6B05102 Биология в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарлама биология саласында практикалық дағдылары, құзыреттілігі бар, ғылыми-зерттеу, табиғатты қорғау, санитарлық-эпидемиологиялық және басқа да мекемелерде жұмыс істеуге қабілетті жаратылыстану бакалаврын қалыптастыруға бағытталған.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B05 Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика
-
Дайындық бағыты 6B051 Биологиялық және сабақтас ғылымдар
Пәндер
-
Химия және математика
Жалпы химияның іргелі мәселелерін сипаттау қабілетін қалыптастыру және математикалық арифметикалық әрекеттерді орындауды, шамаларды есептеу қателіктерінің жуықталған мәндерін табуды, ауызша және жазбаша тәсілдердің үйлесімімен қолданбалы сипаттағы есептерді шешуді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Адам тіршілігі қауіпсіздігінің негіздері
Пән адамның өмір сүру ортасында туындайтын қауіпті және зиянды факторлардан қауіпсіздікті қамтамасыз етудің теориялық және практикалық негіздерін, төтенше жағдайларда төнетін қауіп-қатерлерден қорғану ережелерін білуге студенттерді даярлау, зардап шеккендерге алғашқы көмек көрсету бойынша практикалық дағдыларды меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Төменгі сатыдағы өсімдіктер систематикасы
Төменгі сатыдағы өсімдіктердің (балдырлар, саңырауқұлақтар мен қыналар) эволюциясын, таралу ортасының экологиясын, жіктелуін, қоршаған ортаға бейімделу белгілерін, түрлерді анықтаудағы кілттерді қолдану жолдарын, көбею түрлерінің өзара ерекшеліктерін және алуантүрлілігі туралы білімдерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеудің әдістері
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Пән студенттерде экологиялық дүниетанымды қалыптастыруға, табиғат пен қоғам арасындағы өзара байланысты ғылыми тұрғыда түсіндіруге және тұрақты дамудың мақсаттары мен принциптері жөнінде кешенді білім беруге бағытталған. Пән аясында жаһандық және өңірлік экологиялық мәселелер, қоршаған ортаны қорғау, табиғи ресурстарды тиімді пайдалану жолдары қарастырылады. Студенттер тұрақты даму саласында ғылыми негізделген, жауапты шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзияға кіріспе
Пәннің мақсаты: инклюзивті білім беру негіздерінің ғылыми-теориялық білімдер жүйесін меңгеру, ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалармен өзара әрекеттесуді ұйымдастырудың құндылық бағдарларын қалыптастыру, инклюзивті ортада кәсіби қызмет саласындағы құзыреттерді меңгерту
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Абай ілімі
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Омыртқасыз жануарлардың систематикасы
Бір жасушалыдан бастап, төрт қабатты ұйымдасу деңгейіне дейін (құрттар, моллюскалар, шаянтәрізділер, эхинодермдер), олардың шығу тегін, филогенезін, эволюциясын, таралуын, ұйымдасуын, тіршілігін, паразиттік формалардың циклдерін, омыртқасыздардың негізгі таксондарының практикалық маңызын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржы сауаттылығының негіздері
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері
Пәннің мақсаты: Мемлекеттік билік органдарының, саяси және қоғамдық ұйымдардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қызметін талдау қабілетін қалыптастыру. Қазіргі қоғамдағы сыбайлас жемқорлық мәселелері туралы объективті білім беру. Жасанды интеллектінің (ЖИ) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау, алдын алу және талдау үдерістеріндегі рөлін көрсету. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың негізгі ережелерін түсіндіру. Қазіргі заманғы цифрлық технологиялар мен ЖИ-дің талдамалық құралдарын ескере отырып, сыбайлас жемқорлықты еңсеру дағдыларын үйрету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік
Пән студенттердің экономикалық ойлауын қалыптастыруға және кәсіпкерлік құзыреттерін дамытуға бағытталған. Курстың аясында нарықтық экономиканың негізгі заңдылықтары мен кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың негіздері қарастырылады. Студенттер экономиканың жұмыс істеу механизмін, бизнестің әлеуметтік-экономикалық дамудағы рөлін, кәсіпкерлікті құру және жүргізу кезеңдерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әл-Фараби және қазіргі заман
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биохимия
Тірі организмдердің биохимиялық процестерінің құрамы, қасиеттері, құрылысы және қызметі, биополимерлердің биологиялық әсерінің ерекшеліктері, белоктардың, нуклеин қышқылдарының, көмірсулардың функционалдық топтары, липидтер, ферменттер, гормондар, витаминдер, аминқышқылдары, зат алмасудың реттелуі, зат алмасу және зертханалық жағдайда биохимиялық талдау әдістері туралы жүйеленген білімді қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Өсімдіктер анатомиясы мен морфологиясы
Студенттерде өсімдік клеткалары мен өсімдік ұлпасы құрылымының ерекшеліктері, өркен, тамыр және генеративті жүйенің морфологиясы мен анатомиясы туралы білім қалыптастыру; өсімдіктердің морфологиялық эволюциясының негізгі бағыттарын, көбею мен көбеюдің биологиялық мәнін, өсімдіктердің жас және маусымдық өзгерістерін үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Омыртқалы жануарлардың систематикасы
Жануарлардың хордалар типінің әртүрлі кластарының анатомиялық, морфологиялық, физиологиялық, ерекшеліктерін, биологиялық, экологиялық, этологиялық сипаттамаларын, таксономиясын, шығу тегін анықтауыш кестелердің көмегімен анықтауды, түрлердің эволюциясы мен таралуын, биоценоздағы және шаруашылықтағы маңызын қарастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Өсімдіктер физиологиясы
Пәннің мақсаты студенттерде өсімдіктердегі негізгі физиологиялық процестер туралы (фотосинтез, тыныс алу, су алмасу, минералды тамақтану, өсу және даму, тұрақтылық және сезімталдық) және негізгі фитофизиологиялық тәжірибелер мен бақылауларды ұйымдастыру және жүргізу біліктері мен зерттеулерінің фитофизиологиясының әдіснамалық негіздері туралы білім қалыптастыру. Физиологиялық процестердің заңдылықтарын талдау, процестер арасындағы себептік байланыстарды анықтау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Клетка биологиясы
Пәннің мақсаты: клеткалық теория мәнін, клеткалық биологияның басқа биологиялық ғылымдармен байланысын түсіндіре білу; түрлі деңгейлердегі прокариот және эукариот клеткалардың ұйымдасуы мен қызмет етуін, клеткалық сигналдардың таралуының механизмдерін, калыпты және патология жағдайларындағы клеткалық бөліну мен дифференцация механизмдерін, клеткалық жойылу (некроз және апоптоз) кезіндегі жүретін процестерді заманауи ақпараттардың негізінде түсіндіру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Гистология
Адам мен жануарлар ұлпаларының құрылысы мен тіршілік әрекеттерін, дамуын,эпителий, ішкі орта ұлпалары, бұлшық ет пен жүйке ұлпаларын, ұлпалық ұйымдасу деңгейіне тән олардың негізгі заңдылықтарын және олардың клеткалары мен құрылымдарындағы химиялық заттардың таралуын, клеткалардың құрылымдарының оларда жүретін зат алмасу процестеріне әсерін білуді қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Жоғары сатыдағы өсімдіктер систематикасы
Жоғары сатыдағы өсімдіктердің алуантүрлілігімен, олардың тіршілік формаларымен, таралуы және классификациясымен, морфологиялық сыртқы белгілерімен, экологиялық типтерімен, көбею жолдарымен және түрлерді анықтау кілттерді қолдану тәсілдерімен және ортаға бейімделу белігілері жайында білімдерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Микробиология
Жалпы микробиология мен вирусологияның тұжырымдамалық негіздері, микроорганизмдердің дамуы мен жұмыс істеуін реттейтін заңдарға сүйене отырып ғылыми дүниетанымдық көзқарас қалыптастыру, микроағзалармен тәжірибелік жұмыстар дағдыларын үйрету; микробиология және вирусология саласындағы ғылыми зерттеулердің негізгі әдістерін меңгеру және дәрілік заттар мен медициналық мақсаттағы бұйымдардың айналымы саласындағы зерттеулерде қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Медициналық биоэтика
Студенттің ғылыми-зерттеу қызметін реттейтін құжаттардың құқықтық базасын басшылыққа ала отырып, практикалық қызметте моральдық-этикалық нормаларды сақтау қажеттілігіне деген сенімін дамыту үшін студенттің биомедициналық этика негіздерін қалыптастыру
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Адам және жануарлар физиологиясы
Физиологияның теориялық және әдіснамалық негіздерін, адам мен жануарлар организмінің тіршілік әрекетінің физиологиялық процестерін олардың бірлігі мен қоршаған ортамен өзара байланысында жүйелеу. Нәтижесінде студент дененің әртүрлі жүйелерінің, олардың жеке құрылымдық элементтерінің және тұтастай алғанда организмнің жалпы заңдылықтары мен қызметінің ерекшеліктерін түсіндіреді және ұйымдастыруды қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Биоэтика
Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуде негізгі құқықтық базасы негізінде адамның табиғатпен өзара әрекеттесуі және биоэтиканың құқықтық аспектілері туралы идеяларға сәйкес студенттің биологиялық объектілерді басқару саласындағы биоэтикалық мәселелерді анықтау қабілетін қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Микроскопиялық анатомия
Жарық оптикалық микроскоптың көмегімен жалпы адам организмдерін тұтас және мүшелер жүйесі мен мүшелерінің макроскопиялық және микроскопиялық құрылысын, шығу тегі мен қызметін зерттеуге мүмкіндік беретін биологиядағы микроскопиялық техниканың мәнін толық түсіндіру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Жеке даму биологиясы
Организмдердің онтогенетикалық даму заңдылықтары туралы көзқарасын қалыптастыру; онтогенездің негізгі сатыларын ажыратуға және эмбриональды дамудың фазаларын анықтауға; өсудің механизмін, морфогенезін, даму ақауларының себептерін түсіндіреді;регенерация механизмдері, эмбриональдық индукция, дифференциация, детерминация мен қартаю және жануарлардың даму негізінде жатқан басқа да процесстерде қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Биостатистика
Пәннің мақсаты: Биометрия терминдерінің білімін қалыптастыру, кездейсоқ шамалардың таралу заңдылықтарын талдау, биостатистика әдістерін қолдану, математикалық-статистикалық әдістер негізінде ғылыми эксперименттердің нәтижелерін талдау, көптеген мәліметтерді топтау әдістемесін қолдану, іріктемелі көрсеткіштерді бағалау, корреляциялық, регрессиялық және дисперсиялық талдау жүргізу, биостатистика деректері негізінде ғылыми негізделген тұжырымдар жасау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Генетика
Студенттерге тірі организмдердің тұқым қуалаушылық және өзгергіштік механизмдері туралы тұтас жүйені қалыптастыру, генетикалық эксперименттердің нәтижелерін талдау және зерттеу нәтижелері бойынша қорытынды жасау, мұрагерлік белгілердің негізгі заңдылықтарын, мұрагерлік түрлерін түсіну, аллельді және аллельді емес гендердің өзара әрекеттесу механизмдерін түсіну, кроссинговер, популяциядағы генетикалық процестердің заңдылықтарын талдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Адам анатомиясы
Жас ерекшеліктеріне сай мүшелер мен жүйелердің дамуы мен құрылымы бойынша адам анатомиясы туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Курста адам ағзасының құрылымы, қызметі және топографиясы; дене құрылысының жеке және жас ерекшеліктері; анатомиялық ғылымдағы қолданбалы және теориялық фундаментальды зерттеудің медицина үшін мәні қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Адам онтогензі
Организмдердің онтогенетикалық дамуының негіздерін, онтогенездің негізгі кезеңдерін, эмбриональды даму кезеңдерін, өсу механизмдерін, морфогенезді және даму аномалияларының себептерін зерттеу болып табылады. Студент өмірлік процестердің іргелі негізі ретінде организмдердің көбею және жеке даму заңдылықтарымен, дамушы организмдерде болатын макро-және микроморфологиялық, физиологиялық-биохимиялық, молекулалық және генетикалық процестер туралы танысады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Нейрофизиология
Жүйке жүйесінің қызмет етуінің негізгі принциптері мен заңдылықтары туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру және адамның жоғары жүйке қызметінің физиологиясының қазіргі мәселелері мен жетістіктерін түсіндіре алады, функционалдық диагностика және дене жағдайын түзету әдістерін қолданады, шартты рефлекторлық белсенділіктің ерекшеліктерін және мінез-құлықтың физиологиялық механизмдерін талдаайды, балалардың жүйке жүйесінің құрылымдық және жас ерекшеліктерін және олардың дамуына әсерін анықтай алады және нейрофизиология мен психо-педагогикалық ғылымдардың байланысын дәлелдейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Физикалық өрістердің тірі организмге әсері
Физикалық өрістердің тірі организмдерге әсері туралы түсініктерді және адамның табиғатпен әрекеттесуі және өзара әрекеттесудің мәселелері туралы түсініктерді қалыптастыру, жануарлар мен адамдарға зерттеу және сынау саласындағы мәселелерді анықтауды және физикалық факторлардың тірі организмдерге әсер ету механизмдерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Қазақстан биоресурстары
Қазақстанның биологиялық ресурстары және жануарлар мен өсімдіктер әлемін ұтымды пайдалану негіздері туралы білім алу, ресурстанудың теориялық негіздерін зерделеу, биоресурстардың әр түрлерін кеңістікте бөлу және игеру ерекшеліктерін талдау, өсімдіктер мен жануарлардан алынатын ресурстық түрлердің жай-күйін бақылау және қорларын бағалау әдістерін зерделеу, ресурстық түрлер мен қоғамдастықтарды ұтымды пайдаланудың экологиялық негіздерін игеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 6
-
Жалпы паразитология негіздері
Организмдердің паразиттік тіршілік ету жолына өтуімен және паразит-ие жүйесіндегі алуантүрлілікпен байланысты жалпы биологиялық заңдылықтарды ашатын экология ғылымы ретінде паразитология туралы білімді қалыптастыру, сонымен қатар организмдердің бейімделу өзгерістерін талдауға мүмкіндік беретін әдістерді қолдана біліп паразиттік жануарларды ұйымдастыратын, олардың тасымалдаушы аурулардың табиғи және антропогендік ошақтарындағы рөлін анықтау жоларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Жеке гистология
Студенттер әрбір мүшенің микроскопиялық құрылысы туралы толық мәліметтерді алады және мүшелердің онтогенетикалық ерекшеліктерін түсінеді. Сонымен қатар, студенттер гистологиялық препараттарды зерттегенде мүшелерді танып білуге үйренеді және олардың ұлпалық элементтерін ажыратады, әр түрлі мүшелер мен жүйелердің морфологиясын зерттеу үшін микроскопиялық анатомияның мәнін түсіндіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Иммунология
Организмнің иммундық жүйесінің қоршаған орта факторларына жауап беруіндегі негізгі сәттерді сипаттау және түсіндіру қабілеттерін қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: иммундық жүйенің туа пайда болған ерекшелік емес және жүре пайда болған ерекшелік иммунитеттердің механизмдерін білу; иммундық компетентті клеткалардың функционалдық жүктемесін түсіндіру; организмді генетикалық бөтен заттар мен организмдердің әсерінен қорғауды қамтамасыз етудегі иммундық жүйенің биологиялық рөлін түсіндіру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
In vitro жағдайында өсімдіктердің клеткалары мен ұлпа культурасын өсіру
Өсімдіктерді клондық микрокөбейту, генетикалық алуантүрлілігін сақтау, сұрыптау және биотехнологиялық жолдармен түрлендіру мақсатында қолданылатын өсімдіктердің клеткалары мен ұлпа култураларын in vitro жағдайында өсірудің теориялық негіздері мен практикалық әдістері жайында түсінікті қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Радиациялық биология
Студенттерге физикалық, химиялық және биологиялық радиациялық эффектілер, сондай-ақ иондаушы нұрлардың диагностика мен терапияда қолданылуы туралы түсінік беру және иондану мен қозуын, сәулелердің көздерін, иондаушы сәулелердің затпен әсерлесуін, сәулелердің әр түрлерінің биологиялық әсерінің ерекшеліктерін, иондаушы сәулелердің салыстырмалы биологиялық эффективтілігін және ағзалардың уақыт бойынша сәулелік зақымдану дамуының негізгі заңдылықтарын карастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Өсімдіктер экологиясы
Әртүрлі экологиялық факторларға байланысты экологиялық топтардың өсімдік ортасымен қатынастардың таралуы мен ерекшеліктері туралы идеяларды қалыптастыру. Экологиялық жағдайға байланысты өсімдіктің ішкі және сыртқы құрылысының бейімделу ерекшеліктерін айқындайды. Курсты оқу барысында студенттер ғылыми жұмыстарды өз бетінше түсініп, талқылау қабілеттерін қалыптастыруға және қоршаған ортаға экологиялық факторлардың әсер ету дәрежесін бағалауға мүмкіндік алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Фитопатология
Өсімдік иммунитетінің түрлерін, механизмдерін сипаттау және өсімдіктердің патогендерге сезімталдығы мен тұрақтылығына әсер ететін факторларды бағалау қабілетін қалыптастыру, саңырауқұлақтар, бактериялар мен вирустар тудыратын және экологиялық факторлардың әсерінен болатын өсімдіктердің жұқпалы ауруларының генетикалық және молекулалық негіздерін түсіндіру, фитопатогендерге төзімділікке арналған мәдени өсімдіктердің генетикалық коллекциясын бағалау, фитопатогендік микроорганизмдердегі геномдық полиморфизм жайында түсінікті қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Өсімдіктер онтогенезі
Өсімдіктердің жеке даму процестерін (онтогенез), өсу мен дамуды реттеу механизмдерін, ішкі және сыртқы факторлардың рөлін, сондай-ақ өсімдіктердің өмірлік циклі кезіндегі морфогенезді және фазалық өзгерістері жайында түсініктерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Балық биологиясы
Студенттерге балықтардың биология курсы жайында жан-жақты түсінуді, балықтардың қазіргі систематикасын, морфологиялық белгілерін, биологиялық және экологиялық ерекшеліктерін білуді және алынған білімдер негізінде экологиялық зерттеулер жүргізуді, сонымен қатар ихтиофаунаны сақтау және қорын тиімді пайдалану бойынша ғылыми-биологиялық негіздемелер дайындау қабілетін қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Эндокринология
Пәннің мақсаты: студенттерде организмнің эндокриндік жүйесінің жағдайын бағалай алу жайлы, организмнің физиологиялық жүйесінің гормональді реттелудің ерекшеліктерін негіздеу жайлы, организмнің жалпы функционалды қалпы мен оның резервті мүмкіндіктері мен ішкі секреция бездерінің, олардың гормондарының синтезі мен жануарлар және адам организмдеріне әсерлерің жүйелеу және көрсете білу жайлы тұтас жүйелік түсінігін қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Өсімдіктер интродукциясы
Өсімдіктерді интродукциялау туралы теориялық білімдерін қалыптастыру және Қазақстан мен әлем флорасының жоғары интродукциялық әлеуетімен таныстыру, фенологиялық бақылау жүргізу жолдарын үйреті, бастапқы материалды іріктеу және бағалау, интродуценттердің жас ерекшеліктерін анықтау, өсімдіктерді интродукциялау бойынша эксперименттерді ұйымдастыру және жүргізу, жасыл құрылыста интродуценттерді қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Хронобиология
Биологиялық ырғақтардың табиғаты туралы, биологиялық ырғақтардың синхрондаушы факторлары туралы, ырғақтардың протозойдан адамға дейінгі организмдердің тіршілігіндегі бейімделу механизмі ретіндегі рөлі туралы түсінік қалыптастыру, уақытша жүйенің, олардың жеке құрылымдық элементтерінің және тұтас организмнің жалпы заңдылықтары мен ерекшеліктерін түсіндіру және жүйелеу мүмкіндігін қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Мутагенез
Пәннің мақсаты: мутагендік факторларды сипаттау және олар туындаған бұзылыстарды бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: мутагенездің қазіргі заманғы теориялары; мутагенездің теориялық және тәжірибелік негіздері; мутациялардың негізгі түрлері; әртүрлі мутациялардың цитогенетикалық, биохимиялық және молекулалық көріністері; тератологиялық ақауларды және спонтанды тұқым қуалайтын өзгерістерді талдау әдістері; ауылшаруашылық өнімдерінің сапасын арттыру үшін селекциялық практикада мутациялық үдерісті қолдану қағидаттары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Қазақстанның дәрілік өсімдіктерi
Қазақстанның дәрілік өсімдіктерін, өсімдіктен алынатын дәрілік шикізатты, оларды қайта өңдеу өнімдерін, сондай-ақ шикізат пен дәрілік өсімдік препараттарын талдау әдістерін зерделеу және Қазақстанның дәрілік өсімдіктерінің ғылыми жетістіктері негізінде маманның біліктілігін арттыру мен дамытуға, сондай-ақ дәрілік өсімдіктер ресурстарын ұтымды пайдалану бойынша ғылыми білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Клеткалар мен ұлпалар патологиясы
Қалыпты жағдайдан ауытқу және сау ұлпалардағы алмасу процесстерінің дамуы кезінде пайда болатын өзгерістерді зерттеу және клеткалар патологиясының биологиялық және медициналық ғылымдар систематикасындағы орны мен рөлі, клеткалар патологиясының типтік формалары: дистрофия, дисплазия, метаплазия, гипотрофия (атрофия), гипертрофия, некроз және апоптоздың патологиялық формалары, клеткалардың зақымдалуын туындататын факторлар қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Адам генетикасы
Студенттерде адам ағзасының босанғанға дейінгі және постнатальды онтогенезінің негізгі заңдылықтары мен ерекшеліктері туралы терең түсінік қалыптастыру, эмбриональды дамудың негізгі кезеңдерімен, өсудің молекулалық биологиялық, генетикалық, клеткалық-ұлпалық механизмдерімен, эмбрионның морфогенезі мен цитодифференциясымен, даму аномалияларының пайда болу себептерімен танысу, адамның және сүтқоректілердің басқа өкілдерінің дамуындағы сыни кезеңдерді қарастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Жас ерекшеліктер физиологиясы
Жас ерекшелігіне байланысты ағзаның физиологиясы мен баланың мінез-құлқының психофизиологиялық аспектілері туралы терең білім мен түсінік қалыптастыру және балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары, балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын бағалау критерийлері, барлық дене жүйелерінің қалыптасуы мен дамуының ерекшеліктері және әр түрлі жас кезеңдерінде ағзаның физиологиялық мүмкіндіктеріне сәйкес келетін ғылыми негізделген оқу процесін ұйымдастырудың теориялық негізін береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Жергілікті флора
Жергілікті флора өсімдіктерін ұтымды пайдалану мен қорғауға байланысты зерттеу. Студенттерді Қазақстанның жекелеген аймақтарының табиғи жағдайларымен, географиялық жағдайымен және флористикалық құрамымен таныстыру. Зерттелген аймақтар флорасының ерекшеліктерімен және оларды анықтаудың негізгі әдістерімен Қазақстанның жекелеген аймақтарының географиялық жағдайы мен флористикалық құрамын бағалау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Биофизика
Тірі организмдерде өтетін маңызды физикалық процестер, биофизиканың негізгі принциптері мен теориялық ережелері және биологиялық құбылыстар мен заңдылықтарды, эксперименттік зерттеуге биофизикалық көзқарас дағдылары туралы түсінік қалыптастыру, тірі жүйелер жұмысының физикалық және биологиялық аспектілерінің өзара байланысы, тіршілік әрекетінің физикалық негіздері, оның ішінде химиялық құрылымы, табиғи қосылыстар мен олардың кешендерінің қасиеттері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Микроскопиялық техника
Жарық оптикалық микроскоптың көмегімен адам және жануарлар организмдерін тұтас және мүшелер жүйесі мен мүшелерінің макроскопиялық және микроскопиялық құрылысын, шығу тегі мен қызметін зерттеуге мүмкіндік беретін биологиядағы микроскопиялық техниканың мәнін түсіндіру., сонымен қатар, зерттеудің классикалық және қазіргі заманғы микросопиялық әдістерінің теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Жәндіктердің биологиясы және экологиясы
<иология мен экология туралы тірі организмдердің ең маңызды және әр түрлі топтарының бірі — жәндіктер, өзгеретін биосфера жағдайындағы жәндіктердің алуантүрлілігі мен популяциясындағы өзгерістері, жергілікті экожүйелерде де, жалпы биосферада да заттар мен энергия ағындарындағы рөлі, жәндіктер мен адамның қарым-қатынасы туралы қазіргі заманғы идеяларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Молекулалық биология
Прокариоттар мен эукариоттарда тұқым қуалайтын ақпаратты беруді және іске асыруды қамтамасыз ететін негізгі құрылымдар мен механизмдер туралы түсінік қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: нуклеин қышқылдары мен ақуыздардың молекулалық құрылымының ерекшеліктері, нуклеин қышқылдары мен ақуыздардың құрылымы мен физика-химиялық қасиеттерін талдаудың заманауи әдістері, репликация, транскрипция, РНҚ жетілу, генетикалық материалды қалпына келтіру механизмдері мен әдістерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Сүтқоректілердің биологиясы және экологиясы
Сүтқоректілердің құрылым ерекшеліктері, шығу-тегі мен эволюциясы, морфологиялық және биологиялық ерекшеліктері бойынша қазіргі систематикасының негізгі таксондары, олардың таралуы мен санының динамикасына әсер ететін сыртқы ортаның негізгі факторлары, тіршілік циклдері мен биоценозда алатын орны туралы білім қалыптастыру, сонымен қатар сүтқоректілердің популяциясын басқаруда абиотикалық, биотикалық және антропогендік әсерлердің түрлерін талдай білуді қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Адам және жануарлар цитогенетикасы
Хромосомаларды жіктеу және талдау заманауи цитогенетикалық әдістерін қодану қабілеттерін және интерфаза және метафаза хромосомаларының, политенді хромосомалардың және "лампалы щетка" тәрізді хромосомалардың құрылымы мен функцияларын, хромосомалық жиынтықта (хромосомалық, геномдық мутация) генетикалық өзгерістердін, цитогенетикалық талдау әдістерін, нормада және хромосомалық патологияда адамның кариотиптелуі жайында түсінікті қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Эволюция теориясы
Пәннің мақсаты: Жер бетінде тіршіліктің эволюциялық заңдылықтары туралы түсініктерін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: эволюцияның синтездік теориясының ережелері; эволюцияның генетикалық, онтогенетикалық және экологиялық негіздері; Жер бетіндегі тірінің эволюциясының механизмдері және заңдылықтары, қарапайым факторлары; микро- және макроэволюциялық процестердің себептері және механизмдері; мүшелер мен функциялар эволюциясы; филоценогезді және эволюциялық процестердің бағытталу себептері; адамның эволюциясы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Зерттеулердің физио-биофизикалык әдістері| бойынша арнайы практикум
Пәннің мақсаты: Студенттерді ғылыми мекемелерде кәсіби іс-әрекетке дайындауда, клиникалық диагностикалық және емдік-профилактикалық зертханаларда, ғылыми зертханаларда зерттеу жұмыстарын жүргізу кезінде студенттерде заманауи жоғары технологиялық жабдықтарды ұтымды пайдаланудың теориялық білім жүйесін және әдістемесін қалыптастыру.Заманауи фотометриялық және спектрлік зерттеу әдістері, полярографиялық, кондуктометриялық және электрофизиологиялық әдістерді үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Баған клеткаларының биологиясы
Баған клеткаларының құрылымы мен функцияларын, in vivo және in vitro жағдайындағы бағаналы клеткалардың морфофункционалды ерекшеліктерін, көп клеткалы организмнің дамуындағы бағаналы клеткалардың рөлін зерттеу. Қатерлі ісік жасушаларының проблемасы, қалыпты және патологиядағы бағаналы және сараланған жасушалардың байланысын және цитологиялық және гистологиялық препараттарды микроскопиялау дағдыларын түсіну.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- қоршаған ортаның биоалуантүрлілігін сақтаудың негізгі экологиялық заңдылықтарын, олардың даму эволюциясын, Әл-Фараби, Абай ілімдерін, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздерімен әлеуметтік-мәдени даму бағыттарын талдай отырып, әлеуметтік проблемаларды шешу жолдарын игеру;
- биология ғылымының адам мен жануарлардың анатомиясы мен физиологиясы, жеке даму биологиясы, биохимия, генетика, микробиология, молекулярлық биология, биофизика, экология, ботаника, зоология, биотехнология, экология сияқты негізгі бағыттарынан алған білімін кәсіби қызмет барысында қолдана білу;
- ғылыми материалдарды жинауға және дайындауға дағдылану, далалық және эксперименталды зерттеулер нәтижелерін өңдеу;
- биологиялық талдаудың микроскопиялық, ботаникалық, зоологиялық, эмбриологиялық, генетикалық, молекулалық-биологиялық, физиологиялық, биофизикалық, экологиялық және басқа түрлерінің әдістерін меңгеру, оларды ғылыми-зерттеуді орындауда қолдану;
- биоэтиканың халықаралық талаптары мен принциптеріне сәйкес олардың қызмет ету тетіктерін анықтау мақсатында биологиялық объектілер бойынша ғылыми-зерттеу институттарының зертханаларында эксперименттерді жоспарлау;
- биостатистика әдістерін пайдалана отырып, далалық және зертханалық жағдайларда биологиялық материалды жинауды, өңдеуді, түсіндіруді жүзеге асыру;
- ғылыми әдебиеттерге талдау жасау, әдебиеттерге шолуды құрастырып жазу, тезистер, баяндамалар жазу, ғылыми конференцияларда, қоғамдық тыңдамаларда зерттеу нәтижелерін баяндау және негізді түрде қорғау;
- алынған биологиялық, генетикалық және биотехнологиялық өнімдердің сапасын, қауіпсіздігін және өндірістің GLP ережелеріне сәйкес болуын бағалау;
- биологиялық және биотехнологиялық жағдайдағы және басқада зертханаларға экологиялық мәселелерді, ГМО бақылау мәселелерін шешу үшін биообъектілерге мониторинг жүргізу, диагностика, экспертиза жасау;
- биомедициналық тәжірибелерде қолдану үшін биохимиялық, молекула-генетикалық, цитологиялық, гистологиялық талдаулар жасау үшін әдістерді меңгеру;
- медициналық зертханаларда диагностикалық зерттеулер жүргізу үшін биологиялық материалдар (қан, жағынды, биопсия және т.б.) алу;
- кәсіби өзін-өзі тәрбиелеу, одан әрі білім беру жолын және кәсіби мансабын жобалау.