7M01705 Шетел тілі: екі шетел тілі в QYZPU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Шетел филологиясы саласында жоғары білімі бар, оқыту әдістемесі мен оқыту технологияларын жетік меңгерген, педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыра алатын және бірнеше тілді жетік меңгерген педагогика ғылымдарының магистрлерін дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Сыни ойлау және академиялық сауаттылық
Бұл пән оқудағы шығармашылық пен сыни ойлауды жақсарта отырып, оқытудың инновациялық әдіснамасын енгізуге бағытталған. Магистранттар оқытудың негізгі құралдары мен стратегияларын, оқу ортасын үйренеді және студенттерге белсенді және біртұтас тәжірибе құру үшін әртүрлі әдістерді қолдану арқылы пәндік бағыттарға элементтерді енгізу мүмкіндіктерін кеңейтеді.
Несиелер - 5
-
Оқытудың заманауи перспективалары
Пән оқытудың заманауи трансформациясы мен тұжырымдамалары қарастырылады. Сондай-ақ оқытудың нақты модельдерін, оқу бағдарламаларын әзірлеуді, бағалау әдістері мен білім беруді басқару тәсілдерін талдауға болатын бірқатар тұжырымдамалық тәсілдер оқытылады. Пән әр түрлі идеяларға негізделген тәжірибелерді сыни көзқараспен талдап, зерттемелердің нәтижесіне сүйене білуді көздейді. Негізгі мақсаты оқыту теориясын жеке және институционалдық деңгейде оқыту қалай құрылатынын, ұсынылатындығын, бағаланатындығын және басқарылатындығын зерттеумен байланыстыру болып табылады.
Несиелер - 5
-
Стратегиялық көшбасшылық және мектеп білімін жетілдіру
Пән білім беру саласындағы стратегиялық көшбасшылық принциптері мен практикасына және мектеп білімін жетілдіруге бағытталған. Пән көшбасшылық теорияларын, өзгерістерді басқару стратегияларын және білім беру нәтижелерін жақсартудың практикалық тәсілдерін қамтиды. Магистранттар тиімді көшбасшылықтың мектептің жалпы жақсаруына, мұғалімдерді дамытуға және оң оқу ортасын құруға қалай ықпал ететінін зерттейді.
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілді сыныпты оқыту және басқару дағдылары
Пәннің мақсаты – сыныпты басқарудың тиімді стратегиялары мен дағдыларын үйрету, өйткені ағылшын тілді сыныпты оқытуда оқушылардың шығармашылығын, көшбасшылығын, сыни ойлауын және тиімді командалық жұмысын ынталандыратын сынып ортасын құруда дамиды. Магистранттар сыныпты тиімді басқару бойынша осы пәнді оқи отырып, рефлексивті, сабақ мотивациясы мен мінез-құлқын бақылау және жақсарту үшін оқытушылық тәжірибеге қалай қосуға болатындығын үйренеді.
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру: шетел тілін оқыту технологиялары мен әдістемелері
Пән магистранттардың инклюзивті білім берудегі оқу процесін тиімді ұйымдастыру үшін қажетті терең білім мен дағдыларын дамытуға бағытталған. Осы пән аясында магистранттар дәстүрлі және инновациялық әдістерді қамтитын қазіргі заманғы оқыту әдістерін, соның ішінде дәрістер, семинарлар, практикалық сабақтар, жобалық оқыту, кейс-метод, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар және жасанды интеллекті (ЖИ) қолдануды зерттейді. Сонымен қатар, белсенді оқыту әдістерін енгізуге, мәселен, проблемалық, зерттеу және қашықтан оқытуға ерекше назар аударылады. Магистранттар қазіргі заманғы оқыту әдістері мен технологияларын, білім беру процесін басқаруды, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды және оқу жетістіктерін бағалау әдістерін қолдану дағдыларын, сондай-ақ инклюзивті білім беру ортасын қалыптастыруды меңгереді.
Несиелер - 4
-
Аралас әдістемелер және пәнаралық зерттеу тәсілдері
Бұл пән аралас әдістемелерді және пәнаралық зерттеу тәсілдерін зерттейді, түрлі зерттеу сұрақтарына жан-жақты жауап беруге және күрделі мәселелерді шешуге бағытталған. Магистранттар әртүрлі пәндер мен әдістерді біріктіріп, зерттеу жобаларын құру және іске асыру үшін инновациялық тәсілдерді үйренеді, бұл оларға заманауи ғылыми және кәсіби контексттерде тиімді жұмыс істеуге мүмкіндік береді.
Несиелер - 4
-
Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы
Пән магистранттарға жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы саласындағы терең білім беруге бағытталған. Оқыту барысында оқу процесін ұйымдастырудың инновациялық әдістері, білім беру бағдарламаларын жобалау, студенттердің оқу жетістіктерін бағалау тәсілдері және көшбасшылықтың психологиялық аспектілерін, оның ішінде мотивация, көшбасшылық, коммуникация және қақтығыстарды басқару мәселелерін талдайды.
Несиелер - 4
-
Академиялық жазылым
Пән академиялық контексте жазбаша сөйлеу дағдыларын дамытады. Пән ғылыми мәтіннің құрылымын, зерттеу және дәлелдеу әдістерін, дәйексөздер мен сілтемелер ережелерін зерттеуді қамтиды. Магистранттар ғылыми эсселерді, рецензиялар мен зерттеу мақалаларын жоспарлау, жазу және редакциялау әдістерін, академиялық этика мәселелерін және жұмысты пішімдеу ережелерін меңгереді. Тәжірибелік тапсырмалар мен кері байланыс арқылы магистранттар академиялық пікірталас аясында өз ойларын анық, логикалық және дәлелді жеткізу қабілетін дамытады. Пән зерттеу негізінде магистрант үшін қажетті академиялық жазылым қабілеттері, дағдылары мен құзыреттілігін қалыптастыруды мақсат етеді.
Несиелер - 4
-
Зерттеу дизайны және этикалық нормалар
Магистранттар зерттеу сұрақтарын құрастыруды, әдістемені таңдауды, деректерді жинау құралдарын әзірлеуді және деректерді талдау процедураларын жоспарлауды қоса алғанда, зерттеу дизайнының әртүрлі аспектілерін зерттейді. Сонымен қатар, пән деректердің құпиялылығы, зерттеуге қатысушылардың құқықтары мен әл-ауқаты сияқты білім беру зерттеулерін реттейтін этикалық нормалар мен стандарттарға баса назар аударады. Оқыту білім беру саласында жоғары сапалы және этикалық зерттеулер жүргізу үшін магистранттарға қажетті дағдыларды бере отырып, ғылыми жобаларды жобалау және жүзеге асыру үшін алынған білімді практикалық қолдануды қамтиды.
Несиелер - 6
-
Екінші шетел тілін оқытудағы мәдениетаралық коммуникация
Пән екінші шет тілін оқыту аясында магистранттардың мәдениетаралық коммуникация саласындағы теориялық білімдері мен тәжірибеге бағытталған дағдылар кешенін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында мәдени айырмашылықтар, құндылықтар жүйесі, тұлғааралық қарым-қатынас модельдері және білім беру үдерісін ұйымдастыруда маңызды рөл атқаратын ұлттық-мәдени ерекшеліктер туралы негізгі ұғымдармен танысады. Пәнді меңгеру болашақ педагогтардың көпмәдениетті аудиторияда білім беру коммуникациясын тиімді құра білу қабілетін, білім алушылардың төзімділігін, мәдениетаралық құзыреттілігін және ұлтаралық өзара әрекетке дайындықтарын дамытуға ықпал етеді.
Несиелер - 5
-
Шетел тілін тестілеу және әдістері
Пән ағылшын тілін оқытуда тестілеу мен бағалаудың әртүрлі әдістеріне негізделген негізгі ұғымдарды түсінуге үйретеді. Сондай-ақ тілдік тестілеудің негізгі теориялары, олардың тарихы, қазіргі кездегі дамуы, сондай-ақ технологияны қолдану арқылы өзара әрекеттесу туралы терең білімді ұсынуға бағытталған. Пәннің міндеттері: 1. Магистранттарды тілдік тестілеудегі соңғы үрдістермен таныстыру; 2. Оқуды, жазуды, тыңдауды, ауызекі сөйлеуді және тілді қолдануды тестілеудің әртүрлі тәсілдері мен әдістерін қолдану дағдыларын дамыту; 3. Тілдік тестілеу үшін әртүрлі материалдар жасау және оларды тексеру қабілетін дамыту.
Несиелер - 5
-
Сапалық зерттеулер және деректерді талдау
Пән білім беру зерттеулерінде қолданылатын сапалы әдістерді тереңдетіп оқытады. Магистранттар сұхбат, фокус-топтар, бақылау және құжаттарды талдау сияқты әртүрлі мәліметтер жинау әдістерімен таныстырылады. Сапалы ақпаратты жинау, жазу және талдау процесін зерттеу, нәтижелерді түсіндіру және сапалы деректерден қорытынды жасау дағдыларын дамытады. Сапалық әдістерді қолдану кезінде зерттеу нәтижелерінің негізділігі мен сенімділігін қамтамасыз ету принциптерін талдайды және меңгереді. Магистранттар сапалық тәсіл, теориялық негіз, зерттеу сұрақтарын құрастыруды үйрену дағдыларын қалыптастырады.
Несиелер - 5
-
Екінші шетел тілі
Пәннің мазмұны қарым-қатынас мәдениетін дамытуға бағытталған: Екінші шетел тілін қарым-қатынас құралы, білім беру және өзін-өзі тану құралы ретінде пайдалану, қазіргі заманғы әлемдегі ынтымақтастық пен өзара әрекеттесу құралы;коммуникацияның негізгі функциялары: ақпараттық коммуникативтік, тұрақты коммуникативті, аффективті-коммуникативтік; әртүрлі әлеуметтік тұрғыдан анықталған жағдайларда ауызша тілдік қарым-қатынас жасау.
Несиелер - 4
-
Әдебиеттерді талдау, шетел тілін оқыту саласындағы теориялық және тұжырымдамалық негіздер
Пәнді оқу барысында магистранттар ғылыми зерттеулерге сыни талдау жасайды, өзіндік зерттеу тәсілдерін әзірлейді және білім беру саласындағы негізгі тұжырымдамалар мен тенденцияларды түсіну үшін салыстырмалы талдау дағдыларын қолданады. Әрбір тапсырма сыни тұрғыдан ойлау және ғылыми материалдармен аналитикалық жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған, бұл магистранттарға пән саласын тереңірек түсінуге ғана емес, сонымен қатар өздерінің ғылыми жобаларын жасауға дайындалуға көмектеседі.
Несиелер - 4
-
Екінші шетел тілінің практикумы
Пән кәсіби және ғылыми-білім беру қарым-қатынасы үшін қажетті екінші шет тіліндегі коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілікті дамытуға, сөйлеу дағдыларын (ауызша және жазбаша сөйлеу) практикалық игеруге бағытталған: кәсіби және ғылыми тақырыптар бойынша еркін монологиялық және диалогтық мәлімдеме қалыптастыру; шынайы және бейімделген мәтіндермен жұмыс істеу, кәсіби сөздік қорын белсенді толықтыру, екінші шет тілінің грамматикалық құрылымдары мен синтаксисті нығайтуға бағытталған.
Несиелер - 4
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пән супер-базалық стандарт кемінде (В1) деңгейін меңгеруді қамтамасыз етуге, магистранттардың лингвистикалық емес оқыту бағыттары бойынша мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Магистратураның пәндік саласына сәйкес нақты лексиканы, терминологияны және коммуникациялық стратегияларды зерттеуді қамтиды. Магистранттар болашақ мансабында туындауы мүмкін кәсіби мәтіндермен, құжаттамалармен және коммуникациялық жағдайлармен танысады.
Несиелер - 4
-
Академиялық мақсаттағы шетел тілі
Пән ғылыми-академиялық мәтіндерге тән лексикалық-грамматикалық құрылымдарды игеруге, мамандандырылған материалдарды сыни оқу және тыңдау дағдыларын дамытуға, академиялық жазуға үйретуге бағытталған: эсселер, есептер, дискурсты дәйексөзбен және құрылымдаумен жұмыс істеу және академиялық ауызша сөйлеуді дамыту: презентацияларды дайындау және қорғау, семинарлар мен ғылыми пікірталастарға қатысу. Сыни ойлауды, ақпараттық сауаттылықты және академиялық қарым-қатынас мәдениетін дамытуға ерекше назар аударылады.
Несиелер - 5
-
Жазу мен оқу дағдыларын оқытудың тереңдетілген теориясы мен практикасы
Пән мамандықтың кәсіби-бағдарланған сөздік құрылымдарын пайдалана отырып, түпнұсқалық ғылыми-техникалық әдеби мәтіндерімен жұмыс істеуге, магистранттардың ағылшын (шетел) тіліндегі ғылыми жұмыстардың академиялық типтері туралы білімдерін тереңдету және кеңейтуге әртүрлі тақырыптарда эссе жоспарлауды және жазуды үйретуге, ғылыми мақалаларды жазуға және оларды шетелдік баспаларға жариялауды үйрету бағытталған.
Несиелер - 5
-
Екінші шет тілін оқыту контексіндегі мәдени сауаттылық
Пән магистранттардың екінші шет тілін оқытудағы мәдени сауаттылықтың маңызды компонент ретіндегі рөлін түсінуін қалыптастыруға бағытталған. Курста мәдени компонентті білім беру үдерісіне біріктірудің негізгі тұжырымдамалары, әдістері мен тәсілдері қарастырылады. Пәнді оқу болашақ педагогтардың тіл оқыту барысында әлеуметтік-мәдени білімді талдап, қолдану қабілетін және мәдениетаралық құзыреттілікті дамытуға ықпал етеді.
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Ғылым тарихы мен философиясы пәні магистранттарға ғылыми әдістердің дамуы жағдайындағы ойлау эволюциясы туралы түсінік береді. Магистранттар сыни ойлау және салыстырмалы талдау дағдыларын қолдана отырып, негізгі философиялық ұғымдарды және олардың ғылыми жаңалықтарға әсерін талдайды. Олар ғылыми парадигмаларды қалыптастырудағы идеологиялардың әсерін бағалайды, білімге әртүрлі көзқарастарды салыстыру және бағалау үшін интеллектуалды дағдыларды пайдаланады. Тарихи контексттерді талқылау және зерттеу арқылы магистранттар ақпаратты талдау және синтездеу дағдыларын, философия мен ғылымның байланысын терең түсінуді дамытады.
Несиелер - 4
-
Оқыту барысындағы бағалау
Бұл пән магистранттарға білім беру саласындағы бағалау туралы терең түсінік береді. Бағалау мен оқытудың тығыз байланысын баса көрсетеді және оқудағы бағалауға қатысты әртүрлі көзқарастарды біріктіруге тырысады және мектеп пен сыныпты бағалауға қалай әсер ететінін көрсетеді.
Несиелер - 5
-
Білім берудегі мәдени әртүрлілік
Бұл пән білім берудегі мәдени әртүрліліктің маңыздылығы мен әсерін зерттейді, әртүрлі мәдени және лингвистикалық ортаның білім беру үдерісіне қалай ықпал ететінін түсінуге бағытталған. Магистранттар инклюзивті және мәдени тұрғыдан сәйкес келетін оқу ортасын құру үшін теорияларды, әдістерді және тәжірибелерді зерттеп, түрлі мәдениеттен шыққан білім алушыларды оқытуды қолдайтын стратегияларды әзірлейді.
Несиелер - 5
-
Сандық зерттеулер және деректерді талдау
Пәннің мақсаты білім беру және әлеуметтік ғылымдар саласындағы сандық талдау әдістерін меңгеруге бағытталған. Магистранттар сандық зерттеу жоспарлаудың негіздерін, деректер жинау құралдарын (анкета, сауалнамалар) әзірлеу, іріктеу принциптері, сондай-ақ деректерді статистикалық өңдеу әдістерін заманауи бағдарламалық құралдарды пайдалана отырып үйренеді. Арнайы назар гипотезаларды құрастыруға, нәтижелерді түсіндіруге, статистикалық болдамдарды тексеруге және деректерді визуализациялауға бөлінеді.
Несиелер - 5
-
Жобалау және зерттеу әдістері
Зерттеу әдістемесі пәні магистранттарды тиімді және этикалық зерттеулерді жобалауға дайындайды. Магистранттар педагогика ғылымында сапалы және сандық талдаудың тиісті құрылымдары мен құралдарын үйренеді. Магистранттарды зерттеу жобасын әзірлеуге және жобалауға бағыттайды. Пән эволюцияның білім беру принциптеріне негізделген білім беру жүйелерін жобалау, әзірлеу және қолдану білім беру философиясы мен әдіснамасы берік және терең тамырланған эволюциялық білім беру жүйесімен үндестіреді.
Несиелер - 4
-
Оқу бағдарламаларын инновациялау және әзірлеу
Бұл пән оқу бағдарламаларын жаңарту және әзірлеу процесін зерттеуге арналған, білім беру мазмұнын жақсарту және оқу тәжірибесін жетілдіру үшін инновациялық әдістерді қолдануға назар аударады. Магистранттар заманауи білім беру қажеттіліктерін қанағаттандыру және әртүрлі білім беру орталарында тиімді оқу бағдарламаларын әзірлеу үшін озық тәжірибелерді, дизайн принциптерін және бағалау әдістерін зерттейді.
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылым мен білім беру үдерісінің өзара байланысын, ғылым тарихы мен философиясының өзекті мәселелерін, сөйлеу коммуникациясының кәсіби негіздерін, білім беру трансформациясы жағдайында этикалық және құқықтық стандарттарды сақтай отырып, жасанды интеллектіні пайдалануда ғылыми нәтижелерді білім мазмұнына интеграциялайды.
- Педагогика және психология ғылымын дамытудың теориялық-әдіснамалық негіздерін, әр түрлі қабілеттері бар студенттерді ескере отырып, инклюзивті қағидаларға сәйкес оқыту әдістерін, басқару және меңгеру үрдістерін, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің мәні мен мазмұнын кәсіби қызметінде пайдаланады;
- Ғылыми-зерттеу жұмысының барлық кезеңінде этикалық нормаларды сақтай отырып, зерттеу құрылымын, әдіснамасын, деректерін және қорытындыларын академиялық стандарттарға сай ұсынады.
- Зерттеу дизайнын әзірлеу, білім беру зерттеулерінде этикалық принциптерді талдау және қолдану, қатысушыларды қорғауды, деректердің құпиялығын және институттық және құқықтық стандарттарға сәйкес зерттеу процестерінің тұтастығын қамтамасыз ету.
- Шеттілдік білім беруде оқу жоспарын жобалау мен әзірлеу, оқыту нәтижелеріне мен жетістіктеріне бағытталған оқыту стратегиялары мен алғышарттарын жоспарлай алады;
- Академиялық, кәсіби және әлем контекстінде эмпирикалық зерттеулерді жобалауға, жүргізуге және сыни тұрғыдан бағалауға мүмкіндік беретін сандық зерттеу әдістемелері мен деректерді талдау бойынша озық дағдыларды дамыта алады.
- Психологиялық принциптердің мінез-құлық мәселелеріне қалай қолданылатынын талқылау үшін негізгі ұғымдар, теориялық көзқарастар, тарихи үрдістер және эмпирикалық дәлелдер туралы іргелі білім мен түсінік қалыптастырады.
- Алынған білімді ғылыми (публицистикалық және шығармашылық), сауаттылық және түрлі форматтағы шығармашылық хат бойынша ғылыми-техникалық ақпаратпен салыстырады.
- Сапалы зерттеу әдістерін терең түсінуді және қолдануды, соның ішінде сапалы зерттеулерді жобалау, жүргізу және талдау, теориялық негіздер, этикалық пікірлер және сұхбат, фокус-топтар және бақылаулар, деректерді жинау әдістерін үйренеді.
- Инновациялық технологияларды пайдаланудың әртүрлі тәсілдерін ажыратады, ақпараттық-коммуникациялық технологияларға (акт) негізделген коммуникативтік жағдайларды жобалайды және талдайды.
- Білім беру ортасында инклюзивтілік пен теңдікке ықпал ететін, мәдени тұрғыдан жауап беретін және әртүрлі студенттік топтардың қажеттіліктеріне жауап беретін оқыту стратегияларын әзірлейді;