдастыру және дене шынықтыру мен спорт саласын басқару үшін кәсіби құзыреттілікке ие маман тұлғасын қалыптастыру
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Жас ерекшелік анатомиясы, физиологиясы мен гигиенасы
Курсты оқу мақсаты анатомия, физиология және гигиенаның теориялық негіздерін қалыптастыруға, кейіннен дене шынықтыру және спорт бойынша білім алушылармен жұмыста педагогтың кәсіби қызметінде пайдалануға бағытталған. Бұл курста дененің қасиеттері, құрылымдары, функциялары, физиологиялық функциялардың механизмдері, ақыл-ой қабілетінің динамикасы, ақыл-ой еңбегінің гигиенасы, дененің физикалық қабілеті мен төзімділігін, жүрек-тамыр және тыныс алу жүйесін, сынып микроклиматын анықтау әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дене тәрбиесі мен спорт түрлерінің физиологиялық негіздері
Курстың мақсаты білім алушылардың негізгі физикалық қасиеттерін анықтауға және олардың жұмыс қабілеттілігі мен жасына байланысты физикалық қабілеттерін реттеуге мүмкіндік береді. Бұл курста қозғалыс қасиеттерінің физиологиялық сипаттамалары, бұлшықет күштерін дамытудың физиологиялық негіздері, бұлшықет белсенділігінің режимдері, жылдамдық, ептілік және икемділік, олардың жас ерекшеліктері, төзімділік түрлері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Гимнастика
Оқу курсының мақсаты білім алушылардың денсаулығын нығайту, үйлесімді дене тәрбиесі және қозғалыс қабілеттерін жетілдіру, олардың күші,ептілігі, жылдамдығы және т.б. дене жаттығулары мен әдістемелік тәсілдер жүйесіне негізделген білімдері мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Курс барысында гимнастика түрлерінің жіктелуі, гимнастикалық жаттығулар топтарының сипаттамасы, сақтандыру және көмек жарақаттың алдын алу шарасы және оқыту әдістері, гимнастиканы орындау әдістері мен әдістері, мектептегі гимнастика сабақтарын ұйымдастыру және мазмұны қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру мен спорт биомеханикасы мен биохимиясы 1
Курс студенттерді дене шынықтырумен айналысатын адамдардың дұрыс тамақтануы, жаттығуларды орындау кезінде фармакологиялық агенттерді қолдану әдістері туралы ұсыныстармен қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Экология, тіршілік қауіпсіздігі және тұрақты даму
Пәнді оқыту білім алушыларда адам мен табиғаттың өзара әрекеттестігі туралы тұтас көзқарасты қалыптастыруға, антропогендік әрекеттің салдарын түсінуге және осы қатынастарды үйлестіруге көмектесетін стратегияларды әзірлеуге бағытталған. Білім алушылар биосфера, экожүйелер және олардың тұрақтылығы сияқты экологияның негізгі түсініктерін, сонымен қатар қоршаған ортаның ластануын және оның адам денсаулығына әсерін бағалау әдістерін, жағымсыз факторлардан қорғау мәселелерін, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардың алдын алу және зардаптарын жою мәселелерін меңгереді. Экологиялық қауіпсіздік проблемалары бар пәнде оны мемлекетпен қорғалатын құқықтық нормалар түріндегі басқару механизмдері және алғашқы дәрігерге дейінгі медициналық көмек көрсету біріктіріліп зерттеледі. Пән тұрақты дамуды құрудың және қазіргі және болашақ ұрпақтың әл-ауқатын қамтамасыз етудің негізі болып табылатын шешімдерге экологиялық, әлеуметтік және экономикалық факторларды біріктіру қажеттілігіне бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жеңіл атлетика
Жеңіл атлетикалық жаттығулардың жіктелуі. Техника негіздері. Оқыту және жаттықтыру негіздері, оқыту әдістері, көрсетілім мен түсіндірмені сабақта қолдану ерекшеліктері. Жарыстарды ұйымдастыру және өткізу, студенттермен сабақ және жаттығу сабақтарының құрылымы.Жеңіл атлетика түрлерінің техникасы, жеңіл атлетика түрлерін дұрыс түсіндіру және көрсету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ұлттық және спорттық ойындары
Курстың мақсаты ұлттық және бұқаралық спорттың қозғалмалы ойындарды оқыту теориясы мен әдістемесін зерттеу, техника мен әдістерді орындау дағдыларын игеру, білім беру саласында ойын түрлерін оқыту құзыреттілігін дамыту болып табылады. Бұл курста ұлттық және бұқаралық спорттың қозғалмалы ойындардың даму тарихы, ұлттық және қозғалмалы ойындардың техникасы мен тактикасы, оқу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу әдістемесі оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Күштік фитнес жаттығу
Бұл курстың мақсаты тренажер залы жағдайында оқу сабақтарын өткізу үшін қажетті сауықтыру жаттығуларын орындаудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында олар күш фитнес бағдарламаларының тұжырымдамалары, түрлері туралы білім алады, жоспарлауды, физикалық жаттығулар жиынтығын құруды, жабдықты пайдалану кезінде қауіпсіздік техникасын сақтауды, халықтың әртүрлі санаттарымен дене шынықтыру-сауықтыру сабақтарын өткізуді үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Курс барлық білім беру бағдарламаларының білім алушыларына арналған және жасанды интеллекттің күнделікті өмірде және кәсіби қызметте қалай қолданылатынын түсінуге мүмкіндік береді. Курстың мақсаты – білім алушыларды жасанды интеллекттің негізгі қағидаларымен таныстырып, оны әртүрлі салалардағы нақты міндеттерді шешуде қолдану дағдыларын дамыту. Курсты меңгеру барысында білім алушылар деректерді талдау, ЖИ-технологияларын бейімдеу және оларды кәсіби процестерге интеграциялау бойынша құзыреттерге ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дене шынықтыру мен спорт биомеханикасы мен биохимиясы 2
Курстың мақсаты білім алушылардың дене жаттығуларын орындау кезінде биомеханикалық және биохимиялық заңдылықтарға негізделген адам ағзасының ерекшеліктері туралы теориялық білімді қалыптастыруға ықпал етеді. Оқыту барысында адам ағзасының биологиялық және механикалық функцияларын, адам ағзасының биохимиялық көрсеткіштерін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Куштік жаттығу
Пәннің мақсаты-күштік спорт түрлерінің техникасы мен тәсілдерін орындау дағдыларын қалыптастыру, денсаулықты нығайту және жарыстарда өнер көрсету үшін заттармен және заттарсыз күштік жаттығулардың кең спектрін сатып алу. Бұл курс негізгі күштік жаттығуларды, күштік кешенді әзірлеу ерекшеліктерін, оқушылардың дене дайындығын арттыру және денсаулығын нығайту бойынша күштік жаттығу құралдарының ерекшеліктерін, күштік жаттығуларды орындау тәсілдерін оқытуды көздейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Болашақ педагогтар оқытудың әртүрлі теориялары мен педагогикалық үлгілеріне жетелейтін тұлғаның тұжырымдамалық бейнелері сияқты педагогика ғылымының негіздерін меңгереді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ педагогтар әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шаңғы спорты
Шаңғы курсының мақсаты-шаңғымен жүру техникасы мен тактикасын орындау дағдыларын дамыту және шаңғы спортынан оқу сабақтары мен жарыстарын өткізудің кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Экономика, құқық, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері
Пән білім алушыларға экономика, құқық, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері туралы кешенді түсінік қалыптастыруға бағытталған. Нарықтық тетіктер, мемлекеттің экономикадағы рөлі, азаматтық және еңбек құқығының негіздері, кәсіпкерлік бастамалар, бизнес-жоспарлау, жеке бюджет, жинақтау, салық салу және тұтынушылардың құқықтарын қорғау мәселелері қарастырылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушыларда ұтымды қаржылық әрекет ету, құқықтық бағдарлану және кәсіпкерлік ойлау дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Болашақ педагогтар заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге үйренеді. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде педагог қызметінде қолдана алады. Болашақ педагогтар білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал ету тәсілдеріне дағдыланады. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасу формалары мен әдістерін қолданады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Волейбол және баскетбол
Бұл курстың мақсаты техника мен тәсілдерді орындау, волейбол және баскетбол бойынша оқу сабақтарын ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Бұл курста волейбол және баскетбол бойынша қозғалыс жаттығуларының техникалары, тәсілдері, тәсілдері мен элементтері: беру, ұстау, беру, лақтыру, шабуыл, топтық өзара іс-қимыл және т.б. түрлері, оқушыларды волейбол мен баскетболға оқыту әдістемесі, қозғалыс жаттығулары мен ойындарды орындау кезінде қауіпсіздік шараларын сақтауды оқытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туризм және спорттық туризм
Бұл курстың мақсаты туристік жорықтар жасау және туристік жарыстарды ұйымдастыру, туризм техникасы мен тактикасын, спорттық туризмді, Географияны, тіршілік қауіпсіздігі негіздерін орындау білімдері мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Бұл курста жорықтағы жолсеріктің рөлін, Туристтің жабдықтарын, жорықтағы қозғалысты ұйымдастыру мен техникасын, туристік жорықтар мен экскурсияларды, туристік жорықты, спорттық туризмді ұйымдастыруды және оның жіктелуін, турист-спортшының топографиялық дайындығын, спорттық жорықтағы қауіпсіздікті қамтамасыз етуді оқытуды қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Таңдаған спорт түрі бойынша жалпы және арнайы дене шынықтыру дайындығы
Курстың мақсаты-студенттердің жан-жақты және үйлесімді физикалық дамуына бағытталған физикалық физикалық қасиеттерді дамыту және жетілдіру. Бұл курс физикалық қасиеттер мен функционалды дайындықты дамытудың құралдары мен әдістерін оңтайландыруды, дене шынықтыру динамикасын диагностикалау мен бағалауды, жалпы және арнайы дене шынықтыру әдістерін оқытуды қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Стартапты ұйымдастыру және сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін басқару
Пән білім алушылардың стартапты құру, дамыту және тиімді басқару бойынша құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған. Мақсатты аудиторияны анықтау, команда құру, бизнес-идеяны іске асыру, құндылық ұсынысын әзірлеу және сыбайлас жемқорлық қатерлерін болдырмау тәсілдері қарастырылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар ашық, тұрақты және әлеуметтік жауапты кәсіпкерлік жобаны әзірлеу дағдыларын иеленеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқыту әдістері мен технологиялары
Оқытудың стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты ашып, зерделеп түсінуге, оларды нақты педагогикалық жағдайларға, мектептің нақты шарттарына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық әдістерді таңдауға, оқыту мен бағалау үдерісін оқып үйренеді. Білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра, дидактика, оқыту технологиялары мен оқушыларды ынталандыру әдістері бойынша қажетті білімдерге, оқу үдерісінде жүзеге асыру тәсілдемелерін, оқушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алу тәжірибесіне дағдыланады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Базалық спорт түрлерін оқытудың теориясы мен әдістемесі
Курстың мақсаты мектепте спорттың базалық түрлерін оқытуда ғылыми-практикалық білім мен құзыреттілік жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Оқыту процесінде оқытудың негізгі қағидаттары, жаңартылған оқу білім беру бағдарламасы, спорттың базалық түрлері бойынша оқу сабақтарын жоспарлау және ұйымдастыру, жоспарлау түрлерін әзірлеудің әдістемелік тәсілдері, сабақтарда пайдаланылатын оқытудың белсенді әдістері, критериалды бағалау қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Футбол
«Футбол» пәні студенттердің футбол техникасы мен тактикасының негізгі элементтерін оқыту әдістемесін меңгеруін; теориялық білім негіздерін меңгеруін көздейді: ойын ережелерін, техника мен тактиканы жіктеуді, төрешілік әдістемесін; ойын техникасының негізгі қозғалыс дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруды. Жарыс ережелері. Мектепте жарыстарды өткізу әдістемесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Таңдаған спорт түрі бойынша жаттықтырушылық қызмет
Курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт қозғалысының әртүрлі құрылымдарында өзіндік оқыту, коучинг және ұйымдастыру жұмыстары үшін кәсіби-педагогикалық дағдыларды қалыптастыруды көздейді. Курстың мазмұны жаттықтырушының біліктілігіне қойылатын талаптарды зерделеуді, команда құруды және оларды басқаруды, жаттығу құралдарын, әдістерін, таңдалған спорт түріндегі техникалық, тактикалық дайындықтың ерекшеліктері мен заңдылықтарын, жаттықтырушылар қызметіндегі соңғы ғылыми жетістіктерді пайдалануды қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулер
Бұл курс болашақ педагогтарға педагогикалық зерттеулердің әдіснамалық мәдениетін қалыптастырудың теориялық негіздеріне үйретеді. Түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал ету дағдыларын тәжірибелейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Болашақ педагогтар оқыту үдерісінде білім алушылардың әртүрлілігін түсінеді, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие. болашақ мұғалімдер тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру үдерісіне қосуда қолдайды. Болашақ педагогтар қауымдастықпен ынтымақтастықта, психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Дене шынықтыру мен спорт тарихы
Оқу пәнінің мақсаты-адамзат қоғамының өмір сүруінің әртүрлі кезеңдерінде дене шынықтыру мен спорттың қалыптасуы, жағдайы және дамуы туралы дүниетанымдық көзқарастарды қалыптастыру. Курсты оқу барысында қарапайым және құл иеленушілік қоғамда дене шынықтырудың қалыптасуы, орта ғасырлардағы дене шынықтыру, 18 ғасырдан бастап қазіргі уақытқа дейінгі шетелдік дене шынықтыру және спорт жүйелері, Қазақстандағы дене шынықтырудың дамуы мен жағдайы, жекелеген спорт түрлері бойынша Халықаралық спорттық қозғалыс қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорт теориясы мен әдістемесі
Бұл курстың мақсаты дене шынықтыру пәнінен оқытудың теориялық білім, практикалық дағдылар мен шығармашылық дағдылар жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Бұл курста олар білім беру функциясын, жүйесін, принциптерін, мазмұнын, оқытудың әдістері мен құралдарын, моториканы оқыту әдістерін, оқу процесін жоспарлауды, оқу сабақтарын жобалауды, мектептен тыс спорттық жаттығулар мен іс-шараларды ұйымдастыруды, объектілердің материалдық-техникалық базасын жабдықтауды зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сауықтыру дене шынықтыру және массаж
Осы курстың мақсаты білім алушыларда әртүрлі массаж түрлерін жүргізу техникасы мен әдістемесін орындау бойынша білім мен дағдылар жүйесін, құзыреттілікті және әртүрлі органдардың аурулары мен жарақаттары кезінде қолданылатын сауықтыру жаттығуларының кешенін қалыптастыру болып табылады. Бұл курс ЕДШ және массаждың жалпы негіздерін, ЕДШ жүргізудің нысандарын, әдістерін, құралдарын, ауруларға арналған дене жаттығуларының емдік әсер ету механизмдерін, массаждың түрлері мен құралдарын, массаждың әртүрлі түрлерін орындау тәсілдерін оқытуды көздейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Зерттеулер, даму және инновация
Болашақ педагогтар жұмысының нәтижесін ғылыми дәлелдеудің технологиясы мен әдістеріне үйрену үшін шағын зерттеу жобасын әзірлеуге үйренеді. Олар өздерінің зерттеу тақырыбын/сұрақтарын анықтайды, әдебиеттерге шолу жасайды және зерттеу этикасын қоса алғанда, деректерді жинау және талдау әдіснамасын жасайды. Этикалық жүргізілген зерттеулер және әзірлемелердің негізінде педагогикалық іс-әрекетін дамытып, жаңарта алады, зерттеу жобаларын жүзеге асыра алады. Өздерінің зерттеулері мен әзірлемелерінің нәтижелерін әртүрлі кәсіби тәсілдермен және арналармен ұсына алады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық менеджмент
Курстың мақсаты жалпы білім беретін мектепте оқу-тәрбие процесін басқару және ұйымдастыру бойынша дағдылар мен құзыреттілікті дамытуға мүмкіндік береді. Бұл курс білім беру жүйесіндегі педагогикалық менеджменттің құрылымы мен мазмұнын, принциптерін, функцияларын, формалары мен әдістерін, білім беру мекемелері басшыларының оқу-тәрбие процестерін ғылыми ұйымдастыру мен басқаруды, басқарушылық шешімдер қабылдау процесі мен технологиясын, педагогикалық менеджмент жүйесіндегі жеке тұлға мен ұжымның рөлін оқытуды қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спорттых метрология
Бұл курстың мақсаты-болашақ дене шынықтыру мұғалімінің практикалық қызметінде пайдалану үшін студенттердің метрологиялық зерттеулер жүргізу және эмпирикалық мәліметтерді өңдеу бойынша білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Бұл курс дене қабілетін тестілеуді, спортшының денесінің жағдайын бағалауды, спорттық іс-әрекеттің жағдайлары мен нәтижелерін анықтау үшін тесттер, нормалар мен бағалау шкалаларын, физикалық параметрлер мен қабілеттерді өлшеуді қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі көшбасшылық және жобалық қызмет
Курс көшбасшылық қасиеттерді дамытуға және білім беру ортасында жобалық қызметті ұйымдастыру әдістерін игеруге бағытталған. Көшбасшылық стильдері мен стратегиялары, білім беру өзгерістерін басқару, педагогикалық жобалау, топтық жұмыс және мектеп пен университет жобаларын дамыту зерделенеді. Фасилитация, тәлімгерлік және мүдделі тараптармен жұмыс істеу тәжірибелерін қамтиды. Нәтижесінде білім алушылар білім беру бастамаларын тиімді жүзеге асыруды, командада өзара іс-қимыл құруды және кәсіби қызметте жобалық тәсілді қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру-сауықтыру технологиясы және ДМШ балалармен жұмыс
Бұл курстың мақсаты студенттердің дене шынықтыру және сауықтыру технологиялары саласындағы кәсіби білімі мен құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады, бұл дене шынықтырудың инновациялық технологияларын ДМШ балаларымен жұмыс жасауда мұғалімнің педагогикалық қызметінде пайдалануға мүмкіндік береді. Оқу процесінде адам мен мүмкіндігі шектеулі балалардың физикалық белсенділігі мен денсаулығы, физикалық даму алгоритмдері және оның конституциялық типіне, жас тобына, әртүрлі санаттар мен мүмкіндігі шектеулі балалар үшін дене шынықтыру-сауықтыру технологияларын қолдану принциптері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Спорттық медицина
Бұл курстың мақсаты әртүрлі жастағы және ересек білім алушылардың дене шынықтыру жаттығуларымен және спортпен шұғылдануын медициналық қамтамасыз ету жүйесі туралы білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Зерттеу барысында спортшының дене жүйесінің морфофункционалды ерекшеліктері, жасы мен жынысын ескере отырып медициналық бақылау динамикасы, жаттығу және спорттық жарыстарда дәрігердің бақылауы, дене шынықтырумен медициналық қамтамасыз ету, спорттық өнімділікті арттыру құралдары қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жекпе-жек
Курстың мақсаты спорттық жекпе-жек техникасын меңгеруді, мектепте педагогикалық және ұйымдастырушылық жұмысты сәтті жүзеге асыру үшін қажетті білім мен дағдыларды игеруді көздейді. Курсты оқыту барысында дене шынықтыру-спорттық жұмыс жүйесіндегі жекпе-жек түрлері, жекпе-жектің әртүрлі түрлерінің сипаттамасы, олардың дене шынықтыру-спорттық жұмыс жүйесіндегі орны, ұрмалы спорттық жекпе-жектің техникасы мен тактикасы, әртүрлі тіректердегі жекпе-жек техникасы, лақтыру, соққы, ұстап қалу комбинацияларын құру, жекпе-жек сабақтарын өткізу әдістемесі қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Спорт мектептеріндегі жұмысты ұйымдастыру
Бұл курстың мақсаты білім алушыларда спорт мектептеріндегі жұмысты басқару және ұйымдастыру бойынша білім мен құзыреттілікті қалыптастыруды көздейді. Бұл курста олар әртүрлі спорт мектептерінің, дене шынықтыру және сауықтыру орталықтарының жұмысының бағдарламалық және нормативтік құжаттарын, спорт мектептерінің қызметін ұйымдастыру мен басқаруды, спорт мекемелеріндегі оқу процесін жоспарлау мен басқаруды қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Олимпиадалық қозғалыс және кәсіби спорт
Курстың мақсаты Олимпиада қозғалысының негізгі ұғымдары мен мақсаттарын, Олимпиада ойындарының, халықаралық және Ұлттық Олимпиада қозғалысының тарихи динамикасын, Олимпиада құндылығын, заманауи Олимпиада қозғалысы мен спорттың даму проблемалары мен перспективаларын білу және түсіну болып табылады. Сонымен қатар кәсіби спорттық жарыстарды ұйымдастыруға және өткізуге бағытталған оқытушылық, жаттықтырушылық және ұйымдастырушылық жұмыстар үшін кәсіби спорттық дағдыларды қалыптастыруды қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- дене жүйесінің физиологиясы мен биохимиясының заңдылықтарын, принциптерін, механизмдерін, биомеханиканың ғылым саласы ретіндегі бағытын, дене жаттығуларының білім алушылардың ағзасына әсерін сипаттау
- қоғамның тарихи, саяси, әлеуметтік, экономикалық және демографиялық өзгеруіне байланысты дене шынықтыру мен спортты дамытудың негізгі процестерін анықтау және түсіндіру
- дене шынықтыру және спорт бойынша жоспарлау жобаларын және есептік құжаттаманы әзірлеу, бұқаралық дене шынықтыру іс-шараларының жетістіктерін ұйымдастыру және бағалау, спорт мектептерін, күштік фитнес клубын және т. б. ашу бойынша бизнес-жоспарды өз бетінше әзірлеу және таныстыру.
- мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмыс кезінде дене шынықтыру функциясының ерекшеліктерін ажырату, білім алушылардың денсаулығына әсерін анықтау, білім беру ортасының факторлары, балаларды сауықтырудың рекреациялық әдістерін ұсыну
- оқытудың заманауи техникалық құралдарымен жұмыс істеу тәсілдерін білу, ақпараттық технологияларды және олардың бағдарламалық қамтамасыз етуін кәсіби қызмет үшін қолдану
- жалпы білім беретін мектепке арналған әдістемені, ғылыми-педагогикалық және әдістемелік негіздерді, спорттың базалық түрлері мен техникасын талдау және жүйелеу, дене шынықтыру және туризм бойынша оқу, жаттығу сабақтарын, сабақтан тыс жұмыстарды модельдеу, жобалау және құрастыру
- спорттық ойындардың техникасы мен тактикасын жіктеу және жалпылау, жүктеме көлемін белгілеу, іскерлік ойындар әдістемесінің тиімділігін және оны өткізу кезеңдерін жобалау және болжау
- дене шынықтыру, ұйымдастыру-бұқаралық жұмыстар бойынша оқу процесін іске асыру үшін әртүрлі көздер мен құралдардан оқу-танымдық іс-әрекет дағдыларын жетілдіру, дене шынықтыру мен спортты жоспарлау және дамыту жөніндегі проблемаларды анықтау, шешім қабылдау және болжау
- спорттың даму тарихын, оның мәнін, спорттық дайындығын және жарыстар жүйесінің негіздерін, спорттық жаттығулардың құрылымын, білім алушылар мен спортшылардың көпжылдық дайындығының технологиялары мен кезеңдерін білу және түсіндіру
- өз көзқарастарын сипаттау және дәлелдеу, коммуникацияда қазақ, орыс және ағылшын тілдерін аудитория алдында мазмұнды диалог жүргізу үшін еркін пайдалану
- адамның физикалық дамуындағы бірліктің руханилық пен адамгершілік тәрбиенің жан жақты дамуын білу және түсіндіру
- дене шынықтыру-спорттық іс-әрекетті жүргізу кезінде жарақат алудың алдын алу үшін алдын алу шараларын ұйымдастыру және орындау, Оқу сабақтары мен жаттығулар кезінде Жәбірленушіге дәрігерге дейінгі көмекті көрсету
Ұқсас БББ
6B01405 Дене шынықтыру және спорт
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
6B01405 Дене шынықтыру және спорт
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
6B01405 Дене шынықтыру мұғалімі және спорт түрлерінен жаттықтырушы
Дене шынықтыру және бұқаралық спорт академиясы (APEMS)
6B01405 Дене шынықтыру және спорт
Жәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық-техникалық университеті
6B01405 Дене шынықтыру және спорт
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01405 Дене шынықтыру және спорт
Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті
6B01405 Дене шынықтыру және спорт (IP)
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті