7M07311 Сәулет (ғылыми-педагогикалық бағыт) в Халықаралық білім беру корпорациясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Елдің тұрақты дамуының перспективаларын ескере отырып, сыни ойлау қабілеті бар, рухани-адамгершілік мәдениеті жоғары, елдің ғылыми-техникалық, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуына елеулі үлес қоса алатын, бәсекеге қабілетті әрі жоғары білікті ғылыми кадрларды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский
-
ЖОО атауы Халықаралық білім беру корпорациясы
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M122 Сәулет
-
Білім беру саласы 7M07 Инженерлік, өңдеу және құрылыс салалары
-
Дайындық бағыты 7M073 Сәулет және құрылыс
Пәндер
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Бұл пәнді оқыту кәсіби «Жоғары мектеп педагогикасы» педагогикалық және ғылыми қызметті, жалпы педагогикалық мәдениет пен этиканы іске асыру үшін қажетті маманның кәсіби және педагогикалық құзыреттілігін құрайды. Курстың мазмұны педагогиканың негізгі ұғымдары мен категорияларын, білім беру ортасын ұйымдастырудың негізгі тәсілдерін, стратегиясы мен тактикасын, білім берудің әдістері мен құралдарының жіктемелерін қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Материалдар мен конструкциялардағы заманауи сәулет
Пән заманауи архитектурада қолданылатын заманауи материалдарды түсінетін магистранттарды даярлауға бағытталған; жобаланған және салынып жатқан ғимараттар мен құрылыстардың архитектуралық-көркемдік бейнесін түсінуде жаңашыл мүмкіндіктер беретін заманауи архитектуралық құрылымдарда және т. б.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Концептуалды регионалдық жоба
Пәннің мақсаты — магистранттың мәдени мақсаттағы ірі нысандарды жобалау саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгеруі, бұл ретте жобалардың айқын өңірлік бейнелілігі болуы қажет. Жобаны жасаудың негізінде мұраны қайта қарастырып, оны сәулетке айналдырудың концептуалды тәсілін меңгеру талабы жатыр. Жобаның философиялық тұжырымдамасын әзірлеу — қазіргі заманғы сәулетке (соңғы инновацияларды қоса алғанда) қатысты аналогиялық материалды зерттеудің және өңірлік бейнелер қорын сәулет ерекшелігі тұрғысынан қайта пайымдаудың нәтижелік бағыты болып табылады. Бұған қоса, білім алушы Қазақстанның регионалдық сәулетінің авторлық әдістемесін әзірлеуі тиіс.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсіби)
Тілдік емес жоғары оқу орындарының магистратурасында шет тілдерді оқыту ағылшын тілінде тиісті мамандықтың жалпы ғылыми терминологиясын білуін, өз мамандығы бойынша түпнұсқалық әдебиеттерді аударып, талдай алуын, кәсіби пікірталастарға, ғылыми пікірсайыстарға қатыса алуын, ғылыми зерттеулердің (семинарларда, конференцияларда) көрсетілімімен топ алдында сөйлей алуын қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән ғылым тарихы мен теориясы, ғылымның даму заңдылықтары мен ғылыми білімнің құрылымы, кәсіп пен әлеуметтік мекеме ретіндегі ғылым, ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері, қоғам дамуындағы рөлі, қазіргі заманғы ойлауды дамыту, дүниетанымдық және әдіснамалық мәдениет деңгейін көтеру, әртүрлі тарих кезеңдерде адамзат ойының жетістіктері туралы білім қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу
Магистранттарда ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу үшін білім мен дағдылар жүйесін қалыптастыру. Кәсіби білімді жүйелеу, кеңейту және бекіту, магистранттарда өзіндік ғылыми жұмыс, зерттеу және эксперимент жүргізу дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қала құрылысының экологиясы
Пән магистранттарды қаланың экожүйесі туралы заманауи кешенді ғылым ретінде қала құрылысы экологиясының негіздерімен таныстырады. Пәнді игеру экологиялық дүниетанымды қалыптастыруға бағытталған, қалалар мен елді мекендерді экологиялық бағдарланған жобалау және экологиялық реконструкциялау теориясы мен принциптері мәселелерін ашады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Менеджмент және басқару психологиясы
"Менеджмент және басқару психологиясы" пәні ұйымды және қызметкерлерді тиімді басқарудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын зерттейді. Курс менеджмент принциптерін, басшылықтың психологиялық аспектілерін, мотивация стратегияларын, жанжалдарды шешу және ұйымның мақсаттарына жету үшін қолайлы ұйымдастырушылық ахуал қалыптастыруды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қоршаған орта және тұрақтылық
Энергия тиімді, экологиялық бағдарланған жобалаудың негізгі теориялары мен принциптері, қалалар мен елді мекендерді экологиялық реконструкциялау, адам мен табиғаттың, қала мен биосфераның өзара іс-қимылы тұрғысынан жинақталған сәулет және қала құрылысы ғылымының білімдерін қайта қарастыру, планетаның жаңартылатын ресурстары, өзін-өзі реттеу, табиғи ортаның негізгі компоненттерін қорғау және қалпына келтіру принциптері, урбоэкология, қала құрылысы экологиясы, табиғи ортаны эко-реставрациялау қоршаған орта, тұрақты сәулет.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Архитектурадағы технологиялық аспектілер
Пән соңғы сәулет объектілерінде жаңа бейнелі және инновациялық шешімдерді жасауда заманауи технологиялар мен сәулет құрылымдарының дамуымен байланысты сәулет өнерінің заманауи технологиялық аспектілерін ашады. Сондай-ақ сәулет өнеріндегі заманауи материалдарды қалыптастырудағы заманауи технологиялардың ашылған мәселелері, нақты ғимараттарға жаңа сапалар беретін, олардың инновациялық қабылдауы мен өндірісіне әсер ететін маңызды мәселелер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жобалаудағы инновациялық тәсілдер
Пән заманауи архитектуралық формаларды бір уақытта құрылымдық талдай отырып, заманауи архитектуралық формада математикалық модельдеуді құрудың теориялық мәселелерін ашумен, есептеу дизайнымен байланысты жобалаудың инновациялық тәсілдерін қарастырады. Сондай-ақ, пән Машиналық оқыту мен жасанды интеллекттің соңғы архитектуралық дизайнға әсері сияқты аспектілерді түсінуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сәулет социологиясы
Әлеуметтанудың қоғамның сәулет объектілеріне тапсырысын қалыптастыруға әсері; демография, әртүрлі әлеуметтік топтардың және қалалық қоғамдастықтың өмір салты мен мінез-құлқы мәселелері; ғылыми зерттеулердің, жобалау практикасының социологиялық аспектілері; қала құрылысы объектілерін, ғимараттар мен құрылыстарды жобалаудың әлеуметтік міндеттері; әлеуметтанушылық зерттеу, әлеуметтанушылық деректерді жинау, өңдеу және сипаттау әдістері; Деректерді ақпараттық-графикалық ұсыну құралдары жобада.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сәулеттік жобаларда заманауи технологиялары
Пән заманауи жобалық технологияларды түсінетін магистранттарды даярлауға бағытталған, олар жаңа жобалық бағдарламалардың қуатты есептеу мүмкіндіктерімен байланысты, күрделі архитектуралық формаларды құруға мүмкіндік береді, сонымен бірге конструкцияларды құрылымдық талдайды және т. б.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қала құрылысының қазіргі мәселелері
Қала құрылысы ғылымы мен практикасының қазіргі заманғы проблемаларын, қала құрылысы ортасын қабылдау және қала құрылысы организмдерін кеңістікте ұйымдастыру ерекшеліктерін, қазіргі қала құрылысы процесінің негізгі сипаттамаларын, қала құрылысы мен басқарудың қазіргі заманғы теориялары мен модельдерін, қалалық қоғамдастық күштерімен қалалық ортаны оңалту тұжырымдамаларын (тактикалық урбанизм), жаңа урбанизмді, маятниктік көші-қонды, тұрақты көлікті, қатысушы жобалауды, қала құрылысының заманауи модельдерін басқарма.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сәулеттегі энергияны үнемдеу және қоршаған ортаны қорғау мәселелері
Пән заманауи сәулет пен урбанизмдегі энергия тиімді технологиялар мен экологиялық тәсілдерді ескере отырып, сәулеттік жобалау саласында магистранттарды даярлауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Елді мекендердің тұрақты дамуының теориялық негіздері
"Тұрақты даму" бағыты бойынша өзекті терминологияны, тұрақтылық шегін, орнықты даму критерийлерін айқындауды, тұрақты қалалық ортаны жобалаудың қала құрылысы аспектілерін, қалалардың сәулеттік-кеңістіктік алуан түрлілігін қалыптастыруды, жаңа урбанизмді, бірлесіп жобалауды, қалалық басқарудың қазіргі заманғы модельдерін зерделейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жобалау қызметін талдау және бағалау
Пән жобалау қызметінің субъектілері мен объектілерін, инвестициялық-құрылыс процесін, құрылысты дайындау кезеңдерін, инвестициялар типологиясын, инвестициялық-құрылыс процесінің негізгі қатысушылары мен іске асыру кезеңдерін, құрылысты жобалау алдындағы дайындауды: бастапқы-рұқсат беру құжаттамасын, инженерлік ізденістерді, сәулетшінің деректерді жобалау алдындағы талдауын, жобалау (жобалау-сметалық) құжаттамасының құрамын, әзірлеу және келісу тәртібін қарайды жобалау және құрылыс объектісіне және сәулетшінің басқа да қызмет түрлеріне.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Мамандық бойынша пәндерді оқыту әдістері
Оқыту процесінің әдістемелік негізін меңгеру; оқыту процесін ұйымдастыру. Курс пәннің тарихын, оқытудың негізгі принциптерін, оқу жұмысын ұйымдастырудың әдістері мен формаларын; кәсіби пәндерді оқытудың негізгі әдістерін; педагогикалық процестің мәнін, оның қолданыс шарттары және оны басқару, оқытушының жеке мәселелері және оның біліктілігіне қойылатын қазіргі талаптар; маманды тәрбиелеу және қалыптастыруды қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Сәулет және қала құрылысының ғылыми-әдістемелік негіздері
Сәулет және қала құрылысының ғылыми-әдістемелік негіздері, әсіресе сәулет нысанының дамуына және жалпы қаланың қалыптасуына әсер еткен негізгі теориялар зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Архитектуралық форма қалыптастыру мәселелері
Сәулет өнеріндегі қалыптасу дамуының қазіргі тенденциялары мен тарихи кезеңдерін, сәулет өнеріне әсер ететін композициялық қалыптау құралдарын және әлеуметтік-мәдени, инженерлік-техникалық, экологиялық жағдайларды; сәулет формасын талдаудың ғылыми әдістерін; белгілі сәулетшілерді қалыптастырудың авторлық әдістерінің ерекшеліктерін; ғылыми-теориялық терминологияны, санаттарды, сәулеттік қалыптау зерттеулерін жүргізу тұжырымдамаларын; заманауи интерпретация мен ізденістерді зерттейді Ақпараттық технологиялар дәуіріндегі жаңа формалар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Сәулеттік ғылыми зерттеуде жаңа проблематикасы
Пән магистранттар үшін заманауи архитектурадағы ғылыми зерттеулердегі өзекті мәселелерді ашады, мысалы: қалалық ортаны ізгілендіру, экоурбанизм, сәулет дамуындағы күрделілік пен бифуркация теориясының көрінісі, сәулет мұрасын жаңарту, қазіргі заманғы сәулет өнерінің жеті бағытының диаграммалары, әлеуметтік тұрғын үй мәселелері және т. б
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Сәулетшінің қызметтегі эксперттік жобалау негіздері
Пән ҚР ҚН анықтамалық құжаттарын қарайды 1.02-03-2011 және оларды қолдану, негізгі мемлекеттік нормативтер Қазақстан Республикасының құрылыс нормалары, негізгі терминологиялық аппарат, құрылысты жобалау алдындағы даярлау, бастапқы-рұқсат беру құжаттары, объектілерді жобалау және салу мақсаттары үшін жер учаскелерін қарау және беру тәртібі, қалалардың бас жоспарларын іске асыруды талдау, құрылыс процесінің жобалау кезеңі және басқа сұрақтар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Сәулет және қала құрылысы теориясы
Шетелдік және отандық сәулет пен қала құрылысының теориясы мен практикасының қазіргі жағдайы зерттеледі; қазіргі заманғы сәулет өнерінің алдында тұрған өзекті мәселелер; теорияға деген көзқарасты кеңейту, жаңа көзқарастар, сәулет, мәдениет және қоғам дамуының қазіргі кезеңіне сәйкес келетін жаңа тәсілдерді талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- заманауи жоспарлау, ұйымдастыру және ғылыми-педагогикалық зерттеулерді іске асыру әдістерін қолдана отырып, сәулет және қала құрылысы саласында ғылыми және эксперименттік зерттеу қызметін жүзеге асыру, оның ішінде эксперименттер жүргізу, деректерді жинау, талдау және интерпретациялау, сондай-ақ цифрлық технологиялар мен есептеу құралдарын пайдалану
- сәулеттік білім беру саласындағы өзекті ғылыми-әдістемелік тақырыптар немесе тақырыптың бөлімдері (кезеңдері, тапсырмалары) бойынша ғылыми-педагогикалық зерттеулер мен әзірлемелер жүргізе білу
- сәулет-қала құрылысын жобалаудың өзекті кәсіби проблемаларын анықтай білу, оларды шешу жолдарын іздеу бойынша қисынды негізделген өзекті ғылыми зерттеулер жүргізу
- заманауи педагогикалық тәсілдер мен цифрлық білім беру технологияларын, сондай-ақ инклюзивті оқыту қағидаттарын ескере отырып, сәулет пәндерін жоғары оқу орындарында, колледждерде, лицейлер мен бейінді мектептерде оқыту бойынша кәсіби дағдыларға
- ғылыми ақпаратты алу, өңдеу, сақтау және талдау, сондай-ақ сәулет білім беру саласындағы отандық және халықаралық тәжірибені ескере отырып, ғылыми-педагогикалық зерттеулерді жүргізу және енгізу үшін жасанды интеллект құралдарын қоса алғанда, заманауи ақпараттық технологияларды қолдану құзыреттілігіне ие болу.
- зерттелетін тақырып бойынша ғылыми-педагогикалық ақпаратты, оның ішінде отандық және шетелдік тәжірибені жинақтау мен бағалауды қамтитын сыни талдау және интерпретация жүргізу
- педагогикалық эксперименттерді, бақылаулар мен өлшемдерді ұйымдастыру және жүргізу, оларды сипаттау және қорытындыларды тұжырымдау дағдыларын меңгеру
- жобалау қызметі, оның ішінде жобалау жұмыстарының менеджменті саласындағы құзыреттерді меңгеру, сәулет саласында басқару қызметін жүзеге асыра білу
- әлеуметтік-экономикалық жағдайларды талдау, сәулеттік білім берудің өзекті әлеуметтік және кәсіптік проблемаларын анықтау әдістерін меңгеру
- тақырып немесе оның бөлімі (кезеңі, тапсырмасы) бойынша есептер (есептің бөлімдері) жасай білу, зерттеулер мен әзірлемелердің нәтижелерін енгізу дағдыларына ие болу
- ғылыми-зерттеу, педагогикалық және жобалық қызметте архитектуралық ақпаратты өңдеу және интерпретациялау, жобалық шешімдерді модельдеу, типтік үдерістерді автоматтандыру сияқты міндеттерде жасанды интеллект (ЖИ) технологияларын қолдану құзыреттілігіне ие болу.