Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01202 Мектепке дейінгі білім беру (IP) в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

Пәндер

  • Мектепке дейінгі психология бойынша практикум

    Болашақ педагогтар бала психологиясының ғылыми зерттеу әдістері туралы білім алады және тұлғаның негізгі салаларын (эмоциялар мен сезімдер және т.б., мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық қабілеттерін (қабылдау, зейін, есте сақтау, қиял, т.б.), олардың құрдастарымен және ересектермен қарым-қатынасының ерекшеліктері (бейімделу, ұялшақтық және т.б.) ойын және басқа да әрекеттер түрінде зерттеудің әртүрлі әдістерін меңгереді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі педагогика

    Болашақ педагогтар 3 жастан 6 жасқа дейінгі балаларды дамыту, тәрбиелеу және бастауыш білім беру заңдылықтарын зерделейді және баланың білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оның дербестігін дамыту үшін қолайлы орта құруға бағытталған тәрбиелеу мен оқытудың заманауи әдістерін пайдалана отырып, мектеп жасына дейінгі баланың жеке басының негізгі мәдениетін қалыптастыру құзыреттерін меңгереді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылыми зерттеу әдістері және академиялық хат

    Бұл пәннің мақсаты - студенттерге ғылыми зерттеу жүргізудің негізгі әдіс-тәсілдерін, құрылымын, кезеңдерін үйретуді және ғылыми жазу мен академиялық хат талаптарына сай жазу машығын қалыптастыруды мақсат етеді. Пән студенттерге ғылыми таным процесін түсіндіруге, деректермен жұмыс істеуге, талдау жасауға және ғылыми мәтін құрастыруға көмектеседі. Аталмыш пәнді игеру барысында студент ғылыми зерттеу жүргізудің негізгі әдіс-тәсілдерін меңгереді, академиялық мәтіндерді жазу дағдыларын қалыптастырады, ғылыми мәліметтерді жинақтау, талдау және тұжырымдау қабілетін дамытады, академиялық нормалар мен талаптарға сай сауатты жазуды игереді, ғылыми жобаларды дайындауға, презентация жасауға және баяндауға дайын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Болашақ педагогтар психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ педагогтар білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ педагогтар әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті тарихи және қазіргі контексте қалыптастыру проблемаларын қарастырады, сыбайлас жемқорлықтың әмбебап мәнін, шығу сипатын, орнықтылығының себебін жүйелі түрде ашады, сондай-ақ Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері талданады. Осы пәнді зерделеу заңгердің әдеп қағидаттарының сақталуын қамтамасыз етуге, оның ішінде сыбайлас жемқорлықтың алдын алу және сыбайлас жемқорлық (өзге) құқық бұзушылықтардың жолын кесу жөнінде шаралар қабылдауға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ерте балалық шақ педагогикасы және психологиясы

    Курстың мазмұны болашақ педагогтардың ерте балалық шақтағы баланың психикалық және тән дамуы арасындағы байланыс заңдылықтарын меңгеруге бағытталған. Болашақ педагогтар ерте балалық шақта баланы табысты әлеуметтендіру бойынша практикалық іс-әрекет дағдыларын, ерте жастағы балаларды күтуде, тәрбиелеуде, дамытуда және оқытуда психологиялық-педагогикалық көмек пен қолдау көрсету қабілетін игереді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Кәсіпкерлік негіздері және стартаптардың тәлімгері

    Пәнді оқытудың мақсаты білім алушылардың "кәсіпкерлік" құбылысына қызығушылығын ынталандыру және базалық кәсіпкерлік құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Білім алушылар нарықтағы қажеттіліктер мен сұранысты анықтауға және қанағаттандыруға бағытталған үздіксіз процесс ретінде Заманауи кәсіпкерлік қызмет туралы жүйелі түсінік алады. Пәнді игеру барысында білім алушылар кәсіпкерлік қызметті тиімді басқару құралдарын зерделейді, бизнес-стратегияларды әзірлеуде қолдау мен көмек алады, бәсекелестік ортадағы проблемаларды шешу дағдыларына, сондай-ақ кәсіпкерлік қызмет субъектілерінің жауапкершілігі туралы білімге ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Білім алушылар қаржылық сауаттылық ұғымымен танысады, қаржы нарығында теңдестірілген шешімдер қабылдау үшін қажетті негізгі практикалық дағдыларды алады, негізгі қаржылық қызметтер мен қаржы құралдарын өз бетінше таңдауға және пайдалануға байланысты тәуекелдер үшін жауапты болуды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология, тұрақты даму және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Осы пән бойынша студенттер экологияның негізгі принциптерін, адамның табиғи жүйелермен өзара әрекеттесуін, сондай-ақ тұрақты дамуға қол жеткізу тәсілдерін үйренеді. Пәннің негізгі мақсаттары мен міндеттері экология туралы білімді қалыптастыру, орнықты даму тұжырымдамасын түсіну, тіршілік қауіпсіздігі негіздерін игеру, адам денсаулығы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі экологиялық проблемаларды талдау, БҰҰ-ның Орнықты даму мақсаттары сияқты экология және орнықты даму саласындағы халықаралық келісімдер мен бастамалар шеңберінде салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениеті және іс-әрекеттің жүйелік салдарын (тәуекелдерін), өмір қауіпсіздігін, жергілікті қоғамдастық пен табиғаттың орнықты дамуын болжай және бағалай білу; қоршаған ортаға теріс әсерді азайтуға ықпал ететін және тұрақты дамуға ықпал ететін заманауи технологиялар мен тәжірибелерді зерттеу болып табылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Нутрициология негіздері

    Болашақ педагогтар балабақшада және үйде дұрыс тамақтанбауды және өмір салты қаупін болдырмау үшін тамақтану мен тамақтану әдеттерін түзетуге, мектеп жасына дейінгі балалардың өмір сүру сапасын жақсартуға көмектесу құзыреттілігін дамыту үшін дұрыс тамақтану қағидаттарын меңгереді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім беру ұйымы мен отбасының әлеуметтік серіктестігі

    Болашақ педагогтар мектепке дейінгі ұйым мен тәрбиеленушілердің әртүрлі типтегі отбасылары арасындағы өзара әрекеттестіктің әртүрлі траекторияларын әзірлеу үшін және құрмет, сенім және теңдік негізінде отбасын, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды қолдаудың инновациялық нысандарын қолдану құзыреттерін меңгереді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Геймификация негіздері

    Болашақ педагогтар іс-әрекетті ұйымдастырудың интерактивті нысандарын, ақпараттық, коммуникациялық және мультимедиялық ресурстарды пайдалана отырып, мектепке дейінгі дайындық кезеңінде балалардың ойын және танымдық іс-әрекетін белсендірудің дәстүрлі емес әдістерін, тәсілдері мен технологияларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Болашақ мұғалімдер оқытудың әртүрлі теориялары мен педагогикалық үлгілеріне жетелейтін тұлғаның тұжырымдамалық бейнелері сияқты педагогика ғылымының негіздерін меңгереді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: адам тұжырымдамалары мен олардың оқуды түсінудегі және білім беру үдерісін жобалаудағы маңызын ажыратады; оқыту теориялары мен олардың оқуды түсінудегі және білім беру үдерісін жобалаудағы маңызын ажыратады; жан-жақты оқыту үдерісіне қолайлы оқыту теориялары мен педагогикалық үлгілерді қолданады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары

    Болашақ педагогтар заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ педагогтар білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі мектепке дейінгі балалардың ойындары және ойын әрекеттері

    Болашақ педагогтар баланың дамуы үшін ойынның құндылығын түсінетінін көрсетеді және баланың ойынға құқығын қамтамасыз етеді; мектепке дейінгі білім беру ұйымында, отбасында, қалалардағы және ауылдық елді мекендердегі балалардың бос уақытында ойын қызметін ұйымдастыруға педагогикалық қолдау көрсетеді; мектеп жасына дейінгі балаларға өзін-өзі таныту және шығармашылық белсенділігі үшін ойын түрін таңдау мүмкіндігін береді; балалардың ойын бастамасына жағдай жасайды

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер

    Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын біледі, педагогикадағы негізгі зерттеу салаларын анықтайды және күнделікті өмірдегі ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсінеді, білім беру саласындағы өзгерістерді бақылап отырады және олардың сіздің мұғалім ретіндегі жұмысыңызға қалай әсер ететінін қарастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар

    Пәнді оқытудың мақсаты білім берудегі оқу үдерісінің сапасын арттыру үшін заманауи цифрлық құралдар мен технологияларды меңгертуге бағытталған. «Білім берудегі цифрлық технологиялар» пәні электрондық білім беру ресурстарын, оқытуды басқару жүйелерін (LMS), мультимедиялық технологияларды және оқу процесін қолдайтын жекелендірілген білім беру траекторияларын, бейімделу жүйелерін және интеллектуалды көмекшілерді құру үшін қолданылатын жасанды интеллектті (AI) қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мектепке дейінгі білім беру ұйымындағы жобалық қызмет

    Курс болашақ педагогтардың бойында тәрбиеленушілермен, олардың ата-аналарымен және/немесе мектепке дейінгі ұйымның әлеуметтік серіктестерімен бірлескен іс-әрекетте шығармашылық немесе ақпараттық өнімді құру үшін мектепке дейінгі ұйымның білім мберу үдерісінде жобалық іс-әрекеттерді әзірлеу және енгізу дағдыларын дамытуды көздейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Нейропедагогика негіздері

    Болашақ педагогтардың игерген құзіреттілігі баланың оқу қабілетін арттыру және баланың мінез-құлқын реттеуге қажет оның сезім мүшелеріне (көру, есту, сипап сезу және т.б.) әсер ету арқылы және тәрбие мен оқыту үдерісіндегі эмоционалдық күйін реттеу үшін мектепке дейінгі білім беруде тұлғалық-бағдарланған тәсілді жүзеге асыруға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бағалау және дамыту

    Болашақ педагогтар оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білімалушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ педагогтар бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және қолданады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Болашақ педагогтардың оқу үрдісінде білімалушылардың жан-жақтылығын ескеріп, олардың жеке қажеттіліктерін анықтауға мүмкіндіктері бар. Болашақ педагогтар сәйкес АКТ, оқыту және көмекші технологияларды қолдана отырып, білімалушылардың оқуын және білім беру үдерісіне қосылуын қолдайды. Болашақ педагогтар білімалушылардың өмір сүру оқу мәнмәтінін ескере отырып, қауымдастықпен (педагогтармен, білімалушылармен, ата-аналармен/қамқоршылармен) бірлесе ынтымақтастықта психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың коммуникативті-сөйлеу қабілеттерін дамыту

    Болашақ педагогтар мектепке дейінгі білім беру ұйымдары тәжірибесінде қолданылатын интерактивті оқыту әдістерінің, ойын технологияларының және заманауи онлайн құралдары мен қызметтерінің көмегімен мектепке дейінгі ұйымдағы және отбасындағы ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың қарым-қатынас және сөйлеу дағдыларын дамыту мен түзетудің озық педагогикалық тәжірибелері мен инновациялық әдістері мен тәсілдерін меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық-математикалық дамуы

    Болашақ педагогтар мектеп жасына дейінгі балалардың қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру және қарапайым логикалық операцияларды орындау барысында танымдық қабілеттерін дамытуға бағытталған құзыреттерді дамытады. Алынған білім мектеп жасына дейінгі баланы балабақшада математика және логика негіздерімен таныстыру және бастауыш мектепте нақты ғылымдарды меңгеру кезеңдері арасындағы сабақтастықты қамтамасыз етуге үйренеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Болашақ педагогтар оқытудың стратегиялары мен әдіснамаларын жан-жақты түсінеді және оларды нақты педагогикалық жағдайларға, мектептің нақты шарттарына және білімалушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық тәсілдермен жоспарлауда, оқытуда және бағалауда қолдана алады. Болашақ педагогтар білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ педагогтар оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады. Болашақ педагогтар білімалушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алу жағдайында бола отырып, дидактика, оқыту технологиялары және білімалушыларды ынталандыру әдістерін игерген

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сенсорика және математика негіздерін оқыту әдістемесі

    Курстың мақсаты: студенттерге білімді және іскерлік үшін қажетті кәсіби шешімдер оқу-тәрбиелік міндеттерді, мектепке дейінгі жастағы балалардың пайда болатын қарапайым математикалық түсініктері. Курстың мазмұнына кіреді: Сенсорика және әдістемелер, математикалық түсініктерді қалыптастыру; жиындар арасындағы қарым-қатынас; Эйлер-Венн диаграммалары; жиындарға операциялар жасау, надмножествалармен операциялар жасау заңдары; жиындарды класстарға бөлу; балаларда жиын туралы түсініктерді дамыту; заттардың белгілері бойынша топталуымен, жіктелуімен және сериясымен танысу; сандық түсініктерді қалыптастыру әдістемесі; екі жиын элементтерін салыстыру тәсілдері; балалардың заттардың формалары мен геометриялық фигураны қабылдау ерекшеліктері; геометриялық фигурада арифметикалық есептерді шешу ерекшеліктері. мектепке дейінгі мекемелер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың экологиялық тәрбиесі

    Болашақ педагогтар мектеп жасына дейінгі балалардың тұрмыста, демалыста, серуенде, түрлі іс-әрекеттерде экологиялық мінез-құлқын қалыптастыру дағдыларын игеруді үйренеді; өнегелік, көркем-эстетикалық және еңбек тәрбиесі арқылы мектеп жасына дейінгі балаларға экологиялық тәрбие беруге кіріктірілген тәсіл енгізе алады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепалды даярлық әдістемесі

    Пәннің мақсаты студенттерде заманауи педагогикалық процестерде инновациялық технологияларды қолдана отырып, мектепалды даярлық тобы мұғалімінің кәсіби қызметінің мазмұнын көрсететін теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Оқу пәнін зерделеу барысында балалардың денсаулығын сақтау және нығайту, олардың физикалық дамуы мен ақыл-ой жұмысын жетілдіру мәселелері қаралатын болады; балаларда оқу іс-әрекетінің ұйымдастырылған мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру, мектепте жайлы бейімделу үшін қажетті болашақ бірінші сынып оқушысының жеке қасиеттерін қалыптастыру мәселелері; балада адамгершілік қасиеттер мен эстетикалық, этносаралық қатынастар мәдениетінің негіздерін қалыптастыру; баланың мектепке эмоционалды-оң көзқарасын, оқуға деген ынтасын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім берудегі көшбасшылық

    Курс болашақ педагогтар арасында көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыруға және көшбасшылық әлеуетті дамытуға бағытталған. Алынған құзыреттер болашақ педагогтарге көшбасшының стратегиясын саналы түрде таңдауға және кәсіби қызметінде көшбасшылықтың жеке стилін дамытуға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ерте жастағы сенсорлық тәрбие

    Курс баланың қоршаған әлем туралы сезімдік тануын дамытудағы педагогикалық тәжірибені жалпылау арқылы ерте жастағы балалардың сенсорлық тәрбиесінің міндеттерін шешудің практикалық-бағдарлы тәсілдерін болашақ педагогтардың игеруін қарастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқытуды жоспарлау және оқытуды дербестендіру

    Болашақ педагогтар өздерінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламаларымен, сондай-ақ кәсіпкерлік пен тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың ортақ тақырыптарымен, сол сияқты жетекші педагогикалық қағидаларымен таныс. Болашақ педагогтарда педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне білімалушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, дербес оқыту дағдылары бар

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мектепке дейінгі білім берудегі денсаулық сақтау технологиясы

    Пәннің мақсаты: студенттерді дені сау жас ұрпақты тәрбиелеудің қажетті шарты ретінде мектепке дейінгі білім берудегі денсаулық сақтаудың концептуалды негіздерімен таныстыру, гуманистік дүниетаным мен денсаулық мәдениетін қалыптастыру. Мазмұнда проблеманың теориялық-әдіснамалық негіздемесін зерттеу, денсаулықты сақтаудың ұйымдастырушылық негіздері, Денсаулық қалыптастыру қызметінің моделі, мектепке дейінгі білім беру мекемесіндегі денсаулықты мониторингілеу және алдын алу, денсаулықты сақтау білім беру технологиялары, тәрбиешіні мектепке дейінгі тәрбиеге дайындау кіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мектепке дейінгі ұйымдарда әдістемелік жұмысты ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты: психологиялық-педагогикалық ғылым мен білім беру тәжірибесінің тез жаңаруы жағдайында, мектепке дейінгі білім беруді стандарттау жағдайында мектепке дейінгі білім беру саласындағы әдістемелік жұмыстың мәнін игеру. Пәнді зерделеу барысында мектепке дейінгі білім берудің негізгі педагогикалық тәсілдері, шығармашылық және зерттеу процестерін басқару және ұйымдастыру әдістері, мектепке дейінгі ұйымның нормативтік-құқықтық құжаттамасын талдау, мектепке дейінгі білім беру бағдарламаларының мазмұны, мектепке дейінгі білім беру мәселелері бойынша әдістемелік ұсынымдар, отандық және шетелдік педагогикалық тұжырымдамалар, ҚР мектепке дейінгі білім беру жүйесі, оның даму жағдайы мен перспективалары қаралатын болады, тәрбиеленушілердің жас және жеке ерекшеліктеріне сәйкес әдістемелік және білім беру қызметін жоспарлау және ұйымдастыру, мектепке дейінгі білім беру ұйымының әдістемелік кабинетін жарақтандыруға қойылатын талаптар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қоршаған ортамен таныстырудың әдістемесі

    Пәннің мақсаты-болашақ мамандарды қоршаған ортамен таныстыру, экологиялық мәдениетті қалыптастыру бойынша оқу үдерісін жетілдіру. Курстың мазмұны қоршаған ортамен және экологиямен танысуды оқытудың теориялық негіздері, оқыту әдістерінің теориялық негіздері мен жіктелуі оқытылады.; экологиялық білім берудің қазіргі заманғы педагогикалық технологиялары оқу үрдісін ұйымдастыру, оқыту әдістері мен әдістемелік тәсілдер, Оқыту әдістемесін меңгеру, мектепке дейінгі жастағы балаларды экологиялық тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі шағын орталықтың әртүрлі жастағы топтардағы білім беру үдерісі

    Болашақ педагогтар ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың балабақшада бірге болулары және олардың білім алу қажеттіліктерін ескере отырып, барлық іс-әрекет түрлерін ұйымдастыру дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дене тәрбиесі және баланың қауіпсіздігі мәдениеті

    Болашақ педагогтар мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың негізгі міндеті болып табылатын дене бітімі дамыған баланы тәрбиелеу және салауатты өмір салты негіздерін қалыптастыру арқылы мектепке дейінгі ұйым тәрбиеленушілерінің өмірін қорғау және денсаулығын жақсартуды жүзеге асыруға бағытталған біліктіліктер мен дағдыларды меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың көркем-эстетикалық тәрбиесі

    Курстың мазмұны болашақ педагогтардың мектеп жасына дейінгі балаларды көркемдік-эстетикалық тәрбиелеу құралдары және балалар бейнелеу өнерінің ерекшеліктері туралы білімдерін дамытуға бағытталған. Болашақ педагогтар ерте және мектеп жасына дейінгі балалар мен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың шығармашылық қабілеттері мен дағдыларын дамытудың заманауи арт-технологияларын, әдістерін, техникалары мен тәсілдерін меңгереді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Болашақ педагогтар педагог ретінде өзінің жұмысының ғылыми дәлелді дамуын білуі үшін шағын зерттеу жобасын әзірлейді. Олар өздерінің зерттеу тақырыбын/сұрақтарын анықтайды, әдебиеттерге шолу жасайды және зерттеудің этикалық аспектісін сақтай отыра, деректерді жинау және талдау әдістемесін әзірлейді. Курсты аяқтағаннан кейін болашақ педагогтар этикалық түрде жүргізілген зерттеулер және әзірлемелердің негізінде педагогикалық іс-әрекетін дамытып, жаңарта алады, сонымен қатар зерттеу жобаларын жүзеге асыра алады немесе оларға қатыса алады. Сондай-ақ олар өздерінің зерттеулері мен әзірлемелерінің нәтижелерін әртүрлі кәсіби тәсілдермен және арналармен ұсына алады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім беру ұйымының дамыту ортасының дизайны

    Бұл курс барысында болашақ педагогтар мектепке дейінгі ұйымдағы пәндік-кеңістіктік даму ортасының функцияларын зерттейді. Олар, мысалы, санитарлық-гигиеналық немесе эпидемиологиялық жағдайларға байланысты нормативтік талаптар туралы біледі. Олар сондай-ақ балалармен және ата-аналармен бірлесе отырып, ойын кеңістігін жас пен қызмет түріне және кедергісіз ойын кеңістігін жобалауды үйренеді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мектепке дейінгі білім берудегі менеджмент

    Болашақ педагогтар мектепке дейінгі ұйымның тұрақты дамуы және білім беру қызметінің сапасын арттыру мақсатында әдістемелік, қаржылық, шаруашылық мәселелерді шешу үшін басқарушылық мәдениет пен басқарушылық қызмет дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім беру ұйымындағы мониторинг

    Болашақ педагогтар баланың жеке дамуына педагогикалық қолдау көрсету және алынған нәтижелер негізінде оның дағдыларын түзету үшін әртүрлі кезеңдердегі балалардың дағдылары мен қабілеттерінің дамуын қадағалау бойынша мониторингті жүргізу дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Авторлық жүйелер және даму мен тәрбиелеу әдістері

    Болалшақ педагогтар Р.Штайнер, З.Дьенеш, М.Монтессори, Дж.Дьюи, Ф.Фребель және т.б. ерте дамыту және оқытудың дәстүрлі және инновациялық авторлық жүйелерін және әдістерін, амалдары мен тәсілдерін игереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі ұйымда бейнелеу өнерінің теориясы мен әдістемесі

    Курстың мақсаты-студенттердің эстетикалық мәдениетін арттыру және бейнелеу өнері құралдарымен мектепке дейінгі жастағы балаларды тәрбиелеу және оқыту әдістемесіне үйрету. Курстың / пәннің мазмұны: бейнелеу өнері негіздері; бейнелеу өнері теориясы, оның түрлері мен жанрлары, бейнелеу қызметі әдістемесінің даму тарихы; әртүрлі жастағы топтарда бейнелеу қызметін ұйымдастыру; бейнелеу өнері туындыларымен танысу әдістемесі; әртүрлі жастағы топтарда балаларды оқыту және олардың шығармашылығы: сурет салу, мүсіндеу, жапсыру, құрастыру; мектепке дейінгі ұйымдарда бейнелеу қызметін ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мектепке дейінгі ұйымда қазіргі заманғы педагогикалық әдістерді қолдану (М.Монтессори,«Step by step»).

    Пәннің мақсаты-студенттерді мектепке дейінгі оқытуда заманауи педагогикалық әдістер мен тәсілдерді қолдану дағдылары мен білімдерімен қаруландыру болып табылады. Пәннің мазмұнына балаларды дамыту және тәрбиелеу бойынша бағдарламаның мазмұнын (М. Монтессори, "Stepbystep") оқу кіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық тәрбиесі

    Болашақ педагогтар музыкалық-ырғақтық іс-әрекетке қолайлы жағдай жасау, күнделікті өмірде музыканы тыңдау және қабылдау, ұйымдастырылған іс-әрекетте балалардың музыкалық аспаптарында ойнауына және ән айтуына үйрету арқылы мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық тәрбиесі мен музыкалық қабілеттерін дамыту дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың киберқауіпсіздігі негіздерімен балалық шақты цифрландыру

    Болашақ педагогтар мектепке дейінгі ұйым мен отбасының білім беру кеңістігінде баланың өмірінің қауіпсіздігін ескере отырып, қазіргі заманғы мектеп жасына дейінгі балалардың ақпараттық мәдениетін қалыптастыру идеяларын іс жүзінде жүзеге асыру дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ерте және мектепке дейінгі балалық шақтың әлеуметтік-құқықтық қорғанысы

    Болашақ педагогтар жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға; нашар және деструктивті отбасылардан шыққан балаларға; қарулы қақтығыстардың, экологиялық және техногендік апаттардың құрбандары болған балаларға; босқындар мен мигранттар отбасыларының балаларына және т.б. әлеуметтік қорғау және құқықтық және ерікті көмек көрсету дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Қазақстанның тарихи дамуының кезеңдері мен заңдылықтарын, философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология негіздерін, экологиялық ойлау, құқық, кәсіпкерлік, салауатты өмір салты қағидаттарын және қазақстандық қоғамның ерекшеліктерін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби коммуникация жағдайларын талдау дағдыларын меңгерген.
  • Тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби және ғылыми-зерттеу іс-әрекеті деңгейінде қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде конструктивті қарым-қатынас жасауға және өзара әрекеттесуге қабілетті болады
  • Зерттеу әдістемесін таңдауға, жаңа білім алу үшін ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың әртүрлі әдістерін қолдануға және өз қызметінде ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін: интернет-ресурстарды, жасанды интеллект технологияларын, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату үшін бұлтты және мобильді сервистерді пайдалануға қабілетті.
  • Кәсіби дамуға және өмір бойы білім алуға; өз құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптерін, жұмыс әдістерін көрсетуге, ойластыруға және сыни тұрғыдан бағалауға, сондай-ақ тұрақты даму мүддесінде мектепке дейінгі білім беруді, өз ұйымының және кәсіби әл-ауқатының дамуын жетілдірудің жаңа мақсаттарын қоюға қабілетті болады.
  • Педагогика мен психологиядан алған білімдерін тұлғалық-бағдарлы, құзыреттілік, инклюзивті тәсілдер қағидаттарын ескере отырып, мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу, дамыту, өмірі мен іс-әрекетін ұйымдастыру үшін қолдана алады
  • Барлық балалар, соның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар үшін қауіпсіз, кедергісіз заттық-кеңістіктік ортаны жобалауға қабілетті болады
  • Мектепке дейінгі ұйымдағы оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыру және басқару дағдыларын, мектепке дейінгі тәрбиені дамытудағы менеджмент негіздері мен кәсіпкерлік дағдыларды меңгеріп ие бо
  • Мектепке дейінгі ұйымдағы оқу-тәрбие үдерісін жақсарту үшін мониторингті жүргізіп, нәтижелерін талдауға қабілетті болады
  • Сандық, инновациялық озық тәжірибелер мен мектепке дейінгі білім беру технологияларын қоса алғанда, әртүрлі ресурстарды пайдалана отырып, балалардың ұйымдастырылған іс-әрекетін жүзеге асыруға, бағалауға және дамытуға қабілетті болады
  • Ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың іс-әрекетін ұйымдастыру туралы негізгі білімдері мен түсініктерін қолданады және олардың өмірлік мазмұнын ескере отырып, олардың психологиялық әл-ауқатына этикалық қолдау көрсете алады
  • Педагогикалық әдеп нормалары мен академиялық адалдық принциптерін сақтай отырып, жергілікті, облыстық, республикалық немесе халықаралық деңгейде мектепке дейінгі білім беру саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын өз бетінше және ұжымда жүргізуге қабілетті болады
  • Ата-аналармен және педагогикалық қауымдастықпен ынтымақтастықта бірлесіп жасалатын жұмыс аясында жағымды ортаны құру үшін эмоционалдық интеллект пен көшбасшылық дағдыларды дамытуға қабілетті болады

Ұқсас БББ

6B01202 Мектепке дейінгі білім беру (IP)

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B01202 Мектепке дейінгі білім беру (IP)

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01202 Мектепке дейінгі білім беру (IP)

А.Қ.Құсайынов атындағы Еуразия гуманитарлық институты

6B01202 Мектепке дейінгі білім беру (IP)

Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті

6B01202 Мектепке дейінгі білім беру және балалар психологиясы

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01202 Мектепке дейінгі білім беру (IP)

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01202 Мектепке дейінгі білім беру (IP)

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

6B01202 Мектепке дейінгі білім беру (IP)

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

6B01202 Мектепке дейінгі білім беру (IP)

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B01202 Мектепке дейінгі білім беру (IP)

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B01202 Мектепке дейінгі білім беру (IP)

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

6B01202 Мектепке дейінгі білім беру (IP)

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B01202 Мектепке дейінгі білім беру (IP)

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01202 Мектепке дейінгі білім беру (IP)

А.Қ.Құсайынов атындағы Еуразия гуманитарлық институты

Top