Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04107 Маркетинг в «Тұран» университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты «Маркетинг» ББ-ның мақсаты – маркетинг саласында терең білімді, инновациялық маркетинг тәсілдерін, зерттеу дағдыларын меңгерген және кәсіпорынның нарықтық жағдайын, үнемі өзгермелі нарықта оның бәсекеге қабілеттілігі мен құнын жақсартуға қабілеті бар бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Экономикалық теория

    Пәннің мақсаты – экономиканың кез келген саласында талдау тәсілдерін, әдістерін, құралдарын өз бетінше қолдану үшін ғылыми экономикалық ойлауды қалыптастыру. Курста экономика қызметінің фундаменталды мәселелері, қоғамның әлеуметтік-экономикалық дамуының эволюциясы, жеке ұдайы өндіріс заңдылықтары, Ұлттық экономика деңгейіндегі ұдайы өндіріс, мезоэкономика және әлемдік шаруашылық оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикадағы математика

    Пәннің мақсаты - студенттердің басқару мен экономикадағы математикалық және статистикалық әдістерді дамытуға арналған жалпы математикалық дайындық; студенттердің экономикалық жүйелерге қатысты абстрактілі ойлау мен талдаудың негізгі дағдыларын дамыту, компьютерлік технологияны қолдана отырып қосымшалармен экономикалық проблемаларды моделдеу, талдау және шешу үшін математикалық аппаратты меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Макроэкономика

    Пәннің мақсаты – экономикалық саясаттың нәтижелерін объективті бағалау мақсатында макроэкономиканың принциптері, әдістері, негізгі макроэкономикалық модельдері туралы түсініктерді қалыптастыру. Курста қарастырылатыны: негізгі макроэкономикалық агенттердің өзара байланысы, макроэкономикалық көрсеткіштердің жиынтығы, макроэкономикалық тепе-теңдік моделі, тепе-теңдік күйінен ауытқудың себептері мен формалары, қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді кезеңде жабық және ашық экономика жағдайында экономиканың қызмет ету ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Микроэкономика

    Пәннің мақсаты – микроэкономика әдістері, нарықтық экономика субъектілерінің мінез-құлқын объективті бағалау үшін негізгі микроэкономикалық модельдері және олардың бизнес-ортада өзін-өзі іске табысты асыруы туралы түсінік қалыптастыру. Пәнде үй шаруашылықтары мен фирмалардың экономикалық мінез-құлқы, олардың нарықтағы экономикалық қарым-қатынасы, фирманың әр түрлі нарықтық құрылымдардағы мінез-құлық ерекшелігі, сондай-ақ экономикалық ресурстардың әр түрлі нарықтарының ерекшеліктері зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Менеджмент

    Пән компаниядағы экономикалық және әлеуметтік қатынастарды басқару және реттеу саласындағы қолданыстағы нормалар туралы білімді меңгеруге, басқару қызметінің инновациялық белсенділігін арттыруға, басқару процесі мен ұйымдастыру бойынша құзыреттерге, менеджменттің негізгі функцияларын іске асыруға, топтық динамика мен көшбасшылыққа, қақтығыстар мен өзгерістерді басқаруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Маркетинг

    Пән аясында мыналар оқытылады: Маркетингтің теориялық негіздері. Маркетингтік орта. Маркетингтік ақпарат және маркетингтік зерттеулер. Мақсатты нарықтарды саралау және таңдау. Тауарлар мен қызметтер нарығындағы тұтынушылардың мінез-құлқы. Маркетинг жүйесіндегі тауар және тауар саясаты. Маркетингтегі баға саясаты. Тауарлар мен қызметтерді жылжыту. Маркетинг жүйесіндегі тауар қозғалысы және тарату. Стратегиялық жоспарлау және маркетингті бақылау. Қызмет маркетингі және коммерциялық емес қызмет саласында. Халықаралық маркетинг.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Академиялық хат

    Пәннің мақсаты - академиялық сипаттағы жазбаша мәтіндерді (эссе, аннотация, реферат, мақала, тезистер және т.б.) жасау принциптерін меңгеру және оларды жазу дағдыларын меңгеру. Курс баспа басылымдарын және электрондық ресурстарды библиографиялық сипаттау тәжірибесін алуға, өзінің жазбаша жұмыстарын ресімдеуге, ғылыми жұмыстарды көпшілік алдында ұсыну мен талқылауға, пікірталасты жүргізуге және өз ұстанымын қорғауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнесті ұйымдастыру

    Пән кәсіпкерліктің дамуының түсінігі мен тарихын, шағын, орта және ірі бизнесті ұйымдастыру мәселелерін, венчурлық бизнесті, кәсіпкерлік түрлерінің жіктелуін, кәсіпкерлікті жүргізу нысандарын, кәсіпкерлік субъектілерін тіркеу тәртібін, кәсіпорынның банкроттығы мен таратылуын, бизнес инфрақұрылымын құру қажеттілігін, басқарудың негізгі принциптерін, бизнестегі персоналды басқаруын, іскерлік этика, бизнес-жоспарлау негіздерін қарастырады. Курс бизнес-процестерді ұйымдастыру дағдыларын дамытуға және студенттердің кәсіпкерлік қызметтегі құзыреттілігін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Курстың негізгі мақсаты – болашақ қызмет жолында адекватты кәсіби қарым-қатынас орнату үшін жеткілікті коммуникативтік құзыреттіліктерді дамыту. Студент кәсіби қарым-қатынас үдерісінде туындайтын мәселелерді шешу қабілетіне ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлікке енгізу

    Пән мақсаты - кәсіпкерліктің мәні мен түрлерін, кәсіпкердің негізгі дағдылары мен рөлін, жобалық ойлауды, кәсіпкерліктегі инновацияны, бизнестің ұйымдастырушылық негіздерін, кәсіпкерліктегі қаржылық менеджментті, кәсіпкерлік нарықтық ортаны талдауды, кәсіпкерлік мәдениетті, кәсіпкердің имиджін қарастырады. Пән нарықта кәсіпкерлік қызметті қалыптастыру, ұйымдастыру және жүргізу бойынша білім, білік және дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерліктегі көшбасшылық

    Пән тиімді басқару саласындағы жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді меңгеруге және жеке, топтық, ұйымдық деңгейлердегі кәсіпкерліктің көшбасшылық құбылыстарын басқаруға, ынталандырудың негізгі теорияларын қолдану дағдыларына, стратегиялық және операциялық басқару тапсырмаларын шешуге арналған билікке, сонымен қатар топтық динамика және ұжымды құру принциптері негізіндегі топтық жұмысқа бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бизнесті заңдық қолдау

    Бизнесті заңды қолдау бизнесті жүргізуге байланысты қоғамдық қатынастарды реттейді. Білім алушылар бизнес саласындағы заңнамалармен, оның Қазақстан Республикасындағы қолдаумен және дамуымен, құқықтық қатынастар субъектілерімен, заңды тұлғалардың нысандарымен, құқықтық қабілеттілігімен, мәмілелер мен шарттарды құқықтық реттеумен, міндетті құқықтармен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Іскерлік ағылшын тілі

    «Іскерлік ағылшын тілі» курсының негізгі мақсаты – студенттердің бизнес пен экономика саласында тиімді қарым-қатынас жасауға қажетті кәсіби-коммуникативтік құзыреттілігін дамыту. Курс іскерлік ортада қолданылатын ағылшын тілінің лексикалық және грамматикалық құралдарын меңгеруге бағытталған. Оқу барысында студенттер іскерлік хат алмасу (іскерлік хаттар, электрондық хаттар, түйіндеме, есептер) жазуды және ауызша іскерлік қарым-қатынас жүргізуді (келіссөздер, презентациялар, іскерлік кездесулер) үйренеді. Экономикалық және қаржылық тақырыптағы түпнұсқа материалдарды (мақалалар, есептер, диаграммалар, статистикалық деректер) түсіну және талдау дағдылары дамиды. Негізгі назар іскерлік қарым-қатынас аясында ойды логикалық, дәлелді және нақты түрде ауызша және жазбаша жеткізе білуге аударылады. Студенттер стандартты іскерлік жағдайларда тілді икемді қолдану дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тұтынушылардың мінез-құлқы

    Пән аясында мыналар оқытылады: Тұтынушының мінез-құлқының түсінігі және ерекшеліктері. Тұтынушының мінез-құлқына әсер ететін факторлар. Тұтынушылардың мінез-құлқын маркетингтік зерттеу. Тұтынушыларды зерттеудің негізгі әдістері. Сұранысты қалыптастыру және тұтынушының мінез-құлқын басқару кезінде зерттеу нәтижелерін пайдалану. Сатып алу туралы шешім қабылдау процесі. Қажеттілікті түсіну кезеңі. Ақпаратты іздеу. Ақпарат көздері. Ақпарат көздерінің тиімділігі. Нұсқаларды бағалау. Нұсқаларды бағалау модельдері. Сатып алу процесі. Тұтыну процесі. Маркетингтік коммуникациялардың мінез- құлыққа әсері. Қалыптастыру пікірлері. Қабылдау. Кроссмәдени әсері. Маркетингтік орта факторларының мінез-құлыққа әсері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Құқық негіздері

    Курсты игерудің мақсаттары студенттерді мемлекет пен құқық туралы теориялық біліммен, олардың өзара әрекеттесуі мен адам өміріндегі рөлімен таныстыру және студенттің құқықтық дүниетанымының негіздерін қалыптастыру - азаматтың толыққанды құқықтық санасының теориялық құрамдас бөлігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика негіздері

    Пән қоғамның экономикалық өмірінде жүріп жатқан түрлі үдерістерді талдау мен бағалауға қажетті экономика негіздері бойынша базалық білімді қалыптастыруға бағытталған. Бұл курс экономикалық жүйелердің жұмыс істеуінің негізгі аспектілерін, оның ішінде нарықтық механизмнің ерекшеліктерін, мемлекеттік бюджеттік-салық және ақша-несие саясатының мақсаттары мен құралдарын, дүниежүзілік шаруашылықтың мәнін және халықаралық еңбек бөлінісінің қағидаттарын жүйелі түрде түсінуге ықпал етеді. Сондай-ақ курс жеке қаржыны тиімді басқару, жинақтарды жоспарлау және тұтынушылық шешімдердің салдарын бағалау үшін қажетті қаржылық сауаттылықтың негіздерін меңгеруге көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық

    Пән аясында оқытылады: Көшбасшылық ұғымы мен маңызы. «Көшбасшылық» және «басқару» ұғымдарының айырмашылықтары мен өзара байланысы. Көшбасшылық стильдері (авторитарлық, демократиялық, либералды және т.б.) және олардың командаға әсері. Көшбасшылық стилін жағдайға және команданың қажеттіліктеріне қарай бейімдеу. Көшбасшылықтағы коммуникация. Көшбасшылық пен адамдарды басқарудағы эмоционалды интеллекттің рөлі. Көшбасшылықтағы команда құру. Команда қызметкерлерін ынталандыру және шабыттандыру. Көшбасшылықтағы этика және жауапкершілік. Дағдарыс жағдайындағы көшбасшылық. Көшбасшылықтың мәдени аспектілері. Көшбасшылардың жеке және кәсіби өсуіне арналған әдістер мен стратегиялар. Көшбасшылықтағы стратегиялық ойлау. Өзгерістерді басқару: жаңашылдықты енгізу, қарсылықты жеңу, бейімделу мәдениеті және командаға қолдау көрсету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті мәдениет және толеранттылық

    Курстың мақсаты – студенттерге әлемді барлығына әділ және қолжетімді ету үшін инклюзивтілік принциптерін қолдануға үйрету. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер қоғамды дамыту үшін инклюзивті мәдениеттің маңыздылығын сезінуі, күнделікті өмірінде және кәсіби қызметінде инклюзивті тәжірибені қолдануы, әртүрлі мүмкіндіктері шектеулі адамдарға толерантты және құрметпен қарауы, мәдениетаралық қарым-қатынас пен өзара әрекеттесу дағдыларын дамытуы керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Бұл пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің эстетикалық түсініктері мен санаттарын, мазмұны мен ерекшеліктерін, мәнін меңгеру кәсіби-адамгершілік деформация және оның алдын алу және ескерту жолдары, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік мәдениетінің ерекшеліктері, оның негізгі нормалары мен функциялары; фактілер мен құбылыстарды бағалай білу, адамгершілік нақты өмірлік жағдайлардағы тәртіп ережелері мен нормаларын сақтау туралы ақпарат береді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік қызметің сақтандыру

    Курсты аяқтағаннан кейін білім алушылар кәсіпкерлік қызметтің тәуекелдерін бағалауда, оларды басқаруда және барынша азайтуда, сақтандыруда, оның бағыттары мен сақтандыру компаниялары мен тәуекел менеджменті мен сақтандырудың өзге де субъектілерінің қызметінде практикалық тәсілдер мен әдістерге ие болады. Білім алушылар қолданыстағы бизнесті сақтандырудың оңтайлы үлгісін талдап, таңдай алады, тәуекелдерді хеджирлеудің қазіргі заманғы қаржы құралдарын қолдана алады. Оқытудың қолданылатын әдістері – «ми шабуылы», кейстер, іскерлік ойындар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Іскерлік этика

    Пән кәсіби этика саласындағы құзыреттілікті меңгеруге, сондай-ақ этикалық нормалар, принциптер, кәсіпкерлік ұстанымынан құндылық бағдарлары, сонымен қатар персоналды басқару саласындағы корпоративтік стандарттарды әзірлеу және енгізу негіздері, болашақ мамандарды кәсіби қызметтің коммуникативтік кедергілерін, дағдарыстық және даулы коммуникацияларын жеңуге мүмкіндік беретін тиімді іскерлік этиканың практикалық дағдыларына үйретуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бизнесті қаржылық қолдау

    Курс аяқталғаннан кейін білім алушылар бизнесті қаржыландырудың тиімді әдістерін таңдап, қолдана алады, Бизнестің ұйымдық-құқықтық нысаны мен санатына қарай компанияның қаржылық стратегиясын қалыптастыра алады, бизнес-жобаны қаржыландырудың оңтайлы моделін құра алады және ықтимал тәуекелдерді бағалай алады. Білім алушылар компания капиталын қалыптастыру көздерін анықтай алады, кәсіпкерлікті қолдау мен дамытудың заманауи қаржы құралдарын қолдана алады, сондай-ақ басқарушылық шешімдер қабылдау кезінде қаржылық сауаттылықтың жоғары деңгейін көрсете алады. Оқытудың қолданылатын әдістері - "миға шабуыл", кейстер, іскерлік ойындар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік зерттеу

    Пән аясында мыналар оқытылады: Маркетингтік зерттеулердің мәні, мазмұны және ұйымдастырылуы. Маркетингтік зерттеулердің негізгі бағыттары. Маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыру және этикасы. Маркетингтік зерттеулерді жоспарлау. Маркетингтік зерттеулер процесі. Маркетингтік зерттеулердегі ақпарат. Үлгіні жоспарлау. Маркетингтік зерттеулерді жүргізудің жалпы әдістері. Маркетингтегі сандық және сапалық зерттеулердің жіктелуі. Бақылау әдістері. Эксперименттерді ұйымдастыру. Сауалнама жүргізу. Маркетингтегі фокус-топ әдісі. Панельді зерттеулер. Маркетингтің аналитикалық жүйесі және нәтижелерді ұсыну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік қызметті құқықтық реттеу

    Кәсіпкерлік құқық Қазақстан Республикасында кәсіпкерлік еркіндігін қамтамасыз ететін құқықтық шарттар мен кепілдіктерді айқындайды, кәсіпкерлік субъектілері мен мемлекеттің өзара іс-қимылына, оның ішінде кәсіпкерлікті мемлекеттік реттеуге және қолдауға байланысты туындайтын қоғамдық қатынастарды реттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пән белгілі ғылыми саладағы академиялық зерттеуді жүргізуді жүзеге асыра алатын маманды дайындауға бағытталған. Білім алушы философиялық (диалектикалық, метафизикалық) және жалпы ғылыми (талдау, синтездеу, жалпылау және т.б.) әдістерін тануға үйренеді. Ғылыми міндеттерді шешуге арналған эмпирикалық және теориялық әдістерді қолдану дағдысын игереді. Талдау, жіктеу, синтездеу, салыстырудың, ғылыми шолу жазу, презентация дағдыларын меңгереді. Бақылау түрі - постерлі баяндама негізінде зерттеу нәтижелерін қорғау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Осы пән негізгі экологиялық табиғи жүйелердің жұмыс істеу заңдылықтары мен түсініктері, экологияның ғылым ретіндегі міндеттері, оның негізгі бөлімдері (аутэкология, популяциялық экология, әлеуметтік экология) қарастырады. Қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласындағы басқару. Қоршаған ортаның мониторингі. Табиғат қорғау қызметін экономикалық ынталандыру. Ортаны ластайтын өндірістерге заңды және экономикалық санкциялар белгілеу. Құқықтық табиғатты қорғау аспектілері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • PR теориясы мен практикасы

    Курстың мақсаты мен міндеттері - қоғаммен байланыс теориясы мен практикасының негіздерін, қоғамдық пікірді басқару принциптері мен әдістерін зерттеу; ақпараттық стратегияны құру; мақсатты әсер ету топтарымен қарым-қатынасты модельдеу; имиджді, беделді құру және жариялылық компаниясын құру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Маркетинг жүйесіндегі тауар қозғалысы

    Пән аясында мыналар оқытылады: Маркетинг жүйесіндегі тауар қозғалысының қазіргі түсінігін түсіндіру. Маркетинг жүйесіндегі тауар қозғалысының негізгі ерекшеліктері мен элементтері. Маркетинг жүйесіндегі тауар қозғалысы саласындағы логистикалық функцияларды дамытудың объективті алғышарттары. Маркетинг жүйесіндегі тауар қозғалысын басқаруды экономикалық қамтамасыз ету. Тауар қозғалысын тиімді ұйымдастыруды экономикалық ынталандыру әдістері. Мемлекеттік реттеудің экономикалық әдістері. Маркетинг жүйесіндегі тауар қозғалысын логистикалық басқаруды ұйымдастыру. Тауар нарықтарының инфрақұрылымын, тауар қозғалысы қызметін көрсетумен айналысатын делдалдарды дамыту. Өнімді жеткізу бойынша шаруашылық байланыстарды ұйымдастыру. Делдалдардың, көлік терминалдарының және өндірістік қоймалардың қойма кәсіпорындарының өзара іс-қимылы. Көтерме сауда делдалдық құрылымдардың даму үрдісі. Көтерме сауда делдалдарын көліктік- экспедициялық қызмет көрсетуге бағдарлау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тауарлар мен қызметтерді жылжыту технологиялары

    Пән аясында мыналар оқытылады: Тауарлар мен қызметтерді жылжытудың теориялық негіздері және заманауи тұжырымдамалары. Жарнамаға арналған мақсатты аудитория. Жарнамалық арналар. Промо-микс жүйесіндегі шешімдер. Жарнама: мәні мен түрлері. Жарнамалық қызметті ұйымдастыру. Жарнамалық жоспарлау және бақылау. Сатуды ынталандыру. Көпшілікпен қарым-қатынас. Жеке сату. Қарым-қатынас маркетингі. Жаңа коммуникациялық технологиялар. Брендинг. Жылжыту бюджетін әзірлеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік логистика

    Пән аясында мыналар оқытылады: Ағын процестерін ұйымдастыруда және оңтайландыруда маркетинг пен логистиканың рөлі. Маркетинг логистикасының мазмұны. Барлық қоғамдық ресурстардың тауар ретінде жиынтық нарығы және нарық механизмі. Ағын процестерін басқару механизмі. Нарықтың кадрларды, техниканы-технологияны және өндірісті ұйымдастыруды кешенді басқаруға әсері. Жабдықтау логистикасы маркетинг логистикасының бір түрі ретінде. Ақпараттық ағындарды фирманың шаруашылық қызметінің осы салаларын басқаруда пайдаланылатын жабдықтау және сатып алу логистикасына бөлу. Көлік логистикасының көлік кәсіпорнын басқару жүйесімен өзара байланысы. Фирманың тауарларын тарату саясатындағы маркетинг логистикасының рөлі мен орны. Өткізуді қамтамасыз ету бойынша іс-шаралар элементтерін бөлу жоспары және құрылымы. Тарату аппараты және нарыққа өнімнің қозғалыс жолдарын таңдау. Жеткізілімдерді орындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Маркетингтік коммуникациялар

    Пән аясында мыналар оқытылады: Маркетингтік коммуникацияның негізгі құралдары. Байланыс процесі мен арналары. Интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар. Маркетингтік коммуникациялар жүйесіндегі жарнаманың рөлі. Жарнамалық қызмет субъектілері. Жарнаманың әлеуметтік-психологиялық негіздері. Көпшілікпен қарым-қатынас. Сатуды ынталандыру. Жеке сату. Брендинг. Көрме-жәрмеңке қызметі маркетингтік коммуникацияның бір түрі ретінде. Заманауи, инновациялық және партизандық жарнама технологиялары. Сандық маркетингтік коммуникациялар. Әлеуметтік желілердегі маркетинг (Social Media Marketing – SMM). Маркетингтік коммуникацияларды жоспарлау және бақылау. Маркетингтік коммуникациялардың бюджеті және тиімділігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік сату

    Пән аясында мыналар оқытылады: «Сату маркетингі» ұғымының мәні; сату маркетингінің мақсаттары, міндеттері және функциялары. Тауарлар мен қызметтерді бөлудегі сатуды басқарудың рөлі; сатуды басқаруды дамытудағы үрдістер. Бөлшек және көтерме сауда кәсіпорындарының түрлері (ұсынылатын қызметтердің көлемі бойынша, ұсынылатын тауарлардың ассортименті бойынша, бағалардың салыстырмалы деңгейі бойынша). Бөлшек сауданы ұйымдастыру; бөлшек және көтерме саудагерлердің маркетингтік шешімдері (мақсатты нарықты таңдау және онда позициялау, тауарлар ассортиментін және қызметтер кешенін таңдау, бағаны, жылжыту әдістерін, орналасқан жерін таңдау). Сатуды басқарудың жаңа формалары. Сату саласындағы технологиялар мәнінің өсуі. Сату жөніндегі менеджердің маркетингтік шешімдері. Сату саласындағы дағдарысқа қарсы өзекті шешімдер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Трейд-маркетинг

    Пән аясында мыналар оқытылады: сауда маркетингінің мәні мен мазмұны, сауда маркетингіндегі өнім, сауда маркетингіндегі бөлу, сауда маркетингіндегі баға белгілеу, сауда маркетингіндегі жылжыту, сауда персоналымен жұмыс, бөлшек саудадағы сегменттеу және позициялау, сауда маркетингіндегі жоспарлау және бақылау, сату және олардың қызметтегі маңызы, сауда кәсіпорны, жеке сату техникасы, тиімді сауда, трейд-маркетингтік бағдарламаларды іске асыру процесі, электрондық коммерция.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіби қызметте жасанды интеллектіні қолдану

    Пән студенттердің кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында жасанды интеллект (ЖИ) технологияларын тиімді қолдану үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курста ЖИ негіздері және оны басқару, зерттеу және қолданбалы үдерістерге енгізудің практикалық аспектілері қарастырылады. Курс пәнаралық сипатқа ие және ЖИ-дің денсаулық сақтау, білім беру, экономика, мемлекеттік қызмет және басқа салалардағы қолданылу мысалдарын қамтиды. ЖИ жүйелерімен жұмыс істеу кезінде этика, құқықтық реттеу, цифрлық сауаттылық және сыни ойлау мәселелеріне ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бухгалтерлік есеп

    Пәнді оқу нәтижесінде студент бухгалтерлік есепті жүргізудің принциптері мен әдістерін, ұйымның бухгалтерлік есебін жүргізу үшін компьютер мен компьютерлік құралдарды пайдалану әдістерін білетін болады. Бұл курста бухгалтерлік есептің теориялық және практикалық аспектілері зерттеледі: негізгі принциптері; құжат айналымы, активтер, капитал және міндеттемелер есебі; компанияның қаржылық есептілігінің мазмұны мен құрылымы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қаржы

    Курсты сәтті аяқтағаннан кейін білім алушылар макро және микро деңгейде қаржының теориялық және практикалық негіздерін білетін болады. Пән шеңберінде: қаржыны ұйымдастыру және басқару; Мемлекеттік қаржы; салықтар және салық жүйесі; бюджеттен тыс қорлар; мемлекеттің ақша-кредит саясаты; ҚР Ұлттық Банкі; қаржы нарықтары мен делдалдар; Екінші деңгейдегі банктер; сақтандыру нарығы; Кәсіпорындардың қаржысы; шаруашылық жүргізуші субъектілердің кірістері мен шығыстары; үй шаруашылықтарының қаржысы; өмір сүру деңгейінің мемлекеттік индикаторлары зерделенеді халық саны.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жарнаманы басқару және PR

    Мақсаты - студенттердің жарнамалық қызметті басқару жүйесінің қалыптасуы мен дамуының объективті заңдылықтарына, жарнама саласындағы теориялық зерттеулер мен практикалық әзірлемелердің қазіргі жағдайын көрсетуге негізделген маркетинг негізінде меншіктің барлық нысандарындағы кәсіпорындардың жарнамалық қызметін басқарумен байланысты ережелерді игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Маркетингті басқару

    Пән аясында мыналар оқытылады: Маркетингті басқарудың мәні, мақсаттары мен принциптері. Фирманы стратегиялық басқарудың мазмұны мен құрылымы. Фирманың маркетингін стратегиялық және жедел жоспарлау. Маркетингті басқарудағы стратегиялық талдау әдістері. Маркетингті басқару процесі және кәсіпорындағы маркетингтік құрылымдар. Фирманың ішкі әлеуетін бағалау және талдау. Фирманың сыртқы ортасын талдау. Өнімнің бәсекеге қабілеттілігін басқару жүйесі. Корпоративтік деңгейде маркетингті басқару. Маркетингті функционалдық деңгейде басқару. Аспаптық деңгейде маркетингтің өнімдік стратегиясы. Аспаптық деңгейде маркетингтің баға стратегиялары. Аспаптық деңгейде бөлу стратегиясы. Тауарларды аспаптық деңгейде жылжыту стратегиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Елдік маркетинг

    Пән аясында мыналар оқытылады: Аумақтардың маркетинг жүйесі. Жекелеген аумақтардағы маркетинг құралдары мен стратегиялары. Нарықты сегменттеу және елдің позициялануы. Елдік маркетингіндегі зерттеу әдістері. Елдік маркетингтің кешенді процесін жоспарлау, әзірлеу және іске асыру. Аумақтың маркетингінің мақсатты бағдарламаларын әзірлеу. Аймақтық маркетингтік қызметтерді ұйымдастыру. Елдің тиімді жұмыс істеуі үшін сақтандыру маркетингінің құралдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ғаламтор - маркетинг

    Пән аясында мыналар оқытылады: Интернет желісінің тарихы мен құрылымы. Интернеттің пайдаланушыға әсері. Маркетинг концепциясының эволюциясы. Интернет-маркетинг және дәстүрлі маркетинг: ұқсастықтар мен айырмашылықтар. Интернет-маркетингтің мәні. Интернет-маркетинг пәні мен құралы ретінде. Интернет-маркетинг принциптері. Іскерлік байланыстарды қолдау. Нарықты зерттеу. Интернет аудиториясының көлемі мен құрамын зерттеу әдістері. Мақсатты топпен коммуникацияны құру принциптері. Web-promotion: интернет желісіндегі жарнама. Жарнамадағы Партизандық маркетинг түсінігі. Вирустық маркетинг. Әлеуметтік желілер жарнама алаңы ретінде. Интернет-брендингтің мәні мен маңызы. Интернет- дүкенді ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қызмет маркетингі

    Пән аясында мыналар оқытылады: Маркетинг концепциясындағы қызметтің ерекшеліктері. Қызмет көрсету саласының маркетингтік құралдары. Қызметтер маркетингін ақпараттық қамтамасыз ету. Қызмет көрсету саласындағы тұтынушыларды талдау. Қызмет өндірушінің тауар саясаты. Қызмет көрсету саласындағы баға саясатының ерекшеліктері. Қызмет көрсету саласында алға жылжыту және сату. Қызмет көрсету саласында маркетингті ұйымдастыру және басқару. Ақпараттық қызмет маркетингі. Консалтингтік қызметтер маркетингі. Қаржылық қызмет маркетингі. Көлік қызметінің маркетингі. Жалдау қызметтерінің маркетингі. Сауда- делдалдық қызмет маркетингі. Туризм қызметтерінің маркетингі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Салалардағы және қызмет сферасындағы маркетинг

    Пән аясында мыналар оқытылады: Салалардағы маркетингтің ерекшеліктері. Сыртқы орта: анықтамасы, құрылымы (макро және микро сыртқы, олардың құрамдастары); екілік принципі, жеке факторлардың рөлі және әсері. Ішкі орта: анықтамасы, құрылымы және құрамдастары, күшті және әлсіз жақтарын, мүмкіндіктері мен әлеуетін бағалау. Салалық нарықтардың дамуын талдау және болжау ерекшеліктері нарықтың тартымдылығы және іскерлік белсенділік деңгейі. Нарықтың тартымдылығын және іскерлік белсенділік деңгейін бағалаудың негізгі принциптері-бағалау ұғымдары, мәні, әдістері. Кәсіпорынның (фирманың) бәсекеге қабілеттілігі мен өмір сүруін арттырудың негізгі принциптері мен тәсілдері. Әр түрлі қызмет салаларындағы тауарлар мен қызметтердің өмірлік циклдерінің ерекшелігі. Өнеркәсіптегі Маркетинг. Агробизнестегі Маркетинг. Білім беру қызметінің маркетингі. Сақтандыру бизнесіндегі Маркетинг. Кадрлық қамтамасыз ету маркетингі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Digital маркетинг

    Пән аясында мыналар оқытылады: Digital маркетинг түсінігі және құралдары. Сандық маркетингтің даму болашағы және оның бизнеске әсері. Интернет сайттар. Digital жарнама. Іздеу оңтайландыру (SEO). Серіктестік бағдарламалар. Компьютерлік ойындардағы Product placement. WOM. Медиалық және контекстік жарнама. Әлеуметтік желілерде жылжыту: SMO және SMM Email, RSS. Интернетте вирустық және партизандық маркетинг. Digital-брендинг.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Брендингті басқару

    Пән аясында мыналар оқытылады: Брендинг тарихы. Брендтің негізгі сипаттамалары. Брендтің ерекше ерекшеліктері: даралық, туған технологиясы, аты, дизайн және орау. Брендтің түрлері мен артықшылықтары. Брендтің даралығы, қабылдау, қауымдастық. Брендті басқару тұжырымдамасы мен стратегиясы. Брендті әзірлеу модельдері. Брендті жайғастыру тұжырымдамасы бренд-менеджменттегі маркетингтік зерттеулер және нарықты сегменттеу. Брендті бағалау әдістері мен тәсілдері. Сауда маркасын нарыққа жылжыту стратегиясы. Тауар қозғалысы арналарында брендті басқару.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сауда маркаларын басқару

    Пән аясында мыналар оқытылады: Сауда маркаларын басқару тұжырымдамасы. Сауда маркасының портретін жазу: марканың имиджін анықтау, маркаға негізделген тұтынушылардың мінез- құлық моделін әзірлеу. Сауда маркаларын басқару стратегиясын әзірлеу: сауда маркасын позициялау, сауда маркасының отбасын кеңейту, коммуникация, тарату арналарында әсер ету құралы ретінде марканы пайдалану, баға белгілеу. Маркаға инвестициялар нормасын бағалау. Сауда маркасының мәдениетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Халықаралық маркетинг

    Пәннің мақсаты – студенттерге халықаралық маркетинг саласында терең және жүйеленген білім беру, халықаралық маркетинг қызметін ұйымдастыруда практикалық дағдыларды сіңіру. Пән зерттейді: халықаралық маркетингтің заманауи пәндері; халықаралық маркетингтік орта; мақсатты халықаралық нарықтарды сегменттеу және таңдау; халықаралық маркетингтік зерттеулер; халықаралық маркетинг стратегиялары; кәсіпорынның сыртқы нарыққа шығу жолдары; халықаралық тауар саясаты; халықаралық маркетингтегі баға саясаты; халықаралық нарықтардағы өткізу саясаты; коммуникациялардың халықаралық құралдары; халықаралық маркетингті басқару.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Тұтынушының маркетингі

    Пән аясында мыналар оқытылады: тұтынушылардың адалдығын басқару, маркетингтік көрсеткіштер, маркетингтің кірістілігін басқару, маркетингтік стратегиялардың пайдаға әсері, нарықтық әлеует, сұраныс және нарық үлесі, тұтынушыларды талдау және құндылықты құру, нарықты сегменттеу, қарым-қатынас маркетингі, бәсекелестік талдау және фирманың артықшылықтар көздері, өнімді нарыққа орналастыру, брендинг, нарықтық баға және баға стратегиялар, маркетингтік арналар және арналар картасы, маркетингтік коммуникациялар, әлеуметтік медиа, портфельді талдау және стратегиялық жоспарлау, маркетингтік стратегиялар, маркетингтік жоспарлар және тиімділік.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Эмоциялык брендинг

    Пән аясында мыналар оқытылады: қазіргі тұтынушының қалауы, бренд құру схемасы, бренд құру пирамидасы, брендтің орналасуы, тұтынушылардың назарын аударудың эмоционалды әдістері, сұхбаттасушының эмоционалды деңгейін жоғарылату әдістері, классикалық small talk заманауи модификациялары, эмоционалды сипатталған әңгімелер, анықтамалар, суреттер, оң тәжірибеге сілтемелер, бренд тарихы, позитивті байланыстар, визуалды бейнелерді эмоционалды сату, әсер дизайны.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Эмоциялык маркетинг

    Пән аясында мыналар оқытылады: эмоциялардың күші мен эмоционалды маркетингтің тиімділігі, дәстүрлі маркетингтен эмоционалды маркетингке көшу, эмоционалды маркетингтік өсиеттер, маркетингте қорқынышты пайдалану, сенім қалыптастыру, тиесілілік сезімі, маркетингке (соның ішінде брендингке) байланысты эмоцияларға қатысты әдістер мен технологиялар, эмоционалды жарнама, эмоционалды сату, API эмоцияны тану интерфейстері: бетті талдау арқылы; мәтінде; дауыста (сөйлеуде).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • 1С ERP кәсіпорынды басқару

    Пән аясында мыналар оқытылады: 1С ПП пайдалану: компания жұмысын есепке алу және басқару міндеттерін шешу үшін кәсіпорын; 1С: Кәсіпорын жүйесінің негізгі объектілерімен танысу; олардың жұмыс істеу принциптері және Есептеу міндеттерін шешу үшін Қолдану тәсілдері: жалақыны есептеу, кадрлық есеп, қоймалардағы тауарлардың кірісі мен шығысын есепке алу және т.б. кіші жүйелердегі маркетингтік қызметті басқару. CRM және маркетинг. Сатып алуды/сатуды басқару. Сатуды жоспарлау. Бағаны қалыптастыру. Сатып алушылармен және жеткізушілермен қатынасты басқару. Қойманы/өндірісті басқару. Кәсіпорын қызметінің мониторингі және талдауы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қонақжайлылық саласындағы маркетинг

    Пән аясында мыналар оқытылады: қонақжайлылық индустриясының түсінігі мен құрамдас бөліктері; туризм түрлерінің түсінігі, рөлі және жіктелуі; қонақжайлылық қызметтері нарығының конъюнктурасы мен сыйымдылығын талдау; қонақжайлылық индустриясының маркетинг ерекшелігі; қонақжайлылық индустриясының маркетингтік ортасы; қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарын сегменттеу және орналастыру ерекшеліктері; клиентке бағдарланған компанияда қонақтармен қарым-қатынас құру; қонақжайлылық индустриясындағы маркетингтік жоспарлау; ассортимент қонақжайлылық индустриясындағы саясат; қонақжайлылық индустриясындағы баға саясаты; қонақжайлылық индустриясындағы коммуникациялық саясат; қонақ үй бизнесіндегі маркетингтің ерекшелігі; мейрамхана бизнесіндегі маркетингтің ерекшеліктері; қонақжайлылық индустриясындағы маркетингтік стратегиялар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бизнеске арналған кеңселік шешімдер

    Пәндерді меңгеру мақсаты студенттердің кәсіби мүдделеріне қолданылатын қазіргі заманғы ақпараттық технологиялардың мүмкіндіктерін көрсету, студенттердің жаңа компьютерлік технологияларды меңгеруіне деген сенімін дамыту болып табылады. Студент осы білімді қарапайым және күрделі мәтіндік құжаттарды жасау, электрондық кесте процессорының көмегімен түрлі тақырыптық мәселелерді шешу, Excel электрондық кесте процессорын пайдалана отырып, зерттеу нәтижелерін өңдеу үшін пайдалана алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Индустриялық маркетинг

    Пән аясында мыналар оқытылады: Өндірістік маркетинг түсінігі және ерекшеліктері. Ұйым-тұтынушылар маркетинг субъектісі ретінде. Өндірістік мақсаттағы тауарлардың түрлері мен сипаты. Өндірістік мақсаттағы тауарлар нарықтарын зерттеу. Өндірістік мақсаттағы тауарлар нарығын сегменттеу. Өндіріс құралдарын жеткізушілерді таңдау. Өнеркәсіптік маркетингтегі негізгі стратегиялар. Өндірістік мақсаттағы тауарлар өндірісін жоспарлау. Өндірістік мақсаттағы тауарларға баға және баға стратегиясы. Өнеркәсіптік маркетингтегі өткізу саясаты. Өндірістік мақсаттағы тауарларды өткізуді ұйымдастыру. Өндіріс құралдарымен көтерме сауда. Өнеркәсіптік маркетингтегі коммуникация стратегиясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бизнестегі талдау

    Пән кәсіпкерлік қызметтегі бизнес-процестерді зерттеу үшін экономикалық талдау әдістерін игеруді және аналитикалық қызметтің практикалық дағдыларын дамытуды қамтиды. Пән шеңберінде бизнесті дамыту бойынша басқарушылық шешімдерді әзірлеу үшін Экономикалық талдаудың теориясы мен практикасы, кәсіпкерлік қызмет субъектісінің қаржы-шаруашылық қызметін талдау кезінде жүйелі ойлау, бизнес-талдаудың қазіргі заманғы құралдары зерделенеді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік талдау

    Маркетингтік талдау жан-жақты ұғым тұтынушылардың талғамын зерттеуге бағытталған менеджмент қанағаттандыру, сондай-ақ жүзеге асыру үшін сатып алушыларды сегменттеу мақсатында олардың таңдаулы маркаларын немесе тауарлардың сорттарын және қанықтылық дәрежесін талдау ретінде қарастырылады. Өнім мен баға саясатын оңтайландыруға көп көңіл бөлінеді, сату желісін қалыптастыру саясаты, жарнаманы әзірлеу және талдау маркетингтік коммуникациялар. Курсты оқу барысында студенттер теориялық біліммен қатар оларды кейінгі жұмыстарында сәтті қолдана алуы үшін практикалық дағдыларды меңгеруге назар аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • B2B маркетингі

    Пән аясында мыналар оқытылады: В2В маркетингі: мәні, ерекшеліктері. Өндірістік мақсаттағы тауарлар нарықтарының негізгі сипаттамалары. В2В нарықтарындағы маркетингтік қызметтің ерекшелігі. Өндірістік мақсаттағы өнім нарығының құрылымы( БПН), оның қатысушылары. Сұраныстың негізгі сипаттамалары. В2В нарығындағы зерттеудің мақсаттары, негізгі бағыттары. Нарықты зерттеу әдістері. Коммуникация бюджетін қалыптастыру. Бақылау, коммуникацияның тиімділігін анықтау әдістері. Маркетинг жоспарының тағайындалуы, фирма саясатының басқа элементтерімен байланысы. Маркетинг жоспарының құрылымы. Негізгі бөлімдер мазмұны. Бақылау түрлері: рентабельділікті бақылау, ағымдағы бақылау, аудиторлық бақылау. Өткізу реті. Бақылау мәліметтері. Ортаны тексеру. В2В нарығындағы Интернет-маркетингтің ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бизнес субъектілерінің есептері

    "Бизнес субъектілерінің есептілігі" курсын зерделеудің мақсаты-студенттерде есептілікті қалыптастыру және ұсыну кезеңіне Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарына сәйкес қаржылық және салықтық есептілікті дайындау және ұсыну бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Курстың міндеттері: - қаржылық және салықтық есептілік тұжырымдамасын және Қазақстандағы қаржылық және салықтық есептілікті нормативтік реттеуді зерделеу; - студенттердің қаржылық және салықтық есептілікті қалыптастырудың ұйымдастырылуы, әдіснамасы мен техникасы туралы білім жүйесін игеруі болып табылады; - ішкі және сыртқы пайдаланушылардың кең ауқымы үшін ақпараттық жүйені ұйымдастыру; - әртүрлі пайдаланушылардың (ішкі және сыртқы) талаптарын қанағаттандыратын ақпаратты, бухгалтерлік есептілікті, салықтық есептілікті дайындау және ұсыну; - студенттердің қаржылық және салықтық есептілікті қалыптастыру бойынша практикалық дағдыларды игеруі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнес-үдерістерді басқару

    Пән мақсаты - ұйымды үрдісті басқару негіздері бойынша білімдер мен практикалық дағдыларды меңгеруді үйрету . Курс аяқталғаннан кейін білім алушы бизнес-процестерді моделдеуге, талдауға және оңтайландыруға, ұйымның бизнес-процестерін моделдеудің аспаптық жүйелерін пайдалануға, ұйымның үдерістерін басқару құралы ретінде көрсеткіштердің теңдестірілген жүйесін (СЖЖ) әзірлеуге және қолдануға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жобаларды басқару негіздері

    Курс аяқталғаннан кейін студенттер жобаның қатысушыларының мүдделерін талдай алады; мақсаттарды, пәндік саланы және жобалық құрылымды анықтай алады; жобаның кестесін есептей алады; шоғырландырылған жобаның негізгі бөлімдерін қалыптастырады; жоба тәуекелдерін анықтай алады; MS Project бағдарламасын қолдана алады. Студенттер курстың соңында «Жобалық менеджердің көмекшісі» кәсіптік біліктілікті беру туралы сертификатқа ие болады. Оқыту әдістері - ми шабуылдары, кейстер, іскерлік ойындар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кәсіпкерліктегі маркетингтік құралдар

    Маркетинг құралдары мен принциптерін қолдану бойынша практикалық дағдылар. Пән аясында маркетингтік орта зерттеледі; нарық сегменті анықталады, тұтынушылардың мінез-құлқының сипаттамалары, тауар және баға саясатының негіздері анықталады; тауарлар мен қызметтерді жылжыту бағдарламалары; brand book әзірленуде, кәсіпкердің беделін басқару; маркетингтік зерттеулер жүргізу, әлеуметтік медиа маркетингі (SMM).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Банктік маркетинг

    Пән аясында мыналар оқытылады: банктік маркетингтің теориялық негіздері, банктегі маркетингті басқару процесі, банктің нарықтық мүмкіндіктерін талдау, банктің маркетингтік зерттеу процесі, банктегі маркетингтік ақпаратты жинау процесі, банктік қызметтер нарығын сегменттеу ерекшеліктері, банктік өнім саясаты, банктің баға саясаты, банктік қызметтерді өткізуді ұйымдастыру, банктің маркетингтік коммуникациялар жүйесі, банктің коммуникациялық саясаты, банктегі маркетингті жоспарлау және бақылау, банкті дамытудың ұйымдастырушылық стратегиялары, банктегі маркетингтік аудит.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дизайн-ойлау

    Пән аясында мыналар оқытылады: дизайн-ойлау тарихы; дизайн-ойлаудың мақсаты, міндеттері, қағидалары мен ерекшеліктері; дизайн-ойлаудың заманауи қолданылуы; эмпатия, фокус, идеация, прототиптеу, тестілеу кезеңдерінің артефактілері; әртүрлі кезеңдердегі дизайн-ойлау әдістері; идеялар мен оқиғаларды визуализациялау; дизайн-экожүйе; цифрлық ортада жобалау; клиенттің жеке тәжірибесі; дизайнерлік ойлауды жылытуға арналған құралдар мен ойындар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Әлеуметтік желілердегі маркетинг

    SMM негіздері: тұжырымдама, мақсаттар, негізгі платформалар. Әлеуметтік желілердің ресурстары мен мүмкіндіктері, әлеуметтік желілердегі мақсатты аудитория. SMM стратегиясын әзірлеу: құрылымы мен кезеңдері, басқа арналармен интеграция. Медиа жоспарлау: жарияланымдар мен бюджеттерді қалай жоспарлау керек. Мазмұнды құру: түрлері, форматтары, әңгімелеу; есептік жазбаның визуалды стилі (дизайн, профиль қақпағы, таспа). Мазмұнды жасау үшін AI құралдарын пайдалану: ChatGPT, Midjourney, Canva. Вконтактедегі мақсатты жарнама, myTarget, TikTok; Яндекс.Директегі және Google Ads-тағы контекстік жарнама. SEO-әлеуметтік платформалар мен блогтарға арналған жарнама. Мобильді формат және тік мазмұн (Reels, Shorts, TikTok). Мониторинг және талдау: Яндекс.Метрика және Google Analytics. Қауымдастықты басқару: өсу, қатысу, геймификация; әлеуметтік желілердегі негативтермен және дағдарыстармен жұмыс. Influencer Marketing: блогерлермен жұмыс. Халықаралық SMM және мәдениетаралық жылжыту. SMM мансабы: портфолио, фриланс, агенттіктер, жағдайлар. Әлеуметтік сауда: әлеуметтік желілер арқылы сату және E-Commerce – Instagram Shop, TikTok Shop, сатып алу түймелері, лендинг.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • Жаңа жағдайларға бейімделуге және ішінара белгісіздік режимінде жұмыс істеуге, тәуелсіз, дербес шешімдер қабылдауға, қолданыстағы заңнаманы басшылыққа алуға, өз құқықтарын барлық заңды тәсілдермен қорғауға қабілетті
  • Кәсіби мәселелерді шешуде тиісті цифрлық технологияларды, оның ішінде жасанды интеллектті, құралдарды, базалық әдістерді, теорияларды қолдануға; инновациялық шешімдерді әзірлеу үшін шығармашылық және дизайн-ойлау әдістерін қолдануға; маркетингте адамдардың эмоцияларын (сату, жарнама және брендингте) пайдалануға қабілетті
  • Ұйымның бәсекеге қабілеттілігін арттыру мақсатында маркетингтік зерттеулер жүргізу әдістемесі, маркетингтік қызметті талдау, оңтайлы Маркетингтік шешімдер қабылдау саласында білім мен дағдыларды қолдану.
  • Сыни талдау негізінде стандартты кәсіби жағдайларда шешім табуға, жеке кәсіби қызметті жоспарлауға қабілетті.
  • Командада жұмыс істей алады, салааралық коммуникацияларды және көшбасшылық қасиеттерді, қатесіз қарым-қатынас дағдыларын меңгерген.
  • Мәдени және әлеуметтік-экономикалық мәселелерді шешу үшін басшылықпен және командада жобалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті.
  • Маркетингтік жағдайлар мен проблемалардың креативті және тиімді шешімдерін әзірлеу, сондай-ақ интернет кеңістігінде кәсіби қатысу үшін қазіргі заманғы маркетингтік рәсімдерді, құралдарды, әдістерді, технологияларды пайдалануды практикаға алу.
  • Маркетингтік стратегияларды, брендинг стратегиялары мен клиенттің құндылықтарын, маркетингтің стратегиялық және тактикалық жоспарларын әзірлеуге және іс жүзінде жүзеге асыруға, ұйымның маркетингтік қызметін бақылау мен бағалауды жүзеге асыруға қабілетті
  • Нарық пен бизнес-үдерістерді талдауға, кәсіпкерлік қызметте мақсаттарға жету үшін басқарудың қазіргі заманғы әдістерін қолдануға, экономиканың нақты және қаржы секторында кәсіпкерлік қызметті тиімді жүзеге асыруға, бастапқы құжаттардағы есептік жазбаларды ресімдеуге және қаржылық есептілікті жасауға қабілетті
  • Салалық ерекшелікті және іс-әрекеттің аумақтық қамтылуын ескере отырып, коммерциялық емес ұйымдарда, өнеркәсіп салаларында, айналым және қызмет көрсету салаларында ұйымдардың қызметінде маркетинг кешенін тиімді қолдану.
  • Тауарлар мен қызметтерді жылжыту мен сатуды, сауда маркасын, тұтынушылардың мінез-құлқын, клиенттермен қарым-қатынасты тиімді басқаруға, ұйымның имиджін қалыптастыруға қабілетті
  • Инклюзия құндылықтарын, ғылыми зерттеу дағдыларын дамытуды ескере отырып, мультимәдени және көп тілді ортаға байланысты, тұлғааралық және кәсіби өзара әрекеттесу мәселелерін шешу үшін бейімделе алады, жазбаша және ауызша сөйлеу мәдениетін меңгергендігін көрсете отырып, өз ұстанымын айтуға болады
  • Өңірдің дамуының әлеуметтік-экономикалық мәселелерін, қоршаған ортаны жақсарту, тұрақты даму, өмір тіршілігінің қауіпсіздігін және экологияны қамтамасыз ету, сондай-ақ Қазақстан Республикасының сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының міндеттерін шеше алады.
Top